How to Get Away with Murder (Vražedná práva)
94/100 - 111×

How to Get Away with Murder(Vražedná práva)

Seriál sleduje osobní a profesní život Annalise Keeting, profesorky práva na prestižní univerzitě Middleton ve Philadephii. Obhájkyně Annalise si vybere skupinu nejlepších studentů ze třídy, ve které vyučuje, aby pracovali pro její firmu a s jejími zaměstnanci Bonnie Winterbottom a Frankem Delfinem. Práci získají Connor Walsh, Michaela Pratt, Asher Millstone, Laurel Castillo a Wes Gibbins. Annalise žije se svým mužem Samem Keatingem, ale také má tajný vztah s detektivem Natem Laheym. Annalise a její studenti vyhrávají případy a hřejí se na výsluní. Záhy se však před studenty objeví mnohem větší problém, který potřebují vyřešit – mrtvola, kvůli které musí profesorku požádat o pomoc.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | ABC | 43 minut
žánr
Akční, Detektivní, Krimi
hrají
Viola Davis (Annalise Keating), Billy Brown (Nate Lahey), Jack Falahee (Connor Walsh), Aja King (Michaela Pratt), Matt McGorry (Asher Millstone), Charlie Weber (Frank Delfino), Liza Weil (Bonnie Winterbottom), Karla Souza (Laurel Castillo), Conrad Ricamora (Oliver Hampton), Amirah Vann (Tegan Price), Rome Flynn (Gabriel Maddox), Alfred Enoch (Wes Gibbins), Katie Findlay (Rebecca Sutter)

Anketa: Kdo zabil Ashera?

Anketa: Kdo zabil Ashera?

Závěrečná série je v plném proudu, hlavní vražda už se taky stala, takže jsme se rozhodli pro vás připravit anketu, ve které si můžete tipnout, kdo ji podle vás má na svědomí. Text obsahuje spoilery ze šesté série.

5 2
8.4.2020

Devíti epizodami první části šesté série se nesla otázka, kdo před dlouhou několikaměsíční pauzou zemřel. Epizoda Are You the Mole? ukojila zvědavost všech a odhalila nám, že hlavním zločinem není vražda Annalise, jak někteří odhadovali na základě flashforwardových scén z jejího pohřbu, nýbrž vražda jednoho z jejích studentů, který je v seriálu od první epizody, Ashera Millstonea. Nyní se nabízí otázka, kdo je jeho vrahem? V nejnovější epizodě We're Not Getting Away with It z obvinění šikovně vybruslili Michaela a Connor. To ovšem nemusí nutně znamenat, že za vraždou skutečně nestojí.

Foto: ABC

Vrátila se snad Laurel, která zjistila krutou pravdu o Asherovi? Byla zastávka Annalise před odletem právě za tímto účelem? Zjistil pravdu Nate při návštěvě policejní stanice? Našel snad skutečně Wes způsob jak fingovat svou smrt a nyní se vrátil jako vrah? Jedná se o další krok Xaviera, nebo je guvernérka až tak zoufalá a vše vzala do svých rukou? Upoutávka k epizodě The Reckoning prozradila, že by Gabriel mohl vědět, kdo je skutečným vrahem. My bychom se díky tomu mohli jeho totožnost dozvědět již tento týden. Než se tak ovšem stane, můžete si v anketě sami tipnout, kdo má na svědomí Ashera. Jsme zvědaví na vaše favority.

Kdo zabil Ashera?

31%
20%
9%
9%
9%
6%
6%
6%
3%
3%
0%
0%
0%
0%
35 hlasů

Diskuze /34

Nina317

Ak si dobre pamätám tak Ashera zabili tým pohrabáčom, ktorým mlátili do vankúša v prvej časti? A otlačky na ňom boli od Michaely a Connora?

8.4.2020 | 22:04:59
Aelimne

Tak delate si srandu? To jste museli dat do nadpisu spoiler!? Ne vsichni sleduji epizody kazdy tyden. Nekdo treba ceka az vyjde cela serie a pak si ji da celou naraz! Fakt diky

#3 Edward Bloom #5 Zira
8.4.2020 | 23:31:02
Edward Bloom

#2 Aelimne: Souhlasím. Měl jsem sice to štěstí, že už jsem tohle věděl, ale podobné nadpisy nesnáším. Děje se to celkem často a je to hrůza.

#5 Zira
9.4.2020 | 2:14:03
Romix01

Díky za ten posranej nadpis..

#5 Zira
9.4.2020 | 7:40:54
Zira

#2 Aelimne:
#3 Edward Bloom:
#4 Romix01: Děláte si legraci? Jsou to čtyři měsíce od devátého dílu. Kdyby to bylo měsíc, tak neřeknu, ale skoro půl roku je už v pohodě :) Nemyslím si, že jsme to nějak přehnali a udělali nějaký spoiler, protože jak už jsem řekla, devátý díl byl 22. listopadu.

#6 Jesmot #8 Nika
webmaster
9.4.2020 | 10:43:39
Jesmot

#5 Zira: Já ti to říkal :D Ale jinak klid, „posranej nadpis“ jako vážně? Tak to vám můžu dát echo, v průběhu následujícího týdne sem ani nelezte, jinak vás ze spoilerů (pokud jste z šestky neviděli ani prd) asi úplně klepne.

#9 Romix01
redaktor
9.4.2020 | 10:57:39
tosaczek

Tak díky no.. :(

9.4.2020 | 11:33:54
Nika

#5 Zira: Nic si z nich nedělej ;) 72 hodin od premiéry (natož 4 měsíce…) je naprosto ok že jsou na internetu články a cokoli, co obsahuje spoilery. Je chyba dotyčného, že se pohybuje na stránkách, kde může očekávat že se děj bude řešit a probírat… Za mě je nadpis naprosto ok :)

Anketa je moc pěkná a reaguje na aktuální dějaktuálním čase což sem na ednu rozhodně patří – o tom tento web je (za měsíc by už neměla cenu a stejně by se našel nějaký bl&#c co by zas řval že bylo něco prozrazeno) ;) hlasovala jsem pro Wese :D už od 1×01 si říkám: „za všechno může Wes!“ :D

#9 Romix01
9.4.2020 | 15:32:51
Romix01

#6 Jesmot: Já na profil tohohle seriálu nelezl, vyskočilo to na mě okamžitě poté, co jsem se přihlásil na ednu! A ano, vážně posranej nadpis.. chtěl jsem si tenhle seriál dát na jeden zátah, až bude série u konce a děkuji, že jsi mi to tak parádně zařídil. Není spoiler, jako spoiler, u tohohle seriálu to prostě vytočí.

#8 Nika: Já se pohyboval na edně, ne u tohohle seriálu a je zajímavé, že mi zatím žádný jiný seriál tady nebyl takhle odspoilerován, holt většina redaktorů asi má mozek.

#11 Jesmot
9.4.2020 | 19:20:57
Romix01

„Text obsahuje spoilery ze šesté série.“

Geniální upozornění v článku, to se cení, zvláště po tom, jaký nadpis/titulek jste použili.. :D

Spoilerům v článku rozumím a kdokoliv takový článek otvírá, tak ho otvírá na vlastní nebezpečí, ale co já mám do háje dělat se spoilerem, který na mě vyskočí po přihlášení se na web o seriálech.. ne prostě, u tohohle seriálu mě to hrozně mrzí..

9.4.2020 | 19:26:51
Jesmot

#9 Romix01: Není zač, rádo se stalo. Já ti teda nevím, co sleduješ, ale na mě už kolikrát vyskočil takový spoiler, že by to jednoho vytočilo, ale buď jsem si za to mohl sám (nikam nelezu, pokud vím, že bych se mohl dozvědět nechtěné věci), nebo už to pro mě v lepší případě nebyla novinka. Jinak jestli máš v plánu dát celý seriál, tak třeba do té doby na spoiler zapomeneš :D

#12 Romix01
redaktor
9.4.2020 | 20:39:53
Romix01

#11 Jesmot: Možná jsem se špatně vyjádřil, ale myslel jsem celou nejnovější sérii, ne celý seriál.

Takže tvá rada zní, ať se nepřihlašuji na ednu, protože můžu narazit na spoiler? Rada nad zlato, tím určitě potěšíš frajery, co to tu vedou :)

#13 Zira
9.4.2020 | 20:42:53
Zira

#12 Romix01: Rozhodně mě nenapadlo, že někdo si pojede seriál na jeden zátah a bude čekat celý rok, než se podívá na jednu sérii. Sorry, ale většina lidí, co sem chodí, tohle nedělá. Proto mě to nenapadlo. Jesmot za nic nemůže, takže na něj nebuď hnusnej, on sám dal nadpis jinej, já mu řekla, že po čtyřech měsících vážně není problém to tam dát. Sama nemám ráda, když mi někdo vyspoileruje něco, ale je to vyloženě ten den nebo týden max měsíc. Pak už mi přijde trochu kravina kopat, když si za to můžu sama :) Ano, máš pravdu, bylo to na hlavní stránce Edny, aby mělo o tom povědomí větší množství lidí, protože někdo se na tenhle seriál dívá, ale v bedně ho mít nemusí. U další ankety budeme záhadní a holt si na to člověk klikne nebo ne, ale rozhodně bych se pozastavila nad tvým komentářem, že nás nazýváš redaktory bez mozku. Chtěla bych tě vidět, když by ses staral o několik seriálů najednou, dělal titulky a strávil nad tím maximální množství času, aby sis tu pak četl, že jsi bez mozku :) A přitom většina z nás to tu dělá ve svém volném čase a zadarmo :) Chápu, že jsi naštvaný, že jsme ti něco vyspoilerovali a já sama si tím taky nejednou prošla, ale urážet nás vážně nemusíš. Pro příště uděláme anketu s názvem: Kdo udělal něco někomu? Možná že pak budou všichni spokojení :)

#14 Romix01
webmaster
9.4.2020 | 21:57:20
Romix01

#13 Zira: Nevymlouvejte se na volný čas a na to, že to děláte zadarmo a kdo ví co ještě.. čekám od vás absolutně jednoduchou věc a to, aby nebyl spoiler v nadpisu, který se může dostat ke všem.. je mi ukraden, kdo to má na svědomí, nejmenoval jsem nikoho, ale zkus si sledovat seriál x let, pak přijde poslední řada, kde si chceš počkat na celou řadu a přijde parta géniů a celé to zazdí(očividně tenhle seriál znáte a musí vám dojít, že jste zazdili opravdu hodně)..

#16 Jesmot
9.4.2020 | 22:04:55
Romix01

A že je to tu celý den, pár lidí už se kvůli tomu nasralo a nadpis pořád zůstává.. prostě z toho máte prdel, tak si to užijte a poplácejte se po zádech..

#16 Jesmot #17 annePel
9.4.2020 | 22:07:11
Jesmot

#14 Romix01: #15 Romix01: Hele ty génie, je úplně jedno, kdo z nás to udělal, ač jsi stejně odkazoval na mě (jasně, nemohls vědět, že za tím stojí někdo jiný, ale aspoň se k tomu tak postav). Netvrdím, že se nemáš přihlašovat, jen tvrdím, že pokud nechci mít něco zkažené (ať už jeden díl, celou sérii nebo já nevím co), tak se prostě snažím informacím vyhýbat obloukem.

To že Zira vytáhla náš volný čas a práci zadarmo, to by tě mělo sakra zajímat, protože kdyby se na to každý vy…kašlal, jen kvůli tomu že čtenářům je někde náš čas, který můžeme strávit příjemněji a bez nervů, jestli někdo nezačne vyrypovat o tom, či onom, tak by tu nefungovalo vůbec nic, aby byl bys pěkně namydlený (vzhledem k tomu, že sem nechodíš asi jen z volné chvíle, ale protože se ti tu fakt líbí, zajímají tě novinky…). A jo, nadpis zůstává, ne z prdele, ne kvůli našim egům, ale protože jsme ho tak jednou dali a nehodláme to měnit, říkej si tomu třeba zásadovost.

#21 Romix01
redaktor
9.4.2020 | 23:06:28
annePel

#15 Romix01: Mě by tedy zajímalo, jak si to tedy ten titulek představuješ. Ono je jednoduché radit co? Tady je ale opravdu problém na tvojí straně, protože tohle je web o seriálech a o čem jiném než o jejich dění atd. máme psát? S tím prostě člověk musí počítat. My si to uvědomujeme, že někdy někomu něco vyspoilerujeme a je to smutný, ale nic s tím nejde dělat. Protože to bychom opravdu nemohli psát o ničem a nebo mít neustále vágní titulky, aby si ho náhodou nepřečetl na hlavní stránce někdo, kdo se na seriál začal dívat, i když seriál běží už šest let. Buď trochu rozumný a zapřemýšlej. Takhle fungovat opravdu nejde. Ještě bych ráda připomněla, že vždy jde na něco takového upozornit slušně a ne hned nadávat. V tomhle momentě opravdu je argument, že to děláme ve volném čase vhodný, protože upřímně tady nikdo není zvědavý na takové nevděčné jedince, jako jsi ty a jim podobní.

#21 Romix01
webmaster
9.4.2020 | 23:37:45
IngloriousBastard

Je absolutne jedno , či od premierovej časti kde postava zomrie uplnie hodina, 4 mesiace alebo 10 rokov. Moralny Kodex intermetových člankov a videi prikazuje pred akoukolvek podanou informáciou VAROVAT pred spoilermi. VZDY treba ratať s tym že niekto kto akokolvek sleduje tento serial, daný diel z akehokolvek dovodu nevidel.robí sa to dokonca aj v internetových článkocha videách , kde sa rozprava už o davno skončených seriáloch alebo o staršách filmoch – napísať takúto informáciu do nadpisu článku o seriáli, ktorého aktuálna seria stále neskončila bolo vysoko nezodpovedné a neprosefionálne – a očakávanie redakcie, že za uplynulé 4 mesiace, všetci daný diel videli, je populizmus hraničiaci s drzosťou, navyse ked k tomu pripojíte tvrdenie že práve toto bol čas, kedy mali všetci priam POVINNOST. Základny prejva slušnosti akehokolvek redaktora , či youtubera, ktorý sa venuje serialom a filmom je upozorniť, že sa pracuje so spoilermi – New RockStars, Kill Count, CinemaSins, TVSins…

#19 IngloriousBastard #20 Jesmot
10.4.2020 | 13:45:32
IngloriousBastard

plus , ak sa pozerám na reakcie ludí, naozaj dostatočné množstvo ich danu čast ešte nevidelo. Redakcia nemá právo pýtať sa „ako je to možné“ alebo tvrdiť že „mali na to dosť času“, prípadne „je to ich smola“ ale má sa prispôsobiť. Naozaj , vyžaduje to priemerny talent, vymyslieť alternatívny nadpis. „Kto je zodpovedný za poslednú vraždu“ , Kto je vrahom obete zo záveru 9tej časti?„, "Kto zabil .....?“ , dokonca by stačilo aj napísať „KTO JE VRAHOM?“, a elaborovať detaily v článku po rozkliknutí a varovaní pred spoilermi … Rozumiem že vo všeobecnosti sa nedá zabrániť spoilerom na 100% ale konkrétne v tomto prípade sa tomu dalo velmi lahko zabrániť. #18 IngloriousBastard:

#20 Jesmot
10.4.2020 | 13:50:23
Jesmot

#18 IngloriousBastard: #19 IngloriousBastard: Čiže tu chcete mať treba trirazi pod sebou nadpis „Kto je vrahom?“ lebo to tu chceme oživiť a momentálne je, čo diskutovať? Dobre tak som neprofesionálny, nezodpovedný, neslušný a podpriemerný. Úprimne je mi celkom jedno, prečo niekto zatiaľ tú či onú časť nevidel. A nik nepovedal, pokiaľ viem, že je niečo povinnosť, maximálne, že sa mal vyhýbať webom.

A len tak na záver, pokiaľ viem, takmer 170 ľudí si stiahlo titulky na 10. časť (a tie české a iba tu), čiže mi nepríde ako berná minca tvrdenie „dostatočné množstvo ich danú časť ešte nevidelo“.

#22 IngloriousBastard
redaktor
10.4.2020 | 14:45:26
Romix01

#17 annePel: Chodím tu roky a poprvé jsem dal najevo to, že mě tu něčí práce naštvala.. jsem to ale nevděčník.. Nevím, nejsem redaktor, ale vzhledem k tomu, že mi tu ještě nikdo nikdy v titulku nevyspoileroval půl řady, tak asi nebude problém na mé straně. A nebo vlastně bude, je jen a jen moje chyba, že jsem se na ednu přihlásil.

#16 Jesmot: Jsi pod tím podepsaný, tak to hrnu na tebe.. že ti někdo skvěle poradil a ty jsi to zveřejnil je jen a jen tvoje chyba.

„tak se prostě snažím informacím vyhýbat obloukem.“ Jak se mám ale sakra vyhýbat něčemu, co na mě vyskočí po přihlášení na ednu? Jediné řešení je tu asi přestat chodit, tak teda děkuji a mějte se krásně a doufám, že vám někdo nezazdí sérii jako vy mně.

#25 Zira #30 annePel
10.4.2020 | 15:39:15
IngloriousBastard

neprofesionálny, nezodpovedný, neslušný a podpriemerný je len tento jeden konkrétny čin, nie celý človek a zas keď si to tak vezmeme nejde o život , celý seriál už nie je to čo býval pri prvých dvoch seriach, kde by ma takyto prešlap asi hneval naozaj :D Ale ako som povedal , treba na to myslieť .
#20 Jesmot:

10.4.2020 | 15:39:50
Bastian0389

Súhlasím s Romix 01 a IngloriousBastard.

Teraz trochu mimo tohto seriálu, ale mne tiež napríklad vadí, že KevSpa vyspoiluje v takmer každom článku niečo závažné z prebiehajúceho seriálu (napr. teraz Homeland a Westworld). Nevidel som zatiaľ všetky časti, ani na tie weby neleziem, ale keď otvorím hlavnú stránku, tak to na mňa hneď vyskočí.

Takže zostáva jediná možnosť – prestať navštevovať Ednu! To je jediným riešením v tomto prípade :)

#24 Romix01 #26 KevSpa
10.4.2020 | 16:09:08
Romix01

#23 Bastian0389: Poslední řadu Homelandu si taky nechávám na jeden zátah a taky už jsem pár spoilerů v titulcích zahlédl, ale tam mi to tak nějak nezničilo zážitek, který mě čeká..

ono je to totiž celé o tom, že je tenhle seriál fakt dost specifický a kdokoliv to tolik let sleduje, tak ví, že prozradit závěr podzimní části seriálu, která byla vždy to nejzajímavější a to, na co všichni čekali, je na jednu obrovskou imaginární facku.. a je to na mých komentářích očividně vidět, protože si nepamatuji, kdy jsem se na internetu naposledy takhle vztekal..

10.4.2020 | 16:47:02
Zira

#21 Romix01: Čekací doba na spoilery je max na měsíc, je to slušnost jak u seriálů, tak u filmů. Uběhly 4 měsíce. Nebudeme tu čekat, jak už zmínila @IngloriousBas­tard deset let, než tu zveřejníme spoilery. To se na mě nezlobte, ale to bychom tu nemohli napsat vůbec nic. Kdybychom tam napsali do ankety: Kdo byl vrah, tak bychom zrovna u tohoto seriálu vážně nepochodili :) Už z několika možných důvodů. Jesmot udělal ten článek a je pod tím podepsaný, protože ho sepsal, ale já mám rozhodovací právo na to, zda článek uveřejnit nebo ne. On ho uveřejnit ani nemůže. Někteří čekají daleko kratší dobu, aby spoiler uveřejnili i tohoto charakteru. Všechny zahraniční články už normálně do titulku dávají otázky, kdo zabil Ashera a my tu nebudeme sedět na zadku a čekat, až se všichni podívají na díl, který vyšel před 4 MĚSÍCI. Nezájem. A nevyspoilerovali jsme ti prostě nic, už mě to nebaví, jak jsme tu linčovaní za něco takového a tímhle bych to už ukončila, tuhle nesmyslnou debatu. Ono i když tu člověk napíše něco o první řadě po šesti letech stejně spoileruje, tak kde to jsme?

#27 Romix01
webmaster
10.4.2020 | 16:53:18
KevSpa

#23 Bastian0389: Správné řešení. Přestaň navštěvovat Ednu. Tohle je totiž web o novinkách právě vysílaných seriálů. Ať vlezeš na jakýkoli zahraniční seriálový web, pár hodin po odvysílání se to tam všude v nadpisech hemží spoilery a nikdo to neřeší. Tady se čeká většinou aspoň pár dní. Dělám to tak u Homelandu, Westworldu a dalších seriálů. Proma vydávám až po několika dnech. Chápu, že by ti vyhovovalo, aby se všechny články kupříkladu s promo videi na další díl jmenovaly jen „Příště uvidíte pátou epizodu“, ale na to by naprosto nikdo neklikal a to se na to rovnou můžeme vykašlat.

#27 Romix01 #28 Bastian0389
webmaster
10.4.2020 | 17:09:07
Romix01

#25 Zira: #26 KevSpa: OK, beru na vědomí.

10.4.2020 | 17:18:32
Bastian0389

#26 KevSpa: Webmaster hovorí používateľom, aby prestali navštevovať stránku, to je marketingový ťah storočia.

Nehovorím, že každý článok má mať suchopárny popis, ale dalo by sa možno nastaviť článok do kategórie Spoiler, a každý používateľ by si v nastaveniach zvolil, či chce tieto spoilerové články vidieť. Ak sa chce, dá sa všetko, ale rozumiem, že jednoduchšie je napísať „Přestaň navštěvovat Ednu“ :)

Ednu navštevovať napriek tomu neprestanem, som tu už od čias Lost.cz, len toto ma trochu štve, inak je to super.

#29 KevSpa
10.4.2020 | 17:59:38
KevSpa

#28 Bastian0389: Kdybys aspoň trochu chápal ironii, tak pochopíš, že je to jen reakce na tvé hloupé výhrůžky. Vzhledem k tomu, že každý uživatel má v nastavení možnost si zapnout sledování pouze novinek z vybraných seriálů, tak opravdu nechápu všechen ten povyk tady.

Při spravování desítek seriálů si u každého článku či proma hlídat, zda náhodou titulek není spoilerem po někoho, kdo neviděl předchozí tři řady nebo tři díly, protože si je „šetří“, je opravdu nemožné. A nelze používat pořád stejné nicneříkající názvy článků typu „promo k páté epizodě“. Ty weby jsou dělané pro fanoušky, kteří na ten seriál aktuálně koukají, tudíž jsou články určeny jim. Ti, co se na to někdy v budoucnu kouknou, už na staré články určitě nepolezou.

webmaster
10.4.2020 | 18:07:07
annePel

#21 Romix01: Ale on je opravdu problém na tvojí straně. Na hlavní stránce se dá jednoduše nastavit sledování novinek pouze u seriálů, které máš v bedně. Stačí tedy seriál z bedny odstranit, když chceš čekat na celou sérii a pak zase přidat. Tohle je v neschopnosti uživatele. Přiznávám, že někteří redaktoři spoilerují hodně brzy a je to nepříjemné, ale tohle není chyba jen u nás. Ale chápu, že svalit vinu na ednu je jednodušší než si přiznat, že si za to můžu alespoň z půlky i sám, co?

#31 Romix01
webmaster
10.4.2020 | 18:51:00
Romix01

#30 annePel: Já nikdy tenhle problém neměl a proto mě nenapadlo se probírat tou hromadou seriálů, které tu mám v bedně a řešit, jestli je vyhodím pryč a nebo ne, aby mi náhodou někdo na hlavní stránku nevyspoileroval zásadní část seriálu. A nikdy jsem tenhle problém neměl ani u jiných seriálových stránek(ať už českých a nebo od amíků).. vždyť ani u GoT mi nikdo nedal spoiler na další průběh, to až tady.. já už jsem se zklidnil, holt pro mě tenhle seriál skončil, na ednu už taky nebudu spoléhat a jak už bylo řečeno, nakonec je to opravdu jen moje chyba.

#32 KevSpa #34 Zira
10.4.2020 | 19:00:03
KevSpa

#31 Romix01: Je celkem zvláštní, že jsi na zahraničních stránkách nikdy nenarazil na spoiler, asi je zas tak moc nečteš, protože tam to opravdu takřka vůbec neřeší. Mně dřív spoilery vadily, ale jelikož není v mých silách vše sledovat v reálném čase a přitom potřebuju mít přehled v podstatě o všem, co se v seriálovém světě děje, tak jsem se zkrátka časem smířila s tím, že u spousty seriálů mám smůlu a spoilerům se nevyhnu. Ono to chce taky nebrat tak smrtelně vážně, pořád jsou to jen seriály.

#33 Romix01
webmaster
10.4.2020 | 19:08:49
Romix01

#32 KevSpa: Tak to holt dopadá, když si zjišťuji informace o stovkách seriálů(a to bez přehánění, jsem maniak) a vyspoilerován je mi zrovna tenhle jediný, kde to naštve takovým způsobem, že člověk zapomene, že „jsou to jen seriály“.

10.4.2020 | 19:14:03
Zira

#31 Romix01: Nechápu, proč chceš zahodit celý seriál na základě jedné věci jako je jedna smrt. Těch věcí, co se v devátém díle udály, bylo několik, jedna větší než druhá a zabití zmiňované osoby byl jen malý cliffhanger v té změti všech cliffhangerů, co se tam objevily. Můžu klidně tvrdit, že do první trojky cliffhangerů deváté epizody se to nedostalo :) Přijde mi zbytečné zahodit kvůli tomu celou šestou sérii, ale je to na tobě.

webmaster
10.4.2020 | 19:17:59
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama