The Originals
94/100 - 361×

The Originals

Spin-off k upířímu seriálu The Vampire Diaries, který pojednává o rodině Původních upírů. Klaus se vrací do New Orleans, aby získal zpět to, co je jeho a začal nový život.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
5 sezón | CW | 43 minut
žánr
Drama, Fantasy, Hororový
hrají
Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Daniel Gillies (Elijah Mikaelson), Phoebe Tonkin (Hayley Marshall), Charles Michael Davis (Marcellus Gerard), Danielle Campbell (Davina Claire), Leah Pipes (Camille O'Connell), Claire Holt (Rebekah Mikaelson), Daniella Pineda (Sophie Deveraux), Yusuf Gatewood (Vincent Griffith), Riley Voelkel (Freya Mikaelson), Steven Krueger (Joshua Rosza), Nathan Dean Parsons (Jackson Kenner), Chase Coleman (Oliver), Sebastian Roché (Mikael), Eka Darville (Diego)

Čtvrtá ochutnávka z finálové epizody

Čtvrtá ochutnávka z finálové epizody

Příjemné překvapení. Vyšla další ukázka k zítřejší epizodě, tentokrát nás k jejímu sledování zve Joseph Morgan aka Klaus, který bude souzen za své (zlo)činy.

23 0
20.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /52

Gilly

nedivím sa, že nikto na rozdiel od Got alebo TWD tu nediskutuje, veď to tak človeka rozčuľuje, najskôr najmocnejší upíry „Pôvodní“ teraz im hocikto nakope zadok a s ničím si nevedia rady. A už ma to nebaví, stále sú tí prehrávajúci

21.5.2016 | 23:31:02
Brilliant

Tak jako kdyby byli nepřemožitelní, tak o čem by ty série byly? :D

#13 Gilly
22.5.2016 | 0:48:47
Caroli

Já bych spíš tipla, že všichni ještě čekají na titulky.. :-D Za mě teda finále naprosto TOP. Dokonce si dovolím tvrdit, že tato série byla nejlepší, alespoň pro mě. :-)

#8 Brilliant
22.5.2016 | 0:53:28
227petr

Finále bylo opravdu neuvěřitelné, ale četl jsem, že 4. série TO dostane asi jenom 13. dílů. :( Nevíte někdo, jestli je to pravda?

#5 Michiko Karasu
22.5.2016 | 7:52:30
Michiko Karasu

#4 227petr: Je to pravda a to je taky důvod, proč mě to finále tak rozčiluje, pokračování bude za rok a je fakt, že dostali Původní dobře na budku. Za ten rok se probudí o ty 3 roky později, aby dohnali ten výmysl, co Plecka vykouzlila v TVD a jsem zvědavá, jak se z toho vyhrabou. Hayley, mamina na plný úvazek s dodávkou plnou rakví bude jezdit po státech a hledat lék na něco o čem ví velké kulové s přehazovačkou, navíc ještě na 3 různá „postižení“, s takovou by se nevzbudili ani za 100 let. Měli jí nechat Freyu, to by alespoň dávalo smysl, že ona by s řešením přišla… Prostě konec.

#6 Caroli
22.5.2016 | 9:58:16
Caroli

#5 Michiko Karasu: Tak ono první stačí, aby našla lék na to kousnutí – tím se vyřeší Kole a Elijaha. Ti pak můžou zachránit Klause. Společně najdou lék pro Freyu a nakonec zase zbyde chudák Rebeka. :-D To jediné mě štve, že Rebeka je furt mimo.. :-D

#7 Michiko Karasu
22.5.2016 | 10:56:38
Michiko Karasu

#6 Caroli: Já si právě nemyslím, že to je tak jednoduché, podle mě se budou muset probudit všichni najednou. Proto všichni odešli v jednu chvíli, je to krevní kouzlo, takže buď probudí všechny nebo nikoho… ;) No Rebekah, bohužel mno, ale pořád lepší mít ji tam občas, než ji zabít a nemít ji tam vůbec :D

22.5.2016 | 14:56:19
Brilliant

#3 Caroli: Já taky neru tuhle sérii jako nejlepší… lae první nebyla špatná… ale druhá..no sry, ale jak Kluas příjímá rozkazy od Hayley, tak na to se nedalo dívat! :) Jinak díl dobrý. :) Myslím, že 13 dílů není špatné, seriál by měl být „kvalitnější“, třeba True Blood nikdy neměla více než 12 dílů v sérii a první čtyři série byly fakt parádní…každý díl nezapomenutelný.

#9 Car
22.5.2016 | 15:27:50
Car

#8 Brilliant: True Blood super ale od 5 se na to nedalo dívat :D nedivím se pak to šmikli je na 10 dílů :D

#10 Brilliant
22.5.2016 | 17:08:19
Brilliant

#9 Car: Však já neříkám, já se na 5 už taky nedívala, ale nalijeme si čištěho vína, já se nemohla koukat ani na 5 TVD :) První čtyři řady super a potom… ehm, ne díky.. :) Já chápu že se lidi dívají, rptoože jsou zvyklí, je tam nějaká srdcovka, ale u mě to byli Původní, takže.. :) Navíc si opravdu myslím, že První 4, popř. 3 řady TB byli filmařsky opravdu kvalitní, a tomu se nikdy TVD ani nepříblíží, ale TO by teoreticky mohli.

#11 Karen90
22.5.2016 | 17:12:34
Karen90

#10 Brilliant: TB jsem neviděla, ale jinak souhlasím. :-) Sice je škoda, že budeme muset na TO čekat déle, ale zredukování dílů by seriálu mohlo opravdu prospět v kvalitě. Alespoň se to doufám obejde bez zbytečné vaty, které ani tak u TO není zrovna moc. Akorát jestli bude děj nahustěný ještě víc, tak těch infarktových momentů na epizodu nejspíš přibude. :-) S TVD Tě chápu, pro mě byl děj s hlavními postavami vždy jen výplň mezi scénami s Původními. Proto jsem asi jedna z mála, co by si fakt nepřála, aby se Family vrátila do TVD, protože by to možná pomohlo TVD (ale co je mi do nich), zato by to stáhlo dolů TO. :-)

22.5.2016 | 17:42:00
AndrewP

Tak pokud si dobře pamatuju tak nějakej šefík v CW říkal že TVD budou mít v na podzim poslední sérku, o TO skutečně budou začínat až příští rok. Jinak k tomu časovému skoku, nevím proč by se to nutně mělo odehrávat o 3 roky později (jen proto že tam byla Caroline?). Osobně si myslím, že největší šance Hayley jsou v Hope. Pochybuju že Hayley samotná najde lék pro Freyu a nebo bratry. Co by mi asi nejvíce dávalo smysl je že další sérka bude třeba o 10 až 15 let později, kdy Hope bude ve věku Daviny a to už může bejt zatraceně silná a společně si pujdou pro Klause.

22.5.2016 | 20:14:00
Gilly

#2 Brilliant: nie som zástankyňa čierno bieleho deja, ale čo je moc, to je moc. Zostáva väčšinou len pri slovách a v podstate si nedajú s ničím rady. Na Erika Northmana z TB nemajú, s ním bola aspoň sranda a aj keď nebol vždy klaďas a občas tiež vyfasoval, bol perfektný. Klaus je stále namračený a namosúrený, vyhráža sa, ale skutek utek, Elijah sa tvári noblesne a dôležito, rozpráva jak aristokrat, ale aj tá diplomacia mu už zlyháva. Nepotrebujem titulky, už som to pozrela a neviem, či sa na ďalšiu sériu vôbec dívať budem. TO mi príde ako na kolene robené, v jednej bažine, na jednej ulici v New Orleans a na jednom cintoríne.

#14 AndrewP #17 Brilliant #18 Karen90
22.5.2016 | 22:37:04
AndrewP

#13 Gilly: Naprostej souhlas…ani bych se nedivil kdyby byla 4 serie posledni

23.5.2016 | 0:15:26
Sheena_Staley

je niekde vysvetlené prečo bude dalsia seria až v januari a prečo bude tak krátka? Lame mi to srdce

#16 Ejdam
23.5.2016 | 2:18:41
Ejdam

#15 Sheena_Staley: CW si letos nabrala hrozně moc seriálů a do podzimní sezony by se to už všechno nevešlo. Žádný seriál nebyl zrušen a to znamená, že do příští sezony musí nacpat všechny stávající seriály + nové seriály jako každý rok+ Supergirl, která se nečekaně přesunula ze CBS na CW. Takže na podzim někdo musel jít z kola ven a The Originals se svou mizernou sledovaností byli jedni z prvních v pořadí. Počet epizod ale ještě oficiálně potvrzen nebyl! Těch 13 dílů je zatím jen spekulace, ale očekává se, že jich bude míň, protože na jaro pravděpodobně 22 dílů odvysílat nestihnou.

23.5.2016 | 8:38:42
Brilliant

#13 Gilly: Jasně, máš pravdu. Jako zas tak extra kritická bych nebyla, protože nemůže od seriálu na CW očekávat kvalitu HBO. :D To ani nechci, ale aby člověku ze srdcového seriálu udělali brak a celkově šla kvalita někam do…prčic.. prostě si myslím, že by se měli snažit, když něco dělám tak přece né napůl plynu. :) Myslím, že TO má potenciál, ale jak říkáš, ty skvělé postavy ti scénáristé tak zmrší, herec neherec, nevyzní to dobře. :)

23.5.2016 | 9:51:29
Karen90

#13 Gilly: Nikdo tady netvrdí, že je TO nejkvalitnější seriál na světě, ale na druhou stranu bych neřekla, že by se od první série nějak zhoršil. Potom ovšem zůstává otázkou, proč jsi na to přišla až teď na konci třetí série? :-) Je pravda, že jsem TB neviděla, ale četla jsem si názory na ČSFD a většinou tam převládá názor, že první jedna dvě série kvalita a pak se to zvrtlo v přeplácanou hovadinku, tak těžko říci. Klaus je asi otázka názoru. Já mám Klause pořád ráda, Joseph ho hraje skvěle a už se těším, až ho uvidím i v jiné roli. Klaus dokáže být i zábavný, jen mu teď umřela láska jeho života a jde mu reálně o kejhák, tak bude asi těžko vysmátej. :-). I když věřím, že ten Erik bude taky fajn, rozhodně je Skarsgard sexy :-) Mimochodem, jestli chcete někdo opravdu kvalitní seriál, pak doporučuji River, s jeho otcem… neskutečný výkon). S tím ostatním máš pravdu, ale s tím se od seriálu co píše Plecka musí počítat. Já to prostě beru jako velké giulty pleasure, kterému leccos odpustím, jinak bych na to ani nekoukala. :-) Jinak také nepotřebuji titulky (a vsadím se, že ani Brilliant), jen teď mám nabitý týden a chci se na to pak podívat v klidu, až bude víc času, mám resty i u SPN. :-)

#19 Gilly
23.5.2016 | 18:45:10
Gilly

#18 Karen90: ahoj :-) ako sa vyvíja seriál, tak sa vyvíja aj názor diváka. Toť odpoveď na tvoju vyvstanú otázku. Na prvú sériu som sa fakt tešila, aj bola pozerateľná, spin off z TVD vyšiel, ale potom to začalo ísť dolu vodou. Takže na konci tretej môj názor je, že s TO končím, nudí ma. Už ma nebavia stále tie čarodejnícke háky báky, problémy, ktoré nie sú schopní, tak schopní najmocnejší upíri vyriešiť, hoci predtým boli neprekonateľní. Kde sa stratila tá ich genialita, predvídavosť, bystrosť, tisícrokmi získaná múdrosť, ktorou v TVD ovplývali?
A čo sa týka Klausa, nuž, proti gustu žiaden dišputát. Vieš, čo mi na ňom vadí? Nie je autorita, hoci upír v jeho postavení pôvodného upíra, najstaršieho, namocnejšieho a aj nahroznejšieho by autoritou mal byť už na prvý pohľad, nemyslím tým výšku, šírku pliec et cetera… Napoleon bol malý a autorita bol, Klaus nie je. A jeho krik, keď sa snaží kričať, aby vyzeral hrozivo… skôr mi príde uvrešťaný, ako hrozivý. Prepáč, Joseph je sympoš, ale nehodí sa na tú rolu a jeho postava ani nie je dobre napísaná. Verím, že si seriál udrží svoj počet skalných a mnohé fanynky ho obdivujú, takže im budem držať palce, aby ďalej sa tešili na nové časti. A čo sa týka TB, bol dobrý po piatu sériu, myslím, že štvrtá bola najlepšia, ale potom ako keby tiež tvorcom došli nápady, múza nekopala a nekopala :-D a bolo dobre, že seriál ukončili. A mimochodom v tomto seriáli sa ako najstarší upír prezentuje Lilit Lilit, čo podľa názoru ľudí zaoberajúcich sa vampirizmom bol naozaj najstarší upír na svete, teda upírka, lebo Lilit bola Adamova prvá žena, ešte pred Evou. Takže ti želám pekné chvíľky s TO, podstatné je, aby si ty bola spokojná so seriálom, ktorý si si vybrala na sledovanie. Názor ostatných je iba názor a na to, aby si divák svoj názor a dojem zo sledovanej časti povedal, táto stránka slúži. Ďakujem za tip, pozriem sa na tú River a tiež ti doporučím pozrieť najnovšieho Tarzana, ktorý ide v júni do kin, Erick Northman alias Alexander Skarsgard vyzerá v traileri fakt že dobre :-)

#20 Brilliant #21 Brilliant #24 Karen90
23.5.2016 | 22:45:08
Brilliant

#19 Gilly: Musím s tím co říkáš fakt souhlasit… je divné když vacetiletá holka (Hayley) je na tom intelektuálně stejně jako tisícitelí upíři.. To, že nejsou tak staří jako v TB mi nevadí, budiž, ale taky jsem očekávala,že většinou problémů budou řešit tak s nadhledem, snad i humorem, a nebudou se ve všem emocionálně pitvat. Byla jsem brutální fanda Klause, ae v TO to stojí za prd. Nedávno jsem se nostalgicky dívala na TVD 3. řadu :D Ale TO je i pro mě, velkého kritika, prostě srdcovka, takže na to budu koukat, a budu doufat, že se to líp vyvine. :D Jsem nezlomný optimista. :D

24.5.2016 | 10:39:00
Brilliant

#19 Gilly: Btw, hodně lidí na TB 4: sérii fakt nadávalo, že je to ptákovina, ale mě se to tak dost líbilo. :) Asi né nejvíc, ale přišlo mi kvalitně srovnatelné s předchozími sériemi.

24.5.2016 | 10:40:02
lobospoutany

no jelikož upíři Mikelsonovi vznikli díky kouzlu jejich matky,aby je ochránila a všiml jsem si v seriálu,že kouzla dokážou cokoliv napravit nebo podělat,tak bych to viděl tak,že Hayley vyhledá nějakou mega mocnou čarodějku,například více jak tisíciletou nesmrtelnou babičku Mikelsonů,když jejich matka a teta Dahlia byli takové frajerky v kouzlech(někdo je to musel naučit ne?),tak babička luskne prstama a všichni se probudí a budou zdraví :) nebo tak nějak

#23 Brilliant
24.5.2016 | 12:57:13
Brilliant

#22 lobospoutany: To zní sice logicky,ale super stará babička MIkaelsonů už musí být mrtvá, ne? :D Přece je to furt „člověk“ :D a navíc by žila v Evropě? :D navíc, na toto je Hayley hloupá, ne? :D HLavně nemá ráda čarodějky :D A můžou být čarodějky nesmrtelné? :D Vlastně jo, že… jaktože Freya nezemře? :D Ty jo, já ten seriál vlastně neznám :D

#25 Karen90
24.5.2016 | 15:11:25
Karen90

#19 Gilly: S tím Klausem se asi opravdu neshodneme, ale chápu Tě :-) Já také dodnes nechápu, co všichni vidí na Damonovi a to jsem se fakt snažila. :-) S tou genialitou Původních v TVD bych to taky neviděla tak růžově, ale jak píšeš, názor je názor a já respektuji ten Tvůj. :-) Jak píšu, pro mě je to oddechovka, jinak si vybírám mnohem kvalitnější seriály, například miluji britské minisérie a třeba TB jsem neviděla, ale od Alana Balla mám hrozně ráda Odpočívej v pokoji a samozřejmě Americkou krásu, to je klasika. :-) Ono je to možná i tím, že nejsem na TVD trati tak dlouho (upírské seriály zas nijak nepreferuji, kromě TO jsem viděla jen Moonlight). Já nejdřív viděla první sérii TO a pak jsem se dala do TVD, ale jen do dílů z Původníma, kdybych na to koukala tak dlouho jako ostatní, tak bych možná byla už taky znechucená a chtěla bych skončit. :-) Jinak v ostatním souhlas a díky za tip na toho Tarzana, určitě zkouknu. :-)

24.5.2016 | 16:35:05
Karen90

#23 Brilliant: Nebylo ve druhé sérii něco v tom smyslu, že jsou Dahlia a Freya díky magii a dlouhému spánku nesmrtelné? Já to taky moc nechápu, proč ji ve třetí sérii pořád zachraňovali krví? Nebo to zaniklo s Dahlií? Asi ten seriál taky moc neznám. :-)

#29 Wensi
24.5.2016 | 16:39:49
24.5.2016 | 19:05:37
martinanovak7

Myslím že true blood #26 Andy :):

24.5.2016 | 19:33:11
Brilliant

Ano, ano True Blood :)

#30 Gilly
24.5.2016 | 20:09:33
Wensi

#25 Karen90: Dahlia a Freya spali 100 let, aby nastřádaly magickou sílu, pak byly rok vzhůru, pak zase 100 let spaly. Nesmrtelnými je to nedělalo.

24.5.2016 | 20:40:39
24.5.2016 | 20:45:24
Car

jsem zvědavá jak to bude s Claire Holt pro 4 sérii, když už ji tam přitáhli nazpět na jeden díl – což tam vůbec být nemuselo…jako jsem ráda, že se tam Rebekah ukázala, ale pokud pouze takhle na jeden díl tak to nebude mít moc smysl :-/

27.5.2016 | 19:12:43
Brilliant

No, oni s snaží přítomností Claire zvýšit sledovanost, protože Rebekah je velmi oblíbená postava, a oděvuje se zcela pravidelně v malém finále (tzn. v 9. díle tuším) a ve velkém, popř. ještě nějaký díl naokolo. Její přítomností v posledním díle 3. série se nc nemění s myslím. Přece se takhle objevila i v druhé sérii, sice potom jiná herečka, ale stejně.. I když bych si přála její návrat jako regulérní postavy a ne jenom guest. :)

#33 Car
28.5.2016 | 15:41:56
Car

#32 Brilliant: ano rozumím ale víš co šlo mi o to jak to jako pak zaonačí, že jo…že Hayley nalezne lék pro zbytek a pro Rebeku zase smůla? nebo jak to jasko chtějí udělat :D a pak jako zázrakem až bude seriál končit tak se pro Rebeku najde lék víš co:D

29.5.2016 | 13:48:50
NIKITO

tak finale se me osobne libilo, udalosti prekvapili, rozhodne sem je necekala, mozna to bylo tim, ze sem totalne unavena a mam to jako oddychovku, muj mozek se pri sledovani automaticky vypina a spis si uzivam ten jejich uzasny prizvuk a to, jak roztomile vypadaji kdyz se vstekaji (hlavne klaus) ano uz to beru s nadhledem a prave tohle mi prijde na tom serialu tak krasne a sice si jede furt to stejne, ale neprijde mi ze by ubiral v kvalite, spis uz proste ty emocionalni proslovy jsou omilane porad dookola, tezko vymyslet neco noveho, ale tohle je typicke pro Plecku,takze co cekat, jak tu nekdo psal, ze je to porad ve stejnem meste porad o tom samem, serial ma nejake body (carodejky, upiri, New Orleans, Puvodni proti zbytku sveta) a tech se drzi, ikdyz me rozciluji s tou svou hlaskou Family…a bla bla :D ale zvratu tam neni zrovna malo, zacinala sem na TVD a poslednich par serii jsem v TVD videla jen ze zvedavosti, ale strasne me rozciloval dej a asi proto TO odpustim spoustu, protoze narozdil od TVD je proste propracovanejsi a nestoji jen na tom kdo s kym chodi a kdo koho chce a koho nechce… no sem zvedava jak to vymysli v dalsi serii a to udajne zkraceni me stve, americani jsou zmlsani a uz nevi na co koukat :D nebo maji spatny vysilaci cas, nejak nizkou sledovanost opravdu nechapu…nebo mala propagace serialu? kdyz kdejaka blbost je popularni…njn :/ …jestli to funguje jako u nas s reklamni kampani voleb, cim vic bilboardu ti vice hlasu, tak se neni co divit :D …asi muzu byt rada, ze koukatelne serialy jeste existuji :D

#35 Car
29.5.2016 | 17:11:57
Car

#34 NIKITO: bohužel nejspíš chtějí utnout trošičku i stovku (The 100), která je jistě mnohem kvalitnější než toto – ale já vím, je to úplně o něčem jiném a nedá se to moc srovnávat jasně, ale jen chci říct, že The Originals není jediný seriál, který bude bohužel zkrácený a je to tím, že stanice CW dala zelenou všem svým projektům takže bohužel – někdo na tom bytý být musí

29.5.2016 | 19:13:59
AndrewP

V dnešní době je problém, že jsou komiksovky nesmírně populární a proto jsou v předních příčkách sledovanosti. Kdyby původní začali tak o 4 roky dříve, řekněme kolem toho roku 2009, tak by ta sledovanost byla podstatně vyšší. TVD tehdy nakoplo, že to byl celkem originální koncept, sledovanost na žačátku dosahovala až 4mil diváků. Nicméně za 3 série stratila na 3mil díváku, což je brutální propad. Taky nutno podotknout, že se TVD svezli na vlně Twilight. To jsou všechno faktory kterými puvodní dnes tak trpý a proto o ně není moc velký zájem. Také v poslední době se hodně ze zahraničí ozívají negativní ohlasy právě na producenty, který bohužel hrajou třetí housle.

#37 Karen90
29.5.2016 | 20:32:52
Karen90

#36 AndrewP: To je všechno pravda, ale dojíždí to i na jiné věci. Za prvé, kromě komiksovek na CW s každým rokem klesají čísla i ostatním seriálům, dále pak je TO přeci jen dospělejší než TVD, takže to odrazuje dost fanynek, které na to koukají jen kvůli hezounkům Salvatorovým a vztahům obecně, ale na druhou stranu je to jako spin-off pořád pod značkou TVD, což zase odrazuje dospělejší diváky. A další věc, když to šlo v osm před SPN, tak to mělo ještě dost dobrá čísla, druhý rok to přesunuli za Jane the Virgin, která měla takhle mizernou sledovanost a ještě k tomu se k sobě oba seriály absolutně nehodily. No a letos na nejslabší pátek a zas až na pozdější dobu za TVD. TVD má sice lepší čísla, ale jen o desetinu a docela by mě zajímalo, jak by to vypadalo, kdyby to bylo naopak. Ale zase tím, že TO přesunuli na midseason, by jim mohlo zajistit lepší vysílací čas. A nebo taky ne, čtvrtá série bude poslední a my se přesuneme zas k jiným seriálům. :-)

#38 Car
29.5.2016 | 22:25:57
Car

#37 Karen90: jsem upřímě zvědavá jestli 4 série bude vážně poslední :-O ale i tak na spin off je to myslím docela dobré

#39 Karen90
29.5.2016 | 22:58:11
Karen90

#38 Car: Řekla bych, že je to jeden z mála případů, kdy je spin-off lepší než původní seriál. :-)

#40 Car #41 Brilliant #42 NIKITO
29.5.2016 | 23:24:54
Car

#39 Karen90: jojo přesně :-)

30.5.2016 | 21:45:49
Brilliant

#39 Karen90: Rozhodně a také bych řekla, že hodně fanoušků TVD se na to dívá už jen tak ze zvyku :)

7.6.2016 | 9:59:22
NIKITO

#39 Karen90: presne :) povedlo se jim, dat do serialu jistou vyvazenost, coz v tvd chybi, no a ten prizvuk je proste dokonalost, podle me by bylo i vice divaku ale proste spousta o tom ani nevi… :/ ale jak pises o par prispevku vyse presne toto jim take ubira sledovanost, nactilete holky to uz tolik nebavi jako tvd a na starsi generaci je to zase moc, ikdyz treba Teen Wolf ma vysssi a vyssi sledovanost a pritom je to vesmes serialv kterem se resi mladsi i starsi generace a ty vztahy tam jsou ale tak nejak akorad, rekla bych ve zdravem mnozstvi, ale zase ti se snazi jit originalni cestou, vyuzivaji mene zname myticke postavy :) no zkratka treba TW mi i prijde dejove lepsi nez TVD, ale je to tezko srovnavat je to i trosku jiny typ serialu, kde je vse takove temnejsi, obcas desive, ty veci od plecky jsou spis naopak…proste celkove jednodussi porad hodne vztahove…protoze vlastne i vsechny ty boje porad je vse o spatnych nebo dobrych vztazich…

#43 Car
7.6.2016 | 21:31:40
Car

#42 NIKITO: Teen Wolf je hodně dobrý seriál, i když by se mohl název zdát trochu zavádějící a je to jak píšeš, ty vztahy se tam tolik neřeší…a dvě postavy, které by Plecka dala dohromady už ve druhé sérii spolu stále nejsou a asi ani nebudou…je to na vztahy dost odlehčené a to je dobře v popředí je příběh jako takový a každá ta série je svým způsobem jedinečná a tady ocenuji ten fakt, že každá delší série (cca 20 dílů) je lepší než tý série co měli cca 13 dílů..což se u TVD říct nedá když nebudem počítat ty námi všemi dobře známé první tři :-), já se trochu té páté série bála ale nakonec byla super, jsem zvědavá co vymyslí pro 6

9.6.2016 | 21:52:52
Hybrid

Šak nech Hayley zoženie nejakého heretika z TVD, ktorý „vysaje mágiu“ z toho kúsnutia(ako spravil Kai vo finale TVD season6), keď už bude v tom, može zbavit mágie aj tú Rebekhinu značku a už ostáva len Freya :D 2/3 problému vyriešené :D

#46 Brilliant
30.6.2016 | 22:43:27
Hybrid

Srry zabudol som SPOILER(k TVD)

30.6.2016 | 22:44:08
Brilliant

#44 Hybrid: :D to zní jako plán :D Ale myslím, přotože to dělá Plecka, tak vymyslí něco složitého :D moooc složitého :D

1.7.2016 | 21:55:21
Brilliant

A btw. pro nás co na tvd nekoukáme, kdo je to krucinál heretik? :D

#48 Karen90
1.7.2016 | 21:55:48
Karen90

#47 Brilliant: Normálně je heretik kacíř nebo odpůrce křesťanství, ale co to znamená v TVD (taky nekoukám) ví Bůh. Možná odpůrce upírů? :-)

#49 Hybrid #51 Brilliant
2.7.2016 | 0:16:17
Hybrid

#48 Karen90: v TVD je heretik upír, ktorý bol čarodej so schopnosťou „vysať“ mágiu a môže ju používať aj ako upír, lebo vysáva mágiu z upírizmu, SPOILER: Vo finále TVD season 6 si tak jeden uzdravil vlkodlačie kúsnutie(vysal mágiu z toho kúsnutia), čo ma privádza k teórii, že by sa tak dalo uzdraviť kúsnutie od Marcela a vysať mágia z tej značky, čo má Rebekah.

#50 Karen90 #51 Brilliant
2.7.2016 | 22:35:22
Karen90

#49 Hybrid: Aha, díky. :-) Koukám, že Plecka a spol si opravdu s názvy a logikou opravdu hlavu nedělají. Když se jim to hodí tak tam frknou co je zrovna napadne. :-)

5.7.2016 | 1:56:23
Brilliant

#48 Karen90: Ano, tak znám pojem heretik taky, ale bylo mi jasné, že takhle daleko se Plecka ještě nedostala :D :D
#49 Hybrid: Děkuju, konečně v tom mám alespoň trochu jasno. Jde vidět, že v TO a TVD jedou hrátky s mytologií na plné obrátky :D. Moc hezky vysvětleno.

6.7.2016 | 22:59:53
Brilliant

I když nadruhou stranu, když nad tím přemýšlím, tak pojem hereze a použítí pojmu „heretik“ v TVD má jakési vzdálené společné rysy. Možná schopnosti scénaristů moc podněcuji :).

6.7.2016 | 23:03:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Co nás čeká a nemine

Co nás čeká v posledních dílech?

Co nás čeká v posledních dílech?

Podíváme se do Mystic Falls a potkáme tam staré známé. Život Hope je stále v ohrožení a jako obvykle Klaus přijde s plánem, který životy jich všech navždy změní.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama