Vegas - recenze pilotu (55%)

Vegas - recenze pilotu (55%)

Kasina, prostituce, drogy, alkohol, zábava a mnoho dalších slov, které se dají spojit jen s jedním místem na planetě – s Las Vegas.

0 0
17.10.2012

Vegas je i hlavním místem, kde se odehrává nový dramatický seriál televizní stanice CBS.

Za tímto projektem stojí dvojce složená z Grega Walkera, který pracoval i na takových projektech jako je Smallville nebo Beze stopy a Nicholasa Pileggia, který režíroval úspěšný film Goodfellas (Mafiáni).

Příběh seriálu se odehrává v 60. letech 20. století a je inspirovaný skutečným příběhem Ralpha Lamba (Dennis Quaid – Úhel pohledu). Ralph je vysloužilý voják, který žije téměř bezstarostný život na svém ranči, kde se stará o dobytek. K bezstarostnému životu mu ale přece jen něco schází. Je to klid nad jeho pozemkem, kde se prohánějí letadla a plaší mu jeho stáda.

V momentě, když se mu naskytne příležitost zbavit se letadel, neotálí a bere tuto možnost všemi deseti. Nic však není zadarmo a proto starosta, kterému došla trpělivost s místním šerifem, žádá na oplátku, aby vyřešil vraždu guvernérovy dcery. Ralph nabídku přijímá a společně se svým bratrem, Jackem (Jason O Mara – Terra Nova) a svým synem Dixonem (Taylor Handley – Southland) pátrají po střelci. To však ještě netuší, že se budou muset postavit samotné mafii, která chce ovládnout celé město. Její hlavou není nikdo jiný, než Vincent Savino (Michael Chiklis – The Shield).

Seriál, ve kterém se potkávají dvě herecká esa, jakými jsou Dennis Quaid a Michael Chiklis vychází líp pro Michaela, který předvádí opravdového drsného mafiána. Oproti Dennisovi, který až moc tlačí na pilu. Samotný seriál je jednoduchý a přímočarý ve, kterém se vytrácí moment překvapení. Výhodou tohoto seriálu je, že nemá moc velkou konkurenci a proto by se mohl zalíbit divákům. Podobným seriálem je Longmire, který je, ale o úroveň víš.

Dodatek (iHyi): Když jsem sám pilotní díl viděl, prakticky jsem u něj usínal. Můžu říct jen tolik, že to bylo sice hezky natočené, mnohdy opravdu připomínající Longmire, ale to bylo zároveň vše, co se dá více pochválit. Většinou to byla jen průměrná nuda s ničím výrazným (ani na poli hereckých výkonů), co by mě nalákalo sledovat další díly.

Hodnocení pilotu: 55%

Trailer na seriál:

Autorem článku je: Hanzen