Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Jak dobře si pamatujete epizodu Oathbreaker?

Jak dobře si pamatujete epizodu Oathbreaker?

Ani ke třetímu dílu jsme si pro vás nezapomněli připravit vědomostní kvíz, který ověří, jak bedlivě jste epizodu s názvem Oathbreaker sledovali. Se svým výsledkem se nezapomeňte pochlubit v komentářích.

46 1
10.5.2016

Kvíz k epizodě Oathbreaker

Zdroj: HBO

Diskuze /143

I am one who knocks

10/12 jména zlovlků si vážně nepamatuju :d

#22 komja #76 Buddha666
10.5.2016 | 19:04:36
A_V

10/12

10.5.2016 | 19:08:39
DannyLee

12/12 :)

10.5.2016 | 19:09:38
Alfonse

10/12

10.5.2016 | 19:11:28
AviaRa

Super, jen tak dál, mě celkem baví. :D

#53 Šekok
10.5.2016 | 19:11:34
Bymyself

9/12 :( :D

10.5.2016 | 19:11:39
Krusader

12/12 :D

10.5.2016 | 19:12:41
sun tzu

10/12

10.5.2016 | 19:16:46
Stardos

Nu konečně plný počet :D

10.5.2016 | 19:16:57
gnatik

12/12 :)

10.5.2016 | 19:19:36
Michec

12/12 :)

10.5.2016 | 19:27:28
Stráťa

Ve třetí otázce máte chybu, Dayne v seriálu nebyl – jeho obouruční meč by nešel přehlédnout.

#13 Ann Taylor #14 ori
10.5.2016 | 19:32:40
Ann Taylor

#12 Stráťa: Ne, jistě, že ne, zaznělo tam přece: „To je ser Arthur Dayne, Meč jitra!“ „Ne, Brane, sklapni a koukej, to je úplně někdo jinej přece.“
Tvůrcům jsou jen nějaká důležitost a specifický vzhled Úsvitu ukradený, to jsou detaily, co je nezajímají už pár sérií.

#16 Stráťa
redaktor
10.5.2016 | 19:37:34
ori

#12 Stráťa: Namiesto toho mu dali 2 meče: Úsvit a Súmrak :D

webmaster
10.5.2016 | 19:41:20
Eddard1

11 z 12

10.5.2016 | 19:41:50
Stráťa

#13 Ann Taylor: To tam zaznělo? Koukám že jsem to asi šokem z toho jak se jim povedlo celou scénu zk…it radši zapomněl. V tom případě se omlouvám.

#17 AviaRa #31 Eddard1
10.5.2016 | 19:42:33
AviaRa

#16 Stráťa: Ano, bohužel to tam zaznělo. :/

10.5.2016 | 19:48:48
PitrsM

11/12 :-/

10.5.2016 | 19:48:55
komcus

9/12

čestný člen redakce
10.5.2016 | 19:51:46
Jarl Borg

11/12 Jak se jmenoval ta ,,herečka" co si vzal Varys do parády mi v hlavě nezůstalo :D

10.5.2016 | 19:54:01
GmfixCZ

12/12

10.5.2016 | 19:55:18
komja

#1 I am one who knocks: V podstatě to ani není tolik potřeba stačí si pamatovat jednoho ;) jinak 12 z 12 pro mě úspěch :D

stačí si pamatovat, že Ned setnul Lady a je vystaráno ;)

10.5.2016 | 19:56:23
Lethania

12/12

10.5.2016 | 19:57:01
Winnie 2.0

Ano, stačilo si zapamatovat Lady. :-) Ale zrovna nedávno jsem přemýšlel, kolik jich už zemřelo a kteří ještě cupitají po světě. :-) Jinak 11/12, akorát tu první jsem pokazil.

10.5.2016 | 20:00:49
Houfista

Byl, už článek o rodu Umberů? Díky za info.

10.5.2016 | 20:08:11
rhobos

chyba val – vala :/ :D 11/12

10.5.2016 | 20:17:05
Batiatus

8/12 zatiaľ mám z vás najmenej bodov :D

10.5.2016 | 20:22:56
mima33

10/12 celkom fajn :D

10.5.2016 | 20:25:02
Apolonsk

11/12 :)

10.5.2016 | 20:26:41
Dark Angel

11/12

10.5.2016 | 20:33:22
Eddard1

#16 Stráťa: Naopak scéna byla perfektní. Místo tězkopádného dvojručáku efektivní dva meče. Ovládal je dokonale. Kdo asi byl tím druhým z Královy gardy.

#35 Ann Taylor
10.5.2016 | 20:36:34
mirako

12/12 zatím jedu pořád naplno.. :)

10.5.2016 | 20:42:44
karel304

11/12, nedal jsem ten Parožnatý vrch :-)

10.5.2016 | 20:46:36
Pandrak

10/12, poslední otázka pobavila :D

10.5.2016 | 20:48:39
Ann Taylor

#31 Eddard1: Oswell Whent dle knížky, protože ten si měl brousit meč, dle herce prý Gerold Hightower. Ovšem pokud ten druhý ještě nestraší ve věži, tak klasický kříženec. Přece jenom jedna ruka navíc si účtuje podstatně méně než celý rytíř navíc.

#36 Ann Taylor
redaktor
10.5.2016 | 20:49:45
Ann Taylor

#35 Ann Taylor: Ale to bych možná ještě dala, zklamalo mě víc, jak vypadá Howland. Chlápka, co v první řadě dubloval Jaimeho, bych jako drobného bažináře fakt neobsazovala :D

#62 Eddard1
redaktor
10.5.2016 | 20:53:44
Maximiliancz

12/12 :) tyhle testy jsou fakt super :D fakt mě baví :)

10.5.2016 | 20:54:05
Stormerion

12/12 :)

10.5.2016 | 20:55:04
assasin creed

Ostuda 5/12 :(

10.5.2016 | 21:04:39
stina01

12/12 Vala mi dala trochu zabrat a posledni pobavila :)

10.5.2016 | 21:06:41
WmarliesW

11/12 :) Valu jsem nedala :/

10.5.2016 | 21:17:55
nevimjmeno2

Jak všichni machrují, Mám 8/12 a co jako.

10.5.2016 | 21:25:12
kajawah

11/12 Val Vala Valala (:

#45 Ann Taylor
10.5.2016 | 21:35:48
Maydy

12/12 :D

10.5.2016 | 21:42:52
Ann Taylor

#43 kajawah: Val je v knížce divoká princezna, sestra manželky Mance – Dally :)

redaktor
10.5.2016 | 21:53:29
Jery

Plný počet hurá (-: Za testy děkuju. Konečně test co člověka baví !

10.5.2016 | 21:59:09
JuRas

12/12…

10.5.2016 | 22:17:06
bloodywerewolf

10/12 meno tej zradkyne som si nebol isty s val alebo vala a zlovklov si tiez vsetkch uz nepamatam :) i ked ked som sa zamyslel tak mi to potom uz doslo ako sa to dalo vylucit :)

10.5.2016 | 22:18:49
Angellion

12/12 Kvíz jsem zkoušel hned po shlédnutí epizody, ale občas jsem se trochu zapotil. Nejvíce pak u jmen zlovlků. Jinak chvála a dík autorům :)

10.5.2016 | 22:23:15
dominikvtipil

11/12

10.5.2016 | 22:42:25
DHARMA4,8

7 z 12, tentokrát dost těžké pro mě.

10.5.2016 | 22:51:31
Locker

12/12 … Nymeria žije a spářila se s obyčejným vlkem…její děti (kříženci zlovlka a vlka) budou nápomocni proti pavoukům, které Bílí chodci vyšlou proti lidem…

#68 I am one who knocks
10.5.2016 | 22:56:24
Šekok

#5 AviaRa: Hodilo by sa ešťe taký quiiz že aký charakter ste z Got

10.5.2016 | 22:59:17
James_-

11/12 Scénu se Samem a Fialkou jsem neviděl, protože mě ale vůbec nezajímají. Akorát kecy o hovně, hned jsem to přeskočil. Nechápu, že jím dávají tolik prostoru, absolutně nezajímavé postavy, to už je snad lepší i Dorne

10.5.2016 | 23:12:19
Bonapatt

12/12 :)

10.5.2016 | 23:27:19
Corgar

6/8,9/11 a nyní 10/12. Vždycky 2 otázky mi udělají problém. Tentokrát zlovci a poslední padlý u věže radosti.

10.5.2016 | 23:52:47
drako83

10/12. ZLovlky jsem si pamatoval jenom díky lady :D

10.5.2016 | 23:54:47
Javier89

12/12 ale na zlovlky jsem musel jít vyřazovací metodou…jinak kviz je výborný nápad…a myslím že věž radosti pár lidem zamitala hlavu, v první chvíli jsem už dával Hightowera…

11.5.2016 | 1:18:53
azoxid

9/12, ale zlovlci byli hardcore a osud Daenerys je diskutabilní, osud Boltonů jsem prostě podělal :-D

11.5.2016 | 1:27:52
Kothy

9/12 :)

11.5.2016 | 1:31:58
deadkrist

12/12 :)

11.5.2016 | 1:35:55
Eddard1

#36 Ann Taylor: Howland Reed byl vlastně první co skončil na zemi, ale nebyl smrtelně zraněn a proto mohl potom zasadit tu smrtelnou ránu do zad famózního Arthur Dayne.

#65 Ann Taylor
11.5.2016 | 1:57:12
Hzjena

10/12 jména zlovlků byla záludná otázka, pro ty kteří nechtějí podvádět :D

#66 Janez
11.5.2016 | 4:48:53
Kasangra

11/12 Ach ta jména.

11.5.2016 | 5:18:55
Ann Taylor

#62 Eddard1: E? To… tu někdo zmiňuje? Já píšu, že nevypadá jako bažinář…

redaktor
11.5.2016 | 6:26:36
Janez

#63 Hzjena: Tak to nějak nechápu, tohle je spíš jedna z těch lehčích otázek (11/12)

11.5.2016 | 6:56:31
Tatko-Šmolko

12/12 :D

11.5.2016 | 7:27:09
11.5.2016 | 9:07:15
eRiCZech

11/12 Vlčiska zpropadené se opravdo nepamecám, veločovacé metodů sem samozřémě veřaděl Ghosta a pak mě tem zbel Summer a Greywind… no a já, semeňo, dal že SUMMER JE CHCÉPLEJ :D. Pedesát precent šance je někdá sakra mälo no :D. Ale te ludé, kdo to dávajíou pod 11/12, e to tentekrá jen kvöli těm vlčiskům zpropadeném, těm bech zakázal sa na tu kůkat. Obyčajně pokaždé 12/12. Oni poléců

11.5.2016 | 9:08:22
zdeek

11/12, Vala dala zabrat :D Ale nechápu, co vám přijde tak těžkýho na těch zlovlcích… vždyť to se snad nedá zapomenout, kdo měl jakýho zlovlka :D

#77 The_Last_Targaryen
11.5.2016 | 9:41:33
Epsik

Howland Reed ten souboj přežil? Protože to byl on kdo bodl Dayneho do zad ne? Jestli následně Reed padl na zranění tak by to čistě teoreticky měl být on kdo padl poslední ne? Ale nevím jestli tam umřel nebo to přežil…

#75 Chill #75 Chill #84 Ann Taylor
11.5.2016 | 9:51:51
Adelka2222

9/12 :( Nic moooc

11.5.2016 | 10:03:56
fikka

11/12, Dalla, Valla, hala bala…jinak nemeli byt u Veze radosti 3 rytiri kralovske gardy? Ten treti muze byt ve vezi nebo ho uplne vynechali?

#98 Luki1505
11.5.2016 | 10:32:59
PAKABY1995

11/12

11.5.2016 | 10:38:42
Chill

#71 Epsik:
#71 Epsik: určitě přežil. V seriálu i knížce Meera s Jojenem říkali Branovi že je poslal jejich otec. A mam pocit že o něm mluvil i Ned

11.5.2016 | 10:40:04
Buddha666

#1 I am one who knocks: No urco zemrela v prvni serii Sansina Lady, a urco pak Robuv … takze zbyvala jen jedna kombinace

11.5.2016 | 10:52:12
The_Last_Targaryen

#70 zdeek: Přesně, moje řeč. Kdo je FANOUŠKEM tak prostě ví jména, zvlášť když jsou tam od prvního dílu.

#78 eRiCZech
11.5.2016 | 10:54:16
eRiCZech

#77 The_Last_Targaryen: Takto tě to povém hošku, kdež véš Nemeriu a Lady a kdež véš Ghosta, tak jasně… ale kdež tě tam napéšů:

Léto, Chundeláč, Nymeria → Nymeria je od Aryi, tak je to take jasné. Chundeláč, Šedý vítr, Lady → tady je to jasný, LADY je chcéplá.

ALE pak nevéš, jestle chcépl Summer nebo Greywind… ŽEO, kor kdež te jejech jména padnů 2× za serejál. Na začátku a pak někde NÁHODŮ v děju. A tebe z těch čokloj zajémá jen to, jak omé kousat xechty.

#141 Angi
11.5.2016 | 11:16:43
Callysto

8/12

11.5.2016 | 11:32:17
ruzmim

Mno jo, 10/12 . Vlky jsem nedal a pak toho frajera pod hradem. Když by byla v odpovědích přezdívka, tak v poho :-)

11.5.2016 | 12:52:14
Rumek

12/12. Mohlo by to být ještě těžší…

11.5.2016 | 13:15:39
Wintersolider

11/12

11.5.2016 | 13:50:36
Ewael

12/12

11.5.2016 | 13:56:21
Ann Taylor

#71 Epsik: Přežil, minimálně jedno jeho dítě by mělo být mladší než je doba uběhlá od rebelie, ale nevím, kolik to je v seriálu přesně let.

redaktor
11.5.2016 | 14:51:56
Nikolperse

Teraz som dopozerala diel a na scénu, kde dá Umber dar Remsaymu, poviem len toľko, že to nebol Rickon Stark a že to nebola hlava jeho zlovlka. Ten chalan mi prišiel príliš starý na to aby to mohol byť Rickon, pripadal mi zhruba rovnako starý ako Bran (Rickon má byť o zhruba tri roky mladší od Branna). Podľa mňa je to iba pasca na Boltonov a Umber niečo chystá s Manderlym, takže by ma neprekvapilo ak by sa Bolton dostal do obkľúčenia v bitke, ktorá bude na konci série.

#87 Eddard1 #88 Ann Taylor
11.5.2016 | 15:13:49
terrencewhite

tak 8/12…měla bych se na to podívat ještě jednou…otázka se zlovlky mě zaskočila

11.5.2016 | 15:43:48
Eddard1

#85 Nikolperse: A kdo by to jako byl? Myslíš, že vzali stejného herce co hrál Rickona myslím ve 3 sérii aby ted po cca 2,5 letech hrál někoho jiného jako sama sebe?

11.5.2016 | 16:08:20
Ann Taylor

#85 Nikolperse: Vypadal na to moc starý, ale to proto, že herec je v pubertě a v pubertě prostě děti rychle rostou. Takže zatímco od začátku série uběhlo kolik…dva tři roky maximálně, v realitě šest. A nehledě na to, že neměl začínat jako ten knižní ve třech letech ale asi v šesti, i kdyby tam obsadili šestiletý dítě, bylo by mu teď dvanáct. Natož když obsadili starší. Pokud chtěli stejného herce (a jakože je to stejný herec, to nemusí nikdo ani zkoumat jméno v titulcích, stačí se mu podívat na obličej), nedá se nic dělat.
Já teda doufám, že nějaký komplot to je, protože by mě to jednak mrzelo a jednak ta hlava Chundeláče byla fakt dost malá (a pokud to je chyba autorů, kteří zapomněli i na to, že zlovlci nejsou velcí jako vlčata, tak už vážně stojí za míň než prd). Ale Rickon to je stopro.

#90 Nikolperse
redaktor
11.5.2016 | 16:14:28
Mrkrikajs

Jo, nepatří to zrovna pod tento článek, ale stejně… je jediný aktuální.

Někdo si všiml, že v tomto videu https://www.youtube.com/watch?… v čase 2:25 začíná Targaryen theme. Já to tak naposlouchané nemám, takže nemůžu posoudit. Co myslíte, je to pravda?

11.5.2016 | 16:43:43
Nikolperse

#88 Ann Taylor: Neviem kto by to mal byť. Ja iba hovorím že to nie je Rickon Stark. A ako hovoríš o tom veku, tak teraz by mal mať Rickon nejakých 9 rokov, podľa mňa by bolo celkom dosť cez čiaru ak by ho mal hrať niekto kto má 14–16 rokov (to sa už nedá zamaskovať). Herec to môže byť ten istý, ak potrebovali aby to bola postava ktorá sa na Rickona podobá, ale herca, ktorý má hrať Rickona mohli vymeniť, respektíve Art Parkinson (Rickon Stark) môže hrať dvoj rolu, čiže ten herec môže hrať aj Rickona Starka a aj toho koho Umber postrčil Boltonovi.

#91 Ann Taylor #93 Mrkrikajs #120 eRiCZech
11.5.2016 | 16:43:56
Ann Taylor

#90 Nikolperse: To je prostě pitomost. Joffreymu taky nebylo zrovna moc a jeho sourozenci měli být výrazně mladší, a přitom to podle vývoje události, jejich výšky, vyspělosti a schopností prakticky starší. Vem si, že Myrcella byla prostřední a vypadala starší než Joffrey v době smrti. A Tommen vypadá ještě starší. Vypadá to divně? Jo. Ale budeme předstírat, že starší není, protože být nemá. I když v jeho konkrétním případě hrálo i roli to, aby mohli natočit završení manželství s Margaery (což na druhou stranu znamená, že Myrcella by z toho logicky vyplynula opravdu starší než Joff). ) S tímhle si moc hlavu nelámou. Je to Rickon. Myslím, že v seriálovém podání z toho nakonec bude „abrakadabra, postaršíme je znova“ nebo „budeme dělat, že je mu maximálně jedenáct“.

#128 oskarka
redaktor
11.5.2016 | 16:53:12
Serials.

V tomhle mám výhodu, zlovlky si pamatuju všechny :D Jinak 10/12, Zmátla mě Fialka a kolik jich Jon pověsil, zaboha jsem si nemohla vzpomenout :D

11.5.2016 | 16:53:19
Mrkrikajs

#90 Nikolperse: Ok, tak fajn. Třeba to i bude past Umberů. Proč ale jejich vojsko bojuje s Boltony? A to nemůžeš nijak popřít. Je to vidět na x obrázcích i na několika scén z trailerů. :)

#95 Godshadow #99 MightRider
11.5.2016 | 16:54:12
Goldensmile

11/12 ach ty jména zlovků :D

11.5.2016 | 17:10:09
Godshadow

#93 Mrkrikajs: Tyjo, to jsi opravdu tak nedovtipný, nebo to je nějaká forma dyslexie, že nedokážeš porozumět vcelku bez hrubek napsanému tvrzení, třebaže slovensky, dle kterého je to Umber-Manderly past na Boltony, která se má vytěžit právě otočením v bitvě, ve které jsou na začátku – hádej kde? A nemůže to nijak popřít – hle, ani nepopírá! :D Ty by ses asi taky snadno chytal do pasti, co? :D.

Já teda fakt nestojím za teorií, že to není Rickon, ikdyž od dua Dildo&Debil se můžeme dočkat lecčeho, ale že je to společná past na Boltony smysl naprosto dává.

#96 Mrkrikajs
11.5.2016 | 18:10:19
Mrkrikajs

#95 Godshadow: Bóže… další takovej. Co to s Váma dneska je? Můžeš mi vysvětlit co by to mělo za smysl obrátit se na stranu Starků AŽ v průběhu bitvy, když by lučišníci Umberů zabili za tu dobu x lidí bojující za Starky? Nemůžeš, viď? Slovo „bojovat“ znamená BOJOVAT, ne stát. Všechny velké zrady na bitevním poli se odehráli tak, že započali buď před samotnou bitvou v poslední chvíli a nebo vznikli až v průběhu a to tak, že dotyčná strana se do té doby do bitvy nezapojila. Ti známí těch co padli, těm co se najednou obrátili proti nepříteli jim to jako jen tak prominou, jo? Prosím, už dost. Opravdu nevidím možnost, jak by se logicky mohli Umberské vojska proti Boltonům obrátit v bitvě. //// Jo! Kdyby mi zabil nepřítel číslo Y 1000 mužů nebo jen 4 a pak se obrátil najednou na nepřítele číslo X, tak si buď jistej, že bych čuměl. A kdo ne? :D Co to je za logiku. Viděls vůbec ten shot z traileru kde se zbývající hrstka snaží bojovat/krýt proti štítové zdi Boltonů? Těch už je tam sakra málo. Můžeš mi prosím říct, kde přesně tam pomáhají vojska Umberů Starkům? :D

#97 AviaRa #107 Nikolperse #108 Nikolperse #116 Godshadow
11.5.2016 | 18:48:49
AviaRa

#96 Mrkrikajs: Co ty víš, třeba budou střílet „tupými“ šípy, nebo gumičky. :D

Ironie, pro individua jako je Sammet a jemu podobní bezmozci.

11.5.2016 | 18:57:19
Luki1505

#73 fikka: mali, presnejšie to malo byť 7 vs 3 a prežili 2 Ned a Reed

11.5.2016 | 19:08:41
MightRider

#93 Mrkrikajs: Teď nevím, jestli myslíš, že bojuje s (jako spojenci) nebo s (jako protivníci). Tak jako tak, podíval jsem se na oba trailery a Umberové definitvně bojují na straně Boltonů. Jde to vidět například v druhém traileru, kde lučištníci rodu Boltonů a Umberů střílí na stejný cíl (standarty obou rodů jsou za lučištníky). Chtěl bych upozornit, že tohle bylo v rozboru napsáno špatně, protože v rozboru je tato scéna označena jako lučištníci rodu Freyů.

Tímhle ti to vyvracím, nebo potvrzuji, protože fakt nevím, co mělo to „bojují s Boltony“ znamenat.

A na jistotu víme, že proti Boltonům budou Hornwoodové a Mormontové. Taky se podíváme na Medvědí ostrov.

  • vysvětlení: 1. uniklá fotka z natáčení, kde jsou nastoupení vojáci

2. v druhém traileru Davos někoho přemlouvá v síni, kde v pozadí jsou erby s medvědem 3. Standarty rodu Hornwoodů a Mormontů jdou vidět v traileru v bitvě na straně Starků

Nakonec to tedy zhodnotím takhle. Umberové mají 20% šanci (dle mého tipu), že to otočí a postaví se na stranu Starků. Manderlyové mají 85% na to, že se v seriálu buď neukážou, nebo se bitvy nebudou účastnit. Jejich standartu jsem totiž neviděl absolutně nikde a náznaky nějakého Lorda-co-je-tak-tlustý-že-nemůže-jet-na-koni jsem nikde neviděl. Ani náznak po Wylisovi, nebo Wendelovi, nebo trojzubci, prostě nic.

Mám strach, že Dede a Didi to poserou ve stylu alá Tyrionova kocovinka.

http://memecreator.cz/…d/b6p3j2.jpg

#100 MightRider
11.5.2016 | 19:13:16
MightRider

#99 MightRider: Oprava: Anebo nenašli žádného sádelníka tak moc tlustého, že by chtěl hrát lorda Tři podbradky.

#101 Mrkrikajs #103 AviaRa
11.5.2016 | 19:15:18
Mrkrikajs

#100 MightRider: V poho. Občas mi stavba vět kvůli přecházení z AJ do ČJ dělá problém. :) Takže v kostce. JÁ tvrdím, že Umberové bojují s Boltony a kdo tvrdí něco jiného, je u mě lhář a falešník! :) PS: Já jsem byl zde vůbec první (rád to vždy připomenu) na tomto webu kdo tu postoval tuto fotku https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/…681226_o.jpg A když tam nebyl rod Umberů, tak člověk už hned začal spekulovat. Onehdá jsem si myslel, že se nebudou pojit k Boltonům (nechuť) ani ke Starkům (Velký Jon v zajetí).

#102 MightRider
11.5.2016 | 19:25:53
MightRider

#101 Mrkrikajs: A já to potvrzuji. Zároveň je pro mě velikým zklamáním, jak moc je Sever dok*rvený. Většina knižních dětí severských lordů totiž měla ze svých otců respekt a lásku. A ne, že chtěli všichni mladí hned vládnout. Tu prasárnu, kterou Smalljon řekl, by knižní Smalljon dle mého nikdy neřekl.

#104 Mrkrikajs
11.5.2016 | 19:33:20
AviaRa

#100 MightRider: Já se zrovna na Manderlyho známé koláče strašně těšil, ale dle D&D je hold lepší Smalljon „FuckEverythin­g“ Umber.

#106 MightRider
11.5.2016 | 19:35:46
Mrkrikajs

#102 MightRider: Možná ti to piřjde, protože i když jsou Umberové někdy podobní více divokým než je zdrávo, tak stále znají velice dobře čest a přísahu. Vůbec se mi nezdá, že by Velkej Jon prostě někde jen tak zemřel. Ani nevysvětlili jak se dostal z Dvojčat. Nebo možná, že i jo. Kdo se v tom jejich bordelu na Severu má vyznat…

#105 Tobar #106 MightRider
11.5.2016 | 19:57:05
Tobar

11/12 zlovlci mi utekly
#104 Mrkrikajs:

11.5.2016 | 20:08:09
MightRider

#103 AviaRa: Bohužel, už ani špekounci jim nechtějí hrát v GoT. Ledaže by udělali Wymana hubeného. Nebo by obarvili Maceho Tyrella, dali mu nějaké to CGI a šupli by ho místo Wymana. Oh, já zapomněl. Proč rovnou neskrouhnout rod Manderlyů s Umbery. Šak ti fanoušci by to nemuseli pochopit, že na Severu je tolik rodů.

#104 Mrkrikajs: Přesně tak. Musíme to ukončit. ČEŠI A SLOVÁCI, ÚTOČNÁ FORMACE!!!! ..... Kappa

Ale pozor! Teď mě blikla žárovečka (nesmějte se, vy nerdi). Co když je to podobně jako v knize. Jestli se nepamatuju zle, jeden z bráchů Umberových (Hother nebo Mors, teď nevím) jel k Ramseymu, zatímco druhý se nabídl Stannisovi.

Co když to teď převedli? Možná lord „Roose byl děvka“ řekl, že jeho otec zemřel sám. Ale třeba kecal. Třeba jen Greatjon popadl hrstku lojalistů a zdrhl. Třeba ho jen dobře vanishnuli a přidá se k Jonovi… Do prdele, co to plácám? Didi a Dede by tohle nikdy neschválili. Myslím, že teď si můžu říct já: Fuck everything!

11.5.2016 | 20:17:16
Nikolperse

#96 Mrkrikajs: Ja neviem prečo a ani ty nevieš prečo bojujú ako spojenci. Samozrejme sa môže jednať iba o začiatok bitky. Umber môže byť stále na strane Starkov, ale svoje zbrane môže proti Boltonovi obrátiť až vo chvíli kedy to nebude čakať, čiže najskôr v momente, v ktorom si bude Bolton istý svojím víťazstvom. Niečo podobné sa stalo aj v prvej sérii, keď Cersei zajala Neda Starka. Ned si bol, pri vstupe do trónnej siene, tiež istý, že za pomoci zlatých plášťov zaručí to čo chcel kráľ Robert, A zrazu ako to dopadlo? V momente keď si bol istý svojim víťazstvom prehral.

11.5.2016 | 20:41:25
Nikolperse

#96 Mrkrikajs: Mimochodom, ty sa opieraš o pár záberov s trailerov čo nie je práve najpevnejšie opierka. Je rovnako pevná ako tá moja. Bitka sa odohrá počas jednej časti a bude to zrejme celá časť, čiže od 50 do 60 minút, a tak nevieme čo sa počas toho stane. Ak by sa Umberovia počas bitky otvorene postavili na stranu Starkov, tak by mohli zabiť Remsayho a aj jeho vyšších a aj nižších dôstojníkov a väčšinu armády na jednom mieste a tak sa vyhnúť zbytočným obliehaniam, ďalším stretom a ďalšiemu veškerému odporu, ktorý by mohli Boltonovci spôsobiť.

#111 Mrkrikajs
11.5.2016 | 20:49:02
Aristid

11/12 jména těch šermířů jsem nějak nevnímal =D

11.5.2016 | 21:06:02
koctea

12/12

11.5.2016 | 21:12:22
Mrkrikajs

#108 Nikolperse: Promiň, ale záběr z traileru je rozhodně víc než teorie. Neříkám, že se musí splnit. ;) Já jen říkám, že se ne/můžou přidat na STRANU STARKŮ SAKRA HRNEK, HLÍNA, KONÍK! Teď už jsem se vážně naštval!!! :D Já jsem psal, že to není prostě logické, aby se Umberové přidali až v průběhu bitvy. Protože pro to není žádný výhodný důvod. Už jen ze strategického hlediska by byla potom jejich armáda ohrožena ještě mnohem víc. A to ani neberu v potaz ten zmatek. Já, že nevím proč Umberové bojují na té straně, kde bojují? Viděls vůbec třetí díl? Umberové mají svoje državy nejblíže zdi. Takže je logické, že se bojí divokých. Co je na tom k nepochopení. Ned neuměl hrát, Ramsay je ale naprostý psychouš, který hrát umí a hlavně může vyvést jakoukoliv kravinu, aniž by za ni byl potrestán, protože D&D. V knížkách má alespoň nějaké pomyslné vodítko. Klidně si mysli něco jiného. Od toho je debata. Já nejsem uživatel Godshadow, kterému vždy Zmrdkrikajs nakope pěkně tu jeho nevymáchanou pusinku a který pak musí kopat všude kolem sebe. :D Já tě za tvůj názor hanit nikde nebudu. :) Ps: Ještě se tak trochu opírám o samotný „únik“ průběhu bitvy na redditu.

Aneb jak Ramsay zastřelí lukem Rickona a pak ten zbytek… ale to je celé dost fantasmagorické.

#119 Nikolperse
11.5.2016 | 21:43:32
Luciz

Huráááá konečně 12/12 :D

11.5.2016 | 22:34:01
oskarka

11/12! Myslím si, že jména zlovlků snáz uhodli čtenáři knihy, ale když si člověk vzpomene, jak se jmenovala vlčice Sansy a jak vlk Robba, řešení není obtížné… :-) Já jsem zvrtala hned první otázku, nějak mi to neseplo, pak už jsem si dávala větší pozor.

#114 Atenecka
11.5.2016 | 23:38:15
Atenecka

#113 oskarka: Určitě ano. Ale zas ukázali hlavu Chundeláčka a ten byl jen v jedné možnosti…

#115 oskarka
11.5.2016 | 23:43:09
oskarka

#114 Atenecka: Jasně. Jen jsem chtěla říci, že jména zlovlků Sansy a Robba se v seriálu vyskytovala častěji, spolu s jejich majiteli, kdežto jméno Rickonova zlovlka si ti, kteří nečetli knihu, nemuseli zapamatovat…

12.5.2016 | 0:10:55
Godshadow

#96 Mrkrikajs: Promiň, ale nakopávat ti tu butthurt pusinku mě tak baví, zvlášť když ani netušíš, jak moc si na sebe nabíjíš, jakoby jsi to přímo chtěl. Takže. :D Ty budeš opravdu génius (ironie – pro Zmrdrikajse a jemu podobné bezmozky), který z pár „shotů“ ví, jak dlouho kdo bojoval na jaké straně, kolik kdo za tu dobu pobil lidí (hej fakty, jednou vystřelili z luků! :D), podle úzkého záběru části bitvy až po okraj naplněného neukončenými řadami lidí dokonce i to, kolik kterých je v „celobitevním“ měřítku (fakt dobrý :D :D – ale jo, couvaj! – to je hned jednoznačné, kdo je v přesile; vybavení třeba nehraje žádnou roli! :D), čili celkový stav bitvy, která navíc nikdy není na více frontách! :D

K tomu výblitku za těma tvojima lomítkama: Opravdu musí člověk někomu, kdo už vcelku umí psát (i když s hrubkami), do detailů rozebírat i ty největší triviálnosti, žes nepobral, že nečekanost pasti spočívá spíš v oněch intrikách (dar Rickona na znamení spojenectví) a že aby si to neposrali, museli by to hrát až do té správné chvíle, která je jen jednou, neriskovat, a klidně i bez zabití jediného Starkovic otroka! :D Ale klidně i s běžným mottem „smrt hrstky pro životy mnohých“; určitě není možné (i kdyby jsi se svými „nekonečnými“ znalostmi skutečně znal všechny velké – jen velké – zrady na bitevním poli), že se tyto zrady nikdy neodehrály bez „friendly fire“, navíc už mohou všichni tušit (bude-li to v jedné z posledních epizod s06), že už nejde jen o to, kdo bude sedět ve Winterfellu, a v neposlední řadě nezapomínej taky na to (ale to je vedlejší!), že mluvíme o D&D verzi (kde např. neváhají postavit celý národ raději za jednu kurvu a pár holek-bastardů než za moudrého vládce) – jak se co odehrávalo ve skutečnosti by D&D bylo stejně ukradené. :D A opravdu zkus trochu logičtěji psát, třeba aspoň správně v souvětích používat čárky, když už se o ně snad ve snaze vypadat chytřeji pokoušíš, aby ses v tom neztrácel a aby člověk nemusel nadbytečně luštit vazby; zkrátka co se zase urputně snažíš vykoktat za kydy. :D

Docela mě zaráží, jak je někdo opakovaně schopen se s takovou odvahou (zde rovnající se blbosti; hranice mezi nimi je, jak známo, velmi tenká) sám odrovnávat prezentováním výplodů svého velmi schematického myšlení, a tak sebevědomě (ale typickým znakem hlupáctví je vlastně rovněž sebevědomí), přesně á la „vždycky se vším hned hotovej“, i když o tom s jistotou zná skoro prd; tak trochu kombo slow to think, quick to judge a knows nothing, judges anyway (aka Jon Snow). :D A po předchozí zkušenosti – máš-li v úmyslu ze sebe zase klubat lejna (i když počítám, že se asi opět srabácky zmůžeš jen na úprk :D), raději čti vícekrát a popřemýšlej.

Ještě pro dutohlavce znovu dodávám, že se za tuto teorii přesto fakt nestavím. :D

Btw už jste ve vaší sektě eunuchů přijali víru Dothraka a luku, nebo je to stále tabu? :D

#124 Mrkrikajs #126 AviaRa
12.5.2016 | 0:38:52
Mighty Iwory

Až se bojím něco napsat :) nevím jak to je přesně v seriálu,ale Frey měl hodně důležitých zajatců z rodů na severu,dávalo by smysl přidávat se k maniakovi co Walderovi nechal rozcupovat dceru i s vnoučkem v psinci??navíc Walder Frey si tím sňatkem chtěl pojistit Sever a posílit tak svůj rod..

12.5.2016 | 1:41:50
Mighty Iwory

když se ví že Roose Bolton nebyl tak docela otráven nepřáteli,tak o jeho ženě a děcku se to taky může provalit..

12.5.2016 | 1:44:02
Nikolperse

#111 Mrkrikajs: Moja teoria je slabo podlozena, netvrdim ze nie. Treba brat do uvahy aj to ako sa hybu dejove linie. V linii Jona Sneha ubehlo par dnie, ale v linii Umber – Bolton – Karstark mohli ubehnut aj dva tyzdne, cize Umber sa medzi tym mohol dohodnut s uz ozivenim Jonom.

12.5.2016 | 9:16:23
eRiCZech

#90 Nikolperse: ČIŽE TAKUTO SLOVENSKŮ CHUJOVINU SOM DOTERAZKY NEPOZERAL.

12.5.2016 | 11:03:07
Akisi

12/12! Proč si toho tolik nemůžu zapamatovat i při učení na maturitu?!

#123 Natýýý
12.5.2016 | 13:49:17
Natýýý

11/12 :D

12.5.2016 | 15:41:38
Natýýý

#121 Akisi: Jj líp bych to neřekla :D

12.5.2016 | 15:42:23
Mrkrikajs

#116 Godshadow: Mám tu pro tebe taky jednu radu. S tvými „znalostmi“ angličtiny na úrovni B1, si je určitě zvládneš přeložit i sám. :) BY OTHER MEN‘S FAULT WISE MEN CORRECT THEIR OWN. Nikdy jsem neřekl, že jsem ten či onen. Ale teď už alespoň vím, že jsem na rozdíl od tebe člověk lepším. A to po lidské stránce. :)

Když už chceš vést s někým debatu, musíš taky poukázat na samotné nedostatky v argumentaci onoho člověka. :) To je jednou z věcí, co ti moc nejde. Ty totiž budeš raději psát na odstavec velký jak tvoje sebevědomí moje údajné negativa a důvod proč mě nemáš rád, místo toho, abys napsal v čem že se konkrétně mýlím. Já jsem se tě neptal co jsi o mě myslíš, ale v čem se mýlím. Chápeš vůbec ten rozdíl? :) Můj argument se skládá z několika úseků oficiálního traileru a z uniklého scénáře samotné bitvy na redditu a ty mi napíšeš ironicky: „Ty budeš opravdu génius.“ O.o? Co to sakra má bejt? T Další skvělá a magická věta, která ti nejde je jedna vůbec z nejdůležitějších: „Máš pravdu, ale..“ Mě vyčítáš moji „paličatost“, ale přitom TY sám nedokážeš uznat svoje chyby. Když ti uvedu výchozí otázku na kterou očekávám odpověď, tak nemůžu ihned tušit, že ty ji budeš hned brát jako opěrný bod pro tvé hajzlíkovství a okamžitě ji přetvoříš do něčeho, co tě má vyprovokovat k emočnímu vypětí. A proto jsem rád, že tě tak seru. Přestaň si nalhávat, že to TY jsi ten, kdo MĚ vytáčí… to jsi totiž TY.

Když už děláš z internetové diskuze absolventskou práci, zkus místo korekcí taky zkontrolovat samotný dosah tvé „práce“. Možná ti dojde, že úhlednost je na nic, když samotné článek vůbec o ničem nepojednává. V tvém psaní je tolik nenávisti, až mě jímá hrůza co jsi to za člověka. A já jsem podle tebe… jak jsi mě to nazval? „butthurt“? :D Váu.

#125 Mrkrikajs #133 Godshadow
12.5.2016 | 17:03:05
Mrkrikajs

#124 Mrkrikajs: Ještě k těm Dothrakům. Pokud si dobře pamatuji, bavili jsme se přeci o efektivnosti vůči plátové zbroji a o dobývání a udržení dobytého území. Prosím, jak velkou roli, že v tom hrají ty tvoje luky? Si jako myslíš, že stačí lukostřelci, když ani nemáš beranidla, obléhací věže či katapulty?

#134 Godshadow
12.5.2016 | 17:08:53
AviaRa

#116 Godshadow: Proč používáš můj dodatek s ironií? Ano, Umberové určitě postřílí půlku Seveřanů na straně Jona a pak se otočí a postřílí Boltony. Když se jich pak Jon zeptá, proč se neobrátili v bitvě rovnou, tak mu Smalljon „FuckEverything“ Umber řekne „Oh, go fuck yourself cunt“. Jinak ten tvůj příspěvek je vtipný, ale Mrkátko už zareagoval, tak si počkám. :D

#127 Mrkrikajs
12.5.2016 | 17:14:14
Mrkrikajs

#126 AviaRa: Já jsem sice reagoval, ale taky jsem to tím uzavřel. Nemám potřebu si tady řešit jeho osobní spory. Neměl jsi reagovat ani ty. Teď tu hubu nezavře už nikdy. ;) Jak můžeš vědět, že budou střílet na Jonovu armádu? Gumovými projektily budou sestřelovat ptáky na obloze. Na Severu je touhle dobou lovecká sezóna. :)

12.5.2016 | 17:41:23
oskarka

#91 Ann Taylor: Víš, Ann, v tom, myslím, pravdu nemáš. Vždyť seriál již běží šestý rok a to, že odchod Brana a Rickona ze Zimohradu dali třebas… ve čtyřce (já si to nepamatuji, mohla to býr trojka), to nic neznamená… prostě kluci normálně dospívají. Takže Rickonovi bylo na začátku asi pět a teď je mu 11–12, to není nic divného.Uběhlo už několik let od začátku příběhu. Nakonec je to patrné i na samotném dětském herci – dospívá. Já tedy nepotřebuji, aby se tam Rickon s Ošou přibatolil, já počítám s tím, že dnes už je starší. Ano, možná dějově uběhly jen tři nebo čtyři roky, ale to už snad nehraje roli, ne?

#129 Ann Taylor
12.5.2016 | 21:27:17
Ann Taylor

#128 oskarka: Počkej, jak nehraje roli? Nezní trochu jako doublethink vědět, že uběhly maximálně tři roky děje, ale když se řekne Rickon, zároveň vědět, že uběhlo pět? To HRAJE roli, zvlášť, když si teď kvůli tomu tolik lidí myslí, že je to návnada, i když ho hraje stejnej herec. Rickonovi je devět. Herci ne a je to znát. To pravda jednoduše je a není to první případ, viz Tommen a Myrcella. Takovým tempem nedokážou zajistit, aby vzhled herců odpovídal věku postav, což je fakt, s kterým se nedá nic dělat, ale tak prostě buď musíme dělat, že na těch „víc jak deset“ nevypadá, přestože nezpochybnitelně vypadá, nebo udělat abrakadabra říct, že tohohle jednoho skokem ještě víc postaršíme, že na začátku mu vlastně nebylo šest, ale devět, aby to víc odpovídalo (a pak se dostaneme právě na tu hranici, že bude náhle starší než jeho starší sourozenec). Ale říct, že uběhly tři roky, ale pro něj lokálně šest, to prosím ne. To ať se děje v Grimmovi, toho už nezachrání nic.

#131 Chill
redaktor
12.5.2016 | 22:26:23
dracek999

12/12 :-D

12.5.2016 | 23:02:42
Chill

#129 Ann Taylor: Pro mě osboně to nepředstavuje nejmenší problém, ano v knihách je ten děj takový v seriálu makový. Já to beru tak, že v seriálu prostě uběhlo mnohem více času než v knihách (vzhledem dospívání herců). Tak to snad lze brát, nemám pravdu?

#135 Ann Taylor
12.5.2016 | 23:26:46
Mlejn@s

Jsem Lamička 7/12

12.5.2016 | 23:34:53
Godshadow

#124 Mrkrikajs: Á, takže jsme dospěli do bodu, kdy nám je proti srsti naše vlastní medicínka… :D

Můžu ti říct, že jsi za dlouhou dobu největší internetový pokrytec, s jakým jsem měl tu čest, asi si to fakt neuvědomuješ. :D Ale na netu to na druhou stranu naštěstí lze většinou vše dokázat (dohledat).

Proč sis to probůh nepřečetl víckrát, když ti to očividně dělá problémy (anebo to nepomohlo, viď? :D), taky nemám čas ti všechno pořád rozebírat, ale protentokrát ti prozradím tajemství a dovolím si podotknout, že článek opravdu o něčem pojednává a opravdu jsem „poukázal na samotné nedostatky“ v tom, co ty nazýváš argumentace :D, a to ve dvou (!) prvních odstavcích (!! i když jsi to ty, skoro nemůžu uvěřit, že jsi to fakt schopný tvrdit :‘( ), třebaže posměšně; nemůžu za to, že sis všímal jen laciných urážek nebo že tě uhranul jen ten krásný poslední odstavec („velký jak tvoje…“). :D

Taky ti v důsledku tohoto, co ses nyní dozvěděl (a možná i pochopil), prozradím, že ty jsi ten, kdo tady právě (#124) jako první vložil „samotné“ článek, který vůbec o ničem nepojednává (hups – zase jsme si mohutně nakáleli do huby :D), a absolutně přehlížíš všechny ty vytknuté „samotné nedostatky“ a zřejmé scénáře, jak by se zrada mohla klidně odehrát (třebaže na to boty nevsadím), a já tě až tímto budu následovat, neb k tématu moc nepřispěji (protože tys nepřispěl). Ale při tvém nebetyčném pokrytectví si to stejně asi nikdy nebudeš schopen uvědomit, natož si to přiznat. :D

Za dále se tvoje genialita rozšířila i o rozeznávání emocí skrz pár odstavců na internetu (:O), přičemž všude rvu smajlíky speciálně pro trouby tvojeho formátu, aby se náhodou nemystifikovali, neboť jsem náramně nad věcí a realxuju, tudíž ses očividným „Přestaň si nalhávat, že to TY jsi ten, kdo MĚ vytáčí… to jsi totiž TY.“ (btw co že to mělo znamenat? :D) opět sám odrovnal. Ale budu ti jich dávat pár grátis: :D :D :D… :D

A ke všemu máš ještě ty odvahu remcat něco o chybách. :D Dělám jich spousty, ale jaká by to zde asi tak mohla být? :D Když jsem ani nic vlastního nepsal (kromě možností zrady – asi jako psát, že slunko hřeje :D), jen defuckto poukazoval na tvé schematické uvažování a abduktivní zobecňování (ony 2 odstavce, ju? :D)? A jestli si opravdu ještě myslíš, že jsem něco napsal nazdařbůh; že není vše tak, aby sis buď něco uvědomil, nebo se chytil jak ryba, můžeš si ušetřit práci. :D

A možná jsi z toho všeho vydedukoval, že moje zvratky zde se týkají výhradně tebe a nikoho jiného. :D Je pěkné, že najednou se projevuješ jako „já tě za tvůj názor hanit nikde nebudu“, je to určitě pokrok (thumbs up!), ale nesmažeš tím to, jak si svoje názory prezentoval doposud, což je taky důvod, jak ses jistě nedovtípil, proč tě obšťastňuju – fakt mě baví ponižování eunuchů, co si rádi hrají na chytráky (trošku Cersei style – nehejtuj ji tolik, máte dost společnýho a byly byste, holky, dobrá dvojka – ta je též ve svém fantasy fanfiction universe přesvědčená, že je 10× chytřejší :D), často před děckma, co se v drtivé většině v diskuzích baví naprosto normálně (ve vším dobrém smyslu toho slova), přičemž se ty mladší neštítí z první ruky hrdinsky ponižovat, když nesdílí jeho názor (důkazy jsou všude možně po Edně :D), a snaží se do toho zapojit i ostatní, a s tím vším ještě dokáže napsat, že se cítí jako „…člověk lepším. A to po lidské stránce.“. A proto jsem zamořil tuhle diskuzi a krmím ti pusinku tvými vlastními výkaly a pokrytectvím, které ti zjevně moc nejsou po chuti, co? :D Ale nic jiného než ubožáka jsem od tebe ani nečekal. :D Adios. :D

12.5.2016 | 23:57:34
Godshadow

#125 Mrkrikajs: Ale né, opravdu se chceš vymlouvat i z tohoto? :D V první řadě, opět jsem jen v souvislosti s posledním odstavcem výše poukazoval na to, jak ze sebe zase neváháš dělat generál majora, i když o věci neznáš ani základní věci (jakože jsi netušil, že Dothraki používaj luk :D (btw luky zabíjely i maníky v plátové zbroji, bys nevěřil :D… museli, víš, někam… hmm… mířit! :D), nemluvě o tvojem míchání IS a rytířů a NATO a zaklínačů a Unsullied atd atd :D), takže nerozumím, proč mi ublíženě předhazuješ „Si jako myslíš“ :D, když za a) jsem nic takového nepsal a v té diskuzi ani nebyl :D a za b) Dothraki v obléhání něčeho jiného než svých koní (zepředu i zezadu) fakt neexcelují (a už o tom dávno mluvil v ASOIAF GoT Daenerys IV Jorah). :D V druhé řadě rozhodně nebudu substitutem tvé neschopnosti si to najít, už jsem ti toho vysvětlil dost; je to vše zde…

13.5.2016 | 0:06:15
Ann Taylor

#131 Chill: No neuběhlo. Já vím, že plno lidí si myslí 1 série = 1 rok děje, ale ne. Tyrion fakt nehnil v celách rok, od bitvy na Černovodě do zabití Starků neuběhl celý rok, natož víc než rok od královských zásnub a královské svatby Joffa, Dany se v Meereenu bezradně rozhodně neválí už dva roky, Bran taky necestoval víc než rok a tak dál. To prostě… z mého pohledu je kiks, s kterým se nedá nic udělat, pořád kiks, a nemám potřebu pro to hledat omluvy, abych to jako kiks neviděla. Tolik času neuběhlo, herec je moc starej, postava moc mladá, nesedí to na sebe velmi znatelně, nic s tim dělat nemůžou, což normální člověk pochopí. Ovšem kiks to pořád je a říct si, že prostě uběhlo víc času, vzhledem k ostatním okolnostem, u kterých logicky neuběhlo, to neberu.

#137 Chill
redaktor
13.5.2016 | 8:14:20
Espelida

11/12 Sam s Fialkou mi bodík nedarovali :-).

13.5.2016 | 13:56:15
Chill

#135 Ann Taylor: já vím že ne, ale když to tak vemeš, tak stím nic dělat nemužou nemyslíš? Leda to natočit absolutně všechno a pak to rok za rokem odvysílávat. Jak říkáš, je to kiks, ale takový který oni nijak neovlivní. Nijak = protože přeobsazovat postavy jinými herci, to by byla větší kravina než tak jak to je teď.

#138 Ann Taylor
13.5.2016 | 14:45:42
Ann Taylor

#137 Chill: No však, to snad říkám od začátku, ne? Buď můžeme předstírat, že je malej, i když tak nevypadá, nebo si namluvíme, že byl od začátku starší, i když to není pravda. Jen jsem psala, že nepočítám s tím, že by se k tomu nějak sami vyjádřili, protože tohle je na ještě nižší úrovni, než jiné detaily, kterým se taky nijak nevěnujou.

redaktor
13.5.2016 | 15:27:29
Fat Tony

12/12, som biflos :)

14.5.2016 | 6:42:50
warcz

Zdravím, pro všechny fanoušky GoT nabízím na svém začínajícím eshopu obaly s GoT tématikou. http://www.obalho.cz/got/

14.5.2016 | 12:07:38
Angi

#78 eRiCZech: Ano, ale víš, že Duch žije, pač byl v každém dílu téhle série. Ghost je Jonův. Takže na tu otázku stačí chvíli uvažovat. Kdo by dal zlovlkovi jméno Lady. Jedině Sansa. A to, že ji psa nechali sejmout si snad pamatujem všichni. Byla to jedna z prvních opravdu výrazných scén. Takže lady – ghost a zbyde jediná možná odpověd. Taky nemám páru, jak se jmenují ostatní psiska.

14.5.2016 | 20:56:49
M.Heaven

10/12, mohlo by to být lepší. :D

16.5.2016 | 11:55:17
JimmySon

Opožděně, ale 12/12. =)

16.5.2016 | 11:56:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama