The Lord of the Rings: The Rings of Power (Pán prstenů: Prsteny moci)
69/100 - 142×

The Lord of the Rings: The Rings of Power(Pán prstenů: Prsteny moci)

Legendární dílo otce fantasy J.R.R. Tolkiena se díky rekordnímu prodeji práv Amazonu vrací, tentokráte však místo velkého plátna poběží na televizních obrazovkách.

USA | 2022 | Pauza
vysílání
1 sezóna | Amazon | 50 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Morfydd Clark (Galadriel), Robert Aramayo (Elrond), Charles Edwards (Celebrimbor), Benjamin Walker (Gil-galad), Ismael Cruz Córdova (Arondir), Nazanin Boniadi (Bronwyn), Peter Mullan (Dúrin III.), Lenny Henry (Sadok Pelíšek), Owain Arthur (Dúrin IV.), Sophia Nomvete (Disa), Charlie Vickers (Halbrand), Will Fletcher (Finrod), Markella Kavenagh (Nori Brandonožková), Dylan Smith (Largo Brandonožka), Cynthia Addai-Robinson (Míriel)

Magazín Vanity Fair představuje první fotky z očekávaného seriálu

Magazín Vanity Fair představuje první fotky z očekávaného seriálu

Amazon před vydáním traileru, ke kterému dojde na Super Bowlu tuto neděli, zveřejnil první sérii fotek k novému seriálu. Vidíme na nich konečně Elronda nebo Galadriel, ale také některé trpaslíky nebo hobity. Těšíte se na seriál?

20 7
10.2.2022

Foto: Amazon Prime, Vanity Fair

  • LOTR-2-67ab81def635cadc22e5da4a0b809b01.jpg
  • LOTr-1-7ce0b0cd38792c37d7119f2eb8b8861b.jpg
  • LOTR-14-787a6ef32328256ebbf9016a9513b1b6.jpg
  • LOTR-13-dd69ee0ab6c07d902306b4c069941857.jpg
  • LOTR-11-ba183996f6efbc1cc8c31f666f8fff3a.jpg
  • LOTR-10-959bae5c01cefc3356e5c7c728e108bf.jpg
  • LOTr-9-568c2dcbeb6737c6dfe1ff12d930c2af.jpg
  • LOTR-8-4fe949c5b3953f045e94cce3ebd42a9a.jpg
  • LOTR-7-e325ee1f78707effc061866d3c44b130.jpg
  • LOTr-6-da4453093ab0d6f217a0c5ba440c5f11.jpg
  • LOTR-5-69ba973d85ab2f3e77d845aaf7bac748.jpg
  • LOTR-4-13e77557f5a519fea7212698c31a9fef.jpg

Diskuze /95

Carnage

Ten Tyrone elf je dobrej joke. A kde má trpaslice vousy jako?

#2 Felix Jaeger #22 Carlos Matos #25 Aither
10.2.2022 | 17:10:43
Felix Jaeger

#1 Carnage:(trpaslice – pod satami :D) a to nie je elf, ale niggelf

10.2.2022 | 17:12:28
Lex Luthor

Trpaslice mají mít vousy sám Gimli to říkal ve druhém filmu, že trpaslice jsou k nerozeznání od mužů a lidé si myslí, že trpaslíci skáči ven ze země nebo tak nějak to říkal.

#4 Darnwell
10.2.2022 | 17:31:46
Darnwell

#3 Lex Luthor: Třeba je postižená ;-)

10.2.2022 | 17:40:54
Camaris

Takže měli pravdu. Galadriel obléknou do zbroje a bude z ní válečnice s mečem. Vzhledem k tomu, že je taky na nejvíce fotkách, bych věřil tomu, že bude i tou hlavní postavou seriálu.

10.2.2022 | 18:01:56
Lee_CZ_

Teda jsem hodně zvědavý, ale začínám mít dost rozporuplné pocity :D Černý elf je něco co mě už vůbec netankuje, trpaslice bez vousů? Teda to budou muset ještě upravit, ale ještě bych to rozdýchal, ale prostě přeobsazení postav z filmů mi jde těžce přes zuby. Na to jakým rozpočtem se chvástali, tak Wevinga a Blanchet měli prostě obsadit. Tohle prostě nepřekousnu a vždy když je uvidím na scéně, tak mi bude myslí hlodat „Oni jsou lepší“. Na to jak jsem se těšil, tak tohle mě zklamalo. Ještě že se tam neobjeví Gandalf, jeho přeobsazení bych už nerozdýchal :D

#10 FallenMaia #13 Saruman Bílý
10.2.2022 | 18:02:53
Camaris

Tak podle informací k plakátům je Disa další nová postava vytvořená pro seriál.

Černá trpaslice bez vousů tak bude hrát princeznu Khazad-dûm. Oficiální zdroje pak uvádějí, že máme čekat další lidi všech barev, kteří budou hrát elfy, trpaslíky i lidi. „„Připadalo nám přirozené, že adaptace Tolkienova díla bude odrážet, jak svět skutečně vypadá,“ říká Lindsey Weber, výkonná producentka pořadu. "Tolkien je pro každého.“

Co se týče Galadriel: V Amazon’s Rings of Power je Galadriel trochu jiná. „Je o tisíce let mladší, a je stejně naštvaná a drzá, jako chytrá. Na začátku série loví vrahy svého bratra. Tvrdohlavě a divoce vede severní armády.

Halbrand: „Utíká před svou minulostí“.

Celebrimbor: Je to elfí kovář, jehož „dovednost s kovy a magií vede ke kování prstenů“.

Prince Durin IV Je popisován jako „princ rušné podzemní říše Khazad-dûm“. Zatím nevíme, jak spolu on a princezna Disa souvisí.

Arondir (na obrázku nahoře) Je stříbrný elf. Zdá se, že bude mít zakázaný milostný poměr s Bronwyn.

Bronwyn Je „léčitelka z lidské vesnice, kterou hraje Nazanin Boniadi“. Je to svobodná matka, která žije v jihu Středozemě.

Elrond Má daleko ke své pohodlné roli Lorda Roklinky a staršího elfského státníka. Místo toho je popisován jako „chytrý mladý elfí architekt a politik…který se dostane na výsluní v mystickém hlavním městě Lindonu.“ hraje ho Robert Aramayo.

Isildur V podání Maxima Baldryho se setkáme s Isildurem „roky předtím, než se stane válečníkem.

Sauron Sauronova existence bude pro show klíčová. Jeho příběh vyvrcholí „vzkříšením tyrana“. Ale na začátku show si nebezpečí Saurona ještě moc lidí neuvědomuje. Někteří vidí přicházející zlo, jiní strkají hlavu do písku. J.A. Bayona, režisér prvních dvou epizod, „čerpal ze svých vzpomínek vyrůstajících ve Španělsku, zemi, která se stále vzpamatovává z občanské války desítky let předtím, než se narodil“. Citace: „Měli jsme diktaturu 40 let, takže si všimnete důsledků války a stínu minulosti. Myslím, že je to všechno o důsledcích války."

Hobiti: McKay: „Jednou z velmi konkrétních věcí, které texty říkají, je, že hobiti před Třetím věkem nikdy neudělali nic historického nebo pozoruhodného. Ale opravdu, připadáte si jako ve Středozemi, když v ní nemáte hobity nebo něco podobného?" Vanity Fair uvádí, že show představuje hobití předky. „McKay a Payne vybudovali pastevecký spolek harfoot, který si libuje v utajení a vyhýbání se odhalení, aby mohli hrát příběhy na okrajích větších úkolů. Dva roztomilí, zvědaví harfootové v podání Megan Richardsové a Markelly Kavenaghové se setkají se záhadným ztraceným mužem, jehož původ slibuje, že bude jednou z nejlákavějších záhad seriálu.

#20 Darnwell #21 Menneriath #29 Svjatogor #91 desaix
10.2.2022 | 18:52:05
Medicus

Mé poslední naděje jsou pryč, má láska ke všemu ze Středozemě avšak dotčena není, neboť jsem neměl příliš víry ve správné natočení seriálu. Zkrátka dostaneme „moderní“ seriál, kde muži jsou slaboši, zbraně nosí jen ženy, černý lesní elf je normální, ideálně se zamiluje do bílé hobití ženy a budou spolu mít míšence. Je mi špatně z toho, jak se dnes do všeho musí cpát černoši na místa, kde nemají co dělat… A ta trpaslice? Bože, jdu zvracet. Jako kdyby nestačilo, co udělali se Zaklínačem. Lituju toho, že žiju v těchto zvrácených časech.

#11 FallenMaia #14 Mokry banditi #15 Saruman Bílý #30 Kalibro
10.2.2022 | 18:52:28
Camaris

Tady dvojice roztomilých hobitek :)

Megan a Markelly

10.2.2022 | 18:59:22
FallenMaia

#6 Lee_CZ_: A jako čo by si chcel? Aby sa tam po obrazovke premával 60 ročný Hugo Weaving? Keď Elrond má byť v tej dobe oveľa mladší? To nedáva logiku. Ak niekto točí prequel s mladšími postavami tak je asi jasné že bude preobsadzovať nie? To máš jak SW kde si mal starého Obi Wana a v prequeloch ho logicky dali hrať inému hercovi nie? Na tom nevidím nič zlé.

Inak v tých fúzoch u trpaslíc čo spomínate zase taký problém nevidím. Nie každá žena predsa musí mať fúzy, schválne si nájdite concept arty pre Hobita. U trpaslíkov tiež nebolo samozrejmé že každý mal bradu až po pás, napríklad taký Kili z Hobita mal len krátku bradku.

#23 Lee_CZ_
10.2.2022 | 19:00:56
FallenMaia

#8 Medicus: Ano ano, len si tu poplačkaj, to ti pomôže :D :D

#12 Medicus
10.2.2022 | 19:04:33
Medicus

#11 FallenMaia: Tvůj komentář přínosem pro diskuzi nebyl, avšak i ne zcela společnosti prospěšní jedinci mají právo se vyjádřit. ;)

10.2.2022 | 19:11:20
Saruman Bílý

#6 Lee_CZ_: Naprosto souhlasím.

10.2.2022 | 19:37:16
Mokry banditi

#8 Medicus: Musím jednoznačně souhlasit, lépe bych to nenapsal. Třeba u Zaklínače jsem se přes třetí epizodu ani nedostal, z té multikulti hrůzy bolely oči. Tady očekávám to samé akorát s větším rozpočtem( stejně jako u House of the Dragon. Jako vážně? Černí dredatí Targaryeni?)

10.2.2022 | 19:42:21
Saruman Bílý

#8 Medicus: Skvěle napsáno.

10.2.2022 | 19:46:32
Carnage

„Tolkien je pro všechny“ souhlasím ale taky si myslím že kdyby chtěl Tolkien černý elfy a trpaslíky tak je do těch knížek napíše.

#17 Mokry banditi
10.2.2022 | 19:57:45
Mokry banditi

#16 Carnage: Souhlas.

10.2.2022 | 20:04:23
Monkeyskunk

Ach jooo, ze začátku ty fotky vypadaly dobře. Galadriel s mečem mi nevadí, dává mi to i smysl, stejně jako mladý Elrond. Bohužel pak následuje černej elf a ta ženská… To, že to má být trpaslice, mi došlo až po přečtení komentů, vážně humus. Sakra, když chtějí multikulti, tak mají hodit na plátno Malaz, tam je černých Tiste Andii až až, nemuseli by tím nic prznit, páč je to přirozené. No, ze zvědavosti kouknu, ale očekávání jsou u ledu :/

10.2.2022 | 20:06:36
Felix Jaeger

Tolkien expert Tom Shippey left the production due to differences, shows how Amazon is not respecting the source material. https://en.wikipedia.org/…/Tom_Shippey Tom Shippey bol priatelom Christophera Tolkiena. Mal dohliadat na to, aby krotil vyrobcov serialu. Ked Ch. Tolkien zomrel, vyhodili ho, a vytvorili tie skvosty ako cierna bezbrada kralovna, cierny elf, brat Galadriel, padly carodejnik na meteorite, a este dalsie veci, ktore sa casom dozvieme.

10.2.2022 | 20:06:42
Darnwell

#7 Camaris: Tak tohle už začíná znít trochu strašidelně. Tajemný muž (Gandalf) přiletěl na peruti (meteoru) a řekl…

10.2.2022 | 20:18:42
Menneriath

#7 Camaris: No a presne na tomto opise vidno, ako si autori vytierajú prdel s predlohou. Buď ju ani nepoznajú, alebo schválne ju pŕznia. Myslím, že je to tá druhá varianta. Horšia. :/

10.2.2022 | 20:21:50
Carlos Matos

#1 Carnage: BIG MAN TYRONE klasika :D

10.2.2022 | 20:23:23
Lee_CZ_

#10 FallenMaia: Ok, budu k tobě shovívavý a nebudu se ti vysmívat, že se snažíš srovnat postavu jako Elrond, která je stará 6520 let (když opustil Středozemi) a Obi-Wan Kenobiho, který zemřel v 57 letech. Sice ještě přesně nevíme v jaké době druhého věku se bude seriál odehrávat (aspoň toho jsem si ještě nevšiml), ale bude se to točit kolem vytvoření Prstenů moci a ty vznikly někde kolem roku 1600 Druhého věku a to už Elrondovi bylo nějakých 1500–1650 let (na konci Prvního věku bylo Elrondovi 55 let). Silně pochybuji, že stárnou tak jak si ty představuješ, že v té době by vypadal na 20. Prostě v jeho řekněme 40 letech, dosáhl maxima a stárnout přestal a tak už zůstal napořád. Takže ano, znovu obsazení Wevinga a Blanchet je naprosto v pohodě. Jestli by to ti 2 přijali je otázka druhá, ale silně pochybuji, že by tvůrci o jejich představení vůbec uvažovali.

10.2.2022 | 20:37:16
Czagy

no začínám se bát :D jeden problém zjevně bude zas přehnané multikulti pojetí a druhý bude s Elrondem a Galadriel, neměli z nich v seroši dělat významné postavy, ten svět je dostatečně bohatý i když by stáli bokem příběhu, neumím si představit jak ty 2 ucha nahradí Weavinga a hlavně Blanchet

10.2.2022 | 20:59:35
10.2.2022 | 21:02:30
Filip Ondrej

No, dali tomu sice větší rozpočet, ale vypadá to, že to dopadne jako seriálový zaklínač. Jsou univerza, kde se to multikulty hodí nebo aspoň snese (např. Star wars nebo MCU). Ale Pán Prstenů ani Zaklínač(v knihách krásná kritika rasismu mezi elfy a lidmi a seriál to svým pojetím zcela znehodnotil) takovými univerzy nejsou. Kdyby Pán Prstenů (2001–3) byl natočen v dnešní době tak by byl dozajista politicky zprzněn jako seriál Zaklínač, a jak to vypadá i tento seriál (nerad bych křivdil).

10.2.2022 | 21:06:41
Lolamoon

Bude to vyzerať ako každý druhý seriál. Hodiac nehodiac tam budú zastúpení všetci. Najhoršie je, že vieme, že je to na silu…

10.2.2022 | 21:11:37
Svjatogor

Jako hraný seriál ze světa Skyrim 8/10 a jako hraný seriál ze světa J.R.R.T. 3,9/10. Fujtajbl, tohle mi vůbec nedává smysl. Pro mě je to random CZ parody text HOSPODÁÁÁÁ!!! :-O xD

https://www.youtube.com/watch?…

10.2.2022 | 21:12:58
Svjatogor

#7 Camaris: Svobodná matka!!! FEMALE STRONG CHAR!!!Těším se na spin-off s Túrinem. Bude maso. :-(

#39 Darnwell
10.2.2022 | 21:19:11
Kalibro

#8 Medicus: Ano pane Medicus, vskutku dojemný příběh jste nám tu vypsal. Mně, na rozdíl od vás, je zas smutno z českého národa a zejména lidí jako vy. Počkat, cože? V jednom nejdražších seriálů vůbec, který je vydáván Amazonem, mezinárodně, na který čeká snad celý svět, budou černoši? To jsem opravdu nečekal, jak je to vůbec možné, to je vrchol proti lidskosti a měli by je zavřít! Jsem rád že žijeme v době, kde se jeden Čech může posrat a rozbrečet z toho že v seriálu bude černoch, když je to doslova fantasy série. Nemá tam co dělat? Nikde ve knížkách nic takového řečeného není a barva pleti je absolutně irelevantní pro příběh. Přál bych si do budoucna abyste dokázal používat svůj mozek, aspoň trochu, není to tak těžké, věřte mi. Vsadím se také že budete ten typický Čecháček, co pracuje ve fabrice dvanáctky, zatímco si stěžuje na vše okolo sebe a taky jste určitě nechal komentář na novinkách o tom, jak náš národní olympijský výbor stojí za hovno, když jsou placení z našich daních.

Prosím pro příště si aspoň zkuste po sobě přečíst daný komentář, než ze sebe veřejně uděláte naprostého kripla.

#32 Felix Jaeger #38 Darnwell #46 Medicus
10.2.2022 | 21:36:21
Camaris

Další novinky:

Filmová práva na Pána prstenů (samostatně stojící od těch televizních) jsou čerstvě na prodej. Tato práva zahrnují knižní trilogii Pána prstenů, knižního Hobita, ale taky Silmarillion a Nedokončené příběhy – víceméně tak celé původní dílo spisovatele J. R. R. Tolkiena. Současná cenovka se údajně pohybuje okolo šesti miliard dolarů.

O práva údajně soupeří všechna velká studia, přičemž největším a nejlogičtějším zájemcem by měl být Amazon, který před časem koupil práva televizní, a dávalo by smysl, že bude chtít vlastnit celou franšízu. Zároveň s tím je nutno doplnit, že část práv drží stále i studio Warner Bros., které pracuje na animovaném filmu ze světa Pána prstenů. Vedle filmových práv jsou pak na prodej i ta herní. Shodou okolností byla to herní odnož Amazonu, která nedávno zrušila práci na online hře ze světa Pána prstenů, potenciál z tohohle odvětví ale v posledních letech stoupá raketovou rychlostí, a tak je pravděpodobné, že se velká bitva strhne i na tomhle poli.

#49 Cahir
10.2.2022 | 21:37:20
Felix Jaeger

#30 Kalibro: Nemá tam co dělat? Nikde ve knížkách nic takového řečeného není a barva pleti je absolutně irelevantní pro příběh ty si prve tri filmy Lotr musel pozeraz so skripanim zubov, ze tam sem tam nie je ziadna nonbinary/cierna postava. Ze tam nie su dolezite zenske postavy, ze tam nie su slobodne matky atd.

#33 Kalibro #34 Kalibro
10.2.2022 | 21:45:58
Kalibro

#32 Felix Jaeger: Výňatek z knihy: „The drúedain were one of the original Mannish nations who arrived to Beleriand in the First Age and fought against Morgoth (the original Dark Lord). They were dark-skinned and dark-haired.“.

Pokud neumíte anglicky, tak vám to zjednoduším, i v knihách je doslova jedna velká černá rasa. Takže argument typu „nemají tam co dělat“ automaticky padá a jsem zvědavý co mi řeknete teď.

#37 Felix Jaeger #40 Filip Ondrej
10.2.2022 | 21:52:02
Kalibro

#32 Felix Jaeger: A k tomu dodám že tato rasa není jediná. Každopádně se mi líbí že všichni dokážete odsoudit seriál podle barvy pleti. To je na tom asi to nejvíce smutné a že Česko, i Slovensko je stále národ plný racistů.

10.2.2022 | 21:55:05
PecaCZE

@Camaris ty si připadáš hodně zajímavej viď ? Jak neustále pod články kopíruješ informace z jiných webů. Co takhle to nechat na redaktorech, kteří nemůžou ihned po vypuštění nový informace napsat článek ? Jsi opravdu hodně k smíchu uvědom si to a přestaň všude spamovat nebo si založ vlastní web, nikomu se tu tím nezavděčíš.

#44 DarthRevan #57 Camaris
10.2.2022 | 22:08:24
Ravencreast

Mě jen zaráží, že v puvodní trilogii ani v hobitovi černí elfové, hobiti ani trpaslíci nebyli. To znamená, že někde v době mezi tímto seriálem a době kde se odehrává hobbit/trilogy, musela být nějaká etnická čistka. Je od amazonu hezké že dbá na takovéto detaily a jistě ji v pokročilé fázi serie objasní.

#84 Blackhand47XD
10.2.2022 | 22:14:00
Felix Jaeger

#33 Kalibro: A kolki druedaini boli zobrazeni na tych 12 ci kolkych zverejnenych posteroch? 0 tak si druedainov strc tam kde si myslim, aj s tvojim rasistickym obvinovanim. Tato rasa nie je jedina, jasne, mas tam Haradskych, tych moze po seriali behat kolko len chce.Ide o to, ty obmedzenec, ze ked vytipujes jednu postavu, napr tu cernosku a strcis ju do naroda plnych svetlo pokozkovych trpaslikov, je to smiesne. Tolkien popisuje vytvorenych 7 kmenov trpaslikov vytvorenych naraz, vsetci maju nejake kmenove pomenovanie, ale cierno-koži tam fakt nie su.

Este poznamku, urcite ked si pozriem diskusiu k Black Pantherovi, najdem ta tam, ako sa rozhorcujes nad tym, ze vo Wakande nie su bieli, aziati, a indiani. Ked nie, tak si falosny pokrytec. A s takymi sa nediskutuje.

10.2.2022 | 22:17:52
Darnwell

#30 Kalibro: Lépe bych to nenapsal:

„Slovo jako stvořené na důkaz, že mohou být na světě i zdrobněliny odporné. Slovo v nedobrém smyslu, sebemrskačské a masochistické. Vím sic, dobře vím, a dovedl bych toho uvést i příklady: vyšlo už i z per drahých i mně, zaznělo už i z úst mužů, které bolela přízemní malost, slamostrusná okresnost jejich okolí, žabomyšiáda života, který viděli kolem sebe. Ale daleko častěji – tak za protektorátu – jsem to slovo četl od lidí nanicovatých, od podlců. Oháněli se tím slovem, aby stáhli lidi své krve tam, kde oni sami vězeli odjakživa Nenávidím to slovo, tu lotrovskou zdrobnělinu Čecháček, a bylo by dobře, kdybyste je nenáviděli se mnou; neboť kdekoli zazní, bude pravděpodobnost 99:1, že zazněla z úst skutečného Čecháčka, tedy tvora, jehož každé dechnutí by mělo být políčkem pro každého Čecha.“

(Pavel Eisner Čeština poklepem a poslechem, 1948)

10.2.2022 | 22:21:06
Darnwell

#29 Svjatogor: Sim tě, neblbni, skalde :-) To by bylo trochu vostrý na mainstream TV show.

10.2.2022 | 22:26:19
Filip Ondrej

#33 Kalibro: Zase bych to přirovnal k Zaklínači – v tomto univerzu máš minimálně Ofirce a Zerrikánce, kteří mají tmavší barvu pleti a myslím, že nikdo nic nenamítá, ale když máš půlku vesničanů v nějakým zapadákově černých tak je to divný + samozřejmě nesmím zapomínat černý elfy, trpaslíky a driády. Pokud by afroamerický herce třeba ve zmíněném seriálovém zaklínači obsadili jako Zerrikánce nebo Ofiry tak by nikdo nic nenamítal. A ano i v Tolkienově světě jsou i národy jiné pleti, například v oblastech Rhunu nebo v Haradu a tam se hodí aby je nehráli běloši, ale pokud máš bílý trpaslíky a pouze jejich princezna je černá, tak je něco špatně. Chci říct, že jde se držet kvóty obsazovat herce jiné barvy pleti, ale tak aby to bylo kompatibilní s lorem.

#42 Svjatogor
10.2.2022 | 22:32:30
Darth Jar Jar

Svobodná matka a její zákázaná láska černý elf, to je přesně ten příběh z druhého věku Středozemě, který jsem chtěl vždycky vidět…

10.2.2022 | 22:57:57
Svjatogor

#40 Filip Ondrej: Přesně tohle jsem snažil před rokem vysvětlit. Lo – gi – ka. Kupecká cizokrajná čtvrť v Oxenfurtu plná černých a asijských herců je OK. Líbil by se mi i dromedár jako cechovní symbol nad každým druhým krámkem v tamní ulici. Pochopil bych i černého drancíře jedné z hanz. V každé vesnici by budil rozruch, strach a šok. Měl by i přiléhavou přezdívku, třeba: Černý mordíř Aga. Kdežto random černý sedlák na venkově v Koviru, který by VŮBEC NEBUDIL ROZRUCH a nebyl by svým okolím brán JAKO ANOMÁLIE, je blbost.

Ve světě J.R.R.T. pochopím BAME tady: Drúadanský hvozd, Chand, Haradwaith, Umbar a nasrané Vrchovce jako protiváhu Rohirům. Takže doufám, že alespoň neuvidím černého Rohira. :-D Pokud se nepletu, tak všechny hlavní rasy Středozemě jsou popsány, popřípadě si je autor sám namaloval. ;-)

10.2.2022 | 23:01:39
Svjatogor

Projel jsem letmo Twitter. Hodně se přeposílají GIFy z původní trilogie, nejvíce scény zmaru a pláče po smrti Gandalfa Šedého v Morii. Nečekám velké pochopení a úspěch. Ledaže by byly nové trailery opravdu kulervoucí. Tento seriál asi dokončí to, co začal Netflix se Zaklínačem, a definitivně rozštěpí diváckou scénu ve dví na tradicionalisty / čtenáře a woke konzumenty. :-\

Vzniklou mezeru vyplní indie filmy se stopáží do 30 až 45 minut. Naštěstí technika pokročila a slušné kamery a CGI jsou dostupnější. I u nás vzniká celkem dost dobrých fan filmů s vyššími ambicemi. :-)

10.2.2022 | 23:17:56
DarthRevan

#35 PecaCZE: Děkuju mockrát! Chtěl jsem tomu člověku napsat sám, aspoň už nemusím!

#57 Camaris #78 PecaCZE
webmaster
11.2.2022 | 2:57:43
Carnage

#25 Aither: To nejsou vousy to jsou delší kotlety, slabota.

11.2.2022 | 7:39:58
Medicus

#30 Kalibro: Bohužel tě musím sklamat. Jsem lékařem na renomované české klinice. Důvodem, proč je společnost v takovém úpatku jsi právě ty. Hloupý primitivní člověk, co si maximálně dokáže přečíst článek na cernosi-do-kazdeho-filmu.cz, absolutně nerozumí celému komplexnímu problému a poté o tom píše dlouhosáhlé eseje a myslí si, že je mentálně nad všemi. Mysli si to i dál, lidí bez sebereflexe je jako hnoje, takže se v tom ztratíš dobře, ty moderní génie. ;) PS: když bys chtěl číslo na lékaře, který se zabývá změnou pohlaví, dej vědět, zníš jako individum, které do toho brzo půjde ;)

#52 myp2p
11.2.2022 | 8:49:32
Dale.47@email.cz ale

Co je to úpatek společnosti?

#48 Gerald of Fordia
11.2.2022 | 9:25:18
Gerald of Fordia

#47 Dale.47@email.cz ale: Pravděpodobně to bude nějaká choroba postihující člověka trpícího obrovským sklamáním.

O lékařích se teda říká, že jejich písmo se nedá moc přečíst. Ale nikdy by mě nenapadlo, že důvodem by mohlo být zamaskování skutečnosti, že neovládají pravopis. :)

11.2.2022 | 9:40:23
Cahir

#31 Camaris: Děkuji za tento názor, konečně tu nejsem sám, kdo se snaží otevřít oči všem diskutujícím.

To, že dřív Pána prstenů v tomto směru natočili špatně, a ten film prostě nebyl pro všechny, tak na to nelze navazovat teď a odkazovat se na to. Ve Středozemi jsou postavy různých ras a hotovo. To že v ČR lidi přemýšlí zpátečnicky, tak to je hlavně problém.

#50 Zilwicky #51 Svjatogor #76 Darnwell
11.2.2022 | 9:42:42
Zilwicky

#49 Cahir: A wild Cahir appeared! Cahir used „wokeness“. It's not very effective..

11.2.2022 | 10:04:54
Svjatogor

#49 Cahir: Přesně! Deset bludišťáků na účet sociálního kreditu už jsou na cestě. A já už vím, co pošeptala první trans postava v universu (tím jest Gandalf Barevný) Galadriel v Dol Gulduru: I can't breath. xD

https://pbs.twimg.com/…aoMUX0AEGZLZ?…

#57 Camaris
11.2.2022 | 10:23:39
myp2p

#46 Medicus: Medicus: SPD ALERT!!! Aha…lékař…lékař který píše hrubky jak prase…leda tak kravám v JZD pročišťuješ anály :D na takové klinice pracuješ :D

#56 Medicus
11.2.2022 | 10:45:40
Gerald of Fordia

Mně docela fascinuje, jak tu každej musí být buď jenom zpátečnický rasistický volič SPD nebo woke progresivistický levičák. Kam pak patřím já, který prostě tak nějak neřeší, tolik tu kterou barvu pleti zase neprožívá a docela, byť opatrně, se těší? :)

#55 Zilwicky
11.2.2022 | 11:00:47
Kruppe1010

Zatim pokazde,kdyz se scenariste fantasy serialu odklonili od knih,tak to stalo za vyliz …Diky bohu,ze se pan prstenu nenatocil az dnes.

11.2.2022 | 11:10:53
Zilwicky

#53 Gerald of Fordia: Tak vacsine ludi nejde o farbu pleti ale o vsetko co z toho vyplýva (väčšinou): zbytočná zmena príbehu, jedno-dimenzionálne postavy ktorých jedinou výraznou črtou je ze „I am strong woman/black/tran­s/homo“ atd.. vacsinou idu tieto veci ruka v ruke :)

Osobne som dúfal ze Amazon nebude nasledovat Netflix na toto woke dno ale zatial to tak veru nevyzerá. Ale rád sa nechám prijemne prekvapit.

#58 Gerald of Fordia
11.2.2022 | 11:11:00
Medicus

#52 myp2p: Jsem nevěděl, že když někdo napíše hrubku, tak automaticky ztrácí vše, čeho dosáhl, díky za upozornění. Ubožáčků jako ty je plný urgentní příjem v noci, když se říznou o papír. ;) PS: nestyď se, tobě to číslo na poptávky ohledně změny pohlaví můžu poslat taky ;)

#60 myp2p #67 téčko171
11.2.2022 | 11:11:10
Camaris

#51 Svjatogor: To je přesný :) Já bych se moc nedivil ,kdyby to tak dopadlo. Když se začínalo mluvit o seriálu tak z Gandalfa chtěli udělat ženu.

#44 DarthRevan: Vždyť jako moderátor můžeš příspěvky mazat, jestli máš v plánu udělat článek. Mě přišlo, že za půl roku tu moc novinek nebylo, tak sem to chtěl oživit.

#35 PecaCZE: Tvoje útočné komenty mi fakt žíly netrhaj. Nezáleží na tom, jestli napíšu názor pod epizodu, nebo nějakou zajímavost. Přiběhneš a začneš psát jaký sem spamer a trapák. Asi máš nějakej mindrák.

Celá bedna funguje na kopírování informací z jiných webů. Jestli moje posty něčemu vadí, můžou je smazat. Myslím, že to párkrát udělal tom, nebo Xavik, když psali svoje články, já s tím nemám problém.

#61 caliel
11.2.2022 | 11:16:36
Gerald of Fordia

#55 Zilwicky: No ale my přece nevíme, že tady to „všechno okolo“ v takovém rozsahu, jaký ty zmiňuješ bude, ne? A zrovna Amazonu bych se v tomhle nebál věřit, obzvlášť když se člověk podívá na adaptaci The Boys nebo Invincible. Nějaký fotky mě fakt nechávají naprosto chladným. :)

#63 Zilwicky
11.2.2022 | 11:21:20
Svjatogor

Ví se už něco o bratrovi Galadriel? Kdo to je? Finrod Felagund? Angrod? Aegnor?

#65 Camaris #67 téčko171
11.2.2022 | 11:26:22
myp2p

#56 Medicus: tak ono je smutny, ze ja s tebou ve finale souhlasim. Cerni elfove rozhodne ne. Tolkien je popsal jasne. Ten tvuj nenavistny zpusob vyjadreni je ale proste hrozny. Zkusit se nejdriv zamyslet a pak az vyjadrit. Jinak v tvy bubline kazdy, kdo s tebou i jenom trochu nesouhlasi chce podstoupit zmenu pohlavi?D Ty jsi ale smutna kulicka plna nenavisti :D

#64 Svjatogor #66 Medicus
11.2.2022 | 11:31:09
caliel

#57 Camaris: Ježiš ten článek Gandalf žena :D Mě uplně připomněl něco podobnýho z roku 2015 :D kdy se 2 Paleface herci ucházeli o roli v seriálu na motivy života M.L. Kinga o hlavní roli :D 2 měsíce nevylezli z baráků a museli je hlídat cops :D

#62 Cahir
11.2.2022 | 11:32:43
Cahir

#61 caliel: Nešiř prosím tě dezinformace.

11.2.2022 | 11:37:44
Zilwicky

#58 Gerald of Fordia: Tiez z toho nie som zrovna v depresii ale moje očakávanie išli proste dole.. ale jasné, uvidíme :)

11.2.2022 | 11:42:20
Svjatogor

#60 myp2p: I kdyby to byl nějaký černý Avari / Moriquendi (jenž nespatří světlo valinorských stromů) měl by mít dlouhý háro. Nemá. :-(

#75 Darnwell #77 Felix Jaeger
11.2.2022 | 11:43:08
Camaris

#59 Svjatogor: Podle drbů by ho měl hrát Joseph Mawle a jméno postavy je Adar. Měla by to být nová postava.

#70 Svjatogor
11.2.2022 | 11:50:02
Medicus

#60 myp2p: Dobře dobře, hlavně se nerozčiluj. Mohl by sis ublížit. Číslo ti pošlu, snad se ti s varlaty bude dařit lépe. ;)

11.2.2022 | 11:50:11
téčko171

#59 Svjatogor: Gage. (:

#56 Medicus: Poslyšte, pane doktore, čistě ze zvědavosti. Mají lékaři taky nějaký etický kodex? Pokud ano, nemají v něm náhodou nějaké ustanovení o tom, jak se mají chovat a projevovat vůči veřejnosti? Třeba něco o tom, že lékař si má být vědom své občanské úlohy i vlivu na okolí? Něco v tom smyslu?

Já jen, že třeba my advokáti takovou povinnost máme (nesnižovat důstojnost advokátního stavu, projevovat se věcně a střízlivě), samozřejmě i mimo výkon samotné profese v soukromém životě. Tj. já bych si třeba musel velmi dobře rozmyslet, zda bych se, byť na v zásadě anonymní internetové diskuzi, projevoval podobným způsobem, jako Vy. (:

Osobně to trochu vnímám jako jakýsi předpoklad, že naši profesi budou ideálně vykonávat lidé, kteří dokážou zachovat chladnou hlavu, nenechají se jen tak něčím rozhodit a dokážou se za všech okolností chovat tak nějak důstojně a s noblesou. Trochu jsem předpokládal, že lékařská profese na tom, vzhledem k podobně stresovému prostředí a podobnému důrazu na preciznost, nebude jinak.

#68 Zilwicky #70 Svjatogor #71 Filip Ondrej #72 myp2p #73 Gerald of Fordia #74 Darnwell
webmaster
11.2.2022 | 11:50:36
Zilwicky

#67 téčko171: Naozaj veríte ze toto individuum je doktor? :D Jedine tak troll doctor

#69 téčko171
11.2.2022 | 11:52:58
téčko171

#68 Zilwicky: No, tvrdí to o sobě a já nemám jak to ověřit ani vyvrátit. Tak co mi zbývá. (:

webmaster
11.2.2022 | 12:02:29
Svjatogor

#65 Camaris: #67 téčko171: Budu hádat, tajně se odevzdá Sauronovi. :-P

11.2.2022 | 12:08:18
Filip Ondrej

#67 téčko171: Hezky napsáno

11.2.2022 | 12:25:16
myp2p

#67 téčko171: Super příspěvek :)

11.2.2022 | 12:32:43
Gerald of Fordia

#67 téčko171: Souhlas. Vždycky jsem si říkal, že zrovna lékaři a právníci budou lidi, kteří si uvědomují vážnost svého postavení a přiměřeně tomu se budou i chovat. O to je pak smutnější, když člověk následně vidí opak.

11.2.2022 | 13:36:42
Darnwell

#67 téčko171: Gage už ne, prosím!!! Málem jsem umřel :-)

11.2.2022 | 13:55:10
Darnwell

#64 Svjatogor: To by ale mohl skončit s hárem ala Nordberg ve flešbecích Bláznivé střely :-/

11.2.2022 | 14:05:04
Darnwell

#49 Cahir: No, co to je tohleto?! Nedávno jsem se tu dovolával tvého zákroku proti do nebe volajícímu rasismu, a co ty? Nic! S takovým přístupem si Floydovu cenu nevybojuješ!

11.2.2022 | 14:28:48
Felix Jaeger

#64 Svjatogor: a nie je to rasisticke, robit z divokych elfov, tj takych co neboli osvietenych, cernochov? v podstate hovoris, ze su nevzdelana luza

11.2.2022 | 16:39:01
PecaCZE

#44 DarthRevan: Není vůbec zač. Já děkuju za podporu, teď už si to přiznat musí.

@Camaris když už to říká i webmaster, tak si to přiznat musíš. Chápu že jsi chtěl napsat z jakýho důvodu to děláš, nicméně na to neexistuje opodstatnění, prostě se to nedělá !
Říkáš že si to chtěl oživit jo ? Tím že zkopíruješ článek čsfd a dáš to na Ednu pod článek starej několik hodin. ( to je jen jeden příklad ) HaHa… ty články musejí mít nějakej obsah, tak asi těžko by tu bylo něco před rokem, když v tý době je normální že se toho moc neví.
Právě že záleží na tom jaký napíšeš názor. Ze začátku jsem s tvými komentáři nesouhlasil, tak jsem na to reagoval. Potom jsi ještě nedávno začal psát, alespoň podle mně smysluplnější komentáře, kde bych sympatizoval no a potom jsi začal s tímto.

11.2.2022 | 17:19:40
PecaCZE

@Camaris … chtěl jsem říct, že kdybych tě neznal podal bych to jiným způsobem, že to co děláš je špatně. A kdybys napsal jen jednu větu do diskuze jako: Tolkienova díla jsou prý na prodej , tak s tím nikdo problém nemá.

#80 Camaris
11.2.2022 | 17:25:06
Camaris

#79 PecaCZE: Pokud má s příspěvkem problém moderátor, tak není nic jednoduššího, než ho smazat. Má i možnost napsat mi do vzkazníku, že mu třeba vadí kopírování článků z čsfd. Mimochodem, tohle byl po dlouhé době první příspěvek co sem kopíroval. Ještě si vzpomínám na jinou debatu, kde si ty, nebo někdo jiný psal, že je to stránka pro teplouše.

Tvoje reakce byli vždy agresivní a povýšený, jakože nemám psát nic, protože to nikoho nezajímá. Tak se nediv, když je ignoruju. Myslím, že třeba u článků ze star wars, se někomu moje příspěvky hodili.

11.2.2022 | 17:48:29
Svjatogor

Technická. Černá kůže = melanin = slunce. Dejme tomu, že bych to pochopil u nesmrtelných Elfů. Zkrátka se moc dlouho a necudně courali po světě. Ale u trpaslíků z jeskyň? To znamená, že všichni trpaslíci by měli mít +/- jednu barvu pleti. Jsou to děti Aulë, takže nějakého drahého nerostu. Zlato! Trpaslíci by měli být žlutí jako rodinka z The Simpsons. Kolik stojí práva na žlutej ksicht? :-D

#82 Felix Jaeger
11.2.2022 | 20:46:09
Felix Jaeger

#81 Svjatogor: mozno pojde o opacny albinizmus. neggoizmus?

#83 Samuel-El
11.2.2022 | 21:11:10
Samuel-El

#82 Felix Jaeger: Skôr si myslím, že používajú takú teplotu a silný oheň vo svojich dielňach, že horí a žiari ako samotné slnko. Takže preto tá čierna. :D

12.2.2022 | 9:57:10
Blackhand47XD

#36 Ravencreast: Orkové mají být elfové proměnění skrze mučení… tak třeba Sauron pobral jen ty černé. :)

webmaster
12.2.2022 | 16:33:42
desaix

Evil cannot create anything new, they can only corrupt and ruin what good forces have invented or made.

Zlo nemôže vytvoriť nič nové, môže iba kaziť a ničiť to, čo dobré sily vymysleli alebo vytvorili.

I.R.R.Tolkien

12.2.2022 | 18:01:01
Beep_Beep_I_am_Jeep

Ach jo. Jen se ptám proč. Svět je plný různobarevných lidí a každý člověk by měl mít stejná práva bez ohledu na barvu kuze

#87 Felix Jaeger
13.2.2022 | 9:27:56
Felix Jaeger

#86 Beep_Beep_I_am_Jeep: ved ano, nech niekto napise super roman s postavami s 20 farbami, nech sa to stane super uspesne a nech o tom natocia super serial… ale garantujem ti, ze vsetci rysavi budu preobsadeni za ciernych :)

#88 Camaris
13.2.2022 | 15:53:19
Camaris

#87 Felix Jaeger: Mě se při tom vždycky vybaví tohle

#92 Svjatogor
13.2.2022 | 19:34:50
Camaris

Po zveřejnění propagačních materiálů navíc Amazon začíná s fanoušky celkem bojovat

#90 desaix #92 Svjatogor
13.2.2022 | 19:46:10
desaix

#89 Camaris: Tak to sa dalo čakať. Ono sa to pomaly stáva pravidlom. Len celkom nerozumiem pre koho to vlastne „tvorcovia“ točia. Asi pre Bezosa.

13.2.2022 | 21:45:01
desaix

#7 Camaris: Ešte k výroku producentky Lindsay Weber, že „Tolkien je pre každého“. V skutočnosti Tolkien nenapísal svoje príbehy pre každého, ani nechcel zanechať nejaké univerzálne posolstvo. Tolkien písal pre jednú osobu a to pre svojho syna Christophera. Jeho prvé príbehy boli vlastne rozprávky ktoré písal otec pre svojho syna. Ako lingvista a znalec histórie svet ktorý vytvoril ďalej rozvíjal a dával mu vnútorný súlad. Stále ho prepracoval. Nerobil to preto, aby niečo s toho publikoval ( Silmarilion bol vydaný po jeho smrti) , aby na tom zarobil. Kolegovia s univerzity nechápali prečo sa tomu tak venuje. Tolkien proste všetko čo miloval , tj germansku mytológiu a starobylé jazyky vkladal do svojho vnútorného sveta o ktorý sa prostredníctvom príbehov a poznámok delil zo svojím synom, ktorý v jeho práci pokračoval. Príde mi to ako strašná neúcta to čo Amazon s jeho dielom robí.

13.2.2022 | 22:08:09
Svjatogor

#88 Camaris: #89 Camaris: Vzpomínám si na podobné nepřátelské převzetí díla. Byl to Harry Potter. Marian Kechlibar na tohleto téma napsal kvalitní článek a přeložil (resp. nechal si projít korekturou) woke závazek jednoho parazitického webu: MuggleNet. Blinkací pytlíky připravit… tři…dva…jedna…

https://kechlibar.net/…-rowlingova/

#93 Felix Jaeger #95 Camaris
13.2.2022 | 22:10:20
Felix Jaeger

#92 Svjatogor: U Rowlingovej mi to pride ako vychcanost, vytazit z predaja kazdej knihy co sa len da, preto ten portal neriesila

#94 Svjatogor
13.2.2022 | 22:40:34
Svjatogor

#93 Felix Jaeger: Samozřejmě, JKR celou situaci šikovně zobchodovala. Jedni kupovat přestali a jiní naopak začali. Ale já sám jsem se spíš zaobíral tím parazitismem. Proslistoval jsem si Twitterem zahraničních e-zinů, větších než naše malá (hezká) Edna. Nejvíce divní jsou tady, ještě horší než herní Kotaku:

https://twitter.com/…784010047489

Člověk by pochopil nutnost diversity, ale musí být nějaká logika a tady není, viz. Zaklínač. :-(

13.2.2022 | 23:16:26
Camaris

#92 Svjatogor: Ta cenzura je fakt děsivá. Autorka, ktera svět vytvořila, je vymazána z veřejného života a kontrolována novodobou LGBTQ+ inkvizicí. Vrcholem byl dokument 20 let Harry Potter, kde se tvůrci dohodli, že bude lepší, když se tam osobně neukáže.

Jinak z toho článku mě zaujalo ještě tohle. „Pokud jste trans-osoba a potřebujete pomoc, naléhavě vás žádáme, abyste zavolali horkou linku Trans Lifeline“. Jakou pomoc a s čím? Mě to zní jako// Zavolej ihned a do 48 hodin necháme pytel přišít nebo uříznout//. Myslím, že člověk který si není jistý, by to měl řešit s odborníky a ne s někým z horký linky.

14.2.2022 | 0:34:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy

Reklama

Narozeniny

Plakáty

Plakáty

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama