Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Upoutávka k epizodě Dark Waters

Upoutávka k epizodě Dark Waters

Damien Darhk se rozhodne napadnou současného kandidáta na starostu Star City. Všichni se ocitají v nebezpečí, protože Damien Darhk nehraje lehkou hru.

29 1
4.12.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /105

Denko069

Snáď konečne SAMOSTATNE DOBRÁ EPKA? :O

4.12.2015 | 19:02:33
rturacek

jj tež si řikam :)

4.12.2015 | 19:44:27
paule

úplně cítím ten cliffhanger to zase bude čekání :D

4.12.2015 | 19:50:34
Amper

Wow no, začíná se to pořádně rozjíždět :) Taky čekám na konci cliffhanger :D

4.12.2015 | 19:52:01
Yoshiko

Já budu mít jednou z těchto promo videí infarkt! :D To prostě nejde, aby po této epizodě poté dali přestávku :D

4.12.2015 | 20:02:00
Madman24

mám pocit že tohle bude zatím nejlepší díl serie naopak u flashe promo nic moc

4.12.2015 | 20:35:25
karlospajdos

To bude hustej dílek,a pak čekání na další :D

4.12.2015 | 20:41:33
deadpool

ze by smrt felicity ? to by vazne mohla byt sranda

4.12.2015 | 21:07:27
totti

nemyslím si, že Felicity zomrie. Keby áno,tak by to asi neukázali v prome

#10 Denko069 #14 Káčko
4.12.2015 | 21:33:04
Denko069

#9 totti: Možno si šľahli to, čo pri 3. sérii, takže je to možné :D

4.12.2015 | 21:47:14
Holíček

Podle mě Felicity nezemře když má ještě dostat přezdívku

#12 HellTsuku
4.12.2015 | 21:59:51
HellTsuku

#11 Holíček: Do prde.. takže jsem to víno otevřel zbytečně. Už jsem chtěl slavit

#88 Epsik
4.12.2015 | 22:01:03
shadowelite

já doufám že umře ta pipka jedna nebaví mě v tom serialu :D

4.12.2015 | 22:02:31
Káčko

#9 totti: Felicity nemůžou nechat zemřít, jelikož by přišli o třičtvrtě diváků.

#16 totti
4.12.2015 | 22:03:51
Jane24

Bezva moc se těším, vidím akci,lásku, Damiena :D možná se dočkáme nejlepšího dílu série :D :3

4.12.2015 | 22:15:20
totti

#14 Káčko: Ale ešte viac by sa ich k tomuto seriálu vrátilo vďaka jej smrti

#17 Yoshiko
4.12.2015 | 22:53:35
Yoshiko

#16 totti: Věř mi, že kdyby zabili Felicity, tak se s tím to seriálem můžeme všichni rozloučit. Proč? Všechny zajímá sledovanost v Americe, Kanadě či Velké Británii a víš co? Olicity vyhrálo cenu za nejlepší ship roku, takže mě už vážně přestaňte srát s tím, že by Felicity měla umřít… Chováte se jak idioti. Proto nemám ráda Čechy a Slováky :D

#19 MrNovis #20 téčko171 #21 totti #27 Madman24
4.12.2015 | 23:16:56
Stardos

Felicity je něco jako Daryl v TWD.Toho taky nezabijou kvůli sledovanosti.

4.12.2015 | 23:51:49
MrNovis

#17 Yoshiko: Radši se s ním rozloučit teď, než sledovat, jak se z toho pomalu, ale jistě stává totální garbage… Nemám rád Felicity a na slovo Olicity jsem absolutně alergickej. Jestli na to kouká někdo opravdu jenom kvůli ní, tak je asi padlej na hlavu a měl by se jít léčit. Toť můj názor.

4.12.2015 | 23:53:29
téčko171

#17 Yoshiko: No tak aspoň, že Arrow kraluje kategorii nejlepší telenovela roku, když v těch ostatních, jako třeba nejlepší herec, herečka, scénář, akce, kamera, střih, komiksová adaptace atd. nemá ani zdaleka šanci. Ale hej, není všem dnům konec, taková kategorie nejfanatičtější lodičkáři vypadá taky reálně. Yay!

webmaster
4.12.2015 | 23:59:17
totti

#17 Yoshiko: Sledovanosť v Kanade a Veľkej Británií nikoho nezaujíma. Dôležitá je sledovanosť v USA. Navyše seriál pôjde do syndikácie, čiže mierny pokles sledovanosti si potom môže dovoliť. Peniaze mať budú. Felicity nemusí zomrieť, ale Olicity skončiť musí. Či chceš alebo nie, to je tu teraz najväčší problém, prečo je kvalita tak nízko, okrem iných dôvodov. Začal som to sledovať, lebo to bolo niečo nové. Kebyže chcem telenovelu pustím si Esmeraldu alebo niečo iné a nie Arrowa.

5.12.2015 | 0:00:06
Bane

Ten výraz Felicity mě zabíjí…

5.12.2015 | 1:06:05
Rubi

V tomhle videu to vidět není … v jiném promu ano … Felicity není jediná kdo je zavřený v tý skleněný krychli, je tam s ní minimálně ještě jeden člověk a myslím že je to Lance.

5.12.2015 | 7:18:39
Yoshiko

Sledujete někdo Comic-Cony nebo jejich rozhovory s fanoušky? Připadá mi, že asi ne. Věřte mi, že pokud Olicity skončí, tak Američani budou vyžadovat aby je dali zase dohromady. Já jenom prostě nechápu ty vaše názory… Oliver byl celou dobu nešťastný a ted

#29 téčko171 #81 armunder #102 leeo
5.12.2015 | 9:47:46
Yoshiko

A teď, když je konečně šťastný s někým koho nemáte rádi hned by jste ji zabíjeli? Nechápu logiku Čechů ani Slováků… A že seriál Arrow nevyhrál žádná ocenění? Měli by jste si nejdříve zjistit informace než tady vykládat o něčem o čem nevíte vůbec nic :)

#26 Scenárista s veľkým S #28 deadpool
5.12.2015 | 9:49:47
Scenárista s veľkým S

#25 Yoshiko:

Treba uznať, že CW stanica je určená pre mladšie publikum, preto v diskusiách môžeme vidieť kladne komentáre na každú epizódu, je to proste klam v ktorom mladí žijú. Na druhej strane ľudia, ktorí už máju za sebou nejakú tu vyspelosť si uvedomujú chyby, ktorými Arrow disponuje a upozorňuje na nich, taktiež vidia klesajúcu kvalitu seriálu.

5.12.2015 | 10:03:29
Madman24

#17 Yoshiko: Mě bys měla ráda kdybys mě poznala :D :D a to jsem 100% Čech

5.12.2015 | 10:14:27
deadpool

#25 Yoshiko: ALe tohle neni telenovela . Mam pocit ze i esmeralda , ci ta detska telenovela violeta je akcnejsi , zabavnejsi , a nikoho tam nechces zabit . A takovej zoro to taky umel dobre uhrat .

5.12.2015 | 10:31:59
téčko171

#24 Yoshiko: Ok. Já zase nechápu „logiku“ vás lodičkářů. Já měl za to, že jde o seriál „Arrow“ a nikoliv „Oliver and Felicity cooking and baking adventures and xoxo and shit with a bunch of some other people and stuff noone realy cares about.“ A že jde od třetí řady spíš, nebo především, o tu druhou věc mi horlivě potvrzuješ ty a všichni tví spolusektáři. Lidi už vlastně ani neřeší, ani je nezajímá, co se stane s Arrowem, nezajímá je plán hlavního záporáka ani záporák samotný, vždyť ani ten ostrov už se vůbec neřeší. Na Arrowa koukám pravidelně od první epizody. V té době to pro mě bylo něco přelomovýho, protože po Smallville slaďáku jsem se hodně bál, jak si s tímhle poradí. Výsledek mě velice překvapil, bylo to úplně něco jiného, než všechno ostatní, konečně plnokrevná komiksová adaptace, konečně pořádnej příběh o hrdinovi, kdy jsem každou epizodu končil se zadkem na okraji z toho, co se bude dít dál. Po druhé řadě s vynikajícím příběhem a výborným, charismatickým záporákem jsem byl zcela přesvědčen o tom, že ten seriál je něco výjimečného a že to bude už jenom dobrý. O to víc mě zasáhlo, co s tím ve třetí řadě udělali. Absolutní, smysl nedávající slátanina vydávající se za scénář, nevýrazný až směšný záporák (Ra's al Ghul, proboha!!) ale především ústup hlavního děje na úkor vztahovky. A to je jádro celého mého problému – už to není především příběh o Arrowovi, o tom hrdinovi a jeho cestě, to je tam jen tak, aby si mohli nechat to logo v názvu, ale je to především překombinovaná vztahovka, kterou si můžu zapnout v Ulici, nebo Ordinaci, tam jsou taky tak mdlé a neskutečně klišovité romantické dialogy a situace, že se člověk musí celou dobu culit. Už to není nic výjimečného, naopak. A že mám pravdu mi tu potvrzuješ slovy, že kdyby je teď nějak rozdělili, jakýmkoliv způsobem, tak na to velká spousta lidí přestane koukat – protože je zajímá už jenom to. Klidně si na to koukejte a slintejte si u toho, vždyť to já pořád říkám „Každému, co jeho jest.“ Já na to budu koukat taky, jednak ze setrvačnosti a jednak z naděje, že se třeba jednou praští do hlavy a zase z toho bude ta výjimačná záležitost. Ale to vy jste zabili Arrowa, to vám nikdy neodpustím a proto vám to budu pořád a dokola připomínat a dělat si z vás prdel kdekoliv a kdykoliv budu moct.

#30 Pišta Hufnágl #35 Snowleopard
webmaster
5.12.2015 | 10:39:39
5.12.2015 | 10:53:19
Baltik

#30 Pišta Hufnágl: achjo, po dlouhé době ses tu ukázal, tak čekám něco vtipného…a ono nic :/

5.12.2015 | 11:01:35
Ermak

Souhlas, kdyby jí chtěli zabít tak by to nedali do proma… Spíš by bylo hodně vtipný, kdyby ten plyn se smíchal s Darkhovim magic mambo-jambo a ona dostala schopnosti.

5.12.2015 | 12:56:09
mavi

Dobrej tah scenaristů s tím hrobem v prvním díle.Všichni ti rýpalové,kteří tak šíleně touží po smrti Felicity se na seriál teď budou dívat až do konce,jen aby ,,konečně" viděli,jak ji někdo zabije a vůbec si neuvědomují,že vlastně udržují sledovanost. Těším se na vaše komentáře,až zjistíte,že jste se dívali na celou 4 sérii zbytečně,protože se Felicity nic nestane…

#34 Yoshiko
5.12.2015 | 13:04:19
Yoshiko

#33 mavi: Konečně někdo s normálním názorem :) Naprosto s tebou souhlasím :)

5.12.2015 | 15:04:45
Snowleopard

#29 téčko171: Konečně někdo vystihl přesně to co jsem chtěl napsat. Amen

5.12.2015 | 15:55:45
Jane24

Tak já mám ráda jak Felicity, tak Olicity a vy tady píšete jak chcete aby umřela a tak a potom nám vykládáte, že jsme zabili Arrowa a sledujeme to jen kvůli ní. Což u mě není pravda, a spíš mi přijde, že jste všichni tak posedlý tím, aby umřela, že Arrow sledujete jen kvůli tomu…

#37 téčko171
5.12.2015 | 17:19:42
téčko171

#36 Jane24: Tak to pozor. Aby bylo jasno, já jsem nikdy a nikde neřekl, ani nenapsal, že chci, aby Felicity umřela – v žádném případě nic takového nechci a od takových prohlášení se distancuji. To však nijak nekoliduje s ničím, co jsem napsal ve svém předchozím vyjádření, na který předpokládám tento příspěvek reagoval a za kterým si stále pevně stojím.

#43 Jane24
webmaster
5.12.2015 | 17:24:48
Scenárista s veľkým S

Chcem aby Felicity zomrela, pretože by to celému seriálu pomohlo, alebo smrť Laurel, proste iná to môže seriálu ako tak pomôcť! To že sa na to teším, to nie, beriem to tak, že je to nevyhnutne!

#39 Stardos #43 Jane24 #80 armunder
5.12.2015 | 18:25:12
5.12.2015 | 18:37:24
Scenárista s veľkým S

#39 Stardos:

To uvidíš po smrti Laurel alebo Felicity!

#42 Stardos
5.12.2015 | 19:32:43
kubula2302

Ja sice proti Felicity nic nemam ani mi nevadi Olicity, ale je pravda ze mi se měli soustředit spis na ten hlavni dej a nedavat tam kolik preslazenych debilit. A kdyby zabili Felicity myslim ze by udelali jenom dobře prece jenom komu se neliby nasrany, pomstychtivy a vrazdici hlavni hrdina. XD

#43 Jane24 #71 lukasplechacek
5.12.2015 | 20:10:26
Stardos

#40 Scenárista s veľkým S: Ne.mě zajímá ten důvod jak by to pomohlo seriálu.Chci vědět proč by je zabili.A nebo to sám nevíš?

#44 téčko171
5.12.2015 | 20:23:04
Jane24

#37 téčko171: Jo jastě, já tě chápu, ale snažila jsem se to napsat do jednoho komentáře a né tady každého označovat. Omlouvám jestli jsem tě tím nějak urazila nebo tak, to nebyl můj účel, jen jsem se snažila hromadně vyjádřit. Takže to teď raději rozdělím. :)

#38 Scenárista s veľkým S: Já si nemyslím, že je to nevyhnutelné. Myslím, že to docela seriálu pomáhá. Sice ano trochu to zastiňuje Arrowa, ale Arrow je zároveň i Oliver a něco z jeho normálního života je taky potřeba vědět. Jinak mi také přijde, že tento seriál není jen pro kluky a většina holek tam potřebuje alespoň nějaký náznak vztahu a určitě by seriálu klesla sledovanost.

#41 kubula2302: Ano to možná měli, ale jak píšu alespoň něco z toho tam potřeba je, i když možná ne tolik. Jinak nasraný, pomstychtivý a vraždící hrdina je super, jen by mi bylo líto Felicity. :D

#48 Scenárista s veľkým S
5.12.2015 | 20:25:35
téčko171

#42 Stardos: On to neví, prosím tebe, on většinu doby ani neví, co pořádně píše…

#45 Stardos #47 Scenárista s veľkým S
webmaster
5.12.2015 | 20:25:46
Stardos

#44 téčko171: Neboj se,s ním mám už zkušenosti ze stránky Walking Dead či Game of Thrones

5.12.2015 | 20:59:33
Stardos

Vraždicí Oliver by se stal kdyby mu třeba umřel syn,jeho matka či Thea.Felicity není jediná možnost.

5.12.2015 | 21:01:10
Scenárista s veľkým S

#44 téčko171:

Hodnota tvojho IQ koeficientu je prilis mala na to, aby si dokazal moje prispevky pochopit, nesnazim sa ta urazit ani nic podobne, je to iba obycajne konstatovanie.

#49 Stardos #50 téčko171
5.12.2015 | 21:54:12
Scenárista s veľkým S

#43 Jane24:

Myslím si, že kvalita seriálu Arrow začala klesať na začiatku 3 serie, aj keď finále 2 serie nebolo nič výnimočne. Ale je jasne, že ten markantný rozdiel prišiel až v 3 sérii, v tejto sérii rozkvitol vzťah medzi Oliverom a Felicity naplno, takže nastáva otázka, či paralela týchto dvoch veci naozaj súvisí, ja si však myslím že ano! Ak sa odstráni dôvod poklesu kvality, tak je tu možnosť, že seriálová kvalita sa zvýši.

#79 Jane24
5.12.2015 | 22:20:59
Stardos

#47 Scenárista s veľkým S: A proto je redaktor

5.12.2015 | 22:21:01
téčko171

#47 Scenárista s veľkým S: Spíš to bude tím, že tvé příspěvky jsou z valné většiny jen prázdné kecy bez věcných argumentů, tam opravdu není nic k chápání. A buď si jist tím, že spíš než hodnota mého inteligenčního kvocientu brání v chápání tvých příspěvků fakt, že píšeš jak opice, ty koeficiente.

#51 Stardos #53 Scenárista s veľkým S
webmaster
5.12.2015 | 22:21:02
Stardos

#50 téčko171: Připrav se na celkou hádku.Se mnou se hádal přes tři strany,že jsem napsal mezeru před tečkou.

#52 Stardos #54 Scenárista s veľkým S
5.12.2015 | 22:30:22
Stardos

#51 Stardos: *velkou

5.12.2015 | 22:30:43
Scenárista s veľkým S

#50 téčko171:

Myslím si, že urážanie mojej osoby je len prejavom tvojej neschopnosti viesť s osobou ako som ja diskusiu, taktiež to, že si označil použitie slova koeficient za nesprávne ma utvrdzuje v tom, že naozaj predmetným IQ koeficientom nedisponuješ, bohužiaľ!

#55 téčko171
5.12.2015 | 22:31:40
Scenárista s veľkým S

#51 Stardos: Nie je potrebne sa hádať s osobou, ktorá sliedi a reaguje na každý môj príspevok len preto, aby si na internetovej stránke o seriáloch niečo dokázal :D

5.12.2015 | 22:33:55
téčko171

#53 Scenárista s veľkým S: Ale ale, to nebyla žádná urážka, to bylo pouhé konstatování. Velmi mě zklamalo, že jsi to při svém IQ koeficientu nepochopil, ts ts ts.

#56 Scenárista s veľkým S
webmaster
5.12.2015 | 22:35:01
Scenárista s veľkým S

#55 téčko171:

Ja to dobre chápem, slovo koeficient si si zadal do Googlu a po nepríjemnom zistení bolo potrebne to nejako zahrať, chápem to! Možno by bolo dobre, ak by si neútočil na osobu, na ktorú nemáš.

Pravdaže je to iba môj skromný názor.

#57 téčko171
5.12.2015 | 22:39:11
téčko171

#56 Scenárista s veľkým S: Tys pořád ještě nepochopil, že jsem pouze konstatoval a nikoliv útočil na tvou osobu? Páni, to to s tím tvým IQ koeficientem asi nebude až tak žhavé, měl bys s tím něco udělat.

#58 Scenárista s veľkým S
webmaster
5.12.2015 | 22:44:08
Scenárista s veľkým S

#57 téčko171:

Ešte niečo? Stačí len, aby si sa mi ospravedlnil za svoje nevhodne správanie!

#59 téčko171
5.12.2015 | 22:48:58
Scenárista s veľkým S

#59 téčko171:

Priznať si chybu je prejavom priemerného IQ koeficientu!

#61 téčko171
5.12.2015 | 22:53:04
téčko171

#60 Scenárista s veľkým S: A jéje, tys při svém IQ koeficientu už zase nepochopil, že to mé „ne“ směřovalo na tvůj požadavek na omluvu? Jakože „Ne, nebudu se ti omlouvat, nechce se mi?“ No hrůza, hrůza.

#62 Scenárista s veľkým S
webmaster
5.12.2015 | 23:06:29
Scenárista s veľkým S

#61 téčko171:

Vieš čo, ukončme túto frašku, proste vieš, že útočiť na moju osobu nie je dobrý nápad! Mohol by som pokračovať, ale určite máš na práci niečo zmysluplnejšie, než diskutovať s mojou osobou o hodnote tvojho alebo môjho IQ koeficientu, aj keď je jasne, že hodnota môjho je o niečo vyššia!

Ja ti poprajem dobru noc a veľa pekných sníčkov.

#63 téčko171
5.12.2015 | 23:13:15
téčko171

#62 Scenárista s veľkým S: Souhlasím; neútočím, pouze konstatuji; mám; ne. Doufám, že to tvému IQ koeficientu opět neuškvařilo obvody, držím palce! Stejně už mě nebavíš.

#64 Scenárista s veľkým S
webmaster
5.12.2015 | 23:19:10
5.12.2015 | 23:20:54
Stardos

Nejde dát ban?

5.12.2015 | 23:21:46
Scenárista s veľkým S

Napíš niekomu a určite ti ho niekto dá :D

#67 Yoshiko
5.12.2015 | 23:30:48
Yoshiko

#66 Scenárista s veľkým S: Nevím jaké máš informace, ale já četla, že nejmenší sledovanost měla druhá série :) To jenom u nás se všichni přestali dívat na třetí sérii jenom kvůli tomu, že se scénáristé snažili udělat Olivera šťastného po pěti letech v pekle a několika zkažených vztahů :) Tohle je teď ke všem… Nechápu proč píšete, že Olicity stíní příběhu Arrow… Pokud vím, tak akce je zde pořád stejně a stejně tak i hádek nebo zranění. Jenom je teď prostě Oliver s Felicity. To vám třeba nevadilo, když Oliver byl s někým jiným, ale to že je teď s Felicity ano? Chci znát jen tu pointu vašeho myšlení…

#74 téčko171
6.12.2015 | 1:03:30
Difa444

Ahoj, už jsem tu vážně dlouho nic nenapsala, protože jsem se od toho potřebovala trochu distancovat, nicméně jsem po tom, co je tu napsáno změnila názor :-) A mimochodem u té vaší vášnivé hádky jsem málem umřela smíchy. Byla vážně vzrušující :-D

A vážně se omlouvám (hlavně bych nerada, aby to vyvolalo další hádku) „VELKÝ SCÉNARISTO“, ale musím po většinu času souhlasit s „téčkem171“ ;-)

Teď k tomu opravdu důležitému. Tím je pochopitelně můj pohled na věc. Musím říct, že nemám ráda ty řeči o tom, že by Felicity měla umřít. Hlavně to vůbec nechápu. Všechno je způsobeno pouze třetí sézonou a tím co se v ní dělo, ale ta už je dávno pryč. Částečně to tedy chápu. Třetí sezona se mi líbila ohledně zápletky, ale líbila by se mi mnohem víc, kdyby jí dali tvůrci větší prostor a ubrali ho Oliverově trápení s Felicity. Ve třetí sézoně to byl vážně problém. Úplně změnily doposavat známí charakter Felicity a to mě vážně zklamalo. Scénaristi vážně vypadali, že si něco šlehli a to obzvlášť při rozhovorech Felicity a Olivera. Mě přišlo, že z nich v drůhé půlce sezony udělali v podstatě nepřátele, kteří se neustále kvůli něčemu dohadovali, což mi vzhledem k jejich povahám nesedělo. Hlavně, že se Felicity pořád navážela do Olivera. A taky se v každé epizodě řešil Oliver a jeho problém s Felicity a to bylo extrémě otravné. Co se týče čtvrté sézony, tak je to pro mě už jiné. Tvůrci mě přesvědčili, že se k sobě oni dva hodí a to je všechno. Nepříjde mi že by se jejich vztah nějak strašně moc řešil, rozhodně né na úkor příběhu.

Myslím si že většina lidí to, ale nevidí, protože je pořád tak strašně moc znechucená z té třetí sezony. A všichni neustále hladají co by se jim na nich nelíbilo. Mám takový dojem, že i kdyby jen jedna epizoda z 23 byla věnována jejich vztahu, tak by se tu na to nadávalo. Upřímě jen jedna epizoda, byla opravdu věnována jejich vztahu z těch osmi co byly zatím odvysílané. A taky neustále čtu nadávky na to, jak málo akce tam je a když je tam akce víc než obvykle, tak se nadává, že je jí moc.

Řekněte si co chcete a aspoň se toho prosím držte ;-)

Já mám seriál ráda a ve čvrté sezoně se pro mě vrací (od tředí) do starých kolejí. Je to pochopitelně jen můj názor :-)

#69 HellTsuku #74 téčko171 #75 téčko171
6.12.2015 | 2:20:49
HellTsuku

#68 Difa444: Pořád mi to přijde ale strašně přeslazený, jako je fajn že chodí spolu, ale mám pocit, že to řeší každý druhý díl a teď se měl řešit v téhle sérii Diggle. Když jsem však viděl Felicity jak se zachovala v osmém díle Arrow, přesvědčila mě o tom, že scénáristi si vůbec nic k srdci nezvali, a že Olicity jako vztah musí zatím umřít, kdyby si jí vzal na konci všeho bylo by to mnohem lepší než tohle.

6.12.2015 | 10:07:39
HellTsuku

Takhle na rozdíl od mnoha mi nevadí, že je to komiksovka, takže mi nevadí Lazarus Pit, magie atd, klidně bych bral kdyby se objevil Clark Kent, Bruce Wayne, John Jones, Hal Jordan, Carol Farris, Pamela Isley, Waylon Jones schválně použil jsem civilní jména. Ale jde mě o to že chci komiksovku od DC (jako Gotham) ne telenovelu.

6.12.2015 | 10:17:14
lukasplechacek

#41 kubula2302: Nevím jak vám ostatním, ale hlavní hrdina nemá být nasraný a nemá se chtít pomstít. Od toho to je hrdina a rozlišuje se od těch padouchů. Každý hrdina potřebuje mít svojí lásku, nějakou motivaci, pro kterou by měl smysl žít.

#73 HellTsuku #105 Mival
6.12.2015 | 10:52:53
Hefoo

Ach prídem sem a zas nekonečna diskusia ako to bolo v minulej sérii po podobnom cliffhangeru. Keep calm and wait. A aby som nebol OT tak sa moc teším na túto epizódu, rysuje sa nám totiž zrejme zatiaľ najlepšia epizóda série tak uvidíme ako to dopadne. Prečo som si ja vlastne to promo pozrel omg zas čakať na stredu :D PS: Kedže som fanúšik olicity tak za mňa dúfam, že sa jej nič zlé nestane.

6.12.2015 | 10:54:05
HellTsuku

#71 lukasplechacek: V komiksu má Black Canary, teď si říkám, že by to takhle bylo lepší, než kdyby se autoři chovali tím co chce masa, aspoň tady, většinou říkám, že nevadí když autor dá více na lidi, ale když to tady používají v každém druhém díle..... je to hnus, totéž je i u Flash, akorát tams e to jmenuje Patty.

#77 totti
6.12.2015 | 10:55:13
téčko171

#67 Yoshiko: Jde o to upozadění příběhu – a příběh není jenom akce – na úkor vztahovky. Předtím, když byl Oliver s Helenou, McKennou, Sarou, i s tou Laurel, nikdy – NIKDY – to nebylo přednější, než hlavní příběh, to tam bylo jen jako nějaký doplněk, ale vždycky šlo o především o to, co se stane dál, teď lidi neřeší nic jinýho, než Olicity, pořád od někoho slyším, že ten jejich vztah je pro seriál klíčkový, že bez něj to můžou rovnou zabalit, protože markantně klesne sledovanost, že jestli je rozdělí, tak s tím seriálem lidi praští, hodí si mašli a já nevim co. Schválně, kolik lidí tu zajímá – myslím doopravdy zajímá – Digglův brácha víc, než jestli umře Felicity.

Jde i o to provedení – opět, když byl Oliver s Helenou, McKennou, Sarou, nikdy ty jejich rozhovory a hádky nebyly tak příšerně „telenoveloidní,“ nikdy to nebylo tak strašně malinové drámo, že musel člověk při každém otvírání pusy protáčet panenky:

„Nejde o to, že jsi udělal místo hrachovky čočku. Jde o to, že jsi mi lhal!“

„Ale já jsem ti nelhal, pouze jsem ohnul realitu…a navíc, ty si zasloužíš jen tu nejkvalitnější čoč-“ Pane bože.

Možná trochu s Laurel, ale tam to naštěstí včas zastavili, asi nějaké erupce na Slunci.

#68 Difa444: Asi máš pravdu. Musím říct, že od té třetí řady už to prostě není ono, nevím proč, ale už se na to asi skutečně nedokážu dívat tak, jako dřív. Musím říct, že se místy opravdu snaží, ne, že ne, ale stačí pak jediná scéna v duchu třetí řady, k tomu ještě ta její příšerně otravná matka, kterou osobně považuju za takového Jar Jar Binkse Arrow universa, aby se ještě čerstvé rány znovu otevřely a zas mi naskočí všechno, co bylo na trojce špatně. Nevim, no.

#76 HellTsuku #82 Uchvatitel
webmaster
6.12.2015 | 11:16:50
téčko171

#68 Difa444: Jinak bych ti chtěl strašně moc poděkovat, zatím mám takový pocit, že dosud s tebou jedinou, když to tak blbě označím, z opačného názorového pólu se o tom dá dost dobře a rozumě diskutovat, že mi aspoň trochu rozumíš a ve spoustě věcí se i shodneme.

#78 Difa444
webmaster
6.12.2015 | 11:23:35
HellTsuku

#74 téčko171: „Nejde o to, že jsi udělal místo hrachovky čočku. Jde o to, že jsi mi lhal!“

„Ale já jsem ti nelhal, pouze jsem ohnul realitu…a navíc, ty si zasloužíš jen tu nejkvalitnější čoč-“ Pane bože.

Když to tak vezmu, tak v podstatě tohle je v každém druhém díle, já se zeptám fakt tohle někoho baví?

Jinak s tebou musím souhlasit ve všem co jsi napsal.

6.12.2015 | 11:51:53
totti

#73 HellTsuku: Nie vždy je treba trvať na komiksoch. Nemyslím si, že Laurel by bola oveľa lepšia voľba než Felicity. Bolo by to lepšie, ale nie o moc. Ono by ani Felicity nebola zlá, aj keď zo všetkých možností asi najhoršia, keby ich vzťah nebol zároveň hlavným dejom seriálu. Aj keď celkovo si myslím, že scenáristi tie vzťahy moc nezvládajú.

6.12.2015 | 12:35:06
Difa444

#75 téčko171: Z prvé: Děkuji, já mám s tebou taky takový pocit a proto mi nevadí diskuse s tebou. Prostě se dá normálně bavit a nesklouznout do nějakých idiotských hádek, které nikam nevedou. Přece každý má svůj názor a svůj pohled. A pak jsou tu taky někdy pohledy těch kteří dohromady viděli „tři“ seriály, tak se na něj hold dívají víc naivně. Takhle to prostě je, tak bychom to měli brát. Ne ze se tu budou všichni hádat, tomu já diskuse neříkám ;-) Proto jsem se od toho taky nějakou dobu distancovala.

Za druhé: musím souhlasit, že jsem taky očekáva větší zaměření na Digga a na to jsem se v téhle sezoně hodně těšila. I když na druhou stranu je teprvě osmá epizoda a 15 epizod je ještě hodně, rozhodně se s tím dá něco dělat, takže zatím nebudu předbíhat a budou doufat, že mě s tímhle nezklamou.

za třetí: co se týče osmé epizody, tak mi to přišlo vcelku normálka, ta hádka kvůli synovi. Mě by asi taky vadilo kdyby někdo něco takového neřekl. Ikdyž reakce typu „s někým takovým nechci být“, byla přehnaná. A zase on jí mohl říct, že má zakázané jí o tom říkat, tím by se jistě hodně věcí změnilo. Ale tohle je pohled holky. Chlapovi do mozku nevidím :-D

a za čtvrté: Jar Jar Binks Universa :-D Tak to mě dostalo :-D

#84 paule
6.12.2015 | 12:45:06
Jane24

#48 Scenárista s veľkým S: To sice klesla, ale nemuselo to být jen kvůli Olicity, protože Ras Al Ghul taky nebyl tak dobrý, jak jsem očekávala a docela mě zklamal. Navíc ten Oliverův pád, který přežil byl docela zvláštní, takže si myslím, že Olicity nebyl jediný důvod. Asi prostě každý máme jiný názor a neshodneme se, ale nechci být další kdo se tady s tebou hádá, takže asi tak.

6.12.2015 | 14:11:08
armunder

#38 Scenárista s veľkým S: To chci i já aby Felicity zemřela. Tohle jak jsme viděli v první epizodě ten hrob tak to bude desátý díl. Devátý díl byl zvrat stejně jak s rash Ar ghulem. A když ten Oliver je pako a nevymyslel způsob jak Damiena zabít! Flash by si sním poradil hned v první epizodě!

6.12.2015 | 14:40:01
armunder

#24 Yoshiko: Se seriálem se nemůžeme rozloučit i když jí zabijou! Oliver si vybral špatnou a pokazil to! Tady vidíte jeho rozhodnutí jak to dopadlo! Seriál jde podle komiksu tak se Felicity takhle zbaví a Oliver si vybere Laurel. Když Oliver má syna tak už to přibližujou komiksů Takže Felicity bude v tom hrobě ! A byla pro Flashe dost dobrá osoba tak tam bude stát u toho hrobu někoho jiného by Flash nepostrádal!

6.12.2015 | 14:46:45
Uchvatitel

#74 téčko171: Souhlasím s tebou v mnoha věcech co jsi napsal a abych byl upřímný Digglův brácha mě nezajímá vůbec pro mě je mrtvý a Diggl mě nezajímá taky a néní to kvilu Felicity, jelikož jejich vztah mi nevadí at je s kým je, ale jak si napsal vadí mi to že hlavní příběh hraje vedlejší roli, většinou se seriálů tohohle typu zastávám, protože čtu komiksy(obzvláště Dc ty přímo miluji) a chápu že do Arrowa se magie a to všechno muselo přidat a to né jen díky Flashovi jak někteří píší, ale vidím že to co se dělo třetí sérii se začíná dít i tu a to je to že hlavní děj je zase upozadění na úkor nesmyslných událostí typu Digglův brácha žije a nebo zmíněné nesmyslné rozhovory, Když jsme slyšel a četl že má tato série být zaměřená na Diggla (tak mi to trochu vadilo přece jenom seriál se pořád jmenuje Arrow a né Diggl) myslel jsem si že nám tedy ukáží vývoj jeho postavy nebo i ty flashbacky by mi nevadili, ale přivést jeho bráchu byl hodně blbej tah aspon pro mě.

6.12.2015 | 14:57:19
Baltik

Ach jo, to je zase milion zbytečných řádků…

Pokaždé, co se Andy Diggle objevil na scéně, se vždy choval jak blbec. Takže absolutně nezajimavá postava.

6.12.2015 | 17:44:34
paule

#78 Difa444: Ta hádka kvůli synovi by se i pochopit dala. Ale je potřeba si uvědomit, že za 1. Oliver to věděl asi 5 minut a pro něj to musel být dost velký šok a ona na něj hned vystartovala, za 2. ve chvíli kdy mají pár hodin na vymyšlení plánu, jak porazit někoho, kdo žije už 4000 let, tak myslím že soustředit se na syna není vhodné. Chtěl bych upozornit, že rozhodně nejsem jedním z těch kteří chtějí Felicity mrtvou. Jen mám občas pocit, že se scénáristé snaží ten jejich vztah motat až trochu moc, prostě nechápu proč mají pořád snahu vytvářet mezi nimi hádky místo toho, aby se soustředili na hlavní zápletku (Darhka). Stačilo by kdyby jí řekl „Všechno ti vysvětlím později, ale teď se musíme postarat o Savage“ a potom si to klidně mohli všechno vyříkat.

#85 téčko171 #86 Difa444
6.12.2015 | 19:24:09
téčko171

#84 paule: To je přesně to, o čem mluvím – oni stojí tváří v tvář nepříteli, který je schopný během jediného okamžiku vyhladit celé město, stovky tisíc lidí a v předvečer rozhodující bitvy o všechno…začnou řešit jejich vztah, a že s ním nemůže být, když jí nevěří. WTF. Jinak teda jasný, že Amell není zrovna žádný Shakespearovský herec a ani to po něm nechci, ale mně teda při té první bitvě se Savagem vůbec nepřišlo, že by se choval nějak jinak, víc nesoustředěně, než normálně, jak pak tvrdil Barry. Na tom by mohli taky trošku zapracovat.

webmaster
6.12.2015 | 21:19:54
Difa444

#84 paule: Ano to naprosto souhlasím. Prve jsem chtěla poukázat na hádku jako takovou a né na situaci, ve které vznikla. I když naprosto chápu, že žádný seriál nemůže být naprosto realistický, tak vsouvat tyhle vztahové záležitosti doprostřed děje je naprostý nesmysl. Klidně to tam scénaristé mohli nechat, ale posunout to až na konec příběhu. Prostě vyřešíme to až bude po všem co se teď děje. Navíc mi nesedí k Felicity to, že by to takhle řešila, já si jí vždy představovala, jako někoho rozumného. Tudíž dle mého pohledu by na to přišla a nechala si to pro sebe, dokud nebude po všem.

6.12.2015 | 22:13:22
Cesc

Vztahy prostě hrajou v Arrowovi až moc velkou roli, což je špatně, protože to pak nikoho nebaví. Ve Flashovi mě to mezi Barrym a Iris taky vůbec nebavilo, teď s Patty už je to o něco lepší, třeba to jejich rande „naslepo“ bylo celkem vtipný. :)

7.12.2015 | 8:58:35
Epsik

#12 HellTsuku: Neasi taky jsem se zaradoval dokud jsem si nepřečetl ten koment… :D

7.12.2015 | 11:21:36
Scenárista s veľkým S

Musím povedať, že keď Felicity v epizóde Arrow S04E08 zhorela zaživa, tak som sa potešil! :D

#90 HellTsuku #93 HanyH #99 armunder
7.12.2015 | 12:46:24
7.12.2015 | 12:56:37
7.12.2015 | 15:16:38
HanyH

z té scény jsem měl takový krásný pocit, že ji scénaristi udělali pro všechny, kdo nesnáší Felicity :D …jinak z konce epizody jsem nabyl takového dojmu, že Felicity na toho syna přijde tak jako tak (z čehož bude větší průser – Oliver to bude tajit delší dobu tzn horší prohřešek), díky tomu se začne chovat iracionálně a to ji nakonec přivede do hrobu… ale to je jen má teorie :) …jinak možná to bude znít blbě, ale matka Felicity mi vůbec nevadí a nebál bych se tvrdit, že ji mám i rád… je to taková „panička“ :D

#94 paule
7.12.2015 | 19:27:53
HanyH

#89 Scenárista s veľkým S: škoda že nehořela dýl… mám dojem, že by to mnoho lidí ocenilo… takhle to bylo moc krátký :D

#95 Scenárista s veľkým S
7.12.2015 | 19:29:00
paule

#92 HanyH: to že na to přijde je skoro na 100% přece jen Oliver říkal že se za ním občas zastaví + kandiduje na starostu takže se to možná Felicity dozví z médií nebo tak něco

#96 Ellennnka
7.12.2015 | 19:34:09
Scenárista s veľkým S

#93 HanyH:

Ja by som ocenil aspoň 30 sekundovú smrť v plameňoch a matka Felicity mi tiež nevadí, tie jej upnuté šatičky milujem!

7.12.2015 | 19:36:04
Ellennnka

#94 paule: Z MÉDIÍ? :-D To dřív na to přijde sama :-) Nic ve zlém, ale vykreslují ji jako guru na techniku a je to jedna z mála osob, co se tam furt něčím vzdělává… dávno už není jen na pc a vyhledávání lidí ze seznamu. Ona na to přijde sama. A jelikož je z rodiny, kde je opustil otec naopak nečekám, že udělá scénu, ale pochopí to a pak tu 3/4 ulehne se dávicím reflexem :-)

7.12.2015 | 22:51:25
HellTsuku

Nečekám, že Blonde Bitch bude po smrti, myslím, že dostane přezdívku Oracle (Chudák Barbara). A pak budeme koukat v každém druhém díle na nějaký problémy mezi Oliverem a Blonde Bitch (Felicity)..... jak jsem psal celá série je taková jak jsem předvídal, díly jsou zase hlavně o tom jejich vztahu a Diggle který měl být důležitý pro tuhle sérii, na toho se kamera zaměřuje jednou za čas aby se neřeklo.

7.12.2015 | 23:19:51
Ellennnka

já nechápu, proč Williama považujete za problém. většinou první díl nové série ukazoval, o čem celá série bude, nástin, čeho se bude týkat A už v prvním díle bylo řečené dítě Ještě sousedky narážka že má takovej dojem, že to budou řešit dřív, než si myslí… A vy z toho děláte vědu. Prostě spisovatelé potřebovali, aby jste se přestali soustředit na důležité věci a řešili jste kraviny, tam vám dali tohle … viz ta „konverzace“ mezi Oliverem a Felicity, což nebylo nic jiného, než špatně napsané „drama“ pro nutné posunutí v ději. Tečka. A vy tady z toho děláte málem třetí světovou.

7.12.2015 | 23:27:49
armunder

#89 Scenárista s veľkým S: Já jsem se řehchtal jak to schytali všichni :D A vrátit čas umí jenom Barry proto je jedinečný ale nechápu proč nevymyslí jak zabít Damiena ho to baví sním bojovat. Kdy přišel do seriálu doktor Strange z Batmana tak bych se ani nedivil! Tolik postav z batmana Rash al ghul Deadstroke, Damien a další postavy a je jich hodně!

#100 HellTsuku #101 Scenárista s veľkým S
8.12.2015 | 0:03:37
HellTsuku

#99 armunder: To radši ne jde o inteligentní zápornou postavu, to by z něj udělali blbce, aby ho Arrow mohl porážet v každém díle

8.12.2015 | 1:19:09
Scenárista s veľkým S

#99 armunder:

Stačila by odstreľovacia puška a bolo by po DD. Pre istotu by som ju ešte namáčal v krvi Thei.

8.12.2015 | 10:36:01
leeo

#24 Yoshiko: tie nazory preto, ze su to este nevyzrete deti, co vidia len lietajucich supermanov :D

#103 HellTsuku #104 Scenárista s veľkým S
9.12.2015 | 9:50:13
HellTsuku

#102 leeo: Říká děcko co se udělavá při Olicity

10.12.2015 | 4:33:23
Scenárista s veľkým S

#102 leeo:

Bolo by potrebne si najskôr zistiť, kto ma koľko rokov, než niekoho označíte slovom, ktoré ste použili!

10.12.2015 | 8:53:01
Mival

#71 lukasplechacek: Konečně je tu názor, který mi 100% mluví z duše! Děkuji.

13.12.2015 | 9:31:35
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama