Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z komiksů!

Punisher bude trestať

#3920 Stardos:

Nie je potrebne sa bat, zhodnotenie pride coskoro, no kladnu kritiku netreba cakat. Staci sa pozriet len na tuto diskusiu, niekedy pribudlo vela komentarov, no teraz serial Arrow nestoji ani za kritiku. Ostali tu iba ludia, ktori davaju kazdej epizode kladne hodnotenie. Da sa povedat, ze tu hnijete zaziva. :D

#3922 Stardos
17.2.2017 | 15:30:43
Stardos

#3921 Punisher bude trestať: Takže zase ty tvoje egoistické názory, jak máš jen ty pravdu? Docela velká část lidí, co podporovala tvoje názory, názor změnilo tento rok, a hodnotí kladněji. To je pro tebe prostě tak těžké uznat, že kvalita stoupla?

#3923 Punisher bude trestať
17.2.2017 | 15:45:13
Punisher bude trestať

#3922 Stardos:

Nazory? To su fakty, no nie kazdemu sa pravda paci. Moja kritika voci serialu Arrow stoji na pevnych zakladoch, nachadzame sa v diskusii, no vzdy ked som verejne vyzval niekoho na diskusiu, tak toho nikto nebol schopny. Je naozaj tazko diskutovat s ludmi, ktori nevedia obhajit svoj nazor na serial ako taky. Myslim si, ze ludia ktori zmiernili kritiku voci serialu su iba unaveni, nemaju uz silu prezentovat fakty, kedze proti nim stoja ludia, ktori prezentuju zaslepene nazory.

Musim priznat, ze kvalita stupla, no je potrebne si uvedomit, ze minula seria uz bola po kvalitativnej stranke na uplnom dne.

Uz coskoro sa vyjadrim ku kvalite serialov Arrow, The Flash a LoT.

#3924 Stardos #3926 Baltik
17.2.2017 | 16:06:17
Stardos

#3923 Punisher bude trestať: Tady je možná ten problém, že jsi nebyl nikdy schopný respektovat názory ostatních, to se potom ta diskuze těžko vede, a možná proto i s tebou nikdo diskutovat nechce. A další věc, takže ty a pár jedinců, kteří si stále myslí, že je Arrow hrozný, tak máte pravdu? Protože většina lidí souhlasí, že Arrow je daleko lepší, než třeba Flash. Zahraničí je na tom stejně, takže to sem nezatahuj. Takže všichni jsou zaslepení? Je lehké mít jeden pohled, napadlo tě třeba někdy, že se možná mýlíš?

#3925 Punisher bude trestať
17.2.2017 | 16:24:31
Punisher bude trestať

#3924 Stardos:

Je pravda, ze som nedokazal respektovat nazor ludi, ktori prezentovali nazor, ze 4 seria serialu Arrow je kvalitna. Taktiez som nedokazal respektovat nazor ludi, ktori dali kazdej odvysielanej epizode 4 serie hodnotenie 100%. Tu sa zastavim, na jednej strane boli ludia, ktori davali 100%, no na druhej strane boli ludia ako ja, ktori kazdu jednu epizodu hodnotili objektivne, kazde hodnotenie som bol schopny obhajit, no ludia na druhej strane nie! Opytal som sa preco dali epizode 100%, no dostal som odpoved, ze predmetna osoba hodnoti kazdu epizodu rovnako, je jedno ci sa jedna o kvalitnu cast alebo nie. Toto ma utvrdilo, ze som v spolocnosti deti, ktore nevedia obhajit svoj nazor, takze preco by som mal takyto nazor respektovat? Pretoze kazdy nazor si zasluzi byt respektovany? Ze sa mylim? Staci si pozriet sledovanost a zaujem o serial ako taky. Listoval som si diskusiu a prispevky ktore boli pridane, je naozaj smutne, ze pocet pridanych prispevkov klesol prinajmensom o 30%, to je pokles voci 4 serii.

17.2.2017 | 16:54:10
Baltik

#3923 Punisher bude trestať: …Uz coskoro sa vyjadrim ku kvalite serialov Arrow, The Flash a LoT.

Pls, max po dvou větách…

#3934 Baltik
17.2.2017 | 20:20:29
totti

Toto tu ešte chýbalo. Teraz tu bude ešte chodiť ešte menej ľudí ako doteraz a to len kvôli jednému egoistickému človeku.

#3928 Stardos
17.2.2017 | 21:41:52
Stardos

#3927 totti: Se divím, že nepřišel dříve, asi tohle je první epizoda,co se mu nelíbila.

#3929 totti
17.2.2017 | 22:31:25
totti

#3928 Stardos: Napadá my jeden dôvod, ale nechcem sa púšťať do ničoho, lebo je to boj s veternými mlynmi. Nikoho nerešpektuje, keď mu niečo vyvrátiš, tak ti napíše niečo úplne iné od veci s tým, že on má pravdu a ty nie. Pri čom hovorí o úplne niečom inom.

#3931 Stardos
17.2.2017 | 23:22:50
Punisher bude trestať

Ja som prisiel pisat objektivnu kritiku, na sladke recicky o seriale tu pravdaze budete aj nadalej vy. Practe sa mi z cesty a vsetko bude OK. Dakujem.

#3931 Stardos
17.2.2017 | 23:37:56
Stardos

#3930 Punisher bude trestať: Většina lidí zde, tě tady nechce vidět, podle mě to o něčem svědčí ;)

#3929 totti: Minule když mu došli argumenty, tak mi začal psát, jaká je to chyba, když před tečku dám mezeru.

18.2.2017 | 0:49:43
Dede

ľudia, je jasné, aký človek je pán „Pánov“, ktorý sa aspoň takto potrebuje vyjadriť, keďže ho nik iný pravdepodobne neberie vážne :) čiže si myslím, že možno by sa aj pridá aj väčšina z vás, ktorý nie sú z jeho váženej branže, len zo spodiny, ktorá si užije seriál bez nadpriemernej kritiky, ktorá je väčšia, ako prirodzenie Mr. Greya :) (žiadne predsudky) proste raz troll, navždy troll, nech to už každý berie ako chce a nech to pán, berie vážne či nie, nech sú jeho argumenty hocijak trefné, a zhodujú sa s kritikami ľudí jeho typu…teda pokiaľ je o tom presvedčený…čiže zatrpknutých haterov, ktorý potrebujú k životu ohovárať hocičo, čo sa dá, respektíve sa chcú online prejaviť, ako sú hustý a majú guráž väčšiu, ako Eiffellovka, aj keď v skutočnosti by nezdolali ani 5 ročné dieťa s tupou vidličkou v ruke, lebo na viac by sa hádam nezúbožili kvôli ťažkému životu plného hrania sa na niečo, čo nikdy nedosiahnu + pozerania treťotiredneho porna :) ak nie horšieho..preto chvála ľuďom, ktorí by položili svoj život v obraňovaní svojich názorov v diskusií :D toto mi celý rok chýbalo :D btw, posledná časť bola pomerne dobrá, celkovo ma zaujímajú veci, ktoré sa nás tykajú, čiže aj veci, ktoré riešil v spomínanej epizóde a celkovo to refletktovalo situáciu, v ktorej sa nachádzame…teda aspoň tie vyspelejšie krajiny..a čo istotne nie je oprvrhnutia hodné, každý by sa mal nad tým zamyslieť a spraviť si svoj názor

18.2.2017 | 3:14:13
Punisher bude trestať

Nez zacnem s hodnotenim serialov Arrow, The Flash a Legends of Tomorrow, tak by som sa chcel najprv podakovat svojim fanusikom, ci uz je to na stranke EDNA.CZ, alebo na inych strankach, ktore sa venuju serialom z komiksoveho prostredia. Chcem sa 7podakovat za to, ze ste mi dodavali silu, urcite ste si vsimli, ze objektivna kritika je nieco, co vela ludi nedokaze zniest a pochopit, je to nieco s cim sa clovek musi narodit, je to urcity bod vyvoja cloveka, bod, ktory urcuje ci bude clovek slepo nasledovat, alebo si zozbiera poznatky a dokaze si vytvorit svoj vlastny nazor. Kazdy clovek na tejto planete moze mat pravdaze svoj vlastny nazor, no to neznamena, ze tento nazor bude stat na pevnych a rozumnych zakladoch! Na tejto stranke boli vzdy dve skupiny ludi, ta prva skupina chvalila kazdu odvysielanu epizodu, a davala jej nezmyselne hodnotenie, ta druha skupina musela tento bordel nasledne upratovat. Z hodnotenia ako takeho sa stala dokonala fraska. Nie je mozne, aby sa davalo 100% hodnotenie len preto, pretoze ste zaslepeni. Je potrebne dbat na to, ze tento serial bude vela ludi sledovat, vela ludi tuto stranku este navstivy a preto je potrebne im dat naozaj objektivne hodnotenie, a nie hodnotenie, ktore je vytvorene zo zaslepenosti ludi! Takze chcel by som sa podakovat ludom, ktori hodnotili objektivne a dali tak ludom sancu skoncit so sledovanim a zacat s nejakym naozaj kvalitnym serialom z dielne Netflixu a podobne. Nez zacnem s celkovym hodnotenim serialov Arrow, The Flash a Legends of Tomorrow, tak je potrebne ich porovnat medzi sebou. Kazdemu je urcite jasne, ze kvalita serialov sa zmenila, tak podme na to. Za sklamanie povazujem serial The Flash, tento serial som mal naozaj rad, ale nezvladnuty FP odstartoval rad udalosti, ktore mozu za celkovy prepad kvality, preto tento serial radim az na 3 miesto, a to az za serial Arrow a Legends of Tomorrow. Na druhe miesto radim serial Arrow, rozbeh serialu bol dobry, clovek si uz myslel, ze je to ten stary Arrow, no pravda bola niekde inde. Herecky vykon kazdej hlavnej postavy bol mizerny, ale to nie je problem tejto serie, predmetny problem sa so serialom taha uz od zaciatku. Verbovanie ludi, v tejto serii nevidim ziadny TEAM, neustale niekto odchadza a prichadza, a to nehovorim o tom, ze mat krysu v teame, je dost ohrane uz aj na CW. Ono, ani po 13 epizode nikto nevie, kto je P, takze dejovy pokrok neexistuje ziadny, ja osobne sa uz tesim na odhalenie, pretoze to bude postava s ktorou sme sa stretavali pocas celej serie, da sa povedat, ze to bude dost trapne odhalenie. Ako scenarista viem jedno, ak chcete pripravit hlavneho zaporaka, tak ho musite pocas serie niekde zapojit, pretoze v konecnom dosledku to nebude davat zmysel, je jedno ci to bude zastupca, mrtvy policajt a zaroven EX tvojej byvalej, takato postava sa musela zapojit do deja pocas 13 zatial odvysielanych epizod. Pravdaze, je tu aj moznost zapojit postavu z minulosti, no to je scenaristicka hlupost! Dosadit ako zaporaka serie mrtvu alebo zivu postavu z minulosti by bolo naozaj nesikovne a dokonca si dovolim tvrdit, ze aj dost primitivne, to vsetko vzhladom na minulost. Je tu este jedna moznost, dosadit ako hlavneho zaporaka neznamu postavu, ale na to scenaristi serialu nemaju, nedokazu vytvorit most, ktory to vsetko dokaze spojit. Je potrebne si uvedomit, kto je P! Po bojovej stranke je lepsi nez Oliver, to znamena, ze to nie je clovek, ktory pobuchal do boxovacieho vreca a isiel sa pomstit. Tento clovek ma vycvik a kedze sa objavila Talia, tak to bude mat urcite spojitost, dokonca spojitost taku, ze v blizkej buducnosti, max 5 epizod ocakavam Taliu v meste. Ono, nemusi to byt ani muz, moze to byt Talia osobne, ktora sa chce pomstit. Ale to som odbocil, kvalita serialu sa urcite zvysila, no je potrebne si uvedomit, ze 4 seria kvalitou nedisponovala, preto nemozeme hovorit a zvysovani kvality ako takej. Ak uz chceme porovnavat, tak sa musime zamerat na 3 seriu a zvysok serie od 10 casti. Ak to porovname, tak zistime, ze k miernemu zvyseniu kvality naozaj doslo, no bolo to len zanedbatelne. Dovolte, aby som upozornil este na jednu vec, vela z vas tu pise mena, aspon kazdy tyzden napise 2 mena, to len preto, aby ste nakoniec mohli povedat, ze ste mali pravdu, no da rozum, ze ked napisete 100 mien, tak v jednom z nich budete mat pravdu. Je potrebne, aby ste sa ucili, je potrebne vytvorit profil a vyberat potencionalne terce, nasledne okruh zmensovat. Vy iba trepnete mena. Nebudem hlbkovo hodnotit serial, na to bude sluzit zaverecne hodnotenie. Najviac ma potesil Serial Legends of Tomorrow, ktory nahradil The Flash hlavne po tej odviazanejsej stranke. Je citit chemia medzi kazdou postavou. Myslim si, ze tento serial bol zatial zvladnuty najlepsie. Rozhodne bol zvladnuty lepsie nez jeho bratia, ktori postupom casu stracaju kazdy rok na kvalite, neustale ta ista schema. U serialu Arrow plati, ze na scenu pride hlavny zaporak, ktory mu zo zaciatku robi sarapatu, postupom casi pritvrdi, zabije nejaku hlavnu postavu, Oliver upadne do depresie, pride Felicity, nakeca mu hluposti a Oliver vstane. Nasledne zabije zaporaka a kolobeh zacina znovu v dalsej serii. U serialu The Flash je to rovnake, neustale ten isty druh zaporaka, je to uz naozaj nudne. Scenaristi pracuju neustale s tym istym konceptom, ktory som uz pred rokmi oznacil za ohrany a nudny! Neberte to tak, ze sa vam vysmievam, ale naozaj nie ste schopni si odprezentovane suvislosti uvedomit? Ako som uz pisal, evolucia neustale pokracuje a ludi, ktori niektore veci chapu obsirnejsie bude pribudat. Urcite nechcem, aby sa tento text niekoho dotkol, urcite je tu vela ludi, ktori maju „rozumny“ nazor, aj ked s nim nesuhlasim, ale maju ho a ja to respektujem. Ale chcel by som poprosit takychto ludi, aby ma nim neotravovali vo forme reakcie na pisany text. Urcite mam zaujem o diskusiu, ale urcite nie s ludmi, ktori si myslia, ze ma nejak porazili v diskusii len preto, pretoze som uz nemal naladu reagovat na podpriemerne inteligentne opice. Dufam, ze si tuto vetu nebude brat nikto osobne, predsa len, EDNA.CZ nie je jedina stranka a takyto ludia sa nachadzaju na zahranych strankach alebo na tych domacich.

18.2.2017 | 11:33:30
Baltik

Ve dvou větách !!!!!! VE DVOU !!!!
#3926 Baltik:

18.2.2017 | 11:38:33
Stardos

Minulý rok tady pan Scenarista narážel na to, že velká skupina lidí považuje čtvrtou sérii za nekvalitní. Tento rok si ale všímám, že je větší chvála na Arrow, než na Flashe. Velká většina této chvály hovoří i tom, že se kvalitou blíží k prvním dvou sériím. Minulý rok tady právě pan S pořád mluvil něco o tom, že názor většiny, teda ten že Arrow je špatný, je správný. Takže podle této logiky by pan S měl Arrow chválit, protože sám toto dal za pravidlo, většina=pravda. Mnoho lidí si z tohoto může vyvodit pouze to, že pan S je pouhý hater, který se snaží znepříjemnit seriál těm, co se líbí. Nebo je to jen pouze provokace a líbí se mu, ostatně minulý rok taktéž řekl, že se seriálem končí.

18.2.2017 | 11:53:22
Baltik

Pravda je, že pokud někdo dal ve 4. sérii jakémukoliv dílu 100%, tak je to prostě hloupost. Normální dospělý člověk se špetkou inteligence by nemohl takto ohodnotit díl právě z této série. Od začátku do konce se tam objevovaly neuvěřitelné věci.

https://www.youtube.com/watch?… rly.. ?

18.2.2017 | 13:05:42
Punisher bude trestať

3 najsledovanejsie casti 1 serie serialu Arrow:

S01E01: Pilot (4 140 000) S01E06: Legacies (3 830 000) S01E05: Damaged (3 750 000)

3 najsledovanejsie casti 2 serie serialu Arrow:

S02E08: The Scientist (3 240 000) S02E06: Keep Your Enemies Closer (3 090 000) S02E02: Identity (3 060 000)

3 najsledovanejsie casti 3 serie serialu Arrow:

S03E08: The Brave and the Bold (3 920 000) S03E09: The Climb (3 060 000) S03E10: Left Behind (3 060 000)

3 najsledovanejsie casti 4 serie serialu Arrow:

S04E08: Legends of Yesterday (3 660 000) S04E10: Blood Debts (2 830 000) S04E09: Dark Waters (2 820 000)

3 doposial najsledovanejsie casti 5 serie serialu Arrow:

S05E08: Invasion (3 550 000) S05E06: So It Begins (1 950 000) S05E09: What We Leave Behind (1 940 000)

To ze je seria kazdy rok horsia a horsia potvrdzuju aj cisla sledovanosti. Cisla hovoria jasne, najsledovanejsiu cast kazdej serie tvori crossover, ten je v kazdej serii najsledovanejsi. Divaci, ktori ukoncili sledovanie Arrow a zacali sledovat The Flash a Legends of Tomorrow si najdu kazdy rok cas, aby sa aspon na jednu cast k serialu Arrow vratili. Ta odchylka je extremne velka, mam za to, ze tuto cast tvoria nespokojni divaci. Potom tu mame 9 a 10 epizodu, ako kazdy vie, 9 epizoda je midseason finale, je to dost ocakavane, hlavne ked scenaristi serviruju kazdy rok nejaky wow efekt. Nasledne po midseason je tu epizoda 10, divaci su zvedavi, no touto epizodou to vsetko konci, cisla hovoria jasne.

@Baltik No ja neviem, pan Tancoš urcite vie odovodnit, preco dal SKORO kazdej epizode 4 serie 100%.

http://3.1m.yt/NrVp-.png

18.2.2017 | 16:14:46
Stardos

Nevím, proč tady ale taháte čtvrtou sérii, když se celou dobu bavíme o té páté. Opět se tu potvrzuje fakt, že Pan S si mění téma diskuze, jak se mu zlíbí

#3940 Punisher bude trestať
18.2.2017 | 17:45:53
Stardos

A k sledovanosti, jakožto kritik bys měl vědět, že většině serialům o něco klesne sledovanost každý rok, výjimky se najdou, jenže samotný úbytek sledovanosti nehledej jen zde u Arrow. TWD taky docela dost poklesla sledovanost, a to by nebylo proto, že by se to lidem nelíbilo, ale bylo to ze smrti hlavní postavy. Prostě je blbost určovat kvalitu vzhledem k číslům

18.2.2017 | 17:50:15
Punisher bude trestať

#3938 Stardos:

Robite to momentalne vy pan Tancoš, hore je dokaz. Bolo by naozaj mudre, ak by ste mi v buducnosti ustupili z cesty, povedzme, ze je pre vase dobro. Tazko mozete jednat s osobou, pokial nedokazete obhajit svoj postoj z minulosti. Sam musite uznat, ze vase hodnotenie 4 serie je naozaj mylne, pokial to nechcete priznat, tak nasa dalsia komunikacia musi byt ukoncena.

#3941 azoxid
18.2.2017 | 17:58:44


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama