Chase (Šerifové z Texasu)
80/100 - 4×

Chase(Šerifové z Texasu)

Akční kriminálka z prostředí amerických šerifů (U.S. Marshals), kteří pronásledují nebezpečné zločince na útěku. Annie a její tým se případy nesnaží vyřešit nebo obviněné obhájit, jejich úkol je jasný – co nejrychleji najít a chytit utečence.

USA | 2010 | Ukončeno
1 sezóna | NBC | 60 minut
Akční, Drama, Krimi

Recenze pilotu [60 %]

Recenze pilotu [60 %]

V Texasu nemusí vzniknout jen seriál o ropě.

0 0
22.9.2010

V USA je ročně na útěku 80.000 trestanců. Jejich naháněním a zatýkáním se nezabývá až tolik federální policie či lokální strážnici, ale šerifové (U.S. Marshall). V Texasu má tato jednotka pěkných pár desítek lidí, ale toto je příběh čtveřice z nich. Tedy vlastně pětice – do mladého, ale mnoha úspěšnými případy a ošlehaného týmu přichází mladý nováček z Washingtonu. A hned jeho první případ – dopadení čísla 15 na žebříčku nejhledanějších zločinců – bude stát za to.

Za vznikem seriálu Chase (český oficiální překlad tipuju na něco jako Honba za uprchlíky) stojí producent Jerry Bruckheimer, který kromě bohaté filmové praxe (Skála, Lovci pokladů, Piráti z Karibiku) si poslední desetiletí udělal v televizní branži jméno díky třem Kriminálkám (Las Vegas, Miami a New York). Chase je ale spíše následovníkem seriálu jako Walker, Texas Ranger. Ano, toho seriálu, co sleduje vaše babička.

Tohle bude ale spíše něco pro vašeho dědečka či otce, protože ve středu seriálu stojí nikoli mladý nováček, ale přitažlivá třicet-něco Annie, ostřílená kovbojka, co si dává želízka k snídani. Hezoučká Kelli Giddish v pohodě strčí do kapsy zbylé pánské osazenstvo (kde je zajímavý snad jen Amaury Nolasco z Prison Break), ale bude muset setsakra zlepšit držení pistole, protože jí drží jak mrtvou rybu. Mladé postavy jsou ale to jediné, co by mohlo mladší ročníky zaujmout, protože děj vyšetřování je velmi obyčejný a obejde se bez nějakých technických vylepšení či speciálních vyšetřovacích metod (zdravíme Jacka Bauera). Na rozdíl od Kriminálek zapomeňte také na kamerové filtry, dynamické otočky či efektní střihy, tady vládne pohoda jak z českého sitcomu.

Chase není špatný seriál, ale jeho název a jméno producenta naláká na něco, čím ani náhodou není. Místo akční dynamické podívané pro všechny, kdo mají rádi Skálu nebo Uprchlíka, tu máme tak velmi odlehčenou, estrogenovou verzi Walkera. V televizi s dabingem bude mít určitě u staršího publika v neděli navečer slušný úspěch.

Autorem článku je Thomas.

Zdroj: NBC