The Flash
88/100 - 561×

The Flash

Spin-off seriálu Arrow. Mladý vědec Barry Allen byl zasažen bleskem a získal neobvyklé schopnosti, které z něj udělaly nejrychlejšího muže planety.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
9 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Grant Gustin (Barry Allen), Candice Patton (Iris West), Jesse L. Martin (Joe West), Danielle Panabaker (Caitlin Snow), Carlos Valdes (Cisco Ramon), Danielle Nicolet (Cecile Horton), Danielle Panabaker (Frost), Kayla Compton (Allegra Garcia), Tom Cavanagh (Harrison Wells ze Země 2), Tom Cavanagh (falešný Harrison Wells), Brandon McKnight (Chester P. Runk), Hartley Sawyer (Ralph Dibny), Keiynan Lonsdale (Wallace West), Jessica Parker Kennedy (Nora West-Allen), Rick Cosnett (Eddie Thawne)

Upoutávka k epizodě The Race of His Life

Upoutávka k epizodě The Race of His Life

Zoom vyzve Flashe k souboji, proto Barry jeho nabídku jednoznačně přijímá. Kdo vyhraje souboj rychlíků?

26 1
22.5.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /23

Billy the Kid

zoom- Run barry run- něco jako Wells v první serii :)

22.5.2016 | 16:09:05
legendarz

na zooma moc lacine nejaky zavod … dle me v tom bude neco vic … to nebude jentak

#7 komja
22.5.2016 | 16:28:51
Ralen

Trošku mimo, ale taky Vás na tomto seriálu štve, že Barry a i ostatní rychlíci ani zdaleka nevyužívají svůj potenciál. Například Barry by to s každým meta člověkem mohl skoncovat během vteřiny, stačí jedna rána někam do spánku, nebo nějaká omračovací zbraň a je po problému. Barry je o tolik rychlejší, že by se jeho oponent nestačil ani pohnout a bylo by po něm. Nebo například jeho souboj s Arrowem, Barrymu by stačilo vzít Oliverovi dva šípy, ten by ho ani náhodou nedokázal zastavit a zabodnout mu je třeba do nohy, když by ho nechtěl zabít. Nebo souboj se snartem, mohl k němu přiběhnout mnohem dřív, než Snart vůbec stiskl spoušť a vyřídit ho, ale místo toho vždycky běhá kolem každého záporáka vždycky jak osel dokud ho ten svou schopností náhodou netrefí a okamžitě porazí…

#4 legendarz #5 Amper #6 Aidamos #8 ARROWCZ
22.5.2016 | 16:46:15
legendarz

#3 Ralen: neco jako zoom kdyz vyridil tu hromadu policajtu a pak zabil danteho.

22.5.2016 | 16:58:39
Amper

#3 Ralen: Je to stejný jako v komiksu. Myslíš si, že by ho udělali nesmrtelným a s každým by vyjebal za 10 min? O čem by to pak bylo? Ten komiks musí taky nějakou dobu vydržet jako seriál v TV. To máš stejný jak s Batmanem nebo Supermanem. S tím se budeš muset smířit.

22.5.2016 | 17:12:44
Aidamos

#3 Ralen: už toho mám dost, celý dvě série so n tohle někdo stěžuje, neříkám, že nemáš pravdu, ale sakra když ti to vadí, tak na to nekoukej, ale pořád omívat dvě série to stejný, to je taky na hlavu

22.5.2016 | 17:27:37
komja

#2 legendarz: já si myslím, že za tím bude to co viděl Cisco a že ten závod bude zástěrka pro to, aby Zoom zničil Earth-2 :/

#9 legendarz
22.5.2016 | 19:37:33
ARROWCZ

#3 Ralen: myslím si to samé

22.5.2016 | 19:52:21
legendarz

#7 komja: pak by se mohl Barry nasrat, cestovat casem, rozbit zooma, zachrnit papinka a udelat zase nejakou trhlinu :) treba k Super Girl :)

22.5.2016 | 20:23:55
Edvin

No, ono je vlastně docela dobře vysvětleno, proč Barry nemůže svou rychlost v boji používat naplno.

  1. Nadlidská rychlost neznamená nadliské reflexy.

To že jsi rychlejší než kulka, neznamená že se jí dokážeš vyhnout.

  1. Nadlidská rychlost neznamená nadlidskou hustotu svalů.

Zkusili jste někdy plnou silou plácnou do vody? Ta voda se pak zdá docela tvrdá… Teď si představte, že udeříte 100× silněji… Z vaší ruky by pak moc nezbylo.

  1. Nadlidská rychlost neznamená že můžeš ignorovat momentum.

Flash získává svou rychlost skrze jisté momentum, ale zároveň je tím momentem pohlcen. Trochu to souvisí s bodem číslo 1. Pokud nedokážeš sinchronizovat svou rychlost se svými reakcemi, tak kdyby jsi stál na místě a udeřil rukou příliš rychle, tak rychlost tohu úderu sebou nepotáhne jenom ruku, ale celý zbytek tvého těla a kdyby jsi minul, tak si tu ruku můžeš vážně zranit, nebo dokonce i utrhnout.

#11 Kennymcc
22.5.2016 | 22:13:51
Kennymcc

#10 Edvin: Kamo vsechno spatne :) Flash vnima presne tolikrat rychleji kolikrat se pohybuje rychleji nez clovek. Jinymi slovy Flash muze prakticky stat na miste a ponorit se do „Flash modu“ a brutalne tak zpomalit plynuti casu z jeho pohledu (neni treba aby u toho behal). Navic kdyby tak nebylo, tak by se velmi brzo zabil o nejakou prekazku :) Co se tyce uderu tak skutecne ty velke masivni rany muze delat, jelikoz jeho telo je chrano pred tezkymi fyzikalnimi dopady diky Speed Force. Takze brutalni rychlost uderu prinasi brutalni kinetickou energii s patricnymi nasledky pro svuj cil, nikoli pro Flashe :) V serialu si tato pravidla nekdy malicko zakrucuji/pre­krucuji podle toho jak se jim to zrovna hodi :)

#12 Edvin
22.5.2016 | 23:11:51
Edvin

#11 Kennymcc: Takže podle tvého popisu je Flash vlastně superman, který klidně může probíhat skrze stěny (Kinetická energie na úrovni Mach 2–4 je na to víc než dost velká) a jeho svalová hustota je tak velká, že musí být i neprůstřelný :D

Pokud zrovna není ve „Flash modu“ tak není problém Barryho zastřelit třeba odstřelovačkou. I když má tu rychlost, tak to neznamená, že ji stihne použít. A skutečně máš pravdu v tom, že ho Speed Force částečně chrání, ale jen před rychlostí, ne před nárazy (Kdyby člověk běžel rychlostí mach 2 nebo větší tak ho to rozthá). Je pravda, že seriál si ty pravidla občas překrucuje, ale názorný příklad je třeba jeho souboj s Arrovem (vlastně prakticky všechny všechny Flashovy souboje v seriálu), který by podle tvých pravidel měl skončit za méně než vteřinu.

Pro mé pravidla hovoří více důkazů, protože Flash dostává na budku docela často na někoho, kdo by měl být tak rychlý, že jej nikdo nedokáže zasáhnout. Ať už jde o seriály, filmy, nebo comixy.

#13 Aidamos #15 Kennymcc
23.5.2016 | 0:11:45
Aidamos

#12 Edvin: kámo všude je takový jak říká kolega, jenom tady v seriálu je takový jako říkáš ty, takže so to tu změnili podle svého a někdy dělají z Flashe ňoumu, věřím, že jeho postava bude mít vývoj a naučí se to používat lépe

#14 Edvin
23.5.2016 | 0:41:45
Edvin

#13 Aidamos: Definuj „všude jinde“. V hraném ani v kresleném seriálu takový není, stejně tak ani ve filmu.

Tady můžeš vidět (03:20), že silnější nepřátelé jeho údery prostě ignorují, protože Barry nemůže udeřit dostatečně silně, aniž by se zranil. https://www.youtube.com/watch?…

#16 Kennymcc
23.5.2016 | 2:29:43
Kennymcc

#12 Edvin: Speed Force Flashe nejen chrani pred rychlosti, ale i dalsimi pripadnymi nasledky jeho rychlosti ve vsech smerech. Muzem tu klidne pitvat to, zda je trenovany clovek schopen pesti prorazit poradne tlustou desku dreva nebo i odolnejsi material (diky koncentraci, treninku a soustredeni vnitrni energie na jedno misto). A to je jen zlomek toho co dokaze Flash jez manipuluje s tak obrovskou silou jako je Speed Force. Mimochodem hlavne diky rychlosti je Superman proti Flashovi uplny nic :) Pokud chces brat Flashovi vlastnosti „realne“ tak nemuzes brat „vazne“ tu frasku jak ho presentuji v serialu :) „Realne“ by Flash kazdeho soupere sejmul (omracil nebo zabil dle potreby) v case kratsim nez mrknuti oka, bez moznosti jeho protivnika jakkoli reagovat. Vyborne toto bylo prezentovane ve filmu X-men: boudouci minulost, jak vyresil Quicksilver situaci v te kuchyni. „Realne“ vsichni Snartove, vsichni KingSharkove, vsichny Dr. Lightove, proste vsichni by proti Flashovi dopadli presne takhle :) jak jsem rekl v case kratsim nez mrknuti oka :) Tady jen drobna demonstrace, i pro ty co si furt mysli ze Superman je podobne rychlej jak Flash :) https://www.youtube.com/watch?…

23.5.2016 | 2:56:22
Kennymcc

#14 Edvin: Ano to je jen „chybna“ serialova-komiksova prezentace Flashovych schopnosti. Museji to tak delat, aby bylo s Flashem co resit, jinak by skutecne nebylo co resit :)

#18 Illidan_666
23.5.2016 | 3:03:39
Edvin

Abych řekl pravdu, tak komiksy o Flashovi nemám příliš načtené (ty o Batmanovi a Green Lanternovi mi přijdou lepší [„Blackest Night“ byla přímo epická]) ale zase mám nakoukané seriály, takže jsem to odvozoval primárně z nich.

Ale když už to máš načtené, tak by mě zajímalo, jak je to v případě souboje dvou rychlíků. Chrání je Speed Force i před útoky toho druhého? (Jsou si pak stejně nebezpeční, jako dva úplně normální lidé?)

#19 Kennymcc
23.5.2016 | 3:36:30
Illidan_666

#16 Kennymcc: Koukám že ty svoje teorie píšeš všude :-)

#19 Kennymcc
23.5.2016 | 4:17:29
Kennymcc

#17 Edvin: No je to tak ze jen Speedster muze porazit Speedstera stejne rychlosti. Pokud mas speedstera A pomalejsiho nez Speedstera B, pak sance Speedstera A porazit Speedstera B nejsou velke nebo az minimalni nebo zadne :) On totiz staci ne moc velky rozdil v rychlosti a sance pomalejsiho speedstera jsou pak uz minimalni. Samozrejme je to komiks, takze o nekterych vecech se muzeme jen domnivat jak by asi vypadaly :) Treba otazkou by bylo, zda by si speedsteri dokazali ublizit, kdyby navzajen jeden druheho fazoval :) nebo minimalne na tuto kombinaci/varinatu pouziti schopnosti jsem zatim nikde nenarazil :) Ale jak uz jsem rekl, v serialech/ko­miksech musi speedstery hodne „krotit“ jinak by skutecne nebylo co resit :) Kolikrat to vede k tomu, ze se to nekterym lidem nelibi apod. :) To uz je pak o tom, co se komu libi (nebo co dokaze akceptovat) a jak je napsany scenar :)

#18 Illidan_666: Pisu to co pisu jen tam, kde je treba dane veci radne vysvetlit (kdyz o tom neco vim), tak aby pokud mozno vysvetlily mylne predstavy.

23.5.2016 | 11:31:08
Hed94

Přesně tak… Flash by se svou schopností měl bejt schopnej kohokoliv zabít během sekundy. Stačit by mu na to měl třeba i jen pitomej nůž. Když dokáže chytit hrnek a vrátit ho v klidu na stůl tak proč by někoho nemohl bodnout ? To je asi jako s tim želvákem co kradl mezitím co zpomaloval čas… taky ho nikdo neviděl a v klidu kradl.

Nicméně je jasný, že pak by měli strašný potíže s tim vytvořit nějaké záporáky který se mu mohou rovnat… a tak to hold musej udělat tak, že je Barry mentálně retardovanej a běhá kolem nich.

Každopádně nad timhle člověk prostě nesmí přemýšlet… ale jen si to úžívat jako odreagovačku. Flash je momentálně ze všech těch 4 seriálu dalece nejlepší. Protože když se podíváte třeba na to jak probíhají souboje v Arrow tak se mi chce zvracet. Tam nemaj žádnou rychlost ani nic podobného co by museli krotit, ale stejně nejsou schopní udělat souboje na styl Daredevila, který by do toho byly uplně boží.

23.5.2016 | 21:00:14
Baltik

Diváci stanice CW ale nechcou Daredevila. Proto Arrow a třeba i LoT vypadají, tak jak vypadají. U Flashe to se Zoomem místy tajemně i vypadá.

#22 Hed94
23.5.2016 | 21:28:11
Hed94

#21 Baltik: Já neřikám že to má vypadat uplně stejně… ale ty zápasy sou v Arrow strašně smutný a hned po Olicity je to druhá nejhorší věc co tam je. Něco s nima musí provést nebo bude Arrowovi dál klesat sledovanost.

#23 Baltik
23.5.2016 | 22:45:29
Baltik

#22 Hed94: Arrow je celý smutný.

24.5.2016 | 11:05:52
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Flashe

Seriál The Flash odstartoval svou existenci na podzim roku 2014 a skončil na konci jara roku 2023. Byl tu s námi dlouhých devět let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Flash zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály Arrow, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem The Flash proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama