The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Upoutávka k epizodě The Elongated Knight Rises

Upoutávka k epizodě The Elongated Knight Rises

Do města se vrací Trickster, a když je teď Barry mimo hru, tak musí povstat nový hrdina. Tím hrdinou není nikdo jiný než Ralph Dibny. Podaří se mu překonat strach a stát se tím, kdo bude chránit obyvatele Central City?

18 1
17.1.2018

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /27

God of war

Proč se DeVoe musel prevtelit do černocha že takhle vypadal líp že ztoho udělali kravinu už DeVoe bez helmy a bez křesla. To je ještě horší záporak než Savitar.

#2 Lex Luthor #19 stragen
17.1.2018 | 18:32:14
Lex Luthor

Vibe a Killer Frost, jako dělají co, jen tak si sedí za stolem.
#1 God of war: Bohužel asi museli zaplnit kvóty

#3 Monoceros #5 Stardos
17.1.2018 | 19:02:34
Monoceros

#2 Lex Luthor: Caitlin jasně řekla že nechce být Killer Frost, převtěluje se do ní jenom v opravdu nutném případě, Ciscovi schopnosti nemají takovou sílu aby čelil všemu … to pořád musíte mít na všechno připomínky? Elongated Man je podle komiksu pomalu nejdůležitějším parťákem Flashe takže je zřejmý že bude mít více prostoru

#9 Dirrow
17.1.2018 | 19:22:16
mima33

Že bude mať Ralph viac priestoru mi ani trochu nevadí, vadí mi však to prevtelenie DeVoea do toho mladého. Fakt si na to neviem zvyknúť a irituje ma to. Okrem toho, celý Barryho súdny proces bol dosť mimo :/ Doživotie dávajú v Amerike málo komu a na to, že Cecile má byť najlepší advokát v meste, tak mi bola s tým jej „Barry is a good person“ akurát tak na smiech.

#6 Ananas #7 Stardos
17.1.2018 | 19:51:15
Stardos

#2 Lex Luthor: No mladý Trickster je unesl, takže už vidím, jak to tam budou zachraňovat :) A hádám, kdyby Dominic byl běloch, tak takhle blbou poznámku mít nebudeš. Trošku vnímat epizody, Thinker by dřív nebo později ve svém těle umřel. Dominicovy schopnosti mu umožňují bez fyzických prpblémů snést jeho chytrost

17.1.2018 | 19:51:55
Ananas

#4 mima33: No tak som zvedavý, ako ho teda mala obhájiť keď ho policia našla pri mrtvole na ktorej mal svoje odtlačky a vražednú zbraň na ktorej boli tiež jeho odtlačky + svedkovia hovorili proti nemu, čo mala teda spraviť ? Rád si to vypočujem.

#8 RhaeLin
17.1.2018 | 19:54:35
Stardos

#4 mima33: To good person bylo asi jediné, co měli, když Barry odmítl svědčit. Ani nejlepší advokát z procesu, kdy jeho klient nemá žádné aliby, nemají žádné protidůkazy a k tomu i odmítá svědčit, nevykouzlí výsledek. Mohli jít právě tou insane cestou, domluvit se na dohodě a nebo se přiznat s identitou, jemže Barry na všechno Cecile řekl ne. Z tohohle fakt výhra nevzejde :D

#8 RhaeLin
17.1.2018 | 19:55:41
RhaeLin

#6 Ananas:
#7 Stardos: Našli pod nehty Barryho DNA, ten ale nemohl mít žádné škrábance. Takže jedna nesrovnalost, na kterou mohli snadno poukázat. Nechat svědčit jeho přátele a známé jako ‚character witnesses‘. Nadhodit spolupráci s Flashem na případu Thinkera, což mohl dosvědčit Joe, spolu se svědectvím o charakteru by to vysvětlilo to obtěžování, ale mělo by to mluvit proti vraždě. Prostě vytáhnout něco, co by poskytlo ‚reasonable doubts‘. Tvůrci prostě chtěli nechat Barryho zavřít, ale ta nečinnost lidí kolem něj byla fakt smutná, přizpůsobili je příběhu a trochu jim tím vraždí charaktery, zvlášť Cecile a Joea, kteří prostě mohli přijít s něčím víc. I kdyby pak Barryho odsoudili, alespoň by tam byla nějaká snaha.

#11 mima33 #15 Stardos #18 Ivčí
RhaeLin
17.1.2018 | 20:24:13
Dirrow

#3 Monoceros: Killer Frost narozdíl od Viba tu sílu má, ale jak říkáš. Nebude se převtělovat kvuli boji s někým kdo asi není metačlověk, je to jen takový herec, na kterého stačí Vibe, ale pokud ho neporazili sami tak to znamená že umí použít něco jak je odrazit, proto je nelogický tam motat ptencionálně nestabilní vražedkyni

17.1.2018 | 20:28:10
Lex Luthor

Bez tak celý soudní proces zmanipuloval Thinker díky své nové schopnosti telepatii-

#12 Ingimir
17.1.2018 | 20:39:52
mima33

#8 RhaeLin: presne. Prísť sa dalo v tomto prípade so všeličím, čo by Barrymu pomohlo. Na tie škrabance som myslela celý čas odkedy sa spomenula Barryho DNA pod nechtami DeVoea. Aj malé decko by to trklo. A tiež nechápem prečo Barryho absencie v práci neospravedlnili aspoň tým, že pomáhal Flashovi. Tým mohli ospravedlniť aj ten 6-mesačný pobyt v Čechách. Jednoducho – pubertiak by to v realite zvládol lepšie.

17.1.2018 | 21:13:34
Ingimir

#10 Lex Luthor: to nám, prosím ta, vysvetli ako

#13 Lex Luthor
17.1.2018 | 22:52:29
Lex Luthor

#12 Ingimir: Když máš telepatické schopnosti můžeš ovládat mysl ostatních. Stačí jim vstoupit do mysli zadat jim příkaz a oni ho splní. Pro Thinkera není problém ovlivnit telepaticky porotu a zaplatit si drahého právníka, který by spolehlivě dostal Barryho za mříže

#16 Stardos
17.1.2018 | 23:20:08
legendarz

Mohl by se tam objevit Jay Garrick a vnest do toho trosku světla a vytahnout Barryho z kaše :)

17.1.2018 | 23:41:42
Stardos

#8 RhaeLin: No to by se potopil ještě více. Řekl by teda, že spolupracuje s Flashem, řekl by to dejme tomu nějaký další svědek, třeba Cisco. Jenže jak se doloží pravda? Advokát Marlize dokázal rychle smést svědectví kapitána Sighna jen na faktu, že dříve kryl Barryho. Myslím, že by mu nedělalo problém udělat podobnou věc se Ciscem, zvlášť když jsou to kamarádi. Nadhodili by tu danou spolupráci – opět bez svědectví Flashe o ničem důkaz. A Flash by musel vysvětlit, že je DeVoe ten špatný. Jenže to by se těžko dokazovalo, i když se jedná o Flashe. Lidi, to že Flash zachraňuje město, neznamená to, že mu všichni budou řešit nedoložené věci. Musel by říct, jak na to přišli (někdo z budoucnosti nám to řekl), proč si vybrali zrovna Clifforda, proč ho neustále stalkovali i když na něj nic neodkazovalo a atd. DNA pod jeho nehty nemusí znamenat, že ho škrábal. To jen tak nadhodil ten advokát, aby více dojmul porotu tím, že se vozíčkář bránil za každou cenu.Chce to reálný pohled na věc. Tohle je soud, kde se hraje hlavně na důkazy, nepodložené výpovědi nehrajou skoro žádnou roli. Ta nečinost mohla být způsobená tím, že Barry nechtěl říct nic. Jak řekl, všichni jeho blízci by měli na sobě terč, kdyby prohlásil, že je Flash.To stejné by bylo i v případě, že by sám sebe prohlásil za Flashe. Prostě Barry nechtěl do tohohle procesu zatahovat Flashe. Abych ale jenom nebránil, za mě byla naprosto nelogická výpověď Marlize o Dominicovi. Tohle mohla Cecile více řešit, např. že by nechali předvolat Dominica. Protože odůvodnit poměr tak, že to manžel chtěl je naprostá hloupost, a zvlášť to můžou potvrdit jen potenciální podezřelí

#17 Stardos #22 Lex Luthor
18.1.2018 | 0:31:07
Stardos

#13 Lex Luthor: Dominic umí číst myšlenky, nedokáže nikoho ovlivňovat. Rovnou mohl třeba ovlivnit Barryho, aby se přiznal.

18.1.2018 | 0:32:30
Stardos

#15 Stardos: *prohlásil za Flashova pomocníka

18.1.2018 | 0:34:29
Ivčí

#8 RhaeLin: To DNA bylo DeVoa – pod Barryho nehty, nikoli naopak. Je to tam tak zmatečně řečeno. Takže DeVoe klidně na sobě škrábance mít mohl.

18.1.2018 | 0:38:30
stragen

#1 God of war: Do vsech serialu v posledni dobe cpou cernochy a homosexualy. Nic proti nim, ale uz je toho moc, kdyz to clovek vidi vsude.

18.1.2018 | 8:53:32
Monoceros

Přiznávám že se mi Clifford líbil daleko víc když ho hrál předchozí herec (nevím jméno a ted se mi ho nechce hledat :D) ale zase na druhou stranu tím že má jiné tělo vznikla dokonalá zápletka a tak pěkně nahráli tu vraždu na Barryho, že je to prostě dokonalý … kam se hrabou předchozí záporáci, tenhle mu alespoň pořádně šlápl na krk a to já strašně beru :D Epizoda byla fajn, trošku jsem se bál že nakonec ještě vytáhnou na světlo že Barry ted coby necitelný vrah mohl třeba v minulosti falšovat důkazy a mohli zpochybnit jeho případy … ani bych se tomu nedivil :D jak už někdo nadhodil …plně souhlasím s teorií že zrychlení Iris s Barrym v této epizodě způsobilo to, že je Iris těhotná

18.1.2018 | 10:41:47
Holldir

Nechápu proč vůbec scénáristi napsali tak dementní scénář. Šoupnout ho na čas za mříže jen pro napnutí děje, ale jen na pár dílů. Zásahovka v čele s kapitánem stanice plně vyzbrojeni šli na kafe k Barrymu neohlášeni a ještě mu k tomu vykopli dveře. Tam ho našli čirou náhodou nad mrtvolou. Tomu říkám originální nápad. Nu což tohle tomuto seriálu upřít nemůžu. Originalita těch nejretardovaněj­ších nápadů

18.1.2018 | 12:43:29
Lex Luthor

#15 Stardos: jo souhlasím

18.1.2018 | 15:57:24
marecek8

Jediná vec, ktorú mohol aspoň Barry urobiť, bolo pri príchode polície utiecť, aby ho nevideli rovno nad mŕtvolou, potom by sa s tým niečo možno dalo urobiť, tím by mu nejaké alibi poskytol, ale už tento nevysvetliteľný krok ho totálne potopil. Ako chápem, že nechcel utekať, ale zas nemusel utiecť nastálo, úplne by stačilo, aby na začiatok nebol videný s mŕtvolou. xD

A to, že nechcel, aby všetci vedeli, že je Flash by som bral, ak by tá jeho identita bola skutočne tak tajná, ale koľko ľudí to už vie, to ani nebudeme rátať. :D Dúfam ale, že aspoň kapitánove detektívne schopnosť nebudú zahanbovať a časom príde na to, že Barry je Flash. Naposledy Flasha videli v deň, keď Barryho zavreli do väzenia… čo sa s tým Flashom asi tak stalo. :D

#25 Baltik
18.1.2018 | 23:47:46
WinterIsComing

Proc Barry neodstrani DeVoea/Dominica ? Proc kdyz s nim mluvil ho necapl a nedal do toho jejich vezeni,na jinou zemi ho nehodili,neod­stranili ho nejakym zpusobem ? Ma x moznosti co udelat a on se s nim normalne bavi a necha ho odejit,nechapu toh­le

#25 Baltik
19.1.2018 | 1:13:28
Baltik

#23 marecek8:
#24 WinterIsComing:

Protože by neměli co točit.

#26 marecek8
19.1.2018 | 9:30:52
marecek8

#25 Baltik: Veď jo, chápem, ale toto nemôže ospravedlniť každú hlúposť. :D Dalo sa to urobiť aj sofistikovanejšie a hlavne bez toho, aby to vyzeralo, že Barry je už opäť neschopný debil. Mne to veru príde, že neustále podceňujú inteligenciu diváka a najmä postáv, ktoré sú v jeden moment geniálne, aspoň, čo sa týka ich nápadov a riešení a potom odrazu sú úplne zbytoční a neschopní.

19.1.2018 | 17:48:04
Lex Luthor

Barry je prostě poslední 2 série úplně blbej stejně, jako jeho kámoš Oliver

23.1.2018 | 22:18:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama