The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Pět důvodů, proč je Iris skvělou postavou

Pět důvodů, proč je Iris skvělou postavou

Většina z vás sice nemá ráda Iris, ale ve skutečnosti je to velmi dobrá postava, která by vás rozhodně měla zajímat. Sepsali jsme proto pět důvodů, proč je Iris skvělou postavou.

22 61
23.10.2017

Následující článek pro vás připravil uživatel @Stardos, kterému tímto děkujeme.

1. Obyčejná hrdinka

Mnoho žen ze seriálové vesmíru Flashe, které nosí masku nebo jenom oblek, jsou obdařeny zvláštními schopnostmi či mají za sebou profesionální trénink v bojovém umění. Iris je jednou z výjimek. Nemá žádnou schopnost, nenosí masku a není speciálně vytrénovaná, a přesto je z ní hrdinka. Iris se tak může jedině spoléhat na základní trénink od otce. To, že se dokáže bránit, nám již párkrát dokázala.

2. Krásná, ale i chytrá

Iris není pouze hezkou tvářičkou týmu. Vystudovala sice jen psychologický obor, ale i tak může přispívat svými znalostmi a nápady, které dokáží pomoct v boji se zločinem. Svou inteligenci předvedla i ve svém novinářském vyšetřování. Již od začátku zkoumala podivné okolnosti týkajících se výbuchu urychlovače částic a Harrisona Wellse. Je jen škoda, že se tvůrci přestali věnovat její novinářské práci, snad se k tomuto ještě vrátí.

3. Odhodlaná i zemřít

Iris je zkrátka postava, která se i přes svoji obyčejnost pouští do situací, ze kterých nemusí vyváznout zdravá. Mnohdy riskuje svůj život, aniž by si byla jistá, zda není risk až moc velký. Nevystrašila ji ani její možná smrt rukou Savitara. Byla odhodlaná bojovat beze strachu až do samotného konce.

4. Silná i po psychické stránce

Její duševní síla má velkou návaznost na její nebojácnost. Zatímco se Barry snažil jakkoliv zvrátit osud své milované, Iris byla schopná žít dále. Přece jenom, když se dozvíte přesné datum, kdy máte zemřít, začnete zoufat a hroutit se. I po Barryho odchodu do Zdroje rychlosti zvládla žít naplno. Byla již smířená s faktem, že se zřejmě se svým milovaným už nikdy neuvidí. Neustále dělá to, co si přál i samotný Barry – utíká stále dále bez zastavení.

5. Barryho motivace

Barry ztratil jak svou matku, tak i svého otce, jenže tyto ztráty ho nedokázaly zastavit. Jistě, snažil se je zvrátit, ale ke konci se nakonec smířil s tímto osudem. Ovšem smrt Iris by byla natolik silná, že by se psychicky zhroutil a nedokázal jít dále. Iris ho vede kupředu již několik let. Navíc jejich vzájemná láska by se dala označit za nejsilnější pouto v seriálovém vesmíru.

Dokázali jsme vás přesvědčit, že je Iris skvělá, nebo na ni máte stále stejný názor?

Foto: CW

Diskuze /101

brokolicka

Takovej ftípek jsem dneska potřeboval :) Dík za zlepšení dne

23.10.2017 | 17:09:02
Lyra

stale stejny nazor. pryc s ni

23.10.2017 | 17:10:35
pepe134s

Apríl už byl :)

23.10.2017 | 17:13:16
Timik

najlepší vtip dňa :D

23.10.2017 | 17:14:00
komcus

Brečím smíchy :D

čestný člen redakce
23.10.2017 | 17:18:11
Stardos

Xavíku, jako osobně jsem tyhle reakce čekal od začátku :D

#7 Xavik
23.10.2017 | 17:18:47
Xavik

#6 Stardos: Však to bylo jasný. :D

admin
23.10.2017 | 17:27:39
awacs

Tak je jasné, s kým Stardos ulehá :D :D :D

#9 Stardos
23.10.2017 | 17:34:27
Stardos

#8 awacs: Jestli myslíš Iris, tak bych si nestěžoval :D

23.10.2017 | 17:35:47
Vojtislav

Sorry jako, taky jsem ji měl docela rád ale v posledních dvou dílech, obvzlášť v tom posledním se chová jako totální kráva…

23.10.2017 | 17:40:32
anndy

s přimhouřenýma očima se dá s některými body souhlasit, ale že je psychicky odolná? to jako fakt? opravdu se bavíme o stejné postavě, jejíž reakce téměř na cokoli jsou natáčené v době kdy má PMS?

23.10.2017 | 17:52:22
Kubc6a

Iris, taková obyčejná hrdinka. :)

#88 Chomy/Ema
webmaster
23.10.2017 | 18:06:28
Golradir

K Barrymu se mi moc hodila policistka Patty Spivot, škoda, že už tam není. Iris jsem si nikdy moc neoblíbil…

23.10.2017 | 18:35:12
dadinka

Z toho nadpisu jsem málem vyprskla vodu na obrazovku xD.

#86 GreenDragon
23.10.2017 | 18:54:11
Lex Luthor

Iris je psychicky odolná co tedy znamenal ten výbuch v minulém díle. Měli by ji nechat jako vedlejší postavu a novinářku .

#17 Stardos
23.10.2017 | 19:03:42
Baltik

Teda, to muselo dát příšernou práci.

23.10.2017 | 19:08:23
Stardos

#15 Lex Luthor: Každý máme své chvíle :D Hlavně si myslím, že zrovna tohle nějak scénáristi nedomysleli

23.10.2017 | 19:10:51
KaraSnowAllen

Kdyby se více věnovala své práci, která jí opravdu jde a nemlela blbosti o tom „my jsme Flash“, „prostě si mě opustil“(ačkoliv na tom závisela záchrana světa), tak by mi nevadila, snad do nějaké druhé sérky jsem jí měla ráda, nicméně to její chování přesahuje všechny hranice únosnosti, prostě Felicity 2.0 a z Barryho je podpantoflák, co jí všechno odkejve. Snaha byla a ačkoliv Iris má, nebo spíše měla klady, které se dali obdivovat, momentálně se projevuje příšerně a nedělá pomalu nic z toho, co je výše uvedeno, takže tak. A dělat z ní vůdce týmu, když má zkušenosti jen s tím, že jí někdo unese, to je teda gol.

23.10.2017 | 19:26:11
azazel

velice zabavny clanek..Pro me je hrdinka Caitlin a mela by byt a Barrym ;-)

23.10.2017 | 19:43:57
téčko171

Mně teda nejvíc vadila v první řadě, tam by se dalo říct, že byla spíše otravná, jinak mám na ni spíš neutrální názor. Co mě ale hodně udivuje, že se z ní dělá pomalu Felicity 2.0, což Iris není ani náhodou. Oproti Felicity je Iris konstantně zlatíčko. <3

#25 anndy
webmaster
23.10.2017 | 19:46:08
Lex Luthor

Jo holt přítelkyně Flashe a Arrowa nejsou moc oblíbené postavy

#32 totti #89 Skylar
23.10.2017 | 19:57:03
zuzak07

Povedený vtípek, protože tohle opravdu nemůže nikdo brát vážně :-D Hrdinka, kterou pořád musí někdo zachraňovat, motivace, kolem které se pořád musí všechno točit. Pěkná a chytrá možná, ale strašně otravná.

23.10.2017 | 20:31:35
Simir

Jojo, hold Barry a Oliver očividně nesmí mít přítelkyně co mají city a vlastní názory. Já doufam že jí nechají takovou jaká je.. od tý doby co dali schopnosti i Caitlin tam je jediná „normální“.

23.10.2017 | 21:16:10
p3dro

Když se na to podívám s hodně velkým odstupem tak se dá i +/- souhlasit :) :) :) ale stejně to vše přebíjí ta její otravnost, a když promluví úplně cítím jak mi klesá IQ… ;)

23.10.2017 | 21:29:05
anndy

#20 téčko171: a tohle je věc názoru, u mě je Felicity menší zlo, možná je to i tím, že mám tu herečku docela ráda, navíc Felicity musí Ollieho výkyvy snášet už 6. řadu, a buďme upřímní i ti „hrdinové“ jsou labilní jak prase :-D

23.10.2017 | 21:44:36
Carnage

Hahahaah :D dobrý Edňáci zasmál jsem se. Chápu, že autorovi se asi nelíbí jakej dostává hate tady a vlastně všude po internetu ale tohle je buď velká joke nebo jen trolling haterů :D.

„Její duševní síla…“ tady vás zastavím její duševní síla šla do špinavýho kanálu ve chvíli kdy bouchnula a řekla, že jí Barry opustil…absolutně sobecký chování a když je tak chytrá mohla si dát 2 a 2 dohromady a zjistit možná svým novinářským umem, že všude byli blesky a svět šel do háje :) ale Barry je prevít že jí opustil jasněěěěě :D

#27 Carnage #31 Stardos
23.10.2017 | 22:14:46
Carnage

#26 Carnage: A další věc, nemyslim si že ona je dostatečně kvalifikovaná k tomu aby „velela“. Tohle neni Iris z tý země 2 kde je policistka. Kdokoliv tam je víc kvalifikovanej na vedení týmu jak ona a komandování a věčnej nesouhlas s Ciscem mi leze na nervy a nejvíc že je to schválně tak napsaný aby tam jakože měla nějakou autoritu a to stejný s tim jak Barry neposlechnul a navedl auto jinym směrem…je to tak tupě napsaný aby ona měla prostor říct „já měla pravdu“ smutný.

#62 Simir
23.10.2017 | 22:20:23
HellTsuku

Carnage napsal co si myslím, díky. Iris není zdaleka dobrou postavou ani průměrnou, měla zůstat tkaovou jaká je v komiskech, vedlejší postava .

23.10.2017 | 22:31:19
Xegiie

ty jo , tak to koukám, já dostat úkol napsat, proč je iris skvělá, tak si vyšklubu vlasy, vydrápu oči a pak s prázdným papírem skočím z okna, takže gratuluji

23.10.2017 | 22:50:19
skvrnka

Je to bajecna postava, je uplne bozi!!! Akorat je ve spatnym serialu… takovy 90210 by bylo lepsi :) ;)

23.10.2017 | 23:10:23
Stardos

#26 Carnage: Já si prostě myslím, že tady v tomhle byla nějaká chyba ve scénáři. Snažili se asi v Barrym vyvolat nějaký soucit a evidentně je nenapadl lepší způsob než tohle. Ono to je i právě v rozporu s tím, co řekla v první epizodě. Tohle mě i docela naštvalo no :/ A ten výbuch nijak není v rozporu s tím, že má silnou psychiku. Každý máme svou chvíli, ve které už neudržíme ten svůj hněv, smutek a podobné. Když třeba Iris porovnáme s Barrym, tak narozdíl od ni Barry neustále brečí :D Prostě ten výbuch nezvládli, tak jak měli, nic víc. A to velení mě taky štve. Dává smysl, že se po Barryho odchodě začala na tohle soustředit, ale tvůrci by ji opravdu už mohli konečně vepsat tu novinářskou práci.

23.10.2017 | 23:55:21
totti

#21 Lex Luthor: Ani by som nepovedal. Patty bola celkom obľúbená, to isté u Arrowa Sara, aj keď to boli krátkodobé vzťahy. Možno by sa tam dala zaradiť aj Huntress.

#60 Lex Luthor
24.10.2017 | 0:29:28
Rubi

Stardosi, tenhle článek je napsaný velice dobře, ale jak jsi sám tušil nemohl jsi čekat že se tu setká s pozitivním ohlasem. Tohle je přesně ten typ článků které nutí místní hatery a jejich fiktivní multiúčty vylévat si srdíčko :D Ale obdivuji tě že jsi do toho šel, za to palec nahoru .. ale proboha tě prosím nepiš ty nebo někdo jiný něco podobného na Felicity, nebo se bude konat hromadná internetová sebevražda :D Hm, víte proč Vám tolik přirostla k srdci Patty, nebo zmiňovaný vztah Olivera s Helenou? Protože v seriálu působili krátce, nevzniknul pevný vztah, nebyla šance vytvořit z páru infantilní jedince a to právě chcete. Rozdat si to někde za stromem a pak nemilosrdně kosit protivníky, ano to chcete… ne nějakou trapnou poradnu … věřte tomu že kdyby tam zmiňované slečny působily i nadále že vám polezou krkem úplně stejně, takže to že toto padlo zrovna na Iris a Felicity není jejich vina :D :D

#34 HellTsuku #36 Baltik #39 totti #59 Carnage #70 KaraSnowAllen
24.10.2017 | 8:25:21
HellTsuku

#33 Rubi: To je zvláštní Sarah tam v podstatě byla skoro celou sérii ve vzthau s Oliverem ale Haterům jak je nazýváš to nevadilo...... pak byla stejně Felicity a vadilo to… není to tím jak se postavy chovaly? Ne vlastně to jen protože píšeš že je to kvůli romanci :D

24.10.2017 | 10:41:12
antty

Osobně mě se tedy Patty vůbec nelíbila. A ano, Iris by se rozhodně měla vrátit do redakce, kdy tam vlastně vůbec chodí?

Článek pobavil, s něčím se i dalo souhlasit, ale v těch interakcích Iris s Wallym a Joem se ty klady prostě ztrácí, je to až přeemotivovaný.

Osobně bych spíš uvítal článek na novinový článek z budoucnosti – je tam, jak Flash zmizel po bitce s RF, ale vedle je ještě jeden článek: Red skies vanished. Nevíte někdo, na co to má odkazovat? Mě to připomělo to, co v 9. řadě Smallvile dělal Zod.

#39 totti #47 antty
webmaster
24.10.2017 | 11:18:10
Baltik

#33 Rubi: Sara narozdíl od Iris má pihy.

24.10.2017 | 11:34:34
league

Felicity nemá ani jednu vlastnost. Jinak že obtáhla skoro každého v arrow toho policistu a Olivera Raye palmera. Jinak Felicity měla Koitus s Barym ale to v seriálu neříkali. protože by zní udělali děvku.

#40 Rubi #79 ksanzi10
24.10.2017 | 11:38:04
Denisa53

:D :D :D :D :D

24.10.2017 | 11:45:00
totti

#35 antty: Teoreticky to môže odkazovať na Darkseida, ale povedal by som, že ho v seriáli na 100% neuvidíme. Počas Darkseidovho útoku na Zem, začne teraformovať Zem, aby zmenil podmienky na život aké sú na jeho planéte Apokalips, čo je sprevádzané červenou oblohou(Myslím, že to isté, čo robil Zod v Smallville, chcel zmeniť Zem na Krypton) Môžeš to vidieť aj v poslednom traileri na Justice League.

#33 Rubi: Nesúhlasím s celým tvojim komentárom. Nie je to tým, že by tam boli krátko, ale tým ako sa správali.

24.10.2017 | 11:53:49
Rubi

Reagovali na mě přesně ti od kterých jsem to čekala, takže bez komentáře … a Saru do tohoto nelze počítat protože to je trošku něco jiného a nebudu tu psát proč je to jiný protože je to evidentní. #37 league: A ty jsi jim u toho určitě svítil proto to víš tak jistě :D :D

#41 HellTsuku
24.10.2017 | 12:08:40
HellTsuku

#40 Rubi: Ne Saru bych do toho řadil, vždyť chdila s Oliverem a žádný štěky na ní nebyli, vysvětli proč.

#44 Rubi
24.10.2017 | 12:14:19
Anduin

Díky Xaviku, tohle mi zlepšilo den :)

24.10.2017 | 12:25:43
Rubi

#41 HellTsuku: Ok, já to tu psát nechtěla ale budiž … Sára je oblíbená jednoduše proto, že je … Sexy lesbická brutálně vycvičená vražedkyně s maskou … stačí??

#45 HellTsuku
24.10.2017 | 12:26:43
HellTsuku

#44 Rubi: Až na to že chodila s Oliverem, že a to tehdy se nechovala tak jak v Legendách, takže zase nic.

#46 Rubi
24.10.2017 | 12:36:53
Rubi

#45 HellTsuku: hm až na to že s Oliverem začala chodit až po tom co ji ve druhé sérii navštívila Nyssa a vyšlo najevo že spolu měli románek a byli spolu jak dlouho? 3 epizody?

24.10.2017 | 12:46:27
antty

#35 antty: Jo, to asi máš pravdu. Ale Darkside by na druhou stranu byl skvělý námět na crossover, no ne?

#48 totti
webmaster
24.10.2017 | 12:57:03
totti

#47 antty: Ani nie, to je príliš známa a veľká postava, aby DC dovolilo ju použiť v seriáli.

#49 HellTsuku
24.10.2017 | 12:58:36
HellTsuku

#48 totti: Taky myslím, ale koho jinak by se ještě dalo použít? CO třeba Granny Goodness

24.10.2017 | 13:34:03
antty

Ta byla ve Smallville jeho poskokem, ne? A ještě měl další dva. Taky by mě zajímalo, co se ještě dá použít na crossover.

#51 HellTsuku
webmaster
24.10.2017 | 14:17:06
HellTsuku

#50 antty: To jde vždycky, vždyť přece jen ve filmu bude jeho poskok Steppenwolf. V případě Arrowverse by mohl být Desaad.

#52 Anduin
24.10.2017 | 14:25:10
Anduin

#51 HellTsuku: Osobně pochybuju, že by pustili jakoukoli postavu spojenou s Darkseidem do seriálu.

#53 HellTsuku
24.10.2017 | 15:29:41
HellTsuku

#52 Anduin: Tak ve Smallville se tam objevilo co si od Darkseida.

#54 totti
24.10.2017 | 15:52:40
totti

#53 HellTsuku: V Smallville bol aj Darkseid, ale vtedy nemali žiadne plány pre filmové univerzum ako majú teraz a mohli to dovoliť. V súčasnosti o tom pochybujem.

24.10.2017 | 16:29:06
dadinka

Páni! Tady se rozjela debata. A stačilo pochválit Iris jako postavu xD.

#56 HellTsuku
24.10.2017 | 16:34:37
HellTsuku

#55 dadinka: Akorát, že se to stočilo na rozhovor o Darkseidovi :D už vím co je Iris ona je Darkseid nebo jeden z jeho poskoků, má za úkol zničit hrdiny s Arrowverse :D

24.10.2017 | 16:47:56
Mesyas

je úplně otravná, ať už ji zabijou

24.10.2017 | 18:16:39
totti

Ak už musíte písať takéto články, tak viete, že tá dotyčná postava je zlá postava.

24.10.2017 | 18:36:57
Carnage

#33 Rubi: Jo aha tak multi účty? Dobrej paranoia…podle mě, seš chlap zase.

24.10.2017 | 18:37:32
Lex Luthor

Sára je bisexuální hrdinka což znamená, že se jí líbí muži i ženy.
#32 totti: Odkazoval jsem na Felicity a Iris jinak vedlejší ženy se kterými chodili mi ani nevadili

24.10.2017 | 19:47:40
Lex Luthor

Felicity a Iris se jinak občas v seriálu chovají jako krávy a cítí se vždy ublíženě, když před nimi někdo něco tají obvykle jejich hrdinové, jako by oni nikdy neměli tajemství, která si chtěli nechat pro sebe. Ostatní přítelkyně byli v pohodě sice tam byli krátce, ale chovali se rozumněji myslím, že kdyby tam byli díl nevadili by mi.

24.10.2017 | 19:52:38
Simir

#27 Carnage: A to že udělali z naší Caitlin Killer Frost nikomu nevadí… zajímavý :D ta taky není ze země 2.. a přesně to z ní udělali.. zlou Caitlin ze země 2.

24.10.2017 | 19:57:40
I Like Al Sah-Him

SOm tu jediný kto chce vedieť čo všetko sa Barrymu stalo v tej Speedforce? Resp. jediný kto čaká že sa mu vrátia spomienky na ňu? Mohol by napr. vysvetliť frázu „This house is bitchin“ :D A keď už sme pri tých otázkach, teraz je rýchlejší ako predtým, keďže zrejme čerpal rýchlosť zo zdroja, ale je tá jeho nová rýchlosť zvýšená už nastálo? :D

24.10.2017 | 20:16:22
meya

já myslela, že se ty články většinou překládají z anglických fanwebů a né že to vždycky vymýšlí, nebo se pletu?

24.10.2017 | 21:04:46
dannymoro58

Ty vaše nazory mě fakt štvou… Reknete mi kdyby Iris zemrel co by Barry udělal? By byl na temné straně.. Trochu premyslejte.. :D Navic budte radi ze tento serial existuje… Podle me v tomto sérii se zklidní a zlepší..

#66 Lex Luthor #67 Hed94 #95 Janine
redaktor
24.10.2017 | 21:12:36
Lex Luthor

#65 dannymoro58: můžeme jen doufat Iris bych uvítal jako vedlejší postavu, která se občas objeví jako novinářka a Barryho holka.

24.10.2017 | 22:02:08
Hed94

#65 dannymoro58: Právě že vůbec… Iris měla zemřít… tím měla skončit třetí serie… a v poslední scéně by mu večer v jeho emo náladě zavolala telefonem slečna, která by se představila jako Iris West.

V novinách přece neviděl její fotku, proto logicky nemusí ta jeho Iris West být tou jeho budoucí Iris… Tím by přidali nehoráznej prvek dramatu, zbavili by se naprosto retardované postavy a měli šanci to napravit.

Ale ne… my tu musíme mít seriál pro děti.

#78 ksanzi10 #82 minnie_mouse
25.10.2017 | 12:06:30
Mou

pryč s ní… měla umřít a vrátit se Patty ♥

25.10.2017 | 12:14:57
Lex Luthor

vzhledem k tomu co zase předvedla v dnešní epizodě musím nesouhlasit s bodem 4

25.10.2017 | 12:49:36
KaraSnowAllen

#33 Rubi: To není pravda. Laurel Lance byla taky Oliverova holka, byla tam dlouho a dlouho s ním měla vztah, přesto mi nevadila a obrečela jsem jí. Caitlin, taky postava, co je tam dlouho, ta by mi podle této logiky měla jít už taky na nervy, i když s Barrym nechodí, tak je to holka, co je tam dlouho a vsadím se, že nějaké techtle mechtle s ním jednou bude mít taky, ale nejde, mám jí naopak radši než kdykoliv předtím. Lois Lane ve Smallvillu – přišla později, ale zůstala do konce seriálu, byla to též holka superhrdiny a též mi nevadila, to samé Lana, kterou naopak komiksově vůbec nemusím, seriálově je fajn. To není o tom, že holka superhrdiny je tam dlouho, ale že se její postava začíná cpát do popředí a vše se točí okolo jejího dramatu se superhrdinou(přes­tává mít vlastní zájmy a život venku, najednou ví všechno lépe než ostatní), neustále telenovelovské žvásty, kolikrát nelogický scénář, co na ní hodí mnohem horší světlo. Ty postavy dokurví špatné psaní, které se chce zavděčit vyznavačům shippingu(pač CW sledují převážně puboši), né fakt, že ty holky jsou tam dlouho.

#72 Lex Luthor #73 Rubi #76 HellTsuku
25.10.2017 | 16:52:13
Koubas12

2, 4, 5: blbost...... 3: kéž by

25.10.2017 | 19:18:15
Lex Luthor

#70 KaraSnowAllen: jo souhlasím s tebou

#73 Rubi
25.10.2017 | 19:27:59
Rubi

#70 KaraSnowAllen: #72 Lex Luthor: Ani jeden jste tu asi nebyli na Edně před třemi lety když se tu hejtovalo na Laurel a přála se jí smrt … anebo jsem si to možná vymyslela když jsem ji tu bránila proti lynčování … hm asi už stárnu .. je na čase to tady zabalit, stejně se tu za tu dobu vůbec nic nezměnilo, jenom ta nenávist je možná ještě větší a s tím nechci mít nic společného

#74 KaraSnowAllen
25.10.2017 | 19:50:17
KaraSnowAllen

#73 Rubi: Ona se tu Laurel klidně hejtovat mohla, od Olicity fanoušků, kterých tu bylo dost mě to ani nepřekvapuje(né samozřejmě jen ti), nicméně konkrétně já jsem jí měla furt ráda a pokud byla hejtovaná, tak bych řekla, že důvod k tomu byl – měla momenty, kdy byla dost protivná, ale aspon byla užitečná, jedno zda jako právnička či začínající superhrdinka – v obou případech to nebralo tolik prostoru, jako u Fel nebo Iris, hodně věcí u ní vzniklo přirozeným vývojem, ne nějakým najednou. Navíc jako na Black Canary už jsem u ní stížnosti neviděla, spíše na její alkoholové období, ze kterého se dostala. Pak jsem uvedla ještě další dva příklady. Jediné, co jsem chtěla vyjádřit je to, že postava nemá podle mého názoru nějaké datum spotřeby, ale spíše to, že tvůrci tu postavu začnou nějak nepřirozeně lámat, všeobecně jí začnou psát špatně a pokazí celý dojem. Však Felicity tu taky každý líbal prdel, dokud to byla ta chytrá, brejlatá ajtačka a nerdka, co když si sundá brýle a rozpustí vlasy, je z ní kus. To bylo ale v období, kdy byla samostatnější, jakmile se stala předně Oliverovou milostnou známostí a řešila furt dokola drama okolo vztahů, pofnukávala, tak už byl průser. Jo no, vítej na internetě, nestárneš, tak to tu prostě chodí.

#75 Rubi
26.10.2017 | 9:47:28
Rubi

#74 KaraSnowAllen: ale jo, protože to vypadá že tady píšou samý 20 letý puberťáci a to já fakt nejsem :D ..... mohl by mi prosím někdo z adminů napsat koho mám oslovit aby smazal můj profil? v nastavení tato možnost není

26.10.2017 | 12:48:57
HellTsuku

#70 KaraSnowAllen: SOuhlasím, leč o nemá moc smysl vysvětlovat člověkovi, který to chápat nechce.

26.10.2017 | 17:33:55
ksanzi10

ok, máš pravdu, ale v posledných dielach sa chová ako namyslená kráva. Akoby pre Barryho nemala pochopenie

27.10.2017 | 14:11:20
ksanzi10

#67 Hed94: akože by boli dve, ktoré majú rovnaké mená? akože len náhoda? Alebo by sa naklonovala? Prosím ako si to myslel(a):?

27.10.2017 | 14:16:11
ksanzi10

#37 league: no a?

27.10.2017 | 14:19:04
Lex Luthor

To co předváděla ve smolné epizodě bylo taky k smíchu Barry vezmeme se, vezmeme se a pak tam celý díl byla ve svatebních šatech a nikomu z týmu to nepřišlo divný nikdo tam třeba neřekl jé vy dva jste se vzali

28.10.2017 | 21:02:58
minnie_mouse

tak tohle byl hodně špatný vtípek :D psychicky odolná?? cože?? Iris?? ta Iris, co se jen v posledních dvou dílech psychicky zhroutila?? že vyčítala Barrymu, že ji opustil?? přitom on jen zachranoval svět…bože :D to je vážně vtip…

29.10.2017 | 7:00:18
minnie_mouse

#67 Hed94: to by byl seriál na který bych se s chutí dívala :)

29.10.2017 | 7:02:00
elsadistico

Iris je fajn :) to scenáristi z nej robia blbku… Ale určite by som ju radšej videl hrať vo filme pre „dospelých“ tam by sa hodila perfektne …ehm..

31.10.2017 | 9:49:56
Lex Luthor

V dnešním díle taky dobrý, uviděla roztáhnutého Plastic Mana a úplně z toho šílela a vřískala tam.

1.11.2017 | 14:23:47
Janine

:D děláte si prdel? dyť to je jen alibismus!!!! – skutečná ženská „hrdinka“, která nemá superschopnosti a není skutečně (ani od otce) nijak trénovaná je Felicity v Arrow – která je skutečně chytrá i krásná, Iris měla celou sérii pod nosem Barryho a nikdy ji při jejích „super novinářských“ schopnostech nic nedošlo . takže tímto vyvracím a odporují označení „hrdinka“ a „pěkná, ale i chytrá“ další co: jak jako „silná i po psychické stránce“? dyť pořád fňuká! když to není kvůli Eddiemu, tak eee a já byla půl roku bez Barryho a ee to bylo těžký, ale jak bylo jemu ona moc neřešila… „ochotná umřít“? kdo z těch všech super hrdinů není (počítám i takového Cisca nebo HR, který kvůli ní umřel) jediný co tak možná motivuje barryho, ale to proto, že je do ní zamilovaný ne proto, že by ona sama o sobě doelda motivovat (její proslovy sou pro mě mnohem míň motivační než např. proslovy ReverseFlashe nebo schopnost Joea motivovat své děti k tomu nejlepšímu) tento článek spíš nahrál mé náladě ANTI-Iris, protože to sou sakra blbosti co sou uvedeny jako důvod, že za něco stojí

7.11.2017 | 18:58:29
GreenDragon

#14 dadinka: No ještě, že málem

12.11.2017 | 9:57:12
Shakki

Abych pravdu řekl Iris je hlavní důvod proč jsem přestal Flashe po druhé řadě sledovat a vztah Felicity a Olivera proč jsem Arrow vydržel jen do 5. řady. Jakmilet tvůrci začnou shippovat postavy mezi sebou, tak je to obrovský průser. A stejně tak jak po Sáře začali dávat Olivera s Felicity dohromady, vytušil jsem že to samé udělají s Barrym poté co mu Patty dala kopačky. Když se shippuje vedlejší postava s hlavní, je to vesměs v pohodě. Tvůrci s ní většinou nemají velké plány, vesměs je to uvolněné, ale jakmile je to mezi hlavními postavami, stane se z toho v lepším případě Ted a Robin z HIMYM, v horším Ross a Rachel z Friends. Obecně nechápu proč tvůrci tuto stránku dramatu nemají nějak promakanou a proč ženské se povětšinou začnou chovat jako slepice. To není jen u Olivera a Felicity, či Barryho a Iris, je to i u Supermana, je to u Ironmena, Spidermana – dokonce na několik variací. Vyjímkou je snad Batman, který do konce života bude snad starým mládencem :-). Vážně tato stránka mě na komiksových zpracování docela vadila. Nevím zda to tak vidí scénaristé, jestli to lidi chtějí (dle ohlasů na netu asi ne) nebo zda je to v rámci feminizace společnosti…které si žádá chytré, soběstačné a sebevědomé ženy – když to tak chtějí, proč se tedy neustále lepí na ty hrdiny :D.

16.11.2017 | 3:56:36
Chomy/Ema

#12 Kubc6a: Fakt vtipné :D

1.12.2017 | 18:52:31
Skylar

#21 Lex Luthor: samozrejme, že priateľky superhrdinov budú kolektívne nenávidené skoro všetkými diváčkami. Pretože tým mrchám závidíme ich chlapov! :-D :-D :-D Prečo ich neznášajú muži, to je záhada. :-D

#94 Janine
17.12.2017 | 22:47:28
katula456

dokud nezačala chodit s barrym tak jsem ji měla ráda ale od tý doby mi tam nějak překáží

22.1.2018 | 17:38:08
Wolfenstein

Kdo je tu nejvíc nafintěnej a nejvíc k ničemu? Iris West. To i přítelkyně Joa je užitečnější. Mě spíš mrzí, že Cisco ani Caitlin nedostávají tolik prostoru, kolik by si zasloužili. A to všechno na úkor Iris West. Nehledě na to, že bych si přál aby tým Flash vedl spíše Harry než Iris. Má hodně zkušeností a je tam narozdíl od ní k něčemu. Nevím jak Vás, ale mě už tým Flash začíná vcelku unavovat. Cisco a Caitlin skoro nepoužívají své schopnosti a vede je ta nejzbytečnější osoba z celého seriálu. Jsem rád, že vypadnul Kid Flash, ten mi tam taky delší dobu vadil. Pořád se akorát snažil srovnávat s Barrym, ale prakticky nikdy v ničem lepší nebyl. Já bych byl rád, kdyby tým Flash tvořili Joe, Harry, Caitlin, Cisco a občas by se na scéně mohla ukázat přítelkyně Joa nebo Kid Flash. Docela bych i uvítal nějaký ten díl s Jesse Quick. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Iris nic neumí, do všeho kecá a její postava se nikam nevyvíjí. Skoro jí nevídáme se smát nebo mluvit smysluplně. Akorát z ní skoro pokaždý vypadne něco, co vůbec nikoho nezajímá.

27.1.2018 | 23:54:34
Jay'scob

obyčejná hrdinka ? spíš obyčejná ženská která není krasná a chytrá je průměrná a hnusná vůbec mě ta herečka nepřipomíná Iris West a vůbec mě tam nesedí a to že je odhodlaná zemřít proč teda nechcipla když ju měl probodnout savitar když je tak „odhodlaná“ chudák HR. Závěrem bylo by lepší kdyby měl Barry jen její fotku na krbu.

25.2.2018 | 12:04:13
Janine

proč se furt tenhle článek jako první nabízí v „nepřehlédněte“ (už otravně dlouhou dobu) ?? názor na iris to u nikoho stejně co tam vidím nezměnilo, spíš naopak… a kdyby ji vzal savitar, jak byl plán dobře tak – aspoň by vytvořila prostor pro (snad) lepší postavu…ze všech postav ve Flashi Iris je ta nejmíň zajímavou výplní a důležiostí (barry má kolem sebe tolik lidí, že ji ani nepotřebuje, jen to tak moc dobarvují)

2.3.2018 | 13:36:43
Janine

#89 Skylar: vtipálku :D aaano Iris mě sere, aaano Barry je sweet.. ale Oliver z Arrow je zatraceně hota a Felicity naprosto zbožňuju v mnoha směrech (mimo to, že Felicity je dost podstatná pro tým arrow, což iris nemá podstatu vůbec – skrz její vlastní zásluhy a přičinění)

2.3.2018 | 13:39:18
Janine

#65 dannymoro58: my máme přemýšlet nebo ty? představ si, že prostě ne všichni souhlasí s existencí Iris West ve Flashi – jak říkám, sama se ničemu nepřičinila, jedinou kliku má v tom, že ji má rád náš superhrdina, ale sama o sobě nestojí prostě za nic moc .. (spíš to nic)

2.3.2018 | 14:08:00
Venous4

prvni bod ztraci smysl protoze ta m*kd v dalsim dile nafasuje oblek

11.3.2018 | 17:30:40
ales551

A kde je seznam 20 věcí, na kterých nesnášíme na Iris?

#98 Edvin
6.9.2018 | 11:16:14
Edvin

#97 ales551: Jenom 20? Já bych se snadno dostal klidně i na 50 :D

26.10.2018 | 19:02:59
JoeySid

strašná postava, díky ní je seriál jen tak tak sledovatelný

31.1.2019 | 18:00:51
Mou

Stejně je zajímavý, že ji tolik lidí nesnáší (vedlejší postava, která je tam od začátku, hlavní love linka) – podle mě vlastně není žádný hlavní důvod, proč ji nesnášet… jsem z té postavy zmatená, přijde mi nejmíň propracovaná v seriálu, mám z ní pocit, že tvůrci pořádně nevěděli, v jakém světle ji ukázat a tím vznikl mišmaš. Proto mě zajímá: VÍTE NĚJAKÝ DŮVOD, PROČ JI NEMÁTE RÁDI? A teď beze srandy se zkuste fakt zamyslet. Já ji třeba začala nesnášet v momentu, kdy si z ničeho nic uvědomila, že Barryho strašně miluje a je její největší láska. V té době tvůrci zničili vztah Barryho s Patty, který byl podle mě skvělý – super chemie, super dějová linka, pro mě nejlepší časy Flashe. Patty pro něj byla tou pravou, ale tvůrci vervomocí chtěli B+I, ale tím pádem to k tomu měli aspoň minimálně směřovat. V tom momentu, kdy je dali dohromady, to Iris jako postavě strašně ublížilo.

19.3.2019 | 10:45:40
domin04cze

Iris NENÍ a NEBUDE skvělá postava… Nic neumí, nic nezvládne… Je to jen emocionální přítěž pro Barryho, kterej ve třetí sérii udělal vše aby jí zachránil. Jediné co umí je komandovat a když jí něco smysluplného z té pusy vylítne, tak je to většinou stejně k ničemu a Teamu Flashe to nepomůže.

23.4.2019 | 19:34:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama