Outlander (Cizinka)
95/100 - 312×

Outlander(Cizinka)

Seriál Outlander sleduje příběh Claire Randallové, vdané armádní sestry z roku 1945, jež se záhadně dostane zpět v čase do roku 1743. Zde je okamžitě uvržena do neznámého světa plného nebezpečí, zatímco její manžel Frank nemá ponětí, kam zmizela. V tomto novém světě je navíc okolnostmi donucena se provdat za Jamieho Frasera, mladého a romantického skotského bojovníka. Její srdce tak zůstane rozpolcené mezi dvěma naprosto odlišnými muži, kteří žijí ve dvou rozdílných dimenzích.

USA | 2014 | Pauza
vysílání
8 sezón | Starz | 55 minut
žánr
Dobrodružný, Historický, Romantický
hrají
Sam Heughan (James Fraser), Caitriona Balfe (Claire Randallová Fraserová), Richard Rankin (Roger Wakefield MacKenzie), Oscar Kennedy (Lord John Grey), Duncan Lacroix (Murtagh Fraser), Tobias Menzies (Frank Randall), Tobias Menzies (Jonathan Randall), Graham McTavish (Dougal MacKenzie), Gary Lewis (Colum MacKenzie), Grant O'Rourke (Rupert MacKenzie), Stephen Walters (Angus Mhor), Laura Donnelly (Janet Fraser)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z knih!

hipp

Děkuji za info:-) Upřímně, když jsem viděla upoutávky na seriál v televizi, říkala jsem si … prostě kravina, cestování v čase?! Nebudu sledovat. Pak jsem náhodou shlédla cca 5 minut jednoho dílu, další týden cca 20 minut a byla jsem v pasti:-) Totálně mě to pohltilo, vážně úžasné. Nejsem si jistá, jak dlouho budu odolávat knižní podobě, pravděpodobně obětuji zbytek volného času a omezím spánek … :-) Každopádně – duch? Asi to nemá nějakou souvislost s dalším dějem? Cestování v čase beru, ale duchařina? To mi nějak úplně nesedí. I když, pokud přijmu cestování v čase, duch bude asi to nejmenší:-)

14.6.2016 | 19:38:46
vivien29

Souvislost to má jen s podstatou lásky, která je mezi Claire a Jamiem: smrt nic neznamená, budu tě milovat navždy, věčně. Bůh mi tě dal, a i když se v životě rozdělíme, ve smrti mi tě zase vrátí, i kdybych měl čekat 200 let než budeme zase spolu. Nejde o duchařinu. Jde jen o náznak nekonečnosti jejich lásky a pomíjivosti a zanedbatelnosti času. O spojení minulosti, přítomnosti i budoucnosti prostřednictvím lidské duše. O časové smyčce – teď jsme se ještě nesetkali, ale už jsme spolu prožili život. Ty to ještě nevíš, ale já už mám vzpomínky. Plním slib, který jsem ti dal, ale ty ho teprve přijmeš. Nikdy tě neopustím, vždycky budu s tebou a vždycky budu na tebe čekat. Tak nějak bych to vnímala.

#54 JAVA
15.6.2016 | 8:29:24
siri

Navazuju na diskuzi pod článkem k výhledu na díl S02E11:

Souhlasím, Vivien, parádní hádka. Vůbec celá epizoda S01E09 je jedna z mých nejoblíbenějších. Kéž by se alespoň poslední díl trochu přiblížil svou atmosférou první sérii. Nestěžuju si, ale nebudu předstírat, že se dívám na stejný seriál jako minulou sezonu. Je to jiné, pořád mě to baví i dojímá, ale jakoby vymizelo to, co dělalo Cizinku odlišnou od jiných seriálů. Intriky a válka na úkor intimity, autenticity. Takhle na mě ale – kromě závěru a pasáží z Claiřiny současnosti – působila celá Vážka.

Řezání by mi ani tak nevadilo, to dokážu pochopit, kousání oželím :D každopádně nevšimla jsem si, že by se Claire v S02E01 objevila s nějakým poraněním, tak to asi bude „ten prsten“ jehož kámen se pravděpodobně zničil jako „platidlo“ za cestu, což teda nedává moc smysl, protože Claire měla ve své době kotvu v podobě Franka, a tak kámen pro cestu nepotřebovala.

#46 vivien29 #48 vivien29
webmaster
15.6.2016 | 13:17:56
kaci.vesela

Taky souhlasím epizoda S01E09 se mi taky hodně líbila, možná je to tím, že to je trošku změna a vidíme ten příběh z pohledu Jamieho a ne Claire jak je zvykem před tím. Jsou tam jeho myšlenky jeho pohled na věc. Záleží asi na úhlu pohledu, protože kdyby zůstali ve Skotsku tak by se z toho mohla stát ohraná písnička v tom smyslu, že by pořád utíkali před Angličany a neměli vůbec žádnou svobodu. Ale souhlasím, že ten pocit je trochu smíšený po zatím těch 10 dílech. Francie mě taky nenadchla, ale zase ukázala něco jiného. .

To je pravda v S02E01 nic vidět nebylo, možná to je záměrně a ukáží to až v posledním díle. Možná se rozhodli jít trošku jinou cestou. Odchýlit se od knížky jak už to udělali s Laoghaire. Uvidíme jak to vysvětli s tím prstenem, protože ten co má Jamie na ruce nemá kámen je to prsten s pečetí. Možná se mýlím nebo špatně koukám, ale kámen to není. Já vím, že v knížce je ten přechod přes ty kameny nějak vysvětlený. Bohužel si nepamatuji už jak. Takže jestli ten prsten má nějaký význam na přechod nebo nemá uvidíme. !

To co viděl Frank v S01E01 na to jsem se taky chtěla zeptat. Naštěstí jsou tu moc šikovní lidé kteří to vysvětlily :-) děkuji Vivien. Hezky jsi to popsala úplně jako kdyby jsi citovala z knihy možná by se měla Diana zeptat na radu ;-)

#46 vivien29
15.6.2016 | 16:10:57
hipp

Také jsem chtěla poděkovat za vysvětlení. Řekla jsi to Vivien tak krásně … mé romantické já se odpoutalo ode dna a zaplesalo:-) Díky.

#47 vivien29
15.6.2016 | 20:49:57
vivien29

#43 siri: #44 kaci.vesela: já právě nemůžu moc citovat, spíš jen pocitovat :-D Většinou ve mně totiž zůstávají právě hlavně pocity a vjemy, konkrétní slova vypadávají :-D

Moje peripetie s Cizinkou byla taková, že Ježíšek se nějak v rámci rodiny blbě domluvil a tak jsem pod stromek dostala 2× stejnou knihu. Poslala jsem Ježíška vyměnit dárek za Cizinku, aniž bych tušila, o co jde, nebo že existují další díly, nebo že snad už byl odvysílaný seriál, prostě mě jen zaujal námět – cestování v čase (jedno z mých mnoha srdečních témat). Pak jsem knihu zhltla, na konci jsem zjistila, že už vyšly i další díly, tak jsem si je hromadně objednala, načež mi z shopu napsali, že už mají i Hořící kříž II, tak jsem ho přibrala taky. Než knihy přišly, hledala jsem na netu a v úžasu jsem zjistila, že je natočený seriál podle 1. knihy a připravuje se vysílání druhé série. A v tu chvíli jsem vpadla na Ednu :-D

Kdykoli otevřu tyhle stránky, cítím se tady jako v oáze. Doma nemám svůj vztah ke knihám, filmům atd. a už vůbec ne k Cizince s kým sdílet. Všichni sportují, nikdo nečte :-D

Ano, pečetní prsten jsme se siri už probírali. Mně jen bylo divné, když v první epizodě po průchodu kameny Claire zjistí, že má (jakýsi) prsten bez kamene a začne zoufale prohledávat trávu kolem sebe (co hledá?). V knize žádný prsten není a Jamie ve Francii ten pečetní pořád tak vystavoval v každém záběru, až mi to přišlo divné, tak jsem na to poukázala :-) Ano, Frank je kotva, na druhou stranu, Claire utíká zpět do budoucnosti nedobrovolně, Franka už nemiluje a nechce s ním být, takže možná při průchodu na něj až tak nemyslí. Anebo je to prostě jen příprava na další příběhovou zkratku v seriálu – kotva nebo (polo)drahokam…

15.6.2016 | 21:14:32
vivien29

#45 hipp: Hlavně jsme tady všichni, co si vzájemně rozumíme. Moje slova by byla k ničemu, kdyby ostatní nedokázali pochopit, o čem mluvím (tedy píšu). To je ta stejná vlna!! :-)

15.6.2016 | 21:18:09
vivien29

#43 siri: Siri, četla jsem tvé hodnocení Prestonpans… žádost Karla o ošetření zajatců není sice v knize, ale na druhou stranu vysvětluje tak jejich přítomnost v nemocnici. Tenhle Karlův postoj – „všichni jsme si bratry a oni budou poddaní mého otce stejně jako vy“ – se mi k Jeho výsosti velmi hodí a přijde mi i logický. A k tomu Dougalovi:

Je to zásadní změna proti knize, kde se Dougal objeví jen proto, aby se vrhl na Claire a Jamie do něj vrazil nůž. Krátký vstup na scénu a přitom zásadní bod zlomu, který vrhne Claire zpět do budoucnosti. Přišlo mi to povrchní, naivní, nepravděpodobné. Zatímco v seriálu tahle nově sepsaná Dougalova úloha tak nějak logicky graduje k činu, který nakonec spáchá (tedy pokud to nevyškrtnou): frustrovaný (celoživotně), prchlivý (horká hlava), zvyklý a schopný zabíjet (třeba setkání s Jeremy Fostrem), zaslepený jedinou prioritou – život za Skotsko a krále Jakuba.

#50 siri
15.6.2016 | 21:48:08
hipp

Právě jsem shlédla Prestonpans … nevěřila bych, že mě může seriál pohltit tak dokonale. Mám pocit, že jsem se nadechla až po jeho skončení … Stále jsem se nerozhodla pustit se do knižní předlohy, ale čekání na další řadu … to bude nekonečné. Většinou mě televizní zpracování zklamala, není nad to ponořit se do vlastní fantazie při čtení, ale tady mám trochu obavu, aby to nebylo obráceně.

#51 siri
15.6.2016 | 22:15:26
siri

#48 vivien29: K tomu hodnocení Prestonpans – teď jsem se trochu vyřádila v komentáři pod ohlédnutím za minulým dílem. Není to vůbec tak, že by se mi epizoda nelíbila. Jen nechci dávat automaticky pět jenom proto, že mám tenhle seriál ráda. Některé díly se mi líbí prostě víc než jiné. Prestonpans pro mě nepřebilo Faith ani úvodní díl druhé série. Jsem asi trochu blazeovaná nebo zfrfňaná, ale nemám ráda, když se mě někdo snaží ždímat víc, než je nutné. Všimla jsem si, že to chtějí, tak jim to nedám… ;).

Dougal – právě! Doufala jsem, že ten šílený konec tam nebude. Willieho odsunuli do Ameriky, tak jsem měla za to, že Dougal prostě důstojně zemře za Skotsko. Rudý Jamie je „mrtvý muž“ tak jako tak, Claire nemá proč zůstávat, tak jako tak… Jenže zešílený Dougal s velkou pravděpodobností bude (vše k tomu i směřuje), četla jsem to někde na netu ve výhledu k závěrečné epizodě. Celkově je ta postava nevyrovnaná, mám s ní problém, stejně tak s Jenny. Doufala jsem, že v seriálu vyzní líp nebo alespoň jednoznačněji.

#53 vivien29
webmaster
16.6.2016 | 21:50:10
siri

#49 hipp: Jé, to se neboj. Kniha má opravdu pěkné momenty a je místy dost vtipná, zejména když spolu Claire a Jamie rozprávějí… Abych navázala na Vivien, moje peripetie s Cizinkou je taková, že jsem neznala knihu ani seriál, protože „červená knihovna“ jde odjaktěživa mimo mě. To Edna mi seriál doporučila vzhledem k mým oblíbeným a já se celkem dlouho bránila. Nelíbila se mi Caitriona (což teď zpětně vůbec nemůžu pochopit) na promo fotkách, přišla mi vedle toho skotského mladíka taková nějaká stará. Až jsem někde zahlédla nějaký oslavný komentář na tento seriál, že jsou tam fantasy prvky a že se má nějakým způsobem vymykat běžné televizní produkci. Tak jsem to zkusila a zaháčkovala se okamžitě. Knihy jsem četla až po první sérii, tudíž jsem k ní mnohem schovívavější než teď k té druhé. Nemám vůbec žádné výhrady k obsazení, s výjimkou Mladého Simona, jak všichni už víte, a taky mám dost problém s Jamieho vlasy, ale jinak zírám s padlou čelistí a po většínu času se tetelím ;).

webmaster
16.6.2016 | 21:58:28
poshtolka

tak se zařazuju mezi lidi, kteří seriálu propadli…a to tak, že jsem na něj taky přišla náhodou a minulý týden shlédla všechny epizody během 4 dnů…naprosto miluju galštinu a skotské výrazy typu lass and lad, konečně vím, odkud to má Captain Hook z OUAT :-). může mi někdo poradit, kde jde stáhnout co nejdříve aktuální díl? Nebo odkaz na knížky v angličtině? dík…

18.6.2016 | 11:56:11
vivien29

#50 siri: jo, to souhlasím! Mně právě přišla jako ždímání epizoda Faith a stále u mě vítězí 01. A počítám, že na její úroveň se dostane ta, kde konečně bude Brianna a Roger (tedy poslední). Já prostě potřebuju svoji dávku prolínání časoprostorů nebo aspoň jiných událostí mezi nebem a zemí, ať to není tak plošné (ta Francie byla fakt děs) :-D

S Jenny mám taky problém. Nejspíš proto, že asi jako tobě Simon, tak mně se nepropojilo to herecké obsazení a způsob ztvárnění s knižní postavou. Pořád je mám tak nějak oddělené, takže kdykoli je na scéně Jenny, vytrhává mě to z děje.

Jak je napsaný Dougal se pořád snažím nějak pochopit. Geillis o něm řekla, že je lev. Celoživotně byl „ten druhý“. Colum vládne, ale Dougal koná. Colum je mozek, Dougal motor. Má pod sebou muže klanu, je vojevůdce, ale přesto, když Colum poručí, je Dougal bez své „armády“. Colum s ním manipuluje, používá ho, poroučí mu. Výkonnějším vůdcem klanu by byl Dougal, ale Colum je inteligentnější. A tady se dostáváme už k charakteru, který je Dougalovi přisouzen ve druhé sérii: Colum ho svým rozhodnutím ve prospěch klanu (a druhotně Skotska) připravil o jeho muže, chrání klan. Dougal chce jednat ve prospěch Skotska (druhotně ve prospěch svůj) a muže klanu chtěl pro tyto cíle použít. Jenže je nemá. Ale nechce zůstat stranou a ke Columovi se nechce vracet, chce bojovat. Co mu zbývá, než se připojit pod Jamieho. A opět je na pozici, kterou nenávidí. Zase je „ten druhý“, zase mu někdo velí, zase musí poslouchat. Je jak kotel před vybouchnutím. Jediný způsob, jak může tu frustraci ventilovat, je zabíjet. Na svém životě mu nezáleží. Takže Dougal je lev, ale bez královských vlastností, je „jen“ silným dravcem, rozzuřenou (nebo nas*anou?) :-) šelmou. Takže mně to, jak je napsaná jeho role ve druhé sérii, docela pocitově sedí.

#55 siri
18.6.2016 | 12:08:20
JAVA

#42 vivien29: Nádherne vyjadrené. Vďaka.

18.6.2016 | 20:21:10
siri

#53 vivien29: Mě nablýskaná Francie bavila nakonec svými intrikami mnohem víc než hádky důstojníků povstalecké armády v blátě a zmaru. Jedenáctý díl se mi ale líbil, trochu jsem se občerstvila a jsem teď zase připravená na další dávku emocí :). Dougal je jistě rozervanec, ale v první sérii měl alespoň respekt svých mužů. Seriál průběžně akcentuje jeho světlejší stránku, aby pak nechal Jamieho i Claire se po něm vozit s problikávající aureolou protivné Mary Sue. Kopni si do svého Dougala, tak to na mě v této sérii působí. Že zapíchnul anglického důstojníka, který ho neuváženě a prostoduše vyprovokoval svým dobře míněným varováním, mě nepřekvapilo, to je zkrátka Dougal. Jen mi přišla zbytečná ta scénka z „nemocnice“, kde byl (pro mě velmi neuvěřitelně) zatracen svou poslední modlou, princem, aby v jeho věci mohl obratem zasáhnout Mirek Dušín, ehm, Jamie ;).

#56 vivien29
webmaster
19.6.2016 | 12:36:13
vivien29

#55 siri: Nemyslím, že je Dougal „rozervanec“, je to pragmatik, vojevůdce a jsem si jistá, že i ve druhé sérii by měl respekt svých mužů – problém je, že žádné muže nemá, protože mu je Colum nedal. Jeho a Jamieho role se vyměnily. V první sérii velel mužům Dougal a k Jamiemu se nechoval nijak laskavě a vstřícně (v knize je to ještě horší – pokusil se ho zabít), ve druhé sérii velí Jamie a tak se i chová, ovšem stále v mezích cti (je to čestný muž). Kdo je protivná Mary Sue? Scéna v nemocnici mi také přišla zbytečná, snad měla jen dokreslovat to, co nemá Dougal, ale Jamie ano: velkorysost a empatii. Kdyby stáli na opačné straně svých pozic – zasáhl by Dougal ve prospěch Jamieho?

#57 siri
20.6.2016 | 10:08:15
siri

#56 vivien29: Mary Sue = termín z fanfiction, který se používá pro postavu tak skvělou a dokonalou, až začne být čtenáři protivná. V posledních dílech se k tomu naše ústřední duo už trochu blíží, jakoby zcela pozbyli svoje minulé slabosti. Teď se alespoň nechala Claire nachytat od S. a její rozkošně nakrčený nosík a pozvedlá brada jsou na místě.

Jestli by Dougal zasáhl? Tak to právě nevím (ačkoli bych si ráda myslela, že ano). Přijde mi, že se v seriálu stále nerozhodli, kterého Dougala nám chtějí servírovat, jestli toho knižního, více temného, nebo toho seriálového, který zachraňuje druhy padající z koně. Ani mi tolik vlastně nejde o to, že je ten charakter nejednoznačný. Nemohu se ubránit tomu, že je mi seriálová verze Dougala spíš sympatická a vadí mi ty scény, kde dostává naloženo víc, než by bývalo třeba. Copak nemají dostatek lepšího materiálu pro obrazovku? :D Nevím, kdy k tomu došlo, ale přechod do Skotska nenaplnil moje očekávání, opravdu si v některých momentech stýskám po Francii. Možná má očekávání byla příliš velká, každopádne jsem ráda, že se teď do příběhu na chvíli vrátil humor a nadhled. Nerada bych polovinu série protrpěla, proplakala a provzdychala, jakkoli je to téma těžké a tísnivé. Nicméně chápu tvé rozčarování z poslední epizody, mě tohle postihlo minule a vůbec nejvíc v epizodě Fox Lair…

#58 vivien29
webmaster
20.6.2016 | 10:57:57
vivien29

#57 siri: aháááá tak v tomto jsem zcela neznalá! Díky zy vysvětlení! :-) Dougal je celkově výrazná postava a i když v knize je vzhledově popisován trochu jinak, tak herecké obsazení je absolutně super, nemám s ním žádný problém, Graham McTavish je skvělý, charismatický a má nádhernou barvu hlasu :-) Rozhodně to, jak je jeho role v seriálu, i jeho osobnost v knize, napsaná, vyvolává přemýšlení a diskuze a to je vždycky dobře. Myslím, že i v knize má Dougal světlou stránku osobnosti – oplakává a zachraňuje každého svého muže a Rupert je jedním z nich. Vlastně v tuto chvíli jediným, který Dougalovi zbyl.

Jo, očekávání ze Skotska nejsou naplněna, ale ještě zbývá spousta času – asi tak dvě epizody :-D Rozčarování – no, napsala jsem cosi do hodnocení, snažila jsem se to změkčit, původně jsem to měla rozepsané ještě tvrději… i tak se obávám, že hodnocení epizody se zvrhne v hodnocení mého hodnocení :-) Ale nemohla jsem si pomoct. To přepadení se odehrálo před mnoha měsíci, Mary na něm nakonec svým způsobem vydělala (nezvratný sňatek s tou bradavicí byl zvrácen), čas zahojil rány, v tuto chvíli není v žádném afektu, nikdo na ni neútočí, nemusí bojovat o život, je tam Murtagh, který slíbil pomstu, Mary je žena, dívka, nesmělá, bázlivá, věřící. Zabít člověka? Chytit nůž a cíleně bodnout? Kdyby se na něj vrhla, kousala, škrábala, kopala, křičela… ale ZABÍT člověka? Ne, tohle bylo podle mě přes čáru. A to i přesto, že nevím, čeho dalšího se má Mary dopustit.

Domnívala jsem se, že jen sňatku, který naplánuje Alexandr. Nebo má Mary ještě nějakou vražednou misi?? Fakt si nevzpomínám…

Humor a nadhled chyběl a taky kapka něčeho intimního, takže vtipné repliky potěšily a Jamieho vyznání modlitbou bylo krásné :-)

20.6.2016 | 14:30:45
kelpie

#40 vivien29:! Všichni předpokládáme,že jde o ducha Jamieho,ale možná to tak není.Knižní série není dopsána.,stát se může leccos.Vždyť jde o cestování časem. Ano,Jamie tu schopnost nemá, ale někdo jiný,z jeho krve,jemu podobný, se stejnou barvou vlasů,…možná. Proč by se nemohl v dospělosti vrátit něco dořešit. nebo někoho najít, někoho ztraceného…Na druhou stranu,duch Jamieho není posledním,…

#60 vivien29
21.6.2016 | 6:08:32
vivien29

#59 kelpie: Možné je všechno. Záleží na míře pravděpodobnosti :-)

Mám všech 7 knih, včetně zatím té poslední, která je k dispozici (A Breath of Snow and Ashes) a v dětech z Jamieho krve je vcelku jasno a konečno. Včetně vnoučat. Ve smyslu cestovatelů časem. Barvy vlasů jsem si nevšimla – záběr je za tmy, za bouřky. Také jsem si nevšimla, že by ten někdo něco hleděním do okna na Claire řešil. Tahle konspirace mi fakt přijde poněkud OT.

Za to jsem si všimla, že šlo o Halloweenskou noc (Samhain), a že ten „cestovatel“ duchařsky zmizel, čehož si všiml také Frank a náležitě slovně popsal („foukal vítr, ale jemu se nepohnul vlas na hlavě, když se otočil, měl se o mě otřít, ale nic jsem necítil, otočil jsem se, ale on tam nebyl“). Zároveň celému tomu zjevení předchází úvahy Claire o významu přítomnosti, budoucnosti a minulosti („válka mě naučila žít v přítomnosti, protože zítřek vůbec nemusí nastat. Co jsem ale v tuto chvíli netušila, že včerejšek nakonec může být důležitější než zítřek“ – tak nějak. Začíná to, když kouká na vázičku ve výloze a končí, když si češe vlasy u okna, myslím).

Hodně by mě překvapilo, kdyby to jedno zjevení v první epizodě první série předběhlo všech následujících 6 sérií a natočilo se něco, co by mělo mít souvislost s dosud nenapsanou knižní sérií, když ani není jasné, kolik sérií se vlastně natočí a kolik let to bude trvat… To by pak to „previously“ sahalo hodně daleko zpět… Diana a Ron mohou skutečně vytvořit takový kotrmelec přes šest sérií, jak říkáš. Ale považuju to za míň než minimálně pravděpodobné. Jen můj názor, nic víc.

#67 Callysto
21.6.2016 | 20:31:14


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Cizinka pokračuje

Cizinka dostala osmou sérii, ta bude ale poslední

Cizinka dostala osmou sérii, ta bude ale poslední

Společnost Starz prostřednictvím videa oznámila, že se oblíbený seriál všech milovníků historie, Skotska, USA a ladných nohou v kiltech dočká osmé série. Bohužel vše dobré má svůj konec, takže osmá série bude pro seriál i tou finální.

Momentka

Momentka

Reklama

Nepřehlédněte

Vysílání se prý blíží

Vysílání se prý blíží

Podle zatím nepodložených zpráv se vysílání druhé poloviny sedmé série blíží. Dočkat bychom se ho měli už někdy v průběhu jara, píše to alespoň článek Economictimes­.com. Kdy přesně se tak stane, ale článek nesdělil.

Plakáty k seriálu

Plakáty k seriálu

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama