The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Shrnutí všech monster, která se objevila v první řadě Zaklínače

Shrnutí všech monster, která se objevila v první řadě Zaklínače

Prací zaklínače je zabíjet netvory a monstra, a proto jsme se už v první sérii dočkali několika exemplářů, které si nyní shrneme.

21 2
30.1.2020

Kikimora

Seriál odstartoval bojovou scénou, ve které se Geralt snaží přemoci kikimoru v bažinách. Tento netvor patří mezi insektoidy, přičemž je opovrhován snad všemi učenci, a to kvůli tomu, jak moc zapáchá. Jedná se o velmi nebezpečné monstrum, které připomíná pavouka.

Sylván

Ve druhém díle narazili Geralt a Marigold na sylvána Torquea, který si z nich tak trochu vystřelil. Jedná se o nestvůru spadající mezi relikty, přičemž sylváni jsou ve skutečnosti poměrně neškodní. Jde o velmi vzácný druh, který tráví své dny pojídáním plodin a vymýšlením různých lumpáren.

Striga

Striga představuje specifický druh monstra, které se nevyskytuje samo v přírodě. Strigou se může stát pouze lidská žena, která podlehne následkům kletby. Takové prokletí postihlo princeznu Addu z Temerie, kterou však Geralt dokázal zachránit.

Krallach

Toto velmi neobvyklé stvoření patří mezi insektoidy, přičemž v seriálu na ni narazila pouze Yennefer. Krallach byl v seriálu ovládán nájemným vrahem, který měl za úkol zavraždit královnu Kalis z Lyrie. Dlouho se na internetu vedly debaty o tom, co je toto stvoření vlastně zač, ale všechny debaty ukončil jeden z tvůrců seriálu, Declan de Barra, který tuto záležitost uvedl na pravou míru.

Ježek

Ani Ježek ve skutečnosti není nestvůrou sám o sobě, protože se v tomto případě jedná o prokletého muže, který se zamiloval do princezny Pavetty. Geralt ho pochopitelně nechtěl zabít, protože moc dobře věděl, že nejde o žádné monstrum.

Doppler

Doppler je speciální druh nestvůry, jedná se o měňavce, který dokáže změnit svou podobu na jakoukoliv bytost. Kromě toho zároveň získá i jeho myšlenky, schopnosti a vlastnosti, prostě se zničehonic stane tou nejvěrohodnější kopií. Seriálový Geralt na takovou stvůru dosud nenarazil, ale Ciri už ano.

Džin

Mezi nejmocnější stvoření patří jednoznačně džin, kterého našel Geralt v pátém díle. O jeho síle jsme se mohli přesvědčit hned na začátku, kdy málem usmrtil Marigolda. Yennefer se ho chtěla následně zmocnit, protože si myslela, že by jí mohl navrátit plodnost.

Bazilišek

Toto létající stvoření jsme bohužel nemohli vidět v akci, protože Geralt ho zabil mimo záběry, ale aspoň jsme mohli vidět jeho hlavu. Jedná se o nestvůru, která často tráví svůj čas v jeskyních, přičemž lidé si ji pletou s kuroliškem. Pověsti říkají, že svým zrakem dokáže přeměnit lidi v kámen, ale v tomto případě se jedná skutečně o pověsti.

Hirikka

Hirikka je podobně jako sylván velmi vzácné stvoření, dokonce se jedná o vzácnější stvoření než drak. Hirikky byly v minulosti loveny ve velkém, kvůli čemuž jich už moc nežije. Jedná se o neškodného netvora, který nechce nikomu ubližovat, nicméně všichni víme, jak skončila hirikka, která se objevila v seriálu.

Drak

Draci jsou v době, kdy se seriál odehrává, považováni za velmi unikátní stvoření. Dříve se jich na kontinentu nacházela spousta, ale nyní na ně narazí jen málokdo. Geraltovi se proto příčí je zabíjet, když jsou tak vzácní. O to víc jsou vzácní zlatí draci, kteří podle Geralta ani neexistují. Nejenom, že se Geraltovi podařilo narazit na zeleného draka, ale zároveň se i spřátelil s oním zlatým drakem.

Ghúl

S ghúly se Geralt setkal během svého odjezdu z Cintry v osmé epizodě. Tato monstra jsou známá tím, že se objevují na hřbitovech a podobných místech, kde se krmí mršinou. Geralt v seriálu narazil na hned několik ghúlů, kteří mu dali pořádně zabrat.

Červi

Není jasné, zda se tito magičtí červi dají považovat za nestvůry, ale svým způsobem je připomínají, a proto jsme je zařadili do našeho shrnutí. Tito červi představovali tajnou zbraň Fringilly Vigo během bitvy o Soddenský pahorek, nicméně jí k vítězství nakonec nepomohli. Červi měli jeden jediný úkol – posednout obránce Pahorku, kteří následně začali škodit svým vlastním lidem. Mezi posednutými byla i čarodějka Sabrina Glevissig.

Monstra, která byla pouze zmíněna

V seriálu bylo zmíněno několik dalších monster, ale těch jsme se nakonec nedočkali. Vzpomeňme například zmínku o sukubě, vlkodlakovi, graveirovi a bruxách.

Selkiemora

V seriálu byla navíc zmíněna selkiemora, které jsme se původně měli dočkat, ale nakonec bylo rozhodnuto o opaku. Scéna se selkiemorou měla být úvodní scénou epizody Of Banquets, Bastards and Burials, ve které měla spolknout Geralta, jenž ji následně vykuchal zevnitř. Poté měla Geralta pronásledovat její mláďata, kterým měl utéct. Na první návrh vzhledu této nestvůry se můžete podívat níže.

Všimli jste si v seriálu nějakých dalších monster? A zmínili hlavní hrdinové nějaká další, která jsme neuvedli?

Foto: Netflix, CD Projekt RED

Diskuze /29

tominotomino

Monstra se podle mě moc nepovedla. Chtělo by to na jejich tvorbu dát víc financí a dát si na nich víc záležet.

webmaster
30.1.2020 | 16:31:24
Violet

Nemůžu si pomoct, ale ten drak vypadá jak slepice na steroidech.

#9 B.Jaga
30.1.2020 | 16:44:06
naviivan

Sylván Torque , bol sympaťák a na konci aj dobrý priateľ Geralta aj Marigolda . Tak isto Doppler bol v podstate dobrosrdečná bytosť a okrem toho , bol aj mimoriadne zdatný obchodne . toto sa v prvej sérii nedalo postrehnúť. Tak isto , ako si diváci asi nevšimli aj to , že Yennefer miluje Geralta

#4 FValek
30.1.2020 | 17:33:09
FValek

#3 naviivan: Neřekl bych nevšimli, ono to tam bylo přetvořené na úplně jiné příběhy, u Torqua jo, tam jen vynechali hlavní část, ale Doppler byl zpracovaný kompletně jinak. Navíc v knize byl obchodně zdatný, protože duplikoval i myšlení toho půlčíka, co obchodoval. :) Ale ta romance mezi Geraltem a Yenn byla fakt mizerně udělaná, lidé,co nečetli knihy si asi říkali proč vůbec na sobě tak vězí, když se tam skoro nic nedělo mezi nimi, to spíš bych řekl, že se bude víc shippovat Yenn a Istredd :D

#6 the Grand Inquisitor #7 Hzjena
30.1.2020 | 19:09:14
Wolfinator1

Já jsem takový fanda toho světa a knih, že mi ani moc nevadí, že Drak , nebo Dopler nejsou úplně podle mích představ ( či podle knih ). Ale rozhodně bych byl rád , kdyby se obecně monstrům a lovu na ně věnovalo více prostoru ( třeba linie se Silvanem byla bohužel hodně osekaná ) , tak snad se v tom polepší a třeba v druhé serii ukáží více propracovaný příběh okolo monster ( třeba na Nivelina se těším )

30.1.2020 | 19:27:02
the Grand Inquisitor

#4 FValek: Jenže Dudu byl ještě schopnější obchodník, než ten pulčík. Přebírá i způsob myšlení toho, na koho se přemění, ale myslím, že Dudu měl skrátka větší obchodní talent.

#10 B.Jaga
30.1.2020 | 22:36:32
Hzjena

#4 FValek: Tak ono to nebylo ani tak že duplikoval jeho mysl, ale o to že jako havran dokázal přelétat dlouhé vzdálenosti a věděl, jak se věci ve světě mají…proto věděl co a jak bude drahé, to byl jeden z mála důvodů, proč ho Geralt chránil…v podstatě udělal z obchodníka boháče

#8 FValek
31.1.2020 | 0:36:08
FValek

#7 Hzjena: To už si ani tolik nepamatuju, díky :D

31.1.2020 | 15:05:46
B.Jaga

#2 Violet: Drak v pojetí Netflixu je vlastně viverna.

#13 mirako
31.1.2020 | 17:51:41
B.Jaga

#6 the Grand Inquisitor: Pravda, doppler byl podivnej, trošku jim utekl z Mlčení jehňátek. :) Když tedy přebíral i myšlení osoby, ve kterou se převtěloval, proč mu to nevyšlo zrovna u Myšilova? Tam přece zvoral, nač sáhl. Jo, pomozte mé paměti, jak vlastně skončil v knihách Istredd?

#15 Sengir
31.1.2020 | 17:56:34
Svjatogor

Stalo se, co se stalo a co se (asi) stát mělo. První série se splašila. Každý udělá chybu. Doufám, že se tvůrci ze svých chyb do budoucna poučili. A doufám, že nikoho z nich nenapadne látat odřenou vizuální podešev a jít cestou REFORGED EDITION. Jedno zklamaní od Blizzardu mi stačilo. :-D

31.1.2020 | 21:15:20
surky3

V dalších sériích bych se vůbec nezlobil kdyby se u některých monster inspirovali monstrama z her. Přece jenom tam byly skvělé… Na druhou stranu ne všechny mostra jsou špatné. Sylván, Kikimora, Ghůl (možná je z něj až moc velkej zombík, ale tak furt to asi jde), Hirikka, Ježek jsou všichni ok. Striga, Doppler, Džin, Drak mohli bejt lepší. Baziliška a Kralacha nekomentuju. Nevím třeba jak by měl kralach vůbec vypadat.

31.1.2020 | 22:47:05
mirako

#9 B.Jaga: Wyvernu nakonec udělali i v Hobitovi ze Šmaka.. :/ V prvním díle byl Šmak ještě drak a podle obrázků od Wety mnohem hezčí.. a ve druhém díle už měl naráz o dvě nohy méně.. :D

https://i.pinimg.com/…8671222b.jpg

https://i.redd.it/…bopzfu21.jpg

#14 FallenMaia
1.2.2020 | 15:23:20
FallenMaia

#13 mirako: Ano, ano, oni to vtedy zmenili, to si pamätám, ono je dokonca ešte v Neočakávanej Ceste na začiatku ako do Ereboru priletí drak vidieť keď prerazí tú prednú bránu do hory že má dve predné nohy, jednou sa tam oprie o bočnú stenu a potom keď kráča dovnútra tak v kino verzii sú vidieť klasické dve predné končatiny a v Extended verzii už ich má upravené do tej okrídlenej podoby ako mal v dvojke, tu je pekný obrázok:

https://i.imgur.com/RqAlmQP.jpg

Ale priznám sa mne to nejak nevadilo, ani nejak neriešim rozdiel medzi tým čo je to wyverna a ako by mal vyzerať drak, Smaug je jeden z najlepších filmových drakov akí vznikli, vlastne ani neviem ktorý film mal lepšieho. A ono by sa vlastne dalo povedať že wyverna je len pomenovanie pre klasického dvojnohého draka, čiže je to vpodstate drak len bez predných nôh ;) To je vlastne to isté ako drak bez krídiel, neviem či ten má nejaké odborné pomenovanie ale napríklad Tolkien nám v Silmarillione predstavil neokrídleného draka Glaurunga a bol to jeden z najslávnejších drakov ktorý kedy v Stredozemi žili ;) Proste sa to všeko radí medzi draky, či to má alebo nemá krídla, či to má alebo nemá predné končatiny, takže je blbosť povedať že to nebol drak ale wyverna, pretože aj wyverna je vlastne drak.

#19 mirako
1.2.2020 | 16:07:18
Sengir

#10 B.Jaga: Přesně. Dopler je jedna z mnoha ukázek, jak u toho psaní scénáře nepřemýšleli. Z knih sice zkopírují představení schopností doplera, včetně převzetí myšlení a vzpomínek imitované postavy, aby hned o pár minut později na první dvě otázky od Ciri odpověděl špatně. To snad musel zvednout obočí i průměrný americký divák. Navíc i po těch špatných odpovědích Ciri pořád jen pochybovala a říkala mu Myšilove, a on aniž by se z toho nějak zkusil vykecat, tak se rovnou přiznal, že je dopler. Vlastně jediný seriálový úkol doplera byl, aby Ciri odešla z Brokilonu. Akorát že v Brokilonu se kromě toho, že si ji ten dopler odvedl, vlastně nic nestalo. Takže dohromady naprosto zbytečná část příběhu. Ale nepochybuju, že ho ještě tvůrci vrátí do příběhu.

Mimochodem, když už tam takovou zápletku dali, tak to aspoň mohli natočit nějak zajímavě. Třeba neukázat divákům zabití Myšilova. A při opuštění Brokilonu dát nějakou nečekanou akci, třeba že by Myšilov shodil Daru bez důvodu ze skály.Chvilku nechat diváka nechápat, co se děje, A vysvětlit to až zpětně. Jednoduše to, že jako diváci pořád vidíme všechno, co dělají obě strany a sice ve třech časových liniích, ale v každé jednotlivé jdou události za sebe, tak tam není vůbec žádné překvapení.

#16 FallenMaia #18 Svjatogor #19 mirako
1.2.2020 | 16:34:05
FallenMaia

#15 Sengir: Zbytočné sa to možno zdá z pohľadu jednej série ale ty nemôžeš vedieť čo presne plánujú s Brokilonom do ďalších sérií ;) Takže by som si dal pozor na takéto unáhlené závery, čo je zbytočné a čo nie. To budeme môcť hodnotiť až na konci seriálu.

#17 Sengir
1.2.2020 | 17:27:35
Sengir

#16 FallenMaia: No, tvůrci se vymlouvali mimo jiné na to, že si nemohli být jistí druhou řadou, proto jsou prý některé věci tak, jak jsou atd. takže kvůli dalším sériím to tam asi nedali. Spíš proto, že to bude vypadat dobře na kameře, a že to je známá lokace z knížek a fanoušci to ocení, a hlavně chtějí mít evidentně od prvního dílu tři rovnocenné hlavní hrdiny, tak pro Ciri museli vymyslet nějaké minuty na plátně.. Každopádně i kdyby se znovu objevil Brokilon, nebo jakákoliv postava z něho, tak žádný rozdíl, jestli bychom je viděli poprvé nebo podruhé. Vždyť se tam (opravdu) nic nestalo, žádný vztah tam s nikým nenavázala, všechny postavy z Brokilonu jsou pro diváka stejně cizí jako předtím než jsme je viděli poprvé. Unáhlené hodnocení to tedy není, zkrátka celá část s doplerem a Brokilonem nijak neposunula děj (kromě smrti Myšilova, což šlo udělat milionem jiných způsobů, když pominu, že ho nemuseli zabíjet), a tím pádem, kdyby tam ta linka nebyla, vůbec by se nic nestalo.

#19 mirako #20 FallenMaia
1.2.2020 | 19:41:09
Svjatogor

#15 Sengir: Myslím si, že se náš doppler „infikoval“ dosud málo poznaným pocitem lásky k němu (resp. k Myšilově masce) a proto změnil stranu a „nechal“ Ciri jít. Jinak si neumím vysvětlilt, proč sabotoval Cahirův plán a snažil se před ním hrát Ciri. Není dobré kopat do slouhy a potom se k němu otočit zády. xD

#22 Sengir
1.2.2020 | 20:20:53
mirako

#14 FallenMaia: Ano, přesně tu scénku z Neočekávané cesty jsem myslel.. a s tím tvým tvrzením o wyvernách tak nějak souhlasím.. :)

#15 Sengir: #17 Sengir: souhlasím

1.2.2020 | 23:20:27
FallenMaia

#17 Sengir: To kde si zobral že si nemohli byť istí druhou sériou? Veď ešte pred tým ako dotočili prvú už bolo schválené že to bude mať minimálne dve série. A ano s tým že to ozvláštnilo Cirinu linku súhlasím ale veď o to hlavne išlo, predstaviť Brokilon, nejakú známu lokáciu pre hráčov a čitateľov, predstaviť Dryády, dať Ciri nejaké bezpečné miesto kde mohla aspoň na nejaký čas vydýchnuť a nabrať nové sili, kam ju nemohli prenasledovať Nilfgaardania, o to išlo. A čo to s tým má že to nijak neposunulo dej? To isté sa dá tvrdiť o tom tábore utečencov kde sa Ciri tiež nejakú dobu skrývala, tieto dve miesta práve slúžili na spestrenie Cirinej linky, ak by to tam nebolo tak by Ciri len celý čas utekala a utekala. Síce to nijak zásadne neposunulo dej ale slúžilo to ako také oživenie, veď nie každá scénka musí posúvať dej a mať nejaký hlbší význam, niektoré proste slúžia len na predstavenie toho daného sveta a jeho obyvateľov, nič hlbšie za tým netreba hľadať, takých vecí a pasáží nájdeš aj v knihách kopu. Ako napríklad posunulo dej v knihách keď celá skupina aj s Marigoldom prišli do Toussaintu a tam sa nejaký čas zdržali a len si užívali život? Nijako, a kde je problém? A keď už sme pri tom čo také zaujímavé a pre dej tak zásadne dôležité sa stalo v Brokilone v knihách? To že tam stretla Geralta? To je jediná vec, inak absolútne nič. V seriály to akurát prehodili a to ich stretnutie dali až o nejaký čas neskôr lebo im to nepasovalo do deja ale zase úplne Brokilon vynechať nemohli pretože Cirina linka by v tom momente stratila väčšinu svojho deja.

#21 mirako #22 Sengir
2.2.2020 | 0:13:57
mirako

#20 FallenMaia: tak, tak.. souhlas ;)

2.2.2020 | 10:21:23
Sengir

#20 FallenMaia: Vždyť ano… druhou měli schválenou dřív než první DOTOČILI, ale ne když k ní psali scénář!!! A Ciri nemusela mít tak dlouhou linku, to bylo čistě rozhodnutí tvůrců. A že v Brokilonu „jenom“ potkala Geralta – to setkání dalo základ celému jejich vztahu! Ale tvůrci buď nechtějí nebo neumí na plátně budovat vztahy mezi postavami, tak jim přišlo ok, celé vztahy škrtnout a prostě všechno vysvětlit osudem nebo džinovým přáním. Ale on je rozdíl, když nějaká pasáž knihy sice neposouvá děj, ale buduje vztahy mezi postavami. Natahovat děj, kde jsou postavy samy, smysl nedává. Seriál by neměl být jen na vyplnění času, mělo by to mít nějaký přesah, něco k zamyšlení, pointa, vtip. Ale ta Ciri linka v seriálu je totální nuda, která neposune děj, vztahy, není tam jediný vtip, ani jediné překvapení (když je celý Cahirův trik s doplerem předem prozrazený – to je fimařšká mateřská školka)

#18 Svjatogor: No, Ciri mu utekla do lesa, to se ještě dá pochopit, že ji nechtěl hledat po lese a po tom kontaktu se stříbrem mohl být vyčerpaný. Dál nevím, jestli to takto zamýšleli tvůrci, nebo se jen prvoplánově měli diváci dvě minuty bát, že Cahir chytil Ciri, ale mě to dává smysl, že on se prostě potřeboval dostat z Brokilonu a okolí, a podoba Ciri byla pro něj bezpečná, jak ze strany dryád, tak Nilfgardu. Neplánoval, že ho Cahir chytí. Ale ze vzpomínek z podoby Ciri a Cahira, viděl jakou má Ciri moc a přehodnotil celou tu zakázku jako podraz od Cahira, že mu neřekl všechno. Doufám, že toho doplera v dalších řadách nebudou chtít přesunout na světlou stranu síly, a že ho Geralt při první příležitosti vyřídí :)

#23 FallenMaia #24 Svjatogor
3.2.2020 | 22:43:15
FallenMaia

#22 Sengir: Ale preboha si normálny?? Aký vzťah chceš medzi Geraltom a Ciri budovať keď sa prvý krát stretli až na konci série a to bol práve ten zámer? Kritizovať budovanie ich vzťahu môžeš až po zhliadnutí druhej série kam si práve toto budovanie tvorcovia nechali. Bude sa to diať cestou na Kaer Morhen. Brokilon tak ako bol v knihách im proste nesedel do scenára tak ako ho zamýšlali a ja tomu absolútne rozumiem a akceptujem to. Ale vynechať ho tiež nechceli, tak poslúžil ako potenciálne bezpečné miesto pre Ciri kde sa práve musela rozhodnúť či tam zostane alebo odíde.

V tom súhlasím že linka Ciri je tá najslabšia a väčšinou dosť nudná ale kedže v poviedkových knihách je Cirin príbeh tiež dosť osekaný a plne sa rozbehne až v ságe tak sa ani nieje čo čudovať, potrebovali ho občas nejak umelo natiahnuť a preto miestami pôsobí dosť prázdne a nudne. V ďalších sériách už to hádam bude oveľa lepšie.

A absolútne nesuhlasím s tým že každá jedna scénka musí mať nejaký presah, niečo k zamysleniu a podobné veci. Nie, vôbec. Ak to takto potrebuješ mať tak je to tvoja smola ale potom si asi väčšinu dnešných filmov a seriálov nedokážeš užiť, alebo teda dokážeš si užiť len tie najlepšie.

Vieš ono niekomu proste stačí že vidí svoju obľúbenú postavu a prežíva to s ňou, vie že ju prenasledujú a že je konečne niekde v bezpečí kde jej ponúkajú pomoc, kde má kamaráta ktorý jej hovorí aby tam s ním zostala, ale ona vie že musí pokračovať a nájsť to čo hladá. A ty ako divák vidíš že robí hlúposť pretože vieš kto si pre nu prišiel a tušíš že nastane niečo zlé.

#26 Sengir
4.2.2020 | 0:19:12
Svjatogor

#22 Sengir: Letošním leitmotivem je polepšený záporák, jenž vlastně nebyl záporákem ze své vůle, ale z vůle zlého patriarchálního (bílého) heteronormativního utlačovatele. Tím je náš miláček Cahir. A doppler je vlastně alegorie na trans-cokoliv subskupinu. Ono si stačí všimnout, jak se před zrcadlem sám nahý tak láskyplně ošmakává. :-P :-D

#25 Svjatogor
4.2.2020 | 1:08:31
Svjatogor

#24 Svjatogor: A i ten Cahir byl sám vlastně utlačován. ;-)

4.2.2020 | 1:10:24
Sengir

#23 FallenMaia: Jestli ti stačí vysvětlení, že všechno řídí osud, tak to pak asi jo… mě to na seriál na základě chytré knižní předlohy, v roce 2020, přijde dost málo. A když si vymyslím jako finále série, první setkání Geralta a Ciri, tak musí být uvěřitelné, proč se vlastně k sobě mají. A ne to vyřešit jedním snem těsně předtím. Navíc po té lince s doplerem by si Ciri vlastně už u žádné postavy nemohla být jistá, že je to originál. Ne cizímu člověku naivně běžet do náruče. Za další, ona v tu chvíli setkání už byla tou dobou docela v bezpečí, v podstatě už Geralta tak akutně nepotřebovala, ale vrhla se mu kolem krku, jak kdyby jí právě vytáhl z hořícího baráku. Nebo jako by se už znali a měli rádi. Což bohužel škrtnuli. Zkrátka shledání s někým koho vidím prvně, nejde vůbec srovnávat se shledáním s někým, koho mám rád a bál jsem se o něj.

A nepotřebuju rozhodně přesah v každé scéně, ale ke skutečnému filmařskému umění patří právě tvořit obsah s nějakou přidanou hodnotou. To odděluje dobré filmy (a seriály) od špatných. Natáčet vatu umí každý.

#27 FallenMaia #28 Hzjena
5.2.2020 | 2:14:25
FallenMaia

#26 Sengir: Takýchto frajerov a mudrlantov milujem, natáčať vatu umí každý??? Tak nech sa páči do … :D Jasne stretnutie s niekým koho vidím prvý krát v našom svete, ešte raz to napíšem, V NAŠOM SVETE, reálnom. Ty si asi zabudol že vo svete Zaklínača funguje nejaká tá nadpozemská sila, že sú spojení nejakou vyššou mocou, že ona v momente ako ho uvidela tak vedela že to je ten muž za ktorým ju poslala umierajúca babka, že to je ten koho celý čas hľadala, on to mal rovnako. Sa nemôžeš čudovať že malé 14 ročná dievča sa po takých zážitkoch aké si prežila vrhne na niekho komu skutočne vnútorne verí, veď sa skús trocha odprostiť od tej knižnej predlohy, tá tiež nieje vo všetkom dokonalá, uvedom si že toto je seriál ktorý ten príbeh rozpráva svojimi slovami, že to nieje kompletné prerozprávanie knihy, že tam budú nejaké rozdieli. Ak to nedokážeš tak bohužiaľ, navrhujem ti znova si prečítať knihy a na seriál sa radšej vyprdnúť lebo budeš len sklamaný ;)

5.2.2020 | 11:24:43
Hzjena

#26 Sengir: Souhlasím s tebou. Přece jen se to celé točí okolo Geraltova dítěti osudu (Ciri), to co nám je předkládáno jsou scény, které by tam vůbec být nemuseli (Bitvna na pahorku apod.) a samotná podstata předlohy uniká. V pokračování (v sáze) je Geralt v podstatě Cirin otec a Yennefer matka a oba jí naučí svoje řemeslo. Geralt díky tomuto svazku duševně dospívá a vymiká se tradiční představě o zaklínačích (což mu každej druhej připomíná). Polákum se před dvaceti lety padařilo mnohem lépe vystihnout pravou podstatu.To co předvádí ,,naše milá,, scénaristka, je to, že rozděluje lidi na dva tábory. Ty kteří to neznají a fanoušky (což i sama rěkla ,,Nezajímá mě, co si myslí fanoušci"). Jak už tady někdo poznamenal, měla to teda pojmenovat jinak, když to chce prznit podle sebe…

5.2.2020 | 16:11:18
AzurovyAzure77

Drak a sylván dostali nejvíc na prdel co se týče (ne)kvality digitálních efektů

10.4.2020 | 23:23:28
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama