House of Cards (Dům z karet)
94/100 - 244×

House of Cards(Dům z karet)

Ambiciozní americký politik Francis Underwood už není žádný mladík, jeho kariérní motivace je ale o to silnější a zásoba triků v rukávu o to rozmanitější. Frank neváhá zneužít jakékoli tajemství, jakoukoli slabůstku, službičku, či jen informaci. Za nepřítele byste ho nechtěli, pravděpodobně ale ani za přítele. Tento mistr manipulace ale přes to všechno zmanipuluje i vás, až mu budete držet palce.

USA | 2013 | Ukončeno
vysílání
6 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Drama, Politický, Thriller
hrají
Robin Wright (Claire Underwood), Kevin Spacey (Francis Underwood), Michael Kelly (Doug Stamper), Derek Cecil (Seth Grayson), Jayne Atkinson (Catherine Durant), Boris McGiver (Tom Hammerschmidt), Lars Mikkelsen (Viktor Petrov), Constance Zimmer (Janine Skorsky), Nathan Darrow (Edward Meechum), Mahershala Ali (Remy Danton), Paul Sparks (Tom Yates), Molly Parker (Jackie Sharp), Michel Gill (Garrett Walker), Elizabeth Marvel (Heather Dunbar), Rachel Brosnahan (Rachel Posner)

Natáčení poslední řady bylo pozastaveno

Natáčení poslední řady bylo pozastaveno

O tom, že šestá série House of Cards bude poslední, bylo rozhodnuto už před několika měsíci. Po skandálu kolem Kevina Spaceyho se ovšem Netflix rozhodl na dobu neurčitou pozastavit její natáčení.

3 13
31.10.2017

Hollywood v poslední době zachvátila vlna obvinění ze sexuálního obtěžování. Vše spustila akce na sociálních sítích s hashtagem #MeToo. Během několika týdnů už padly hlavy několika producentů velkých studií, v čele s Harveym Weinsteinem, tím to ale zdaleka neskončilo. V současnosti padá jedno obvinění za druhým a Hollywood čelí obrovské krizi, protože následkem každého obvinění je zastavení spousty filmových a seriálových projektů.

V rámci této krize došlo i na hvězdného Kevina Spaceyho, kterého obvinil Anthony Rapp (Star Trek: Discovery) ze sexuálního obtěžování. K tomu podle něj došlo před třiceti lety na broadwayském večírku, kde se tehdy čtrnáctiletého herce pokoušel svést šestadvacetiletý Spacey. Ten se na svém Twitteru vyjádřil, že si na událost nepamatuje a zároveň se Anthonymu omluvil za to, co mu v opilosti možná provedl.

Foto: Netflix

Nicméně skandál je na světě, a protože v Hollywoodu se každé obvinění řeší okamžitě, odnesla to i produkce House of Cards. Krátce poté, co k obvinění došlo, Netflix oznámil, že se právě natáčí šestá a poslední série, o čemž bylo rozhodnuto už před několika měsíci. Zároveň se připravuje spin-off, o kterém vás budeme podrobně informovat. Nicméně pouhých 24 hodin po tomto oznámení dochází k další změně. Natáčení šesté řady, které právě probíhá v Baltimoru, bylo kvůli Spaceyho skandálu pozastaveno.

Obě produkční společnosti, které se na seriálu podílejí, vydaly toto prohlášení:

MRC a Netflix se rozhodly až do odvolání pozastavit produkci šesté řady House of Cards, abychom měli čas přehodnotit aktuální situaci a vyslechnout případné obavy našich herců a štábu.

Zdroj: Deadline

Diskuze /33

garvon

Tady je ten clanek https://www.buzzfeed.com/…hen-i-was-14?…

Ja nedokazu pochopit, ze nekdo tohle vubec resi, takova blbost. A zastavovat kvuli tomu uplne nesouvisejici nataceni? Absurdni. Doufam, ze se jim rozsviti a obnovi to.

#2 KevSpa
31.10.2017 | 20:18:24
KevSpa

#1 garvon: Mně se hlavně nelíbí, kolik projektů už kvůli téhle hysterii stopli. Presumpce neviny jim nic neříká, studia chtějí jen pokrytecky ukázat, že jsou na straně obětí. Jde jim pouze o to, aby to nepoškodilo dobré jméno společnosti. Bojím se domýšlet, kde se to zastaví. A jestli vůbec. Podle mě už je to v tuhle chvíli nezastavitelné. Těch obvinění, co padá každý den, je moc. Za chvilku se vzájemně obviní komplet celý Hollywood. :D

#3 Lucifrid
webmaster
31.10.2017 | 20:24:40
Lucifrid

#2 KevSpa: Souhlas. Se vším.

webmaster
31.10.2017 | 20:31:14
barahir

Tak zase na motivy Weinsteina by mohla vzniknout nějaká oscarovka.

#5 KevSpa
čestný člen redakce
31.10.2017 | 20:45:04
KevSpa

#4 barahir: Otázkou je, zda by v ní měl ještě kdo hrát a kdo ji točit. :D

#6 Lucifrid #7 dovahkiin
webmaster
31.10.2017 | 21:14:12
Lucifrid

#5 KevSpa: To sedí :D

webmaster
31.10.2017 | 21:14:56
dovahkiin

#5 KevSpa: Točit to může Mel Gibson, toho už nic nepoloží :D

#8 KevSpa
31.10.2017 | 22:11:31
KevSpa

#7 dovahkiin: To je fakt. A do role Weinsteina obsadit Billa Cosbyho. Stejně už nikdo jiný nezbyde. :D

#9 Lucifrid
webmaster
31.10.2017 | 22:14:33
Lucifrid

#8 KevSpa: Teď si mi s tim Cosbym dala! :D

webmaster
31.10.2017 | 22:17:06
Horas

Nehorázná trapárna od Anthony Rapp… Po víc než 30 letech si tenhle béčkovej herec vzpomene že ho někdo na párty obtěžoval. Je mi z něj zle že s tím vylezl po 30 letech jen aby získal publicitu. Doufám že už si ve světě filmů a seriálů neškrtne… A už vůbec nechápu proč to Netflix nějak řeší…

#12 Historic
31.10.2017 | 22:20:46
dvl

Toto sa zvrhlo na hon na čarodejnice

31.10.2017 | 22:33:19
Historic

#10 Horas: Rapp o tom hovořil už před šestnácti lety, akorát tehdy ještě Spaceyho jméno nebylo uveřejněno.

webmaster
31.10.2017 | 23:25:34
oskarka

V USA nyní probíhá ne hon na čarodějnice, ale čarodějnický sabat, kde si všechny herečky, mladé i staré, najednou vzpomínají, kdy je kdo kde obtěžoval. A protože je dnes rovnost pohlaví, začínají s tím i chlapi. Ať jdou všichni do háje! Ano, není to správné, ale ano, bylo to, je to a bude to i v budoucnu. Ženské i mužští se budou za role prodávat, producenti toho budou zneužívat…anebo ne? Už vidím, jak má producent při výběru hlavní hrdinky filmu otevřené dveře, aby si někdo něco nemyslel, a vybírat bude podle genderových pravidel. Kdyby vybral hezkou adeptku, tak jak by k tomu přišly ty ošklivé, kde je jejich lidské právo, ne?

#14 dvl #19 Jessstjames
31.10.2017 | 23:37:58
dvl

#13 oskarka: Trefné.

1.11.2017 | 1:02:24
Geek

Aby jste se KevSpo a spol. neposrali. Spacey je úchylný pedofilní prase, který si snad už v Hollywoodu a obecně u filmu nikdy neškrtne, čili za mě v pořádku a důkaz, že přeci jen existuje spravedlnost. Pokud je podle vás v pořádku znásilňovat děti, obtěžovat ženy apod. a to vše z pozice moci, tak upřímně doufám, že vy a vaše děti to taky jednou poznáte na vlastní kůži a tělo, jaké to je a snad pak taky budete v pohodě a nad věcí, no co vždyť, o nic nejde, že. Je mi z vás všech na blití.

#16 KevSpa #17 KevSpa #29 Historic
1.11.2017 | 5:12:25
KevSpa

#15 Geek: Zažila jsem to mockrát na vlastní kůži, včetně pár pokusů o znásilnění, čili žádný čajíček. Přesto jsem žádného z těch mužů neměla potřebu veřejně obviňovat a nemám tu potřebu ani zpětně třeba po dvaceti letech, kdy se to stalo. Tady už nejde o pár nebohých obětí, tohle se zvrhlo v něco víc, kdy se ozývá každý člověk, na kterého si někdo dovolil sáhnout někde na večírku. Nikdo neříká, že je sexuální obtěžování v pořádku, není ale ani v pořádku, jakým způsobem na to reagují studia, která kvůli každému nařčení ukončují produkci filmů a seriálů a připravují tak o práci nespočet dalších lidí. Pokud to tímhle tempem bude pokračovat, neskončí to pro filmový a televizní průmysl dobře.

webmaster
1.11.2017 | 5:27:25
KevSpa

#15 Geek: Mimochodem, pokud cheš být přesný, tak Spacey je hebefil, nikoli pedofil. A nikoho neznásilnil, to sis nějak mylně vyložil. Ale chápu, ono je lepší to pořádně přehnat, aby to líp vyznělo.

#20 barahir
webmaster
1.11.2017 | 5:31:53
Sonka234

Na twitteri sa z toho robí taká dráma až sa mi chce smiať. Keď som si čítala tie ich dramatické komentáre myslela som si, že Spacey znásilnil nejaké dieťa a nie, že si pred tridsiatimi rokmi, opitý na nejakej párty ľahol na 14 ročného chalana. Len bohvie či on vtedy už slávneho herca nezviedol a neskočil mu do postele sám. Rapp je trápny, keby nebolo tohto „škandálu“ ani neviem o koho sa jedná, dúfam, že si užije tých pár týždňov slávy. Už teraz viem, že keď uvidím jeho meno, tak len z princípu si seriál, alebo film, v ktorom hrá nepozriem. Zo Spaceyiho robia odporného násilníka, pedofila a neviem čo všetko a pritom sa nič také hrozné nestalo. A to, že sa nakoniec priznal, že je gay ani len neriešim, jeho osobná vec. Celé mi to príde prehnané a smiešne.

#19 Jessstjames
1.11.2017 | 9:13:40
Jessstjames

#13 oskarka: tak až půjdeš na pracovní pohovor a budou tě taky chtít osahávat, případně ho na tebe vytáhnou, tak si řekneš „Práce je práce“ a necháš to být? :D to je fakt brutální, cos vyplodil/a

#18 Sonka234: 14letý kluk není dospělý…a pochybuju, že kdyby něco takového udělal dobrovolně, tak to nahlašuje…

1.11.2017 | 9:26:29
barahir

#17 KevSpa: Když už se tu cituje wikipedie, tak ani ne tak hebefil jako efebofil.

#21 KevSpa
čestný člen redakce
1.11.2017 | 9:44:12
KevSpa

#20 barahir: Wikipedii opravdu necituju, ale trochu se v dané problematice orientuju. A nemáš pravdu.
Hebefilie: 11–14 let. Efebofilie: 15–19 let. :-)

#23 barahir
webmaster
1.11.2017 | 9:49:08
YettaCZ

Otázkou je, co děla 14 letý smrad pozdě večer na večírku. To se asi není co divit, že mu dával dospělý chlap nějaký návrh, bo nepředpokládal, že je to takový děcko…

#29 Historic
1.11.2017 | 10:48:57
barahir

#21 KevSpa: V 19 letech už bych nemluvil o deviaci. :) Není to dělení podle věku, ale podle pohlaví, takže hebefilie na dívky a efebofilie na hochy.

#24 chezuska
čestný člen redakce
1.11.2017 | 12:30:38
chezuska

#23 barahir: A představ si, že plno autorů používá jen termín hebefilie, nikde totiž není napsáno, že se má používat to či ono, takže tohle bych vůbec nehrotila, ale proč si nerejpnout že.

Spíš mě štve, že 24 hodin od nějakého prohlášení, který z pusy vypustil herec, kterýho jsem do teď neznala, se všichni můžou zbláznit. V tomhle momentu může říct kdokoliv, že mu před X lety někdo sáhnul někam, či se ho pokusil svést a ihned je zle. Beze svědků, bez policejního hlášení, bez prošetření, bez obvinění, prostě jen na základě nějakýho tvrzení. Tohle mě štve, to spiknutí, ten hon. 24 hodin po tom, co jen někdo něco řekne, rušit House of Cards, psát nenávistný komentáře a nedostat zvláštní ocenění Emmy, to mi přijde naprosto zcestný. A myslím si, že bude ještě hůř.

#25 tomasgeryk #26 barahir #29 Historic
1.11.2017 | 15:31:31
tomasgeryk

#24 chezuska: Mluvíš mi z duše :-) Kam se to společnost dostala, že o vině (a tím i o důsledcích pro všechny, kdo s aktéry spolupracují) rozhoduje místo policie a soudů zrovna tisk?

1.11.2017 | 15:49:25
barahir

#24 chezuska: Je to v publikacích Dr. Weisse, víc už bych to neřešil. Jinak máš pravdu a i kdyby se něco stalo, promlčecí lhůta je kolik, 12 let? Ale třeba to Netflix myslí dobře a chce dopřát Spaceymu trochu klidu, možná by se teď ani nemohl soustředit na natáčení. Pokud to přeruší na pár měsíců, tak to snad přežijeme, horší, kdyby to kvůli nějakým fámám zrušili úplně.

čestný člen redakce
1.11.2017 | 18:07:16
jose8

Nemyslim si, že by si to vymyslel. Nicméně ožralí lidi bývaj často nadržený, a k tomu Rapp na večírku zůstal jako poslední. Spacey to na něj zkusil ale on se nedal a odešel. Myslim, že něco takovýho se stalo spustě lidí. Samozřejmě to není správný, obzvlášť, když se jedná o 14 kluka, ale zase bych to nepřeháněl. To by se pak každej bál k někomu projevit náklonost, když mu hrozí nařknutí s obtěžování.

1.11.2017 | 18:09:22
jose8

*nařknutí z

1.11.2017 | 18:11:02
Historic

#15 Geek: Něco takového bys neměl/a přát nikomu.
#22 YettaCZ: Ten „čtrnáctiletý smrad“ byl na Spaceyho večírku, u Spaceyho doma, pozvaný přímo Spaceym. Přičemž Spacey ho měl údajně vzít do náruče, přenést do postele a lehnout si na něj. To už je docela specifický návrh.
#24 chezuska: *scestný Ono by mělo být celkem jedno, jestli se ozve někdo z herecké branže, pokojská nebo skladník, a zda jsi o dotyčném někdy slyšela. Co se týče Spaceyho, není co hlásit, prošetřovat ani obviňovat, úsměvnou poznámku o svědcích nechám stranou. HoC se neruší a negativní komentáře se mnohdy týkaly Spaceyho souběžného coming outu, kterým to celé (i kdyby nechtěně) zastřešil a vrhl špatné (pedofilní/he­befilní/efebo­filní) světlo na celou LGBT komunitu.

A jestli bude hůř? Jen ať to ze sebe dostanou. Dalším ve světle reflektorů je teď režisér Bret Ratner, obvinilo ho šest žen včetně mé milované Olivie Munn.

#30 chezuska
webmaster
1.11.2017 | 19:57:37
chezuska

#29 Historic: No jo, hlavně nezapomenout opravit chybku :). Jde mi o to, že všechny ty reakce se zakládají na tom, že „někdo něco řekl“. A ohledně toho coming outu to nechápu už vůbec, Spacey si své soukromí dost střeží, nemusel nikomu říkat nic. Ovšem pokud ho nařkne muž, je jasné, že o své orientaci bude mluvit, na tomhle nevidím nic špatného. Dnešní svět je (alespoň pro mě) moc citlivý.

#32 Historic
1.11.2017 | 20:35:45
Jessstjames

http://www.bbc.com/…rts-41829484 prosím pro ty, co říkají, že to Anthony Rapp dělá jenom kvůli slávě…

1.11.2017 | 21:58:20
Historic

#30 chezuska: Tohle „někdo něco řekl“ lze vztáhnout na valnou většinu znásilnění apod., moc diváků u toho obvykle nebývá. A proto je taky mnohdy těžké podobné incidenty prokázat.

Co se týče toho coming outu, jde o to, jakým to udělal způsobem. Když ti to nevadí, ok, žádný problém, ale stejně tak by přece neměl být problém, že to jiným lidem vadí.

#33 chezuska
webmaster
4.11.2017 | 18:28:32
chezuska

#32 Historic: Ale já pořád mluvím o těch 24 hodinách po tom prohlášení, automaticky byl ze všeho vyškrtnut. To nechápu. Taky nechápu, jakým jiným způsobem to měl udělat, kdyby nebylo toho incidentu, zřejmě by s tím coming outem nikdy nepřišel – jeho věc, v pohodě. Ale pokud ho nařkne muž ze sexuálního obtěžování, je jasné, že se k tomu bude muset vyjádřit.

4.11.2017 | 22:51:44
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Podpořte překladatele

Chcete-li podpořit překladatele House of Cards a poděkovat jim za jejich práci na titulcích, můžete tak učinit zde. Moc vám děkujeme. PayPal máme společný, takže pokud nám dáte vědět, za který seriál přispíváte, budeme vám vděční.

Reklama

Trailer k šesté sérii

Thumbnail Play icon

Nejoblíbenější postavy

Recenze

Pátá řada House of Cards očima redaktorů Edny

Pátá řada House of Cards očima redaktorů Edny

I pátá série Domu z karet přinesla řadu zajímavých zvratů a opět nám ukázala ošklivou tvář politické scény. Přestože někteří diváci s aktuální sezónou nebyli tolik spokojení, v naší redakci převládají nadšená hodnocení. Ostatně přesvědčte se sami.

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama