Richard Hammond skončil při natáčení druhé řady v nemocnici
Během právě probíhajícího natáčení druhé řady The Grand Tour se Richard Hammond zranil a skončil v nemocnici.
Zlákáním tria z Top Gearu do svých řad bylo asi to nejlepší, co se zatím Amazon Prime povedlo. Sledovanost ve Velké Británii měla údajně klesnout o polovinu diváků. Ale Amazonu nejde jen o diváky ve Velké Británii. Tohle trio je známé po celém světě, takže není divu, že The Grand Tour trhá Amazonu rekordy ve sledovanosti.
O druhé řadě bylo tedy rozhodnuto velmi brzy. Právě druhá řada se teď natáčení a v jedné epizodě si Richard Hammond vezme na projížďku chorvatský elektromobil Rimac Concept One. Během natáčení došlo k nehodě, ze které Richard Hammond vyvázl jen s drobnými poraněními. Příčina nehody zatím zůstává neznámá.
Pokud se podíváte na trosky vozu, budete zcela jistě překvapení, že to odneslo jen Hammondovo levé koleno. Zatímco vůz za 800 tisíc euro shořel na popel.
Richard Hammond was involved in a serious crash, but very fortunately suffered no serious injury. pic.twitter.com/4Oib32IJvj
— The Grand Tour (@thegrandtour) 10. června 2017
Nestačí než popřát Hammondovi brzké uzdravení a brzký návrat zpět k natáčení.
Zdroj: Amazon
The Grand Tour Presents: Sand Job
Reklama
Pátá sezóna
The Grand Tour je znovu pohromadě, cílem jsou Viktoriiny vodopády
Clarkson, Hammond a May znovu natáčí se štábem další celovečerní film, čímž dotahují nadcházející premiéry. Filmuje se na jihovýchodě Afriky v Zimbabwe a poslední klapka má padnout 30. září na mostě u Viktoriiných vodopádů.
Nejlepší epizody
Ze světa Grand Touru
Recenze na knihu The Grand Tour Guide to the World
K první sérii pořadu The Grand Tour vydal Amazon také doprovodnou knihu, ve které se dozvíte spoustu nesmyslů a také zajímavostí ze zákulisí. Výpovědní hodnota je nulová, ale královsky se pobavíte. Vyplatí se ji koupit?
Narozeniny
-
Mike Skinner
28.6.1957 | 28.6.2024 -
Richard Hammond
19.12.1969 | 19.12.2024 -
Abbie Eaton
2.1.1992 | 2.1.2025 -
James May
16.1.1963 | 16.1.2025 -
Jeremy Clarkson
11.4.1960 | 11.4.2025
Hlídejte si nás
Napište nám
Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!
Diskuze /6
Zrovna nedávno jsem to někomu (marně) tloukl do hlavy. Koupit si elektroauto znamená sedět na čtyřmetrákový bombě. Ty baterky jsou totož choulostivý na dvě věci: na mechanický poškození a chybu při nabíjení. Takže když hodíte Teslu přes boudu, je to tak padesát na badesát, jestli z toho stačíte vylézt. Pokud by nějakej ekopošuk dělal, že neví o čem mluvim, stačí zkusit nabít starší baterku do smartfounu a kuchnout do ní nožem, nebo bacit kladivem. Ale nedělejte to na ničem hořlavym, je to plamen jak z autogenu. Ostatně, na YT je hafo těhle videí. Prostě neexistuje lepší úložiště energie, než je tekutej uhlovodík. A se zvyšováním kapacity baterek to bude horší a horší.
#2 Sejdon #3 A_V #5 Hzjena#1 Yanek: Tak zrovna Tesly patří k nejbezpečnějším autům vůbec, protože velmi dbají na bezpečné uložení baterií. U tohle supersportu, ale věřím, že bezpečnost byla až na druhém místě a hlavně se snažili snížit váhu na minimum. U běžných elektromobilů jsou priority jinde.
#1 Yanek: Tak jestli při běžné jízdě převrátíš auto tak bys hlavně neměl mít řidičák ;)
o to nejde potkáš blbce co ti nedá přednost a garantuju ti že při správném zásahu vyhoří i tesla
#1 Yanek: Hlavně jestli chce nejmenovaný Yanek srovnávat běžné řízení vozidla vs. Hammodovi racingové výstřeli, nebo tekuté, fosilní palivo vs. baterie při automobilové nehodě v hořlavosti…,,Tak to spadni do reality!"
#6 Yanek#5 Hzjena: že se tak ptám… Ty určitě znáš nějakej jinej způsob, jak zohlednit zároveň bezpečnost a kapacitu provozu, že jo? Paráda, sem s nim. Nobelovka čeká.