Awake (Procitnutí)
82/100 - 39×

Awake(Procitnutí)

Policejní detektiv Michael Britten (Jason Isaacs) při autonehodě ztratil jednoho ze svých bližních. Kterého ale? Probouzí se střídavě do jedné ze dvou realit. V té červené s manželkou přišli o syna a psycholožka mu pomáhá uvědomit si, že ta druhá realita je jen snem, fantazií. V té zelené se obětí autonehody stala manželka a matka jeho syna a o neskutečnosti druhé reality Michaela přesvědčuje neméně přesvědčivý psycholog. Tyto reality se navíc podivně prolínají v detailech, které mu v konečném důsledku pomáhají v řešení případů.

USA | 2012 | Ukončeno
1 sezóna | NBC | 42 minut
Drama, Mysteriózní

Recenze pilotu seriálu Awake

Recenze pilotu seriálu Awake

Abych vás ještě trochu více navnadila, přečtěte si recenzi pilotního dílu od Araziela, který tuto epizodu měl možnost vidět už v polovině minulého roku.

0 0
17.2.2012

Araziel: Na tento pilot jsem se velice těšil. Celkem originální námět, ze kterého se dá rozehrát vskutku originální příběh. A podle mého názoru se to Awake v pilotu podařilo maximálně. Už jen vizuální oddělení obou realit mi pripadalo perfektně vyřešené. Takže ani ameriští diváci (vyjma těch barvoslepých) by neměli mít problém orientovat se, ve které realitě se zrovna náš hlavní hrdina nachází.

Příběh je zajímavý a více než o jeden se jedná spíše o dvě dvacetiminutové epizody, které se navzájem prolínají v rychlém tempu, které ovšem dává smysl a neodvratně spěje ke konečnému rozuzlení a vyřešení případů na obou stranách. Navíc mě potěšil návrat Wilmera Valderramy (Fez z That 70s Show) do seriálových vod (i když v mnohem dospělejší roli), náznaky propojení obou realit, ale hlavně pak herecká sóla obou terapeutů, kteří se snaží hlavního hrdinu přesvědčit, že práve ta jejich realita je ta správná a ta duhá je jen sen. To pro mě byla jen třešnička na dortu.

Hodnocení: 100%

Zdroj: NBC