South Park (Městečko South Park) Čtvrtá epizoda Kritik restaurací dnes večer na Prima Comedy Central

Čtvrtá epizoda Kritik restaurací dnes večer na Prima Comedy Central

Třetí epizoda Sodosopa je za námi a dnes večer se na Prima Comedy Central ve 22:30 dočkáme již čtvrté epizody s názvem Kritik restaurací.

3 0
26.4.2016

Potom, co byl v South Parku otevřen Whole Foods Market, se začala spousta restaurací zavírat. Randy a Gerald šli na večeři a čekali půl hodiny, než dostanou stůl. Když Gerald řekl, že je kritik restaurací, dostali stůl hned. Cartman se také stal YELP recenzentem. Začal toho zneužívat a požadoval jídlo v restauracích zdarma. Došlo ke konfliktu mezi Cartmanem a synem majitele restaurace Davidem. Najednou se ze všech stali recenzenti jídla. V restauraci Hvízdající Willy došlo k převratu. Majitel to už nevydržel a veškeré Yelp kritiky vyhodil z podniku. Tímto krokem se postaral o to, že nebylo povinné se kritikům restaurací dvořit a podlézat jim. David se Cartmanovi postavil a už se nenechal šikanovat a ponižovat. Cartman na popud toho svolal veškeré kritiky jídla k sobě domů, aby si s nimi promluvil o tom, že je třeba držet se ve stopách pouze toho nejlepšího kritika. Myslel tím sebe, stejně jako každý ostatní si myslel, že prohlášení patří jemu. Kritici vyrazí do města a ničí Hvízdajícího Willyho a další podniky. Každý si myslí, že je tím nejlepším kritikem. Pátým dnem vypuknou ve městě nepokoj a kulky lítají vzduchem. V televizi veřejně vystoupí David a vyzve Cartmana na souboj. Na louce, kde se mají setkat, stojí stovky kritiků. Aby ve městě došlo k uklidnění, dá všem kritikům zlaté ocenění nejlepšího kritika, ale dostanou je všichni. Majitelé restaurací využijí tuto informaci velice svébytně.

Pokud chcete vidět, jak si tvůrci dělají srandu ze samozvaných kritiků jídel, nalaďte si dnes ve 22:30 Prima Comedy Central, příští týden opět ve stejném čase můžeme očekávat čtvrtou epizodu Bezpečná zóna.