Agents of S.H.I.E.L.D. (Agenti S.H.I.E.L.D.)
91/100 - 655×

Agents of S.H.I.E.L.D.(Agenti S.H.I.E.L.D.)

V seriálu z produkce Josse Whedona navazujícího na film Avengers z roku 2012 dává zmrtvýchvstalý agent Phil Coulson dohromady tým agentů S.H.I.E.L.D.u, kteří budou řešit a zkoumat nové neobvyklé případy po celém světě a chránit obyčejné před vším neobyčejným, záhadným a nebezpečným.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 43 minut
žánr
Akční, Komiksový, Sci-fi
hrají
Brian Patrick Wade (Absorbing Man), Maya Stojan (Agentka 33), Mallory Jansen (Aida), Alicia Vela-Bailey (Alisha Whitley), Harlow Happy Hexum (Alya Fitz), Blair Underwood (Andrew Garner), Christine Adams (Anne Weaver), B. J. Britt (Antoine Triplett), Adrianne Palicki (Bobbi Morse), Patrick Cavanaugh (Burrows), Kyle MacLachlan (Calvin Zabo), Chloe Bennet (Daisy Johnson), Lucas Bryant (Damon Keller), Enver Gjokaj (Daniel Sousa), Reed Diamond (Daniel Whitehall)

Diskuze: Spoilery a teorie

Diskuze zaměřená na spoilery a případné divácké teorie (vycházející například z komiksových předloh). Vstup pouze na vlastní nebezpečí.

Marsyas

Nazdárek. Co se týče znovuzrození Coulsona, rozhodně se přikláním k tomu, že je to LMD úplně kompletně – „It´s a magical place“ zní skoro jako naprogramovaná odpověď.

A k tý Jötunheimský potvůrce, přece jenom, takhle si sbírání důkazů z oficiální synopse teda nepředstavuju:-)

Sice se rád nechám příjemně překvapit, ale nejspíš to budou jenom marvelovská oblíbená zadní vrátka k dalšímu filmu…

13.11.2013 | 9:45:00
jedy357

„He's acting like a robot version of himself right now“ – Já ty narážky miluju :D

Souhlasím, Marsyasi, vypadá to, jako kdyby měl tu odpověď naprogramovanou, viz. jak se dneska zasekl (jako by si myslel – „Proč to furt říkám?“).

A k epizodě s Thorem:

Nemyslím si, že tam bude ta potvora. Tipuju to spíš na něco společnýho s Elfama, nějaký zbraně, nebo tak. !

#43 jedy357
13.11.2013 | 19:01:27
jedy357

#42 jedy357: Ještě jedna připomínka k potitulkový scéně Thora:

Celkově si myslím, že ta potvora tam byla jen jako vtip, než že by měla nějakou úlohu, ať už v čemkoliv ;) !

13.11.2013 | 19:03:48
Hurley

#40 Blackhand47XD: Mluvím o produkci seriálu. Coulsonův tým by to samozřejmě zvlád. :)

čestný člen redakce
13.11.2013 | 21:20:44
Dadejs

dnes opět zmínka o propíchnutém srdci. Je to jasný, museli mu dát jiný ;-)

20.11.2013 | 22:14:26
Abs

Já se taky musím zapojit do debaty, protože jsem tady tuhle stránku našla až teď a jsem za to vážně vděčná, protože celé „Avengers universum“ mě moc baví a jsem ráda, že můžu někde ventilovat své názory :-). Ale zpět ke Coulsonovi a k tomu jeho „probodnutému srdci“ (Jo a jen tak mimochodem-sice je to asi fuk, ale nedá mi to :-)-, není to trošku blbost, že šlo o pravdu o probodnutí srdce? Sakra, kdyby mu Loki fakt prošpikoval srdce, tak by na něj Coulson asi těžko ještě stihl střílet a pak si v klidu pár desítek vteřin pokecat s Furym, ne? To muselo jít někam šejdrem, maximálně tak do aorty, jinak by byl Coulson mrtvej dřív, než by z něj Loki to žezlo vytáhnul! :-D). Já se u něj nejvíc přikláním buď k té teorii klonu, nebo k teorii mechanické (proto zvýšené železo) části, protože jinak je 100% lidský, žádný robot (by si asi všiml, kdyby nepřijímal potravu, nespal, nekrvácel-což krvácí, to jsme viděli! a podobně). A nebo mám ještě teorii, která tu vůbec nezazněla (vlastně je to nápad mý mámy, ale já si ho s dovolením přivlastním :-D) a ta vychází teď z toho posledního dílu. Sice je to asi šílené, ale… Nemohl by mít Coulson nějaké Asgardské předky? Kompletní Asgarďan by to jistě být nemohl (by si asi všiml, že se narodil v době Tutanchamona a stárne nějak ztraceně pomalu .-D), ale třeba jen jednoho rodiče, nebo jednoho z prarodičů… Z nového dílu víme, že Asgarďani občas na zemi zavítají (i bez toho, aby tam zdemolovaly půl města a tím na sebe upozornili :-D), a nepřijde mi tak nepravděpodobné, že už by se někdy nějaký zabouchl do pozemšťanky a S.H.I.E.L.D. dohlížel na jeho potomky. Pak by totiž konečně dávala smysl ta scéna z poslední epizody, kdy toho Asgarďana s probodnutým srdcem zachraňují, protože jinak v díle tento čin moc velký význam neměl a přesto se tam té záchraně věnovalo podle mého názoru až podezřele moc času a moc detailně se rozebírala! No a s Coulsonem by to bylo zrovna tak, prostě by mu zdravotníci podrželi aortu, on by se jako jen poloviční (nebo míň) Asgarďan tři měsíce hrabal z komatu a zbyla mu jizva, ale přežil by a zvýšené železo by mohl mít kvůli svému původu. No jo, já vím možná je to přehnaný, ale mě tam ta scéně křísení zbytečného Asgarďana furt vrtá hlavou, ačkoliv… Mám možná ještě jeden nápad, proč tam vlastně byla, který s Coulsonem nijak nesouvisí (POZOR! SPOILER na film Thor 2!!!):

Napadlo mě totiž, zda to nebylo takové skryté vodítko pro diváky Thora 2, kteří si lámou hlavu nad tím, jak mohl Loki přežít bodnutí na té planetě! Jasně, hodně lidí si myslí, že ho vůbec nezranili a celé to byla od začátku jen jeho iluze na Thora, aby nemusel zpátky do lochu, ale já si to nemyslím! Minimálně to bodnutí podle mě pravé bylo (nějak se mi nezdá, že by stihl zneškodnit tu rohatou potvoru a ještě blbnout s iluzemi) a bylo skrz a sakra na nebezpečném místě! Takže možná proto jsme se teď v seriálu věnovali propíchnutému přeživšímu Asgarďanovi (OK, já vím Loki Asgarďan není, ale berme to tak, že zparchantělý Mrazivý Obr funguje podobně :-D) a s Coulsonem to nemá co dělat. Co myslíte?

#48 jedy357
26.11.2013 | 14:55:01
srada

zajímavé teorie,jsem zvědav,jak to nakonec bude :)

27.11.2013 | 14:27:06
jedy357

#46 Abs:

Jsem 100%, že probodnutý Loki byla čistá iluze :) Přecejenom, stejně jako je Thor bůh hromu, tak je Loki bůh iluzí, intrik a přetvářek a tohle mu přesně hraje do karet :)

Jinak u LMD dotyčný člověk ani nemusí vědět, že je robot, normálně přijímá potravu atd. jako normální lidská bytost. Nicméně, asi to nebude klasické LMD z komiksů. Buď je to nějaká cinematic verze a nebo něco jiného (ale podobného). Hlavním vodítkem je pořád Akela, která na/v Coulsonovi něco viděla, tipuju nějakou robotickou část. Kdyby byl Asgarďan, tak by asi nebyla tak vyjukaná.

Líbí se mi, že se o tom bavíš s mamkou :D Že bych tu svoji taky zasvětil do světa Marvelu? :D

#49 Abs
27.11.2013 | 23:11:13
Abs

No jo, moje mamka je tak trochu zdravě praštěná, takže Avengers a všechno kolem nich zbožňuje :-). Chodí na to se mnou i do kina a kadý týden mě denně atakuje otázkami, kdy už bude další díl Agents of S.H.I.E.L.D. :-D. Ovšem jejím nejoblíbenějším hrdinou je Iron man . To já jsem spíš na Thora a Lokiho :-). Take tu svou určitě zasvětit zkus, třeba jí to chytne (a když už nic, tak jsou tam všechno dost pěkný chlapi, takže je aspoň na co koukat :-D). Ale komiksy právě neznám, v nich se začínám „vzdělávat“ až teď, tak proto trochu tápu v tom, jak takové LMD funguje. Jinak jsem si ale dnes znovu pouštěla scénu Coulsonova „zabití“ z Avengers, jestli mi tam něco neuniklo a na 99% si myslím, že to, že „zneužijí“ jeho smrt k tomu, aby Avengers stmelili určitě nebylo vymyšleno dopředu, takže nějaké vymakané konspirační teorie bych za tím nehledala. Vlastně bych řekla, že to vymyslel až sám umírající Coulson, protože to on to říká Furymu a ten se na to moc netváří. A až se spožděním mu asi dojde, že by to fakt mohli použít a vyprvokovat tím tu bandu exotů k nějaké sehrané akci :-D. Takže ať už provedli s Coulsonem cokoliv, byla to asi docela „hurá akce“, která nebyla předem připravená, A jinak k tomu Thorovi 2:

Mě tam totiž nesedí to, že jsem až doteď žila v domění, že Lokiho iluze nejsou hmotné. Že prostě když se jich někdo dotkne, tak mu projde ruka skrz a hlavně že Loki sám není schopný skrze ně něco mechanicky ovládat. Mám pocit, že to tak v Thorovi 1 i v Avengers vždycky bylo. A pokud to tak je, tak Loki přeci nemohl tu rohatou bestii, co ho „probodla“, zlikvidovat skrze iluzi. Musel se k ní dostat s tím granátem, co ji vycucl někam do jiné dimenze, či co to vlastně bylo a pochybuju, že by se dokázal do hlavy dostat jí, protože mi nepřišla jako něco, co se dá oblbnout magií. Takže mi to tam celé nesedí protože ta její likvidace určitě nemohla být iluze, ta byla reálná. #48 jedy357:

28.11.2013 | 0:20:20
jedy357

No, ta moje je spíše na Ulici… -.- :D Souhlasím, že stmelení týmu Coulsonovu smrtí nebylo plánováno :)

Nepamatuji si předchozí filmy tak dobře, abych potvrdil či vyvrátil, že Loki měl vždycky nehmotný iluze. Nicméně si pořád myslím, že Thora pouze oblbnul nějakým trikem (čekal jsem jeho návrat, hned jak „umřel“ :) ), např. stejně tak jako s Thorem sehrál tu šarádu předtím a to se taky nikdo nezranil.

28.11.2013 | 19:45:33
Marsyas

Ještě k Thorovi

Napadlo někoho přemýšlet nad tím, co se stalo s Odinem, když se nakonec Loki tak elegantně vrátil do hry?

#52 Blackhand47XD #54 jedy357
29.11.2013 | 10:50:45
Blackhand47XD

#51 Marsyas: ! Někde jsem četl rozhovor s tvůrci, kde režisér nebo kdo to byl říkal, že je mrtvý. Mluvilo se taky o Thorovi 3 a souboji mezi Thorem a Ultronem v chystaných Avengerech 2.

webmaster
29.11.2013 | 14:35:45
Abs

Ohledně Thora:

Rozhovor s tvůrci jsem sice nečetla, ale nedivila bych se, kdyby Odin mrtvý skutečně byl! Sice by to dost odporovalo komiksům, kde jsem tak nějak pochopila, že Odin zavazá furt, ale vzhledem k ději filmu by to bylo logické. A pokud mám říct svůj názor, já bych mu to i přála, protože mě svým chováním ve všech filmech pěkně štval! Že v Thorovi 1 vykopl vlastního syna z domova, aby dospěl, to jsem ještě pochopila, ale teď v tom 2. díle to dost přehnal. Klidně by nechal Thora zabít svými vojáky, když se pokoušel postavit proti jeho rozhodnutí a to není zrovna rodičovské chování. Dokonce si myslím, že kdyby to na konci filmu byl opravdu on a ne Loki, nedokázal by Thorovi tu „zradu“ odpustit (nedivila bych se ani kdyby ho uklidil do stejné cely v jaké trčel Loki!) a i kdyby náhodou zradu překousl, rozhodně by syna nenechal odejít z Asgardu a vzdát se nároku na trůn jen proto, že si to Thor přál. Takže pokud je mrtvý, třikrát hurá!!! :-D A upřimně řečeno, Loki by byl idiot, kdyby ho nezabil, protože nechávat ho na živu by jednak bylo velké riziko a navíc Odin jasně řekl, že ho nechal žít jen kvůli své ženě, takže teď by ho zabil bez mrknutí oka, tak proč mu nedopřát totéž? :-D

#55 Blackhand47XD
29.11.2013 | 22:26:51
jedy357

#51 Marsyas:

Přemýšlel jsem nad tím, hned jak se Loki odhalil, ale je pravda, že jsem se po tom dál nebádal, takže předpokládám, že je mrtvý nebo možná někde uvězněný.

30.11.2013 | 0:18:12
Blackhand47XD

#53 Abs: Anthony Hopikins, který Odina hrál je už docela starý a roli v dalším díle možná odmítl. Nechtělo se jim ho přeobsazovat, tak ho prohlásili za mrtvého, toť můj názor, pokud se to nezmění a Odin se v dalším díle neobjeví ( aspoň jako duch nebo scéna s jeho zabitím).

#56 Abs
webmaster
30.11.2013 | 8:13:53
Abs

#55 Blackhand47XD:

Přesně to mě napadlo taky, jak jsi psal o tom rozhovoru, že to bude kvůli věku! Upřimně řečeno on už v tomhle díle vypadal dost… no, zvláštně. Navěšený v té zdánlivě těžké zbroji a vyrážející do bitvy mi přišel jak dědeček na karnevalu, přesto, že ho mám jako herce moc ráda a hraje velice dobře! Ale na druhou stranu, něco přeci jen asi bude muset do dalšího dílu natočit, protože jednak by bylo dost divné neukázat smrt tak významné postavy a jen jí smést ze stolu větou. „Kdo? Odin? No jo, ten je už dávno mrtvej!“ a navíc pokud se za něj Loki bude na trůnu vydávat (jako že asi určitě jo :-), bude muset Hopkins hrát jeho. Leda, že by to filmaři obešli tak, že by všichni na Asgardu viděli na trunu jako by Odina a my diváci normálně Lokiho, takže by to mohl Tom Hiddleston vesele hrát „za oba“ :-D.

30.11.2013 | 9:53:19
RADEON_CZ

podle mě marvel vytvořil propojení s jakýmsi světem duchů, z kterého se lze dostat a Coulson o tom neví. To by vysvětlovalo kavalerii v deváté epizodě i život Coulsona ve zranitelné formě.

5.12.2013 | 17:43:38
Grimmir

Taky se přidám s teoriemi ohledně Coulsona. Proč Fury nechce aby Coulson věděl co se mu stalo? Je to přece jen tvrdej agent to že je robot/klon by nějak zvládnul a není moc důvod to tajit. Byl oživen metodou se kterou sám nesouhlasí? Pak je to ještě jedna věc oživil Coulsona vůbec S.H.I.E.L.D? V jedné epizodě serialu Coulson nedokáže rozložit pistoli proč by mu S.H.I.E.L.D. něco takhle triviálního nenalil do hlavy?

#59 Blackhand47XD
10.12.2013 | 22:07:43
Blackhand47XD

#58 Grimmir: Kdyby tobě někdo řekl, že jsi robot, taky by jsi tomu z počátku nevěřil a když by jsi to věděl, tak by ses už určitě nechoval stejně jako předtím. Možná v tom bude ale ještě něco jiného, těch teorií je tolik : mimozemšťan s vymazanou pamětí, Coulson z jiného vesmíru apod.

webmaster
11.12.2013 | 6:42:59
Dadejs

Teď mi teda někdo vysvětlete, která teorie to vyhrála. Moje robotické srdce evidentně ani omylem. :-(

8.1.2014 | 21:34:01


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Podívejte se na tým S.H.I.E.L.D.u v průběhu let

Podívejte se na tým S.H.I.E.L.D.u v průběhu let

Premiéra sedmé a poslední série je už zítra, takže bychom se mohli podívat na hlavní postavy a jejich příběhy v průběhu let seriálu. V následujícím článku uvidíte krátké ukázky všech hlavních postav.

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama