Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Lucasfilm údajně pozastavuje tvorbu všech Star Wars spin-offů

Lucasfilm údajně pozastavuje tvorbu všech Star Wars spin-offů

Když Disney koupil práva od George Lucase, zřejmě si nemyslel, že po čtyřech letech bude řešit první velký problém, kdy diváci zkrátka nechodí na Star Wars film do kina. Jenže je to bohužel pravda, Solo v kinech naprosto vyhořel, a tak studio mění svou strategii.

5 27
21.6.2018

Katastrofické tržby filmu Solo: Star Wars Story musí mít nějakou odezvu. I když jsme například psali o možném odstoupení prezidentky Lucasfilmu Kathleen Kennedy, tak to nyní není na programu dne. Zdá se, že studio mění svou strategii. Podle serveru Collider Lucasfilm aktuálně pozastavil práce na všech spin-offech a místo toho se bude soustředit na Epizodu IX J. J. Abramse, která by se měla začít již brzy natáčet.

Když hovoříme o spin-offech, myslíme především chystané filmy s Obi-Wanem Kenobim a Bobou Fettem. Druhý jmenovaný nedávno získal režiséra, o film se měl postarat James Mangold (Logan), ale zdá se, že projekt zůstane chvíli u ledu. To stejné platí o filmu s Kenobim, u kterého již existoval menší tvůrčí tým, který prý začal na snímku pracovat. Všechny práce ale byly nyní zastaveny.

(Tak dočká se Ewan McGregor svého filmu, nebo ne? Foto: Disney)

Pokud jste fanoušky Riana Johnsona, tak můžete být v klidu, jeho trilogie se údajně stále chystá. V suchu by měla být i série od Davida Benioffa a D.B. Weisse, tvůrců Game of Thrones, kteří na nových Star Wars začnou pracovat, jakmile dokončí poslední řadu již zmíněného seriálu. Studio pochopitelně může svou strategii přehodnotit, v nejbližších dnech snad budeme vědět víc.

K dnešnímu dni film Solo: Star Wars Story vydělal na domácí půdě 196 milionů dolarů. Situace ve světě je ještě horší, tam film utržil pouze 147 milionů dolarů a je tam prakticky mrtvý. Celosvětově tak snímek dal pouhých 343 milionů dolarů, což je pochopitelně na Star Wars film velice málo. Jedná se o propadák léta a není divu, že se studio chytá za hlavu a snaží se analyzovat, kde udělalo chybu.

Jste smutní, že Disney zatím pozdržel výrobu spin-offů?

Zdroj: ComicBook.com, BoxOfficeMojo.com

Diskuze /31

Railbot

A za vše vděčíme Ruin Johnsonovi, který SW pro většinu lidí natolik znechutil, že po TLJ na další film už prostě nejdou. Fakt díky.

#10 Dealler
21.6.2018 | 11:11:11
rhobos

Za vše vděčíme především špatnému načasování filmu… Po Avengers a Deadpoolovi šel do kina málokdo.. né každému se chce utrácet 3× za kino. Kdyby šel Solo do kina bez takovéto konkurence.. tržby by byly daleko větší.

21.6.2018 | 11:18:45
Konor123

meli by se soustredit prave jen na spin-offy protoze tam defakto lze neco ziskat… solo byl proste blby napad na namet pac vetsina fanousku davaji prednost knizniho originu… kdyby misto nej vydali rovnou Bobu nebo Obiho tak by udelali lip … uvidime jestli epizoda IX zachrani novou trilogii nebo jestli zatluce posledni hrebik v rakvi …

21.6.2018 | 11:24:08
Wolfinator1

Bravo Disney, za posledních 40 let by nikoho nenapadlo, že Star Wars filmy budou skomírající ( nevýdělečná značka ) :D a vám stačí 4 roky :D. A to se mi Han líbil , ale vážně bylo spousta faktorů, které podcenili či udělali špatně ( načasování či reklama – nový SW film a nikde nic, kdybych nebyl velký fanda co sleduje i zákulisí atd… , ale jen běžný divák ani nevím, že nějaký Han je v kinech. ) Proč už sakra neposlechnou většinu fanoušků a neudělají nějakou ultimátní řežbu z války Jedi VS Sith ze Staré republiky.

21.6.2018 | 11:29:41
Husker

Podle mě hlavně každej rok jeden nebo dva star wars filmy jsou prostě moc a trochu to ztrácí to svoje kouzlo + je oznámená hromada dalších spin-offů, další trilogie a bůh ví co ještě… Navíc nová trilogie taky neni nic extra a to se odráží na úspěchu spin-offů. Rogue one byl podle mě nejlepší z týhle nový vlny, ale já osobně na star wars chci kvůli světelnejm mečům, jediům a sithům. Vesmírný bitvy, laserový přestřelky a přepatlaný humanoidní mimozemšťany má každý druhý sci-fi a třeba i lepší. Navíc to dají do kin když je tam spousta velkejch filmů, tak to se pak nemůžou divit.

21.6.2018 | 11:54:24
Nigrant

Ruin Johnson a Kathleen mrdka Kenedy dvě zrůdy z pekel které zničí Star Wars, no ono už se po tom hovně TLJ stalo… Solo to za něj odesral přitom to byl super film!

#21 JK
21.6.2018 | 11:58:42
Golradir

OK. Na Solovi jsem byl asi až dva týdny po premiéře, protože to byl opravdu špatný termín. Film mi spravil chuť po nejhorším díle SW → 8. Epizoda 9 měla u mě jedinou šanci, kvůli tomu, že ji připravuje Abrams, ale teď když dali mého vysněného Kenobiho k ledu, tak i já budu bojkotovat epizodu 9. Doufám, že fanoušci vytvoří nějakou petici, aby si studio uvědomilo, že fanoušci chtějí mnohem více Kenobiho a Fetta než nějakou zasr*nou trilogii od Riana „KKT“ Johnsona…

21.6.2018 | 11:59:48
percival2

Moc multikulturní epizoda 8, kdy levicové zaměření tvůrců naráží na pravicovou orientaci těch, co to platí ;-) Výsledek … znechucení diváci.

#11 Dealler
21.6.2018 | 12:11:56
RagnarokCzD

V poslední době Solo rozhodně jeden z lepších kusů …

A přesto se o něm mluví jako o chybě … to mi nedává smysl, on byl spíš jen první na kterýho dopadli chyby minulý. :D

#14 zorgSVk
21.6.2018 | 12:12:02
Dealler

#1 Railbot: Ok tak nechoď a neotravuj s tim tady.

#24 Railbot
21.6.2018 | 12:21:03
Dealler

#8 percival2: Jo a ještě něco o migrantech nám tu napiš, aby ses úplně zesměšnil.

#12 Nigrant #18 percival2
21.6.2018 | 12:22:13
Nigrant

#11 Dealler: Něco věcnýho do diskuze nebo si tu vlezl jen prudit? V tom případě tady neotravuj ty trolle!

21.6.2018 | 13:01:46
DominikCzech

Roztomilá zvířátka, vtipný hláškujcí robot, tlustá číňanka, cernej stormtrooper co zradil rad, hlavni postava zenska, slabej nebo skoro zadnej zaporak a hlavne bez souboju s meci. Co se asi muze pokazit…

#15 zorgSVk #16 eloise
21.6.2018 | 13:12:59
zorgSVk

#9 RagnarokCzD: Nie chyba ako film samotný, ten bol v celku podarený aj podľa recenzentov aj uživateľov. Jedná sa o „chybu“ vďaka finančnému prepadáku, ale oni si za to môže keď film poslali do kín v takom čase.

21.6.2018 | 13:32:04
zorgSVk

#13 DominikCzech: SW Nie je len o súbojoch mečov ty hejter pojašený. Stádo vede vúl.

21.6.2018 | 13:33:17
eloise

#13 DominikCzech: Väčšina z tých postáv boli napísané dobre. Ak sa chceš pozerať stále na to isté tak si choď pozrieť My little pony.

#22 A_V
21.6.2018 | 14:09:33
Secret.Dandelion

Zlatej Jar Jar proti tem postavam v ep. 8 … krome Rogue One naprosty shit, a i to by bylo nic moc nebyt Darth Vadera. A ano, SW ma byt hlavne o soubojich laserovych mecu a poradnejch vesmirnejch bitvach …

21.6.2018 | 14:13:54
percival2

#11 Dealler: Proč? Že nahradili v Epizodě 7 hlavního hrdinu hrdinkou, to byl takový testovací balonek. Dorazili to tou tlustou Číňankou ;-) Lesbičky a gayové tam nejsou jen proto, že by si odvařili ruský trh nebo by museli přestříhávat. Taky Disney má naštěstí na všech filmech nízký věkový limit. Nevím, ale trapný mi s těmi migranty připadáš spíše ty …

21.6.2018 | 15:40:08
hoolio88

Přesně tohle jsem čekal :( Spíš by měl někdo nikoli pozastavit, ale spíše definitivně zastavit Kennedyovou a Johnsona…

21.6.2018 | 15:53:12
Lex Luthor

Star Wars, které Lucas pracně vytvářel pošle Dysney do kytek za pár let. Vyhoďte Kenedyovou a Johnsona protože jestli se uskuteční ty jejich plánované projekty tak Star Wars půjde opravdu do hrobu.

21.6.2018 | 16:11:35
JK

#6 Nigrant: ti dva spolu určitě něco měli pač to není normální co udělali z Ep 8 totalní sračka hlavně ten Luke :( fakt chudák Mark Hamil a ta linka z tou zasr. čínankou to byla totalní demence :D a na toho Obiho jsem se nehorázně těšil !!! fakt nechápu Lucase podle mě i ta jeho trilogie by byla super než takový srajdy co vznikly :D :D uvidíme Ep 9 ;) Sola sem ještě neviděl počkám si na Blue-ray ;)

21.6.2018 | 16:35:35
A_V

#16 eloise: Dovolím si nesouhlasit. Ty postavy jsou příšerné. Dřív byl potřeba výcvik od dětsví, aby ses naučil používat Sílu. Rey se celej život povaluje na zapadlé planetě a najednou ovládá Sílu jako mistr jedi. Finn na konci ep.VII vypadal, že se chce přidat k odboji a stane klaďasem, ale na začátku ep.VIII chce zase zdrhnou a všechny nechat umřít. Během filmu měl asi nějaké prozření taže se na konci chce objetova, ale v tom mu zabrání ta holka a ohrozí tím zbytek odboj protože se do Finna za těch pár hodin mocinky moc zamilovala. Ta pič.a Holdo se neuráčí říct posádce svůj plán taže si všichni myslej že umřou. A přoc? Prostě se jí nechtělo. Luk v ep. VI odmítl zabít Vadera(asi nejvěstšího vraha v galaxii), ale rozhodne se zabít svého malého synovce. A když to nakonec neudělá tak zdrhne a nechá galaxii ve srač.ach do kterých ji dostal. Prostě perfektní postavy

#23 leevan #25 Lex Luthor #30 Hed94
21.6.2018 | 17:00:09
leevan

#22 A_V: Bohužiaľ tá charakterová asasinácia je čisto chyba Johnsona a VIII epizódy. Postavy sú zaujímavé a v VII epizóde predstavené veľmi dobre. Čo sa stalo potom, nuž…To je na polemiku o TLJ, ktorú by som nerád začal.

21.6.2018 | 19:22:17
Railbot

#10 Dealler: já jsem na Solovi byl, ty osle, píšu jak to vnímají ostatní fanoušci. Znám takových celou řadu.

21.6.2018 | 20:26:52
Lex Luthor

#22 A_V: Souhlas jediný kdo je tam trochu normální je Poe

#26 leevan #27 fenix66 #29 azoxid
21.6.2018 | 21:32:18
leevan

#25 Lex Luthor: Johnson podľa mňa pokašľal aj jeho postavu. V TFA, comic series ani v novelizácii sa nikdy nestalo, že by sa Poe vzbúril proti autorite alebo s ňou mal nejaký problém, alebo, že by ignoroval velenie Lei, ktorú obdivuje. Aj ten fakt, že hneď v prvej scéne je pripravený nechať zomrieť svojich kolegov, aby zničil Dreadnought a neskôr je stále zameraný skôr na úspech svojej misie, než na nespočetné úmrtia ľudí z Rezistencie – to proste nie je vývoj postavy, ale zlé a nekonzistentné písanie.

21.6.2018 | 22:27:47
fenix66

#25 Lex Luthor: souhlas Poe. Je to skvělá postava a doufám, že v ep IX bude mít hodně prostoru.

#28 HellTsuku
22.6.2018 | 1:12:34
HellTsuku

#27 fenix66: Jo při romanci s Rey :D

22.6.2018 | 5:33:01
azoxid

#25 Lex Luthor: Jo, jasně. Poe, který hned na začátku bez váhání přivede ke smrti většinu odboje, protože „vidí příležitost“

22.6.2018 | 13:21:22
Hed94

#22 A_V: Líp to asi ani napsat nejde… Už když sem viděl tu scénu jak Luke zahodil svůj meč a jen tak si odkráčel… tak sem měl chuť odejít z toho kina, protože sem věděl, že celej film bude jen horší…

Mě dostalo i kolik faktických chyb tam v tom filmu udělali… Už jen to jak ta Asiatka zachránila Finna nedává smysl…

V jedné scéně jede zpět, on jede naopak rovně… a pak do něj narazí z boku ? Jak se tam jako dostala ? Eště v té předchozí se právě otáčela hlavou do zadu aby na něj viděla, zatímco jela rovně… pryč od něj… totální kravina

22.6.2018 | 15:12:35
GrindyCZ25

Do xxxx EA co si myslí že umí dělat hry a ta Feministka a retoš co nezná SW a chce být režišerem by měli skončit na ulici…zabily moji nejoblíbenější znač­ku

22.6.2018 | 17:09:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama