The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Ve druhé řadě se dočkáme Kaer Morhen, zahraje si Mark Hamill zaklínače Vesemira?

Ve druhé řadě se dočkáme Kaer Morhen, zahraje si Mark Hamill zaklínače Vesemira?

První řada měla premiéru teprve před několika dny, ale už nyní se diváci těší na pokračování, ve kterém se už konečně dočkáme zaklínačské pevnosti. Kdopak si zahraje veterána Vesemira?

44 0
2.1.2020

Kaer Morhen patří mezi nejoblíbenější a nejikoničtější místa ze světa Zaklínače, protože právě zde se Geralt stal zaklínačem a právě zde se nachází pro nás nejznámější zaklínačská škola. V první řadě jsme se tohoto místa nedočkali, protože nebyl důvod navštívit tuto starou pevnost, nicméně nadcházející příběh nás sem již jistojistě zavede. Těšíme se tedy nejenom na to, jak toto místo bude vypadat, ale koho všeho tu vlastně potkáme.

Zaměřme se nyní na samotné místo, Kaer Morhen je v době, ve které se odehrává příběh, již ruinou, která má svou slávu již dávno za sebou. Nováčci se tu již necvičí a někteří zaklínači se tu scházejí především během zimy. Mezi ně patří i Geralt, nicméně ten se sem v nadcházejících epizodách vydá kvůli výcviku Ciri.

Tvůrci věděli, že se seriál dočká pokračování, dřív než jsme se to dozvěděli my, a proto již začali vymýšlet vzhled Kaer Morhen. Na internetu se už dokonce objevil první návrh seriálové verze Kaer Morhen, ale je jen otázkou, jestli se této verze nakonec dočkáme v samotných epizodách.

(Kaer Morhen bylo v herní sérii naprosto parádní. Foto: CD Projekt RED)

S příchodem Kaer Morhen se však pojí i jedna velmi milá zpráva – konečně se v seriálu dočkáme dalších zaklínačů. V první řadě nám byli představeni pouze dva zaklínači, jedním je Geralt a druhým je jistý Remus, který se vydal na strigu ještě před Geraltem. S Remem se již určitě nesetkáme, protože ten podlehl strize, ale aspoň jsme se dozvěděli, ze které zaklínačské školy pocházel – podobně jako Geralt byl ze školy Vlka.

Pokud se děj druhé série bude držet toho, co se odehrávalo v Krvi elfů, tak bychom se měli dočkat minimálně zaklínačů Vesemira, Eskela, Lamberta a Coena. Všichni tito zaklínači si prošli výcvikem školy Vlka, tedy až na Coena, který se cvičil ve škole Gryfa, a všichni tito zaklínači zároveň byli u výcviku Ciri.

Zatím pochopitelně nevíme, zda se dočkáme všech těchto zaklínačů a kdo si je zahraje, nicméně alespoň u Vesemira se již delší dobu vedou spekulace. Pokud nás navštěvujete už od doby, kdy byl oznámen vznik seriálu Zaklínač, tak víte, že herec Mark Hamill už tehdy projevil zájem o hraní této postavy, i když vůbec netušil, co je vlastně zač. Fanoušci si však stále myslí, že by se na tuto roli skutečně hodil, a proto se brzy po konci první série opět začali ozývat s tím, aby si Vesemira má zahrát právě Hamill.

A jako první na tyto ohlasy opět zareagoval Mark Hamill, který prohlásil, že stále neví, o kterou postavu vlastně jde, ale pořád má zájem ji hrát. Navíc dodal, že nikdo z Netflixu ho ohledně této role zatím neoslovil. Fanoušci však mají jasno, koho chtějí v roli Vesemira vidět, a proto již vznikl fan-art, který můžete vidět výše.

K Vesemirovi však máme ještě jednu zajímavost. Poslední díl první série s názvem Much More se z části zaměřoval na Geraltovu minulost, ve které jsme mohli vidět jeho příchod k zaklínačům. Žádného zaklínače z Kaer Morhen jsme sice v seriálu nemohli vidět, ale v pozadí šel slyšet Vesemirův hlas, který říkal: „Čekal jsem na tebe, Geralte.“ Věřte tomu, nebo ne, ale právě tato slova pronesl známý herec Theo James (filmová série Divergence), který si tak tuto postavu „zahrál“ ve finálním díle. V pokračování se ho však s největší pravděpodobností nedočkáme, protože Vesemira musí hrát starší herec.

Diskuze /102

Violet

Michał Żebrowski si prý nadaboval Geralta do polštiny:) https://youtu.be/SsOcB1gQ8AQ
Brala bych ho klidně jako Vesemira. Ale možná by v tom měl pak bordel:)

Hamill by Netflix stál asi taky víc peněz, moc se mi tomu věřit nechce.

#78 Salem #80 Giggs Man
2.1.2020 | 16:44:52
PecaCZE

Nebo by mohli obsadit Mads Mikkelsen, kterýho si spousta lidí přála jako zaklínače. Jak jsem zjistil, tak tam hraje jeho bratr Lars postavu Stregebor.

#8 Waell
2.1.2020 | 16:58:26
mateSKAtes

Já bych s ním byl určitě spokojenej, a když si vezmu že už hrál v seriálu knightfall tak proč by nemohl tady.

2.1.2020 | 17:14:20
Svjatogor

Hamil? To není špatná volba. Moje vysněné želízko v ohni se jmenuje Guy Pearce. Svou roli v Mary Queen of Scots (2018) odehrál skvěle. :-)

2.1.2020 | 17:15:27
Pivni_mlok

Myslím, že Netflix na něj prachy má. Jelikož mám hry i knihy za sebou tak vím, že v knihách nebyl hrad moc popisován a tak se člověk přirozeně přiklání k tomu co mu bylo nabídnuto jako první, což je herní Morhen. Ale bude zajímavé a těším se s čím přijdou tvůrci.

2.1.2020 | 17:18:41
Cermb0

Nemyslím si, že zrovna Hamill by byl nějak extra drahej…

2.1.2020 | 17:54:08
witcherrr

Taky musí být všude.. na Vesemíra mi nesedí teda.

#9 kiso1561
2.1.2020 | 17:57:29
Waell

#2 PecaCZE: Toho bych si dokázal představit jako Eskela. Možná když přimhouřím oči tak Lamberta. Ale není pochyb že by tam se svojí vizáží perfektně zapadl.

2.1.2020 | 17:59:17
kiso1561

#7 witcherrr: Všade? a kde inde ako v SW si ho videl?

#19 Svjatogor
2.1.2020 | 18:08:30
desaix

Dovolím si provokatívnu otázku. Koľko bude zaklínačov tmavej pleti? :)

#11 Violet
2.1.2020 | 18:22:51
Violet

#10 desaix: Všichni kromě Geralta

2.1.2020 | 18:24:42
RagnarokCzD

Nejlepší volba!

2.1.2020 | 18:37:28
Glironia

Morgan Freeman bude Vesemir ;)

#15 desaix #19 Svjatogor
2.1.2020 | 18:48:49
Warriorn

Herce jsem viděl pouze ve Star Wars, a že bych byl zas tak oslněn to nevím. Spíš bych se při jeho obsazení bál věku. Vesemir sice není žádný mladík, ale s tím, že se každá série bude točit 2 roky, tak kdo ví, jak by na tom byl v případné pozdější sérii.

2.1.2020 | 19:02:36
desaix

#13 Glironia: Za Morgana by museli vysoliť toľko peňazí, že by si mohli kúpiť troch Hamillov.

K téme.Vesemir je vedľajšia postava ktorá, aspoň v knihe, veľmi nie je na scéne, tak ak ju nebude hrať napríklad Mr.Bean tak by to malo byť ok.

#17 Derfel Cadarn
2.1.2020 | 19:14:02
garvon

Mozna ho Netflix nekontaktoval, protoze nechce, aby jednu z hlavnich postav hralo uplny poleno.

#26 Glironia
2.1.2020 | 19:41:29
Derfel Cadarn

#15 desaix: Třeba si Morgan pročte diskuze v čechách a vezme to zadarmo :-D

2.1.2020 | 19:48:59
Derfel Cadarn

Já už jsem dlouho neslyšel o Connerym, ale myslíte, že by ještě udržel meč? Nebo moč?

#20 greyarrow #52 deyfek
2.1.2020 | 19:51:09
Svjatogor

#9 kiso1561: Wing Commander? ;-)

#13 Glironia: Neee… :-D

2.1.2020 | 20:10:33
greyarrow

#18 Derfel Cadarn: tak jelikož mu je 89 let tak asi neudrží ani jedno, ale být o 20 let mladší tak proč ne.

2.1.2020 | 21:05:18
Lady Adeline

Derfel Cadarn: pobavil jsi ;-)

2.1.2020 | 22:55:05
surky3

Hamill ani omylem. Jeho herecké výkony se mi nikdy nelíbili a to ani v původní trilogii star wars natož v té nové. Nedokážu si ho jako Vesemira představit. Navíc pokud do teď neví o co se jedná, tak není důvod o něm ani uvažovat! Je dostatek dobrejch herců, takže doufám, že vyberou někoho mnohem vhodnějšího než Hamill.

#23 téčko171
2.1.2020 | 23:55:54
téčko171

#22 surky3: Podle mě to minimálně v tuhle chvíli už ví moc dobře, ale tohle je přesně jeho styl humoru.

webmaster
3.1.2020 | 0:11:49
Cahir

Těžko říct. Je to ikona SW. Nicméně spíš by bylo vhodné obsadit někoho tmavší pleti. Morgan Freeman je skvělý nápad, ale podle mě jej nezaplatí.

#25 Upgrayedd
3.1.2020 | 8:44:33
Upgrayedd

#24 Cahir: omg co by na tom bylo vhodnější??

#27 Cahir
3.1.2020 | 10:52:07
Glironia

#16 garvon: mohl jsi mít poleno, tak dostaneš… zuhelnatělé poleno a zase budeš kefrat kvůli politické korektnosti, že?

3.1.2020 | 10:55:10
Cahir

Tak splňovalo by to moderní požadavky 21. století na seriály a filmy. Ale jak říkám, Morgan mi nepřijde moc reálný. Máte jiné nápady na kvalitního afroamerického herce? #25 Upgrayedd:

#31 DejvidHound
3.1.2020 | 10:59:59
DiceCze

Taky ho jako herce moc nemusim ale po poslední sérii Knightfall, kde byl famózní si ho jako Vesemira dokážu představit .)

3.1.2020 | 12:31:35
mateSKAtes

Hele ale však ta korektnost není jen o černých a co takhle nějaký asiat hmm ?? ja bych navrhoval Jackie Chana ;)

#30 Cahir
3.1.2020 | 13:08:27
Cahir

#29 mateSKAtes: Dobrý nápad. Jackie by nebyl podle mě moc dobrá volba, ale třeba Hirojuki Sanada si myslím by mohla být trefa. Spíš mi ale na tu roli sedí afroameričan, a tím nechci urazit asiaty.

#63 mateSKAtes
3.1.2020 | 13:11:40
DejvidHound

#27 Cahir: Idris Elba.

#32 Cahir
3.1.2020 | 13:35:57
Cahir

Tak se upřímně přiznám, že Idrise jsem nějak opomenul. Byl by skvělej, máš dobrý tip! Ale taky si bohužel myslím, že by to bylo pro seriál finančně nákladné.#31 DejvidHound:

3.1.2020 | 13:38:33
DejvidHound

No takze sa budeme musiet uspokojit s nejakym belochom.

#34 Cahir
3.1.2020 | 13:44:29
Cahir

Neboj, tohle si určitě pohlídají a seženou kvalitního herce tmavé pleti. Jen prostě to nebude vyložená hollywoodská star.#33 DejvidHound:

#35 DejvidHound
3.1.2020 | 13:48:44
DejvidHound

#34 Cahir: No ved je mi divne preco blbci z tych organizacii este nekricia ze Geralt je beloch

#36 Cahir
3.1.2020 | 13:55:18
Cahir

Já nejsem v žádné organizaci. Řídím se jen trendy a nejsem rasista. Na to co říkáš o Geraltovi ti odpovím. Svět na to ještě není připraven. Ale abych byl pozitivní, ta doba přijde, kdy budeme mít odvahu ukázat, že je jedno, jakou má herec barvu pleti, ale že hlavní je jeho umění hrát i hlavní roli. #35 DejvidHound:

#37 Svjatogor #38 Kalam #42 Violet #44 mateSKAtes
3.1.2020 | 13:57:52
Svjatogor

#36 Cahir: Takže:

  • Čistě nevážně: Laurence Fishburne.
  • Čistě vážně: vskutku opravdu nikdo.
  • Čistě osobně: líbí se mi Tvůj přístup. Marek Hollar, odborný politolog, pro Ednu. ;-)
3.1.2020 | 14:15:14
Kalam

#36 Cahir: těším se, až si Bladea a Black panthera zahraje běloch… oh wait, to se v Hollywoku nikdy nestane, protože by se rozjel takovej bordel, jakej tam napomatují a libtardi by pištěli jak potkani…

#39 FallenMaia #40 desaix
3.1.2020 | 14:43:47
FallenMaia

#38 Kalam: Teraz si trafil klinec po hlavičke :D :D

3.1.2020 | 15:00:45
desaix

#38 Kalam: https://www.idnes.cz/…hranicni_rik

Keď dvaja robia to isté, nie je to vždy to isté.

3.1.2020 | 15:10:46
Sn0wy

Heh, tomu vůbec nevěřím. Fanoušci měli jasno ohledně obsazení každé důležité postavy. Padaly zajímavá jména. Viděl jsem plno dobrých fan-artů. A nakonec to obsadili úplně tragicky. Asi bych se už nedivil, že je Vesemir černoch nebo asiat. Když bude mít šedivé vlasy a vousy, podle Netflixu odpovídá předloze.

3.1.2020 | 16:12:11
Violet

#36 Cahir: Až na to, že ono je fuk jakou má herec barvu všem. Ale ty chceš aby kočka hrála psa? Spousta lidí se na to dívá z logické stránky. Nebo chceš aby dokument třeba o Romech točili běloši? Bylo jasně vidět, že tam žádný Rom není? Nebo rovnou Křováci, co ty na to? O tohle tu jde a né o žádný rasismus. Lidi chtěji aby postava byla autentická, chtějí se s postavou stotožnit. No a to asi moc nepůjde když třeba trpaslíky budou hrát obři, to je na hlavu. Jako proč by tam nemohl být někdo snědé pleti? To nikdo neříká. Ale s rozumem a né že propagujem že nejsme rasisti stylem že opravdu trpaslíci budou mít normální výšku, nebo hlavu až do nebe.

#47 Zilwicky
3.1.2020 | 16:22:43
Svjatogor

Aktuální poznámka. Soyflix by mohl natočit zivotopisnou minisérii gen. Kásáma Sulejmáního. V hlavní roli Danny de Vito. xD

3.1.2020 | 16:24:33
mateSKAtes

#36 Cahir: Prosimtě na V vubec neraguj :D to je členka komanda smrti :D ještě chyby LD a je vymalováno.

#45 Violet
3.1.2020 | 16:29:43
Violet

#44 mateSKAtes: Máš vůbec něco v hlavě? Co kdyby sis všímal svojeho, co ty na to? Fakt jsi trapný. Co soudíš lidi který vůbec neznáš? Co si to vůbec dovoluješ? Podle něčeho čemu evidentně sám nerozumíš.

#50 FallenMaia #54 mateSKAtes
3.1.2020 | 16:57:47
Derfel Cadarn

Já si myslím, že Vesemira bude hrát Whoopi Goldberg.

3.1.2020 | 17:07:28
Zilwicky

#42 Violet: 100% súhlasím. Bohuzial v Holejvúde tieto „minoritné kvóty“ plnia očividne lopatou, hlava nehlava. Len si odškrtávajú zo zoznamu: „čierny – check, černoška – check, lezba – check, gey – check.. atd“. Je to smutné.. ale ked vidím jak sa na to pozerajú aj tuto podaktorí – tak sa uz ani nečudujem.

#48 aribary #72 alexis
3.1.2020 | 17:22:37
aribary

#47 Zilwicky: Já bych to viděl na Chucka Norrise,to by byl SUPER VESEMIR

#49 Zilwicky
3.1.2020 | 17:55:28
Zilwicky

#48 aribary: Lol.. nahodou, docela by sa tam hodil :D

3.1.2020 | 17:58:01
FallenMaia

#45 Violet: matesko je expert na súdenie ľudí ktorých vôbec nepozná, aj o mne si už urobil obrázek a to mu na to stačilo pár nezhodných komentárov, hlavne že on je svätý…

#54 mateSKAtes
3.1.2020 | 18:03:04
desaix

Trošku mimo tému. Ak má niekto záujem pozrieť si kvalitný hist. seriál v ktorom sú hlavný hrdinovia černosi a všetci belosi sú vykreslený záporné, doporučujem seriál Roots 1977 a remake 2016 . Obe verzie sú výborné. Je mi ľúto, že je možné natočiť skvelý seriál kde zmena farby pleti či pohnútok postáv by narúšala atmosféru a logiku deja, ak sa jedná o afričanov, ale v prípade príbehu z východnej Európy to možné nie je.

3.1.2020 | 18:06:15
deyfek

#18 Derfel Cadarn: tvl viděl jsi teť někdy conneryho?

#53 Derfel Cadarn
3.1.2020 | 18:21:35
Derfel Cadarn

#52 deyfek: no neviděl..naposledy v Prvním rytíři, proto se ptám:-))

3.1.2020 | 18:24:23
mateSKAtes

#50 FallenMaia: o tobě jsem si myslel že už je všechno ok.. ale tak ok beru to něco za sebou mame. #45 Violet: a ty si tu hraješ jakože na co ?? neboj holka moc dobře jsem si pročetl jakej Armagedon si rozpoutala ikdyž se tě to ani netýkalo a ted mě tady budeš něco vyčítat ? Nemám slov ale ještě že se tu už tolik nevyjadřuju protože by to stejně nemělo smysl. Jediný čeho lituju je že jsem se kdy zastal v GoT diskuzích takovýho blázna jako seš ty.....

#55 Violet #56 FallenMaia
3.1.2020 | 18:49:42
Violet

#54 mateSKAtes: Ty mě? Já se zastavala tebe. A proč do mě ryješ? Chceš vyvolat hádku? o co ti jde? Potřebuješ se předvádět? Nikdo si tě nevšímá? Víš co na takovou nulu nebudu ani už reagovat. Evidentně to v hlavě ok nemáš.

#57 mateSKAtes #67 mateSKAtes
3.1.2020 | 18:53:23
FallenMaia

#54 mateSKAtes: Na to si kedy prišiel že je všetko OK? Posledná naša debata skončila tým že si ma poslal do prdele a ešte si ma pred ostatnými pekne počiernoval presne ako teraz Violet, to je pre teba OK? Si ......? Prídeš do diskusie a začneš tu rozhlasovať aby niekto na niekoho nereagoval, to sa ti zdá normálne? Nič k veci nič k téme, len pripečená reakcia. A akože moja reakcia na teba teraz vôbec nesúvisí s tým že niečo za sebou máme, keby si napísal niečo normálne tak nemám potrebu reagovať ale toto ani zdaleka nieje normálne chlapče.

3.1.2020 | 18:56:33
mateSKAtes

#55 Violet: tak ale aspon sis zanadávala a je ti dobře takže jsem ti vlastne pomohl a ostatní jsem pobavil no nejsem ja genius ? :D JJ někdy si taky řikám že v tý hlavně mám víc lidí :D

#58 FallenMaia
3.1.2020 | 18:56:52
FallenMaia

#57 mateSKAtes: Neviem či sa na tomto zrovna niekto baví, možno akurát tak ty. Ty Génius…

#59 mateSKAtes
3.1.2020 | 19:00:31
mateSKAtes

#58 FallenMaia: A je vidět že po poslední hádce tě to ještě dost žere co ? :D No bohužel všichni museli utect...... to mě taky nebaví :/

#60 FallenMaia
3.1.2020 | 19:11:15
FallenMaia

#59 mateSKAtes: Jediné čo ma žere sú tvoje pripečené reakcie a tvoje správanie ako keby si sa na tom bavil, jak decko… Sorry ale po hádke prísť len tak do nejakej inej diskusie a začať stým aby na Violet nikto nereagoval to mi príde úbohé, znova vyťahovať to čo už skončilo, mne skôr príde že teba žerie že si sa vtedy nestihol zapojiť a kopnúť si, tak si prišiel teraz a začínaš na novo, ako …

#61 mateSKAtes
3.1.2020 | 19:15:16
mateSKAtes

#60 FallenMaia: A tys tam na mě netrpělivě čekal že jo ? :) Jinak bys to tady tolik neřešil když se tě to na začátku ani netýkalo xD Hele vždycky jsem veděl že si had ale že se ti povede nějak se zalíbit tvejm uhlavním nepřátelům jsem fakt nepobíral :O Upřímně nemám rád lidi co kamenujou ostatni jen za to že maj jinej názor než oni. jenže ty si sem ani nepřišel udat svuj nazor na článěk :D jen si viděl přiležitost a tak tě tu mám … seš minimalně to samí děcko jakým mě nazíváš :D

3.1.2020 | 19:23:32
Zilwicky

Hej! Ked uz sa chcete hadat tak aspon k téme.

#65 FallenMaia
3.1.2020 | 19:44:35
mateSKAtes

#30 Cahir: Hirojuki Sanada přesně tohodle jsem myslel ale nevěděl jsem že se tak jmenuje :D

3.1.2020 | 19:46:21
Zetural

Vsadím se že to opět poserou jako celou první řadu :_D

3.1.2020 | 19:47:03
FallenMaia

#62 Zilwicky: K téme, za mňa je Hamill ako Vesemir skvelá voľba, viem si ho tam predstaviť, s Cavillom by si sadli podľa mňa dokonale ;)

#66 mateSKAtes #69 Zilwicky
3.1.2020 | 19:47:27
mateSKAtes

#65 FallenMaia: Ano souhlasím a když jsem videl knightfall tak si ho dokážu představit ještě líp. Ale jedna věc je fakt jestli v životě neviděl z toho materiálu nic tak by to mohl být problém. Přecejenom Henry na tom je vidět že je to obr fanda.

#68 Sn0wy
3.1.2020 | 19:56:10
mateSKAtes

#55 Violet: Omlouvám se přepískl jsem to a zbytečně vyvolal hádku.

3.1.2020 | 20:11:25
Sn0wy

#66 mateSKAtes: Souhlas, Mark byl v Knightfall super. Vizáž na to má a byl by podobnej starej bručoun. Joa co se týče bojových scén, ty měl taky vychytané. Kdyby dostal tu roli, třeba to napraví. Trochu počte, zahraje a vžije se do role jako Cavill. Nebo to taky vezme na párek jako holky v hlavních rolích a půjde jen o herecký výkon a režii. Jedné se to i tak povedlo. Furt se musím smát jak tomu bratrovi strčil prsty do krku, protože mockrát přežvýkal sousto. Památná scéna xD

3.1.2020 | 20:36:54
Zilwicky

#65 FallenMaia: Osobne si ho tam zase tak dobre predstavit neviem :D Na druhu stranu by som ho rad videl v niecom poriadnejsom konecne, hlavne v niecom v com by dostal viac priestoru (ehm.. SW VII, VIII :D)

3.1.2020 | 20:38:38
DC Expert

Kdyby hrál Vesemira Ron Pelman :D

3.1.2020 | 20:49:20
alexis

Hammil mi tam nesedí, je malej a trochu moc se podobá Luku Skywalkerovi:-) Mads Mikkelsen by byl vhodnější, ale podle mě si rozpočet vyplácali na Cavilla, tak bych s tak známými jmény raději nepočítala. Ale jeden nikdy neví…

3.1.2020 | 21:41:05
alexis

#47 Zilwicky: Heterák – check, běloch – check… S těmi kvótami by se něco mělo udělat!:-)

#73 Zilwicky
3.1.2020 | 21:43:15
Zilwicky

#72 alexis: Neni mi jasne jak si to myslela. Ze vsade su biely heterosexuali? Keby v nejakom filme hral napriklad Bruce Lee-a beloch tiez by ma to nasralo. A heterosexuali? To vážne? Heterosexualov je cca 90% a ty sa cudujes ze su v kazdom filme?

#76 Zilwicky
4.1.2020 | 9:03:20
4391

To se řeší samej „černoch“, „asiat“… Proč by ho nemohl hrát nějakej míšenec, třeba mulat nebo zambo? Jako fakt nechápu, proč holywood na míšence zapomíná! Rasisti!!! (jo a hlavně… neberte mě vážně).

#75 Zilwicky
4.1.2020 | 9:26:56
Zilwicky

#74 4391: Zabúda na vsetkych ktorý nie su dostatočne „hlučný“ a nevykrikujú „rasismus!“ :D

4.1.2020 | 9:35:06
Zilwicky

#73 Zilwicky: Ak si to myslela ako vtip tak sorry :)

4.1.2020 | 9:45:41
4391

A teď zase ne úplně vážně, spíš trochu filozoficky… Napadlo vás někdy, že kdyby všichni herci byli Češi, že by to bylo rasově vyvážené docela dobře? Však si najeďtě na heslo „Češi“ na wikipedii, odstavec „genetika“ https://cs.wikipedia.org/…4%8Ce%C5%A1i To je míchanice co? Černoši jsou proti nám „čistá rasa“. Vážně jsou snímky z Holywoodu tak rasově vyvážené? V porovnání s českou tvorbou tedy ne. Ukončím ten blábol trochu sluníčkově; „všichni jsme lidi“. No a trochu k tématu: Je mi vcelku jedno, kdo bude hrát Vesemira, mě by se tam líbil docela Karel Roden (no teď bez legrace, herec je to dobrej a podle mě by se na to vzhledově vážně hodil… po úpravě v maskérně bysme měli Vesemira jak vyšitýho).

4.1.2020 | 9:59:25
Salem

#1 Violet: Hamill hrál i ve Flashovi a to si nemyslím že CW má tolik peněz.

#79 Violet
4.1.2020 | 15:25:27
Violet

#78 Salem: Taky byl v The Big Bang Theory, kde se mi líbill, hrál sám sebe, i když původně nechtěl hrát sebe.
Jde o to, jak dlouho. A počítají s ním dál? Když tam je chvíli, tak to určitě klidně zaplatí, třeba plat jak za dva. Ale pokud to bude postava co se tam ukáže i později? Navíc už má taky svoje roky, bych tam dala někoho mladšího. Aby to nebylo jak s Brumbálem.

#81 Cahir
4.1.2020 | 18:43:52
Giggs Man

#1 Violet: Mark Hamill projevil zájem hrát Vesemira prostřednictvím Twitteru, tím že odpověděl na tweet Lauren S. Hissrich z 6. března 2018: „Nemám tušení, co to je nebo o čem to je, ale souhlasím, že bych ho mohl/měl hrát.“ (Geralt z Rivie) Ale souhlasím, že už není nejmladší na tu roli.

#81 Cahir
5.1.2020 | 18:54:57
Cahir

#79 Violet:
#80 Giggs Man: Celé to vzniklo náhodně, že by Mark měl hrát Vesemira. Vzpomeňte si třeba jak to bylo u samotného Geralta. Všichni fanoušci vyrukovali hned s tím, že by jej měl hrát Mikkelsen (taky se objevily fotomontáže jak tady v článku). Nebo mě třeba teď ještě napadá v Deadpoolovi 2, že se podobně jak Mark zajímal o roli Cabela Stephen Lang (dokonce se i fotil snad v nějakém kostýmu). Samozřejmě nikoho z nich neobsadili. Proto je zcela zřejmé, že se tvůrci zcela správně budou řídit radši tomu, jak by to mělo být správně a věřím, že se opravdu dočkáme historického momentu, kdy Vesemira opravdu zahraje herec černé pleti (Asiat by byl taky ok, jen mi tam sedí víc Afroameričan, vzhledem k útlaku jejich komunity).

#82 mateSKAtes #89 Svjatogor
6.1.2020 | 12:46:18
mateSKAtes

#81 Cahir: To je pravda tak 80% lidi brblalo že by Cavil neměl bejt Geralt a podívejte se ted, já a řekl bych že mluvím za všechny když řeknu že bych si to bez Henryho Cavila nedokázal představit.

#83 Zilwicky
6.1.2020 | 16:00:31
Zilwicky

#82 mateSKAtes: Za mna nie. Nehovorím ze je tam zlý (to urcite ne) ale nepadne mu to ako napr. Hugh Laurie-mu Dr. House :) Ale zatial sme dostali len 8 epizód, názor este mozem zmenit.

6.1.2020 | 16:49:58
bublifuk

Pokud jde o Vesemira – já bych zkusil Conchitu Wurst. Sice nemá správnou barvu pleti pro 21. století, ale má dost jiných předností i pro století 22. a 23. A jestli nezabere Conchita, tak snad už jen Marek Vašut. Nikdo lepší mne nenapadá.

#85 Zilwicky #90 Svjatogor
6.1.2020 | 17:31:52
Zilwicky

#84 bublifuk: No hej ale ta neni utlacovana.. musis najst niekoho kto je utlacovany, to je najdolizetejsie!

#86 bublifuk
6.1.2020 | 17:34:40
bublifuk

#85 Zilwicky: Tak prrrr. Správně jsi měl napsat: „On není utlačovaná“, nebo „Ona není utlačovaný“ nebo „Ono není utlačované“! Jeden příspěvek a už jsi Conchitu utlačil!

#87 Zilwicky #88 mateSKAtes
6.1.2020 | 17:44:13
Zilwicky

#86 bublifuk: Hlboko sa týmto ospravedlnujem :)

6.1.2020 | 17:48:06
mateSKAtes

#86 bublifuk: cože ?? :D to snad neeee xD xD xD xD

6.1.2020 | 18:04:14
Svjatogor

#81 Cahir: Jedeš bomby, tleskám!!! xD xD xD

#91 Violet
6.1.2020 | 18:23:26
Svjatogor

#84 bublifuk: C.W. je transsexual, tj. mění se z jednoho pohlaví do druhého i z jedné tváře do druhé. Ergo: ať se koukám, jak se koukám, vychází mi z toho všeho doppler Dudu. xD

#94 bublifuk
6.1.2020 | 18:30:13
Violet

#89 Svjatogor: Aaaaaaaaaa Kobylu neboli Klepnu si zahraje oslík, kterémé známe především ze Shreka :D Vždycky chtěl být kůň :D

#92 Zilwicky
6.1.2020 | 18:51:16
Zilwicky

#91 Violet: aj farbu ma dobrú – nie je biely :D

#93 Violet
6.1.2020 | 18:57:54
6.1.2020 | 19:29:00
bublifuk

#90 Svjatogor: Nikoliv. Transexuál je třeba člověk v mužském těle, co se cítí být ženou a naopak. CW mi přijde jako ukázkový přžíklad „fluidního“ pohlaví. V tuto chvíli je ve fázi „muže“ .

#95 Svjatogor
6.1.2020 | 21:54:49
Svjatogor

#94 bublifuk: Prosím o překlad slova >> fluidní << do lidštiny. Děkuji. ;-)

#96 mirako
7.1.2020 | 2:05:18
mirako

#95 Svjatogor: asi tím myslel, že se jeden den cítí jako žena a další jako muž a pořád to střídá, jinak nvm.. ale fluidní je od slova fluidum (latina) → fluid (angličtina) → tekutina (čeština)..

#97 Svjatogor #98 bublifuk
7.1.2020 | 15:32:52
Svjatogor

#96 mirako: Tušil jsem. Ale netušil jsem, že opravdu možné střídat pohlaví jako ponožky. Není to vlastně jen derivát rozdvojené osobnosti? :-O

#98 bublifuk
7.1.2020 | 18:29:05
bublifuk

#96 mirako: #97 Svjatogor: Oxford English Dictionary údajně říká: „Ne zcela muž či žena; androgynní; označuje osobu, která se neidentifikuje fixně jako to či ono pohlaví; vztahující se k osobě, která má nebo vyjadřuje fluidní či neupevněnou genderovou identitu.“ Jiný výklad: "Genderová identita, která se čas od času proměňuje“, protože„gender-fluidní osobnost může sama sebe někdy vnímat jako ženskou, někdy jako mužskou nebo nevyhraněnou či jinak bezpohlavní identitu, anebo jako kombinaci těchto identit“. Takže tak ;)

#99 Svjatogor #101 mirako
7.1.2020 | 19:23:11
Svjatogor

#98 bublifuk: Osoba, která se neidentifikuje muž / žena. Mám přízemní otázku. Co mají mezi nohami a v kebuli? ;-) xD

#100 bublifuk #102 Violet
7.1.2020 | 21:14:06
bublifuk

#99 Svjatogor: To se, probůh, neptej mě ;)

8.1.2020 | 0:29:27
mirako

#98 bublifuk: Jednoduše.. Je to magór.. :D

8.1.2020 | 0:30:48
Violet

#99 Svjatogor: Ale víš, že už i medicína ví, jak tohle vzniká? Je to už v děloze, kdy se tvoří naše osobnost. Ten člověk za to prostě nemůže. Ale hormony.

8.1.2020 | 11:29:03
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama