The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě Gods & Monsters

Upoutávka k epizodě Gods & Monsters

Přes veškeré úsilí pomoci Bonnie musí Damon, Enzo a Caroline udělat drastická opatření. Enzo se snaží zabavit Bonnie tím, že ji zavede zpět do chaty, ale když se jeho plán náhle změní, bude to Damon, kdo učiní konečnou oběť.

15 0
8.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /85

VampKošilka

Tak to nějak nepobírám, hlavně ten konec. To je jako Bonn mrtvá? Pochybuji. Kat ještě neodchází a Nina se nevrací, tak jsem zvědavá, co za kravinu zase vymysleli.

#3 Car #41 RoseMary
8.5.2016 | 20:22:36
Car

no ty vole :D Sterolineeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!! to bude asi hodně kruté fináleee

8.5.2016 | 20:26:14
Car

#1 VampKošilka: já tam teda nikde nějak nevidím, že by měla být Bonn mrtvá…trochu nechápu toho Damona zase…to by nebyl díl kdyby tam nezaznělo jména ,,Elena,,

#5 Alisanti #6 VampKošilka
8.5.2016 | 20:28:31
Alisanti

Vsadila bych se, že to zase odnese Stefan. To zlo s nim něco udělá.. Ale to už mě scénaristi vážně naštvou!!

#7 Car
8.5.2016 | 20:41:44
Alisanti

#3 Car: Seriál o Eleně bez Eleny :D :D :D

8.5.2016 | 20:44:42
VampKošilka

#3 Car: No vezmeme to logicky. Bonn jakožto upíří lovkyně nemůže zemřít a nejspíš nějaký chytrák pustil z trezoru nějaké špatné, špatné a zlé kdovíco. Viděla jsem snad mrtvého Donovana? Ok, pravděpodobně jen v bezvědomí. Damon má očividně halucinace, vzhledem k tomu, že se za ním něco mihlo. A Elenka by určitě křičela jeho jméno a šla se mu pověsit kolem krku, takže si s ním něco pohrává.

Ono by snad někoho překvapilo, kdyby to zase odskákal Stefan? To je je tradice tvůrců na završení série. Musí si to vynahradit, když na konci šesté se mu nic nestalo.

#7 Car
8.5.2016 | 21:20:33
Car

#4 Alisanti: no jo kdo jinej že jo :D vsázím na to ale s tebou hele :D

ne asi…jako už mě toale docela rozčiluje…nebudu to počítat ale v téhle sérii se o ní kecalo přece jen pořád docela dost…ted aktuální díl a příští zase? :D achjo… :D to už tam rovnou může opět být…
#6 VampKošilka: jasan to máš pravdu :-) Elenka no :D ta je přece nejlepší a musejí jí na*rat do každého dílu :D asi to bude zajímavý finále…a fakt se bojim, že to zase odnese ten Stefan je mi jasné, že v tomhle díle žádná Steroline zase nebude ale i tak :-( to je pravda no :D teda až na vztah s Caroline..ale nevypadalo to úplně nejhůř ale i tak… ale jako mohli by uznat, že už je to trapné..

8.5.2016 | 21:28:17
lamajda

to je promo jak prase zas…prd z toho člověk pochopí ale v popisu poslendního dílu se piše: Enzo se snaží zabavit Bonnie tím, že ji zavede zpět do chaty, ale když se jeho plán náhle změní, bude to Damon, kdo učiní konečnou oběť, aby zachránil své nejbližší přátele…takže to asi odnese tentokrát damon i když to jak stefan rika car at mi chces rict cokoliv reknes me to pak nasvedcuje tomu ze zadne pak nebude tak doufám, ze nééé…ale happy end eště snád nikdo nečeká dyž má být osmá serie…ten konec proma jsem pochopila tak, že se damon zavírá v tom trzeoru s tím „zlem“ a to bude asi ta jeho oběť pro bonnie, ale kdoví jak to zas bude…

#12 Car
8.5.2016 | 21:39:57
google147

Co se týče hlavního děje, tak tam bude prý určitě cliffhanger, ale co se týče vztahů, tak všechny se vyřeší ještě v tomhle díle – k tomu má sloužit další časový skok.

A dvě postavy projdou velkou změnou – Damon bude nejspíš jeden z nich

#12 Car
8.5.2016 | 21:45:30
lamajda

cliffhanger? to je snad v každé finále série…takže nakonci dílu uvidíme skok o rok? tak to je super…to jsem fakt zvědava na ty dvě změny, už jsem to něke četla že dvě postavy projdou změno jak v TVD tak v TO, damon by mě do toho logicky zapadal ale u druhé postavy to fakt nemám tucha…

#12 Car
8.5.2016 | 21:52:19
google147

O kolik se skočí, tak to se neví, ale nemají to být zase 3 roky, ale míň. A hodně se spekuluje, že tentokrát to bude obráceně Damon bude za hrdinu a odnese to a Stefan získá holku – ale jestli je to pravda, tak to se uvidí za 4 dny.

Mimochodem pokud jde o Steroline v téhle sérii, tak Plecka na to odpověděla, tak že je to kvůli tomu, že Candice byla těhotná – vlastně svoji neschopnost napsat logický děj (místo ptákovin jako těhotenství nebo zamilovanej Alaric) nebere v potaz a hází to na Candice

#13 Car
8.5.2016 | 22:00:00
Car

#8 lamajda: taky bych to tak viděla, že to bude ta jeho oběť…a jako pokud tam bude Damon zavřený nějaký 4 měsíce tak to bude pak hodně špatný :D
#9 google147: aha no :D miluju ty jejich časový skoky…vážně super…to jem zvědavá jak se ty vztahy vyřeší…nevíš něco více? :.D
#10 lamajda: tak třeba to bude Bonnie…pokud se dostane z tohohle jejího nového já

#14 google147
8.5.2016 | 22:02:11
Car

#11 google147: ježiš tak to je vážně totální kráva ta Plecka…sorry ale tohle prostě napíšu na plnou hubu…paneebože to fakt nemá žádnou představivost? že se to dalo napsat prostě i jinak? a bude to házet na Candice? jak kdyby měla zakázné mít dítě ? panebože :D to jsem se zase hodně zasmála takhle na nedělní večer…

8.5.2016 | 22:04:04
google147

#12 Car: Absolutně vůbec nic se nedostalo ven – loni už se 4 dny před posledním dílem vědělo jak to bude s Elenou, ale letos nic. Jen pár střípků, bude prý víc polibků než úmrtí a čistě osobně podle vývoje si myslim, že se Stefan a Caroline k sobě vrátí – Valerie ji označila za lásku jeho života, chová se vůči ni sobecky a nerespektuje ji, protože ji nechce ztratit (aneb jede podle Damona) atd. Nechce se mi věřit, že tyhle nápovědy pak vyustí v tu slatbu s Alaricem (a nevěřím, že Plecka vmanévruje svoji nejoblíbenejší postavu do vztahu bez lásky a jen kvůli dětem). A taky někdo opustí město – můj tip je právě Alaric i s holčičkami, protože jeho příběh je uzavřený a držet ho tam jen proto aby tam byl by byla blbost. Ale bude to po tom skoku, kdy bude připravená mu dát další šanci.

#15 Car
8.5.2016 | 22:20:14
Car

#14 google147: je mi to jasné, letos asi dělají větší haló, jasný no musí to tentokrát jet jinak, pač minule na to doplatil, což už bylo řečeno, jako ale tohle vážne Plecka trochu přehnala ne? přece nemůže na Candice svádět těhoteneství…jak už tady bylo tolikrát řečeno dalo se to udělat všemožně…a jako dávat mu šanci ano je ublížená…ale dyt by sama udělala to stejné..jako mohla by Stefana pochopit nevím no…jako možná by nebylo na škodu kdyby se tam Rick neukázal už vůbec tu 8 sérii…pač co tam s ním tak trochu … upřímě je tam zbytečnej už delší dobu…

#16 google147
8.5.2016 | 22:25:29
google147

#15 Car: Nebylo to takhle naplno, ale mezi řádky se dá vyčíst, že jim Candice asi dost překazila plány. Mohla to teda podat trochu líp.

Bohužel teď jsou prostě vmanevrovani v hrozným bordelu a pokud se z toho mají dotat, tak musí postupovat chytře – a časový skok, aby odpustila a byla schopná mu zase důvěřovat je logické řešení. To je problém toho, že se evidentně chtějí aby lidi pochopili, že Caroline je Stefanova Epic Love a naopak – ale ten idiotský postup během 7.série jim to dost pokazil. A Caroline si prý v 8.sérii přečte jeho dopisy co jí psal.

Jinak pro zajímavost – Nina má na kontě 133 epizod a Candice jich bude mít na konci 7.série 132, takže jí chybí je 2 epizody, aby Ninu překonala a Kat zase chybí asi 11 epizod. A Nina se vrátí do posledního dílu, ale musí mít v březnu nebo dubnu 2017 čas jinak smůla. Pokud by seriál zrušili letos, tak by se neobjevila, protože v tu doby točila film

#19 Car #22 Car
8.5.2016 | 22:41:56
VampKošilka

Ruinovat pár jen kvůli těhotenství herečky? Kdyby spíše krom vymýšlení kravin okolo děcek, zamilovaného Alarica a odtrhnutí Stefana a Car krátce potom, co se dali dohromady spíše připlatila dublérce, Candy zabírali jen po ramena, dávali před ní věci a oblékali jí do větších šatů, tak nebyl se Steroline vůbec žádný problém. Pro její debilitu přece Candy nebude bezdětná, to je na palici logika. Krom toho, že ze Steroline udělala šaškárnu level Dullena, tak podrazila i své pravidlo o sterilních upírech, jakoby tuto sérii nestačili čarující upíří, kteří ještě k tomu vymřeli po meči. Jen Val včas vytáhla kopyta, jinak by jí to čekalo taky.

Co se týče odskákání, tak Stefan se docela se pojistil utíkáním před Raynou a následně tím skoroumřením, nemluvě o jeho milostném životě. Asi má své pro tuto sérii odtrpené a ted točí Damon. Nicméně ta jeho věta vůči Caroline docela mate, jakoby se šel (zase) nabodnout na ďáblovy vidle.

#20 google147 #21 Car
8.5.2016 | 22:53:03
lamajda

jj díky zápletce s přenesením dvojčat od Jo do caroline si dost zavařili, vůbec nechápu jak je to mohlo napadnout, když pořád počítali s happyendem pro steroline? zamotat do toho děcka? fakt to nechápu, už vidím jak se caroline vykašle na děcka kvůli stefanovi a bude s ním jednoduše šťastná a na děti si ani nevzpomene – to jim každý sežere! to přesně sedí na caroline… jen doufám, že alarica s dětmi nezabijí – to by bylo dost nechutné i na tento seriál…

jinak já docela chápu caroline proč dělá krky se stefanem…i když už ví, že neměl moc na výběr, naštval ji tím, že se rozhodl bez ní (jak už v tomto díle zaznělo) ale hlavně tři roky žila s tím, že si stefan jezdí po světě s Val – jeho první láskou s kterou přišel o panictví a čekal s ní dítě!! žárlivost je svině lidi :)

#21 Car
8.5.2016 | 22:57:52
Car

#16 google147: je mi to jasné ale i tak jak píšeš..mohla to napsat určitě lépe…a hlavně když už teda si Candice dovolila překazit plány, tak i tak se to dalo udělat lépe, jak jsme tu všichni psali..ale to jen jí napadla ta největší ptákovina…jasný no :-( prostě to pokurvili ale oni…jako dalo se to prostě udělat to sorry jako..mohla na chvíli někam odjet, dublerka a bla bla…dalších milion možností, ale to už jsou jen spekulace no, no to bych byla ráda kdyby si je přečetla, docela by mě zajímalo co se tam psalo… no to jsem zvědavá jak to všechno stihnou s Ninou ukončit v posledním díle..jestli třeba nebude nějaký delší nebo tak něco :-), no pochybuji že jim dali další sérii jen kvůli Nině…kdyby jim ted nedali sérii tak by mě zajímalo jak by to ukončili :D

8.5.2016 | 23:09:36
google147

#17 VampKošilka: A právě tam na konci v ukázce je Damon už sám – celkem převládá názor, že Damon v určitou chvíli pošle Stefana zpátky, aby konečně zažit trochu štěstí (Damon aka Steroline shipper No. 1). U těch dětí to podle mě uhrajou na to, že je to pro ně moc nebezpečný a proto odjedou.

Jinak je docela sranda, že v seriálu úplně vždycky něco kardinálně podělají chlapi a pak musí získávat svoje holky zpátky. Přitom naopak by se z toho dalo vytěžit tolik zábavnejch scének – už jenom taková Caroline, která se snaží omluvit svojí tipickou horlivostí nebo Damon, který schválně dělá nedostupnýho atd. A nebo když vypnou emoce chlapi, tak se jde zabíjet a když holky, tak se jde pařit.

8.5.2016 | 23:14:35
Car

#17 VampKošilka: PŘESNĚ PŘEDSNĚ ! :-D asi měla být kvůli Plecce bezdětná :D t oby bylo nejlepší :D po meči :D to jsi napsala moc hezky ale je to fakt…Val už as neuvidíme…mě náhodou ten nápad s heretikama nepřišel úplně od věci bohužel tam nevydrželi moc dlouho no :-( to je škoda..štve mě co udělala s tím jejich vztahem prostě…šlo to tak jak říkáš no…dublerka a bylo by…tohle vůbec být nemuselo prostě…
#18 lamajda: máš pravdu :D ,,tohůe přesně sedí na Caroline,, :D jako je neskutečný jak si Plecka nas*ala do vlasních bot :D a i ten časový skok tomuhle přece nemůže pomoct…to je kravina, normální Caroline by je nikdy jen tak neopustila…na to měla i Ricka ráda o něco víc podle mě…neříkám, že milovala… jo no to by mě taky docela naštvalo no :D ale asi to tam nehrálo úplně tu hlavní roli jako spíš to ,že se prostě rozhodl dohodou ,,o nás bez nás,,…

#27 VampKošilka
8.5.2016 | 23:15:08
Car

#16 google147: a pokud myslíš ten film kde má hrát Nina s Vinem Dieselem tak ten bude v kině až v lednu 2017 tak to by snad do té doby dávno dotočili ne?

#23 google147
8.5.2016 | 23:20:21
google147

#22 Car: Pokud by seriál končil 7.sérií, tak by se Nina na 100% neobjevila, protože točila to film a pokud bude točit něco i příští rok, tak je tady šance, že se ve finále prostě neobjeví

#25 Car
8.5.2016 | 23:23:43
google147

A vůbec tam nedali žádný flashback na Caroline a Alarica nebo tam nejsou pořádně scény na Caroline s dětmi – ona ten svoji rodinu od určité chvíle podle mě bere jako berličku a nakonec si uvědomí, že je to blbost.

#27 VampKošilka
8.5.2016 | 23:25:54
Car

#23 google147: ano takhle ano, upřímě by to bylo zajímavější kdyby se neobjevila :-D :-)

8.5.2016 | 23:26:14
:D

Damon bude vidieť elenu asi len preto lebo to čo je v trezore mohlo ludom vyvolať ludi na ktorých im zaleži asi ako aj silas ked tam alex počula yvette asi to je niečo take (len moja myšlienka)Damon sa zavre do trezoru aby neišlo zlo von aby v podstate neporušil bonniin slub vlastne :)

9.5.2016 | 17:22:33
VampKošilka

#24 google147: S Alaricem neměla ani líbací scénu, jen jak ho políbila na tvář. Plánuje s ním svatbu, přesto jí docela dělá problém se ho vůbec nějak dotknout.

Plecka ovšem musela nadělat Caroline závazky. Porodila je, dělá jim mámu, oni jí berou jako mámu a ona by je nakonec odšoupla jen proto, že se jí zhojí zlomené srdce? To už by tu postavu totálně potopili, to se podle mě nestane. Kdyby tvůrci více zapnuli ten mozek, tak Alaricovi nechají tu Florence v Joině těle(nebo by se zázrakem přišlo na to, jak vrátit Jo), ale vzhledem k tomu, že zemřela, tak děti museli být přesunuty do Caroline. Car by teda děti porodila a dala je Jo a Rickovi. Jim by se Car zželelo, protože přišla o matku a ted i přítele a vzali by jí sebou do Dallasu, kde by pomáhala s dětmi, jako taková tetička a našla by si přítele jako menší náplast. Pak by bylo vše lehčí. Alaric by nebyl zamilovaný vůl, Car by v klidu mohla dát tomu nápadníkovi kopačky(něco jako Elena a Aaron) a Stefan by zápasil jen s Carolininým hněvem, né s tím, že v podstatě rozbíjí rodinu. Ale to by přece nebylo tak správně komplikované.

#21 Car: Já bych spíše uvítala nějaké nové mostra, ne stále jen upíry, vlkodlaky, čarodějky a jejich všemožné úchylné kombinace…o co, že ti týpci z rakve jsou čarující vlkodlaci.:D Nechápu, proč třeba vyškrtli ten nápad se sukubou, což měla být Mattova matka. No jo, zlaté časy Wiliamsona, kdy to ještě bylo nápadité.

#28 VampKošilka #31 google147
9.5.2016 | 20:09:16
VampKošilka

#27 VampKošilka: Elena a Liam, pardon, tihle se mi pletou.

#30 Car
9.5.2016 | 20:11:09
goldi20

NO, já už se radši k ničemu nevyjadřuju, minule jsem napsala taaak krásnej komentář, a celýho my to spolkla Edna, a komentář nikde :D Jako V To to posrali, v TVD taky, fakt už nevím jestli to radši nezabalit :D :)

#30 Car
9.5.2016 | 20:58:10
Car

#28 VampKošilka: Elena a Liam byla ale příšernost na entou :D to už radší Elena a Matt ale jinak ano hlavní pointu jsem pochopila :D udělali to prostě špatně celé…nevím jak tohle splepí dohromady jsem na továžně zvědavá,…noi uvidíme co nachystají pro 8 sérii…Rayna jako záporačka samozřejmě také totálně selhala…
#29 goldi20: o TO mi nemluv :D jedna velká katastrofa…

#33 VampKošilka #44 goldi20
9.5.2016 | 22:08:50
google147

#27 VampKošilka: Jenže on je jeden způsob jak z toho logicky vybruslit (otázka jestli Plecka ještě chápe slovo logika) – Caroline je upírka a nestárne, takže je jednou bude muset opustit. Nebo budou ty holčičky pravidel stěhovat a měnit jim jména? Navíc Alaric je člověk a bude starnout. Další věcí je, že budou hrát holčičky a jejich moc roli ve fínále – třeba si Alaric uvědomí, že život bez napřirozena je lepší než je v tom držet a splnil by tím přání Jo, kterou nazval svojí životní láskou. A pokud sám uvidí, že Caroline Stefana pořád miluje tak snad nebude až takovej debil, aby tu svatbu dotáhnul do konce.

#33 VampKošilka
10.5.2016 | 21:44:58
mimiGG

Myslím že je to Katherine

10.5.2016 | 21:55:25
VampKošilka

#30 Car: Tak mě se líbila Elena bez vzpomínek na Damona a na Elču s Liamem se mi koukalo mnohem lépe. Měla jsem tendence jim fandit, i když marně. Pro mě je všechno lepší než Dullena.

#31 google147: V tomhle logické řešení mohu jen doufat.

#35 Car
10.5.2016 | 22:02:03
kaileen81

Opravdu teda, vás číst, to je něco…zkuste jednou něco natočit, udělat, vymyslet …atd. samotné. Ano, Plecka není zrovna super duper scénáristka, ale jsou i mnohem horší a vymýšlet tolik řad, aby každý díl byl skvělý, měl spád a nový nápad…no to jen tak někdo neumí a dost dobře to ani nejde.Myslím,že sedmá série, i přes určité nelogičnosti, se jim docela povedla. Bohužel mají určitá zajetá klišé, kterých se drží, ale nikoho u toho násilím nedrží, tudíž máte každý možnost se nekoukat :). Jinak z uplně zírám, jak z tak krátké ukázky dokážete vyvodit toliko závěrů…tleskám tedy. Jediné co je tam náznakem ukázáno je to, že Bonnie Mattovi uteče z auta, tudíž asi naše vampíří kamarády pronásleduje vesele dál, nějakým zázrakem se jim podaří otevřít zapečetěnou budovu a Stefíkovi se podle mého nic nestane, jedinej, kdo jde do toho sejfu je Damon a ta věta, kterou Stef ke Caroline pronáší je spíše ve smyslu, až se vypořádají s danou situací a to buď ohledně Bonnie anebo toho sejfu a ne že se mu, chudáčkovi, zase něco stane.

#36 Car #37 VampKošilka
11.5.2016 | 10:11:10
Car

#33 VampKošilka: já jsem Elenu žrala do té doby než se stala upírem jako nesobeckou holku, která nesnášela, když se pro ní zabíjelo a umírali její nejbližší, od doby co byla upírem se z ní stala sobecká bitch nicméně pro to bude vždy Caroline …a také Bonnie :-)

11.5.2016 | 15:15:08
Car

#34 kaileen81: hele a proč ne? ;-) mysím, že spousta z nás by to do toho klidně šlo, nevidím nic špatného na tom vyjádřit tady názor o tom, jak by se něco dalo udělat lépe :-) a navíc já třeba rozhodně neříkám, že je to příšerný a nedá se na to dívat…jsem naopak zastáncem názoru, že 7 řada i 6 se povedla hodně :-) mě se třeba tyhle dvě řady po divné 4 a 5 líbily moc takže asi tak :-) a určitě nepochybuji o tom, že je těžké něco vymyslet aby to bylo stále koukatelné atd atd.. a proč ne..tak od toho ta ukázka snad je ne? abys si divák mohl udělat vlastní závěr na tom nevidiím nic špatného, že se o tom pak diskutuje…chápu že ,,chudáčkovi,, má být nejspíš ironie, ale Stefan chudáček fakt je ;-) ale tak je to samozřejmě o názoru no :-) každej má svoji teorii a já na tom nevidiím nic špatného

#68 kaileen81
11.5.2016 | 15:19:06
VampKošilka

#34 kaileen81: Tak si někdo dovolil vyjádřit nespokojenost s tím, jak a kam se příběh odvíjí. Že diskutujeme o nějakých možnostech z krátké ukázky, synopse a různých střípků od samotných tvůrců? Och, to předtím nikdo nikdy nedělal, necháme si to patentovat. Mrkni se na diskuze u seriálu Game of thrones a budeš zírat.

„Zkuste si jednou něco natočit, udělat, vymyslet“..výrok, který spasil minimálně polovinu světa. Takže zrušíme jak zde na Edně, tak všude ve světě diskuze normálních diváku a komentovat a hodnotit vývoj seriálu, kvalitu zápletek atd. budou moct jen zkušení producenti, spisovatelé, herní vývojáři. Prostě každý, co něco vytvořil, publikoval a mělo to úspěch. Bůh ti žehnej. Jako, já samozřejmě chápu, že si to myslela, že v tom smyslu, že to není snadné, ale však tohle taky není práce pro každého. Když se ti to líbí, tak si to bašti a dobře se bav, já ti to ze srdce přeju, je hezké vidět, že to někdo tvůrcům žere, ale já si stojím za tím, že zápletka se zamilovaným Alaricem a dvojčaty je blbost a pokud to tvůrci jednoduše neumí vymyslet a studna s nápady jim už vyschla, tak by měli pero předat někomu, kdo to umí. Vždyt se každou sérii opakuje furt ta samá šablona a tvůrci mají ve zvyku slibovat hory doly a nedat nic. Williamson má nadání, ale bohužel už tam není jakou dobu. Za jeho vedení byla show na vrcholu. Plecka má docela dobré nápady, ale na show už v podstatě nedělá, jen přikyvuje a dělá projekty jinde. Dries je neschopná ve všech úhlech, ale ta už naštěstí zmizela, takže je možnost, že by se to mohlo vylepšit. Každý, kdo to i ted sleduje je skalní fanoušek a pokud nedokážeš vstřebat to, že si tu stěžujeme, tak ti vypíšu, co si na této sérii naopak chválím. – Bonn Bonn jakou upíří lovkyně, sympatičtí heretici, napětí skrze flash-forwardy, žádná Elena(ač se o ní mele), vývoj vztahu Bonnie a Damona, crossover, Defan jako hlavní dvojice této série(neromantická pochopitelně), pěkný náznak rivality mezi Enzem a Damonem, Lily Salvatore, první díly se Steroline. Navíc poslední epizody se mi díky temné Bonn líbí mnohem víc, protože se tam konečně děje nějaká větší akce a líbí se mi i to, jak si Stefan dává dohromady milostný život a je na něm vidět, jak se od třetí série posunul. Já tuto sérii hodnotím kladněji než ty 3 předešlé. Pátá byla pro mě absolutně nejhorší.

Nejednou se stalo, že to Stefan na konci série odskákal a tady ten jeho proslov vypadá, jakože jde do nějakého nebezpečného boje. Ano, máme právo se o našeho „chudinku“ bát, stejně jako se fanoušci Damona mají právo bát o Damona, protože to taky nevypadá růžově. Jeden Salvator to vždycky odskákal, jen Stefan vede. Navíc jsme se celkem shodli na tom, že Stefan se pojistil tím, že vlastně trpěl celou tuto sérii, takže by měl být v pohodě a otěže převzít Damon. Je to finále, takže nám musí být aspon naznačen nepřítel pro další sérii, takže žádné odvozování závěru, to se prostě očekává.

#38 Car
11.5.2016 | 17:14:08
Car

#37 VampKošilka: jako vždy – lépe bych to nenapsala :-)

11.5.2016 | 19:50:03
OriginalHunter

viete čo mi vrta hlavou ? Rayna dala Bonnie svoj posledný život Bonnie na následky tých liekov zomrela a vrátila sa iba kvoli tomu že jej dala Rayna život .. čo z toho vyplýva ?! Bonnie zomrela Elena by mala ožit .. ale Plecka zase bude tvrdit niečo iné že musí zomriet nadobro lebo taký bol ten spell ach jaj .. :D :D do smiechu strašne

12.5.2016 | 7:52:08
:D

ešte lepšie je to že keď jej dala POSLEDNÝ život v trezore žiadny jej další život nemá byt to trochu nedomysleli…:D

12.5.2016 | 14:23:25
RoseMary

#1 VampKošilka: z bonnie by se as mel stat upir,takze technicky vzato mrtva je.elena by se mela probrat,videla jsem to na nejakych videich ale nejsem si jista jestli to nebylo jenom fanmade,takze to zatim neberte moc vazne.

12.5.2016 | 17:59:03
burgy71

Elena ma bejt v 8 rade potvrdila to twiteru ale nevim jestli celou radu

#43 Car
13.5.2016 | 10:29:21
Car

#42 burgy71: určitě ne celou řadu, pořád se mluví jen o posledním díle…ale ten by musel být delší si myslím…jako nevím za jeden díl se nedá vše udělat ten velkolepý návrat atd.. :D

13.5.2016 | 11:17:09
goldi20

#30 Car: No, jako Davina, Camille......A ješ­tě ke všemu ztratily těch pár lidí kteří stály na jejich straně…Víc radši neřeknu :D

#45 Car
13.5.2016 | 15:08:25
Car

#44 goldi20: jo no :-( ja měla náhodou Davinu zezáčku ráda pak to šlo sice z kopce ale furt je mi jí docela líto jako to si určitě nezasloužila…

#46 goldi20
13.5.2016 | 15:10:19
goldi20

#45 Car: Jn, hele mám dojem že s tímhke tempem, to bude řada poslední :) Jsem zvědavá na nový díly :) Akorát jako nechápala jsem Damona, že byl tak překvapený když zjistil že Bonnie bude jak Ryana… mě to bylo jasný hned. Jen co mě štve že zas našly nějakou skulinku, jak Bonnie udržet naživu…Ale už jsem si teda zvykla na ni a Enza :)

#47 Car
13.5.2016 | 15:56:37
Car

#46 goldi20: já myslím, že bude určitě poslední nevím no :D končí už i tvd..vím, že na tom moc nezáleží ale i tak .D to jo no…jako zase to nedomyslel trochu jako vždycky no…a díky tomu, slyšel ,,Elenu,, tak tam zůstal, ale naštvalo mě, že tam zůstal i ENzo, ta BOnnie prostě nebude mít štěstí a nebude…když ted přišla o dvě milované osoby…a očem asi tak bude 8 série.. :D haha nikdo ani netuší :D (ironie)… njn to už lepší nebude jako…já byla neskutečně ráda za Steroline a za ten proslov co měl Rick ke Caroline, přece jen je normální,. ale já jsem si to myslela, že to takhle zakončí…

#49 goldi20
13.5.2016 | 16:12:40
mimiGG

Co když je to Katherine

13.5.2016 | 16:12:45
goldi20

#47 Car: No doufám, páč nevím o čem by to bylo, když vlastně Bonnie zabije všechny své přátelé, ale oni zas určitě něco náhodou vymyslí, jako když byl Jeremy lovec, a chtěl zabít svou sestru :D :) No Damon moc neodmýšlí :D Ale musím říct líbil se my teď, jak raději udělal ze sebe toho, koho bude Bonnie nenávidět, než aby to byl Enzo :) 8, no přece o lovkyni Bonnie, a o tom jak ji zbyvit toho prokletí a nezabít ji přitom, pokud možno :D jo Steroline mě potěšilo :) A obdivovala jsem Alaricka jak to bere, že s Car dovede být i přestože ví že ona ho nemiluje.

#50 Car
13.5.2016 | 17:14:17
Car

#49 goldi20: přesně tak ted bude půlka série o tom, že se budou snažit dostat Damona a Enza zpět a budou řešit to ,,zlo,, o tom to podle mě bude, no a pak se vrací Elenka někdy takže to se taky asi bude řešit a musí se vyřešit jak to bude, jestli Bonnie teda umře a objeví se Elena – upřímě tipuju, že to bude tak, že Bonnie bud bude chtít být upírem nebo se prostě něco stane a bude jím bude muset být a tím se objeví Elena no…to je pravda, ted se zachoval dobře :-), počkej ale dyt už je Bon v poho? Steroline bylo nejvíc ty jo :D jsem v to ani nedoufala, že to by to dopadlo už ted..jo no ten byl fakt dobrej :-( to bych být chlapem nezvládla teda…nebo takhle ani takhle bych to nezvládla být s někým kdo to necítí stejně

#56 goldi20
13.5.2016 | 17:32:06
google147

Plecka nedělá jenom na Originals, TVD pořád vede a vždycky vedla a sama potvrdila, že dluží Paulovi a Ianovi a tak u seriálu bude až do konce.

Zároveň mezi řádky v rozhovoru potvrdila, že pokud (jako by o tom nikdo pochybova) bude 8. série poslední, tak je Steroline Endgame (schvalně jestli se Caroline dočká toho, co už si naplánovala v prvním díle :D).

#53 Car
13.5.2016 | 18:09:02
google147

A finále 7.série bylo původně psáno jako finále celého seriálu.

13.5.2016 | 18:20:43
Car

#51 google147: to já pevně doufám, že se dočká bylo by to krásný :-) už se těším až si to jednou pustím znovu :D aha ty jo cože :D tak to by byl docela otevřený konec :-D

#59 google147
13.5.2016 | 20:10:11
mimiGG

Je to Katherine

#55 :D
14.5.2016 | 15:52:22
:D

#54 mimiGG: Katherine je mrtva a nikto v tom trezore neni to sa mu len zda :D

#57 mimiGG
14.5.2016 | 16:35:02
goldi20

#50 Car: Přesně, budou řešit, to zlo,a Bonnie. No v pohodě, až na to že označila Car, Enza, Damona. :)No myslím že to s Bon dopadne tak že s ní bude „normální upír“ :D a tím pádem se probudí Elena, a bude zas Delena :D Jn, myslela jsem že Steroline zustane jen vzpomínka :) Jj, Damon se fakt zlidstěl:) Nevím no ale nějakou dobu my víc krkem leze Stefan s jeho trpícím výrazem, a to to bylo naopak předtím :). No, já taky ne, když už tak chci někoho kdo bude cítit to samé :)

#61 Car
14.5.2016 | 19:50:03
mimiGG

#55 :D: ale je to ona

#58 :D
14.5.2016 | 21:23:42
:D

#57 mimiGG: ako vieš?

14.5.2016 | 22:06:24
google147

#53 Car: Samozřejmě se to po prodloužení přepisovalo, ale třeba podle všeho takhle měla skončit Steroline, ono se stačí podívat na ten polibek, je to překpírovanej jejich úplně první – nejdřív Stefan opatrně iniciuje první krátký a potom je delší.

A jak se výše píše, že ze Steroline udělali druhou Delenu, tak nesouhlasím – ano zacházeli s nima celkem špatně, ale nikdy Steroline nebyla v popředí na úkor děje. Navíc tam, kde všechny páry potřebovali nějaké vyznání, tak Steroline stačí jenom pohledy a člověk z toho vyčte fakt všechno – Paul a Candice jsou pro romantiku zdaleka nejpřirozenější a nejlepší (a to tvrdí absolutně všichni, ze štábu – že by dokázali prodat romanci i s posmrkaným kapesníkem).

#60 VampKošilka
15.5.2016 | 0:36:58
VampKošilka

#59 google147: Ano, souhlasím. S Delenou jsem to srovnala možná až moc drsně, nicméně podle mě to od věci zas tolik není. Stef a Car měli být hlavní pár série stejně jako DE v páté sérce. Přesto se DE po šesti dílech rozešli(pak započal ten bludný kolotoč scenáristického vakua, kde cpali ten retardovaný vztah do popředí a ostatní zápletky zůstaly v pozadí toho jejich rozchod-sex vztahu) a o SC jsme se dozvěděli, že spolu (v budoucnosti) nejsou hned ve druhém díle, takže veškerá ta radost z toho, že jsou spolu se proměnila v kousání nehtů, kdy a co je rozdělí a jejich vztah jen zhoršoval + ještě ten fakt, že ho Car nesnášela(no, spíše byla naštvaná), ale i tak to situaci neulehčovalo. Jejich společné momenty, kde mezi ně nic nezasahovalo by se daly spočítat na prstech, jinak se mezi ně stavěli Valerie(ač ta jim nakonec šla z cesty), záležitosti s Damonem a jakmile to trošku ustoupilo, tak se přišlo na to, že je Car těhotná s Alaricem, Alaric se začal zamilovávat a nakonec to dorazila Rayna. Jakoby celá série byla proti nim zaujatá. Nicméně si to tvůrci vyžehlili tím, že i když od sebe byli odloučeni 3 roky a Car si vybudovala nový život, tak stačil pár vteřinový pohled, aby oni i diváci věděli, že se stále milují a jsem ráda, že z Alarica se nestal takový vůl, aby mezi ně vrážel klín skrze děti, což klidně mohl. Snad jim ten ztracený čas vynahradí v další sérii.

A ano, to je samozřejmé. Chemie Damona a Eleny je násilně vyhnání tím, jak je k sobě lepí, vždycky se museli chytat za hlavy, aby se vůbec políbili, dělali klišácká romantika gesta(scéna s autem ve finále atd) a i přesto to vypadalo hrozně kýčovitě a nepřirozeně. U SC je ta romantická chemie i když jsou několik metrů od sebe(scéna 7×19 to ukazuje jasně) a proto se ani nedivím, že se chemie Paula a Candy tolik chválí. Já ji považuji za jednu z nejlepších v seriálu, hlavně jak říkáš, nejpřirozenější.

#64 google147
15.5.2016 | 14:17:51
Car

#56 goldi20: tak ono pokud bude chtít Bonnie s Enzem být a ne jen pár let tak jí nic jíného nezbyde že jo :D PŘESNĚ TAK ! :-D jsem zvědavá na finále TO :D

#62 goldi20
15.5.2016 | 16:03:08
goldi20

#61 Car: No právě, ale co jsem viděla poslední díl, magii zpět nemá, a neproměnila se...... JJ já taky, napnutá jak gatě malý :)

#63 Car
15.5.2016 | 18:34:46
Car

#62 goldi20: přesně to nemá :-( teď by se mi líbilo Bonkai momentálně :D – Chrisovi – Kai končí seriál :D já vím, že je to oživování postav už trapné, ale kdyby se tam zase Kai objevil tak bych určitě nebyla proti :D myslím, že finále TO bude větší pecka než tohle…faktem je že tohle finále bylo takové odlehčené a je mi jedno co bude s Enzem a Damonem upřímě já jsem nadšená za Steroline :D Enza je mi tam líto jen kvůli Bonnie, která se do něj zamilovala jinak ne :D

#66 goldi20
15.5.2016 | 20:30:18
google147

#60 VampKošilka: Tak u mě to bylo myšleno spíš v míře otravnosti – to že s nima prostě zacházeli špatně (ikdyž pořád ne tolik) jako s Delenou souhlasím. A oni snad doopravdy prostě nedokázali pořešit to že byla Candice těhotná – třeba před začátkem 7.série Plecka slíbila, že se Caroline dozví co bylo v dopise od šerifky a tohle tam vůbec nebylo. A navíc se opět ukazuje, že ty největší blbosti série má na svědomí Dries, která vymyslela ty pohledy do budoucnosti (které byly nakonec zbytečné) a hlavně chtěla prostě každého nějak spárovat a asi ji bylo jedno jak. Ale naštěstí je pryč a 8.sére bude na Plecce a přiznejme si to, tak Dries je zodpovědná za Delenu, protože jí psala jako pubertální fanynka.

A ono musí kromě té chemie musí hodně pomáhat to, že jak Paul tak Candice se na to hodně těšili – oba to věděli už od té doby co to Plecka vymyslela v 2.sérii a už více lidí potvrdilo, že Paul pořád pravidelně otravoval scénáristy, kdy už teda se dočká Steroline. Dokonce na přelomu 3. a 4.série se ho ptali jestli víc fandí Caroline a Tylerovi nebo Caroline a Klausovi a on jasně už tehdy řekl, že Caroline a Stefanovi. A i Candice všude možně říká, že je spolu miluje a děsně jí baví ta rozdílnost těch postav – Stefan ten zamyšlený kliďas a Caroline ta temperamentní bláznivka, že jsou jako Yin a Yang.

A Plecka si u nich sype popel na hlavu (stejně jako u Enza v 6.sérii) a z toho co zatím prozradila, tak v téhle velmi temné a ponuré sérii bude Steroline světlo, oba bude naplňovat představa, že jsou spolu ve vztahu, ale budou problémy (prý že by pak lidi začali jako pár bavit) – a přiznejme si to, větší blbosti než v 7.sérii už fakt vymyslet nejdou.

#65 Car
16.5.2016 | 11:41:59
Car

#64 google147: taky si myslím, že větši kravinu už nevymyslí…a pokud to bude nějaká ponurá série tak sem s ní…mě Steroline baví dokonce víc než Stelena a to je co říct prostě :-) oni dva jsou super herci a postavy to jsou taky moc pěkně vymyšlené :-)

16.5.2016 | 13:51:23
goldi20

#63 Car: No,,,, takže se bude muset asi proměnit :).....No, já bych teda Bon Kaie nepřála :) Jo, je to skvělej záporák, ale zaslouží si lepšího :) No, tohle finálo bylo myslím ze všech nejslapší..... vždyt i minulá serie byla pulka nuda, půlka skvělá, ale finále bylo suprový :) Ted víc jak půlka nuda, a finále nic moc :) Jako by to ani nebylo finále, ale hned by měl být příští díl. Jo fandím jim(Steroline), dokonce se my líbí víc než Stelena, a to jsme byla na Elenu naštvaná, že chce Damona :D Nj, je my líto Enzi, jsem si ho celkem oblíbila tedkom. ALe Alarickovy by mohli konečně dát nějakou normální ženskou která ho bude milovat, a neumře mu :)

#67 Car
16.5.2016 | 18:42:54
Car

#66 goldi20: podle mě jo…jako chtěla bych tamKaie znova, nemusí být teda zrovna s Bon ale on je boží prostě :-) no mě to loučení s Elčou přišlo moc teda :D a to že se vůbec nevěnovali RIckovo mrtvé ženě, ale jinak ano rozhodně to bylo lepší než tohleale tak co no :D stalo se, no to já taky…já to Eleně nikdy neodpustím, že opustila Stefana pro Damona to prostě ne..ale ted mám radši Steroline než celou Stelenu :-) jo no…jako klidně ted badass mohl zůstat jen Damon nevím proč tam trapně museli příhrát Enza do týmu to se mi nelíbí…no a nebo naopak už tam Rick vůbec nebude nebo jen hodně minimánlě jako třeba Tyler…nakonec se tam ukázal méně než jsem čekala

16.5.2016 | 19:19:42
kaileen81

#36 Car: Já vůbec proti Stefanovi nic nemám, ten chudáček byl tedy ironicky,ale jsem ráda, že jsem tím, co jsem napsala, vyprovokovala lidi i k jinému hodnocení celé série. Rozhodně nejsem náctiletá puboška, která je do toho zažraná až po uši, jak si zde myslí vaše Guru Vampkošilka, jen se snažím hodnotit o dost méně negativně a více přemýšlet nad tím, co se v dané ukázce opravdu objevuje,než spekulovat :)

#69 Car #72 VampKošilka
18.5.2016 | 12:04:46
Car

#68 kaileen81: rozumím rozumím :-), také do toho nejsem tolik zažraná i když se může zdát opak… a nakonec to dopadlo tak jak tak dopadlo :-) mnozí z Vás si stěžují, že finále bylo nejslabší jako bylo no, ale co? mě se třeba minulé finále nelíbilo tím jak se neřešil hlavní děj ale pouze jen odchod Eleny – jasně velká postava deníků odchází, ale prostě, že by se více zaměřili na hlavní pointu? umírající coven? Rickova svatba? jeho těhotná umírající žena apod? jako nevím no :D ano nebylo to nějaké velkolepé finále ale mě se to líbilo a to hned z několika důvodů prostě :-) – (jinak:kdo koukáte na The 100 – doufám, že Lexa se tam taky neobjeví na úkor hlavního děje nebo mě švihne), mě se třeba líbilo finále 5 série to bylo supr, jak se Bonnie a Damon nedostlai zpět to bylo supr emotivní a všechno :-)

18.5.2016 | 18:49:02
google147

Tak se šušká, že je to úplně jinak a za všechno špatné se Steroline atd může jistá osoba jméno Dries. Ona prý byla hrozně naštvaná, že Nina odešla a ona přišla o Delenu, že se rozhodla zruinovat Steroline – 7×01–09 proběhly a Plecka na ně nedohlížela (kvůli tomu dalšímu seriálu), 7×10–16 už se začala víc zapojovat a 7×17–22 jsou kompletně pod vedením Plecky. Dries se rozhodla všechno zničit a Plecka narychlo ke konci všechno zachraňovala, to taky vysvětluje proč Caroline odpustila Stefanovi za jeden jediný den – Plecka je prostě chce spolu. 8.série bude plně pod dohledem Plecky a věřím, že ten důstojný konec bude (Plecka mimochodem plně dohlížela i na 6.sérii a měli jsme výborného záporáka a skvělou práci se Steroline).

Valerie měla být původně čisté zlo (náznaky od ostatních tam byly) a všichni ostatní záporáci měli vypadat neškodně oproti ní. Lze si všimnout i toho, že charakter Lily se změnil mezi 6. a 7.sérií. Všechno to udělala Dries, aby zničila Steroline.

#71 VampKošilka
15.6.2016 | 11:50:07
VampKošilka

#70 google147: Neměla by být náhodu Steroline v jejím zájmu? Aby nic nevyrušilo její epickou Delenku, Plecka o sobě sama tvrdí, že byla vždy větší fanda Steleny než Deleny. Jako já vím, že Dries vždycky chtěla Steferine, ale to má smůlu, at chce nebo né. Aby byla Dullenka v bezpečí, tak se přeci ještě pojistila Bonenzem, navzdory tomu, že Julie se Bamon zamlouvá…a Dries dokonce chtěla vytřihnout scénu z 7×01 „Three seconds“. Tohle mi upřímně přijde až moc dramatické. Proč by Dries sabotovala show, která jí byla s dobrým úmyslem svěřena jen proto, že Nina odešla? Plecka nemůže za to, že Nina odešla, prostě se tak sama rozhodla. Nebylo v ničím úmyslu jí sebrat Delenu(bože, to je tak dětinské, když to ted píšu) Navíc si tu Delenku stejnak kompenzovala těmi plky o ní, i tím trapným finálem s kompilací Delena scén, když ze sebe Damon udělal totální debila, že šel do podezřelého trezoru s až moc dobrým vědomým, že Elena leží támhle v rakvi. Pokud je Dries taková, tak je mi Julie fakt líto a myslím, že by vůbec nebylo od věci jí vyhodit, protože toto si dovolovat, to je neskutečné. Má se chovat profesionálně, na si vybíjet vztek na fandomech a dělat tyhle hysterické rozhodnutí hodné náctiletých fanynek. Lol, být tam já, tak by viděla ten čardáš. Já poslední dobou o Julie čtu a musím uznat, že jsem jí v hodně věcích křivdila. Její největší chyba byla prostě to, spoléhat se na Dries a schvalovat jí její mudrlandcké hlody.

#73 google147
15.6.2016 | 15:21:39
VampKošilka

#68 kaileen81: Prej guru VampKošilka, tak to bylo dobrý.:D To si musím zapsat..není to ironie, fakt se mi to líbí Já tě nemám za náctiletou, to se neboj. Každý má své vlastní hodnocení, vkus a názory se prostě liší. Já vytvářím teorie, ty zas soudíš jen to, co vidíš. Ani na jednom není nic špatného. Mě se víceméně tvůj nadhled i líbí, ale jen mě trochu vydráždilo to tvrzení stylu „Zkus si to a pak něco říkej“. Já jsem prostě názoru, že nemusím být pekař abych poznala, že rohlík stojí za ho-no. Ale jinak myslím, že je tu místo pro všechny názory.

15.6.2016 | 15:38:43
google147

#71 VampKošilka: Dries prahla po třech párech – Delena, Steferine a Klaroline, takže Steroline jí odpálila hned dva páry a kvůli Nině nemohla psát ten třetí (ikdyž s tím otravovala každou epizodu, dokud nenastoupila Plecka a míra se výrazně zmenčila). A sabotovala jenom Steroline a Dries se přesunula po 7×14 k jinému seriálu pro Foxy, takže už na TVD nedělá. A povedlo se jí zlomit drtivou většinu Steroline fandomu, kteří už scénáristům vůbec nevěří a ptají se jestli mělo cenu být na tvůrce slušní (celkově je známo, že Steroline fandom je ze všech ten nejslušnější). Ale Candice o nic už stačila mluvit s takovou radostí a o tom jak se líbí dohromady hlavně, když si člověk vzpomene na úplně první díl, dokonce kvůli nim prý byla s Pleckou a Paulem na večeři (+ tam byla taky Phoebe). Plecka zase slíbila, že teďka budou jako pár šťastný, ale problémy příjdou a to potvrdila i Candice, že bez problémů by lidi začali jako pár lidi nudit. A ono těch nesrovnalostí tam bylo díky tomu víc – proč vlastně Stefan zničil své auto? A proč se Alaric tvařil vyděšeně, když se u něj objevil Damon a ten se zase tvářil naštvaně (tady se to dá ale uhrát, že Damon je Steroline shipper No.1)? Tam se prostě muselo přepisovat.

A dokud se neví co bylo v trezoru a jak to působí na ostatní, tak není jisté jestli je Damon debil nebo ne – i ta Alex se chovala jako magor a musela vědět, že ségra je mrtvá. A hlavně by mě zajímalo, jak se teda chtěl Damon dostat ven, když se v tom trezoru zavřel (a to udělal i Enzo). Ale celkově nejpopulárnější teorie je, že si půjčí záporáka z knih a Damon a Enzo jsou posedlí Malochem a monstrum v trezoru je Kitsune

#74 VampKošilka
16.6.2016 | 0:09:38
VampKošilka

#73 google147: Tak u Steferine má hned dvojtou smůlu. Zaprvé Katherine je mrtvá, zadruhé náznaky Steroline byly, i když byla Katherine naživu. Nevím zda je to pravda, ale četla jsem, že Dries si zamýšlela nechat Katherine v těle Eleny, aby Elena skákala po Damonovi a jakmile by přepla na Katherine, tak by Katherine skákala po Stefanovi(tak to víceméně bylo). Jenže Plecka si prostě dupla, že Katherine musí zemřít. Katherine měla zemřít už v 5×11, Plec to pro ní měla připravené, ale Dries se natolik nechtěla Steferine vzdát, že přišla s tím nápadem Katherine/Elena. Klaroline byla vždycky jen idea. Plecka je dohromady nikdy nechtěla, chemie nechemie, ti dva nikdy neměli budoucnost. Narducci Klause raději zavřel do rakve než aby se s ním Caroline po těch letech střetla. Pokud jí stojí za to níčit oblíbený pár a odrazovat fanoušky jen proto, že nemůže psát svoje OTPs(navzdory tomu, že Katherine je mrtvá a Klaus pryč, za což Steroline vůbec nemůže), tak asi vážně není v pořádku. V první řadě je to její práce, která jí slušně živí(nebo živila, když už tam není) a tohle dělat, to mi přijde nedospělé a hloupé. Pokud se její svět točí okolo fiktivních dvojic, tak by se měla léčit a zvážit změnu zaměstnání. Se divím, že nepíše statusy alá „All Sterocest fans will should die on cancer“. Jako to mají Klaroliners ve zvyku.

Vím že Candy je ze Steroline nadšená a že si moc přeje, aby spolu zůstali. To z ní vypadlo jako první, když šli na nějakou první akci hned po dotočení sedmičky či co. Jo, Dries se povedlo zlomit drtivou většinu Steroline fanoušků, ale hlavně, že omlouvat se musela Plecka. Ona to měla na talíři, aspon podle těch tweetů, co jsem našla.

Mě upřímně ten tah přijde jenom jako další krmení Delena fanoušků, záminka pro to, aby Damon mohl říkat „Elena“. Kdyby né, tak proč by do té scény hrála ta epic music a vkládali tam kompilaci Delena flashbacků? Jako já to chápu, ale mohli to udělat jinak..tohle bylo okaté. Voláním Damona " Damone, jsem tak sama. Bojím se", to je klasické hororové klišé, na které skočí jen ti největší blbci. Damon nikdy nebyl naivní. A pokud ho to nějak ovládalo, tak to měl Stefan zarazit, bylo až na slunce jasné, že ho to láká s špatnými úmysly. Taky nechápu, proč ho tak snadno nechal vlézt do jámy lvové, aniž by si o tom něco nezjistil. Hned by to nebylo, ale vyhnul by se tím zbytečným potížím, ale finále holt musí potížemi začít.

#75 google147
16.6.2016 | 10:59:56
google147

#74 VampKošilka: Ona si nedupla ani tak Plecka, ale Paul – jeho ten trojúhelník natolik štval, že si na začátku 5.série vynutil jeho konec (dost kritizoval Stefanovu dějovou linku ve 4.sérii a tak mu radši vyšli vstříc). Taky si každým může všimnout, že pokud od 5.série příjde na přetřes, tak to řeší buď jenom Elena a Damon a Stefan tam vůbec neni a nebo tam je a Elena ho už romanticky nezajímá (za to může jeho výmaz paměti a že viděl jaká Elena ve skutečnosti je). A problém s Dries je, že příznala, že netuší jak psát postavu Stefana (což nechápu, že potom zastávala takhle vysokou pozici) a Steroline jí prostě nebaví – naštěstí se Plecka nechce vzdát svého hýčkaného páru a tak dost zrychleně zařídila jejich usmíření.

Tak určitě je to tah na fanoušky (přece jenom to bylo finále a tam být něco muselo) a radši vezmu takhle pár vteřin, než aby Damon o ní mlel v jednom kuse jako na záčátku série. Vlastně po skoku v čase to byl jediný pořádný Delena moment. A ona ta hudba vlastně hrála u Steroline, ale oni ji protáhli do tohohle momentu. A Damon se tam zavřel a Stefan ni udělat nemohl, proto čekali na Enza a ten byl úplně stejně „chytrej“ a taky se tam zavřel.

#76 VampKošilka
16.6.2016 | 12:03:30
VampKošilka

#75 google147: No, co si pamatuji, tak Paul byl vždycky za Stelenu, Steroline i za Steferine. On byl vlastně za všechny páry, které tvořil Stefan, jeho prostě baví milostné scény a Candice prý ted obzvlášt škádlý, když je vdaná. Nicméně ano, konec toho trojúhelníku si vydupal především on, protože ho nebavilo, jak se Stefanem vy-avají nalevo, napravo(jeho slova). I Elena byla zpočátku série ze Stefana celá hej, ale ve finále jí ani neukápla slza, když zemřel. Jo, slyšela jsem, že Paul o Steroline usiloval hodně dlouho. A o Candy ani nemluvím, ta první, co po dotočení sedmičky spustila bylo to, jak má velkou radost z toho, že jsou Stefan a Car zase spolu. Četla jsem, že měl do Delena vztahu v páte sérii, přijít další hráč..Aaron. Elena si měla vyzkoušet, jaké je to být Stefanem, proto napsali Aaronův charatér jako její protějšek(podobná historie, charakter i spojení s Augustýny, on zranitelný člověk stejně jako kdysi ona). Nicméně se u toho zase náhle ustoupilo a Aaron zemřel při první příležitosti. Elena na to reagovala chladnokrevně. Stručně „Je to moje vina“ a jakmile přišla k sobě tak „Miluju tě Damone a je mi jedno, kolik kamarádů mi zabiješ. Dáme sex?“. Počítám, že za tímto taky stojí Dries. Ale smrt Katherine Plecka plánovala už dlouho, jen nevěděla jak, nakonec jí přišlo jako fajn příležitost 100.epizoda.

Dries podle mě ani neví, jak psát celý seriál, natož Stefana. Ale zase musím uznat, že Stefan je pořád fajn, možná i lepší než kdysi… Vztah s Caroline mu opravdu hodně prospěl. No, nicméně. Pokud Dries snižuje požadavky diváků i vedení pod své vlastní, tak tato práce asi opravdu není pro ní a Bůh žehnej Julie. Ta si poradila jak s hodnou Val, tak s kouzelnými dvojčaty.

No jo, tak každý fanoušek si musí přijit na své, k mému neštěstí i Deleny, ale na to už jsem si celkem zvykla, jen se to mohlo více promyslet, přišlo mi to jako rychlokvaška, ale pravda, pořád lepší než ty sálodlouhé monology. Je ale sranda sledovat Iana na akcích. O Deleně mluví, protože musí, ale za Bamon se angažuje jak protržený. Dokonce i řekl, že Enzo není žádná hrozba a údajně i vtipkoval o tom, jak bude Bamon sex v Elenině rakvi. :D Jinak z té srdceryvné Defan scény bylo jasné, že se Damon rozhodl udělat nějakou blbost, proto tam Stefana žádal, at ho nechá udělat, co udělat chce, bez ohledu na to, jak to dopadne a Stefan mu šel z cesty, takže s tím víceméně něco dělat mohl, ale rozhodl se Damona respektovat. Tohle mi zase přišlo šlechetné, že přinutil Stefana, aby v podstatě neplatil za jeho chyby(jako když skočil mezi něj a Raynu) a nechat ho, at se vylíže sám. Nicméně, kdyby byl na Stefanově místě, tak by mu nejspíše zlámal vaz a někam ho zavřel. A když už tam Damon vlezl…okey, šel zastavit Bonninu vražednou mánii, ale i tak měl hned vypadnout a nezavírat se tam. Další záporák mě opravdu zajímá, ale jsem celkem skeptická. Ke Kitsune jsem v knížkách ještě nedošla, ale je to jiný druh než upír, vlkodlak nebo čaroděj(i když prý má magické schopnosti, tak to čaroděj není)…Že by zapojili nový druh? Moc se mi tomu nechce věřit.

#77 google147
16.6.2016 | 23:06:35
google147

#76 VampKošilka: Jo Paul měl rád všechny svoje páry. A je velká škoda, že se Steroline nejeli podle původního plánu a nezačali je dávat dohromady už ve 3. sérii a to kvůli Klausovi a že chtěli využít te popularity Klaroline (čehož Plecka určitě teď lituje). Nemuseli bejt fanoušci až takhle roztříštěný a navzájem se nesnášet, pak stačí málo – jako že se nedávno Candice 2× negativně vyjádřila o Klaroline a že se Steroline umístila v žebříčku 50 nejlepších párů v historii televize. A problém s Elenou je, že ona jako upír byla taková jaká doopravdy je – se Stefanem ze začátku ještě truchlila a tak se chovala jinak a on v ní vyděl opak Katherine a ona se tak kvůli němu chovala pak dál a on se zase bál být sám sebou. Tohle mi na nich hrozně vadilo.

A 5.série společně se 7. jsou dvě série, kde dostala Dries volnou ruku, dokonce mají i podobnosti – tuna záporáků se objevuje jak na běžícím páse a je tam hrozně moc dějů. V 5.sérii ale všechno nějak vyšumí do ztracena, v té 7. ti záporáci alespoň mají nějakou logiku.

Plecka ale už prý řekla, že Bamon nic víc než přátelství nebude. On se v nánosu všeho okolo ztratil ten původní záměr a to, že Stefan Damona nechal jít, což mělo odrážet, že se Stefan konečně naučil na první místo dávat sebe a zvolil, že radší získá dámu svého srdce. Vlastně celá tahle série měla být o tom, že Stefan přestane bejt na Damonovi tak fixovanej a dokáže si představit život bez něj (viz. díl 7×11). A jako Stefan podle mě nemohl tušit co se stane, protože šel s Damonem udělat přesně to co udělal pak Damon sám.

Ona je to zatím jenom teorie (prý to Kitsune nejvíc odpovídá) a nakonec to může být jenom nasraná úplně první čarodějka, kterou tam zavřeli, protože se jí báli, takže ve výsledku nebude ani tak zlá (přesně ve stylu seriálu). Ale na monstrum bude probíhat casting (ve finále to bylo digitální). A je fakt škoda, že se tvůrci hned na začátku omezili na upír-čarodějka-vlkodla a jehich různí hybridi – mohli mít víc možností. A úplně největší přestřel byli Heretici (na papíře to bylo asi super) a hlavně, že dokážou sát jenom tu magii, kterou chtějí – dokážou vysát vlkodlačí jed? Super, takže Hayley stačí najít Valerii a Originals mají po problému. Taky by dokázali vysát tu kletbu z Eleny. Více méně dokážou zvrátit každý problém.

#78 VampKošilka
17.6.2016 | 0:39:55
VampKošilka

#77 google147: Mě nějak nepřišlo, že by se Stefan a Elena navzájem omezovali v tom, jací doopravdy jsou, ale tak asi jiný úhel pohledu. Tak v 5.sérii to bylo nejhorší, tam se záporáci rychle střídali. Dries se nemohla rozhodnout, co tam vlastně chce. Silas měl být záporák na celou sérii, ale odpadl po pár dílech. Paul mu dělal hodně velkou reklamu, měl i svoje pro fotky, ale nevydržel.

Tak když nebude, tak nebude. Julie se v hodně věcech nedá věřit, spíš nemá páru, jak ty dva spojit a nejspíš ani odvahu. Ale s tím nic nenadělám. Já jen zmínila Iana, protože o sebevědomí a hrubosti Delena fanoušků se asi nemusím více rozepisovat. Je to takový hřejivý fakt, že on sám nemá Delenu vůbec rád, ale Bamon podporuje všemi deseti a pořád s tím tlačí na tvůrce. Taky je to podle mě i kvůli tomu, jak DErs šikanovali Nikki na soc.sítích. Damon a Bonnie jsou momentálně jen přátelé, ale i tak ke Kat chodí plno hejtů, takže logika jak prase. Plec udělala pěknou blbost, že napojila Elenu na Bonnie, protože je to taky jedna z příčin hejtů. A pokud bude další série(o čemž silně pochybuji, Ian to potvrdil, i když pak začal mlžit), tak Kat už tam nebude a Nina se taky vracet nebude, tak by mě zajímalo, koho budou hejtovat pak. Nevěděla jsem, že se Candice nějak negativně vyjádřila o Klaroline. Jako vím, že je nemá ráda, ale co o nich řekla, to jsem nikde nenašla.

Ani bych se tomu nedivila. Nemají koule na to, aby vymysleli nebo vytáhli nějaký nový druh. Tomu s nasranou první čarodějkou bych věřila nebo prostě jakákoliv velice mocná čarodějka, které se někdo bál. Našla jsem i teorii o tom, že je to Katherine. Že nějak vylezla z té temné dimenze(kde se z ní v podstatě stal démon) a ty oběti potřebuje, aby nabrala sílu a hmotnou podobu.. Jako je to určitě blbost hned kvůli několika faktům, ale i tak mi to přijde zajímavé, určitě zajímavější než další superoriginalní bytost, tentokrát čarodějka..kdo ví, třeba je ta čarodějka zároven i vlkodlak, to tu ještě nebylo. :D Ale pokud to bude Kitsune nebo něco jiného, nového, tak smeknu kloubouk, ale pochybuji.

A taky mohla zachránit Cami, že. A z Hayley určitě bude blbka, která bude hledat řešení všude možně, ale přitom bude mít řešení pomalu před nosem.

#79 google147
17.6.2016 | 10:10:39
google147

#78 VampKošilka: Mě tak nějak přišlo, že Stefan byl furt takovej vážnej, zachmuřenej atd. A Elena se jako upír taky ukázala – a jak sám vysvětloval Caroline, tak jí změna v upíra nezmění, ale zvýrazní skutečné já a to pak nemohl vydejchat. A oni měli tak skvělou chemii, že toho dost zakryla, ale jinak určitě jde o jiný úhel pohledu. Hlavně v 5.sérii záporáci neměli žádnou pointu a důvod.

Já vidím hlavní důvod v tom jak se Eleny zbavili. Místo toho aby ten masakr na svatbě a něco líp napsaného potom jí jako člověku ukázalo, že prostě v Mystic Falls žít nemůže a beze slova by zmizela, tak by se dal Bamon hezky udělat a současná situace ho zazdila – těžko by dokázali diváky přesvědčit, že Damon Bonnie nebere jenom jako náhradu než se Elena vrátí. Mimochodem proč tam všichni dělají takové drama nevím, když jí můžou vklidu vlézt do hlavy a trávit s ní čas.

Na té akci, kde byla nadšená ze Steroline se jí zeptali na Klaroline a ona řekla, že by jako pár v životě nefungovali a pak asi před 2 týdny byla v Dallasu a zeptali se jí na její nejoblíbenější párování a ona rovno nekompromisně odpověděla, že Klaus a Caroline nikdy jako pár neměli být. Samozřejmě to určité lidi naštvalo (někteří si ale bláhově namluvili, že v tom druhém případě říká opak toho co si myslí).

Právě a nejhorší je, že nový druh se díky po moci bažícímu Klausovi zavádí fakt těžko, protože 1000 let starý hybrid a jako nejmocnější bytosti pořád využívá čarodějky. Ale díky trezoru, kde to bylo zavřené několik tísíc let (tady asi padá ta Katherine, ale teorie je to zajímavá), tak mají možnost uvést něco nového, ale taky pochybuji. Jinak mě ale docela zajímá co bylo před trezorem a co to monstrum dělalo, když z toho ten trezor dělali (asi spalo).

Přesně – u Heretiků měli nechat, že sajou magii jako celek a nemůžou si vybírat, ale takhle to podělali

#80 VampKošilka
17.6.2016 | 12:03:11
VampKošilka

#79 google147: Mě Elena přišla sama sebou v obou případech, jeden snesitelný více, druhý méně. Když se ve finále opět stala člověkem, tak byla pomalu zase stejná jako před proměnou, jen dospělejší(a taky vyvrátila tvrzení, že lidská Elena by si Damona nevybrala). Upírství zdůraznilo její negativní vlastnosti jako sobectví, aroganci a pokrytectví, ale jakmile byla zase člověk, jakoby tyhle její vlastnosti vyšuměly do ztracena. Mě přijde, že upírství má na každého jedince jiný účinek. Ale je to o názoru. Přesně! To mě taky napadlo. Proč jí prostě nevlezou do hlavy, když mají stýskavou.

No jo, ale bohužel, holt Elena nemohla opustit město a jít si třeba žít svůj život. Třeba by na ní Kai seslal nějakou kletbu, že by na všechny musela do druhého dne zapomenout, jinak se kletba spustí a zabije jí nebo jí uvrhne do spánku a neprobudí se, dokud všichni tam nezemřou…takže by se neprobudila nikdy, protože jsou tam nesmrtelní. Nesměla by si na žádného z nich nikdy vzpomenout a tím pádem by Kai potrestal všechny, nejen Bonnie a pokud by se Nina chtěla vrátit, tak zázraky se v TVD dějí běžně. A loučení by bylo úplně stejně emotivní. Což by sice trošku přípomnělo finále 4.série Doctora Who, ale vymýšlím za pochodu, tak mě nic jiného nenapadlo. Elenu by si připomínal tím, že by sledovali její twitter.:D

Ach tak. No, tak tohle zapírání známe. Měli by si konečně připustit, že to nikdy nemělo budoucnost a myslím, že tvůrci se nepřetrhnou, aby k sobě dávali takhle rozdílné postavy jen kvůli chemii, navíc mají o dost důležitější vztahy. Já jsem názoru, že Klaroline mělo být jen a pouze zpestření, podobně jako ta divná kombinace Elijah+Katherine, ale nikdy se z toho nemělo vyklubat něco mimořádného a znamenat něco víc než flirt.
Nevím, kdo to řekl, ale prý ani Klaus Caroline nemiloval, ale jen se mu líbila. Fanoušci si to ovšem taky nechtějí připustit a stále odmítají i to, že se Klaus zamiloval do Camille, přitom jí sám vyznal lásku, takže ti Klaroliners nemůžou být ubožejší. Leah a Joseph jsou dokonce nominovaní na TCA v katerogii Liplock(i s Candice a Paulem), což myslím Klaus a Caroline nebyli nominovaní na nic(krom těch internetových for), ani když byl Klaus ještě v TVD. Kat a Ian jsou druhým rokem nominovaní na chemistry u TCA a byli nominování i u MTV a nějak jsou čím dál více populární. Za poslední dva roky hodně vstoupla prestiž těchto dvojic. Ale jeden pár zařízli, druhý se nikdy neuskuteční a ten další se pokusila šílená showrunnerka zníčit, to je mi pěkná kombinace.

To mostrum je řekla bych nějak magicky připoutáno k tomu místu(podobně jako takový Pán z první série Buffy the Vampire Slayer) a ten trezor slouží k tomu, aby se k němu nikdo nedostal než aby se on nedostal ven. On podle mě stejně ven nemůže, i kdyby byl trezor dokořán, proto si tam Damona nalákal skrze falešné nářky Eleny. Tím, že posedl Damona a Enza ukázal, že potřebuje pomoc zvenší. A ty krvavé oběti mu nejspíše dodávají sílu. Kdyby byli tvůrci trochu kreativnější, tak to klidně může být nějaký starověký Bůh, pro ně jsou krvavé oběti typické. Ten by se sílou mohl Klausovi nějak rovnat, ale musel by mít nějakou slabinu(podobně jako Glory v S5 Buffy, která čerpala sílu z lidských mozků a sdílela jedno tělo s člověkem), jinak by to byl nejspíš nepřemožitelný nepřítel.

Celkem si s těmi Heretiky vyhráli. Prý měli být něco jako obnova původní rodiny, ale měli minimun společných scén jako rodina a ještě vymírali po meči. Jediný, kdo jim dával ten punc rodiny byla Lily a po její smrti se rozprchli na všechny strany. Charakterově se podle mě všichni povedli, ale jako nový, hybridní druh zkrátka přešlápli.

17.6.2016 | 13:12:24
Car

hezky jste se rozjeli :-) …já jsem i ráda, že z Val nebyla nakonec záporačka :-) moc si to nedovedu představit, zatím se sžívám s její novou roli v SPN a není to vůbec špatné :-)

nicméně, proč Elence nelezou do hlavy a netráví s ní čas? tak přece ji nechtějí moc vystavovat nebezpečí, aby chudince nedostalo snad úhony :D tak to celkem i chapu…nicméně tak ze zvědavosti, Tyler se už asi nevrátí co? brala bych i Kaie, když má Containment jen jednu řadu, ale to jen těžko no – po Klausovi rozhodně nejlepší záporák co vymysleli…

vadí mi i ten zcela ,,jasný,, konec Deleny…prostě pořád doufám, v nějaké překvapení a rozhodně panebože ne Damona jako člověka…to je nesnesitelná představa :-/ ale asi mám smůlu

#82 google147
18.6.2016 | 0:00:13
google147

#81 Car: Jako vyloženě, že se chovali oba jinak to myšleno určitě nebylo – jen šli trochu naproti tomu jak ho vyděl ten druhý (Elena) a nebo si myslel, že takový musí být (Stefan). Jinak ty špatné vlastnosti tam probleskovaly už dřív (Katherine sama řekla, že nakonec opravdu bude z rodiny). A zase lidská Elena byla v 6.sérii jeden díl a podle se prostě nedá moc usoudit jestli ty vlastnosti zase zalezly do pozadí. A trošku je mi nakloněná ta vzpomínka se Stefanem a šerifkou, kde Stefan říká, že si počká až bude Caroline plně zotavená ze smrti šerifky (taková nápověda, že Elena v 1.sérii pořád nebyla a na to jejich vztah dojel). Ale jinak rozhodně zajímavá diskuze s rozdílnými názory na téma.

To je hezká možnost, mě osobně by přišlo jednoduší udělat to tak, že by tam dali scénu jak Elena vidí, že si Damon užívá své upírství. Vzhledem k tomu, že předchozí díl byl o tom jeho rozhodnutí, tak si uvědomí, že to ani kvůli ní udělat nemůže a spolu s masakrem by to byl důvod proč odejít.

Já se právě trochu bojím, že při snaze zachránit Originals a dostat 5.sérii, tak Plecka a spol. ustopí a tu Caroline do toho NO pošlou. Klaroline měla být je zpestření, něco podobného řekla i Plecka – bohužel to získalo ohromnou popularitu a tak toho využívali a to byla chyba

No budu radši když to bude jen něco trošku mocnějšího s nějakými lepšími schopnostmi, než nějaký mega mocné stvoření nebo tak. Aby to nedopadlo jako Silas, na kterého pak stačil nožík. Tak to mostrum z trezoru prokazatelně ven může – celá vyhlazená Armory a potom to přesunulo toho šamana do trezoru a pak když se ten trezor otevřel a Bonnie hledala Enza a Damona, tak se ukázalo, že našli cestu ven a to monstrum už tam taky nebylo.

Mě se Heretici jako postavy líbili až na Valerii. To není kvůli Steroline, ale čím ta postava byla zajímavá nebo tak? Byla to jen znuděná ženská verze Stefana, která když vytáhla to dítě, tak v tom momentě ztratila poslední kartu, se kterou by se dalo hrát. Ta postava byla nemastná, neslaná a ten výběr herečky tomu vůbec nepomohl (v SPN je to úplně to samé) – ta záporačka by té postavě sedla daleko líp.

Jinak je venku popis první nové postavy: bude se jmenova Selene a přes den je to chůva dvou dětí a v noci je to holka z maloměsta, která hledá své místo ve světě a vazby, které má novou rodinu nedokáže vysvětlit, ji donutí za své blízké bojovat. Bude jí hrát Kristen Gutoskie. A schválně koho podle popisu jako první napadne Alaricovův nový milostný zájem?

#83 VampKošilka
25.6.2016 | 8:31:50
VampKošilka

#82 google147: No, je pravda, že jako člověka jsme jí znovu dlouho neviděli, ale ty vlastnosti zalezly už jen proto, že (ne)milovaná Elena odchází a tak nás přeci nemůže srát, jako když si hrála na velkou doktorku, když šerifka umírala nebo na největšího pokrytece v hodně případech. Lze si dobře všimnout, že nějak od smrti šerifky Elena začíná chovat více tak, jako předtím(jakási příprava na odchod Niny, i když pořád byla sobecká, už né tolik) a ta změna na člověka to nějak dotáhla, aby Elena byla zase to zlatíčko, kterou změnilo to ošklivé upírství, ale jinak to přeci sweetheart. Vše to podle mě bylo takhle nastrojené, aby Elena odešla jako nějaké srdíčko, než ta frackoidní pinda, co se stará jen o sebe. Ztrátka svatá Elena, jak Katherine správně řekla „poor elena, always the victim“. Prostě to podle mě tak vymysleli, že se jí s lidkostí vrátí ty dobré vlastnosti a ty staré ztratí. Je ale pravda, že si tím nemůžu být 100% jistá, názory jsou to oba zajímavé.

Nebo tak, všechno by se podle mě dalo vymyslet lépe, než sleeping beauty curse.

Mě přišlo, že potřebuje k nějakému odchodu hostitele, protože jinak opravdu nedává smysl, aby byl uvězněn v nějaké skále, kde měl v podstatě pořád možnost odejít. Bud to bude vysvětleno, nebo holt další bota. Nebo, kdo ví. Třeba nemohl odejít, dokud k němu nepřišel někdo, koho mohl zabít a tím zlomit nějaké kouzlo. Smysl to moc nedává, ale nějak mě nic jiného nenapadá. A podle mě tak může být nějaký silný záporák, který se vymyká vzorci upír&čarodějka&vlko­dlak a jejih hybridi, ale musí mít prostě nějakou slabinu. I Silase to byla vyloženě touha po smrti, takže s ním tolik práce nebylo.

No, pokud TVD skončí po této sérii, což skončí(bez Kat by to pro diváky šlo, ale bez Iana se všichni po-eou), tak zaprvé Candice s tím nemusí souhlasit. Přeci jen už toho natočila dost a pokud se příběh její postavy v této sérii řádně ukončí, proč by si to kazila přechodem do The Originals? Navíc je z ní máma a nejspíš bude ráda , že může trávit čas se svojí rodinou, to si jen myslím, ale přijde mi to tak. Bylo nepřímo naznačeno, že Steroline je endgame a Candy se na Steroline hodně angažuje a Klaroline nemá ráda, nemyslím si, že by jí přemluvili, at tam jde. Narducci i Plec jsou zásadně proti Klaroline, ale tak netvrdím, že nejsou schopni ústupků. Dále je tu fakt, že i kdyby to pokračovala bez Iana a Kat, o čemž hodně silně pochybuji, tak by vytáhli a poslali do NO Caroline a co pak? Bylo by to celé jen o Stefanovi? A i kdyby Iana ukecali a on neodešel, tak už tam nebude žádná z původních hlavních ženských postav, to se mi jako moudré řešení zrovna nezdá. Pokud se v TO budou tak vehementně snažit dostat do 5.série, tak myslím, že nastane čas pro fanoušky Klayley.

Myslím, že s Valerií je to prostě tak, jak si již napsal. Měla být záporačka, ale nakonec jí tam strčili jen, aby mezi sebou měli Stef a Car nějakou překážku. Byla sice sympatická a mě se tedy líbila, ale je pravda, že to nebyla zrovna zajímavá postava, co by přinesla do příběhu nějaký zajímavější zvrat, krom věcí okolo těhotenství. Později už tam neměla moc význam a postavy jako Nora, Mary i němý Beau byli mnohem zajímavější.

Popis ano, jde ale o to, aby jí nakonec zase neodkrádlovali jako většinu Alaricových žen.

#84 google147
26.6.2016 | 11:40:17
google147

#83 VampKošilka: To je fakt, musela odejít jako ta Elena. Ale i přes tu sobeckost si myslím, že tam pořád ale hodně byly i ty kladné vlastnosti.

Podle mě to to vysvětlí proč jediná věc co to držela byly trezorov dvěře (které tam ale logicky nemohly být pár tisícovek let). V téhle sérii má být hodně mytologie a právě takhle chtějí udržet v seriálu postavu Alarica. Bude se hodně skoumat minulost a Alaric má být jak Indiana Jones a hodně ve svém živlu. Ono když to bude moc silnější, tak to bude hrozně monotóní, protože proti tomu nebudou mít šanci a pak to nějak dostanou. A Kai ukázal, že není potřeba někdo silnější a stačí, když je to zvrácenej vychytralej parchant.

TVD po téhle sérii končej, o tom snad nemůže nikdo pochybovat – sama Plecka řekla, že seriál bude dokud budou Ian a Paul a ne jenom jeden. Tak pokud budou myslet, že Klaroline zajistí sledovanost, tak bohužel můžou ustoupit – ikdyž jak píšeš to vlastně nikdo nechce a Candice se správnou cenou by mohli ukecat (navíc jí to vyloženě baví tu Caroline hrát). Hodně tohle projelo intrnetem ve chvíli, kdy Plecka řekla, že Elena, Stefan a Damon mají konce napsané a Caroline ho ještě nemá. Ale budu věřit, že Plecka dotáhne svůj plán do konce, protože jí vlastně do NO mohla poslat už dávno. Jinak je potvrzeno, že 4.série TO budou mít jenom 13 epizod, že časově to skočí 5 let a že bude prý více Rebeky.

Přesně, všichni ostatní Heretici byli mnohem zajímavější a ono i to těhotenství ve své podstatě vyšumělo do ztracena. A Valerie prostě dějově nic nepřinesla, kromě toho, že se postavila/nepos­tavila mezi Caroline a Stefana (vzhledem k tomu, že Stefanovi byla jedno dokud si nemyslel, že s Caroline už nic nebude).

Tak to by snad Alaricovi neudělali, to už by vyvolávalo otázky, proč ho nemají tvůrci rádi.

#85 VampKošilka
26.6.2016 | 14:03:20
VampKošilka

#84 google147: Né, že by jako upírka kladné vlastnosti neměla(jen si ted na žádné asi nevzpomenu), ale byla spíše osina v zadku a nemohu se zbavit dojmu, že jí IQ kleslo hned o několik bodů, i když nikdy nebyla genius. Navíc ta její sobeckost a pokrytectví její kladné vlastnosti, celkem snadno zastínili. A ta hra na svatou byla spíše k smíchu.

Takže si vzpomněli, že Alaric má nějaké vzdělaní. Indiana Jones byl ale spíše v akci, než zavřený v pracovně, tak snad se rozjede i on. Nevýhoda TVD je, že herci mají svaly jen na parádu a není tu žádná propracovaná bojová choreografie, jen lovkyně Bonnie se celkem předvedla, ale taky žádný zázrak.

Nikdy to nebude dokonalé, nečekám to, ale radši překousnu ten Buffy styl(nepřemožitelný záporák a najednou slabina), než zase záporák, který se zdá strašně lstivý a nebezpečný, s každým vymete a pak Damona napadne, že mu může urazit hlavu. Pardon, ale toto byla jedna z nejblbějších smrtí, co v TVD byla. A nebo záporák, co vlastně záporák a není, jen takový musí být kvůli nějakým bebím z minolosti. Prostě, když je to poslední série, uvítala bych něco nového, než zase sledovat tu stejnou šablonu.

Jak jsem řekla, spíše čekám, že to nějak uhrají na Klayley. Podobně jako Steroline fans, jsou hodně vytrvalí a Lucien s tou svojí narážkou, že jsou král a královna. Myslím, že to tak nakonec bude. Beku určitě fanoušci uvítají, je škoda, že se Claire zdejchla hned v první sérii. Já už TO nesleduji, tak asi nebudu mít tak dobrý přehled, ale myslím, že Julie se bude snažit neustoupit. Už to udělala, když nechala dát dohromady Damona a Elena a řekla bych, že se jí to spíše vymstilo.

No, co se dá dělat. Vidíš, ani s hodnou Val to Dries nevyšlo a Plecka jí pěkně přihrála polívčičku.

Když se ohledneme na Alaricův milostný život, tak jaký mělo smysl zabíjet Jo? A vůbec jeho milostný život je spíše plný utrpení, jediné, co mu to přineslo dobrého jsou jeho dcery, ale každou ženskou mu zabili a Meredith a Car mu daly košem, takže nějak nevím. Alaric se mi zdá jako postava na šikanu. Ale vzhledem k tomu, že je to poslední série, tak by umírat nemusela.

29.6.2016 | 10:39:59
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama