Sony a Disney se nedohodli, Spider-Man opouští Marvel Cinematic Universe

Sony a Disney se nedohodli, Spider-Man opouští Marvel Cinematic Universe

Komiksové fanoušky zasáhla drtivá zpráva, Spider-Mana již zřejmě v MCU neuvidíme. Co za celou situací stojí a je tu vůbec ještě nějaká šance, že se karta obrátí?

5 71
21.8.2019

Server Deadline přišel včera večer s šokující zprávou, podle níž již následující filmy se Spider-Manem nebudou součástí MCU. Pokud je tomu pravda, tak Pavoučí muž odešel stejně nečekaně, jako před pár lety přišel. Původně se mluvilo o tom, že Sony rozváže s Disneym smlouvu, pokud film nevydělá jednu miliardu dolarů, což se naštěstí stalo a všechno vypadalo naprosto v pořádku. Sony získalo svůj nejvýdělečnější film vůbec a dokonce plánuje jeho znovuuvedení v rozšířené verzi se čtyřmi minutami obsahu navíc.

Nyní však nastal další problém, kdy se obě společnosti začaly dohadovat o tom, kdo dostane jaký finanční podíl. Sony trvalo na tom, že chce podobnou smlouvu jako u prvních filmů, kdy Disney dostalo pouhých 5 % z prvního dne uvedení filmu. S tím však v Disney nesouhlasili, jelikož Sony po nepříliš úspěšném Amazing Spider-Manovi pomohli nakopnout značku, vymysleli pro ně novou zápletku a dokonce jim půjčili i své hrdiny a postavu propagovali ve svých Avengers filmech. Z tohoto důvodu si řekli o rovnocenný díl, tedy 50/50.

Vše je samozřejmě jenom o penězích. Foto: Marvel, Sony

Zdroje serveru Deadline ale také tvrdí, že Bob Iger z Disney se již několik posledních měsíců pokoušel o novou smlouvu, aby jejich partnerství pokračovalo, ale v Sony si řekli, že se obejdou i bez Kevina Feigeho. Pokud je to pravda, tak Sony navíc začalo pracovat hned na dalších dvou filmech s Tomem Hollandem, který Petera Parkera ztvárnil již v pěti snímcích.

Můžeme jen doufat, že se Disney se Sony ještě nějak dohodne, protože nás jinak zřejmě čeká nějaký soft reboot, jelikož Disney určitě nebude chtít, aby Sony nějak navazovalo na jejich filmy, které tak dlouho budovali. Sony navíc bude určitě chtít sérii propojit s Venomem, ale to by bez menšího rebootu nebylo možné, protože se film Daleko od domova odehrával v roce 2024.

Myslíte si, že je tu šance, aby Spider-Man v MCU zůstal? Co říkáte na dohodu mezi Disneym a Sony?

Zdroj: IGN

Diskuze /89

Ben111

Sony se asi nikdy nepoučí. Zas to budou dojit dokud aspoň prachy trochu potečou. MCU se bez Spidermana obejde, ale Spiderman bez MCU půjde zase ke dnu.

#4 StrejdaMorty
21.8.2019 | 14:26:28
Dan_watm

Teď jsem četl, že jednání stále pokračují.

21.8.2019 | 14:29:15
Billy the Kid

doufám že je dneska 1. dubna......

21.8.2019 | 14:29:57
StrejdaMorty

#1 Ben111: Sony bylo prvni studio ktery nakoplo veškery Marvel filmy už s uplně prvnim Spider Manem. Druhou věcí je to, že se jim nedivim, že je s tim poslali do temných míst. Tobě přijde normální platit 50% zisku výpalnýho druhý firmě, když na všechno máš práva? Mě teda fakt ne. Sony dokonce nabídlo 20% kompromis s tím, že budou moct prodávat Spider Man merch, což jim Disney hned smetlo ze stolu (pro ty co to neví, tak Disney má furt královský zisky a nároky na veškerej spider man merch)

#6 johnsmith182 #8 Wixicz #18 Ben111 #22 madhitman
21.8.2019 | 14:37:40
johnsmith182

Disney chce víc peněz, Sony udělalo jedinou rozumnou věc. Dávat půl miliardy Disney ze svého Spidermana je nesmysl. Sony má úspěšný Spiderverse, nepotřebují MCU. Naopak MCU bez Spidermana je velký provar, protože Spiderman je nejpopulárnější hridna ze všech a upřímně MCU potřebuje „hvězdy“ aby přežilo.

#10 Ratemus #19 Ben111
21.8.2019 | 14:41:57
johnsmith182

#4 StrejdaMorty: Díky za názor, je vidět, že stále existují lidé, co si umí najít informace. Souhlasím a myslím si, že Sony bude v pohodě s kompromisem. Na druhou stranu Spiderman je hlavní značka Sony, kterou koupili od Marvelu, tak proč by měli dávat procenta zpět. Spiderman filmy hraný Hollandem můžou být v MCU, a zároveň se může Spiderman hraný Hollandem objevit ve Spiderverse, a nemusí to být ani propojený.

21.8.2019 | 14:48:14
johnsmith182

Víte co by bylo skvělý? Kdyby Osborna hrál Robert Downey jr., to by bylo docela zajímavý :-)

#11 Ratemus
21.8.2019 | 14:50:45
Wixicz

#4 StrejdaMorty: Jenže ta dohoda ze strany Disney nebyla čistě o 50 % ze zisku, ale o spolufinancování 50/50, tzn. že by oni zaplatili 50 % nákladů, Sony svou půlku a o zisk by se šibli 50/50 v čemž nevidím problém, když jim MCU toho Spidermana pomohlo nakopnout…

#13 johnsmith182
21.8.2019 | 14:56:17
beat

:|

21.8.2019 | 15:02:46
Ratemus

#5 johnsmith182: já se taky Sony nedivím ale upřímně? Dle mě bude tratit jen Sony, mcu uvedlo Hollanda a a udelalo z něj hvězdu, Sony nedotáhli dle série do konce i když byly relativně úspěšné tak je nedokončilo tak proč by měli utáhnout třetí? A kdo dnes vůbec půjde do kina na Spidermana který již není součástí MCU? Snad si nemyslí že najednou udělají díru do světa se Spidermanem mimo MCU? Ano mcu potřebuje hvězdy ale má jich víc než dost, co má Sony? Fiege jistě najde východisko s nebo bez Spidermana. Holland má smlouvu ještě na dva filmy které nejspíš ještě budou MCU a pak až se Sony posere a může hledat někoho čtvrtého a to se lidi jistě pohrnou…Sony nemá nic, možná tak Venoma… MCU má hvězd dost a to ještě neuvedli F4 a xmeny…

#12 Wixicz #15 johnsmith182
21.8.2019 | 15:05:29
Ratemus

#7 johnsmith182: to by bylo dost zajímavý…alespoň by si zkusil zápornou roli

21.8.2019 | 15:06:50
Wixicz

#10 Ratemus: Tak východisko už internet vymyslel. V MCU se objeví „nový“ hrdina Night Monkey s tváří Toma Hollanda :D

21.8.2019 | 15:08:19
johnsmith182

#8 Wixicz: Pomohli nakopnout ale za jakou cenu? Nedělali to zadarmo. Disney díky tomu získal Spidermana do svých dalších filmů a vydělali díky tomu další peníze. Co si budem povídat po propadáku s Ultronem účast Spidermana v Civil War přitáhla zpět spoustu lidí a vytvořila mega hype. Takže Disney na tom vydělalo a Sony taky. A 50% nákladů? Disney řeklo zaplatíme 80 milionů na nákladech a výměnou za to chceme 550 milionů na tržbách.

#17 LAZARUS111
21.8.2019 | 15:16:48
beat

@Wixicz nevidel by som to tak jednoducho, aj NM v podstate vznikol vo filme pod produkciou Sony, ale tiez ma to napadlo ako jedno z riesení :D

21.8.2019 | 15:17:42
johnsmith182

#10 Ratemus: Na Spidermana půjde každej, zvlášť se stejnýma hercema a režiserem a týmem, co udělal minulý dva filmy. Venom je bez Spidermana a vydělal 800 milionů. Spiderman může být součástí obřího Universa, mrkni na Into The Spiderverse, oni můžou udělat spoustu různých filmů a spojit je jako Avengers. A konečně uvidíme i Kingpina. Ty 2 filmy s Hollandem jsou se Sony, ne s MCU. Holland může hrát Spidermana pořád.

#57 Toso11
21.8.2019 | 15:21:39
Zajiczek5

johnsmith182: uspesny meli akorat animak spider-verse, ale to je tak vsechno. O Venomovi se da diskutovat a kdovi co provedou s Morbiem a dalsima… Spiderman v MCU bylo nejrozumejsi co v poslednich letecg udelali

21.8.2019 | 15:24:41
LAZARUS111

#13 johnsmith182: suhlasim s tebou. nermalne mi beries slova z ust.

21.8.2019 | 15:28:44
Ben111

#4 StrejdaMorty: MCU nakopl hlavně Iron Man. 50/50 je snad férová nabídka, pokud nabízí náklady ve stejném poměru.

#20 johnsmith182 #23 Argenium
21.8.2019 | 15:31:40
Ben111

#5 johnsmith182: Sony má úspěšný Spiderverse jen díky MCU, takže ho potřebuje. Spiderman patří k dost populárním, ale těch dalších zajímavých postav, které můžou mít místo něj je fakt hodně. Spidermana nutně nepotřebují.

21.8.2019 | 15:34:09
johnsmith182

#18 Ben111: Není to férová nabídka, náklady 80 milionů výměnou za 550 milionů zisk? To je férový? Není. Spiderman byl populární dávno před MCU, na Spidermana lidi půjdou vždy.

#24 janoo8 #60 Batbayar
21.8.2019 | 15:38:25
johnsmith182

Sony nabídlo Disney lepší podmínky než byly u Homecoming a Far From Home a Disney to stejně odmítlo.

21.8.2019 | 15:40:31
madhitman

#4 StrejdaMorty: Ehm…pokud se budem bavit, kdo „nakopl“ filmy s Marvel postavami, tak je to Fox s X-Meny. X-Men rok 2000, Raimiho Spider-man 2002.

21.8.2019 | 15:41:11
Argenium

#18 Ben111: To sice férově zní, ale Sony vlastní Spidermana. Ne že vlastní Spidermana napůl s Disneym, pouze Sony má na Spidermana práva. Takže já se Sony upřímně ani nedivím. Disney je docela dost greedy a tohle je výsledek. Na druhou stranu, Sony se tímhle taky střílí do nohy. Mají jeden dobrej animák a nějakej ten potenciál u Venoma, což rozhodně nevyvažuje co už všechno stihlo Sony dojebat. Takže snad se nějak rozumně dohodnou.

#26 janoo8 #27 Ben111
21.8.2019 | 15:42:48
janoo8

#20 johnsmith182: Jo tržby Amazing Spider-Man 2 jsou toho příkladem. Úspěšný Spider-Verse? Protože že Venom slavil úspěch neznamená že bude úspěšný Mobius nebo Black and Silver.

21.8.2019 | 15:44:16
Emiel

Podľa mňa robí Sony chybu, Spiderman bol taký úspešný hlavne preto, že bol ďalšou časťou MCU seriálu. Disney si pýta väčší podiel, lebo si to môžu dovoliť. Oni majú dosť hrdinov, ktorí im budú zarábať miliardy. Spiderman bez nich pôjde zas dole, Sony to nevedia. Venoma potiahol hlavne Tom Hardy, film sám o sebe bol dosť priemerný. Nemyslím, že sa im to podarí rozumne spojiť. Uvidíme časom, možno sa mýlim. Škoda je, že na ich doťahovanie o peniaze nakoniec doplatí kvalita filmov a fanúšikovia.

21.8.2019 | 15:44:33
janoo8

#23 Argenium: Hele 5 procent taktéž není žádný vítěství.

#28 johnsmith182
21.8.2019 | 15:45:37
Ben111

#23 Argenium: Ano jenže, SM získal dost velkou popularitu účastí v týmovkách MCU a celkové propojení s tím vesmírem. Pokud ho zase odstřihnou, tak bych se dost bál, že půjde zase ke dnu jako předešlé pokusy. Chyba Sony je, že s takovýmhle SM nepřišli sami, pak by si mohli podmínky diktovat oni.

#29 johnsmith182
21.8.2019 | 15:48:36
johnsmith182

#26 janoo8: Na 5 se dohodli, teď Sony nabídlo 20 a Disney odmítlo.

#30 janoo8
21.8.2019 | 15:49:03
johnsmith182

#27 Ben111: Předešlé pokusy nešly ke dnu, naopak byly dost populární a to v době, kdy Marvel se nezajímal o filmy. Oni si podmínky diktovat můžou, protože je to jejich Spiderman a ty filmy H a FFH jsou jejich. Disney si ho jen půjčovalo. A s tímhle SM můžou točit dál.

#31 janoo8 #33 Ben111
21.8.2019 | 15:51:49
janoo8

#28 johnsmith182: A divíš se jim. Upřímně kdybys řídíl multimiliardovou společnost nechtěl bys 50%? Nevím jestli to už to bylo tady ale Disney do Homecoming a Far From Home dalo mnohem víc než Sony, např. Downey, Favreua, Zandeyu. A navíc Holland má smlouvu s Marvelem né s Sony, pokud by ho chtěli do Spider-Verse museli by znovu obsazovat Spider-Mana.

#37 johnsmith182
21.8.2019 | 15:55:53
janoo8

#29 johnsmith182: Jo a přípravy Black a Silver byly co? Když to nakonec odpískali s tím že to budou dva samostatné filmy.

21.8.2019 | 15:57:05
johnsmith182

Situace je jednoduchá. Před x lety Disney chtělo Spidermana od Sony a Sony se ho nechtělo vzdát. Tak se dohodli, filmy budou Sony, Marvel s nima pomůže a Disney bude moct použít SM v dalších MCU filmech a dostane 5% z filmů patřících Sony. Obě strany spokojený. A Disney se teď rozhodlo, že chce lepší podmínky pro sebe a horší podmínky pro Sony, prostě 50% zisků z filmů Sony dostane Disney a ještě bude moct využít Spidermana ve svých filmech. A Sony s horšíma podmínkama nesouhlasí, protože Spiderman patří Sony.

21.8.2019 | 15:58:14
Ben111

#29 johnsmith182: Popularita je dobrá, i mě se dost líbily, Ale tržby byly dobré jen u prvního SM z r. 2002, pokračování tak průměr a trojka to poslala ke dnu. ASM 1,2 jsou na úrovni té trojky.

21.8.2019 | 15:58:22
FallenMaia

Normálne otvorene, nalejme si čistého vína ;) Disney sú najväčší chamtivci a teraz ľudia nadávajú na Sony a pritom za všetko môže Disney pretože im nestačí to čo majú, oni potrebujú všetko, oni potrebujú hrabať a hrbať čo sa len dá, fuj odpad. A samozrejme každý marvel fanúšik teraz bude vykrikovať ako im Sony zobralo Spideyho z MCU a všetko sa bude zvalovať na Sony. Jasné Marvel pomohol Sony Spideyho znova nakopnúť, rozbehol to dobre ale priznajme si ak by tie dve sólovky nemali nálepku Marvel tak by rozhodne nezaznamenali taký úspech, ak by tie filmy neboli súčasťou MCU tak by to rozhodne nemalo také tržby a určite by si to ľudia tak neobľúbili. Ale to čo teraz robí Disney je čisté pokrytectvo a ľudia to budú ešte brániť, ja na mieste Sony tiež tie podmienky neprijmem a radšej odstúpim, a to má Marvel ešte všetky zisky z predaja hračiek a ďalších vecí, teraz by to v Sony prijali a za pár rokov by prišli s ešte horšou ponukou.

#35 janoo8 #43 Emiel
21.8.2019 | 15:59:44
janoo8

#34 FallenMaia: Pokrytectví? To je obchod.

#36 FallenMaia
21.8.2019 | 16:01:33
FallenMaia

#35 janoo8: To je špinavý obchod…

#38 janoo8
21.8.2019 | 16:02:07
johnsmith182

#30 janoo8: To se pleteš, Holland má smlouvu se Sony, Homecoming a Far From Home jsou filmy Sony a Sony bude natáčet Spiderman 3 s Hollandem a stejným režiserem co dělal FFH bez Marvelu pokud se nedohodnou.

#40 janoo8 #42 janoo8
21.8.2019 | 16:03:17
janoo8

#36 FallenMaia: Ano to je bohužel. Ale takhle to chodí.

#39 FallenMaia
21.8.2019 | 16:05:32
FallenMaia

#38 janoo8: Ano veď ok, ja chápem že to takto chodí, je to biznis, ale práve preto to nebudem brániť slovami že je to obchod, Disneyho politika sa mi prestáva páčiť už dlhšiu dobu a toto je len ďalší dôkaz toho kam to celé smeruje.

21.8.2019 | 16:10:14
janoo8

#37 johnsmith182: Bohužel ne Marvel měl kreativní kontrolu nad Homecoming a FFH. A navíc se poprvé objevil v Civil War.

#41 johnsmith182
21.8.2019 | 16:11:23
johnsmith182

#40 janoo8: Tak si přečti články, co o tom jsou. Objevil se v Civil War, protože to byla dohoda se Sony, že ho tam půjčí.

21.8.2019 | 16:13:49
janoo8

#37 johnsmith182: Jo jo máš pravdu má smlouvu se Sony. Nemohl jsem to najít.

21.8.2019 | 16:13:53
Emiel

#34 FallenMaia: Ja zas Disney chápem. Kiná sú teraz preplnené komiksovými filmami. Načo budú zapĺňať trh ešte viac a točiť niečo, z čoho dostanú len drobné. Radšej sa sústredia na vlastné filmy. Majú Thora, Kapitánku, Black Panthera, Strážcov, Bladea… Ak to nepokazia, všetky môžu ísť cez miliardu, ktorá pôjde celá do ich vrecka.

#44 janoo8
21.8.2019 | 16:21:16
janoo8

#43 Emiel: Že spíše měli se Spider-Manem plány ohledně celého MCU.

#45 Ben111
21.8.2019 | 16:23:46
Ben111

#44 janoo8: Ve fázi 4 snad ani neměl být ne?

#46 janoo8 #47 johnsmith182
21.8.2019 | 16:36:47
janoo8

#45 Ben111: Těžko říct. FFH byl právě závěr fáze 3. Ale určítě s ním něco plánovali ve 4. fázi.

#52 LAZARUS111
21.8.2019 | 16:38:59
johnsmith182

#45 Ben111: Kvůli dohodě se Sony to možná neoznámili na Comic conu, možná proto tam nebyl. Ale údajně Norman Osborn měl být nový „Thanos“ proti kterému se Avengers sjednotí jako v Infinity War.

#48 Zilwicky
21.8.2019 | 16:47:45
Zilwicky

#47 johnsmith182: Tiez som take nieco pocul. Ale neni Osborn na to moc „slabý“? Predsa len je skôr v tej nizsej lige, alebo sa mýlim? :)

21.8.2019 | 17:27:59
Milano33

Ja ešte aj tak stále pevne dúfam v to, že sa nakoniec ešte Disney a Sony dohodnú a Spideyho sólovky naďalej ostanú v rámci Marvel Cinematic Universe. Táto správa mňa osobne nesmierne zasiahla, po naozaj dobre rozbehnutom filme Spider-Man: Far From Home sa stane toto. Prečo??? :'(

#50 Zilwicky
21.8.2019 | 17:40:40
Zilwicky

#49 Milano33: No prečo.. preco sa deje cokolvek na svete – Money, money, money :D

#51 Milano33
21.8.2019 | 18:01:08
Milano33

#50 Zilwicky: To mi došlo ;)

21.8.2019 | 18:05:44
LAZARUS111

#46 janoo8: vo Fazi 4 nie ale v 5 fazi

#54 antty #56 antty
21.8.2019 | 18:19:28
MARTAS SK

S prepáčením. Je to v piči. Spiderman opäť spadne na kolená. Nedokážem si MCU už bez neho predstaviť. Veľká chyba toto!!!!

21.8.2019 | 18:23:35
antty

#52 LAZARUS111: taktak, (pracovní) název Spider-Man Dimensions

webmaster
21.8.2019 | 19:09:25
antty

no, pokud to chcete trochu odlehčit: https://www.youtube.com/watch?…

a dost dobrý jsou i některý komentáře

webmaster
21.8.2019 | 19:28:29
antty

#52 LAZARUS111: jo a údajně i to by mohl být problém, že Sony nechce čekat tak dlouho na další film s SM

webmaster
21.8.2019 | 20:19:00
Toso11

#15 johnsmith182: kingpin je mcu postava sony na nu nema pravo

21.8.2019 | 20:31:46
RiniX

So docela divím, že tu lidi řeší to, že chce Disney více peněz. Větší společnost chce větší zisky, úplná klasika. A samostatné Sony je toho příkladem, koupí herního studia, které udělalo Spider-Mana (úspěšně hry = více peněz)…

#59 janoo8
21.8.2019 | 20:36:40
janoo8

#58 RiniX: Já taky

21.8.2019 | 21:05:35
Batbayar

#20 johnsmith182: Jo určitě :D Amazing Spider-man byl neuvěřitelně populární :D Už i poslední spiderman od Raimiho byl propadák…Sony tam chtělo co nejvíc záporáků…Feige ho vrátil na výsluní a teď se Sony zlobí, že z toho taky něco chce mít. 50/50 (i s nákladama) je pro ně dost dobrej obchod, když týpek od „Dysney“ vytvořil jejich nejvýdělečnější film vůbec :D A další argument, že MCU se bez spider-mana neobejde?? To jako fakt? Teď s celým Foxem? :D Jinak Age of ultron že byl propadák? Prober se :D Film to byl fakt na pohodu a z tržeb překonal všechny ostatní předešlý z MCU. Kdyby navíc Feige nechtěl spider-mana už tehdy, tak by pravděpodobně propadl celý Marvelu zpátky, protože Sony by si netrouflo na další neúspěšný reboot (po snad pěti letech bez natočení filmu by se spider-man vrátil k Marvelu). Howgh.

#63 Ratemus
21.8.2019 | 21:19:25
Stardos

Sony udělalo dobře. Disney si už hodně ale hodně vyskakuje a myslí si, že může vše. Jsou velká společnost, která za rok vydělá přes několik miliard, to fakt potřebují tak nutně i ten zisk z jednoho filmu za rok?

21.8.2019 | 21:22:26
Ratemus

Ty filmy Sony byly i tak finančně úspěšně snad všechny, tak na čem mohly hned dvě série ztroskotat? Jinak zatím není nic pěkně dané, pořád Disney se Sony hledají shodu, jen ji ještě nenašli
Vše může být ještě jinak…

21.8.2019 | 22:37:50
Ratemus

#60 Batbayar: paradoxně třetí Spiderman propadák nebyl nýbrž utržil z trilogie nejvíce a sice 890 milionů, ani jeden ze Spidermanů nebyl propadák…tedy pokud se bavíme o tržbách…

21.8.2019 | 22:41:32
Venous4

jednim slovem – DEBILITA – vyhoidte vsechny ty blbecky a najmete nove – T. Holland je jako Spiderman luxusni. Nechapu to dpc.

#72 johnsmith182
21.8.2019 | 23:31:51
Moryart

Dobrej plot twist by byl kdyby se vzkřísila Amazing série :D

#71 johnsmith182
22.8.2019 | 5:56:02
Dan_watm

Upřímně nechápu o čem se tady bavíte :-D Vždyť to ve finále je „jen“ obchod. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Sony by momentálně takto úspěšného Spider-Mana nenatočili. Tento Spider-man je jiný v tom, že je to dospívající kluk v rozjetém světě plným zkušených hrdinů (a ti největší byli součástí filmu), stejně jako v komiksech. Proto je to Spider-man úplně o něčem jiném, Sony (a nikdo jiný) takový rozjetý filmový svět nemá. Disney tímto krokem vydělal Sony neskutečné prachy… Dal jim přístup do jejich továrny na peníze na jejíchž recept nemůže přijít ani jedna konkurenční firma. Feige jim ty filmy produkoval, dosadil tam svoje největší hvězdy a vzali si 5% s prvního dne promítaní (tzn, že pro Sony to ziskově furt nejlepší Spider-man). A potom mělo Sony podíl z jakéhokoliv filmu, ve kterém se Spider-man objevil. Tato dohoda byla pro Sony EXTRÉMNĚ výhodná! Člověk, který ví nejlíp v branži, jak na tom vydělat prachy jim najednou za totální pakatel produkoval dva filmy a ještě dostávali podíl z nejúspěšnějších filmů posledního pětiletí, aniž by něco dělali. Podle mě má teď pár hlav v Sony myšlenku „bezva, značku nastartovali, ještě nám za to luxusně platili, ale teď když chcou (a podle mě oprávněně) víc peněz, tak to určitě zvládneme sami“. A to je průser, protože úspěch tohoto Spider-mana z větší části v tom, že je součástí právě MCU (Spider man prostě působí lépe mezi ostatními hrdiny s nějakou reputací, ne sám). Úspěch Venoma je jen v oblíbenosti samotnýho Venoma a Hardyho. Spider verse bylo jediný dobrý a originální, to jim zase musím nechat :D Výsledek? Pro Disney to byl celou dobu provar, tehdá jsem ani nechápal jak je možné, že na to přistoupili a tudíž teď je logické, že chtějí aspoň vratnost nákladů. A mezi náma… Když někdo dá 50/50 náklady a poté 50/50 zisk, tak to snad není nevýhodné ani pro jednu stranu ne? :-D Prostě vydělají obě strany stejné procento a to mi přijde v tuto chvíli nejlepší řešení. Bohužel se tady Sony zdá nenažrané.

#74 Stardos
22.8.2019 | 8:32:13
antty

jenže ho právě natočili Sony Pictures a ne Marvel Studio a herci, režie atd. všechno je u sólovek Sony, měl vypůjčený jen tvůrčí dohled Feigeho a mohli sólovky zakomponovat do MCU, naoplátku ale mohl Feige zakomponovat Spideyho do filmů ryze od Marvel Studio. a disney na natáčení sólovek finančně nijak nepřispíval, ne? Já to pochopil tak, že všechny náklady šli na Sony.

#69 Dan_watm
webmaster
22.8.2019 | 8:55:27
Ratemus

Pořád to není 100% , studia se stále snaží najít dohodu, takže klid

22.8.2019 | 9:07:11
Dan_watm

#67 antty: No já taky, ale že z toho šlo taky Disney jenom 5% z prvního dne promítání, což mi taky nepřijde úplně fér dohoda když Disney poskytlo know how (a to je v dnešním světě placený nejvíc), Feigeho, Downeyho v jedničce atd atd. Proto byla dvojka nejen nejúspěšnější Spider-man, ale nejúspěšnější film, co kdy Sony vyrobilo. A hlavně měli podíly u Marvel miliardových filmů (CW, IW a Endgame), protože tam zapůjčili postavu a ještě k tomu dostali na tvorbu nejúspěšnější tvůrce. To prostě byla neskutečně výhodná dohoda pro Sony a já se fakt Disney nedivím, že jim za svoje know how nestačí 5% z jednoho dne. Udivíme jak to dopadne, Far from home se mi líbilo a byl bych radši, kdyby Spider-man zůstal tam kde je. Protože podle mě naznačovali dost velký plány a teď by toho byla škoda.

#70 johnsmith182
22.8.2019 | 9:34:56
johnsmith182

#69 Dan_watm: Tak proč s těma 5% souhlasili, když to bylo tak nevýhodný? Proč Marvel prosil Sony, aby jim Spidermana půjčili? Sony si mohlo natočit svoje filmy, které by vydělali mraky peněz, protože na Spidermana lidi půjdou vždy. Dohoda musí být výhodná pro oba, a 5% bylo výhodných pro Disney, protože Disney má všechny peníze z merche a zadarmo může použít cizí postavu ve svých filmech.

#80 krystus
22.8.2019 | 9:57:05
johnsmith182

#65 Moryart: Sony může v budoucnu vzkřísit všechny 3 spidermany a udělat crossover, tak jako v Into the spiderverse

#78 janoo8
22.8.2019 | 9:59:38
johnsmith182

#64 Venous4: Tom Holland jako Spiderman nekončí, má smlouvu na další filmy

22.8.2019 | 10:00:31
johnsmith182

Podívejte, oni se nakonec stejně dohodnou. Akorát budou možná dvě verze Spidermana, jedna součást MCU a druhá součást Spiderverse a obě hrané Hollandem.

22.8.2019 | 10:12:35
Stardos

#66 Dan_watm: Sony nemělo podíl z žádného filmu, ve kterém se Spiderman objevil. Všechno šlo Disney. Disney si bere všechny peníze za fanouškovské předměty k Spidermanovi. Sony zaplatilo i veškeré výdaje na film. Říkat, že Spiderman od nich, kdyby se nezapojilo Disney, by byl propadák je naprostá blbost. Spiderman bude pořád nejznámější hrdina Marvelu. Samozřejmě, že se nálepka MCU ukázala, ale ten úspěch neodpadne pokud jsou lidi takovými fanoušky jakými tvrdí, že jsou. Sony to bez Disney zvládne, Disney bez Sony bude mít problémy

#76 Stardos
22.8.2019 | 10:18:34
johnsmith182

Mimochodem Hollanda jako Spidermana vybralo Sony, Disney chtělo jiného herce.

22.8.2019 | 10:22:11
Stardos

#74 Stardos: A další věc, Disney kromě 50% žádalo i kreativní kontrolu nad dalšími projrkty (Venom, Kraven, atd)

#77 janoo8
22.8.2019 | 10:23:15
janoo8

#76 Stardos: Protože je nespíš chtělo zapojit do MCU.

#81 Stardos
22.8.2019 | 11:18:58
janoo8

#71 johnsmith182: Za a) to byl animovaný film a za b) Tobeymu Maguirovy je 44, Andrew Garfieldovy je 36 let a krom toho oba pánové nemají takovou Star Power.

22.8.2019 | 11:21:24
Raiden123

Ako obvykle … a ešte potom sony predá/prenajme spidermana netflixu alebo amazonu … a to sa potom ešte budú diať divy …

22.8.2019 | 13:26:35
krystus

#70 johnsmith182: Pokud bude po těchto tahanicích Spiderman jen v Sony bez jakéhokoliv zapojení do MCU, tak nepočítej s tím, že „lidi na to stejně půjdou“. Už teď se okolo toho strhl takovej humbuk, že prostě fanoušci MCU na to nepůjdou z trucu a ta zpráva je tolik globální, že to ve finále Sony uškodí a postavu si sami zabijou… To ale budou mít mnohem horší vyjednávací pozici než teď…

#81 Stardos
22.8.2019 | 15:02:10
Stardos

#77 janoo8: I kdyby ano, tak ta dohoda prostě nebyla výhodná. 50% za Spidermana a nejspíše i zbytek projektů, výdělek za vypůjčení postav do ostatních filmů a výdělek za merch a bůh ví jak by to ještě nakonec dopadlo s náklady, jestli by Sony platilo zase všechno.
#80 krystus: Spiderman je nejznámější hrdina Marvelu, už má za sebou dva filmy, a bude mít stále značku Marvelu. Praví fanoušci na film půjdou, zbytek oveček ať klidně táhne. A nezapomínal bych na velkou část konzumních diváků, aneb prostě jdou na film protože Marvel. Jasně že Disney prakticky dostalo teď Sony do takové uplé situace a pokud se nezadaří, tak na tom budou špatně, ale to se jen tak nestane. Spíše MCU na tomhle utrpí.

#82 RiniX
22.8.2019 | 16:34:40
RiniX

#81 Stardos: Zarytý fanoušek ostatní nazývá ovcemi. Jdi táhnou k Sony a nebuď toxic, ano?

#85 Stardos
22.8.2019 | 17:14:06
Nikolperse

Ale no. Buď sa dohodnú alebo nedohodnú. Prípadne tretia možnosť: Disney odkúpi Sony a bude mať aj Spidermana.

#84 RiniX
22.8.2019 | 17:58:25
RiniX

#83 Nikolperse: S odkoupením by to bylo spíše naopak. Ale tohle by stejnak žádné úřady nepovolily. Odkoupit by mohlo Disney jedině práva a to by je levně nevyšlo.

22.8.2019 | 18:15:41
Stardos

#82 RiniX: Pokud mám rád Marvel, mám rád postavu Toma Hollanda a mám rád Spidermana, na film půjdu i když nebude v MCU. Nepatříš mezi lidi, které už Disney stačilo brainwashnout? A navíc, pry zarytý fanoušek, Marvel, MCU, Disney a Sony jsou mi naprosto ukradené, teď se vyžívám v této situaci, neboť všichni dělali jak bude MCU dokonale nadále pokračovat :D Karma is bitch

#86 Stardos
22.8.2019 | 19:26:22
Stardos

#85 Stardos: jak bude MCU nadále pokračovat a na DC si nikdo kvůli MCU nevzpomene – prostě karma :D

#87 RiniX
22.8.2019 | 19:27:13
RiniX

#86 Stardos: MCU na Spider-Manovi postavené není, takže nevím, proč děláš, že by tím měl trpět. Spíše tím hatem trpí Sony, protože MCU-fanoušky Sony nasralo. Nevím taky, proč sem taháš DC. Polovina jejich filmů je sračka a DC se chtělo MCU rovnat – místo toho začali dělat sólovky, protože jejich propojení stojí za hovno a herci jim odchází. To je fakt a karma zároveň. Nelze to srovnávat s touhle situací.

22.8.2019 | 19:34:48
Raiden123

Alebo sa Spiderman pripojí k Lustice League,to by im inak vytreli zrak :D

22.8.2019 | 20:28:30
Raiden123

Justice League …

22.8.2019 | 20:29:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy: Marvels

Reklama

Zajímavosti

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Nejenže čekáme na nového Kanga, ale taktéž očekáváme odhalení jeho úlohy v širším MCU. Kang má projít určitou změnou a zřejmě se to neobejde bez osekání jeho příběhu. Alespoň takto se o tom v zákulisí hovoří. Budou mít tedy hvězdy stále o tuto roli zájem? Domingo se konečně vyjádřil.

Marvel Cinematic Universe

PRVNÍ FÁZE

 

DRUHÁ FÁZE

 

TŘETÍ FÁZE

 

ČTVRTÁ FÁZE

 

PÁTÁ FÁZE

Galerie

Galerie

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama