Animal Practice - recenze pilotu (30%)

Animal Practice - recenze pilotu (30%)

Máme tu novou komedii, která dokazuje, že někdy prostě nestačí namíchat zvířátka a známe tváře, a čekat, že to bude legrace.

0 0
13.8.2012

Stanice NBC nás minulý týden úspěšně pobavila svou první nasazenou novinkou jménem Go On s Matthew Perrym. Teď se na nás chystá již druhá komedie, jíž vévodí Justin Kirk, kterého znáte nejspíše jako Andyho ze seriálu Weeds. Po jeho boku pak sekunduje JoAnna Garcia Swisher (Better With You), Tyler Labine (Mad Love), Bobby Lee (MADtv) a Crystal the Monkey, kterou jsme viděli v Community, v obou Nocích v muzeu a taky v Pařbě v Bangkoku. Roztodivný mix všech těch komediální herců však záhadně… nefunguje.

Animal Practice je seriál o veterináři Georgi Colemanovi (Kirk), který miluje zvířata a obvykle nesnáší jejich páníčky. Žije si svůj spokojený život ve své ordinaci, kašle na pravidla, ignoruje nadřízené a vypadá to, že se ze všeho dovede vykecat. Mimo to si také hraje na chladného realistu, který vidí věci takové, jaké opravdu jsou, což z něj může činit malého necitu. V jeho životě nastane zvrat tehdy, když nemocnici, v níž má ordinaci, zdědí jeho bývalá žena, se kterou nejspíše nedovede spolupracovat.

Zní to možná vesele, ale nenechte se zmást. Jednak Kirkovi nejde příliš zbaštit role relativně flegmatického veterináře, který se jakoby pokouší zahrát Dr. House, jednak jeho role vypadá, jako by si z Weeds jenom odskočil a pod jiným jménem hrál stejně podivínskou postavu. Seriál je až únavně ukecaný a jestli jsem se během sledování této „komedie“ alespoň jednou pousmál, pak to bude hodně. Velice smutný je taky fakt, že vlastně nejvtipnější postavou je zde opice, která (naštěstí?) nemluví. Pokud se vám však líbí infantilní haha-vsuvky („Jste vážně zlá žena. Jste horší než moje žena. Ale i tak jste sexy.“) vlastně úplně všech vedlejších postav, krom Colemanovy ženy (Garcia Swisher), která je zase tak strašně otravná, až to bolí, nebráním vám v tom, abyste se na seriál podívali. Za sebe tedy říkám: „Rychle ruce pryč, než to bude ještě horší.“

Hodnocení pilotu: 30%

Další epizody: 2. díl se představí 27. září

Trailer na Animal Practice: