The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Rozhovor s Julii Plec o vztazích na place

Rozhovor s Julii Plec o vztazích na place

Výkonná producentka seriálu The Vampire Diaries se rozpovídala o tom, jaké vztahy měla s herci, kteří v seriálu hráli, a jak ji fascinují jejich ambice a pracovní morálka. Prozradila též, kdo z herců pro ni byl jako spřízněná duše.

13 0
17.3.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /72

Lucyk20

a Nina, tá si to dojebala, keď sa začala správať ako mrcha na place :D:D:D

#2 LostArrow #5 Car #11 ShadowKittyGirl
17.3.2017 | 16:33:01
LostArrow

#1 Lucyk20: :D :D

17.3.2017 | 16:56:40
Andie24

Tak nějak nechápu, že se hodně vynechává Nina v takových rozhovorech. S ní si za těch 6 let neudělala hezký vztah ? Nebyla tam 2 roky a už na ní všichni zapoměli :D A jen taková vsuvka, sakra já nevěděla, že Zach má dítě :D

#4 anndy #5 Car #11 ShadowKittyGirl
17.3.2017 | 16:59:17
anndy

#3 Andie24: taky jsem netušila, že má dítě, ale je to možná tím, že zrovna o tuto postavu a herce jsem se nějak nezajímala

bože ta baba je tady častej jak za celých 8 let :-D zmínila všechny z fotky tady vedle, ale mohla říct něco o Nině, jako herečka se asi dostala nejdál – nebo jste viděli v kině někoho jinýho? třeba jen štěknout

#11 ShadowKittyGirl
17.3.2017 | 17:27:24
Car

#1 Lucyk20: ne asi dobra pripominka :D ta ji tam trochu chybi v te rozprave, ovsem zminka nepadla ani o Tylerovi (Michael T.):D
#3 Andie24: asi tak nejak… jako chodi s jednou z tech ,,siren'' ale dite, taky cumim jak z jara :D

#11 ShadowKittyGirl #19 Andie24
17.3.2017 | 19:08:21
KaraSnowAllen

Lol, jak se radši ani nezminuje o Nině. Všichni víme, proč. :D

#8 Car
17.3.2017 | 19:51:52
Adeleine95

A Nina je co, vzduch ?!

#8 Car #11 ShadowKittyGirl
17.3.2017 | 19:59:02
Car

#6 KaraSnowAllen: nejlepsi :-D hihi, proste na Ninu se*e pes – ale ano vime proc
#7 Adeleine95:-D

17.3.2017 | 20:35:11
KackaEsh

No jo, Nina si asi holt rozlila hrníček…

K tomu Zachovi, má dítě s nějakou známostí na jednu noc, možná nějaká fetka i ? Proto má, tuším, to dítě v péči on :) Ale fakt se mě neptejte odkud to mám :D Někde to na mě vybaflo, myslím, že to Plecka v některém rozhovoru kdysi zmiňovala, že se rozhodl si ji vzít do péče… Což mě přivádí k tomu, že ho asi celou dobu nezabila právě kvůli té malé..

#10 KackaEsh #12 ShadowKittyGirl #13 Car
17.3.2017 | 21:46:29
KackaEsh

#9 KackaEsh: … a to, že celé roky trpíme ohledně jeho přítomnosti v seriálu asi Plecka brala jako bonus, neb fanoušci TVD přece musí trpět, aby to bylo epic a aby se udržela sledovanost :D

#12 ShadowKittyGirl
17.3.2017 | 21:50:45
ShadowKittyGirl

Takhle nějak měl vypadat ten vzpomínkový díl a ne to co sestříhali ze starých záběrů, to bylo trapný… Měli si prostě spolu všichni sednout a povykládat si, i to pozadí je krásné a hodí se k tvd…

#1 Lucyk20: Takže jste si taky všiimli, že o ní neřekla ani píp? :-)

#3 Andie24: Já jo, furt o něm mluví a i na natáčení ji měl :-)

#4 anndy: Jasně, Nina si sem tam zaštěká v kině, tak se z ní automaticky všichni musí posadit na zadek… :-/

Kat si v kině taky párkrát zaštěkala, vlastně všichni, jen se ty filmy nedistrubují u nás a dokud natáčejí seriál nemají na to čas a jsou smluvně vázáni jinde, takže ani není moc příležitostí a Matt Davis samozřejmě, ten si mnohdy i víc než jen štěknul a to ještě před tvd…

#5 Car: OMG se kterou? To zase nevím já…

#7 Adeleine95: Asi jo :-)

#13 Car #20 anndy
17.3.2017 | 21:54:35
ShadowKittyGirl

#9 KackaEsh: Že by byla najednou Plecka ohleduplnost sama? :-) Jinak jako chápu, no… Jestli je na ní úplně sám… :-/ Asi bych taky neměla to srdce ho připravit o práci :-(

#10 KackaEsh: Ne asi, hlavně at je všechno EPIC!!!!!!!

#13 Car
17.3.2017 | 21:57:22
Car

#9 KackaEsh: twllll aha dobre on !!!!!!!!!!!!! tak to je zase dobry, sice si mohl davat vetsi pozor ale to uz do toho nebudu tahat :D no mozna i jo ty jo..
#11 ShadowKittyGirl: ja chci nejaky behind the scenes :D a ne o Nine proste nic :D ani prd "D , asi tak nejak jako ten film jsem nevidela ale pry to neni obecne nic moc a ma tam nejakou mensi roli, no uvidime jak se ji bude darit :D – jo Matt treba Legally Blonde ze :D a jeste ma zkusenost s hranim po boku Reese Witherspoon coz musi bejt totalka supr :-)

no prosimte chodi s Nathalii Kelley prave :D
#12 ShadowKittyGirl: ona podle me ani nevi co to slovo znamena ale.. .:D

#14 KackaEsh #16 ShadowKittyGirl
17.3.2017 | 22:14:43
KackaEsh

#13 Car: Símtě, behind the scenes, dyť už jsme si všechno domysleli sami na diskuzi před pár dny, Plecka se o nině beztak nezmínila, protože už četla naše komenty a neměla k tomu co dodat :D Chudákovi Nině, Ianovi a Nikki se z toho škitá ještě teď a co teprv, až přijde škitací kocovina :D

Nina hrála jen vedlejší roličky, co jsem ale viděla na csfd, má v plánu i filmy, kde bude mít hlavní roli, tak uvidíme, jestli z toho něco bude.

Jj Matt a legaly blonde :D

Ale jsem zvědavá, kdo z nich má ambici a nakonec se chytne u filmu. A vůbec, ať se mají dobře všichni :)

#17 Car
17.3.2017 | 22:48:30
KackaEsh

btw, vsadila bych se, že je ten článek takto pojmenovaný schválně, web masteři si asi taky na diskuzích smlsli :D

#17 Car
17.3.2017 | 22:50:28
ShadowKittyGirl

#13 Car: jj taky jsem čekala historky z natáčení a podobně a ne že nám jen popíšou o čem příběh byl, to mi přeci víme, nejsme tupí :-/

S Nathalií? Potěš koště, to musí být dvojka :-)

Ne, to bohužel neví :-( Nekoupíme jí slovník? :-)

#17 Car
17.3.2017 | 23:10:23
Car

#14 KackaEsh: nodobre dobre :D hihi asi tak nejak to je no :D doufma ze jim to ten Paul pekne prelozil :D

presne tak taky jsem tam divala zatim to bylo mini role ale co neni samozrejme muze byt :-) uvidime

nááááhodou tam byl sice slizoun ale zkusenost to musela byt famozni hlavne s Reese :-)

asi tak nejak, preju jim to vsem a doufam ze hlavne nektere z nich jeste nekde hrat uvidim :-) at uz ve filmu ci v serialech
#15 KackaEsh: je to klidne dost mozne :D
#16 ShadowKittyGirl: neeee podle nich asi tupí jsme nebo nevim :D taky jsem to moc nepobrala jako jo okej bylo tam zachyceno asi to nej ale i tak, to nej si fakt vsichni podle me pamatujeme az moc dobre ze jo… takze tak

ano s touhle :D ted nedavno jsem videla na ig nebo na fb jejich fotku i s tim ditetem prave :Dale zase je Zach dobry ze si proste to dite vzal do pece, jednak je jeho samozrejme ale taky se na to mohl vykaslat…

meli bychom a posleme ji ho postou a at nam to proplati :D myslim ze po tomhle finale me uz letos finale PLL a Teen Wolfa nijak zvlast nedodela..

#18 ShadowKittyGirl
17.3.2017 | 23:57:14
ShadowKittyGirl

#17 Car: Tak ono nalijme si čistého vína, tehdy si z Reese ještě nikdo nic moc nedělal, takže asi tak nějak…

Doufám v to taky, ale jsem spíš skeptik, abych řekla pravdu :-/

Jako hlavně si to umíme samy pustit, že? Jako ubožejší využití vysílacího času jsem neviděla, kdyby ukrojili třebas jen čtvrt hodinky, mohli to dát samotnému finále a vypadalo by to o moc lépe, tohle bylo prostě úplně totálně na nic… Co si mysleli to fakt nepochopím…

hm, ale tak on nikdo nezpochybnuje, že je fajn kluk… A na plození dětí holt musí být dva a on nebude zrovna chudej :-) a Nathalie je ve skutečnosti hrozně miloučká i když hraje samé mrchy, tak věřím, že děti miluje, ale nějak si tyhle dva neumím představit pohromadě :-/ Dotaz, daly se dohromady před, nebo při natáčení deníků?

Vykašlat? Už vidím bulvár :-) Teda, pokud se o něj teda nějaký zajímá… :-( Hups to bylo blbý, ale fakt si toho nejsem vědoma on je prostě normální až do morku kostí no…

#25 Car
18.3.2017 | 1:14:09
Andie24

#5 Car: Jop, to vím, že chodí s Nathalie ale o dítěti jsem fakt nevěděla :D ani jsem neviděla nikde žádné fotky, že by s ní měl.. ale to tak dělá většina slavných, což je určitě dobře :)

#21 Lucyk20 #25 Car
18.3.2017 | 10:53:38
anndy

#11 ShadowKittyGirl: s Kat jsem viděla jen Honey dvojku a pár klipů, Matt a jeho blondýna, viděla jsem i filmy s Ianem nebo Paulem, i víc filmů s Ninou…myslela jsem hlavní holčičí trojlístek, dvě zmíní a třetí ne? to je divný. ale mi přijde super, že Nina sehnala práci i s nálepkou Eleny. Uvidíme, jak se všem bude dařit, když tohle megadílo skončilo

#22 KackaEsh #23 ShadowKittyGirl
18.3.2017 | 13:52:56
Lucyk20

#19 Andie24: ja som videla nejaké ftoky na instagrame :) Sú zlatí :)

18.3.2017 | 14:02:45
KackaEsh

#20 anndy: No, tak taky hrála Katherine, že? :)

18.3.2017 | 21:56:32
ShadowKittyGirl

#20 anndy: Tak ona Kat byla například spolu s Ninou ve Spolubydlící, v Adiccted hrála taky, ale jak říkám, většinou jsou to jen filmy, které u nás sice seženeš ale jen velice ojediněle mají titulky, protože se u nás prostě a jednoduše nedistrubuují, ale i když štěkala méně než třeba Nina, štěkala dostkrát to spíš Candice je oproti všem ostatním tak nějak pozadu, ale její postavy většinou aspon mají jméno no,,, :-) – to je fakt funny psát to takhle :-)

Měla jí zmínit, taky mě to zarazilo, ale co už, třeba to má pokračování které jsme neviděli a ona chtěla zmínit ty hlavní a Nina už dva roky hlavní prostě není, je to tak jak to je…

Myslím, že se někde nějak uchytí všichni a s nálepkou bude mít problém akorát Ian, ostatní jsou dost všestraní, takže nebudou mít problém, kor když vezmeš do úvahy, že cw se o své herce prostě stará a využívá je jak jen může…

#25 Car
19.3.2017 | 0:54:26
LostArrow

Tak Kat začal zpívat ne? :D Nebo začala no prostě má nějaký songy myslím :D

#25 Car #26 ShadowKittyGirl
19.3.2017 | 10:28:39
Car

#18 ShadowKittyGirl: no pred timhle mela jeste Velmi nebezpecne znamosti (1999 tusim) coz z ni uz udelalo pocatecni hvezdu a jeste predtim myslim 96 taky docela dobry film Maniak, takze jo uz tehdy mela docela nasplapnuto, samozrejme nerikam ze vsichni tusili ze z ni bude hvezda prvni tridy ale i tak no :-)

jo asi tak nejak :-/

presne tak to teda umime, jako nevim no nekdy bych fakt chtela mit to mysleni Plecky nebo koho to napadlo… je to vazne skoda :-/

jo to taky nerikam ze by to nekdo zpochybnoval, ale je to fakt husty no ze se toho takhle ujal klobouk dolu, jo no to teda nebyl, u Nat nevim ja ji poprve videla zde v denicich takze netusim kde jeste hrala:D nicmene taky se mi k sobe nehodi :D a myslim ze pri nataceni jako temer vetsina lidi dycyk :D ale jista si tim nejsem

no jen rikam ze se vykaslat mohl ale neudelal to…co si budem povidat hodne chlapu na to kasle :D takze bych se nedivila nicemu ale on se k tomu postavik jako chlap :-)
#19 Andie24: ja to taky nevidela:D az nedavno jsem videla fotku na fb ze skupiny Upiri deniky CZ/SK tam to nekdo postoval a bylo na te fotce i to dite :-) takze o diteti jsem nevedela vubec a jeste ze se to stalo takto ,,nahodou''
#23 ShadowKittyGirl: Candy si pamatuji z jednoho SPN dilu :D
#24 LostArrow: jsem zvedava na tu jeji drahu :-)

#26 ShadowKittyGirl
19.3.2017 | 16:46:10
ShadowKittyGirl

#24 LostArrow: Jj má jich celkem dost, takže se spíš než na filmy a herectví soustředí na hudbu, to je jasný, myslím, že má i klip s Beyonce, Madonou a Christinou Aquilerou, takže dobře holka :-) A Candice se hudbě taky věnovala, má pár svých písniček, ale hlavně dělala vokalistku Miley Cyrhus při koncertech… aspon myslím…

#25 Car: jj ten film zbožnuji a i předtím měla spoustu celkem známých filmů, ale nikdo si z ní nic nedělal a až do pravé blondýnky 2 a holce na roztrhání v podstatě v té době zase tak moc známá nebyla… Pak přišlo a co když je to pravda a jedna romantická komedie za druhou, nemluvě o dalších filmech…

jj trochu za to obdivuju a Nathalie no, já ji znám hlavně z Unreal a právě tam byl s ní nějakej rozhovor na yt a říkala, že právě hraje pořád jenom mrchy a i ostatní o ní mluvili moc hezky, pekla jim na natáčení sušenky a tak :-) jinak ona je hlavně latino tanečnice myslím, takže se herectví zase tak dlouho nevěnuje…

JJ čtvrtá série tam měla dokonce víc než jen štěk a právě proto jsem říkala, že její postavy aspon mívají jméno, ale jinak si jí moc nikde nepamatuju… :-/

#27 Car
20.3.2017 | 10:58:14
Car

#26 ShadowKittyGirl: tak to je jasny no, ale i tak ma projekty pred tim, ale bum nastal az v roce 2001 :-) ale i tak si myslim, ze je ted Matt Davis rád za tu zkusenost, mozna i toho ho dostalo tak trochu do TVD kdo vi, nebyla jsem na tom castingu pritomna :D ale treba jo :D tak film A co kdyz je to pravda 2005 juj :D

jeee aha to jsem nevidela, ale ta mrcha ji docela sedne no :D to je docela milý ty jo :-)neni spatna herecka podle me, tu sirenu jsem ji docela verila urcite me presvedcila vice nez Rayana :-)

no treba to jeste prijde neni vsem dnum konec :D

#28 ShadowKittyGirl
20.3.2017 | 16:01:35
ShadowKittyGirl

#27 Car: No to je ale opravdu těžko říct, hlavně ono ti co hrají ve filmech se jen neradi dávali na seriály, ale posledních letech se to mění Reese je v seriálu a i slavnější osobnosti o to ted celkem stojí, což jen dokaziuje, že seriály jsou v současné době mnohdy mnohem kvalitnější nežli filmy…

Vím, už jsem ti to jednou doporučovala, protože je to taková oddechovka :-) Sedne jí to je fakt a i říkala, že si to užívá, ale že taková prostě není, no… :-) hraje dobře a siréna byla skvělá, to spíš tvůrci jí napsali celkem blbě, protože tam neměla moc širší význam, měli si s ní trochu víc pohrát ale to fakt není vina Nathalie… Ryana byla fajn, já tu postavu měla celkem ráda, ale propracovaná byla hůř než Sirény… :-(

Jasně, v tomhle Candice celkem věřím :-)

#29 Car
22.3.2017 | 13:03:38
Car

#28 ShadowKittyGirl: tak ono jako i obecne nerikam ze film se nataci chvili to rozhodne ne, ale serial ti bezi treba nekolik let kdz mas stesti tudiz mas o praci postarano :D jo hraje ted v nejakem serialu ale myslim ze je to jen miniserie a jsou tam i ostatni docela znamy herecky tusim Sedmilharky nebo jak se to jmenuje ale nekoukam na to, jako jo no :-)

tak super paradni :-) jako jo me se libila prave :-) Katie se tam bohuzel az tak neohrala, ale ta se mi zase libila v Containment… presne tak to neni vina te herecky samozrejme, no asi tak nejak taky mi to tak prislo, proste ty zaporaci pak stali za prd krome Kaie…

jako jo no, ona klidne bez prace bejt muze, pac jako jednak asi penize ma a jednak ten manzel ale uvidi se no, jestli bude chtit sedet doma nebo ne :-)

#30 ShadowKittyGirl
22.3.2017 | 18:17:04
ShadowKittyGirl

#29 Car: jako ono nejde ani tak o tu délku, ale o prachy, protože za nějaký velkofilm který natáčíš třeba rok vyděláš určitě víc, než za 2 roky účinkování v nějaké show… Nezapomen na Oskary a podobné ocenění od kritiků, ty pak určují, kolik si za role můžeš vyžádat a tak… Proto jsou seriály považovány za méněcené, protože jsou hůře placené, s těmi rozpočty to ani jinak nejde, ale na serial zone ted psali, že osazenstvo TBBT bere asi milion za epizodu, která se natáčí dejme tomu měsíc a to ještě většinou ve studiu, takže no coment jako… bych chtěla taky… :-/

jj Sedmilhářky a ty druhé dvě jsou taky slavný, ale i když je to minisérie která má asi 8 epizod což už je na minisérii celkem dost, pořád to spadá do televizní tvorby, víš jak…

No oproti třeba Silesovi a poutníkům, byly Sirény a lovkyně skvělý nápad, ale nevyužili toho potenciálu, co v sobě měly, upřímě, kdyby chtěli, mohli mít z Rayany novou Buffy v mixéru s elenou a mohlo to být i dobré, ale šlo s ní dělat spoustu věcí a oni zvolili ten nejvíce pitomí řekla bych a u sirén to platí taky, rozehráli to celkem solidně, ale pak to všechno spláchli do kanálu… Přitom epizody kdy se Damon Sybyl vzpíral nebyly zase tak špatné, zrovna tak když se mu štourala v hlavě jen to neudělali dobře, namísto té samé scény s elenou dokola bych radši viděla jakou paseku mu Nat přesně v hlavě udělala… takhle to bylo neobjasněné a na nic a to nač Cadovi byly jsme se taky pořádně nedozvěděli,,,

Myslím, že si může dát na čas a vybrat si pro sebe a svůj comeback tu správnou roli i chvíli a nevrhne se do něčeho po hlavě jen proto, aby měla nějakou práci a byla vyloženě vidět, no uvídíme, ale v sezona 2017/2018 bych ji nikde nečekala…

#31 Car
23.3.2017 | 1:28:32
Car

#30 ShadowKittyGirl: no jasny to taky..... a prachy jako jo, ale nemam moc info o tom kolik se tak inkasuje no ale asi to tak je :-), jasny no Oskaři :D no to je mi jasny ale i tak pro nas ,,obecejny smrtelniky'' to asi jsou velky prachy :D ale chapu no pro ne je to jindy to chapu, aha kazdej mega jo? tak to ale neni sakra spatny twl.....

jojo jsou vsechny slavny :-) Nicole Kidman je skvelaa tu treti mladou neznam :-) jo no je to miniserie ale zrovna Reese a Nicole by nehrali v zadne sracce :-) :-D

no to urcite, vubec myslenka dalsi dvojnika me fakt nezauala,..hlavne zleho Stefana twl…to nebyl moc dobry napad, tamto bylo dobry ale zase nevyuzity no :-/ asi tak jako kazdeho zaporaka… navic meli ucinkovar heretici kterych se taky zbavili hodne rychle..no jednak jsme se nic nedozvedeli ohledne pekla, Cada atd,,,totalne zazdeny a jednak je fakt ze co delala Katherine ty leta v pekle ze jo… to tu akci tak dlouho planovala? :D nevim no…

asi tak nejak, to ani necekam, ale taky bych asi nevzala prvni nabidku, to je jasny, zrovna ji bych nekde videla rada :-)

#32 Car #33 ShadowKittyGirl
23.3.2017 | 13:28:58
Car

#31 Car: koukam, ze v tech sedmilharkach hraje i nej postava z True Blood :D

#33 ShadowKittyGirl
23.3.2017 | 13:36:01
ShadowKittyGirl

#31 Car: Všechno je to o penězích, tomu věř, alespon zpočátku, když máš nahrabáno, jsi slavný, procestoval si svět a skoro v každé zemi vlastníš nějakou tu nemovitost, začneš toužit po hereckém uznání, proto si pečlivěji vybíráš role a jakmile máš Oskara, nemusíš už hnout brvou, stačí něco natočit jednou za pět let a budeš za vodou, protože podle toho bude tvůj honorář taky vypadat… :-)

Jako, kolik brali herci z TVD to nevím, ale zjistit by se to asi dalo… Myslím, že Paul s Ianem si celkem nahrabali, Ian možná víc než Paul a ostatní na tom o moc hůře nebudou, i když o něco méně měli určitě…

jj každej z té hlavní pětice, si ten článek na serial zone klidně najdi, z toho fakt nemůžu, nejen že herci dostávají věci zadara jen proto, že se v nich nebo s nimi někde ukáží, ale ještě berou takový nehorázný prachy a to si vezmi že u Teorie velkého třesku vážně nevylezou ze studia, protože venkovní scény v tom seriálu moc nejsou, jen sedí na gauči mají chytrý řeči a cpou se čínou – v případě Penny ani ty chytrý řeči nejsou pravda, ale zase hezky vypadá no… :-)

Jasně, Kidman, jsem tu třetí právě zapomněla, ale věděla jsem, že ji taky znám… :-) A Shaielen je známá hlavně díky Divergence-Rezistence-Aliance což je něco jako Hunger Games, a ještě hrála v tom… Hvězdy nám nepřály… Má docela slušně našlápnutou kariéru, protože jedno jí přineslo slávu, druhé herecké uznání, ale mně moc sympatická teda není… :-/

Tak ono je to podle nějakého knižního bestseleru, takže to „sračka“ nejspíš nebude, ale ani nic, co by konkrétně mě žánrově zaujalo no… Každopádně i ten nejlepší herec si občas střihne roly v propadáku, tomu prostě nezabráníš, protože znáš scénář, svou roly a až do premiéry nevidíš, co se z toho v celku stane… Takže i tyhle dvě by klidně mohli hrát v úplné blbosti a nevědět o tom… Myslím, že Reese i Nicole už se to párkrát v životě stalo…

Mně by další dvojník nevadil, ale vadilo mi, že Silas měl být machr no a nebyl. Stefan bez emocí byl stokrát lepší záporák, než Silas a i když měl ego do nebes, furt se zajímal jen o Amaru a to i po tisíci letech a to jeho já chci zemřít, abych byl s ní, bylo ve výsledku neskutečně trapné a uhozené… Jasně, trochu jako Tristan a Isolda tihle dva, ale i to šlo udělat lépe a dát jim víc prostoru jakožto páru, sice bylo překvapivé, jak byla jeblá a pokusila se ho hned zabít, ale když už to měla být epic love, tak bych jí věnovala zatraceně epic konec a ne tohle… :-/

Quetsiah mě ale bavila hodně, hlavně díky výborné volbě herečky, musím přiznat… Heretiky jsme sice moc příležitost poznat neměli, ale ono co přišel ten jejich Julian, vlastně to za to ani moc nestálo… Ale jako jednotlivce, či fungující skupinu, bych je ráda viděla déle, Nejradši jsem měla asi Noru a toho němýho, na něm totiž bylo vidět, jak mu to zapaluje :-) Taky si myslím, že Nora by mezi bratry celkem dobře zapadla, celkově lépe než Valerie, i když i ta měla pár funny momentů s nimi :-)

A úplně nejvíc i když je to mimo, by mě zajímalo, jak by do té jejich heretické rodinky zapadl psychopat Kai :-) Co ty myslíš? Schválně… A klidně se rozepiš :-)

Jako Katherine, Cade, sirény, tak trochu i Kai, Kelly a peklo celkově je tak strašlivě nedomyšlená blbost, že kdyby zůstalo jen u sirén a daly tomu štávu, bylo by to mnohem lepší, než toto… Jasně vykoupení, mír v duši po smrti hm, to bylo pěkný, ale jen se nás snažili opít rohlíkem, abychom zapomněli, jak nehorázný nesmysl to celé bylo… :-(

#32 Car: A to je?

#34 Car
25.3.2017 | 0:21:24
Car

#33 ShadowKittyGirl: no prave, sladky to zivot :D ale je to tak no, nekde dře na Oskara do 40 nekde ho ziska ve 20 nekdo vubec .D ono jako Oskaři obecne bude taky asi docela ošemetná záležitost

tak jasny no, zalezi co ses za postavu jakou tam mas ulohu a jak casto se tam objevujes ale nemyslim si ze Ian by mel nejak o moc vic nez Paul, oba tam sehrali nejdulezitejsi postavy, takze si moc nemyslim ze by mel jeden z nich nejak o moc vic ale tezko rict nevyznam se v tom

jasny no tak to je taky pekny hele :D na teorii velkeho tresku nekoukam ale vim cca o co jde je to vtipny no :D

Kidman je dobra tu mam rada a tu dalsi tedy neznam :D ale kdyz bude cas podivam se na to..

#35 Car #36 ShadowKittyGirl
25.3.2017 | 12:04:29
Car

#34 Car: presne tak to uz pak strasne zalezi co za film se z toho vyklube jestli to teda bude uspesny nebo ne, napriklad treba Emma Watson ta si hodne vybira role ale ta si to muze dovolit no :D – pardon odeslalo se mi to driv nejsem chtela…

Silas tam mi hlavne prislo ze tak furt fnukal proste po Amaře, zradil Qutsiah a celkove byl takovej slizoun ale strach z nej vylozene nesel, na to tu byli jini.. :D jo no a Amara o to ani nestalo ale ono jako kdo by se ji divil ze jo..

no asi tak nejak, herecka v tom taky hraje roli Janina Gavankar je fakt husta :-) a v True Blood byla taky super, a tady to jenom potvrdila :-) volba to byla opravdu vyborna to se musi nechat, to ja urcite taky tesila jsem se na mamku a ty jeji ,,deticky,, ale Julian byl slizoun :D Val jsem nejak neprisla po chuti a jak do toho zamotali to Stefanovo poprve s ni to uz vubec :D kdyz kazdej vedel nebo si myslel ze to byla Katherine :D a Nora byla skvela no :-)

to jo no :D ja si myslim vzhledem k ohledu co byl Kai za postavu a jak se prezenztoval, ze by to urcice bylo neco ve stylu, ze by se je snazil co nejvic vyuzivat ku svemu prospechu, protoze prece jenom je to psychopat a psychopatem jen tak neprestanes byt, takze si myslim ze spojeni heretiku a Kaie v 7 serie mohlo byt celkove mnohem lepsi halo nez Rayana treba…myslim ze s Kaiem a heretikama by jim fakt v MF udelalo doslova ze zivota peklo, takhle se jich zbavili docela rychle a cus, a jeste jak tam byli ty posuny v tom časem tak to působilo tak nejak uspechane jako priprava konce, ale mohli z toho vystourat podle me vetsi show a celkove tak lepsi pohled na tu 7 serii…

nejhorsi… 8 serie se za me fakt nepovedla tim vsim a Katherine tam na tech par scen opravdu tahat nemuseli ta tam byla uplne zbytecna a jeste z ni delat queen of hell nevim no… nic moc.. taky z toho mam ten pocit…vykoupeni :D jako okej, ale jakym stylem…

no prosimte Aleksander Skarsgard :D nebo jak se to pise

#36 ShadowKittyGirl
25.3.2017 | 12:13:42
ShadowKittyGirl

#34 Car: Jako ono, kdyby je dostával každý, nebylo by to tak žádané a hlavně, co je vzácné je i cenné a rozdávají je fajnšmekři, kteří tomu rozumí a ne jen prostý lid… I když, někdy s nimi fakt vůbec nesouhlasím a nechápu je… :-/

Hele, Ian už měl docela jméno, na rozdíl od Paula, takže už od začátku, bral určitě víc než Paul, neříkám, že o moc, ale o nějakých 200 tisíc určitě a totéž platí o Nině. Každý ví, že nové neokoukané tváře jsou nejen zajímavé pro diváky, ale taky všeobecně mnohem levnější pro stanici… :-/

Jako já se občas v televizi mrknu, ale že bych vyloženě koukala, to taky ne…

Ty si fakt ještě stále myslíš, že budeš mít na něco dalšího čas? :-)

#35 Car: V poho :-)

Jako jo, Emma si to už asi dovolit může… Ono každý herec, co má jméno už si vybírá, protože za nimi s nabídkami chodí, namísto toho, aby obíhali castingy, ale někdy se o i oni musí o roly jak se patří poprat :-)

Ne asi, myslím, že ani jednomu z nich ta láska za to několika tisícileté utrpení nakonec nestála… A strach z něj fakt nešel…

V TB jsem jí moc nemusela, ale tady musím uznat, že byla perfektní… Hlavně ten její úvod a zlověstné, Já jsem Quetsiah :-)

Julian byl odpornej manipulátor, ale zase bylo pěkný vidět i takovýto druh padoucha :-) Valerie, asi bych ji měla radši, kdyby jí hrál někdo jiný, jinak to, že měl Stefan před Katherine nějakou jinou, jako trochu to tomu bere to kouzlo, když jí tenkrát nesměle poprvé políbil a tak, ale vymysleli si to celkem hezky… Nory je mi líto, mohla dál žít a balit holky :-)

Jo, fakt bych chtěla vidět Kaie a heretiky hlavně to jeho vaše mamča mně má radši než vás, což by od něj podle mě zaznělo stoprocentně, ale nemyslím si, že by je využíval, spíš by třeba konečně poznal jaké to je být mezi svými, lidmi jako je on sám a začal by fungovat jako plnohodnotný člen domácnosti a ke konci šesté série po tom sloučení už psychopat nebyl, proto mi taky rvalo srdce, když ho Bonnie nechala v tom vězenském světě, i když ne že by si to nezasloužil, ale bylo mi ho hrozně líto… Jasně, to jsem ještě nevěděla, co udělá Jo, ale třeba by to neudělal, kdyby ho Bon nepodrazila… Kdo ví… Rayana mi fakt vůbec nevadila, i když by bylo lepší kdyby se neřešilo to, že Bon získá její život a chut zabíjet atd… Prostě bych z ní udělala druhou Buffy-novou Elenu a bylo by… :-)

Jako ona ta 7. série celkově, byla nabitá akcí a měla velké ambice, ale dost tomu i chybělo…

Mohla by být Queen of hell, ale to by bylo na celou sérii a nesmělo by to vypadat, tak jak to nakonec vypadalo, jinými slovy jako totální blbost…

Jasně, Eric :-) ten je celkem fajn, jakože není to žádný sex idol, pro mě určitě ne, ale je sympaták :_)

#37 Car
26.3.2017 | 0:41:33
Car

#36 ShadowKittyGirl: presne tak si vezmi DiKapra ten mel nominace snad 4× :D presne to ja taky ne nekdy mi prijde ze to davaji nesmyslne :D a zrovna Leo to nedostal za film za ktery bych chtela aby to dostal teda :D

jo to jako jo, mel za sebou nejake projekty to ano, minimalne ty Lost… jasny no, to asi jo ty jo :-/ ale urcite meli nejvic prachu :D

presne tak :D

asi ani ne uprime uz ani nemam moc prehled na co vsechno se to chci koukat :D

to jo no zrovna Emma ma pry stesti na agenta :D ale ted se s ni rozthl pytel v souvislosti s temi jejimi udajnymi nahymi fotkami ale buh vi jak to je ze jo :D

si taky myslim teda :D

ja ji mela rada zatim ve vsech rolich, v true blood mi vadili jini :D to opravdu nebyl serial zrovna pro me, uz v tech prvnich epizodach jsem si rikala aha, sakra na co to koukam :D ale zvedavost byla vetsi nez ja :D

jo no Julian by byval byl mozna i dobry padouch kdyby se ho opet nezbavili zase tak rychle jako vsech heretiku :D twl ne asi jako absolutne jsem na to koukala jak z jara… nechapla jsem vubec ze Stefan mel jeste nekoho pred Kath to mi prislo jako absolutne vyloucene…ale nejen ze mel tak z toho jeste bylo nakonec dite tak jako fakt super…stejne je to sracka Plecka to tam dala zase jen proto aby mohla vyvolat mezi Steroline proble…jak je jejim dobrym vztahem nicit vztahy… tohle je fakt specialitka.. ne asiNora byla skvely ty jo :-/ nejsmutnejsi bylo ze se dostal z vezenskeho sveta a nekratko potom vsichni mrtvy..

to jo no coz oby od nej bylo urcite :D to je pravda, mohl to byt podle me docela narez :-) nevim no me spis prisel tak jako ze by je vyuzival ale kdo vi :D to se muzem jen domyslet :D jo no taky mi to nebylo ulne po chuti urpime kdyz ho tam nechala a ta jeho pomsta … jeho legendarni Miss me? .D a ten usmev .D proste nejvic ale Jo nemusel zabijet to bylo hodne hnusny od Plecky…fakt nevi co by… a hlavne chudak Rick nakonec tu zenskou n edostal proste.. kdyz uz sme tak u toho..jasny no tak me trochu Rayna zklamala nerikam ze to nemelo potencial ale nevim bylo to trochu preplacane mi prislo heretiku se zbavili jako nic Rayana tam byla nastrcena na chvili do toho ty jejich flashfowardy… jako nevim no:D bylo to takovy celkove zvlastni… na 6 serie to opravdu nemelo.. no jakoze jo mela potencial docelavelky ale vsechno to zazdili viz i Steroline vztah … toho sme s taky moc nedockali

nemeli ji tam vubec tahat to byla fakt chyba… navic jako jasny ona jim dala 3 roky pokoj a pak tam nasadila Cada…jasne no jezis takova kravina … ale ona plecka zase prijde s nejakym super vysvetlenim jak je jejim dobrym zvykem..

ne to neni to fakt ne, ale je milej je fakt dobrej herec :-)

#38 ShadowKittyGirl
26.3.2017 | 23:42:33
ShadowKittyGirl

#37 Car: Tak zrovna DiCaprio mě nebere, jako jo titanik a tak, dobře že mu ho daly, to už bylo trapný, jak se o něj snažil a nic, ale jeho a filmy s ním pro mě žádné velké hitovky, tedy nejsou… Za který simtě? :-) Pokud vím, při natáčení Revenant si sáhl fakt na dno, je to na tom vidět a i když to rozhodně není film pro mě, ocenuji tu dřinu… Ale co, hlavně, že ho vůbec dostal :-)

No ono ani tak nejde jen o ty projekty jako spíš o to, že jeho jméno znaly jak tvůrci, tak mnozí diváci a za to se platí a u Niny nebo Paula tohle neplatí, jinak celkově vzato brali tihle tři víc, než ostatní a když si k tomu ale ještě přičteš honorář z každé show kde vystupovali, rozhovor který udělali… Prostě takhle se vydělávají prachy a už z toho důvodu, že Damon byl největším lákadlem seriálu, to asi nepopřeš ani ty, jakožto fanoušek Stefana, odrazilo se to i na tom, kolik vydělával… je to logický, no… Třeba Jennifer Anniston taky brala ze všech Přátel nejvíc a to se nedá říct, že by jí tvůrci dávali větší prostor, než ostatním…

:-) Nahé fotky? OMG, to už tady bylo, ne? Jak se svlékl Daniel Redcliff alias hp :-)

Taky nejsem právě zarytý fanoušek TB ale viděla jsem to no a 1. série mi nevadila, byla zajímavá a bavila mě, pak už je z toho celkem blbost, jakože některé momenty byly fajn ale nic z čeho bych se posadila na zadek… :-/ kdo to v TB vadil? :-)

Tak jako mně to nevadilo, ale je fakt, že to mělo skutečně jen jeden jediný účel a sice držet od sebe steroline, dokud Candice neporodí :-/ šlo to i jinak…

Prča? To bylo na celém tom jeho osobním pekle to nejlepší :-) Zbožnuju ten jeho výraz „Nebo ne?“ To byla pecka :-) Jsem z toho nemohla, se pamatuju :-) Ale jinak bych si jeho osobní peklo představovala teda jinak, rozhodně ne tak, že bude volat svou mámu… Strašně ho tím schodili a nebylo to ani trochu dojemný…

Miss me? :-)

Jako asi by je využíval a panipuloval, pokud by se nechali, ale byla by to pro něj i šance, být konečně mezi svými a kdoví? třeba by se jí i chopil :-) Jako, mně ho bylo hrozně líto, že ho tam nechala a jeho pomsta ohledně Bonnie a Eleny… Svým způsobem si to s Lili vymysleli dobře no…

Jo byla škoda, ale na jednu stranu díky té svatbě bylo finále úžasné a dechberoucí, což nevylučuje to, že Plecka je prostě sadistka… Na druhou stranu, Jo by umřela stejně, asi ne tak dramaticky, ale umřela by spolu s Kaiem, takže tu scénu chápu, i když je drastická, lepší odejít takhle než jinak…

Jasně v sedmé sérii nabral seriál nový dech, ale ne každému to sedlo a jak do toho chtěli narvat hrozně moc, ve výsledku nedořešili a neproszkoumali pořádně nic, chápu, ale bavila mě i když to bylo vážně hodně jiný, hlavně díky těm pohledům do budoucnosti, okousala jsem si nehty při každém dílu, takže u mě to jednoznačně splnilo svůj účel… :-) Lituju jen toho že nevznikl Bamon, jinak se mi to vesměs i líbilo, přestože ne ze všech těch věcí tam jsem byla nadšená… Viz ta druhá půlka, kdy se čas srovnal… Rayana mohla být prostě mnohem víc…

Ne asi, ta okecá všechno :-)

#39 Car
29.3.2017 | 18:26:06
Car

#38 ShadowKittyGirl: ano to by bylo uz trapne :D tak ja nevim no, ja ho mam docela rada a jeho hereckej vykon me osobne teda dycky mile prekvapi :-) hele revenanta jsem stale jeste nevidela tak mozna proto :-) a co se tyce ohlasu, tak jsem slysela ze se tam udajne nic moc nedeje – ale rikam jen jsem to slysela, nevidela jsem to, ale to ze si tam sahl na dno jsem snad taky nekde cetla, jako nevim no myslim ze je to dobre po 4 nominacich nebo kolika…

jasny no to chapu :-) za jmeno se proste plati a Paul a Nina v te dobe oproti nemu nebyla fakt nic :-) ale taky je Ian o par starsi nez oni dva :D ale tak to je jedno… nerikam ze mladsi herec nemuze byt slavnejsi nez starsi… ale tady to tak proste bylo :-) tak jasne ze nepopru :D jako fakt to nejak neresim :D myslim si proste ze tihle tri si celkove nahrabali fakt dost :D jo no… ale nevim jak moc byla Jenn pred přátelema známá to zase uz nevim to uz je moc dlaeko :D

no vidis tak o Danielovi nic nevim, vim jen o fotkach Emmy ze se dostali na net :D

no jako takhle od 5 serie to byla strasne ***** :D to jsem myslela ze uz nedam :D to bylo fakt hrozny :D kdo mi vadil no mozna se budes divit ale trochu soucitim s hlavnima hrdinkama protoze ty vetsinou nejsou moc oblibeny :D ale Sookie mi zase nejake extra nevadila nemilovala jsem ji ale ani ze bych ji nejak extra nesnasela :D proste takovy neutral, zato jejiho brachu jsem proste nemusela :-) takovyhle typy nemam moc rada teda hlavne ze zacatku jsem ho fakt nemohla vystat… pak uz ok, ale tohle fakt nebyl zrovna salek meho čaje takze zde jsem se nedokazala ztotoznit s zadnou osobou ale mela jsem rada treba Erika a tu jeho kamosku ( uz nevim jak se jmenuje) ale jinak jako vylozene vis co neni to jako tady nebo jinde ze bych se z nekoho posadila na zadek :-)

no ne asi jako mohli tam hodit dublerku a delat zabery jen do pul tela.. proste me to nastvalo vezmi si ze Steroline mela byt hlavni par 7 serie ano to fakt byli no :D

jako to asi jo no… prsote ten vztah s mamou mel takovy jaky ho mel no.. :-/

Miss me? :D twl proste 6 serie je nejvic :D

to jiste a taky museli kdyz Nina odchazela :D ale jo jako napad to byl dobry proste…akorat teda Bonnie to pak zrusila az moc ,,rychle'' ale co to byl tak ucel kvuli necemu ze :D

no hrozny .. kdyz si to tak vezmes tak v serialu byli celkem dve svatby a jak dopadli? jedna totalnim masakrem nevesta zemrela primo na svatbe jeste nez stihla rict ,,ano'' v sobe mela dve mimca – fakt nechutny Plecko… nevim no a druha svatba? novomanzel mrtvej par hodin po svatbe :D taky nic moc…proste nechutny ja bych ji zakazala uz neco tocit a vymejslet…

no prave jako taky si myslim ze to uplne nefungovalo ale co naplat no… jo nektery ty pohledy byli ale dobry a navodilo to tkaovy pocit co bude dal, nejlepsi byl ten pohled na Bonenzo to jsem si rikala ty jo cooooo :-

#41 ShadowKittyGirl
30.3.2017 | 0:17:45
Car
  • zase se odeslalo driv sakra :-D

tam uz byl hodne velkej náběh na Bamona ale co no.. to by proste neprezili DE :D no jak rikam me proste ta Rayna nepresvedcila meli nechat heretiky … a 8 meli nehat standardni delku trochu rozvinout peklo a rict jak to bylo s Kat proc dala bratrum 3 roky pokoj a ted otravuje…

30.3.2017 | 0:19:53
ShadowKittyGirl

#39 Car: Bylo, no :-) Herec on je dobrý, jen ty filmy s ním moc nemusím, ještě jako Gatsby byl skvělý a i když ho uznávám, odvařená z něj nejsem, na to mám prostě jiný :-) Jako ten film celkem drasták, zatáhl mě na to do kina Lukáš a upřímně, nebavilo mě to, ale tohle prostě není nic pro mě, on byl naopak nadšený… Tak si vyber, no… :-/

Byly mladší, ale taky bez zkušeností prostě no… Ne asi, vezmi si Miley Cyrus, Amandu Bynes, Hillary Duff, ta hraje od kolika od 6? Jasně, jsou to takové ty disney hvězdičky a nic to neznamená…

Damon byl něco jako doktor House, ne tak ikonický, ale přesto stejně lákavý :-) Když si vezmeš, kolik je s ním na netu rozhovorů, asi jich udělal mnohem víc, než Nina a rozhodně víc než Paul, v čemž jsou taky prachy, že? :-)

Jen právě že skoro vůbec, to až během přátel se to rozjelo a po nich už to byl vyloženě humbuk a právě proto, brala nejvíce, protože měla možnost odtamtud odejít, jiné nabídky, třeba i na filmy a tak, přepláceli ji, aby jim tam zůstala a dostávala hodně volna, na natáčení těch filmových projektů, někde o tom byl tenkrát článek a i rozhovor…

To se celebritám občas stává no :-) Stejně by se dříve, či později v nějakém filmu svlékla… Dan právě hrál v nějaké hře, kde byl na jevišti nahý, někdy při natáčení 5. dílu hp a i na plakátech, které všude po městě viseli byl právě nahý :-) To byl teprve poprask…

Asi tak, v TB se prostě z nikoho neposadíš na zadek a to je to, co seriálu chybělo :-) Sookey mi nevadila, někdy byla kráva, jindy zase celkem fajn a už si ani nepamatuju o čem byla 5. série, což asi taky o něčem vypovídá a napadá mě, že 5 je pro upíry krizové číslo :-) U tb a tvd to totiž fakt platí :-) Ráda jsem zpočátku měla hlavně Lafayetta, ale i ten se mi zošklivil a vcítit jsem se nějak nemohla do nikoho, no… Myslíš Pam? Ta byla hodně hustá :-) A s Ericem prima dvojka :-) A Jason to je kapitola sama pro sebe, ale přišel mi o něco lepší než Sam, protože uměl pobavit a rozhodně lepší než Alcide, ten byl k uzoufání fakt…

Asi jim to přišlo zbytečně pracné, nebo to Candice sama chtěla a jako v podstatě hlavní byli, jen první polovinu a mně osobně hodně strašilo v hlavě, proč v těch fowardech nejsou spolu, zrovna jako Bon, že je v blázinci atd… To bylo super, jsem nad tím přemýšlela kudy jsem chodila, stejně jako nad tím, co je v tom zatraceným trezoru :-) Ale když se čas srovnal, ztratilo to to kouzlo…

Jako, mně se líbilo, jak se jí vysmál, nebo prostě že jí pohrdal až do posledního okamžiku, to byl prostě Damon, co si stojí za svým, i kdyby toho měl později litovat, což Stefanovi mohl přiznat nad skleničkou bourbonu třeba za pět let, nebo tak, ale tohle? NE!!!!!!! Nikdy, to nebyl Damon, ale nějaký ubožák a pokud to měl být odkaz na to jaký býval v roce 1864 a dříve, tak díky bohu, že jsme ho nepoznali, protože toho bych já ráda neměla… úplně by mi stačilo, kdyby se jí jakože omluvil, když si díky vlkodlačímu jedu myslel že ho vězní ona, ale byla to Ryana, to by mi bývalo úplně stačilo.. Přesně to totiý ukázalo, že se provinile cítí, ale byl to pořád on, zachoval si tvář a tak to bylo správné…

K finále a zrušení toho spánku se raději nevyjadřuji, kdyby Bon umřela, bylo by to lepší, ale i když byl nápad s uspáním Eleny skvělý jako pomsta Bonnie a Damonovi, což bylo vážně hodně lstivé, Nina mohla odejít ze seriálu i mnoha jinými způsoby, což ten nápad jako takový neznehodnocuje spíš naopak, kdyby ji prostě zabili, ušetřili by nás sice pozdějších nejasností a děj by se mohl konečně fakt vydat jiným směrem, viz steroline a bamon, ale to neudělali a tohle byl dobrý způsob, jak dostát pověsti, kterou si Kai vybudoval a zároven ukázat, že Damon se změnil a je z něj vážně skvělý chlap, co nedělá vše jen kvůli Eleně :-) Byla jsem z toho finále prostě dojatá a to uražení hlavy bylo funny :-)

Přinejmenším by už nikdy neměla chodit na svatby a to ani ty seriálové, je jak nějaká prokletá sudička :-)

Ouch je fakt, že bodnout těhotnou do břicha je hodně drsný, no… To udělá fakt jen totální zloduch, nebo magor :-/ Ale když si to tak vezmeš, Kai se chtěl pomstít Gemini za vězenský svět a když se zabil, všichni umřeli krátce po něm, protože byly spojení a Jo a dvojčátka by tudíž zemřeli tak jako tak, takhle aspon měli obr dramatickou scénu, která vstoupila do dějin tvd, jinak by prostě umřela jako všichni ostatní na zemi v obětí Alaricka, zatímco vykašlává krev, či co, což už tu bylo nejdnou a ty děti vlastně nakonec taky zachránili, tak co… :-)

řekla bych, že 7. série byla díky těm pohledům do budoucnosti prostě plná očekávání, kterým tvůrci nakonec nedostáli a to je zásadní chyba… Jsem DE a osobně lituju, že nikdy nedošlo na Bamon, přitom, hned v prvním díle sedmičky, kdy ji přimáčkne na to auto, je to waw :-) Většina DE odešla po odchodu Niny, tak co? Určitě by to bylo lepší než tohle, štve mě, že na to tvůrci nakonec neměli koule… Když jí daly dohromady s Enzem, taky jsem na to čučela, jak kukačka na kalkulačku, ale přišlo mi to hlavně strašně uhozený, hlavně teda pak v té 8. sérii. Pořád jsem doufala, že je Enzo jen překážka co Bamon překonají a když jí řekl, že jí miluje, já myslela, že se rozteču od štěstí, ale to co pak dodal to fakt zabilo… V ten moment mi bylo jasný, že Bamon nikdy nebude, načež oznámili, že Kat po 8. sérii končí, tak jsem si řekla, že pokud je to tak, nemá už cenu je dávat dohromady a pak totéž řekl i Ian, naznačil že to bude konec seriálu a o měsíc později bylo oficiálně oznámeno, že TVD sice dostalo 8 sérii, ale bude to poslední série :-(

To asi říká úplně každý, že to neměli zkracovat, to tomu ublížilo úplně stejně jako Plecka samotná + finále mělo být dvakrát tak dlouhé, dělají to jinde, tak proč ne i tady, prostor prostě měli, ale přišlo mi, že už se na to prostě všichni totálně vykašlali… :-/ Je smutné, že jim tak málo záleželo na těch, co se na ně osm let dívali a fandili jim… :-(

Budiž nám to ponaučením :-(

#42 Car
1.4.2017 | 7:23:33
Car

#41 ShadowKittyGirl: tak Gatsby je nejlepsi !!!!!!!!!!!!! jako taky nejsem uplne aaaach ale mam ho rada to zase jo :-) jasny no, tak ono je to o vkusu ale jak rikam jeste jsem to nevidela, ted jsem ale videla Arga s Benem Affleckem a libilo se mi to :-)

asi tak nejak a vezmi si ten Miley co z ni je :D

tak jasny no :D jen slepy nevidi ze je srdcem cele te show je Ian ani ne tak Nina… ale furt si to moje srdce takhle neziskal no :D

jo tak vidis ty jo to ani nevim ale i tak je to zajimavy proc zrovna ona, proc Jennifer :-) ono jako Courtney taky nebyla uplne k zahozeni a tu jsem pak videla maximalne ve Vriskotech :-(

tak jasny no ale vis co jetli to byli fakt jeji fotky nechci teda nic rikat ale me by asi nenapadlo se fotit naha jeste ve vane D nevim no asi bych si davala na tohle vetsi pozor teda… aha no :D

no prave to je ono… tam si u nikoho nereknes tak to je waaauu postava a jak pises Sookie vsichni nenavideli ale ja proti ni nic extra nebyla… no 5 serie to bylo snad s tim jak ten Bill zacal blblnout, ale uz si to taky nejak presneji nepamatuju ale vim ze od te 5 to slo hrozn dolu, dyt 6 a 7 pak mela snad jen 10 dilu nebo jak to bylo.. taky jsem to ted chtela napsat ze 5 je fakt krizovka prohodne serialu D , jojo Pam ta byla hodne dobra :-) a pak ta Jessica ze jo :D a jeji supr pritel to bylo taky neco :D jo no Alcide prisernej nebo jak se to jmenoval a Lafaytte ze zacatku ok ale pak uz taky ne proste tam jsem se s zadnou postavou neztotoznila a nejak me nechytla coz se mi teda vubec nestava vetsinou :D

jako jo byli ale opravdu jen chvili, na to co slibovali jaky wau to nebude tak nebylo venovali jim par dilu, pak se zase Stefan obetoval jak je jejim dobrym zvykem a vztah byl pryc fakt super… Bon v blazinci byla zajimava a to s tim trezorem.. rikam jako napad to nebyl spatnej ale neumeli toho poradne vyuzit a mslim si ze jedna z chyb bude ze meli fakt cas jen tech 16 epizod, vsimla jsem si ze posledni dobou jsou serialy max tak na 16 epizod malo co uz je na 22 :D

tomu rozumum no .-( jako uprime to je asi jedna z hodne veci proc jsem nehtela videt Damon jako cloveka abych sinezkazila ten celkovy pohled na tuhle postavu jeste vic nez to mam ted :D takze jsem rada ze se to nakonec nestalo… tak jasny no pred roke 1864.. proste diky Kattherine jsne si Damona mohli uzit takoveho jak byl :-)

no jako bohuzel ono tam nebylo totiz moc cest co udelat s Elenou, ukazali nam tu prvni ze z ni udelali Šipkovou Růzenku, pak ji mohli nechat zabit, ale taky ji mohli nechat odejit proste, treti moznost asi neznam… jasne mohl ji nekde zajmout ale to by se to motalo zase kolem ni takze ne blbost… jinou moznost uz tam nevidim a ano Kai su aspon tkahle ,uchoval to co ho delalo prave tim zloduchem, nicmene opravdu kdyby se Nina nevratila museli by to proste nejak vyresit… myslim si ze se Steroline s Bamonem by to uplne v pohode utahli a ani by jim nemuseli do cesty strkat tolik prekazek… nebo treba v 7 serie by dali prkazu Steroline v 8 Bamonovi ale dopadlo by to dobre – konec šmitec .. jako proc ne, Enzo s Rickem by sice ostrouhali, ale ono jako stejne ostrouhali ze jo, Enzo mrtvej, Rick stejne zustal sam… – coz si myslim ze je taky podraz pro tuhle postavu ale to uz je zase jina pisnicka…

no to udela jenom Plecka zabit tehotnou ženu to uz mi prislo fakt docela dost, hele preziju zombiky, masovy vrazdy okej, ale tohle? to je fakt filmařska nechutnost prvni kategorie to bylo moc… jako jo samozreme to byl vrchol ale nevim no. proste jako vis co nelibilo se mi to ale co se da deat myslela jsem ji ze ji aspon nejak vrati zrovna u Jo to byla jedna zmala postav kterou jsem fakt chtela vratit…

jasny tak me 7 taky prisla ze zacatku docela nabita a nevypadao to spatne, ale pak nejak jak se zbavili tech heretiku tak uz to proste nebylo ono.. jo no to bylo hodne waaau :-) no nejhosi na tom je ze ono opravdu kdyby to ti dva neoznamili tka by se asi vazne jelo dal na 9 serii :D coz teda uz fkat nevim co by resili, nicmene ano, vypafalo to mezi nimi slibne a u toho miluju te jsem kvetla taky to bylo uzasny ale bohuzel pak to zabil :D, jako nevim obecne si myslim ze problem TVD je to ze tady proste davali dohromady kazdeho s kazdym coz jsem teda nezazila vzadnem jinem serialu, prece jenom proste Enzo byl sam byl sam vlastne od 5 serie nejdriv mu trochu vnucovali Caroline pak si rekli ze by to nebylo uplne ono a ke konci mu strcili Bonnie ktera vlastne byla nasilne odtrzena od Jeremyho a nemohli ji nechat samotnou, Caroline mela Stefana a Damon mel spici Elenu, takze kdo tam na sebe zbyl z hlavnich postav… to si myslim ze je obecne nejvetsi chyba u TVD, – kazdy s kazdym… myslim si ze by se kvalitni pribeh obesel i bez tohohle, vsude jinde to docela funguje, take nevim proc by to nefungovalo tady…

no jasny misto nejakeho specialu temer k nicemu meli venovat 2 hodinky tomu aby zakoncili nejak normalne svuj milovany serial ale ne to bychom chteli od nich moc, nevim no opakuju se nevim co bylo v tom ze udelali jen 16 epizod ale urcite to tomu moc nepomohlo.. , pokud jim fakt tam moc fandili tak to meli udelat, nevim jestli je chyba na strane CW nebo Plecky ale rozhdne to nikomu neprospelo, ale brecet nad rozlitym mlekem ..a to s tou Katherine a peklem proste kdyz si to vezmu zpetne fakt to nedava smysl a je to valstne hrozne picovina

#43 ShadowKittyGirl
3.4.2017 | 0:46:29
ShadowKittyGirl

#42 Car: Jj Gatsby se povedl a ty pařby ve 3D byly fakt mega hustý :-) Kniha nic moc, ale film z toho udělali slušnej :-)

Ble, Affleck, to je u nás doma sprostý slovo a potom co udělal s Batmanem už je tak sprostý, že ho raději ani nevyslovujeme… :-/

No, tak někdo je Miley, nebo třeba Lindsay Lohan, někdo je Amanda Bynes, která prostě vymizela, někdo je Hillary duff a Demi Lovato, která se ještě sem tam někde objeví a někdo je Selena Gomez, které se v kariéře celkem daří, to už je na každém, co s tou slávou a zkušenostmi nakonec udělá, bud to zužitkuješ, nebo zahodíš, vezmi si toho, ze Sám doma, to je otřes, co se z něj stalo a Christina Ricci, i když taky prožila svoje, nakonec na tom není tak špatně a hrála i v pár hodně dobrých filmech, totéž i Nathalie Portman a takových by bylo, kdybychom se nad tím víc zamysleli :-)

:-) Tak ono nemusíš z něj hned padat na zadek :-) Na to má dost jiných fanynek, ale na Damonovi to prostě stálo a padalo :-/

Vřískot, moje srdcovka mezi horory :-) ty ale natočila během Přátel, mám takový pocit, protože se tam setkala s Davidem a pak si ho vzala a to k tomu jí vlastně blahopřáli v seriálu, když si Monica brala Chandlera… Nakonec to nedopadlo, ale všimni si, že už moc nehraje, Lisa se sem tam někde objeví, ale hraje hrozné role a po chlapech z Přátel jako by se zem slehla, snad jen v znovu sedmnáct byl ten co hraje Chandlera, jinak si je nějak nevybavuji… Jen to prostě dotáhla nejdál…

Fotky jsem neviděla, ani se po nich nijak pídit nebudu, ale jestli je tam ve vaně, tak můžu jen říct, snad jí nevyprchala pěna :-) Ne, že by měla zrovna co ukazovat :-) Ale pokud jí ukradli mobil, tak v mobilu máš všelico osobního a když je ted ten snap chat a kdoví co ještě, co v USA frčí… Další věc, pokud to hodil na net nějaký její pomstychtivý bývalý… Každopádně to zase taková ostuda prostě není, kdyby se měla za co stydět, pak ano, ale nemá, tak co?

Počkej, to je to s tou Lilith? Ta byla trapná, ale ten její spolek zase úplně špatně vymyšlený nebyl… Jinak myslím, že TB nikdy nemělo víc, než deset dílů, max třeba 12 ale HBO zpravidla nedělá delší série, to je spíš záležitost stanice, než TB jako takového… Jessica byla vcelku fajn postava, ale ta herečka mi nesedla, nevím proč, ale nelíbila se mi, ale jako postava byla sympatická, i ten její přítel a celkově vztahy, taky prošla vývojem a ta záležitost s neustále dorůstající panenskou blánou? Ou, nechtěla bych… Laffayet byl fajn v první max ještě v druhé sérii, pak už byl spíš do počtu a ty zápletky s ním byly na nic, ani ta ženská s Harryho Pottera mě nebavila a Alcide byl úplně nejvíc na nic jako postava… Nora byla správně zvrhlá, zajímavá byla vcelku i Salome a ta dcera toho kazatele, co jí Eric proměnil, taky celkem ušla, takže jako jo, mělo to světlé momenty a většina těchto postav byla lepší než Sookey, ale celkově vzato, ani mě tam prostě nikdo nijak zvlášt neohromil…

Hm, mně přišlo celkem logické, že ji do toho nechtěl zatahovat, protože nemohla opustit děti a Ricka a utíkat s ním a když se pak vrátil, viděl, že je štastná, on jí nemohl dát děti a rodinný život, ale s Rickem si to mohla zažít a myslím, že i když se Car trápila, byla mu za to, že jí nechal být někde hluboko uvnitř i vděčná, protože to bylo v danou chvíli správné, alespon podle mě tedy určitě, udělala bych totéž co Stefan, protože on by tu byl i za pár let, kdy už by holčičky byly dospělé, nebo prostě celkově pryč, ale tahle šance byla jen jedna…

Trezor, OMG z toho jsem byla tenkrát totálně hotová, všude jsem hledala na netu, co tam je a musím říct, že v tomhle ohledu byly dost úspěšný, protože to se mi za celou mou dosavadní seriálovou minulost nestalo, že bych si něco takhle náruživě hledala a nemohla se smířit s tím, že se do další sezony nedozvím, co v tom zatraceném trezoru je :-) A nebyla jsem jediná, takže tohle se jim moc povedlo, jen to v té osmičce zase úplně spláchli, no klasika… Humbuk a pak nic z toho… :-/

Mín dílů tomu finále prostě neprospělo v žádném ohledu, jinak stanice se k tomu uchylují hlavně proto, aby do sezony dostaly co nejvíce seriálů, které by konkurovali větším stanicím, které třeba právě jako HBO dělají seriály kratší, ale za to o hodně kvalitnější, jde o rozpočet a takové ty věci, ale TVD to prostě definitivně podřízlo větev :-(

Yes, thank you very much, Katherine Pierce :-) Ale Damona jako člověka bych aspon na minutu vidět chtěla, třeba jen ten záběr, jak se s Elenou drží za ruce na lavičce v parku a sledují svoje děti, nebo tak něco, jako Stelena to v 5. sérii měla, tak proč ne Delena?

Jj myslím, že Bamon i Steroline by to utáhli v pohodě a když by pak Bon jednoho dne umřela, Elena by se mu vzbudila, to by mi stačilo, nemusela bych ji ve finále vidět, spíš jen jako příslib toho, že jednou se zase shledají, bylo by to o milon procent lepší, než toto…

Jinak, mně by pár možností ještě napadlo, jak ji mohli ze seriálu odstranit, ale tohle bylo pro Kaie super antré, protože je to prostě zlomyslný parchant a takhle vzal vítr z plachet jak Damonovi, tak Bonnie a to oni dva ho nechali v tom vězenském světě, že? A vlastně hned několikrát :-)

Rick odstrouhal, no… Ale zase má holky, což je víc, než může říct většina ostatních a nikdo neříká, že v budoucnu nikoho nepotká, jako člověk to bude mít snazší a Enzo? Ani by mi nevadilo kdyby byl nakonec sám, nebo se Sarah Salvatorovou, nebo bych jí dala Mattovi? To je jedno, rozhodně by to ale bylo lepší než umřít, že? :-)

Tak zase to ber tak, že se o to v sedmé sérii alespon pokusili, i když to nevyšlo a umřela by spolu s Kaiem tak jako tak… :-/

Myslím, že by se řešilo něco jiného, ne hned Cade a Peklo a pokud ano, tak si to rovnou říká o ty strážce a nebe, co byly i v knížkách, viz tady přesně vidíš, že se tak nějak stále řídí knihami, protože tam byly ty pekelné dimenze a tak, počítám, že jeden z nich by skončil v pekle, pak by ho celou sérii zachranovali a prostě se mohlo jet dál, osobně bych to dokázala vymyslet až do desáté série, ve které bych vymyslela nesktečně dechberoucí finále, kdy by šlo skutečně o Vykoupení a ne tuhle blbost… Asi napíšu nějakou fan fiction povídku, když bude čas :-) A bude Epic :-)

No, ne asi, to zabil s tím stejnou láskou, jakou tě milovala Elena, jsem myslela, že roztřískám notebook :-/

Jenže to je typický Kevin, nebo ti nic neříká Dawsonův svět? Tam to bylo teprve každý s každým a hlavně, jde především o žánr určitého seriálu a tady to tak měli nastavené už od první série, že prostě každý s každým a jde o to milostné drama, ale přehnali to no…

Njn totální píčovina, proto si to finále už nikdy nepustím, střízlivá na to nemám a opíjet se kvůli tomu nehodlám… A jako vykašlali se na to, a podle toho to taky vypadá, to je jediné, co k tomu řeknu, protože už bych se jen opakovala a nemám na to nervy… :-/

#44 Car
3.4.2017 | 20:03:20
Car

#43 ShadowKittyGirl: no opet… knihu jsem necetla :D ale film byl dobrej, proste on se do tehlle role narodil :D

hihi chapu :D ale v tom filmu je dobrej, teda aspon me prisel .D

tak samozrejme :-) Selena je dobra a Natalie ma cas od casu jeste furt dobry filmy takze tu bych uplne nezahazovala _)

asi tak nejak… jsem rada ze jsem ta vyjimka protoze ja si z neho vazne nesednu no .D

jo 17 again a Mathew Perry v hlavni roli sakra to je muj film :D jojo je to mozny ze to bylo jeste za dob Pratel as Davidem ji to docela sluselo skoda ze jim to nevydrzelo :-) no jako ja mela dycky nejradsi Jennifer Aniston takze za me supr a chlapy bohuzel nic moc, ale i tohle je zivot no :D

tak ja se po nich taky nejak extra nepidila bylo to proste vsude na netu a nedalo se toho nevsimnout tohle me obvykle moc nezajima a Emma je zrovna moje oblibena herecka a nemam potrebu se koukat na jeji nahy fotky a ano sice nema co ukazovat ale evidentne umi byt slavna i bez toho :-) tak jasny ze nema ale minimalne to muze byt dost neprijemnycoz si myslim ze zrovna pro ni je to mega neprijemny,…

myslim ze do 5 serie to bylo 12 pak to zkrouhli na 10 a ano myslim ze to byla Lilith zalezitost a bylo to hrozny.. juj tak to nevim kdo z harryho pottera :D uz si to fakt nepamatuju a jako jo Jessica tam to bylo taky spis s hereckou, jinak jo taky me tam nikdo nevzal a proste mi nebylo lito kdyz jsem to dojela protoze jsem z toho nebyla nijak odvarena :D

jasny no ale me spis slo o ten celek o to co se rikalo jak to bude serie plna jednoho vztahu ktery zase ani ne v pulce pohrbili proste… a vymysleli tu blbost s tehotenstvim a finale to zase schytal Stefan a to me proste nebavilo… jako je jedno jestli je to oblibena postava nebo neni, ale kdyz tam furt ma sody jen a ta jedna postava tak to snad musi vadit uz kazdemu..

no to je proste celkove problem tohohle serialu prijdou s dobrym napadem ktery muze mit velmi dobry prubeh a pak se to pohrbi do ztracena, klasika

no asi si mysleli ze TVD bude dojna krava jeste spoustu let :D a proc tomu nedat 22 dilu ze jo, ale zase si rikam kdyz to dotahli uz do 8 tak tomu mohli dat proste jeste normalni serii proc jako ne :-) myslim ze by si to zaslouzili a treba by nam lepe objasnili tu Katherine vec :D

jo s to uStelenou to bylo hezky, jenze jedinej rozdil bly v tom ze Stefan na to proste byl narozdil od Damona, ktery na tom byt upirem miloval upnle vsechno a clovek si ho pak jen ztezi dovedl prestavit jako cloveka o to jde :D

Ja myslim ze uplne v klidu jak Steroline tak Bamon meli podle me docela dobry potencial a hlavne docela slusnou fan zakladnu … ale ne to by proste neudelali… a jak rikam dkyby se Nina nevracela pochybuju ze by mela Plecka na to ji zabit

no prave pomsta to byla naramna a presne jemu ušitá namiru a kdyz se proste stalo to co se stalo tak se Eleny museli nejak zbavit a tohle se proste hodilo :D

jako jo s detmi to jeste vyhral ale mel byt s zenou kterou ty deti proste ,,splodil'' to ji taky neodpustim… asi tak nejak a kolem Enzo thing hlavne ze se rikalo ze uz nebude obevovat v serialu a jak nebude vefinale a bla bla taky kecy :D proste opravdu neverit nos mezi ocima…

jo no, vsak jako Plecka taky tradovala ze ma napady az do 10 serie prece..ale vse zalezi na tom jestli budou chti Paul a Ian hrat, takze pro me za me kdyby se na to nevykasllai tak by podle mePlec jela dal a nic by ji nebranilo v ceste…

no to bylo neco stejne laska jako mela Elena twl :D to bylo moc…

jako jo rika ale i tak .- to snad proste uz nemuze nikoho bavit tohle kazdy s kazdym.. nevim no :-/ i kdyz mozna se na to fanousci furt najdou :D

taky na to nemam nervy uz , mozna pozdeji ,ale pochybuju furt jsem z toho nejak nevzapamatovala to finale bych nejradsi vymazala takze at plecka doufa ze ji neodklepnou pokracovani… za co bych byla jeste v ramci mezi spokojena, ze az bude koncit nekdy TO aby se tam objevila Caroline kdyz to reknu blbe az prijde jeji cas zabila by se a setkala se Stefanem ale to bych taky chtela moc, ale furt je to vetsi sance nez ze ji odklepnout takovou sracku, njn Stefan a Bonnie dve postavy co toho vytrpeli asi nejvic a ani jeden z nich nebyl se svym milovanym

#45 ShadowKittyGirl
3.4.2017 | 23:54:28
ShadowKittyGirl

#44 Car: Já myslela, žes četla všechny knihy k maturitě a to Gatsby bezesporu byl :-)

Nathalie Portman má i Oskara, takže tu nezatracuju vůbec, naopak ji nad ostatní vyzdvihuji :-)

Já jo :-) ale neva mi to :-)

No, v hlavní byl spíš Zach Efron, ale bavilo mě to :-) Kdyby David nedělal blbosti, možná by jim to i vydrželo, ale je paradox, že prvním vřískotu se seznámili a při posledním rozváděli :-/ Jen byla nej, snad jen vyjma Chandlera, ten mě v tom seriálu bavil nejvíc, máme podobný humor, ale jakože herecky určitě vedla ona a že nemá štěstí na chlapy? kdo v Hollywoodu má? :-)

Hm, je dost úzkoprsá na to, aby se tomu jen nezasmála a šla dál… – to z ní trochu dvojsmyslně, co:? :-)

Hm, vždyt říkám 10, 12 nebo max 13 epizod, delší seriály nedělají a těžko říct, zda to zkrouhly kvůli neúspěšnosti, nebo čemu, možná to byl i tvůrčí záměr, o čem by to taky furt bylo? Jako nebylo mi líto, že TB skončilo a ani mi to nechybělo, zato TVD mi chybí hrozně :-) Jinak tu čarodějku Marnie, nebo jak se jmenovala, hrála přeci teta Petunie :-)

Nevím, v té době jsem se nestarala o to co se kde říká, zajímal mě jedině ten seriál a prostě jsem chápala, co tím tvůrci chtějí říct a že tp Stefan nakonec schytal, jako neměl umřít nikdo a pokud už to měl být on, tak to mělo být velkolepé a ne takováhle blbost… Plecka je prostě na píííííp… A jako otloukánek nebyl sám, Bonnie to taky zrovna nevyhrála, byla mrtvá většinu seriálu, takže bych řekla, že na tom byla hůř a navíc si v tom ještě tak moc nelibovala jako on…

Ano, to je obří problém, sirény by byly taky dobré, kdyby to dotáhli… což tady neměli ve zvyku dělat asi nikdy…

Jako jasně, ale to opakujeme stále dokola a nic to neřeší…

Právě proto by ho bylo zajímavé vidět v tak nezvyklé situaci když už upírem nebyl, kromě toho se dost změnil a sám chtěl být člověk, ve třetí sérii to přiznal, i když pak zase ve čtyřce názor změnil, protože stát se člověkem kvůli holce, co ho pravděpodobně ani nebude chtít když už mu nebude oddáná, což by opravdu udělal jen debil, pak když si byl ale její láskou jistý, chtěl do toho jít a je to pochopitelné, že bych po tomhle všem chtěla vidět, jaký člověk se z něho vlastně stal…

Tak ona by jí ani zabíjet nemusela, ale jo, tyhle dva páry by to podle mě utáhly :-)

Ne asi nevěřit :-)

To ne no, tak oni říkali, že je to proto, že končí Ian, že jo…

V ten moment mi došlo, že Bamon nikdy nebude a bylo mi ouvej, ti povím :-(

Hm, mně to bavilo no, teda alespon u Tvd určitě, protože každý vztah měl prostě svůj smysl… Nenapadá mě vlastně ani jeden, který by se ve výsledku ukázal jako naprosto zbytečný…

No jako, já bych teda nebyl ráda, kdyby se Car zabíjela a to jsem steroline fandila…

#46 Car
5.4.2017 | 21:02:12
Car

#45 ShadowKittyGirl: no bud jsme ho nemeli ve vyberu kazda skola se trochu lisila a nebo jsem si ho tehdy nevzala -)

jojo ta ma prave :-)

lae jo jasne ze Zac , ale i tak jsem ho tam rada videla, a Leslie Mann je supr :-) asi tak nejak :D proste ta slava ma svou dan, nerikam ze slavni nemuzou byt stastni ale jak jak vidime moc to opravdu nefunguje ze jo :D

tkay mi prijde ze je :D ano zni to tak :D

no jo vlastne tetka Petunie uz si taky vzpominam no :D jako nevim no opravdu to neni serial ktery bych radila mezi ty nej a faktem je ze mi fakt nechybel ani trosicku a jak rikas tohle mi chybi uz no :-( a prave proto TO je tak nejak to jediny pojitko s tim vsim… :-(

tak ale ja uz jsem taky nekde psala ze nejhur na tom byli jednozacne tihle dva proste Bonnie a Stefan a to ze stefan to prozival tak jak to prozival tak to k tve postave proste tak nejak patrilo no na to jsem si uz zvykla… jen mi to proste vuci nemu neprislo fer po tom vsem..

no to ne no :D kdyz zadneho zaporaka neumeli tak nejak udrzet :D jako je to marny proste, ale i tak nam to chybi coz je na tom nejsmitnejsi :D

tak jasne ze to nic neresi :D a uz to asi ani nema cenu resit…

tak jako sice to neuvidime ale myslim si ze by to nakonec asi bylo docela v pohode s tim jeho lidskym zivotem :-) mozna by byl smutny kvuli tomu ze nevi jestli se nekdy shleda se Stefanem, ale pokud bych nebrala v potaz nehodu ci nemoc tak bych verila ze se s tim popasoval docela dobre :-)

nemusela ale tak co jineho nekam by ji poslali?:D ja msyslim ze jo a pokud by teda chtela plec zapletky kdyz je tak hrozne DRAMA QUEEN tak to mohla udelat jednu serii zapletku pro Steroline druhou serie pro Bamona a hotovo konec :D a Enzovi by se dal nekdo novy kdyz furt potrebuje nekoho s nekym pelešit a čau vymalovano :D

jasny no a ja chapu ze proste bez Iana by se na to nikdo nekoukal tomu fakt rozumim D

jo no Bamon opravdu na zacatku by me to teda fakt nenapadlo ale to ani Steroline :D a dalsi…ale jako pak to proste bylo ono :-)

no me asi mozna zbytecny prisel Klaroline ale to neni vztah takze tam to asi ani nepocitam, teda vubhec nepocitam mozna bych z Car zivota vynechala asi tak Matta ze mohla byt chvili sama zacit s rovnou s Tylerem coz melo stavu nevim no, jako aby tech kluku nemela tolik ale s Mattem mi to proste nejak nesedlo furt jsem ho videla jako stale zamilovaneho do EL :D ale ok …

no tak jako stejne to jaksi zrochu naznacila…nepred­pokladam ze bude chtit byt upirem nadosmrti..

#47 ShadowKittyGirl
5.4.2017 | 23:13:40
ShadowKittyGirl

#46 Car: toliko ke státní maturitě, co je stejná pro všechny, že? :-) I když jsem byla jiný ročník, myslím, že povinná četba byla všude stejná a u nás si ho vybírali hlavně poroto, že to je celkem tenká knížka :-) Oproti ostatním bichlím tedy určitě :-)

Proto ji obdivuju, její černá labut byla úžasně zahraná, to jak kvůli tomu zhubla, přestože už tak byla dost hubená a navíc těhotná je drsný…

Spíš jde o to, že mají ve zvyku prohnat si výplatu nosem, nebo chlastat, to je pak s nimi těžký, že jo? :-) I když je pravda, že většina těch opravdu dobrých herců má zkušenosti s drogamy, i když ne všichni samozřejmě…

Asi tak nějak no, neurazilo, ale ani nenadchlo…

No, to nebylo, ale i tak si myslím, že Bonnie na tom byla celkově vzato hůř než on…

Hm, tak oni to měli vymyšlený do Klause prostě, tím to mělo končit, ale seriál byl úspěšný, tak jeli dál a snažili se ho překonat tím, že tam dali ještě starší a ještě nesmrtelnější zlo, které sebou ale přitáhlo Tessu, Amaru a poutníky, což byla největší chyba tohohle seriálu, pak si to uvědomili, a vymysleli Kaie, což byl naprosto odlišný druh záporáka, než Klaus, či Silas a fungovalo to, jenže to zase překombinovali Heretiky a lovkyní, kterou ani pořádně nedomysleli až nakonce dospěli do bodu, když šlo o sirény, peklo a samotného dábla, což je přesně ono, furt se snažili překonávat toho posledního, až z toho nakonec vznikla blbost a i když Cade mohl být fajn, shodili ho v momentě, kd se zjistilo, že jím celou tu dobu manipuluje Katherine… Nemluvě o tom, že každá řada byla o nščem jiném, takže ti záporáci ani déle než jednu řadu vydržet nemohli… :-/

To nemá, no… Přesto mi to ale tak nějak nedá, ty emoce jsou tu pořád…

No, tak mě ani tak nejde o to jeho probuzení jako takové, to bych oželela, scéna s Car úplně stačila, ale takhle o jejich společném životě nevíme vůbec nic… a to mě štve… Nechce se mi totiž nic domýšlet si sama, víš jak…

To by mohla, bavilo by mě to, ale bohužel no… Pelešit :-)

Bohužel nekoukalo by hodně lidí, já zpočátku asi taky ne, ted už jo, ale spíš ze setrvačnosti, to je pravda, už by mě to nebralo tolik jako dřív, ale osudy těch postav by mě zajímaly, takže bych se jukla…

Přesně tak, něco co tvůrci asi ani nezamýšleli, protože vždy měli Elenu a nakonec to bylo mnohem lepší, než stelena, či delena, nebo aspon mohlo být :-)

Jako v něčem máš určitě pravdu, ale když se nad tím víc zamyslíš, uvědomíš si, že Matt měl obrovský vliv na sobeckou Caroline, jakou dříve byla, kdyby s ním nezačala trávit čas, pravděpodobně by byla stejná jako v první sérii a moc dlouho by se v seriálu neudržela a byla to Car, kdo obměkčil Klausovo srdce, takže i Klaroline měla svůj význam, ačkoli to skutečně žádný vztah nebyl…

:-) I kdyby spáchala sebevraždu, bude upírem nadosmrti :-) hihi :-) Ne, ted vážně, když umře, tak umře, ale sebevražda? To fakt není epic, kdyby to bylo po Stefanově smrti a po jejich dlouhém společném životě, ještě bych to brala, že umřeli spolu, ale takhle ne, když už to přežila a žije kvůli holčičkám a tak, stále jí to dává šanci potkat někoho nového a tak… prostě mi připadá nesmyslné aby se po tak dlouhé době kdy budou holky žít zabíjela…:-(

#48 Car
6.4.2017 | 20:26:37
Car

#47 ShadowKittyGirl: heled klidne je to mozne :D uz si to vazne nepamatuji jestli tam byla ci ne, ale ja si schvlane vybirala divadleni hry jelikoz byli tenke, ale cetla jsem napriklad Zabijaka a ten mel asi 500 stranek a i tak me to strasne bavilo :_) aDorian Grey je moje knizka treba :-) ted jak udelalai maturitut z matiku tka bych se totalne podelala…

jooo presne tak ona je tak hrozne hubenoucka i tak … ale opravdu to zahrala skvel ale ona je pro me dobra vsude i v Thorovi proste vsude :-)

jo no… jako ja si treba neumim predstavit prochlastat tak velkou výplatu ale tam to asi prbolem neni :D no to mas pravdu:D

jasny no, jako ja je tady nebudu a ani nechci nejak poměřovat, nicmene jsou to dva nejvetsi mučednici v tomhle serialu

vetsinou rada 4 a 5 byva pruserova a to u vetsiny serialu prave… :-/ a bohuzel no, Klaus byl proste jeden pak prisel nesmysl v podobe dvojnika a hlavne nesnesitelnych poutniku, jako 4 serie je strasne ze dvou duvodu radoby nove hrozne zlo a taky ten priserny ,,cure'' … a pata serie jak v oblibe rikam miluju ty cca asi 4 dily s Katherine ty jsou proste nejvic… ale pak? jako chapu no kdyz je serial uspesny tak asi nechteji skoncit a chteji navazat dal a udelat dalsi waaaau ale tohle bylo trochu pres čáru a pak přišla ta zachrana s Kaiem no :D jako jo proste 6 řada byla celkove takiva očista po těch zpackaných 2 jak smutne :D to je taky ale docela problemu serialu a ne jen tohohle ale obecne, v kazde rade se tak trochu resi jiny pribeh, nebo takhle jina linie trosicku, Katherine tam tak nejak byla v duchu 5 let ale ne celou tu dobu ze jo takze to do roho nepocitam ale kdyby treba nekoho natahli na dve bylo by to ok, a taky tomu nepomaha to ze Rayanu a Heretiky znicili ihned to je urcite blbost, treba heretici by to podle me dokonale zaplnili.. me zajimala jak mamka Salvatore tak i jeji miláčci teda :-) ale hold zase smula no… .a jako Cada? … no jako je smutny kdyz se prislo na to ze za tom zase stoji Katherine omg… nevim no nejak se mi nechce verit ze by toho nejhorsiho zaporaka ovladla zrovna Katherine, pokud je ten super vládce pekel a ,,sledoval to'' tak musel dobre vedet jaka je svine ale ok… proste je toh blbost misto nástrku Katherine mohli vice casu investovat do Deleny treba… myslim ze fanousci DE by to ocenili :-)

tak jasne emoce tu mam taky porad ale nebavi me furt brecet za to co mohlo byt a neni protoze me kord jedna vec mrzi

ale jasne vzdyt jo ono jako ,,home mady finale'' je docela na hovno ze jo co si budem povidat a jeste kdyz na tom plecka ,,vysvetli'' a hodi sem grilovačku na zahradce…proste demence…

jo myslim ze skalni fanousci by se urcite podivalo ale nezabralo by to vic jak jednu serii :D – problem tvurci byl hlavne v tom ze videli asi jen dva pary a to SE a DE :-D coz je absolutne zbytecny..

jasny no :-) to je tak jedina vec kterou Matt prispel do tohohle serialu :D hihi :D smutne :D

no tak ja teda nevim jak jinak to ale myslela :D ze bych se nechala nejak doborovolne zabit? :D jako ja fakt nevim, jen reaguji na to co naznacila :D no ono to bylo spis mysleno tak nebo ja to pochopila tak ze samozrejme dokud je bude mit a bude tu pro ne tak samozrejme bude s nimi to ano, ale proste jednoho dne ji vsichni umrou ze jo a to proste jednou prijde tak jako tak :-(

#49 ShadowKittyGirl
7.4.2017 | 0:13:59
ShadowKittyGirl

#48 Car: Hm, už bych taky tu matiku nedala, no češtinu ještě, ajinu tak tak, ale matiku teda fakt ne a ani ty ostatní odborný předměty bych nedala… Jak říkám, co nepotřebuješ, zapomeneš, hlavně že máš papír, že jo? :-)

Hm, my měli divadelní hry povoleny jen asi čtyři, zbytek muselo být z každého období něco, takže výběr byl omezen… :-/

Hm, Dorrian Grey je super, ale toho jsme zase neměli my no… :-/

Tjn je dobrá všude, ale Thor mě osobně nebavil, jakože skvělé obsazení, ale děj mě nechytl… Hubnout by každopádně už neměla ani deko :-) Pamatuji si jeden starší film s ní, tuším že Jdi za svým srdcem se to jmenovalo nebo tak nějak a tam mě úplně dostala, ale není to její nejslavnější film, to zase ne… Byl to doják, u kterého jsem ale vydržela… Jo a pak Hlavně nezávazně, tam byla funny :-)

To asi ne :-) Ale právě ten David, jakože manžel Courtney si prošel hodně léčebnama… Divím se, že to s ním vydržela tak dlouho… :-/

hm, ocenili no, ale z návratu Kath jsem byla nadšenější než z návratu Eleny, ale ve výsledku bylo špatně oboje, hlavně mi šlo o to, aby to Damon přežil, což se stalo, a to je taky důvod, proč ještě nejsem v Bohnicích kvůli nervovému zhroucení, ale zase zabili Stefana a ještě ke všemu ani trochu epic způsobem, spíš to bylo zbytečný, takže konec steroline, Bon zase nikdo nijak extra neřešil, ostatní postavy taky ne, ze společného života deleny jsme viděli prd, celé to bylo rychlé, nelogické a na hlavu postavené a poslední dvě scény už celý ten průser prostě nezachránily…

No hlavně oba dva ji mít nemohli, že? :-) Se divím, že toho Iana nevykopli, když jsou z Niny celý pryč i po takové době… :-/

Tjn, smutné, ale to je přesně to, že ty vztahy význam měli skoro všechny… :-/

Co přesně řekla? A kdy? Nějak si to nevybavuji, protože na svatbě mu třeba řekla, že si tenhle okamžik bude pamatovat za ně za oba i za tisíc let, nebo tak nějak a rozhodně nevypadala, že by se chystala páchat sebevraždu v den, kdy umře…

#50 Car
7.4.2017 | 23:27:41
Car

#49 ShadowKittyGirl: presne tak souhlasim :d navic matika ti fkat k nicemu neni pokud nedelas jooo neco extra matematickeho :D

jo jasan chapu my to taky meli nejak na poezii a prozu rozdeleny ale i tak vim ze tech divadelncih her jsem mela i tak moc :D

jeee no vidis :-/ proto jsem asi fakt nemela toho Gatsbyho to bude tim, Doriana jsem prave diky tomuhle cetla a ejto nejvic _D

praaaave :-) meee docela joo je to muj oblibeny avenger takze tak :D no to ne, ona vazne ne :D tak tento film jsem nevidela ale hlavne nezavazne ano ten byl vazne dobry _-)

to jo no to jse mtaky prave cetla :-( coz je desna skoda prave, a tohle presne je ta dan za tu slavu no…:-( ona proste nektera zenska proste ma trpelivost s tem chlapa a to zrovna Courtney mela asi :-(

tak to samotzrjeme :D to jsme byli vsichni ale ja k to dopadlo ze… jooo divim se ze jsem tam neskoncila ja kdyz zabili Stefana – ale hold je to asi jen serial :D jooo no mohla bych brecet za Steroline ale uz me to nejak nebavi :D a vazne me dojima ze to je kvuli nekomu kod 5 let delal jak ho TVD nezajima pak se tam vrati na posledni radu a vsecho dokonale posere…no posledni dve sceny tomu jen dodali na tom pruseru:D takze supr----

no… nezapominej na slova KATHerine :D milovat je oba dva je preci v poradku :D ale jasne z logickeho hlediska rozhodne ne no… to jo no ale asi si dobre spocitali ze by to na to lidi proste nekoukali ale i tak ji tam museloi furt cpat…

to jako jo, ale prave proto je v tomhle ohledu to TO tak nejak osvezujici tam aspon nejsme z tevh vztahu tolik nasrana pac tam skor ozadny nejsou :D

no ja jsem spis myslela tu zaverecnou epizodu a to se mi vazne nechce hledat pac to si jen tak nepustim uz

#51 ShadowKittyGirl
10.4.2017 | 0:13:46
ShadowKittyGirl

#50 Car: No a to nedělám, tak v poho :-) Hlavně že si umím spočítat výplatu a to velké nic, co mi z ní na konci měsíce vždy zbude :-)

Jsem spíš na Dc než Marvel, ale chápu to, on ten herec udělá své, že? :-)

Si najdi, je to starší, ale dobrý, kluk ji opustí těhotnou ve Wallmartu a ona tam pak žije a taky porodí, město se o ní pak stará a je to prostě celý hrozně dojemný, jak ji potkávají samé katastrofy… No, to mě bavilo i když moc nemusím Kutchera a některé ty scény byly fakt hodně funny :-)

Asi měla, ale já bych ho vykopla už dávno, protože se mu to furt vracelo a co je to za život? Nakonec od sebe stejně šli a ona s ním promarnila svoje nejlepší léta, které přiznejme si to už má prostě dávno za sebou a je na ní děsně vidět, jak je strhaná, na rozdíl třeba od Jen a Lissy, které jsou věkově tak nastejno, předpokládám…

Co není může být :-) ne, rozhodně nikam do Bohnic nejezdi, prý tam hrozně vaří :-) A bude léto… I když, pak bys na ty seriály nejspíš opravdu měla čas :-)

Myslíš dva roky, ne? V seriálu uplynulo pět let, ale v reálu to byly jen dva roky… Jinak máš pravdu, přepisovat vše jen kvůli osobě která se o seriál přestala už dávno zajímat je stupidní…

Jenže milovat je oba skutečně v pořádku je, jen s nimi nesmíš chodit současně, no :-)

Já to taky odmítám hledat, ale když tím argumentuješ, tak jsem myslela, že to víš, já si nic takového nepamatuju, ale byla jsem na mol, tak je to asi i tím… Stejně by mě ale zajímalo, kdy řekla, že se zase uvidí, možná to řekl Stefan že na ni počká, ale ona??? Fakt nevím, ale možné to je no…

#52 Car
10.4.2017 | 9:08:44
Car

#51 ShadowKittyGirl: presne tak :D hlavne to velke nic ze jo :D

prave no on je nejvic :D

tak oki dobrej tip :D

jo no ono kdyz do toho jednou vkrocis tak je hrozne tezky se z toho plne vylízat proste… to je pravda nejlepsi leta v pr*eli a bohuzel na ni to videt docela je :-/ jojo ja myslim ze jsou a videt to neni vubec :-(

no bohnice radsi vynecham sice to nemam zrovna daleko ale i tak :D

ty jo tak ted nevim jestli se uplne dobre chapeme :D tak Williamson odesel na konci druhe rady ale tvd se natacelo rok co rok ne? :D takze ve vysledku kdyz se vratil na 8 radu tak uplynulo preci vice jak dva roky? – ale jinak prave, je to pekne pitomy…

presne tak to v poradku je :D ale to chozeni uz je dost zavadejici :D

no tak, to jsem narazelan proste na to jeji, ze se znovu shledame nebo jak to rikala :D to si pamatuju no, na to se znova koukat nemsum ?:D jako jsny neni to nejaky supr zavazek vis co ale i tak to proste neco znamena :D ja nevim no podle me to tam rekla ona :D ale to je jedno uz

#53 ShadowKittyGirl
12.4.2017 | 23:26:35
ShadowKittyGirl

#52 Car: Vidím, že nejsem sama, kdo utratí všechno :-)

Já mám radši Chrise Evanse ale kapitán America není nic moc no alespon jako hrdina tedy určitě ne… Hrozně se mi s ním líbila ta komedie Co ty jsi za číslo, tam byl k sežrání :-) A ve Fantastické čtyřce mu role lidské pochodně taky seděla víc :-)

Přesně tak :-/ Je jí škoda prostě…

:-) Jasně, coby kamenem dohodil, že? :-)

Aha, no nechápeme no, takže ani enter nezabral :-( Já myslela, že myslíš Katherine a její pomstu, která trvala s časovým posunem nějakých pět let, což je nesmysl, že jo? :-) A jak v případě Niny, tak Kevina, kvůli nim to celé přepisovat prostě neměli, takhle z toho akorát vznikl ten guláš, na který tu stále dokola nadáváme :-)

:-) Je no, a stejně nevím, jak si Katherine představovala tu jejich společnou budoucnost ve třech? Jako upíry už by je přeci nemohla ovládat, to by jako měla Stefana od pondělí do středy, Damona od čtvrtka do soboty a v neděli by si udělala čas na někoho třetího, co by se náhodou ochomítl kolem? :-) Co ty myslíš?

Jedno to je a koukat na to se mi nechce :-/

#54 Car
13.4.2017 | 12:23:42
Car

#53 ShadowKittyGirl: jako snazim se snazim se si streti ale ne vzdy to jde podle palnu :D

no ten ne no :-/ to souhlasim prave :D to jsme mozna nevidela:D

jo no aspon neco mam blizko kdyby bylo nejhur :D a v okoli domova 3 lekarny :d

no nejspis nezabral :D ono opravdu jak se snazim poctive odepisovat na vse pak se nejaky ten odstavec posune, tak pak se v tom strasne ztracim kord kdyz pisu treba po dvou dnech nebo tak t oje pak sileny :D jojo jasne :D myslela jsem spis toho Williamsona :D no presne tak jako pokud to delali kvuli nemu a Nine ak to jesupr no :D

to joo no :D to taky nechapu ona furt mektala o tom jak budou spolu a ze pro ne tri ma velke plany… ale pak uz to vlastne nebylo vysvetleno no :D no v nedeli by odpocivala po narocnem tydnu vis co :D aby si ,,odpocinula'' :D twl :D jako faktem je ze tohle je docela dobry se nad tim pozastavit twl pac je to fakt sranda :D

na co se ti nechce koukat? :D

#55 ShadowKittyGirl
13.4.2017 | 16:44:01
ShadowKittyGirl

#54 Car: Asi tak, jako na dovolenou si strano něco do prasátka dáváme oba, ale to bydlení v Praze sežere většinu rozpočtu, bohužel… škoda, že nejslem Paris Hilton, nebo tak někdo, to by byl život… :-/ Ach… :-)

:-) Opět se shodneme :-) Hustý :-) Hraje tam s ním Anna Faris a je to vcelku sranda :-)

Super, takže můžeš i ambulantně zobat nějaký bohnický pilule :-)

toho se asi nedopátráme, ale hlavní slovo měla mít Plecka, takže v mých očích to odskákala hlavně ona, no… :-/

No, že jo? :-) Fakt sranda :-) Třeba by jeli ve třech – Salvatore sendvič :-) Ale jak myslíš, že by to u nich chodilo? Vždyt by se o ní neustále jen handrkovali a to nemluvím o tom, že pokud by Damona nikdy nemilovala, proč by ho do té jejich budoucnosti zahrnovala, že?

Na finále, co Car řekla Stefanovi, když se s ním loučila, zda mu slíbila, že se znovu shledají nebo tak nějak, protože podle mě když mu volala tak byl ještě naživu a řekla jen, že to chápe, pak si vcelku nepamatuji nějak nic, jen jí po Eleně vzkázal, že vzkaz dostal, což bylo taky hodně trapný a zabíralo to místo… :-(

#56 Car
14.4.2017 | 1:29:32
Car

#55 ShadowKittyGirl: no to vis ze jo a to jeste nebydlite v centru :-/ jooo to by se pak žilo no :D

jeeee Anna Faris, miluju ji, ale nevim kde je ji konec :D

ne asi pokud by tedy byli volne prodejne ze .D

jasan ona je hlavne aktér hlavni tvurce, ale i tak me proste vadi ze se tam nacpal a proste to tak nejak trochu udelal podle sveho

jo no :D to by meli docela dobry no :D teda hlavne Kath, myslim ze defanovi by se to nelibilo :D – presne tak o tom mluvim :D proste u nich byla dycky problem zenska jedna je totalne rozeštvala a druha je naopak dala dohromady a ironicke na tom je ze to byla ,,skoro'' tataz osoba :D , to je taky divny taky nechapu proc ho tam zahrnovala, ale to uz je fkat takovy hypoteticky,mohla to rict jen tak… mohla si s nim chtit jen hrat a pak by nekam odesla se Stefanem..to je takovy vis co, ale tak nejak neverim po tom vsem co bylo receno, ze by pak s Damonem neco chtela mit…

twl jo no :-/ a nejlepsi je ze oni vlastne v tom finale meli jen jednu scenu :D tu pres telefon nepocitam…a tahle jedna scena byla ukazana i v promu :) kdyz jsem to promo videla tak jsem vedela ze to bude jejich posledni scena a bude to spatny – a taky ze bylo… mozna to rekla pak nejak kdyz uz byl po… ja fakt nevim :-/ ale tak zase bylo dobry ze to Elena vyridila Caroline – to ze ji Stefan slysel, to si myslim zase ze je fajn, ale i tak je to srdcervouci, bylo tam hodne debilnich scen ktery zabirali misto, treba ty dloooouhy zabery na tu skolu, i kdyz zase – ne nebudu to svadet na blby sceny i kdyz nejaky fakt byli, je to proste obecne na hovno tim ze dil byl kratky

#57 ShadowKittyGirl
14.4.2017 | 11:22:36
ShadowKittyGirl

#56 Car: To bychom asi už museli vyhlásit rovnou bankrot :-/

Většinou v seriálech, ale v tomhle filmu byla úžasná a je tak max tři nebo čtyři roky starý… vřele doporučuji :-)

Tak předpis seženeš, stačí když jim začneš vysvětlovat, co se stalo v denících a oni si budou hned myslet, že seš cvok :-) I když spíš by si měli zajet pro Plecku, no…

No to asi ne, ale Kath by to měla hodně libový :-)

Myslím, že to nebyla ironie, ale tvůrčí záměr :-) Prostě osud a nezapomínej na to, že v MF se historie opakuje :-)

No nechtěla to je jasný, hlavně on by nechtěl, ale přesto přiznala, že ho tenkrát milovala taky a několikrát řekla i to že milovat oba je přeci v pořádku, ale proč to nikdy neřekla jemu a ani se to nikdy blíže nezkoumalo, proč? To je to co mi nedává smysl… Zkoumaly tam všechno možné, ale tohle nikdy, přičemž to bylo docela podstatné, si myslím…

Tjn, ale na nic to podle mě bylo, jako tím že Eleně začal cosi šeptat o Car zkazili stelena moment, který byl jinak vcelku super, nemluvě o tom, že by jí to Elena vyřídila až tak za šedesát let, možná i víc a to už to měl spíš říct Damonovi, než ho omráčil, třeba… Koneckonců Damon tak úplně mimo nebyl, aby ho neslyšel a nějaká poslední slova typu:

řekni Caroline že jsem její zprávu dostal, že ji moc miluju a vždycky budu sbohem bráško :-) Poslední dlouhé pohlédnutí si do očí obou bratrl… Bom, ohhem přichází, Stefan a Kath umírají a Damonovi se protočí oči a omdlí, bože to by byla scéna… :-)

A to jak jí to pak Elena vyřizovala už bylo vyloženě na nic, navíc to zdržovalo… Jako promin, ale to bylo vážně na nic…

#58 Car
15.4.2017 | 14:58:32
Car

#57 ShadowKittyGirl: mozna jsem se ptala ale to tu mate jako pronajem vid zajem… ?

no ja ji milovala se Scary movie :D bezkonkurecni, to je taky nostalgie pro me velka :D

jasny no to by meli :d

tam se furt neco opakuje :D

to jo no :D jsou na to i fan tricka :D mas na tricku fotu bratru myslim ze i tu co mam tady v avataru a je to tam napsany ze milovat je oba je v poradku :D to jo no pac si Damon dycky myslel ze nemuze mit tu svoji divku..

no ono celkove proste kdyz nad tim tak dumame vic a vic je to proste srajda celkove, spoustu zbytecnych scenco tam zabiraji cas… ST se ani poradne nerozloucili nevim ni… jsem fakt nastvana celkove:D

#59 ShadowKittyGirl
17.4.2017 | 13:33:31
ShadowKittyGirl

#58 Car: jj pronájem :-)

Tjn hodně libová záležitost, jen ta pětka už nic moc a tam vlastně nebyla, což je pro ni dobře :-) Celkově parodie hodně miluju :-)

A co kdybys začala mluvit o kráskách, tvg to už by na tebe ani neměli tabulky :-)

:-) Tjn

Tak to tričko bych si koupila :-)

Právě proto mi ho bylo tak líto vždycky… Ono na jednu stranu zabíjí lidi na potkání a tak, ale na tu druhou čeká na svou lásku skoro stopadesát let a to je zatraceně hustý a že zbytečně je zase naopak tragický, prostě si kapku toho štěstíčka zasloužil, ale oni hned vytasí pouto, když je jeden moment opravdu štastný a po zbytek seriálu už z něj dělají vyloženě vola… Tragický to konec skvěle napsané postavy… :-( Pořád je na tom ale lépe než Katherine… :-/

Taky mě to se*e :-/

#60 Car
17.4.2017 | 18:14:07
Car

#59 ShadowKittyGirl: tak ono taky koupit si byt je priserna zalezitost :-/

presne tak a tohle je proste srdecni zalezitost :-D

nechapu jak to myslis s tema tabulkama? :D

jo to ja taky :D na ig na me furt vyjizdi nejaka rekůa,a :D

to jo no jako chapu jeho nestesti ale jen proto z nej nemuseli delat vrazdici mašinu po kazde kdyz ho odkopla holka…ale za to ani tak nemuze ta postava jako to co z ni udelali, ale taky me to mrzelo proste :-/ no to urcite Katherine dojebali hodne a to tam nebylo celych 8 let

smutny konec, serialu ktery byl kdosi hoooodne na špici

#61 ShadowKittyGirl
17.4.2017 | 23:28:37
ShadowKittyGirl

#60 Car: Příšerně drahá hlavně :-/

jj hlavně ta 1 a 3 u těch jsem v letním kině totálka chcípala smíchy, byly jsme u kámoščiný sestřenky v Janovicích a tam dávali všechny tři díly za sebou, to byla bomba, deky, popcorn, scary movie-prostě super rande :-)

No tak oni mají tabulky na to jak moc velký blázen jsi, ne?Aby věděli kam tě zařadit. Jakože škatulky, chápeš, ne? Nevyléčitelný případ :-)

Mně na spaní přijde hodně super :-) I když by mě s ní asi Lukáš vykopl z postele :-) Mám i tričko se Supernatural a Harrym potterem :-) Ty mu neva, ale s deníky jde koupit jen přes ebay nebo tak a na nakupování ze zahraničí jsem srab… :-/ Nevyznám se v tom víš jak…

Tjn :-) Prostě byl za vola :-) A jí dojebali totálně…

Je to to prostě hodně smutný… :-/

#62 Car
18.4.2017 | 22:01:39
Car

#61 ShadowKittyGirl: jeeeee no taky bych si dala znovu proc ne :-)

jo uz ano :D

tak to ja bych se poradila o nakupu z ebay, a mozna to i udelam ale nevim jak by se to libilo no.. :D

nevim no z toho se budu velmi tezce vzpamatovavat .d

#63 ShadowKittyGirl
19.4.2017 | 23:27:01
ShadowKittyGirl

#62 Car: :-)

Kdybych měla s kým, tak se možná poradím taky, ale nikoho kdo by tam nakupoval neznám :-/ Jinak Damona mám právě doma zakázaného, ale to deníky všeobecně no… :-/

I já :-( Ale už se nesmím rozčilovat…

#64 Car
22.4.2017 | 15:04:47
Car

#63 ShadowKittyGirl: jasan tomu rozumim :-/ ja se prave muzu poradit s pritelem, pokud se tyhle tricka daj koupit pres ebay ale jako asi byl nebyl zrovna happy kdybych s tim prisla teda…

tak ja na to nijak aktivne nemyslim ale vis co furt to tam je, a at to bylo jakkoli je to proste muj nejoblibneejsi serial a nemyslim si ze by to neco jen tak predcilo…

twl tady mas treba mystic grill :D http://www.ebay.com/…201610152462?…

a toto tricko nadherne sedi k me situaci: https://www.redbubble.com/…r-died-again?…

nejlepsi hlaska od katherine… https://www.redbubble.com/…alvatore-tvd?…

#65 ShadowKittyGirl
23.4.2017 | 22:41:24
ShadowKittyGirl

#64 Car: Super, tak at poradí aspon mně, budu ho nosit když budu spát u našich :-)

Haha to jo no :-)

#66 Car
24.4.2017 | 20:58:34
Car

#65 ShadowKittyGirl: hihi je mi to jasny, zeptam se

tak doufam ze sis neco vybrala :D

#67 ShadowKittyGirl
25.4.2017 | 23:19:50
ShadowKittyGirl

#66 Car: Díky :-) a zatím ne, protože když si to nebudu moct koupit, tak se tím zbytečně zatím nezabývám :-) Určitě to ale nebude logo Mystic Grillu :-)

#68 Car
26.4.2017 | 20:23:26
Car

#67 ShadowKittyGirl: tomu rozumim to bych si asi taky nekoupila no :-)

#69 ShadowKittyGirl #70 ShadowKittyGirl
27.4.2017 | 20:23:45
ShadowKittyGirl

#68 Car: Mně by spíš zajímal ten, kdo jo :-) Už ses ptala jak se to teda dělá, nebo nebyla příležitost?

#71 Car
28.4.2017 | 10:30:59
ShadowKittyGirl

#68 Car: Mně by spíš zajímal ten, kdo jo :-) Už ses ptala jak se to teda dělá, nebo nebyla příležitost?

28.4.2017 | 10:32:53
Car

#69 ShadowKittyGirl: zatim nebyla prilezitost, ted je toho opravdu tri prdele co se týče toho bytu, takze opravdu jsem zatim neotravovala s e-bayem :-/

#72 ShadowKittyGirl
30.4.2017 | 13:55:02
ShadowKittyGirl

#71 Car: :-) V poho, to chápu samozřejmě :-)

30.4.2017 | 16:08:57
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama