The Lord of the Rings: The Rings of Power (Pán prstenů: Prsteny moci)
69/100 - 142×

The Lord of the Rings: The Rings of Power(Pán prstenů: Prsteny moci)

Legendární dílo otce fantasy J.R.R. Tolkiena se díky rekordnímu prodeji práv Amazonu vrací, tentokráte však místo velkého plátna poběží na televizních obrazovkách.

USA | 2022 | Pauza
vysílání
1 sezóna | Amazon | 50 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Morfydd Clark (Galadriel), Robert Aramayo (Elrond), Charles Edwards (Celebrimbor), Benjamin Walker (Gil-galad), Ismael Cruz Córdova (Arondir), Nazanin Boniadi (Bronwyn), Peter Mullan (Dúrin III.), Lenny Henry (Sadok Pelíšek), Owain Arthur (Dúrin IV.), Sophia Nomvete (Disa), Charlie Vickers (Halbrand), Will Fletcher (Finrod), Markella Kavenagh (Nori Brandonožková), Dylan Smith (Largo Brandonožka), Cynthia Addai-Robinson (Míriel)

První trailer láká na nevyprávěný příběh před ukutím Jednoho Prstenu

První trailer láká na nevyprávěný příběh před ukutím Jednoho Prstenu

Amazon v průběhu letošního Super Bowlu zveřejnil první trailer ke své asi nejočekávanější novince. Vidíme v něm Elronda i Galadriel a řadu dalších postav ve světě Středozemě dávno před Sauronovým vzestupem. Seriál s rozpočtem více než 200 milionů dolarů bude mít premiéru 2. září.

20 15
14.2.2022

Thumbnail Play icon

Zdroj: Amazon

Diskuze /127

Svjatogor

Wow, Indiana Galadriel (nebo Elrond) na cestě za dobrodružstvím­. xD

14.2.2022 | 10:41:22
AuroN

Těší mě, že je to dostatečně multikulturní a odráží to reálný svět. To přesně jsme od Pána Prstenů chtěli. :)

#3 Edvin69 #5 Skaz #40 zroutik
14.2.2022 | 10:41:44
Edvin69

#2 AuroN: Bylo by až příliš velké fatasy chtít fatasy které by nebylo multikulturní a politicky korektní :-)

#4 Cahir
14.2.2022 | 10:45:15
Cahir

#3 Edvin69: Hlavně by to byla hloupost.

14.2.2022 | 10:57:19
Skaz

#2 AuroN: On někdo doopravdy chtěl, aby bylo tohle dílo multikulturní a odráželo svět? :D Osobně bych byl radši, kdyby se drželi předlohy. Tahle přehnaná korektnost spoustu děl akorát zničí…

#6 AuroN
14.2.2022 | 11:01:46
AuroN

#5 Skaz: Vrchní producentka seriálu se nechala slyšet, že ji přijde přirozené, aby seriál odrážel skutečný svět. :) To jsou její slova.

#30 Skaz #124 Rains
14.2.2022 | 11:06:26
myp2p

Mně tam teda neskutečně štve CGI…to je jako hrozný. Vypadá to hnusně uměle a vůbec z toho necítím LOTR. Pro me je nadmerny pouzivani CGI odflaknutá filmarska prace. Vsichni by se meli ucit od Nolana.

S tím stěžováním na multikulturu jste už ubohý a trapný. Nikoho to nezajímá, nebaví číst a ani poslouchat. Retardi tvl…

#9 Zilwicky #30 Skaz #61 Carlos Matos
14.2.2022 | 11:19:24
Darnwell

Výprava fajná, jinak těžko těch pár útržků hodnotit. Jen ta zpomalovačka… to fakt né :-) A hlas voiceoveru mi tam taky nesedí. Doufám, že to není Galadriel.

#10 Camaris
14.2.2022 | 11:22:23
Zilwicky

#7 myp2p: A ja zase mozem povedat ze nikoho nezaujima ked sa niekto stazuje na CGI. Je to ubohe a trapné. Pokrytci tvl…

#12 myp2p
14.2.2022 | 11:26:19
Camaris

#8 Darnwell: Je to hlas hobitky z 0:17. Měla by putovat s kámoškou středozemí jako frodo se samem.

#29 Darnwell
14.2.2022 | 11:30:12
fabec

Řekl bych, že komunita nebyla nikdy víc sjednocená, než u tohoto videa, v rámci komentů na youtube :D Jsem zvědav, jestli to prosákne i sem :D

#16 Camaris
14.2.2022 | 11:44:25
myp2p

#9 Zilwicky: Budu tedy proti multikulturismu také…Slovensko nemá na CZ webu co dělat. Odpal a jdi si na vaše weby :) Dej si svou medicinku.

#15 Zilwicky #51 Poolverine
14.2.2022 | 11:45:24
HellTsuku

To bude ale........... už teď to vypadá zle, ale to se dalo čekat.

14.2.2022 | 11:47:39
Svjatogor

Zlo nemůže vytvořit nic nového… (a tak dále). Díky Amazonu se do týdne naučím tuto větu německy, francouzsky, rusky a díky fonetickému překladu i arabsky. YouTube channel tímto krédem přetéká. :-D

#18 Camaris
14.2.2022 | 11:51:33
Zilwicky

#12 myp2p: Odpal? No prosím: „Bum prásk“ :D
Tvojou logikou predpokladam ze nechodis na ziadny americky web typu google, youtube, atd :) ked uz si nebodaj naozaj myslíš ze toto je príkladom „multi-kulti“

#24 myp2p
14.2.2022 | 12:00:41
Camaris

#11 fabec: Mě se líbí, že se tam objevuje konstruktivní kritika. Jako proč má lesní elf krátké a kudrnaté vlasy? Proč trpaslice nemá vousy a nebo proč Galadriel vypadá jak Johanka z Arku. Měla by mít zbroj, která by víc připomínala elfský styl. Tady je například cosplay podle concept artu z Hobita

#17 Svjatogor
14.2.2022 | 12:03:36
Svjatogor

#16 Camaris: Hm… dlouhá bílá sukně hodně pomohla. Tohle Galadriel jako válečnice. Palec nahoru. :-)

14.2.2022 | 12:15:50
Camaris

#14 Svjatogor: Tohle celkem stojí za shlédnutí. Jsou tam zajímavé postřehy.

#20 Svjatogor
14.2.2022 | 12:20:34
Negan_Grimes

A nie je to jedno, či je to multikulty alebo nie? Tak tam budú černosi, aziati, možno aj nejakí teploši. Viem, je to už trápne, že to všade trepú, ale ide hlavne o to, že aký to bude seriál. Hlavne nech to nie je nuda, ako Star Trek Discovery. Kde tiež natrepali všetko, čo som spomínal, ale je to grc. Ale kvôli scenáru.

#27 Zilwicky #125 Rains
14.2.2022 | 12:22:47
Svjatogor

#18 Camaris: Znám. Jak mi dělá problém US přízvuk, celkem jsem se chytal a (příkladem) souhlasím s tím, že už první motivační text: BEFORE THE KING je nebetyčná cujovina. Koho tím mysleli??? Elrond nikdy králem nebyl. Možná Erlos… :-D

#21 Camaris
14.2.2022 | 12:27:27
14.2.2022 | 12:29:27
Svjatogor

Vyjde letos nějaká kniha ilustrací JRRT??? Jako kreslíř mě bere až když jsem začal systematicky procházet ranné fantasy malíře: John Bauer, Kai Nielsen, John Duncan…

#23 Camaris #25 Camaris
14.2.2022 | 12:34:11
Camaris

#22 Svjatogor: Myslím, že v listopadu vyšel Lord of the Rings s originálními ilustracemi od Tolkiena. O ničem novém nevím, ale počítám že Amazon něco vypustí s premiérou seriálu. Podobně jako u Star Wars budou v knize vysvětlovat odklon od předlohy :)

14.2.2022 | 12:48:57
myp2p

#15 Zilwicky: Ja bych nikdy zadny hovadiny o multi-kulti nevytahoval. Takze argument typu whatabout proste u me aplikovat nelze. Samozrejme, ze to není to stejné, ale uzce to s tim souvisi. Presne je videt, ze lidi jako ty nechtej vubec resit kvalitu a obsah tvorby, ale jen barevny bubaky a temata na bazi kulturnich valek. Za me z toho necitim LOTR a stve me umele CGI. Tebe strasej bubaci no…

#27 Zilwicky
14.2.2022 | 12:53:56
Camaris

#22 Svjatogor: Tady je všechno pohromadě a tady poslední co vyšlo

#26 Svjatogor
14.2.2022 | 12:54:33
14.2.2022 | 13:03:56
Zilwicky

#24 myp2p: Ja som len narazal na tvoje pokrytectvo v tomto: Ty tu kritizuješ CGI ale zaroven sa ti nepaci ze ostatný kritizujú woke zalezitosti. Čize kritizovat sa moze ale len to co sa nepáči tebe.. chápem :)

#19 Negan_Grimes: No len to je problem ze vacsinou tie veci idu ruka v ruke :) Je to jasný signál toho ze im ide len a len o prachy a nie to aby AJ vytvorili niečo dobré (česť výnimkám)

#31 myp2p
14.2.2022 | 13:05:18
Camaris

#26 Svjatogor: Koukám že vyšla i sběratelská edice

14.2.2022 | 13:07:57
Darnwell

#10 Camaris: Děkan, už jsem se lekl.

14.2.2022 | 13:16:14
Skaz

#6 AuroN: Vrchní producentka = všichni jsme to tak chtěli? :D Díky, ale jednou je něco nějak napsaný a já mám u zadku, jak to cítí producentka. Když budeš točit seriál o Alexandru velikém, tak tam taky nebudeš cpát černošský gangy nebo COVID jen proto, aby se v tom seriálu odrážela dnešní doba…

#7 myp2p: Sorry, jestli ti to tak hrozně ubližuje. :* Já nemám nic proti multi kulti filmům či seriálům, to vůbec ne. Ale natočit pána prstenů s černochama, asiatama, lesbama a gayema je jako zfilmovat historickej film o Artušovi, kde Artuš je korejec, Morgana Arabka a merlin indián. Takhle se historie prostě neudála.

#33 myp2p #37 Carnage
14.2.2022 | 13:24:41
myp2p

#27 Zilwicky: Rozdíl je samozřejmě kritizovat konkrétní prvky jednotlivých seriálů a filmů oproti nesmyslnému řvaní o bubácích bez ohledu na to, o co se jedná. Mně na každém seriálu vadí něco jiného, tobě to neustále to stejné (obrazně řečeno). Rozdíl spočívá v tom, že má kritika se dá nazvat seriálovým a filmovým názorem, tvoje spíše spadá do komentářů k „politicko-kulturním“ článkům na seznamu. Pokud v tom opravdu nevidíš rozdíl.....no nic.

#34 newman #62 Zilwicky
14.2.2022 | 13:26:41
Kruppe1010

Tak to bude dobry fail.Dopadne to jako se zaklinacem.Ano ten si na sebe vydelal,jelikoz nestal tolik co toto:)Nova generace,ktera nezna predlohu a je odkojena jednoduchym Mrvelem bude nadsena,nam zbytku zustane jen NADEJE,ze se nekdy opet najde nekdo podobny jako Peter Jackson.Jsem zvedavy jestli se jeste toho doziju,nejspis ne.

14.2.2022 | 13:29:48
myp2p

#30 Skaz: Jseš si vědomej toho, že Merlin, Artuš ani Morgana nejsou historické postavy? Bavíme se o fantasy. Ve finále s tebou souhlasím. Prostě černý elf ne! Jsou jasně Tolkienem popsaní. Ale proč proboha furt řvát něco o politické agitce. Jako máte tv shows jak nasr***…tak se na to prostě dívat nebudu ne?

#35 Skaz #38 Svjatogor
14.2.2022 | 13:31:03
newman

#31 myp2p: Proč? Vždyť má pravdu. Seriálu se to přímo týká. Pojmenoval něco, co pro něj dělá seriál nějakým způsobem méně přitažlivým ke sledování. To že se to netýká děje nebo CGI je marginální. Každý má jiné priority. To, že se woke řeší u každého druhého dnešního seriálu, defakto stvořilo onu seznamáckou rubriku, jak ji posměšně říkáš (to prosím není hate, taky se tam chodím bavit), ale tak to dnes prostě je. Ale na jeho sdělení to nic nemění. V podstatě jen potvrzuješ to co říká, a sice, že kritizovat je dovoleno pouze to, co se nelíbí tobě. Takové ideologie už to byly a nebylo to moc príma. Asi je to klasický bias, lidský mozek je tak nastavený bojovat za to, čemu věříš, hledat si argumenty a informace ze zdrojů, které odpovídají tvé názorové bublině, jenom je trochu pokrytecké to popírat :)

#41 myp2p
14.2.2022 | 13:36:24
Skaz

#33 myp2p: Ačkoliv existence krále Artuše nebyla nikdy stoprocentně vyvrácena či potvrzena, tak uznávám, že to byl špatnej příklad. :D Každopádně pointa je jasná. Jednou je něco napsaný, tak by se toho měli držet. Politickou agitku vůbec neřeším. Jak jsem psal, mě je jedno, že jsou tam černoši nebo indiáni, mě vadí, že se nedrží předlohy…

#39 myp2p
14.2.2022 | 13:36:51
Kruppe1010

Ano,vadi mi cerny elf a cerna trpaslice.Nechapu to proste.Herci tmave pleti mi vubec nevadi.Mohli jich tam dast spoustu ruznych odstinu napr.jako uprchliky z Haradu(slechta,o­byc lidi),kde doslo k nejakemu prevratu a ke spojenectvi s Mordorem.Krasne to tam mohli vymyslet,epicky pad Haradu do podruci Mordoru.Ale ne,radsi dame cerne elfy a trpasliky…

14.2.2022 | 13:39:05
Carnage

#30 Skaz: Na to pozor s tim Alexanderem :D myslím že nikdo jen tak nezapomene na ten seriál kde byl Achilles černoch.

14.2.2022 | 13:39:22
Svjatogor

#33 myp2p: Merlin, Artuš, Morgaine le Fay jsou kulturním dědictvím raně středověké (bílé) Anglie / Walesu. To je fakt a není ro rasismus. Každá moderní adaptace může být pestrobarevná až na půdu, ale nesmí lhát v tom, že je jako jediná kanonická nebo, že je původní. Dávám příklad: The Tragedy of Macbeth. Hraje tam Denzel Washington, ale díky formátu a výpravě vím, že se koukám na adaptaci a vůbec ne na kulturní přisvojování.

#42 Svjatogor
14.2.2022 | 13:42:22
myp2p

#35 Skaz: S tim na 100% souhlasim.

14.2.2022 | 13:42:58
zroutik

#2 AuroN: já si třeba vůbec ani neuvědomím že je tam nějakej asiat nebo černoch dokud si na to někdo nezačne stěžovat.

14.2.2022 | 13:49:30
myp2p

#34 newman: Znovu…z jakého příspěvku jsi nabyl dojmu, že žiju v určité názorové bublině (vlastně i přiznáváš, že sám v jedné žiješ)? Resp. že patřím do bubliny woke (a ještě to nazvat tak hloupým termínem) Sám v dalších příspěvcích píšu, že na 100% souhlasím s tím, že by se mělo držet předlohy (protože sám Tolkiena zbožňuju). Jde taky ale o formu vyjádření názoru a tahle rétorika souvisí také s jedním nehezkým režimem, který už tu taky byl :)

#43 Darnwell #44 newman
14.2.2022 | 13:52:21
Svjatogor

#38 Svjatogor: Myslím tím artovou adaptaci se statickou kamerou, č-b kolorizací, v anachronickém formátu 4:3 a v kulisách s divadelní perspektivou. Sám D.V. přistupuje ke postavě nějak tatko: Dobrý den, prosím, smím si s vámi zahrát ve shakespearovském dramatu? a ne: Naval mi tu roli, zmrde, mám nárok jinak žaloba!

Všechno je o přístupu. Rozumíme si, ;-)

14.2.2022 | 13:53:45
Darnwell

#41 myp2p: Hmm, a co nahnědlí švábi? Taky budou?

#45 myp2p
14.2.2022 | 14:12:29
newman

#41 myp2p: Pořád tu zastáváš a bráníš názor, ve kterém tvrdíš, že něčí jiný byť validní názor je méněcenný, protože ty (a teď si tam doplň co chceš)… Já jen tvrdím, že je to od tebe pokrytecké. Nic víc nic míň. Ten termín není hloupý a upřímně ani nechápu, proč mu dáváš pejorativní význam, když jej používají i sami wokálisti (tohle je příklad hloupého termínu a nálepky), protože docela trefně vystihuje podstatu jejich snah… To, že patříš do bubliny woke říkáš ty, ne já. Neznám tě a nevím v jaké názorové bublině žiješ. Každý v nějaké je. Je jen rozdíl, že někteří si to uvědomují a snaží se s tím pracovat. Na tom, že prznit něčí dílo a tvářit se u toho, že je to podle originálu se shodneme. Mě nevadí, že tam jsou černoši nebo asiati. Jenom mi vadí to, co spoustě jiným lidem zde a to je ta nekonzistentnost… U seriálů, jako je třeba Euforie je to úplně jedno, protože ty prostě odráží reálný svět, ale zrovna v Lotru i Zaklínači je to prostě jako pěst na oko… Třeba v GoT to aspoň dávalo smysl, že obyvatelé Bravosu a jižních oblastí jsou snědší než obyvatelé severu… Neříkám, že tomu nedám šanci. Určitě je spousta lidí, kterým se to bude líbit. Jenom nevím, proč by se lidé, kterým se to nelíbí a nestydí se to v dnešní době říct nahlas, měli cítit jako kulturně a sociálně méněcenní.

#47 myp2p
14.2.2022 | 14:16:34
myp2p

#43 Darnwell: Boha…není to tak dlouho co lidi jako vy řvali a protestovali, když Dan Craig dostal roli bonda. Vždyť Bond má být podle předlohy tmavovlasý!!!!! CGI mi vadí konkrétně v tomhle případě. Třeba v DC universu vůbec ne. Bohužel vám bubáci vadí všude. Stačí se podívat na hodnocení filmů i seriálů z posledních cca 3 let. Pravidlem je, že jakmile je v hlavních rolích alespoň 1 bubák, spousta lidí na to nezapomene upozornit a nadávat. Tudíž oproti mému názoru se nejedná o věcnou kritiku, ale tlačení názorové propagandy a neustálé nadávání, že nebe, tráva a i vzduch je v dnešní době na hov**.

#48 Darnwell
14.2.2022 | 14:20:26
Basim

Hlavně pořád lepší než zaklínač od rasistů z netflixu!

14.2.2022 | 14:23:04
myp2p

#44 newman: Pod ten poslední příspěvek se můžu podepsat a souhlasím se vším, co jsi napsal. Je vidět, že ve výsledku zas tak názorově rozdílní nejsme. Spíš jde o to pochopení, co vlastně chceme říct.

#49 newman #62 Zilwicky
14.2.2022 | 14:27:27
Darnwell

#45 myp2p: Copak jsem tu někde psal, že mi vadí? Jen mě zajímalo, jestli to nálepkování dotáhnete až do konce, když už se tu rozjíždí ty „staré režimy.“ Ale odpověď jsem dostal. Děkuji.

14.2.2022 | 14:28:46
newman

#47 myp2p: Jop, měl jsem z toho ten samý pocit.. Je docela hezké vidět, že když se diskuze vede kultivovaně tak lze dospět ke konsensu, škoda že to tak nefunguje častěji :(

#50 myp2p
14.2.2022 | 14:30:16
myp2p

#49 newman: Jen pro ujasnění. Je obrovský rozdíl, když napíšeš to co jsi napsal ty (a s tím souhlasím) a pak třeba toto: „Hlavně pořád lepší než zaklínač od rasistů z netflixu!“ – pár příspěvků zpátky.

Spíš tak jsem to myslel :)

14.2.2022 | 14:32:33
Poolverine

#12 myp2p: Kde je napísané, že Slovensko nemá čo robiť na českom webe?

#52 myp2p
redaktor
14.2.2022 | 15:19:21
myp2p

#51 Poolverine: Vůbec nikde. Ani si to nemyslím. Jenom ukázka nesmyslnosti podobných příspěvků a názorů. Chce si to přečíst…

#62 Zilwicky
14.2.2022 | 15:23:00
FallenMaia

Za mňa to teda vyzerá celkom fajn. Niesom z toho nejak unesený ale to som ani nečakal. Prekonať Pána Prsteňov, to sa ešte dlho nikomu nepodarí a preto ani nieje správne to s touto trilógiou porovnávať, pretože akonáhle to budeme robiť tak je to už dopredu odsúdené na neúspech. Inak keď už tak mi to skôr pripomína Hobita ako LOTR. Je to farebné, má to hodne veľa CGI záberov a pôsobí to skôr ako rozprávka než niečo z druhého veku.

Ale vidím že debata sa tu už pekne rozprúdila a je to presne ako som čakal, hlavná téma sú zase len černoši.

#54 Darnwell
14.2.2022 | 15:31:30
Darnwell

#53 FallenMaia: Já jsem říkal, co mi to připomíná… To přirovnání k Hobitovi sedí jak pozadí na rendlík. Máš pravdu předsedo!

#55 FallenMaia
14.2.2022 | 15:39:01
FallenMaia

#54 Darnwell: Len teraz neviem či je to dobre alebo nie. Ja osobne mám Hobita hodne rád, ale viem že medzi fanúšikmi nebol prijatý nejak pozitívne ;)

#57 myp2p
14.2.2022 | 15:42:55
Darnwell

Jsem také na vážkách. Hobit mi v některých momentech přišel moc fajn, v jiných už to bylo prostě strašně přepálené :-/

#59 FallenMaia
14.2.2022 | 15:47:36
myp2p

#55 FallenMaia: Mně právě přišla Bitva pěti armád jako jeden velkej digi zmatek. Tady mi to zatím vadí taky. Na původním LOTR se mi líbila ta syrovost. Když to srovnáte, tak za mě bych řekl, že Hobbit je točenej 10 let před LOTR.

#59 FallenMaia
14.2.2022 | 15:54:24
Ryorka

ten začátek byl jako hooodně zlej. Jako z filmů z osmdesátek. Pak už to bylo lepší. Je to fantasy, takže postavy můžou být klidně fialový se žlutýma puntíkama. Celkově jsem zvědavá.

#77 Lolamoon
14.2.2022 | 16:08:02
FallenMaia

#56 Darnwell: Ak aj ten seriál náhodou neuspeje, čo je vysoko pravdepodobné, tak to stále bude mať jedno malé pozitívum. Ľudia aspoň spätne docenia Hobita podobne ako sa to stalo pri SW. Pred sequelovou trilógiou všetci nenávideli prequeli, po sequeloch už im ani tie prequeli neprídu až tak špatné :D

#57 myp2p: Niektoré zábery v Hobitovi smrdeli až moc zeleným plátnom to je pravda. Ale zase niektoré CGI zábery boli neskutočné. Napríklad taký Glum bol tisíckrát lepší ako ten z LOTR, Smaug bol výborný, jeden z najlepších drakov doteraz na filmovom plátne.

LOTR toho CGI používal dosť pomenej a vsádzal skôr na masky, reálne lokácie, reálne modely a makety, preto sa zdá že to vyzerá niekedy omnoho lepšie. Tam bol napríklad aj ten problém že pri Hobitovi nemohli kvôli 3D kamerám použiť rovnaké kamerové techniky ako pri LOTR a preto používali omnoho viac zeleného plátna. Ale zase aby sme boli úprimní tak aj na lotrovi sa už miestami podpísal zub času a je tam extrémne silno vidieť čo je vytvorené na počítači. Len je toho pomenej.

#63 Darnwell #64 Zilwicky #66 Svjatogor
14.2.2022 | 16:10:31
Locker.

Vypadá to zatím na propadák…třeba trpaslíci jsou zpracování k světu, ale ten zbytek připomíná spíše Narnii…

#67 Svjatogor #69 Svjatogor
14.2.2022 | 16:14:23
Carlos Matos

#7 myp2p: Je to o nekvalitě. Extrémně pochybuju, že to bude vysvětlené proč se v těch společnostech tak moc liší. Koherence a imerze je pryč. (Můžou dát rovnou Galadriel do ruky AKčko, protože je to přece fantasy a dnes ty zbraně máme)

Proč to, ale vlastně dělaj? Kdyby našli herce, kterej je super, ale zrovna je to černoch/asiat/klin­gon, tak by mohli alespoň upravit příběh/background postavy, aby tam zapadala. Jenže to se neděje. Prostě tam je. Což ukazuje na nezájem/nekvalitu tvůrce nebo jiný motiv (politika?). Za mě je to obojí. Většinou to vezme(dostane) neschopnej tvůrce, kterej to ale dohání svou politickou horlivostí.

V poslední době, co tak sleduju, tak jsou celkově scénáře/příběhy o ničem či až tupě jednoduché. Zachraňuje je hudba a efekty jako prase, kde se to prostě technologicky posouvá. Někdy i kostýmy/lokace. Jinak je to, ale k pláči. Zde to CGI taky moc nesedí a je to blíž hobitovi. Což je škoda a společně s výše zmíněným to napovídá o (ne)kvalitě seriálu.

Doufám, že se mýlím… :)

14.2.2022 | 16:18:37
Zilwicky

#31 myp2p: Kde si zobral ze mne vadi všade to isté? Wokeizmus, ci jak to nazvat, som tu v poslednej dobe kritizoval akurat u Witchera a teraz tu. Ale kludne si mysli co chces.
Ale dostal si ma týmto #47 myp2p: – cize vlastne s tým co tu ludia kritizujú suhlasis ale sucasne vravis ze to stazovanie sa na to je uz ubohe a trapne.
#52 myp2p: Ano to čo si mi napísal ked som ta obvinil z pokrytectva (očividného) bol naozaj nezmysel, suhlasim. :)

#65 myp2p
14.2.2022 | 16:41:43
Darnwell

#59 FallenMaia: Mě se náhodou prequelová trilogie líbila :-) Ale třeba budeš mít nakonec pravdu. Takže si společně zazpívejme jako na konci filmu Život Briana: „Always look on the bright side of life…“ ;-)

14.2.2022 | 16:42:13
Zilwicky

#59 FallenMaia: K tomu SW: tak ano, ked do hrnca hádžeš stále vacsie a vacsie sracky tak tie mensie sa ti zrazu nezdaju byt az také velké, to je logické :D

14.2.2022 | 16:49:07
myp2p

#62 Zilwicky: Nj…skoda…pro tebe existujou jen 2 nazory a nic mezi tim (coz je videt z toho, ze nechapes, jak muzu souhlasit, ale zaroven mit problem s formou podani). Uz to tady ani nikdo neresi…nema to cenu.

#70 Zilwicky #77 Lolamoon
14.2.2022 | 16:50:14
Svjatogor

#59 FallenMaia: JJ, už jsem viděl remaster a je to super a přitom přirozené. A naopak, barvičková bitva pěti armád mě docela nudila. Hopsající Legolas to dorazil. :-D

14.2.2022 | 16:54:23
Svjatogor

#60 Locker.: …nebo Warcraft. Ten film jsem z hlavy vytěsňoval dlouho. Ragnare, proč ty?!?!? xD

14.2.2022 | 16:56:20
4391

Tak nevím, trailer mě nijak zvlášť nezaujal (ale co taky od toho chtít, když to má minutu a půl), ale šanci tomu dám. Nejsem sice odvázanej, že je to woke, ale to snad ani už nechci řešit, holt je teď taková doba. A jestli to bude jen další generický seroš co se přiživuje na známé značce (třeba nebude), tak je mi vlastně celkem fuk jak to dopadne.

14.2.2022 | 16:57:10
Svjatogor

#60 Locker.: Pohleďme, koho to kočka přinesla, Locker sám. :-D

14.2.2022 | 16:59:36
Zilwicky

#65 myp2p: Ano? A ktorý z tých 6 komentárov pred tým tvojím ti prišiel ze ma zlú formu podania konkrétne?
Jediná tvoja argumentácia zatial boli urážky a vydávanie niečoho co si ty o mne myslíš za fakty.

14.2.2022 | 17:39:46
Ramt

Bohužel to nakročilo stejným směrem a nejspíš dopadne stejně, jako dopadli jiné skvělé fantasy příběhy, do kterých se pustili všichni tihle nabubřelí kašpaři. Proč musí neuctivě překopávat příběhy jako Zaklínač, Kolo času, Hlídka (Noční hlídka), Tajemství pravdy (původně Meč pravdy), Shannarovi kroniky? Proč se nedrží předlohy a myslí si, že zrovna oni to dokáží napsat lépe než pánové a mistři pera Tolkien, Sapkowski, Brooks, Pratchett, Jordan a další? Moderněji s pravdivějším náhledem na svět? Tak ať si vymyslí svoje světy, své postavy a příběhy a můžou si tam dělat cokoliv se jim zamane (Avatar, Star Wars…). Fakt mi vadí ztvárnění postav skutečných (například naposledy Anne Boleyn) nebo z logiky věci vycházejících (Heimdall Bílý, elfové ze Středozemě, zapadlá vesnička z Dvouříčí v Kole času), jen aby se vyhovělo jakýmsi neopodstatněným pošahaným názorům. Martina Luthera Kinga asi těžko bude hrát Karel Roden. To by byl asi hned oheň v ulicích.

14.2.2022 | 17:41:32
PecaCZE

Ten @myp2p tady hodně lidí pobavil koukám :D. Všichni na něj reagujou, že s jeho pohledem a názorem nikdo nesouhlasí, každý mu to vyvrací, ale my všichni jsme cituji ubozí a trapní retardi :D Další člověk, který si myslí že jeho pravda je jediná. Jednou něco napíše a v dalším komentáři si odporuje jak se mu to zrovna hodí. @Zilwicky palec nahoru, dobrej stěr a jeho odpověď, že slovák nemůže na český web byl krásný odraz IQ a věk tohoto člověka, tam bych se já zastavil a uvědomil si s kým se to bavím a že další diskuze už nebude mít cenu. Dál bylo vtipný, že v prvním jeho komentáři nadává lidem co řeší barvy, ale nedochází mu, že to třeba lidem vadí kvůli tomu že to není věrný předloze no a pak napíše, že mu vadí, že se nedrží předlohy :D Aha tak to jsou asi všechno rasisti to bude ten důvod že jim to vadí, ale jen jemu vadí barvy protože nejsou dle předlohy jako wtf.

#76 Zilwicky
14.2.2022 | 17:49:31
PecaCZE

Trailer mě zklamal. Jak už někdo psal, nepůsobí to jako Tolkien, kterýho známe z filmů ( respektive LOTR ). Nejsem expert, ale nemělo by se to jmenovat jinak, když je to z úplně jiný doby než je trilogie LOTR ? Možná proto si to pojmenovali LOTR, aby si to lidi uvědomili že to má vůbec něco společnýho s Tolkienovým světem a koukali se na to, protože kdyby se to jmenovali jinak, tak by si to neuvědomili a nekoukali na to ;)

#74 Svjatogor #76 Zilwicky
14.2.2022 | 17:56:27
Svjatogor

#73 PecaCZE: To máš těžký. Název One short story from longest times of Silmarillion byl byl sice přesnější, ale ekonomickou sebevráždou, když cílovkou jsou lidi, kteři (možná) ani nečetli Trilogii nebo Hobbita, ale znají filmy PJ. :-D

#75 PecaCZE
14.2.2022 | 18:01:04
PecaCZE

#74 Svjatogor: Přesně ! Kolik lidí si myslíš že přečetlo jeho knihu, nebo vůbec nějakou knihu ? :D Já se přiznám mě to nevadí, že jsem jeho knihu nečetl, ale vidim ten nesmysl s tím názvem že to prostě jako Silmarillion vydat nemůžou.

14.2.2022 | 18:08:01
Zilwicky

#72 PecaCZE: Ďakujem, ja som s ním uz urcite skoncil, koniec koncov, uz nie je co viac povedat k tomu :)
#73 PecaCZE: Keby sa to nevolalo LOTR tak by som to z traileru fakt nedokázal určiť co to je, tipoval by som to na nejakú odnož Narnie alebo také daco :)

14.2.2022 | 18:38:58
Lolamoon

#65 myp2p: Tvoje argumentácie sú nelogické…Farba sa rieši kvôli obsahu…A je to politika…
#58 Ryorka: Vo fantasy sa môže hocičo pri jej tvorení…No keď už je napísaná, má svoje zákonitosti a meniť napísané dielo halabala je prznenie…

14.2.2022 | 19:17:04
Lolamoon

Prvý pohľad…Nevyzerá to tak zle. Avšak miestami ako z nejakej hry. Tá politická korektnosť mi vadí.

14.2.2022 | 19:20:21
barahir

Tohle vypadá na slušnej průser, připomíná mi to seriál Mladý Indiana Jones. CGI špatný a postavy ještě horší.

čestný člen redakce
14.2.2022 | 19:30:28
Lady Adeline

Seriál ještě ani nevyšel a tady mnozí už kritizují. Myslela jsem že jsou tu lidi co umí psát kritiku na úrovni a ne jen hejtovat. Trailer mne osobně nic nepovedel. Po vizuální stránce je pěkný, ale nic víc mi neprozradil a to myslím je dobře. Už se těším na seriál. To že tam budou černoši a asiati s tím už nic nenadelame. Nejlepší to už neřešit a hodnotit celkový příběh a charaktery postav. Už je prostě taková zkurvena doba, která už asi bohužel bude napořád. Takže prostě černochy budou cpát i tam, kde se to nehodí bohužel. Ve fantasy se s tím dokážu smířit, ale až černoch bude hrát třeba Napoleona, tak to už pindat budu též.

#81 Zilwicky
14.2.2022 | 20:11:18
Zilwicky

#80 Lady Adeline: Alebo Annu Boleyn? :D Bohuzial sa to deje aj pri historických postavách, nie tak často ale aj tak je to uz trosku alarmujúce :/

14.2.2022 | 21:01:23
A1B2

Tak si taky přisadím. Ten Woke je tam hroznej. A jasně, že to má dopad na kvalitu díla. Když má člověk aspoň špetku kritického myšlení, tak ho černý elf vytrhne z ponoření do příběhu, protože ho vždycky napadne, že je to blbost, že je to špatně. To je úplně stejné, jako kdyby tam vytáhli mobil nebo v pozadí záběru byla jaderná elektrárna atd… Člověka to prostě hodí do reality. Už jen to, že se mi někdo snaží něco cpát je rozčilující. prostě když se tlačí na pilu, tak to lidi štve. Pak pokud chce autor stvořit dokonalé dílo, tak mu musí záležet na každém detailu, jako Jacksonovi na filmu. Jakmile se začnou dělat kompromisy, tak to jde do háje.

14.2.2022 | 21:11:49
garvon

Tak se taky pridam. Vypada to dost hrozne. Doufam, ze k tomu slozi poradnou hudbu a nebude u toho hrat neco v tomhle stylu.

14.2.2022 | 22:10:36
Svjatogor

Na spravení chuti. První conceptual draw z anime o Rohirech. :-)

https://screencrush.com/…elease-date/

#85 Svjatogor #86 Camaris #87 Camaris
14.2.2022 | 23:58:31
Camaris

#84 Svjatogor: Oznámená premiéra na duben 2024? To jsem teda čekal dřív. Tou dobou bude venku minimálně druhá řada seriálu a bude hodně zajímavý sledovat, jak se Amazon a Warner bros. poperou o filmová práva.

15.2.2022 | 0:09:18
Camaris

#84 Svjatogor: Jo a ban na tebe, dávat sem novinky jako první :)

#88 Svjatogor #89 DarthRevan
15.2.2022 | 0:10:38
Svjatogor

#87 Camaris: Mea culpa… :-)

15.2.2022 | 0:38:34
DarthRevan

#87 Camaris: Jé, ty jsi vtipnej! Týpek se aspoň nerozepisuje v odstavcích…

#91 Camaris
webmaster
15.2.2022 | 8:49:11
Dark Angel

Bojím sa, že pri obsadení urobili mnoho chýb. Všetci čo sme videli legendárnu trilógiu Pána prsteňov si to vždy budeme s týmto dielom porovnávať. Herci sa mi samozrejme nepáčia, ale to neznamená že si ich človek neobľúbi. Treba tomu dať šancu a nezahadzovať to na základe jedného traileru. No a samozrejme čierny elf je prúser ako hrom. Niesom žiaden rasista a rešpektujem každého, bez ohľadu na farbu pleti, orientáciu a vieru, ale tak zase nemusíme mať v každom seriály, či filme zastúpenie čiernych hercov. Práve tu sa to naozaj nehodí a to už vonkocom pri elfoch. Nakoľko je to fantasy svet a Tolkien ho napísal takto. Čo znamená že tam neboli žiadni ľudia tmavej pleti. Čierny elf priam bodá oči viacerým …

15.2.2022 | 9:09:27
Camaris

#89 DarthRevan: Takže teď ti kopírování odkazů nevadí? Nějak už tomu nerozumím. Já psal informace ve více větách, aby si to lidi nemuseli překládat.(Upo­zornila mě na to jedna uživatelka v sekci zaklínače)

Tak tedy, podle schválného formátu příspěvku, bych chtěl upozornit na informaci o rozpočtu seriálu: https://screenrant.com/…zon-details/

15.2.2022 | 11:00:23
PecaCZE

Hele nepochopil to, dej na jeho predchozi návrh a rovnou to smaž.

#95 Camaris
15.2.2022 | 11:49:19
Tristan22

Ja na margo hercov tmavej pleti poviem toto: Vadí mi černoch ako elf, Tolkien ich proste popísal jasne. To tam nemá čo hľadať. Nemám nič proti hercom tmavej pleti, ale toto je cpanie takých ľudí do postáv, kde sa to vôbec nehodí pre jediný dôvod: Len aby tam boli. Nie preto, že to má význam, hodí sa to. Keby nejaký Haradský uprchlíci atď, no problém at all. Maurský bojovník tiež nebude hraný svetlým Nórom, rovnako ako postavy o Somálskych pirátoch. Toto je presne tá nechutná, moderná snaha o „korektnosť“.

15.2.2022 | 11:57:10
PecaCZE

Nebo to muzes zkusit vysvětlit ty, ode mne to nepochopil. Poradil jsem mu jak napsat informaci v jedny větě, když má to nutkání sem pořád něco dávat. A nechape že kopírovat odstavce z jiných stránek se nedělá.

15.2.2022 | 11:59:09
Camaris

#92 PecaCZE: Tak ať mi to jako webmaster vysvětlí. Jaká jsou pravidla? Někdo sem dal odkaz na novinku, ze které o chvíli později napsal článek. To je dobrý, týpek nepsal v odstavcích :) Mě smazal příspěvek, když sem mu svými slovy upřesnil rozpočet seriálu.

15.2.2022 | 12:00:46
desaix

Musím súhlasiť s Fallenom, že z dnešného pohľadu sú filmy ktoré som kedysi kritizoval veľdiela.Vlastne je to smutné, lebo to ukazuje v akom úpadku je americká kinematografia. Ale to sa netýka Hobita. Hobit sa mi celkom páčil i v čase keď bol v kinách, až na ten digi bordel a zbytočného Legolasa. A čo sa týka černochov, prečo sa stále ľudia sťažujú že sú v seriáli. Milí Fallen, zase použijem príklad z kuchyne, ak do každého nového koláča dáš cesnak, tak sa každý bude sťažovať práve stále na ten cesnak, lebo tam nemá čo hľadať. Ak ale dáš cesnak do fašírky, alebo zemiakových placiek, tak sa nikto nebude sťažovať. Seriál Arcane mal černošské i mierne lesbické postavy a vôbec mi to nevadilo, pretože to zodpovedalo predlohe a malo to logiku. Arcane je pre mňa top seriál za posledných možno i desať rokov.

#97 Tristan22
15.2.2022 | 14:56:37
Tristan22

#96 desaix: nie je sťažovanie sa na to, že sú v seriáli. Mne osobne nevadia :) Mne (a asi nie len mne) vadí, že sú cielene daný do postáv, len preto aby tam výslovne boli a vyvolali možno i práve tento pocit „korektnosti“ keby tam boli zasadený, ako už padlo neviem Harad atď.. Ale elfov? tak nikto nemá čo ceknúť ani slova.

Pretože to má logiku a to je tá koreknotnosť, tá čo ukazujú niektorí dnešný tvorci v štýle ako somálcov by som do filmu obsadil čisto Nórov bielych, ako sneh..a všetkých čo by nadávali osočil, že nie sú korektný ;) je presný opak, bohužiaľ. A treba si uvedomiť, že to robia podľa mňa cielene.

15.2.2022 | 15:14:21
Tristan22

Za mňa dôležitá vec, bude uvedomiť si, že seriál nie je film, seriálová dynamika býva úplne iná ako u filmu, preto to nebude mať dej taký flow ako mal LOTR film, už len z princípu film/seriál:)

Takže za mňa sa bude treba trochu odosobniť o spracovania lotra, aby si tento seriál človek užil a neporovnávať ich až tak moc, pretože očividne sa rozhodli robiť niektoré výslovne inak, než boli tam :) Tiež bude natáčaný modernejším štýlom: tj. výrazne viac CGI, iná kamera, atď..

15.2.2022 | 15:22:42
PecaCZE

Neměl bych problém, kdyby tam bylo milion afroameričanů, ale museli by hrát skřety :D

15.2.2022 | 17:51:18
HellTsuku

https://www.youtube.com/watch?… není pravda, že tam černoši nebyli

#101 Svjatogor #102 A1B2
15.2.2022 | 20:25:55
Svjatogor

#100 HellTsuku: Nikdo soudný tady neměl s non-white haradskými / chandskými armádami problém. Mûmakil Mahûda s houkačem zahrál Shane Rangi. Maoriský týpek z Nového Zélandu. Můj oblíbenec vedle sktřeta z dobývání hlásky (Dvě věžně) jak vykřikl nadávku, když padal žebřík. :-)

15.2.2022 | 20:36:54
A1B2

#100 HellTsuku: Když jsou černoši tam, kde to dává smysl, není to woke. Woke je to jen tehdy, když je nastrkáš tam, kde působí jako pěst na oko.

#103 HellTsuku
16.2.2022 | 16:22:42
HellTsuku

#102 A1B2: Já vím, proto si říkám, proč neudělali příběh o nich? Když tam ty černý chtěli, nikdo by nebyl proti, kdyby se prostě objevili Haradini.

18.2.2022 | 7:51:26
THE DALEK

To už je fakt hnus.

Další skvělý příběh bude zdecimovaný … (startrek, starwars, he man, doctor who a další) Vše jde do pr… Vše ztrácí fanoušky po obrovských počtech..

Samozřejmě media hlásí jak je to skvělé a úspěšné :-o

(jen se musí zakrýt kvůli velkým korporacím DISLIKE, ať to ti tupci nevidí a prostě jen konzumují co jim naserem do huby)

Woow zakázaný vztah bílé ženy s černým elfem … o tom přece měl Tolkien psát. Ne nějaký LORE ze knih.

Něco se vám nelíbí no to je jasné si TOXICKÝ SEXISTA ..

Brzy se budou snad už mazat i nesouhlasné názory !!

18.2.2022 | 12:15:19
Camaris

Jak by měl vypadat trailer podle fanoušků Silmarilionu

#106 Svjatogor
20.2.2022 | 20:37:38
Svjatogor

#105 Camaris: :-O :-O :-O

Gil-galad was an Elven-king.

Of him the harpers sadly sing;

the last whose realm was fair and free

between the Mountains and the Sea…

20.2.2022 | 21:07:50
Camaris

„The Amazon series seems convinced we want to see interpersonal drama…instead of the apocalyptic rise and fall of kingdoms The Simarillion describes.“

20.2.2022 | 21:20:15
Svjatogor

Na druhou stranu alespoň už víme, kdo nahradil/a/o Toma Shippey. ;-)

#109 Camaris
20.2.2022 | 21:28:27
Camaris

#108 Svjatogor: Říká se jí úředník pro rovnost a rozmanitost :D Mariana Rios Maldonado.

20.2.2022 | 21:47:31
20.2.2022 | 22:17:53
Menneriath

#110 Camaris: Ten týpek je neskutočne trefný. :D By ma zaujímalo, kde týchto „super fans“ našli. Stačilo by sa ich spýtať, kto je Annatar, hneď by všetci vedeli koľká bije. Neskutočný woke.

#112 Svjatogor
20.2.2022 | 22:56:13
Svjatogor

#111 Menneriath: Hrůza. Chtít slovníkové znalosti je moc, ale partička mi připoměla Katovnu. :-D

https://www.youtube.com/watch?…

#114 Menneriath
20.2.2022 | 23:20:58
Svjatogor

#110 Camaris: SAURON IS HOT byl pokusem Amazonu o PR. Nějak to nevyšlo a video bylo zmizelý jako Butch z Pulp Fiction. Nemělo sice rypák od krve, zato mělo hodně disliků, až moc. jenže kryptofašisti a self-appointed gatekeepers jsou nevděčný k*** a zálohujou. :-D

https://www.youtube.com/watch?…

#116 Zilwicky
20.2.2022 | 23:32:35
Menneriath

#112 Svjatogor: To úplne sedí. :D Super fans hovorili 13 minút absolútne o ničom. Marketing Amazonu vôbec ale že vôbec nefunguje. Čo video to nával nenávisti voči nim. Možno samotný seriál nebude až taká sra*ka, ale čo predvádzajú v PR… Hrôza! :D

21.2.2022 | 0:17:11
desaix

Za posledné dni som si pozrel asi 20 možno i viac videí s názormi ľudí trailer a je to celkom hukot. Najlepšie to zhrnul jeden chalan z Anglicka. Povedal, že progresívny tvorcovia svojimi zásahmi do univerza vždy roznášajú komunitu fanúšikov ktorá bola do tej doby jednotná a vytváraním nových a nových projektov doja peniaze pokiaľ je dané dielo záujem. Keď záujem bežných konzumentov opadne, tak ostane vybrakovaný svet o ktorý už nikto nemá záujem. Hardcore fanúšikovia ho opustili, pretože prestal zodpovedať ich predstave a bežný divák sa po presýtení nájde iný seriál. Úprimne mi idú na nervy všetci kto toto preobsadzovanie ospravedlňujú. Deje sa to už dosť dlho a je to tak očividné, že to môže obhajovať len úplný hlupák. To čo robia je podľa mňa skutočný rasizmus. A majú toho plné zuby všetci bieli, čierni, latino, asiati dokonca i niektorí liberálni ľavici.

21.2.2022 | 12:09:23
Zilwicky

#110 Camaris: #113 Svjatogor: „Sauron is HOT“ – ďakujem Vám obom za tieto videá :D Pobavil som sa a zároveň som znechutený, to sa podarí máloktorému videu :D

#117 Svjatogor
22.2.2022 | 10:01:55
Svjatogor

#116 Zilwicky: Já jsem slovo excited (jenž lítalo s kadencí PPŠ-41) pro sebe změnil na exitus. xD

22.2.2022 | 11:58:32
Sada23

Obsazování herců jiné barvy pleti do rolí bělochů je čistej rasismus, nic jinýho. Protože naopak se nic takovýho neděje.

22.2.2022 | 15:28:23
desaix

Nové charaktery v Rings od Power https://youtu.be/m4larn30Uts

#120 Camaris
22.2.2022 | 17:16:20
Camaris

#119 desaix: :-D (y) LegLess a Gandalf The Gay, už brzy kánon!

#121 desaix
22.2.2022 | 18:26:43
desaix

#120 Camaris: Najlepšie a nakomickejšie video je od samotného Amazonu. Video na podporu seriálu, rozhovory s takzvanými „superfans“.

#122 Camaris
22.2.2022 | 22:44:02
Camaris

#121 desaix: Ohledně toho, vyšel zajímavý rozbor :)

23.2.2022 | 12:17:30
Camaris

Jestli by chtěl někdo znát bližší informace o příběhu, tak na Twitterovém účtu FellowshipFans se objevili první leaky.

3.3.2022 | 18:17:56
Rains

#6 AuroN: Pokud odráží skutečný svět v tom stylu, že jedna skutečná rasa = jedna fantasy rasa, tak ok. Ale když máme černého, bílého, a latinskoamerického elfa najednou, přestává to dávat smysl a reálný svět to neodráží.

13.3.2022 | 21:05:08
Rains

#19 Negan_Grimes: Pokud postavy ani zdaleka nepřipomínají svou knižní předlohu, snižuje to kvalitu celého seriálu.

13.3.2022 | 21:09:54
Camaris

Nějak český media minula zpráva, že Amazon před pár dny koupil MGM Studios (8,5 miliardy dolarů). Získal tak práva na další obsah Středozemě a hlavně Hobita. Teď chtějí ještě o The Saul Zaentz Company a měli by tak všechno co Tolkien prodal v roce 1968.

27.3.2022 | 18:13:41
JirkaKo1961

Dnes jsem shlédl trailer, který trval necelé 2 minuty a stačil mi jediný pohled na afroamerického elfa a bylo rozhodnuto. Něčím takovým si rozhodně nebudu opotřebávat zrak a kazit náladu. Nejsem rasista, ale rád bych vyjádřil svou nehynoucí vděčnost Petru Jacksonovi, že se věrně držel Tolkiena a s výjimkou Haradských Východňanů v celé sáze afroameričany prostě nevidíme. Není to tím, že by se natáčení žádní afroameričané neúčastnili, bezpochyby jich byla celá řada v rolích skřetů a orků, kde byli skryti pod maskami, ale Tolkien prostě mezi svými postavami osoby tmavé pleti nemá. Takže tak.

10.4.2022 | 8:46:18
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy

Reklama

Narozeniny

Plakáty

Plakáty

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama