Undercovers (Mr. & Mrs. Bloom)
60/100 - 2×

Undercovers(Mr. & Mrs. Bloom)

Bývalí špičkoví agenti CIA, nyní už pět let manželé živící se cateringovou agenturou, se vracejí do akce, aby zachránili přítele… i své manželství. Seriál J.J. Abramse, který i režíroval pilotní epizodu.

USA | 2010 | Ukončeno
1 sezóna | NBC | 42 minut

Recenze pilotu [60 %]

Recenze pilotu [60 %]

Pán a paní Smithovi používají Alias a proto nemají Nulovou šanci.

0 0
29.9.2010

Málokdo má v televizní branži takové jméno jako J.J.Abrams, televizní studia mu dnes už prakticky vypisují smlouvy na nové seriály, aniž by vůbec věděli, co má v plánu. Není se čemu divit, do velkého světa vstoupil díky Alias, pak prorazil superúspěšným Lost, následoval snový přestup do filmového světa (Mission:Impossible 3, Star Trek), aniž by ovšem ubral na televizní aktivitě (Fringe). Abrams obvykle slouží jen jako odrazový můstek, navrhne obecné schéma, napíše a režíruje pilot a pak už nechá tu nevděčnou práci držet po něm laťku někomu jinému. Damon Lindelof a Carlton Cuse z Lostu by mohli povídat, jak moc nevděčné to je.

Zpátky k Undercovers. Ti, kdo čekají další Lost a Fringe, nechť laskavě přeskočí na Event. Tady nebude nadpřirozeného nic. Abrams se vrátil ke kořenům, ke starému dobrému Alias, s tím, že zápletku si vypůjčil z filmového Pán a paní Smithovi. Mimochodem superhvězdný biják, který stvořil hollywoodské duo Brangelina, vznikl (nepřiznaně) ze stejnojmenného seriálu z roku 1996, který byl ovšem po necelé půlsezóně zrušen. Může podobný osud potkat Undercovers, když za ním stojí Abrams?

Odpověď je nasnadě a pilot na ní jasnou odpověď překvapivě nedá. Undercovers uvádí manžele Bloomovi. kteří před pěti lety odešli od CIA a dnes žije spokojeně na předměstí. Když jsou povolání zpět do akce, poté co zmizel jejich nejlepší přítel, zprvu váhají, ale pak si uvědomí, že jim ta trocha vzrušení vlastně chybí a rozhodnou se jít do akce.

Základní zápletka je jasná, nic dalšího ohromujícího nečekejte. Ústřední duo (neznámí Boris Kodjoe, Gugu Mbatha-Raw) se sice dobře doplňuje, ale žádné supercharisma z nich zrovna neprýští. Nejvýraznější postavou je CIA poskok Hoyt, roztomilý rektální alpinista, jehož orientace je překvapivě ale čistě pánská. Na suché hlášky, vychytané převleky (Alias) či supermoderní techniku (24, Nulová šance) zapomeňte, tohle je skoro old-school akce jen s pár vystřely. Na Abramse je to i z hlediska akce až příliš rutinérský rozjezd, nebýt rychlého střídání lokalit (Madrid, Paříž, Moskva, schválně kdy se dostanou do Prahy), byla to vlastně celkem nuda.

Nic naplat, doba už je jinde než před pěti či deseti lety a Undercovers se budou muset hodně snažit, aby to dotáhli na víc než jednu sezónu. Pokud brzy nepřijdou s nějakou osvěžující novinkou, stanou se brzy jen průměrným agentským seriálem s rychlým koncem. Což je vzhledem k potenciálu tvůrce nepěkně promarněná šance.

Autorem recenze je Thomas.

Zdroj: NBC