Warcraft
90/100 - 31×

Warcraft

Jedna z nejúspěšnějších a nejoblíbenějších her se dočkala svého prvního filmového zpracování a do kin v roce 2016 vstoupila pod názvem Warcraft: První střet. Na filmu se usilovně pracovalo od roku 2006 a tvůrci si dali opravdu záležet, aby film dopadl co nejlépe, a prolomil neúspěchy počítačových her v posledních letech.

Knihy o Warcraftu koupíte na Kniha.cz.

USA | 2016 | Ukončeno
vysílání
1 sezóna | | 123 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Travis Fimmel (Anduin Lothar), Toby Kebbell (Durotan), Dominic Cooper (Llane Wrynn I.), Ruth Negga (Taria Wrynn), Paula Patton (Garona Halforcen), Ben Foster (Medivh), Ben Schnetzer (Khadgar), Robert Kazinsky (Orgrim Doomhammer), Clancy Brown (Blackhand), Daniel Wu (Gul'dan)
redaktoři
tom99

Edňáci hodnotí Warcraft: První střet

Edňáci hodnotí Warcraft: První střet

Warcraft vesele řádí v českých kinech, a tak jsme si i my v redakci našli čas na návštěvu kina. Je Warcraft další špatnou herní adaptací, nebo zlomil toto prokletí a zařadil se mezi výborné filmy?

19 12
13.6.2016

@Gripe

Když se řekne Warcraft, tak se mi jako první vybaví RTS Warcraft III: Reign of Chaos. Ten totiž byl a je pro mě srdcovou záležitostí. Možná jsem kdysi hrával i druhý díl, ale první určitě ne a svým způsobem jsem za to rád, jelikož díky tomu jsem nemohl předpokládat děj filmu a mohl si ho tak pořádně užít.

Film Warcraft: První střet se snaží zobrazit první setkání a konflikt mezi lidmi a orky, a to z pohledu obou stran. Linka orků začíná jako klasická pohádka, kdy orkové přicházejí o domov a hledají místo, kde se usadit. Díky tomu pak dochází ke kontaktu a válce s lidmi. Dojde i na klasické hodnoty jako jsou rodina, přátelství a určitá konkurence v rámci klanů.

(Orci jsou tím lepším na filmu. Foto: Blizzard)

Jelikož se orkové povedli i vizuálně, tak mohu říct, že pro mě byli nejlepší částí filmu. To už se ale v případě lidí bohužel říct nedá. Část děje, která se odehrává v lidském království, je opravdu podivná. Herci nejsou přesvědčiví a jejich postavy jsou ploché a povrchní. K tomu jsou veškeré události brány tak trochu lehkomyslně a čekal bych od všech více emocí, hlavně jakmile se dozví, že je jejich království napadeno nezastavitelný­mi orky.

Jako jediný z herců se mi líbil Travis Fimmel (postava Ragnara v seriálu Vikings), který ale také měl jako jediný dostatek času na plátně a tedy i možnost, aby došlo k nějakému vývoji jeho postavy. Celkově bych u takového filmu rád viděl delší stopáž, protože ta mi přišla jako největší slabina snímku. Příkladem pak je cestování jednotlivých postav, které věřím, že muselo zmást spoustu diváků, kteří svět Warcraftu neznají nebo již zmíněná plochost postav.

Co si naopak zaslouží obrovskou pochvalu je soundtrack od Ramina Djawadiho, který mě nadchl a nejednou vtáhl do děje. Bez takového soundtracku by tento film byl poloviční. Celkově mohu říct, že se jedná o velmi solidní stavební kámen pro další filmy a doufám, že se přeci jen v nějakém dalším filmu dostanou k příběhu mého oblíbence Arthase Menethila.

@Gripe hodnotí: 75 %

@tom99

Další film, kdy trailer prozradil celou zápletku filmu, a snímek nepřinesl prakticky nic nového. Nevím, kde ani pořádně začít, protože Warcraft: První střet nemá žádné vyloženě silné místo. Vše je takové mdlé, uspěchané, skáče se z místa na místo, aniž by to mělo větší význam, a i když vidíme každou chvilku novou lokaci, nutně to neznamená, že se něco na plátně děje, vlastně je tomu naopak – neděje se skoro nic.

Příběh má sice zajímavou myšlenku, ta bohužel není patřičně rozvedena a celkový děj i všechny postavy jsou osekané na kost. Těžko se mi to píše, když film trvá přes dvě hodiny, ale je tomu skutečně tak. Duncan Jones vytvořil zcela digitální svět, kde není nic skutečného, a z každého záběru je to poznat. Navíc některé CGI postavy se vyloženě nepovedly.

(Objeví se i trpaslíci, ale to jen proto, abychom věděli, že i v tomto světě existují. Foto: Blizzard)

To, že příběh bude jednoduchý, se dalo čekat, ale Jones s ním neumí ani pracovat. Stejně tak s postavami. Casting se naprosto nepovedl, většina herců je prkenných a přijde mi, jako by většina hrála poprvé ve filmu. Paradoxně nejlepší postavou filmu je Taria Wrynn, která se ve hrách ani neobjevuje. Úžasná Ruth Negga sice nemá moc co hrát, ale každá scéna s ní stojí za to a alespoň jednou jsem měl v kině pocit, že sleduji skutečné herce a ne amatéry.

Film se za každou cenu snaží tvářit vážně, ale nejde mu to. Selhává i v emocionálních scénách. Během filmu zemřou zhruba tři důležité postavy, kdy se emocionální scény přímo nabízejí, ale ve finále z toho Jones nedokáže vymáčknout nic. Nevím, jestli je to špatně napsaným příběhem, hudbou či mizernými výkony herců, ale zkrátka Duncan selhává i před jasným gólem do prázdné branky.

Akce je také mizerná, po většinu času dříve skončí, než začne (po návštěvě kina pochopíte). Film je pro mě velikým zklamáním a to jsem se na něj tak těšil. Oceňuji pár dobrých scén (a že jich bylo skutečně málo), úvodní Djawadiho hudbu představující orky a GaronuLotharem, kteří byli alespoň místy zábavní (i když jejich románek byl taky pěkně vycucaný z prstu).

Suma sumárum je Warcraft: První střet velice průměrným filmem. Duncan Jones je možná nadšenec her, to ale nutně neznamená, že je dobrý režisér. Za co si zaslouží obdiv, jsou určitě digitální triky, které dopadly dobře, když vezmeme v potaz menší rozpočet. V mém žebříčku se film řadí k dalším nepovedeným herním adaptacím. Snad toto prokletí zlomí letos v prosinci Assassin's Creed.

@tom99 hodnotí: 60 %

Diskuze /58

eyss

Souhlasím,film se moc nepovedl a proto doufám,že ani nebude další díl. Mě osobně se nejvíc líbili Guldan,Khadgar a Medivh

#27 matinus
13.6.2016 | 18:17:44
NewPerson

Gripe to vystihl… tom99 naopak nenapsal žádný svůj vztah k warcraftu, ale hádám, že žádný nemá, jelikož jinak by věděl, že tenhle příběh už je přes 20let už dávno vydaný a každý kdo warcraft zná ho hrál popř. četl (Další film, kdy trailer prozradil celou zápletku filmu) → tím pádem hned první věta uplně mimo. Je film krátký? Ano je. Má někdo ponětí, jak dlouho trvá udělat takový film plný CGI? (kde je avatar 2 už to bylo 6let od jedničky) Zbytek jeho hodnocení nebudu dál komentovat protože to jsou žvásty viz. koment o hudbě. Suma sumárum velice nekvalitní hodnocení, kde nezohlednil to, že film je dělaný pro fanoušky. Prequel k filmu jsme nečetli, že?!

#4 eyss #5 tom99 #7 StrejdaMorty
13.6.2016 | 18:25:11
Monkeyskunk

S něčím souhlasím, s něčím míň. Co mě udivuje, že nikdo nevyzdvihl třeba i Fostera, který hrál luxusně, stejně jako Fimmel. I taková šišlající Paula Patton mi tam seděla. A o moc víc herců tam ten prostor prostě nemělo no. Naopak se mi líbilo, že s těma dojákama netlačili moc na pilu, sedlo mi to k filmu víc. Co tam bylo opravdu zbytečný byl pokus o mezidruhovou romantiku na pár scénách – to je přesně ono, chtěli tam narvat něco dojímavého, sem to podle mě nepatří. Určitě né tak, jak to udělali. Magie, kostýmy a hlavně orkové – tyhle věci jsou opravdu brilantně zpracované. Některé věci byly ale opravdu dost uspěchané, takže filmu by určitě prospěla aspoň o půl hodinky delší stopáž. Warcraft univerzum znám jen minimálně (hrál jsem jen Warcraft 3), takže nejsem žádný znalec ani funboy, ale film se mi líbil mnohem víc, než například poslední Hobit nebo nové Star Wars. A to jsem se výsledku taky bál, protože víme, jak filmy podle her dopadají, viď Uwe :-D

13.6.2016 | 18:35:03
eyss

#2 NewPerson: Duncan 100× říkal,že film dělá jak pro fanoušky tak pro ty co nikdy neslyšeli Warcraft což se mu nepovedlo. btw nepovedlo se mu to ani pro fanoušky. (můj názor)

13.6.2016 | 18:37:34
tom99

#2 NewPerson: Hodnotím film, na kterém jsem byl v kině, ne vztah k tématu. Sám jsem napsal, že na film jsem se těšil a měl jsem očekávání, film rozhodně nebyl dělaný pro fanoušky, Blizzard několikrát prohlásil, že chce filmem oslovit nové případné hráče a širší publikum. Dneska žádný velkorozpočtový film se nedělá pro malý segment fanoušků, ale pro širší publikum. Nijak jinak tomu není u Warcraftu. Hodnotím film jako takový, ne jaký vztah mám k filmu. Knížku s Hobitem miluji, ale poslední díl nenávidím, rád si přečtu Harryho Pottera a nejradši mám šestý díl, ale film mě neskutečně zklamal. Warcraft můžu mít rád, ale nutně to neznamená, že se mi bude líbit film. Ano, správě usuzuješ, že prequelovou knížku jsem nečetl, ale právě tyto doplňkové materiály (knížky, komiksy) slouží čistě jen pro fanoušky, zatímco normální divák by měl bez problémů pochopit a užít si film, aniž by četl/viděl cokoliv jiného. A statistiky vždy mluví jasně – procento lidí, kteří viděli film, je vždycky mnohonásobně větší než procento těch, co četli nějaký doplňkový materiál. Každý z nás viděl Star Wars: Epizodu VII, ale kdo si přečetl knížku, kde je pár scén navíc? Asi mizivé procento z nás…

#50 DarkrayCZ123456789
webmaster
13.6.2016 | 20:44:04
PAPIK

Film udělaný krásně, CGI no nwm dival jsem se na par fotek z natečení a krajina jasny, ale kulisy a skoro cele město bylo postavene orkové v maskách takže za mě velké plus. Myslím si, že i za pár let si na ten film vzpomenu, což o Hobitovy říct nemůžu.

13.6.2016 | 21:14:27
StrejdaMorty

#2 NewPerson: jenže tom99 má pravdu. Ten film vznikl právě na popud toho, že má být i pro „nefanoušky“ celyho Warcraft universia. Koho zajima, že film ma xxx prequelu v knižní tvorbě? To je jako prskat na pana prstenu, že v něm chybi kolikrát scény z knížky. Mě se povedlo dostat na redaktorskou promítačku a z filmu jsem byl též těžce zklamany, šel jsem tam jako nefanoušek warcraftu (byť o něm mam velice dobry přehled) a z výsledku jsem byl prostě těžce zklamany. Pro normálního diváka film prostě nic nenabízí, prostě průměrná barvičkárna kdy CGI vubec nefunguje s live herci. Navíc za ta hodnocení si blizzard může sám, kolem filmu byl neskutečny hype, kdy se od něj čekala TOPka roku. Já chápu že se film zaplatí, obecně je o něj zájem, takže v Blizzardu jsou v klidu, ale podle feedbacku se do dalšího filmu bojí šlápnout, protože to už takovy boom mít nebude.

#24 Monkeyskunk
13.6.2016 | 22:18:35
mety

pre mna film bol slabsi podpriemer hral som hry sice nie wowko ale vsetky warcrafty od jednotky podla mna by bolo lepsie keby zacnu od uplneho zaciatku a nie od ludi a orkov ale od elfov proti demonom a potom to rozviat v nasledujucich filmoch ale cely uvod do filmu stal za prd lebo odkazoval na wowko a nie na warcraft cely zaber z drenoru bol o nicom a na ten som sa tesil na zomierajuci svet

13.6.2016 | 23:06:25
jahha

@mety o čem to proboha mluvíš? Vždyť začal od začátku: Warcraft Orcs & Humans. MYslím že tady spousta lidí asi nepochopila že je to blockbuster. Přijde mi že to všichni hodnotíte jako Mirka Spáčilová- za každou cenu najít chybu a srazit body protože to nejsou Babovřesky. Dokonce jsem i někde četl jak recenzent sráží body za „obrovské brnění“, dyť to je právě Warcraft.

@Gripe možná to že film o 40 minut zkrátili nebyla dobrá volba, uvidíme až vyjde režisérská edice

@tom99 prej akce končí dřív, no Lothar jasně ve filmu řekl že silou nevyhrají že na to musí jít chytře. Navíc byl docela nasraný, takže asi neměl náladu na nějaký tanečky. Asi jsi nikdy nebyl nasraný tam moc žes chtěl teď hned do něčeho praštit? To bys věděl že to není o tom mlátit pořád a pořád dokola, ale chce se ti dát jen jednu obrovskou ránu. Takže dokážu pochopit Lothara že to udělal jak to udělal misto aby se snažil tancovat. Byl prostě nasranej. Naopak kdyby začal s tanečkama a nedejbože i s kecama o „klid ti pomůže porazit nepřítele“ tak bych asi hleděl co to je za debilovinu, po takové údálosti. To není Star Wars kde ti můžou vyvraždit kompletní rodinu ale jediný co řekneš je „odhoď vztek, mír bla bla bla“ Za mne 90%. Za manželku 85% protože ta nezná Warcraft a některý narážky jí unikly tak čuměla jak puk proč se v kině chechtáme.

#11 Epsik #15 mety #16 thalk
14.6.2016 | 6:33:33
Jerry Screaming

Soundtrack trošičku zklamal. Dvě hodiny mi přijdou málo, vydržel bych tam i čtyři hodiny. :-) ;)

14.6.2016 | 7:58:45
Epsik

#9 jahha: Přesně můj názor (o tom hodnocení). Mě se zdá že je dnes prostě moderní film co nejvíce zkritizovat… Mě osobně taky pár věcí jako velkého Warcraft fandu zklamalo ale i tak dávám filmu 90%

#23 Dr_Virus12
14.6.2016 | 9:21:15
FeedMeGuys

Za mě…Warcraft potěšil. Mnohem větší zklamání byl nový Star Wars a to byl předtím hype, kritici to hodnotili kladně atd.. Warcraftu dávám 70% s tím, že se těším na prodlouženou verzi, takže hodnocení půjde ještě výš. Herní lore je lepší, ale chápu, že to by bylo moc složité nacpat do jednoho filmu. :-)

#13 tom99
14.6.2016 | 10:02:48
tom99

#12 FeedMeGuys: Co já vím, tak žádná prodloužená verze nebude.

#14 FeedMeGuys
webmaster
14.6.2016 | 10:13:45
FeedMeGuys

#13 tom99: No se uvidí, těch sestříhaných 40 minut snad jen tak nezahodí. Záleží na Legendary Pictures no můžu aspoň doufat. :-)

14.6.2016 | 10:29:16
mety

o com hovorim komu guldan sluzi a kvoli komu orkovia sa stanu sluhovia plamenej legie ja by som si to pozrel od prvej vojny medzi plamenou legiou a elfov a tam je zaciatok celeho univerza jasne rozhodli sa namiesto celeho sveta len pre orcko ludsky konflikt a je jasne ze druhy film bude kopirovat dvojku lenze to nebude stacit #9 jahha:

14.6.2016 | 10:56:04
thalk

#9 jahha: Chlape celý základ WarCraftu je, že se chce Sargeras osvobodit, a dobýt svět WarCraftu svou Plamenou Legií. Mannaroth svou krví poskrvrní orky. Ti mají projít proměnou z hrdých válečníků (jak jsou zobrazení ve filmu) do divokých krvelačných bestií co vraždí vše a né se držet BroKódu se ctností. Tohle je celý základ prvního WarCraftu. A teď co tu máme ve filmu? 1/3 záběrů na skvost, 1/3 citového pachtění, alá „Stmívání“ kdy tu jen máme človíčka a mixáč Drei/Ork (k dnešní situaci to až moc působí multikulti love and tolerant), poslední 1/3 je dialog/scéna co je hodně nedodělaná nebo v půlce gradace upadne to bahna… A není to hledání chyb, je to prostě, že ty chyby nad kvalitou hodně převažují. Jak chceš hodnotit film, když základ na kterém to staví je plný děr, jak ementál…

#37 Lachtos11
14.6.2016 | 11:45:46
Honza1234

Jak jen začít… zaregistroval jsem se jen abych mohl dát nějaký komentář právě k Warcraftu. Chci jen upozornit, že jsem fanoušek takže názor může být zkreslený. Četl jsem všechny knížky, které jsou přeložené a musím říct, že co se týče lore tak je celý film těžce nepovedený kousek. Můžeme začít už jen barvou kůže některých orků (to by se dalo překousnout), ale pak tu jsou i mnohem větší prohřešky jako třeba úmrtí Medivha a Blackhanda, vypuštění důležitých postav jako je Hellscream nebo Kargath. Takových nesmyslů tu je samozřejmě více. Navíc knížka Durotan a film odporuje seznámení Orgrimma a Durotana (zde jsou z klanu Frostwolf), ve skutečnosti je Orgrimm z klanu Blackrock a o jejich seznámení více v knížce Zrod Hordy.

CGI, lokace ve kterých se děj odehrává a drobnosti jako hospůdka před Stormwindem jsou sice pěkná věc, ale celkový dojem z filmu to nezachrání vzhledem k tomu, že se má jednat o film pro fanoušky tak bych se vzdal i nějakých těch grafických vymožeností jen aby ten film dával smysl. Akce a dialogy jsou ucházející, když se podíváte na hru/knihy taky zde nenajdete nějaký super vývoj postav (trvá to většinou delší dobu).

Další věc je to, že pokud se o Warcraft universum moc nezajímáte tak vlastně ani nevíte co/kdo jsou zač ti modří panáčci v klecích úplně na začátku a nedostanete k tomu ani vysvětlení, stejně tak jako co vlastně je ten Medivh zač.

Abych to nějak uzavřel tak pokud jste fanouškem Warcraftu a víte o tomto světě dost věcí tak budete spíš zklamaní a zjistíte, že to 10 leté čekání nemá zas tak slavný konec. Jestli jste nováček a nevíte skoro nic budete spíše zmatení a nebudete vědět o co se občas jedná a motivace některých postav vám bude skryta. Za mě jako fanouška, který nešel do kina s velkým očekáváním to je i tak velké zklamání.

#18 Epsik
14.6.2016 | 11:57:46
Epsik

#17 Honza1234: Už několikrát bylo řečeno, že film nebude přesně podle lore (ne že bych za to byl rád.. nejsem). U Medhivovy smrti myslíš způsob? (jinak nevidím problém, kromě toho že Khadgar nezestárnul). Co já vím, tak Hellscream ani Bladefist do první války nějak zvlášť nezasáhli. Na obrazovce byli oba dva, a to nám musí stačit. Co mě iritovalo, tak byl létající Dalaran.. :D

#19 Honza1234
14.6.2016 | 12:26:09
Honza1234

#18 Epsik: No tak Medivha má zabít Lothar useknutím hlavy a mimo jiné tam má být i Garona. Sice byli a nijak zvlášť nezasáhli, ale i tak by tam o nich mělo být víc vzhledem k tomu jak moc zasáhnou. Navíc tohle k první válce mělo daleko (orkové se mají dostat skoro až k Lorderonu-Undercity)

#20 Honza1234
14.6.2016 | 12:33:00
Honza1234

#19 Honza1234: Opravuju sám sebe… jen obléháni Stormwindu a útěk Lothara a zbytku do Lorderonu… I tak jsem nepostřehl, že by se to stalo.

#21 Epsik
14.6.2016 | 12:40:27
Epsik

#20 Honza1234: Jo to vím.. Znám lore. Každopádně Lothar nesekl Medivhovi hlavu. Medivh umřel potom co ho jeho učeň Khadgar bodl mečem do srdce.

#22 Honza1234
14.6.2016 | 14:06:46
Honza1234

#21 Epsik: Ok no… bodl ho Khadgar, což by se s jeho mocí dalo přežít a Lothar mu potom usekl hlavu (to nevyléčíš)… Navíc očividně přežil, i když za pomoci matky (Aegwyn)

#34 Epsik
14.6.2016 | 14:31:18
Dr_Virus12

#11 Epsik: rozhodně souhlasím :)

14.6.2016 | 14:51:18
Monkeyskunk

#7 StrejdaMorty: S tvrzenim pro normalniho cloveka film nic nenabizi bych brzdil. My tam byli 4, kazdej znal jen 3. dil strategie (takze zadni znalci-pamatuju si mozna jmeno Arthas, Thrall a ctyri hratelne rasy, tod vse) a vsem se to libilo. Nekomu vic, nekomu min, ale nikdo by to neradil do prumeru az podprumeru. To je zas jen typicky cesky hate. Pripadne klasicky brekot funboys, ze se to presne nedrzi knihy (v tomhle pripade obecne lore). Pritom se tu nekolikrat psalo, ze to je delany pro sirsi publikum, ne fanboys. A uz vubec nechapu, jak nekdo muze napsat, ze se nepovedlo CGI, kdyz je to tisickrat lepsi nez v pripade Hobitu a podobnych dnesnich prasaren. Takovej clovek je asi vazne slepej, pripadne vubec nevi o cem mluvi.

#25 StrejdaMorty
14.6.2016 | 15:14:16
StrejdaMorty

#24 Monkeyskunk: Jen za film jsem si všiml asi 10 CGI chyb při renderovani a to jsem je nehledal (nejčastěji v kombinaci hranych hercu a CGI postav gryfonu) Žádný typicky český hate to neni, ten film kolem sebe dělal neskutečny hype, od kteryho jsem čekal, že bude minimalně stejná kvalita, jako bylo celkovy šrotovani do hypu – kvalita nebyla. Ano, stojim si za tim, že film pro běžnyho divaka nic novyho nenabizi, na filmu semnou byli i zapaleny fanoušci univerzia, ktery narovinu řekli, že stejnej myšmaš je i film typu dračí doupě, prostě barvičkárna pro fantasy. Naopak mě přijde typicky český, že mi někdo řika že nevim o čem mluvim :-D (btw ja sam jsem psal že film ma byt pro obecne publikum, warcraftovy svět jde davno mimo mě) chápu že si někdo potřebuje prosadit svoji, ale mě prostě film zklamal těžce. Nemluvě o tom, že to neustaly skákány z dialogovych scen do akčních byl taky fail. Na promitani jsem byl 7. v ramci redaktorské promítačky s asi 30ti dalšíma lidma a po tydnu, kdy se mi cely film rozležel takovy nazor prostě mam.

#39 Monkeyskunk
14.6.2016 | 16:17:38
Cecko

Jsem jediný, koho zarazila ta podoba? http://image.prntscr.com/…95c50cab.png

14.6.2016 | 16:30:11
matinus

#1 eyss: Ja pravé že dúfam že bude ďalší film lebo toto môže byť akurát tak pilot nejakého seriálu… Celkovo tie zmeny v príbehu mi nevadili ale cele to bolo také uponáhľané a tie trápne scénky pri ohníku a ďalšie dojemné chvíľky mi pekne liezli na nervy.

#28 eyss
14.6.2016 | 17:23:51
eyss

#27 matinus: Tjn,ale riskuješ tím,že to dopadne hůř třeba než tenhle díl a pak třeba lidi přestanou hrát WoW a třeba nikdy nevyjde Warcraft 4 a celý ten svět půjde do háje :)

#29 Aprok
14.6.2016 | 17:36:35
Aprok

#28 eyss: Podle mě ani Warcraft 4 nevyjde pač ty Overwatche se nehorázně chytli já si myslím že Blizz udělají úplně novou hru ale bůhví kdy :D :D

14.6.2016 | 18:12:58
mety

povedzme si to uprimne rok 2016 patri nam warhammrakom polaris ma zase zmluvu s gw vydavaju nam hry a funbase filmy takze konecne konci nase utrpenie pod warcraftakmi co su len zlodeji

#31 thalk
14.6.2016 | 18:37:19
thalk

#30 mety: počkej Inquisitor bude až 2017. :( Teď bude jen 5 minutovej prequel.

#35 mety
14.6.2016 | 20:13:32
matesfm

,,,na oskary to není :)… za mě zklamání… stopáž,herci,děj vše na 50%

14.6.2016 | 20:54:56
Historic

Ten „menší rozpočet“ činí 160 milionů dolarů. Jurský svět měl rozpočet 150 milionů…

#41 Blackhand47XD
webmaster
14.6.2016 | 21:52:13
Epsik

#22 Honza1234: On to nepřežil, jenom jeho duch (stejně jako přežil duch Sargerase když ho Medivhova matka porazila). Následně byl z posledních sil jeho matky oživen.

14.6.2016 | 22:03:26
mety

inquisitor bude mat 20 minut a povedalo sa ze 10 min bude este teraz v auguste #31 thalk:

14.6.2016 | 23:14:17
Orie88

Za mě 80% :) Mohlo tam být pár dalších věcí a nějaký co tam byli tam nemuseli bejt vůbec :-)

Ale zase jsem docela zvyklej na filmy z Číny a ty je prostě dělají jinak než Když to je čistě US :)

Toto spojení a výsledný Warcraft je docela v pořádku :) A těším se na další pokračování, ale nejvíc ze všeho na W4 Hru :-D

A jako upřímně jenom do dvou hodin narvat tolik věcí je docela slušnej výsledek :)

Jsou filmy, co mají skoro 3h a až na pár minut se tam skoro nic neděje, tady to bylo docela vyvážený.

15.6.2016 | 2:29:26
Lachtos11

#16 thalk: ale oni ve warcraftu vypijí manorothovi krev až ve warcraft 3 ne dřív to si pleteš s wowkem a warcraft je dělaný podle strategii ne wowka takže jestli bude pokračovaní tak vypijou až později krev manoratha to co bylo ve warcraft 3 a pak zabijou cenariuse poloboha

#49 thalk
15.6.2016 | 13:09:05
Lachtos11

jinač film se mi líbil dal bych mu 80 procent mohl bys delší a souhlasím s tomem podle mě taky duncen jones není dobrý režisér jeho předešlé filmy se mi vůbec nelíbili

#40 Aprok
15.6.2016 | 13:16:34
Monkeyskunk

#25 StrejdaMorty: Ano jsou tam chyby, nic neni dokonaly, to taky netvrdim. Ale oproti CGI slataninam co vysly za posledni dva roky je to na hodne vysoke urovni. Kdyz si vezmes, ze je tak delanej defakto celej film. To ze film neprinasi nic noveho…Asi bych ti doporučil díl South Parku – to už bylo v Simpsonech… pak snad pochopíš…Co mam znamy hrace a znalce, tak je to tam opravdu tak pul na pul to prijeti. Ale u beznych divaku prevlada pozitivni, coz o necem svedci. Slo mi o to, ze si mluvil za vetsinu, ale s opacnym nazorem, nez ta vetsina ma. Tvuj nazor to byt muze, ten ti samozrejme neberu, ale je presne opacnej nazor, nez ma tebou receny normalny divak. Nevim proc by meli vyrazne barvy filmu uskodit. Naopak to tam bylo zakomponovany dobre a hold vsechno ma nejakou barvu. Akorat to v tomhle pripade nebyla klisovita seda, cerna a bila. Ale k tomu je asi opravdu potreba fantazie :-D A ona posledni veta dost vyvraci tve tvrzeni o sobe, jako o normalnim divakovi. Ale budiz no, priste jen mluv za sebe a ne za normalniho divaka. Zni to hodne blbe, navic kdyz to neodpovida realite ;)

15.6.2016 | 13:42:40
Aprok

#38 Lachtos11: Tobě se nelíbil Source Code ?? to byl hodně dobrej film ;) a Moon taky !

15.6.2016 | 16:27:28
Blackhand47XD

#33 Historic: Pořád je to méně než měli např. Avengers, Skyfall nebo Temný rytíř.

#55 Historic
webmaster
15.6.2016 | 18:47:56
Science Fiction

Mě se film libil moc. Hodně to bude i tím, že jsem čistokrevný fanoušek, WOW-ko hraju aktivně už přes deset let a četla jsem skoro všechny knížky. WOW je moje srdeční záležitost. :-) Nadchly mě maličkosti, jako třeba úžasný murloc, meetingstone atd. Orkové vypadají výborně a vůbec, po grafické stránce se mi opravdu líbilo vše. Měla jsem pocit, že se v těch lokacích přímo procházím. No, ostatně jsem tam taky mockrát byla :-). Ale zpět k filmu, mám také pár připomínek. Myslím, že rozhodně měli nechat Khadgara zestárnout. Vždyť on za to své hrdinství zaplatil obrovskou cenu – přišel o roky života a ve filmu tohle není, ubírá to jeho postavě na velikosti, kterou by si zasloužil. V ději je ještě pár změn, ale ty bych tvůrcům i odpustila. Hudba je moc pěkná, ale já bych tam zakonponovala originál hudební motivy z WOW-ka. Např. vidím Stormwind, zazní motiv Stormwindu a fanouškovo srdce plesá :-). Také si myslím, že by si film zasloužil být delší, do dvou hodin toho dost nahustili, vydržela bych koukat mnohem déle :-). Takže já dávám 97%. FOR THE ALLIANCE

15.6.2016 | 19:37:06
Hed94

Ta druhá recenze v článku je doufám aprílový vtip že ano ? :D Jak může ten troll napsat, že trailer prozradil celý příběh ? Trailer nám řekne to, že Draenor umírá a tak se orkové chtějí dostat na Azeroth a že někdo z nich je unavenej bojem a spojí se s lidmi. A jestli tohle bere tom99 jako hlavní zápletku tak nevím na co koukal, ale na ten film rozhodně ne. To je asi jako říct, že trailer na Star Wars vyzradil, že v něm budou jedi bojovat proti sithům :D A když člověk napíše takovouhle blbost… jakou váhu má pak zbytek jeho recenze ? Chtěl bych říct, že film je za mě velmi kvalitní a hodnotím 90%. Vyplatilo se na něj čekat těch 10 let. Každej film má svoje + a – a třeba u Warcraftu sem nepochopil, proč Blackhand Lothara jednoduše nezabil ale místo toho s nim udělal makgoru… Nicméně je to jen drobnost která se dá vzhledem ke skvělému zbytku přehlédnout. Například nové star wars pro srovnání byly pro mě zklamáním… protože tam člověk přesně věděl co se stane 5 minut dopředu a bylo to čistě o vizuální podívané.

#46 Epsik
15.6.2016 | 20:07:44
Knaak

Jsem velký fanda světa Warcraft. Hrál jsem všechny tři díly strategie, hlavně třetí díl s datadiskem je srdcovka! Mám všechny knihy co vyšly u nás. Jen WoW jsem nehrál a nečetl pár komiksů. Na film jsem se těšil od chvíle co jsem zachytil zmíňku, že vyjde. Dnes jsem byl v kině a byl to pěkný zážitek. Bohužel nebyla to pecka v jakou jsem tajně doufal. Po vizuální stránce paráda! Orkové jsou bezvadně udělaní, nádherný Stormwird, krásný Dalaran, jen to že visí ve vzduchu si mohli tvůrci nechat projít hlavou! Příběh není zas až tak špatný, na to že je dělám pro neznalé masy, které moc neví o světu Warcraft. Teď pár věcí, které podlě mě film sráží: DÉLKA – je to opravdu krátké na tak obsáhlý svět, plně ho to nevystihne, ani události v něm. ZMATEČNOST – na začátků chybí vysvětlení podstaty světa Warcraft. Stačilo by pár minut, Durotan by mohl vyprávět: to je náš svět Draenor, žili jsme s souladu s přírodou a míru s ostatnímy, pak se stalo něco co vše změnilo.. . A pár dalších vět. Neznat svět, tak vůbec nevím proč jsou orkové zelení a někteří hnědí? Kdo jsou ty modré bytosti v kleci (Draenei)? Proč jsou orci tak divocí? Atd. Divák je z toho zmatený. Film se jmenuje Warcraft (válečné řemeslo) a ne Stmívání! Debilní keci u ohně, Lotharovo syn ( úplně zbytečně vložená postava), romantická scéna ve vězení, to není Warcraft! Čekal jsem větší řežbu! Je tam málo boje! Pár všeobechných věcí: královna nese jídlo vězni, kdo to kdy vyděl? Jak stojí Garona před Llanem, pak jde až k němu a sráže čumí jako nic! Další blbost. Musela by klečet v řetězech před králem! Lothar nemá svůj legendární meč! Vojáci nejsou urostlí! Jistě, Orkové budou pořád větší, v knihách i hrách ale mají lidé svalnatělší postavy. Mohli to být něco jako ve 300. Herci se celkem vžili do svých rolí, hlavní postavy jsou dobře zahrané. Ostatní ploché, což je dáno délkou filmu.

Co nezkousnu je Orgrim Doomhammer! Můj nejoblíbenější ork. Není z klanu Frostwolf ale z Blackrock! Navíc z něj udělali zrádce!! Z něj! Nejlepší Durotanův přitel. Za to bych scénáristu rozdrtil Doomhammerem (pro neznalé – Ogrimovo legendární kladivo, dědičná zbraň rodu Doomhammer).

I přes dost výhrad jsem byl s filmem spokojen, mohlo to být lepší ale i horší. Uvidíme jestli bude za půl roku prodloužená edice.

15.6.2016 | 23:15:37
rockysiburger

Hodnotím na 85%. Zápory Zbytečně osekané, klidně to mohlo mít 2 a půl hodiny. Tím pádem mi občas přišlo že skáču ze scény do scény zbytečně Až moc naleštěná zbroj lidské rasy Mezidruhový pokus o lásku. Celkem zbytečná věc Klady Orkové – celkově na mě příběh hordy působí skvěle. zpracování a aniž to tak vypadá. Byl to film hlavně o hordě. Grafické zpracování bylo skvělé. Nebojím se říct : Nové nastavení tváře fantasy. U dodnes známé produkce není film který by měl fantasy na každé scéně. Zde to na mě přímo chrlí proud. Díky. Warcraft v tomhle udělal krok v před. A zpracování předloh. Už sice nesedím u WoW každý den. Popravdě ho ani nehraji. Ale kopie s originálem je super. Díky.

15.6.2016 | 23:24:54
Epsik

#43 Hed94: To že ho jednoduše nezabil má hned několik důvodů.. Například že Mak'gora je pro orky posvátná. Pak kvůli cti (orkové to berou celkem vážně, i když to tak někdy nevypadá). Taky možná proto, jak nazačátku prohlašoval, že na tomto světě musí být bojovník který by za něco stál (potom Lothara viděl v prvním utkání, jak zabíjí jednoho orka za druhým). Takže hledat pořádného protivníka a pak ho budnout do zad?

16.6.2016 | 10:27:11
Coca Coma

Nechápu, jak se někomu mohl líbit Lothar… si protančí jako květinka celým filmem s jednim stejně dutým výrazem (všiml si taky někdo těch skleněnejch očí? nevim jestli je to atmosférou na Azerothu nebo nějakým pandím kvítím), metá si jeden trapný vtip za druhým… Vždyť dokonce i když mu mordujou synka tak blbě čumí. Co mě naopak mile překvapilo byli orkové (a to jsem hordě snad kromě warcraftu 3 nikdy moc nefandil) jinak přišlo mi to hodně osekaný a bylo by super časem vidět nejaký ten director´s cut

#48 Epsik
16.6.2016 | 11:50:31
Epsik

#47 Coca Coma: Ten pohled když mu zabíjel Blackhand syna byl na tom právě nejlepší.. Celkově Lothar byl podle mě super.

16.6.2016 | 11:55:16
thalk

#37 Lachtos11: Nepletu, Pohár sjednocení obsahoval už prvně Mannarothovu krev. http://wowwiki.wikia.com/wiki/Mannoroth#…

16.6.2016 | 17:21:21
DarkrayCZ123456789

#5 tom99: Tvá recenze zase totálně mimo, stejně jako u Star Wars. Ten film netrvá přes dvě hodiny bez tit. netrvá ani ty dvě. Jinak je to 123min. Ale to ignorant jako ty nemůže vědět a že trailer vyzradil celej film? Zrovna ty úmrtí a vlastně celé finále vtraileru nebylo, až na pár scén z té bitvy. Jinak se nedalo očekávat co se tam bude dít. A jelikož nemáš emoce tak se nedivím že to s tebou nic neudělalo, ale máš pravdu v tom že to šlo udělat lépe, ale ne v tom že to bylo úplně nezvládnuté. Vzhledem k rozpočtu Duncan odvedl skvělou práci, ikdyž hudba trošku zklamala. Ramin Djawadi by se měl polepšit. Mé hodnocení 80%, ale může se i změnit až to uvidím po druhé.

18.6.2016 | 10:18:33
Nickname1

Ano tom99 a jeho recenze bývají většinou naprostý odpad. Myslím, že z 6, byla 1 odpovídající kvalitě filmu/seriálu.

19.6.2016 | 10:19:03
Skarbax

Za mě 75–80%, má to svoje chyby jako každý film, ale v celku podle mě dosti kladný zážitek. Nechápu, jak někdo může Warcraft označit za průměr nebo podprůměr a při tom takový nepovedený sračky, jako Star Wars VII nebo Hobbit poslední 2 díly hodnotit kladně. Pokud je Warcraft podprůměr podle někoho, tak v tom případě by Star Wars VII musel dostat pomálu odpad.

20.6.2016 | 16:23:25
lkopo

2 názory stoja za príspevok. Človek čaká, že si ich prečíta aspoň 10, ale niekto rád robí štatistiku z 2 výsledkov. Že ma to vôbec prekvapuje. Inak je vidieť, že aj ostatní maju s týmto autorom nedobré skúsenosti. Asi bude lepšie tento podweb zrušiť ako sa totálne nechať zakopať. Po faile s House of Cards tu pribúda ďalší. Zrejme nie všetci sú happy za tú cenu, o ktorú ste spamovali nonstop facebook.

#54 tom99
21.6.2016 | 13:23:19
tom99

#53 lkopo: Bohužel u nás v redakci na to nikdo nešel. Ptal jsem se všech a zkrátka jsem se sešel pouze já a Gripe, kteří něco napsali, ostatní buď nešli, nebo nestihli do deadlinu napsat své názory. To je věc, kterou neovlivním. Pochopitelně jsem stál o více názorů.

webmaster
21.6.2016 | 15:23:16
Historic

#41 Blackhand47XD: Tak měřítkem by přece neměly být ty nejdražší filmy, ale nějaký průměr. Takový Deadpool a jeho 58 mega, ten měl bez debat nižší rozpočet. Warcraft ho měl přinejmenším normální, se svými 160 miliony se pohybuje kdesi na hranici první stovky největších filmových rozpočtů všech dob (jasně, inflace atd., ale stejně)…

#56 tom99
webmaster
22.6.2016 | 11:14:06
tom99

#55 Historic: To jsem špatně formuloval. Ten rozpočet je samozřejmě normální. Chtěl jsem říci, že 160 mil. je celkem málo na to, že celý film je de facto CGI. Navíc první zprávy hovořily pouze o rozpočtu 100 mil., tak mi nějak to číslo uvízlo v hlavě :-)

#57 DarkrayCZ123456789 #58 Historic
webmaster
22.6.2016 | 14:47:35
DarkrayCZ123456789

#56 tom99: Ty bys hlavně neměl psát recenze.

25.6.2016 | 14:20:14
Historic

#56 tom99: Jasné, o nic nejde, jen mě to trklo do očí :-) Jak jsem psal výš, Jurský svět měl rozpočet 150 mil. a CGI tam bylo taky až až, i na herce museli vynaložit větší obnosy (byť tam žádná vyložená superstar nebyla, takový Pratt třeba shrábnul dle odhadů lehce pod 10 milionů).

webmaster
2.7.2016 | 0:52:58
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktuální film

Warcraft: První střet

Informace

Premiéra: 9. 6. 2016
Režie: Duncan Jones
Hudba: Ramin Djawadi
Hrají: Ben Foster, Travis Fimmel, Dominic Cooper, Paula Patton, Toby Kebbell, Robert Kazinsky, Daniel Wu, Clancy Brown, Ben Schnetzer, Ruth Negga, Burkely Duffield, Daniel Cudmore, Callum Keith Rennie, Ryan Robbins, Patrick Sabongui, Andre Tricoteux, Christian Sloan, Elena Wurlitzer
Stopáž: 123 minut 

Nejlepší film

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Svět Warcraftu

Galerie

Galerie

Narozeniny

Kde nás najdete

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama