Star Trek: Discovery
70/100 - 142×

Sledovat

Star Trek: Discovery

Nová loď, nová mise. Příběh první důstojnice Michael Burnhamové, sloužící na hvězdné lodi U.S.S. Discovery, odehrávající se deset let před érou slavného kapitána Kirka a jeho pětileté mise.

USA | 2017 | Vysílá se
vysílání
3 sezóny | CBS All Access | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Sci-fi
hrají
Sonequa Martin-Green (Michael Burnham), James Frain (Sarek), Michelle Yeoh (Philippa Georgiou), Doug Jones (Saru), Jason Isaacs (Gabriel Lorca), Anthony Rapp (Paul Stamets), Shazad Latif (Ash Tyler), Wilson Cruz (Hugh Culber), Mary Wiseman (Sylvia Tilly), Jayne Brook (Katrina Cornwell), Mary Chieffo (L'Rell), Shazad Latif (Voq), Mia Kirshner (Amanda Grayson), Emily Coutts (Keyla Detmer), Anson Mount (Christopher Pike)

Proč zápletka seriálu Star Trek: Discovery u většiny diváků nefunguje?

Proč zápletka seriálu Star Trek: Discovery u většiny diváků nefunguje?

Čeho je moc, toho je příliš. Aktuálně jsme v polovině čtvrté řady Discovery a někdy se nám zdá, že toto je jen zlá noční můra. Toto přece nemůže být Star Trek. Tvůrci počínaje třetí řadou ve čtvrté klesli na úplné dno, ze kterého se těžko půjde odrazit. Proč nic kolem Kurtzmana nefunguje?

4 8
31.12.2021

Máme tu čtvrtou řadu seriálu Star Trek: Discovery a to, co naznačila druhá řada, potvrdila třetí a nyní stvrzuje čtvrtá, je opravdu špatný odkaz celého seriálu a pochopitelně to vrhá ten nejhorší možný stín na celý Star Trek. Ostatně většina z vás asi přesně ví, o čem hovoříme, neboť hodnocení čtvrté řady je opravdu žalostné.

Je nutné se ovšem zeptat – proč seriál vůbec nefunguje? Seriál chce být hrozně in, ve všem naprosto spravedlivě vyrovnaný a dát všem prostor v seriálu zazářit a uzobnout si kus Star Treku pro sebe. Jenže prakticky ze všech postav se stali ubrekánci, kteří potřebují každý díl sedět na terapii, aby mohli pokračovat ve svých životech.

(Ani politikaření není v seriálu zábavné. Foto: Paramount+)

Mentální rozklad hlavních postav by nebyl problém. Naopak – divák má rád, když jeho postavy procházejí nějakým vývojem. Jenže problém u našich postav je ten, že žádným neprošly. Zničehonic v danou epizodu brečí, fňukají, naříkají a na konci epizody jdou na terapii k Hughovi. A takto stále dokola každou epizodu.

Každá postava je v seriálu jednotvárná, žádná ničím speciálním nevybočuje ze zajetého standardu. A není o tom, kolik ras v seriálu máme, jaké různá sexuální pohlaví postavy mají, jakou mají barvu pleti. O tom to vůbec není. Když totiž pomineme tuto různorodost, tak postavy jsou bohužel charakterově naprosto stejné, ploché a nezajímavé. A zde se zkrátka potvrzuje jedno krásné, staré pravidlo – různorodá postava je ta, co má co nabídnout charakterově, ne nikoliv dle barvy pleti apod., jak si bohužel většina tvůrců tohoto seriálu myslí.

I se špatnými postavami jde ale udělat alespoň trochu dobrý seriál, pakliže se má tendenci opřít o silný scénář. Jenže ten je problémem číslo dva. Imaginární nepřítel, nekonečné tlachání rádoby sci-fi žvástů, které nedávají smysl, a příběh, který nikam nevede od první minuty nové řady. To je zkrátka vizitka letošní sezóny a nezdá se, že bychom se v dalších dílech ubrali jiným směrem.

(Rozdávání zlatých malin by bylo v tomto seriálu tak jednoduché. Foto: Paramount+)

I v takovýchto chvílích je úplně jedno, zda hlavní téma je uchu líbivé, zda digitální efekty stojí za to či zda výprava a masky jsou dokonalé. Vše se mine účinkem, pakliže scénář je tou největší slabinou seriálu, který nemohou pozvednout ani dobře napsané postavy a už vůbec ne herci, kteří svým mdlým projevem a žádnými zkušenostmi nemají v moci nikterak seriál zachránit. Aneb tak to vypadá, když děláte konkurz na autobusové zastávce. Být hercem je stále ceněné povolání a jedinec pro ně musí mít vlohy. To ale většina sebranky Discovery nemá.

Seriál je zkrátka produktem pro pár vyvolených v Americe. Pro Evropany je ovšem toto stále silné kafe, které není pro nás zcela stravitelné. Nejhorší je, že pýcha tvůrců je příliš veliká, aby se chytli za hlavu a zeptali se sami sebe, zda je vůbec něco špatně. Sebranka okolo Alexe Kurtzmana je přesvědčená o své dokonalosti a idealizaci dnešního světa, že je pár stovek špatných recenzí absolutně nerozhodí.

Nečekejme tedy žádnou změnu v dalších sezónách, protože stoprocentně žádná nebude. Alespoň ne od tvůrců. Pakliže nezakročí stanice Paramount+, nenajme nové lidi, kteří skutečně ví, o čem Star Trek je, tak tu budeme mít další prznění známé značky, která je znásilňována tím nejhorším způsobem. Arogance a styl vyprávění Kurtzmana a jeho bandy už opravdu nemá meze. Kam se hrabe Kathleen Kennedy u Star Wars, ta je oproti Kurtzmanovi svatoušek.

Diskuze /56

erpe78

Pane jo…souhlas… Už od 3.dílu se nekoukám a nechávám si to na jindy…a pořád to odkládám a odkládám… Už k tomu začínám mít odpor, nevím, jestli to vůbec dokouknu :-(

#35 Xforbidden
31.12.2021 | 16:43:11
Avon

No já tomu dal první díl 4. řady a konec… Tohle je prznění mého monitoru…

31.12.2021 | 17:04:23
ori

Mne sa páči príbeh okolo anomálie aj vyhorenia, celkovo celá tá budúcnosť, a efekty sú špičkové, ale s tými postavami je to tak ako sa píše, pár obľúbencov tam mám ale tých je úplné minimum.

webmaster
31.12.2021 | 17:17:47
mistrxy

Pohodový seriál, ale měli by to nazvat jinak než StarTrek.

31.12.2021 | 17:48:59
BorgLocutus

Odpověď je naprosto jasná! Protože od třetí série píšou Discovery nymandi z různých LGBT menšin a přijímají herce podle orientací apod. Takže to jinak než na odpad dopadnout nemůže! A taky už s každým dalším dílem oddalují skouknuti jen ze zvědavosti na jaké dno ještě ST klesne!vždy sem sledoval premiérový díl v den vydání a teď už vždy mám několikadenní zpoždění než se k tomu mučení dokopu!

#11 dvl
31.12.2021 | 19:15:43
BorgLocutus

Je to spíš nepovedená
telenovela pro různé menšiny a jinakosti !

31.12.2021 | 19:17:28
kingsizeboss

souhlas, 4. serii zatím uplně zprznili-ale bohužel to je novinka této doby. snaží se to natáhnout na co nejvíc epizod-a hlavně se všichni snažej bejt politicky korektní a hlavně se co nejvíc snaží aby si nerozhodili LGBT hnutí. -to by byly pak lynčovaní … já to říkám furt-teď prostě v kazdým americkým seriale musí být černoch, gay/lesba a transka-jinak to není korektní. Se těším až si běloši začnou stěžovat že v nějakym serialu(nebo filmu) není ani jeden bílej :D

#17 WolverineCzE
31.12.2021 | 20:26:13
Bafomet42

Na všech formách identit, ras a sexualit vůbec nezáleží, i kdyby jich tam bylo stokrát tolik, problémem ani tak není co v seriálu je, ale co tam naopak není: děj, tj. skutečný děj, poctivě napsaný příběh, vypracovaný krůček po krůčku, plný překvapivých zvratů a nečekaných překážek, kořeněný humorem na jedné straně i krví a temnými prvky na druhé. (Ikdyž emoční problémy lodního počítače v posledním dílu byly fakt už příliš, to dokoukat bylo utrpení.) Zlatej Lorca a jeho temná Discovery. Lorca měl dostat vlastní seriál.

31.12.2021 | 20:35:15
Smrtihlav

Po shlédnutí druhé sezony, kterou jsem přetrpěl se skřípějícíma zubama, jsem tuhle frašku vykopnul z bedny a koukám, že jsem udělal hodně dobře

31.12.2021 | 20:38:12
rigix

Já s tím vlastně zas takový problém nemám. Od poloviny druhé řady se už na jednotlivé díly nedívám. Sjedu pak celou řadu najednou a automaticky přeskáču všechny scény kde někdo náznakem chce začít brečet… Ano sice pak z celé serie cca. 60 min ale to je fuk. Těch 60 min je kvalitních.

31.12.2021 | 20:46:56
dvl

#5 BorgLocutus: Oni to nemusia byť ani príslušníci menšín. Najnovšie generácia scenáristov a tvorcov je produktom amerických univerzít a ich genderovými, afroamerickými a koveíakýmy ešte štúdiami. Takže veľké sebavedomie, woke presvedčenie a inak v hlave vymetené.

31.12.2021 | 20:49:36
Kafka Tamura

U třetí ep. už jsem nad tím zlomil hůl. To by mě jako scifi fanouška a trochu trekieho v životě nenapadlo. Už to opravdu bolelo sledovat. Na to už nemám kapacitu. Místo toho jsem se začal skvěle bavit u komentářů jednotlivých epizod tady a imdb od těch, co mají silnější žaludek než já.

Doufám, že takové scénáristické vzduchoprázdné hovno nevytlačí z plánované Hvězdné brány… ale Kurtzman je snad jenom jeden a s tím nebude mít nic společného. Nakonec to může být dobrý už jen proto, že se díky tomuto člověk potom spokojí i s obyčejným podprůměrem.

31.12.2021 | 21:01:45
gepard2

Přesně tak, mrzí mě, co z toho star treku udělali za hnus. První série, kterou sleduji už jen ze setrvačnosti. Na další díly se vůbec netěším. Smutné.

31.12.2021 | 21:13:06
Tralalala

Na to co si o tom většina myslí, mají jednotlivé díly tady relativně vysoké hvězdičkové hodnocení. Za mě je to od druhé série seriál pro diváky věkové skupiny teletubbies. Jediné co na tom oceňuji je maska Sarua, jako nejlépe ztvárněného mimozemšťana v kinematografické tvorbě vůbec.

31.12.2021 | 21:39:57
kaktuss

Ja to az tak tragicky neberiem. Mne sa to paci. Ako priemerny sci-fi vytvor.

31.12.2021 | 23:17:59
WolverineCzE

Ja se divím že jsem vydržel minulou sezonu kde tak debilně zabili jedinou zajímavou postavu tohle je už brainwash prostě každý díl plakaní jak tým je k ničemu a pak o tom motivace jak mají být týmový

31.12.2021 | 23:32:35
WolverineCzE

#7 kingsizeboss: To už je :D Zaklínač tam jen 5 bělochů jinak samé jiný rasy

31.12.2021 | 23:35:42
Irena_Vranova

Mnohem víc se původnímu StarTreku podobá Orville.

1.1.2022 | 8:30:07
ReisRyos

Vůbec nechápu proč jsme ve 4. řadě dostali „stejnou“ zápletku jako ve 3. řadě s neznámým nepřítelem. Aby se z anomálie ve 4. řadě nevyklubala další „zhovadilost“ jako vymysleli u Vyhoření. Seriál by mohl být úžasný, kdyby v něm hráli herci co umí hrát a postavy měli silnější charaktery nebo vůbec nějaké charaktery.

1.1.2022 | 8:57:13
luboss0008

na miesto toho aby sa drzali star trek temy – objavovanie novych planet etc zacinaju rozoberat kktiny tipu zenske prava , rovnopravnost – gay vstahy – trans – zacina to byt pekny odpad bez vyraznych postav

1.1.2022 | 9:25:01
Londo

Nefunguje, protože je to zápletka na epizodu, maximálně na dvě. Ne na celou řadu. Startrekovská zápletka to je, ať si tady hýká kdo chce a jak chce, ale není použitelná na celou řadu. Star Trek prostě není kontinuální seriál — kontinuálnost fungovala do jisté míry v DS9 a hodně v ENT, tady ale od třetí řady nefunguje vůbec.

1.1.2022 | 9:33:23
Rik

Více slzopudných scén, než startrekovských a vytvořit 5 minutovou ukecanou scénu se záchranou z vězení, když jde všem o život. Uf, to už psal telenovelový scénárista, který se zasekl v čase, anebo v anomálii

1.1.2022 | 11:11:27
Pišta Hufnágl

První díl 4 řady jsem ještě zkusil, ale ne, to opravdu nejde. První ST seriál, který opouštím (a rád).

1.1.2022 | 11:56:32
awacs

Tak já nevím. Nepřijde mi, že by se menšiny projevovaly v ději. Netlačí na to, je to relativně přirozené a není to jako třeba v Supergirl, kdy to hlásí každých 5 minut, aby se na to nezapomnělo. Taková situace mi ani nevadí. I ten vyzdvihovaný Orville měl Moclany. Ke Star Treku tato diverzita vždy patřila – mezidruhové vztahy, apod. – takže pokud to není njásilné ukazování – jsem gay, dívejte se na mě, tak mi to nevadí. Ti lidi tady prostě jsou, někdo by se s tím už měl smířit a čím méně to bude tabu, tím více se budou objevovat. Problém Discovery je plytký scénář, ve kterém se vůbec nic neděje, sedí se na místě a ano, řešení emocí je už moc, ale z jiného důvodu – každý člověk má právo na to být člověk a mít emoce – ale v Discovery je to hodně špatné – mají být členové flotily a ti měli projít psychotesty, apod a nehroutit se při každé příležitosti – prostě to nedává smysl. Navíc celá 4. řada se prakticky odehrává na místě, nic se neděje, nejsou odpovědi. Takže ano, Discovery má obrovský problém se scénářem, ale házet to na menšiny a pod mi přijde docela krátkozraké a hloupé.

#25 Kafka Tamura #26 Elian44
1.1.2022 | 13:08:59
Kafka Tamura

#24 awacs: Je třeba rozlišit formu a obsah. To jen k těm Moclanům, ST diverzitě a jak je někdo hloupý a krátkozraký ala komentáře typu „tobě se to nelíbí, tak jsi rasista, homofob etc.“.

#27 awacs
1.1.2022 | 14:17:37
Elian44

#24 awacs: Súhlasím so všetkým čo si napísal a ešte by som dodala, nech si je každý, čím chce, ale keď chce ísť do telky tak má vedieť hrať a niektoré výkony sú fakt na úrovni školskej besiedky. Druhá vec je že ten scenár fakt stojí za starú bačkoru a hrať asi nie je veľmi čo.

#28 awacs
1.1.2022 | 15:00:14
awacs

#25 Kafka Tamura: Tady bude ještě důsledek silvestra, co? :D Přečti si to ještě jednou, pak ti dojde co za blbost jsi napsal :D Jedinný, kdo nadává na homofoby a rasisty jsi tu ty, tobě to asi hodně leží v hlavě, co? Nic takového nepíšu a právě kriítizuji obsah, zatímco diskuze je plná kritiky toho, že se tam cpou menšiny. Přitom zrovna v Discovery je to celkem nenásilné co se děje týče. Postavy tam nepobíhají – „jéé, já jsem gay, buďte taky“ jako v jiných seriálech.

#29 AVE_Jirka #30 Kafka Tamura
1.1.2022 | 15:07:09
awacs

#26 Elian44: Pravda. Otázka je, jestli hrají špatně, protože jsou špatní herci, nebo proto, protože je špatná režie a chce po nich tohle přehávání. Tak jako tak, celek nefunguje.

1.1.2022 | 15:07:50
AVE_Jirka

#27 awacs: Tady je to dost časté, že někteří nechápou význam psaného textu a jakákoliv diskuze se smrskne na vidění světa jejich pohledem ;-) a nějaká racionální a inteligentní diskuze je téměř nemožná :-). Jinak s tvým hodnocením DIS souhlasím.

1.1.2022 | 15:46:16
Kafka Tamura

#27 awacs: Staloneho ještě pociťuji, ne že ne. Aj to ještě možná dokrmím… přece jen až od pondělí přijdou včerejší sliby v plnou platnost. :D Nicméně… o homo/rasi jsi doslova vskutku nenapsal. Jen jsem z tvého závěru mezi řádky vyčetl to, co čtu v komentářích třeba na imdb snad od každého, kdo se tam seriálu aspoň trochu zastává. Tím jsem docela naočkovaný nebo, jak ty říkáš, leží mi to v hlavě asi. To máš pravdu. Ale jednou větou kritizuješ obsah a druhou větou ho obhajuješ. Proto říkám, že asi těžko rozlišuješ formu a obsah. Ano, ST, Orville atd. je o tom taky, ale tam to nikomu nevadí. Proč? Protože forma. O to jde. A když říkáš něco ve smyslu „Postavy tam nepobíhají – „jéé, já jsem gay, buďte taky“ jako v jiných seriálech.“, (za to slovíčko ‚gay‘ se může dosadit spoustu dalších slovíček… Protože nám musí ti pisálci říkat každou minutu, jak je někdo jiný a výjimečný) tak to teda nevím, na co se díváš nebo jestli si jen děláš srandu… nebo jsi tak slepý, otupělý z ještě větších sra*ek ala Supergirl? Nevím.

#31 awacs
1.1.2022 | 15:50:52
awacs

#30 Kafka Tamura: On je obsah a obsah ;) Obsah dějový, logický a zábavný stojí za vyliž :D Obsah zapojení menšin? Ano, možná mě otupily sračky typu Supergirl – to se nedalo dokoukat – ale přijde mi, že DIS fakt není ten příklad, kde by se to okatě tlačilo v každé větě. Otázka je, kdo co jak bere jako tlačení. Možná uveď příklad, ale to, že tam je gay pár fakt není tlačení, oni tam prostě jsou, lidi jako oni existují a chovají se tak, jak se chová pár muž-žena v kterémkoliv jiném seriálu. Zda je samotná homosexualita správně či ne záleží na nastavení daného člověka. Osobně bych byl pro, aby to byly ženy místo mužů :D :D ale hold to bylo takto :D Takže nevím, nepřišlo mi to za tu dobu, co jsem na to koukal. Zato co je na DIS špatně je mimo tohle a proto, protože ostatní stojí za vyliž, tak se lidé zaměřují na toto. Má kritika nebyla myšlena na to, že někdo je rasista, apod. protože kritizuje DIS, ale proto, že ta kritika říká, že je DIS špatná kvůli tomu. To není, DIS je špatná protože je špatný scénář a herci, jak psal @Elian44 herci toho moc neumí zahrát – čest výjimkám. Emoční stav hlavního počítače bylo fakt moc :D Sledovat budu dál, protože vizuál je stále úžasný, lodě jsou super a je tam Oded Fehr :D Ale už to není to, na co bych se každý týden těšil jako když tam byl Pike, nebo Lorca

1.1.2022 | 16:31:56
Lex Luthor

Discovery je dobré jen v jednom alespoň pro mě a to, že to má skvělé efekty a dobře se na to kouká na vizuálu lodi a prostředí si dali fakt záležet bohužel na tom ostatním už moc ne děj za moc nestojí a každou epizodu tam někdo brečí jsou to přeci důstojníci flotily proboha ti mají mít špičkový výcvik a mají být psychicky odolní ne no budu sledovat dál a doufat, že jednoho dne dostanou rozum a zlepší se to jinak má předpověď pro poslední díl v roce 2021 se ukázala, jako pravdivá kecalo se tam skoro celý díl byl o politice.

1.1.2022 | 19:09:49
antty

Tak buďme upřímní, byť lidi Stametse a Colberta od začátku neměli rádi, tak si na ně už dávno zvykli. Stamets je navíc celkem fajn, když je na obazovce s tou protivnou inženýrkou… Pokud je tu teď řeč o špatných hereckých výkonech, tak každý tam asi vidí jiné kandidáty, ale za mě jednoznačně Adira a Gray. Nejenže tam jsou jen aby tam byly, ale to hraní jim skutečně nevěřím. Supergirl je v mnoha ohledech horší, víc tlačí na pilu, ale Nia (tamější transosoba) je aspoň trochu sympatická na rozdíl od těhle dvou. Je ale fakt, že v minulé řadě mi vadili o trochu méně, protože tam měli v ději význam.

#36 Lex Luthor #44 Arianus
webmaster
1.1.2022 | 20:09:26
antty

Jo ale asi budu jeden z mála, kterému se emoční vývoj počítače líbí. Přeci jen Zora není 10000 let stará, jak si někteří myslí. Sice vznikla z takto starých dat, ale sama je stará jen pár měsíců. Je to něco jako Vision v MCU, taky není starý tisíce let, i když vznikl z kamene mysli. Emoční problémy posádky? Ve třetí řadě zcela pochopitelné. A kdo řeší emoce teď? Mě teda přijde, že jen Book (pochopitelně) a Colbert. Ano, u něj je to diskutabilní… No, pokud ukočírují tu zápletku s Anomálií smysluplněji, než vyhoření (to byl hodně zmařený potenciál), tak bude čtvrtá řada o fous lepší než třetí.

webmaster
1.1.2022 | 20:18:26
Xforbidden

#1 erpe78: Já zvládnul čtyři díly. Nerad nechávám něco nedokoukáno, když už jsem začal. Zatím jsem přestal sledovat jen Big Bang, Flashe a Legendy. Ale Discovery asi už taky nezvládnu, chce se mi zvracet, jen si vybavím ksichty některých postav. :-(

1.1.2022 | 21:12:29
Lex Luthor

#33 antty: Jo paradoxně je pro mě Stamets jedna z mála postav na které se dá koukat a patří k mým oblíbencům.

1.1.2022 | 22:22:38
Sir_CHerokee

Pěkně sepsáno. Špatný scénář, mdlí herci, nepravděpodobné chování a seriál plný deviací, podivností…tato pseudokorektnost mi u Amíků leze čím dál tím více na nervy.

1.1.2022 | 22:25:09
Eodeon

Tedy, článek, který je hulvátštější a hůře napsaný než všechny komentáře pod ním dohromady. Zjevně ani ne tak Disco, jako spíš Edna objevuje nové dno, v tomto případě žurnalismu.

2.1.2022 | 4:29:59
BorgLocutus

EOdeon že ty jsi zastánce odpadu Discovery a napalis plné hodnocení každé odpadně korektní epizody téhle telenovely už hraničí s tím že nejsi normální a možná i zastánce teplé menšiny!Clanek totiž výstižně popsal problémy čtvrté a také i třetí série a já bych klidně ještě pár věcí přidal! Prostě Kurtzman by měl u Star treku skončit!

#40 AVE_Jirka #41 Eodeon
2.1.2022 | 8:57:52
AVE_Jirka

#39 BorgLocutus: Za to ty budeš určitě zcela normální a vyrovnaný.

2.1.2022 | 12:23:12
Eodeon

#39 BorgLocutus: V jedné věci ses trefil, zastánce menšin jsem. Zatímco ty jsi, zcela zjevně, jejich odpůrcem. Ale to je tvá vada. Nikoliv vada seriálu. Jak už tu trefně zaznělo od jiných, seriál své problémy má. Ale úplně jiné, než nějakou domnělou korektnost.

2.1.2022 | 15:06:07
Havran1

Odporné homolinky, ale ještě hroznější scénář a mnozí herci, bohužel.

2.1.2022 | 21:19:08
ekota

Jak to tak čtu tak jsem udělal dobře že jsem to odepsal na konci druhé série, první měla aspon nějaky příběh a pár dobrých postav. druhá už skomírala, třetí totál bull shit a čtvrtá jak to tak vypadá nestojí ani za zmínku.

2.1.2022 | 21:44:08
Arianus

#33 antty: Me se celkem Grey libi. Je takovy slunicko, a soft a chova se spis jak pes nez charakter :D Adira je takova meh, proste neco ji chybi a na to ze nahradila Tilly, tak nefunguje tak jak fungovala Tilly.

Zbytek: Pocitac s vlastnim nazorem je prijemne spetreni jinak hruzne zapletky s cernou dirou ci co to je. Discovery je takova divnejsi a divnejsi, jdouci odnikud nikam, kdyby se vratili spis k epizodnosti rekonstrukce Federace, bylo by to lepsi.

3.1.2022 | 10:28:43
dalibor.durcak

S04e07 do tohoto článku asi úplně nepasuje, ne? To je Star Trek ve své nejčistší podobě!

#46 ori #48 tom99
3.1.2022 | 14:02:10
ori

#45 dalibor.durcak: Ako poznám miestnych, povedia že to boli iba zbytočné kecy a nič sa tam nestalo, a celý diel sa riešili iba pocity a všetci sa tam nervovo rozsypali.

webmaster
3.1.2022 | 17:36:41
massx

No ta kvalita upadla, ale neřekl bych kvůli špatným postavám (i když Adira a Gray se fakt nedají), ale kvůli tý plytký zápletce. A moc to nechápu, přitom třeba scénáře dělala Anne Cofell Saunders, která má za sebou Galacticu, 24 hodin nebo Chucka. Asi to tam mrví ten Kurtzman, který nedokáže vymyslet nic lepšího, než neznámého nepřítele galaktických rozměrů a nějaký WMD (v tomto případě DMA) macguffin. A co bych taky vyhodil, sou sezení u psychologa, to už mě hrubě nebavilo i v TNG.

3.1.2022 | 19:01:26
tom99

#45 dalibor.durcak: Ano, ten tam nepatřil, musím uznat, že epizoda s04e07 je úplně někde jinde a tři třídy výš než to, co jsme doposud dostávali. Kdyby takhle vypadal i zbytek sezóny, tak by se asi nebylo na co zlobit. Je stále co vylepšovat, ale toto je rozhodně velké zlepšení po všech stránkách…

webmaster
3.1.2022 | 23:51:43
VVIIKKII

Ze Star trek Discovery se stala taková vysokorozpočtová telenovela, kde se občas nějaký ten díl vyvede lépe. Problém má ale v tom, že ti co sledují telenovely, nesledují sci-fi.

5.1.2022 | 12:44:43
quetzalogg

Prosím, ať už je konečně další série Orville! Tahle močka nesahá Orville ani po kotníky. Nebo aspoň Lower Decks!

5.1.2022 | 15:21:30
peta54

přesně tohle je důvod, proč nenávidím recenze. Jak někdo může napsat takovouhle věc a tvářit se seriózně. Článek na levelu Autofóra.

8.1.2022 | 10:22:04
Infudibulum

Prvá séria ok. Druhá séria ok. Tretia…hmmmm, to akože čo má byť. Štvrtá…videl som tri minúty a mal som dosť a potom už nič. Po Nadácii ďalšie sklamanie.

12.1.2022 | 18:02:40
Brani

Seriál je naprostá katastrofa. Najskôr celú loď obsadili homosexuálové. Potom sprznili obrovský potenciál eventu big burn. To bol najväčší trapas v histórii kinematografie. Tak obrovský potenciál čo tá zápletka mala a oni z toho spravia emocionálnu srágoru. A teraz? Muži vyzerajú ako chlapi a ženy vyzerajú ako muži. Proste totálna LGHDTV komunitská sračka.

15.1.2022 | 9:48:15
Amigo65

Koukám se jen proto že nerad nechávám nedokoukané, i když Legendy jsem odepsal, zrovna tak jsem nedokoukal Doktora Who protože série 11 a 12 jsou na dvě věci. Ale Discovery jde stále více ke dnu, a to jsem viděl jen první dva díly.

17.1.2022 | 10:44:05
Kaylee

David Cronenberg si Disco ale užívá :)

https://www.startrek.cz/…u-discovery/

27.1.2022 | 9:36:52
korenmilan

Nefunguje to preto, lebo sa každú časť rieši-respektívne podsúvajú ideológie LGBT a to asi nikoho nezaujíma.

27.1.2022 | 13:43:56
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktualizace postav

V průběhu třetí řady seriálu Star Trek: Discovery budeme pravidelně aktualizovat sekci postav. Proto se nezapomeňte podívat na aktuální profily a ohodnotit všechny charaktery:

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Přehled Star Trek seriálů, kterých se v průběhu času určitě dočkáme

Star Trek seriálů v čase přibývá a bude jich ještě mnohem více. Mnohdy se v tom dá lehce ztratit, proto vám přinášíme souhrnný článek, kde si přehledně shrneme, jaké seriály aktuálně běží, jaké se natáčejí a jaké se chystají. Jaký Star Trek seriál sledujete a hodláte sledovat?

Novinky

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Star Trek 4 žije, Abramsova parta se vrátí se zbrusu novým filmem

Nemožné se stalo skutečností. Star Trek 4 byl již v přípravách, nicméně od projektu odstoupil Chris Pine a Chris Hemsworth, jelikož výplata za další film nebyla podle jejich představ. Starý tým se ovšem vrací a kamery by se mohly roztočit ještě letos. To je ale zpráva, co říkáte?

Narozeniny herců

Galerie

Galerie

Filtr seriálů








Reklama