The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Upoutávka k epizodě Finish Line

Upoutávka k epizodě Finish Line

Barry se pouští do finálního souboje se Savitarem, aby mu nejenom ukázal, že není bohem rychlosti, ale že není člověkem, který si zaslouží žít.

34 1
17.5.2017

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /50

league

Jako když je to von tak si nezaslouží žít ?

17.5.2017 | 11:36:20
dadinka

Barry vypadá tak nějak smířeně. Nechce spáchat sebevraždu? :D

17.5.2017 | 12:09:05
Delinly

myslíte, že opravdu zabije Iris?

#4 DavidDawson #5 Rubi
17.5.2017 | 13:37:05
DavidDawson

#3 Delinly: Samozřejmě že ji zabije ale skončí to cliffhangerem :D a nakonec jí zachrání ale to asi až ve 4 serii :D

17.5.2017 | 13:46:14
Rubi

#3 Delinly: ne, sice to tak vypadá ale určitě to tak nebude, jsem si jistá že někdo zemře, ale ona to nebude

17.5.2017 | 14:37:11
LeneWillhill

V jednom traileru byla scéna, kde se Iris dotýkala Savitarovy tváře. Nepamatuju si, že bych to viděla v některé epizodě, takže se to ještě nestalo. Podle mě mrtvá nebude…

#7 Pachoom
17.5.2017 | 14:43:29
Pachoom

#6 LeneWillhill: Některé scény se nedostanou do epizody,prostě jsou smazány.Jako třeba tahle – http://i.imgur.com/UwjeLhs.png ,pokud jsi ten díl viděl,víš,že tam nikdo takový nebyl.

Iris neumře,byla na natáčení posledního dílu,kde se loučila s Barrym,potom byl Barry odveden do Speedforce,tím končí finálový díl,také to i naznačuje,že má být konce otevřený,jak už tady admin stránky řekl – http://i.imgur.com/OdPXLWu.png

#8 Lex Luthor #25 Tibino01
17.5.2017 | 14:58:01
Lex Luthor

#7 Pachoom: To je fakt to tam nebylo vůbec

17.5.2017 | 15:24:16
Dirrow

Já myslím že ji unesl aby to tak vypadalo ale popravdě zabil jen její time remenant

#10 Innominateus #11 Carnage
17.5.2017 | 16:06:41
Innominateus

#9 Dirrow: Tohle je ovšem celkem zajímavá a logická teorie.

17.5.2017 | 16:13:38
Carnage

#9 Dirrow: Rychlík umí vytvořit Time Remnanta člověka který není rychlíK? :D

#12 Lex Luthor #14 stasidlo #35 Dirrow
17.5.2017 | 17:15:45
Lex Luthor

#11 Carnage: V logice seriálu Flash je možné všechno

17.5.2017 | 18:22:31
Lex Luthor

Spoiler Barry se, ale spíš zase vrátí v čase a změní běh událostí, vezme savitarovi kámen mudrců, aby ho mohli trefit tou bazukou a zničit a pak za neustálé narušování časové linie půjde do vězení do Speed Force.

17.5.2017 | 18:24:15
stasidlo

#11 Carnage: Asi jo, Vezme Iris a bude i s ní cestovat časem do doby kdy se s ní rozhodnul cestovat časem,ale nebude s ní cestovat časem, jelikož už cestovali časem :D

17.5.2017 | 18:27:34
MalQy

takze,,,,Iris nebude ani Wells bude to Killer Frost kedze Caitlyn bude chciet radsej zomriet ako menit sa stale na Frost,,,tym padom sa so Ciscom pri zaverecnom suboji dohodnu a prehodia sa s Iris…kaboom…(skus­te nad tym porozmyslat kedze Caitlyn nieje vidiet pri tom videu ktore uniklo) :D

17.5.2017 | 18:38:42
mar.st

Já sázím na teorii HR, Harry a Iris, kde se různě „povyměňovali“ a umře jen HR… doufám, že to tak bude, protože další cestování časem už bych asi nedal :D to už je tak klišé, že by to bylo od tvůrců úplně na hlavu…

17.5.2017 | 18:53:07
Pachoom

Podle mého názoru Barry bude cestovat do roku 2056.V crossoveru řekl,že se mu nesmí věřit.Je rok 2017,to tu zprávu mohl poslat i v tento rok,čili Time Travel ve finále jako vždycky :D

17.5.2017 | 19:36:28
comiccrazy

Podle mě žádné cestování časem nebude ted :) Savitar se chce nějakým způsobem stát „bohem“ otázka zní jak.

17.5.2017 | 21:27:02
HOUND

všiml jste si někdo Juliena v 22 díle? on tam vůbec nebyl…co když to s tím něco má společnýho?

17.5.2017 | 22:42:47
HOUND

ale vypadá to že cisco má ruce :D

17.5.2017 | 22:44:43
Lex Luthor

Julian chyběl to je fakt taky mě to překvapilo, někdo tu dříve říkal, že by měli Iris přesunout na jinou Zemi, aby ji ochránili spoiler udělali to, ale ani to nepomohlo Savitar se k ní dostal a zabil ji.

17.5.2017 | 22:50:48
17.5.2017 | 22:58:30
Exie_

Snažil jsem se tomu přijít na kloub. Četl jsem různé diskuze, nebo jsem se nudil a podle důležitých detailů je tu i možnost, že nakonec zařval náš HR. To by znamenalo, že HR se obětoval. Chtěl do týmu vtáhnout něco víc a chtěl udělat konečně něco, co by bylo hrdinské a udělal by konečně něco užitečný i za tým.

17.5.2017 | 23:27:51
spajdo

a nemôže to byť tak, že ak sa Barry nepoddá temnote, tak v podstate Savitar nikdy nevznikne? A udalosti sa vrátia do normálu? Že to celé bude iba o morálnom boji?

17.5.2017 | 23:30:32
Tibino01

#7 Pachoom: No som skur*ene zvedavý…Dúfam, že Iris prežije aj za cenu H.R…

17.5.2017 | 23:44:52
league

Hele nic ve zlým ale Iris už je mrtvá :D Barry na něj použil tu bazuku a Savitar měl kámen mudrců takže ho do speedforce už nedostane. Bude ho muset zabít!

17.5.2017 | 23:58:22
league

viděl jsem 22 epizodu.

17.5.2017 | 23:59:46
Trifi

Může mi někdo říct, proč H.R. vyzradil ´Flashovi´ kam schovali Iris? Přece je z logiky věci úplně jedno, že to byl Savitar, když to ani pravý Barry nesměl vědět… Tohle teda H.R. fakt hodně nedomyslel, ne jako že by se třeba zeptal ´Hele Barry a proč to chce vědět když se to tím pádem dozví i Savitar?´… Neee, je lepší bezmyšlenkovitě všechno vyklopit…:D

18.5.2017 | 1:25:04
default

Jako alternativa je, ze Savitar zapichnul promeneho HR. HR se obetoval protoze se citi zbytecny a takhle jim chce za to vsechno podekovat…

Problem je, ze Na vymenu je uz pozde, prootze Iris uz je Savitarem unesena. Neni uz jak.

Ale zase v tomto serialu je mozne vsechno… :D

#30 league
18.5.2017 | 3:05:47
league

#29 default: Tady se asi už nebude oživovat Iris. myslíte že by vytvořil další flaspoint kdyby tu zbran vylepšil a vrátil se v čase Savitara nemůže dostat do speedforce když má kámen mudrců. Brubál ho nedal zničit Brumbál ho dal Savitarovi ;)

18.5.2017 | 9:10:54
MajklDzajnoch

Iris se s HR mohli vyměnit ve chvíli, kdy se Barry snažil Savitara trefit bazukou. Na střešě se zbraní byl určitě pravý Harry :)

18.5.2017 | 10:16:50
Cvani

Iris nezomrela! Rozlúčila sa s Barrym v poslednej časti keď odchádzal zo svojou mamou (sped force) preč. H.R.mal zariadenie s ktorým mohol zmeniť svoj výzor podľa mňa vymenili Iris za niekoho iného bez toho aby o tom Barry vedel aby sa to nedozvedel Savitar! Môj predpoklad je že sa niekto obetoval za Iris … možno Joe alebo H.R.!? :)

#33 Cvani #50 league
18.5.2017 | 13:29:06
Cvani

#32 Cvani: Iris nezomrela! Moja teória :D

18.5.2017 | 13:29:42
Dirrow

Anebo zabil jen time remenant Iris

18.5.2017 | 14:47:32
Dirrow

#11 Carnage: Time remenant se přece vytvoří tak, že jdeš do inulosti a vezmeš si sebou svoje minule já, a když bys šel ddo minulosti a unesl Iris a vzal ji sebou tak vytvoříš její time remenant

18.5.2017 | 14:50:15
Pachoom

Byl záběr jak se HR dívá na Savitarovo ostří,to může něco znamenat.

Iris před smrtí neřekla Barrymu,že ho miluje.Když Cisco viboval Barryho do budoucnosti,řekla mu to.Možná tady byla použita Harryho hračka,která mění obličej.

+

Když se bavil Joe s Iris o té písničce na E2,Iris si to nepamatovala.Mož­ná,že už byla (už zase) Harryho hračka použita :D

Navíc,bylo by to něco.Museli by to tajit Barrymu,jelikož kdyby se Barry dozvěděl,že Iris žije,Savitar by se to dozvěděl taky,poté by ji zabil.No nevím jak to dopadne :D

18.5.2017 | 15:50:14
Blob

Kdyby to byl HR, tak by se snad nepokoušeli na konci o takovej doják. Na druhou stranu by to nebilo první zklamaní této řady:)

#38 Es
18.5.2017 | 15:53:19
Es

#37 Blob: já si právě říkám, že ta závěrečná řeč mi nepřipadala úplná – myslím, že tam bude ještě nějaký vzkaz na zavěr. Neříkejte mi, že neměli plán B. Navíc měli počítat s tím, že taková situace nastane. Mně osobně by se však nelíbilo, kdyby se H.R. obětoval. Na to tam mají dost chytrých mozků, aby vymysleli nèco jiného.

#39 Rubi
18.5.2017 | 16:03:50
Rubi

#38 Es: Ale dovedeš si představit jak by jim tam všem vytřel zrak? Všichni ho tam celou dobu měli za blázna, který nic neumí a nikdy ničeho nedosáhne, svým způsobem se k němu chovali stejně jako se chovali v budoucnosti k Savitarovi … a on by ted udělal něco takového, něco co by neudělal nikdo z týmu, obětoval by svůj život za zachánu někoho jinýho … jestli to opravdu udělal je to největší frajer celé série

#40 Inertia97 #41 Es
18.5.2017 | 18:30:28
Inertia97

#39 Rubi: jj též souhlasím..dost by tím vytřel zrak…stejně jak to udělal eddie v 1 serii když se zabil aby zachranil barryho a ostatní

#41 Es
18.5.2017 | 20:09:06
Es

#39 Rubi: #40 Inertia97: tohle je asi věc názoru, myslím, že jakákoli smrt je špatná. Seriály umírání, vraždy bagatelizují a odlehčují. Jasně, že je hrdinský čin zemřít pro někoho, ale proč zrovna to nejextrémnější řešení? Určitě šlo ještě něco jiného vymyslet. :-)

#42 Inertia97
18.5.2017 | 20:20:22
Inertia97

#41 Es: je pravda že mohli udělat něco jineho…ale to je otázka situace co když právě nebude v tom momentě čas a prostě bude muset být nějaký ten čin…aspon si člověk uvědomí hodnotu toho který se obětoval…podívejme se na Eddieho a HR ve svém způsobu byli vyjimeční tím že položili život za druhé jako to udělal třeba Snart aby zachranil legends.

18.5.2017 | 21:42:47
Supermia

Ja chcem aby Iris zomrela a už bol konečne pokoj s nou -_- a Flash o Flashovi

18.5.2017 | 21:43:55
Supermia

Ja chcem aby Iris zomrela a už bol konečne pokoj s nou -_- a Flash o Flashovi

18.5.2017 | 21:43:56
Micosek

Buď byl HR místo Iris a nebo to byl další Time Remnant v jejím převleku ne?

#46 Micosek
19.5.2017 | 13:42:22
Micosek

#45 Micosek: ne to je blbost

19.5.2017 | 13:45:08
petrhla2

Jak jsem to tu pročítala, tak nejspíš dává logiku, že se využilo „udělátko“ od HR, které mění vzhled. 1) v náhledu do budoucna, kdy Savitar zabil Iris, jsme viděli najednou, že HR je na střeše. Tentokrát jsem si ho tam ale nevšimla. 2) už to, že HR práskl „omylem“, že Iris je na Zemi 2, mohlo být naplánované. 3) to, že si Iris nepamatovala tu písničku, když se bavila s Joem. 4) Předtím, než ji zabil Savitar, neřekla miluju tě. 5) i to, že už jsme viděli na fotkách z posledního dílu, že Iris tam bude a HR ne… všechno to takhle zapadá :) Radši dávám jako spoiler, kdyby náhodou … :D

#48 Inertia97
21.5.2017 | 11:54:14
Inertia97

#47 petrhla2: souhlasím též tykajíc téhle teorie… ale láme mi něco hlavu..a to že když byla na E2 a nepamatovala si písničku tak HR byl ve star labs takže to nemohl být on,potom kdy prozradil tajemství kde je iris a potom kdy savitar unesl iris tak byl znovu ve star labs a omlouval se barrymu ,pak když mluvil s ciscem tak se kouknul na ten useknutej hrot a v tom momentě mu to muselo být dost líto a jo mohl něco udělat ale co to je otázka..

21.5.2017 | 16:51:03
Inertia97

též by bylo zajimavé kdyby pravá iris žila a savitar zabil její pozůstatek který by vzal do té chvíle kde jí zabije…páč vzpomínate na tu scenu kde je iris a savitar a ona ho hladí co když to je část nápovědy a nebo je to přesto HR který byl jim zabit a zamaskován jako iris…

21.5.2017 | 23:27:05
league

#32 Cvani: Iris to nahrála ten den jak měla zemřít kdyby to nevyšlo.

23.5.2017 | 17:37:20
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama