Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Dočkáme se Blue Beetlea v sedmé sérii?

Dočkáme se Blue Beetlea v sedmé sérii?

Další novinky z castingů nás připravují na příchod dalšího strážce. Teď jím zřejmě nebude nikdo jiný než Blue Beetle.

13 9
31.5.2018

Před několika dny byly odhaleny popisy dvou nových postav, kterých se dočkáme v sedmé sérii. Nyní byl na ně konečně vypsán casting s ještě detailnějšími informacemi, díky kterým můžeme začít hádat, o koho se jedná. Zatímco první novou postavou by měla být mladá policistka, která nenávidí strážce, tak druhou novou postavou bude samotný nový strážce.

Právě onou druhou postavou má být odborník na počítače, který je homosexuál a který má zdrcující minulost. Stanice pro tuto roli hledá muže okolo 35 let, který je europoidní rasy. Popis nově odhalil, že se jedná o inteligentního podnikatele, který si díky své velké kreativitě zajistil úspěch. V minulosti však přišel o nějakou blízkou osobu, což ostatním nedává najevo.

(Blue Beetle v komiksech. Foto: DC Comics)

Tento popis poměrně dobře odpovídá Tedu Kordovi, Blue Beetleovi. V komiksech se také jednalo o podnikatele, který byl velmi inteligentní. Kromě toho se stal samozvaným strážcem, pro kterého je typický jeho modrý kostým se žlutýma očima.

Uvítali byste Blue Beetleovu přítomnost v seriálu Arrow? Ostatně ho fanoušci očekávají už od začátku třetí série, protože velmi podobný castingový popis měla i postava, ze které se nakonec vyklubal Ray Palmer.

Zdroj článku: That Hashtag Show

Diskuze /44

CoRnDuCK

Další policista co nesnáší strážce a Curtis Style Blue Beetle? Ne díky.

31.5.2018 | 18:38:06
Stardos

Bylo by dobré zmínit, že Teda už plánovali do třetí a že Brandon (Ray) ho měl hrát, ale WB nakonec nepovolilo Blue Beetla a proto vzniknul Atom. Vzhledem k tomu, že o film o BB se nebude konat, mohli by ho použít. Je mi jedno, jakou bude mít orientaci, hlavně aby to byl Ted a ne Curtis a Ray v jednom

#6 Xavik
31.5.2018 | 19:30:10
Dethrox

Najprv Spiderman.. ok potom antman.. to som ani nekukal.. teraz blue beetle ?? čo bude ďalej.. ladybird ?? :/ nechápem čo majú s tými chrobákmi.. :D

31.5.2018 | 19:59:50
Norbit882

:D Další buzík… :D :D No to je fór. Co udělat ještě buzernata z Olivera? Nebo by mohli udělat buzeranty úplně ze všech postav. Aby měli všichni tuto psychickou nemoc. A hlavně to pak nezapoměňte v každém díle zopakovat a dát tam co nejvíce buzno scén typu dva buzíci se hádají a pak se usmíří omakáním toho druhého. Když už tam chtějí narvat Blue Beetla, tak aspoň ať ten jeho oblek vypadá jako například v Injustice 2. Tam má parádní oblek. A ať z nikoho nedělají buzeranta. To už fakt není prdel. :D V každým seriálu musí být nějaký buzerant nebo co? Pak ať si nestěžují, že jim lidi za to nadávají.l Tohle už je cílená provokace normálních lidí, kteří se chtějí dívat na seriály bez buzen a podobných narušenců.

#7 Argenium
31.5.2018 | 21:51:12
Norbit882

A příště tam můžou přidat postavu, co bude třeba zoofilní. A nebo rovnou nějakýho pedofila tam můžou dát. Vždyť je to přece taky „člověk“, že?

#9 scorpio
31.5.2018 | 21:52:15
Xavik

#2 Stardos: Však to píšu na konci článku. :D A nemá cenu již řešit, co WB povoluje/nepo­voluje.

admin
31.5.2018 | 22:00:51
Argenium

#4 Norbit882: ať si jsou postavy teplý jak chtějí, mně bohatě stačí když to nebudou říkat pomalu každej díl (Curtis)… pokud vím, tak se Sárou (bisexuálka) lidi problém nemají, s Johnem Constatinem taky ne

31.5.2018 | 22:01:01
Toso11

aj v expanse sú homosexuálne postavy ale to neznamená že to musia každú epizódu pozdvyhovať a stavať na tom dej

#9 scorpio
31.5.2018 | 22:25:40
scorpio

#5 Norbit882: Nastuduj si trochu rozdíl mezi sexuální orientací a deviací. Myslím že by ses z toho mohl docela poučit. Pokud se ti to nelíbí, tak si to přetáčej. :D
#8 Toso11: Plný souhlas. Ono je úplně jedno kdo je a kdo není gay. Jádro pudla je v tom že všechny CW/DC seriály staví děj z docela lví části na mezilidských/em­záckých vztazích a romancích. Když se zrovna nestřílí, neřeší se svízelná situace nebo se příběh zrovna nevěnuje záporákovi a jeho hrozně evil plánům, tak si povětšinou pouze buď ten či ta vylévají srdíčko, utápějí se v depresích a nebo pomocí přátelského sezení, ať už ve dvou či skupinově řeší své komplexy. (Flashi! Karo! To platí hlavně pro vás vy zGleeovaný šílenci!). V tomhle ohledu podle mě nejlíp vyvázly Legendy. Nemlich Kara se věčně chová jak náctiletá s PMS, které zrovna neodepisuje „boi“. Arrow připomíná místy argentinskou telenovelu a Flash je prostě hodně divná moderní rodinka (ačkoliv „strejda“ Harry je fajn). V Legendách je tolik postav že se ty vztahy moc nestíhají takže když, tak jen Ocelář a ta africká princezna (čoko-čoko). Jinak se většinou kopuluje takže víc času na děj, hurá! O 50% ubrat vztahy a nahradit to a injekcí andrenalinu a testosteronu a pro lásku boží trochou realističnosti. V každém fightu se skrývá alespoň 5 situací, ve kterých by některá z postav zařvala, a to docela dementně, třeba ti záporáci. Který ubohý opozdilec jde do pěstního souboje se samopalem v ruce?? Jako by svět zapomněl na Baleovskou Batman trilogii…

#11 Norbit882
1.6.2018 | 2:13:41
scorpio

Prostě jsem tím chtěl říct že to snad jde i s grácií a správnou dávkou dekadence ne? Na tom se snad shodneme všichni. :D

1.6.2018 | 2:18:45
Norbit882

#9 scorpio: Ó jak uvědomělé. Nevím totiž jaký je mezi nimi rozdíl, tak si o tom musím něco zjistit. Děkuji, žes mi ukázal cestu. Teď jenom otázečka. Můžou se rozmnožit buzny mezi sebou? Ne. Takže tím to pro mě je nemoc či již zmíněná deviace. Chodíme snad my heteráci vyřvávat na Prague Pride, že jsme heteráci a máme neustálou potřebu se všude srát s tím, že jsme heteráci? Ne. Protože jsme normální. Buzny nejsou. Stejný je to s debilama, který neví co mají mezi nohama a považují se za opačné pohlaví a jsou hysterický, když je tak někdo nebere.

#13 Kometa #21 Monoceros #41 Tiff23
1.6.2018 | 12:04:22
Stardos

Já zase za normální neberu lidi, kteří nerespektujou druhé. Takže každý je nenormální, z r7zných hledisek ;)

#17 Norbit882
1.6.2018 | 12:41:22
Kometa

#11 Norbit882: Hodně omezené jedinec :)

1.6.2018 | 15:45:34
God of war

Pokud vím dobře tak Blue Beatle pomohl Flashovi ve 23 epizodě zničit ten satelit. To nebyla Nora protože měla fialové blesky. A když už se objevil na castingu tak je to jasné. Jako oni ho zapojili do flashe a nic neřekli ?

#18 Bruce.Kent
1.6.2018 | 16:21:16
God of war

Jinak příště se může objevit Green Lantern oni ho jim možná povolí.

1.6.2018 | 16:40:28
antty

Kdepak byla to Nora. A ano její blesky mají dvě barvy, všiml jsem si toho už v tom díle, kdy se šla podívat za Cecile, když pak odběhla, tak měli její blesky oranžovou a fialovou barvu (jakou měla Iris).

webmaster
1.6.2018 | 16:41:58
Norbit882

#12 Stardos: Jak je mám respektovat, když jsou mi pořád předkládáni? Nebo opět stejný argument… většina buzen to furt vyřvává, že jsou buzny a jak jsou na to hrdí. Komu to jako cpou? Já snad každýmu cpu, že jsem heterák? Takové lidi mám respektovat? Oni si ho nezaslouží o nic víc. Mám respektovat i pedofily a zoofily? To jsou podobní úchylové, stejně jako buzny.

1.6.2018 | 17:20:22
Bruce.Kent

#14 God of war: Blue Beatle se zatím v celém Arrowverse vůbec neobjevil a nikomu nepomohl. Zatím v DCCW vystupovala pouze jeho firma Kord Industries. Nora má mix blesků, oranžové po Barrym a fialové po Iris. Co se Green Lanterna týče, se seriálovým rozpočtem taková postava rozhodně udělat nejde. Navíc když ve Warner Bros nevědí, co chtějí a chystá se Green Lantern Corps. Pokud vím tak dvě stejné postavy v seriálu i filmu vystupovat nemůžou, protože by to zmátlo fanoušky. Proto už v Arrowovi zemřel Deadshot, Amanda Wallerová, Deathstroke odešel do ústraní a dokonce byla v plánu i seriálová Harley Quinn, která se objevila na pár sekund v epizodě o Suicide Squad.

#19 God of war
1.6.2018 | 17:23:30
God of war

#18 Bruce.Kent: Celý sebevražedný oddíl měl být zavřený v Argusu jak bylo v tom filmu a deadstroke se přidá k nim. Prvně se má objevit v novém batmanovi. Ale pořád si nerozdělili práva o všechny záporáky z batmana.

#20 Bruce.Kent
1.6.2018 | 18:55:34
Bruce.Kent

#19 God of war: Pokud vím, tak Deathstroke nikdy v komiksech nebyl členem Suicide Squad. Navíc se prvně už objevil v potitulkové scéně filmu Justice League. DC má práva na všechny svoje záporáky. Pouze nemůžou na televizních obrazovkách používat postavy, které jsou ve velkofilmech.

1.6.2018 | 19:29:51
Monoceros

#11 Norbit882: Docela vtipny komentář od nekoho kdo v Supergirl slinta nad lesbickami.. Hodně dlouhy dvojí metr máš. Priste si tyhle komenty radeji odpusť

#22 Norbit882
1.6.2018 | 22:17:19
Norbit882

#21 Monoceros: Ovšem. Protože tam jsou překrásný ženy, které jsou tou něžnější a smyslnější částí populace. A já jako heterák se vždy podívám na krásnou ženu v takových scénách. Takže osvalená buzna je pro mě krajně nepřijatelná. Už jenom proto, že buzíci jsou nejvíce slyšet, že jsou buzny, jaké že to mají odznaky jejich komunity apod. Lesbičky ne. Takže tak.

#23 totti #24 pigboss #32 Bruce.Kent
2.6.2018 | 8:22:41
totti

#22 Norbit882: Tak lesbičky áno, a gayovia nie? Ty musíš byť strašne obmedzený jedinec.

2.6.2018 | 9:12:21
pigboss

#22 Norbit882: Ty ses hroznej dusevni mrzak

2.6.2018 | 9:13:53
God of war

Když je chlap buzna tak je Uchyl takhle to říkají normální lidi takže kdy mu to strká víte kam tak jsou uchyláci a neříkejte že tohle se vám na tom líbí. Ale je to hrozné číst tady jak se jich zastáváte. Tady se má řešit nový super hrdina a né tyhle věci ale vám by se to líbilo kdybyste viděli v seriálu jak si to Curtis s nikým rozdává jako nevím jak vám ale mě rozhodně ne!

#27 totti
2.6.2018 | 10:29:52
Hed94

Když se na to soudruzi podíváte matematicky, tak seriál má kolem 20 hlavních postav ( Team Arrow včetně záporáků ), uvádí se že 4% populace jsou jiní než hetero, tím pádem 4% z 20 je přesně 0,8 postavy… když to zaokrouhlíme, v seriálu by se měla vyskytovat 1 nehetero postava, ale v seriálu jich je víc… Curtis… Sara… s tímhle novým strážcem dokonce 3 to je už 12% – 3× tolik…

Né teď vážně… mě je upřímně šumák kdo je na co, ale musí to bejt kvalitně napsaný… komu například vadilo v Dr. Housovi, že 13náctka byla bisexuální ? Komu v Luciferovi vadí gay narážky? Komu v GoT vadil Renly a Loras třeba ?

#27 totti
2.6.2018 | 12:46:13
totti

#26 Hed94: Povedal by som, že tvoje výpočty sa nedajú aplikovať na seriál. Celkovo sú 4 % ľudí iných na svete. V danej oblasti to môže byť 5 %, v inej 10%, v ďalšej 1% atď. Čiže nedá sa povedať, že v seriáli mala byť len jedna takáto postava. Zober si príklad z reality. Koľko ľudí poznáš a koľkí sú z nich homosexuáli, bisexuáli a pod. Sú to 4 %? Asi nie.

Ale súhlasím, že záleží od scenáru. Inde to nevadí, lebo je to dobre napísané, len na CW to musia neustále pripomínať, že to začína vadiť.

#25 God of war: A opäť, chlapi to vadia, ale ženy to je ok? Podľa tejto logiky by vám museli vadiť aj lesbičky, ale s tým nikto problém nemá. Tie vaše predsudky sú absurdné. Zmierte sa s tým, že každý je iný.

#28 God of war #30 Hed94
2.6.2018 | 13:23:52
God of war

#27 totti: A proč měl být Roy homouš něco tady o tom bylo napsané nebo to někdo psal.

#29 Bruce.Kent #32 Bruce.Kent
2.6.2018 | 15:47:35
Bruce.Kent

#28 God of war: Ano, herec co hraje Roye Harpera je ve skutečném životě homosexuál. Už jsem připravený jak mu budete nadávat do buzíků a jak všichni co nejsou heterosexuálové mají nemoc… Třeba jsem si nevšiml jak by někdo nadával tomu, že je Leonard Snart z Earth X gay. Vám jen prostě postavy jako Curtis vadí a tak si zlost vybíjíte nad tim že jsou gayové. U takové Sary to nikomu nevadí, ani u Alex ze Supergirl, ale hned jak má muž jinou orientaci tak je buzna, buzík a hetero vedou. Zamyslete se nad svými názory, než začnete komentovat. Vaše argumenty nedávají smysl.

#31 Hed94
2.6.2018 | 16:00:03
Hed94

#27 totti: Souhlasím s tebou… Star City je město v Americe, takže pro přesnější výsledek to chce vzít průměr z Ameriky, kterej se ale město od města liší, stejně jako stát od státu, takže to vezmem kompletně z celých USA… a to je 5,3%

Takže když to upravím… tak z 20 hlavních postav by mělo být 1,06 jiných… stále jsem ale na 1 a né na 3 :D

2.6.2018 | 16:46:56
Hed94

#29 Bruce.Kent: Hele já bych odlišil hejty na homosexuály a hejty na homosexuální postavy v CW světě, protože to jsou dvě dost odlišný věci…

#32 Bruce.Kent
2.6.2018 | 16:50:28
Bruce.Kent

#31 Hed94: Nevšimnul jsem si, že by v tom #28 God of war: a #22 Norbit882: viděli nějaký rozdíl.

#33 God of war
2.6.2018 | 16:58:51
God of war

#32 Bruce.Kent: Já jenom nechci aby bylo v arrow gay porno takhle jsem to myslel já! A to si myslím že by vám také vadilo seriál který sledujete už není o akci ale hlavně o tomhle.

#34 Bruce.Kent
2.6.2018 | 18:15:12
Bruce.Kent

#33 God of war: Vyjmenuj mi jedinou další hlavní postavu přímo z Arrowa, kromě Curtise, která je gay. Pokud vím, tak v každé epizodě se neřeší Curtis a jeho milostné vztahy. Za celou pátou a šestou řadu se to v seriálu řešilo maximálně tak třikrát. Mimo to že seriál není jen a pouze o akci… To si radši zahraj nějakou hru, pokud chceš čistě akci. U takových seriálů, jako je právě Arrow, musíme mít u postav nějaký vývoj a v celé epizodě se Oliver nemůže jenom mlátit a mlátit. Stupidita dnešních lidí mě nepřestává udivovat.

#35 God of war
2.6.2018 | 21:54:22
God of war

#34 Bruce.Kent: Ten jeho přítel policista ale ten to asi nepřežije. A Paul byl. A ještě to vypadá že i Wildog k tomu směřuje podle chování. Jinak když jsem hrál akční hru batman tak tam jsou dobrý záporáci co se hodí do seriálu. A je tam tolik dobrých záporáků kteří by se hodili do tohodle seriálu. A právě tady je ten problém že plno záporáků ve hře je v seriálu arrow. A ty nejlepší záporáky tam nedají.

#36 Bruce.Kent
2.6.2018 | 23:27:52
Bruce.Kent

#35 God of war: Myslel jsem hlavní postavy. Né Curtisovi milostné vztahy. A pochop už pro jednou, že úplně všechny záporáky z Batmana do Arrowa prostě nenacpou, ani kdyby scénáristi sami chtěli. Pokud máš rád Batmana tak čti komiksy, hraj si hry s Batmanem, ale nekoukej na tohle, když se ti to tak nelíbí. Seriál se jmenuje Arrow, nýbrž Batman.

3.6.2018 | 0:09:15
HellTsuku

Neměl by být Blue Beetle mladej kluk?

#38 Bruce.Kent
3.6.2018 | 13:47:06
Bruce.Kent

#37 HellTsuku: Tak jako byl prvním pozemským Green Lanternem Alan Scott a prvním speedsterem Jay Garrick, tak první Blue Beetle je právě Ted Kord.

3.6.2018 | 17:20:01
Bruce.Kent

Oprava. V komiksech je Ted Kord tuším dokonce až druhým Blue Beetlem.

3.6.2018 | 17:22:35
God of war

Prej Felicity chce jít hrát do supergirl :D

5.6.2018 | 12:33:12
Tiff23

#11 Norbit882: Takže mi chcete říct že když žena nemůže mít děti tak je co deviantní? nebo nenormalní? Podle vašich argumentů bych neměla respektovat žádné heterosexualy neboť mi je jejich romance předhazována v každém filmu a seriálu. Takové nechutné šovinistické prase jako vy by se nemělo ani vyjadřovat. „Gayové jsou hnus, ale pohraju si se svým malým kámošem pokaždé když se v supergirl nebo jiném seroši objeví lesbička“, dělá se mi z vás zle

#43 Norbit882
7.6.2018 | 16:49:31
theCrey

To snad ne… Curtise doslova nenávidím – strážce uplně k hovnu… A teď k tomu tohle?…

11.6.2018 | 20:16:04
Norbit882

#41 Tiff23: Přirozenost je deviantům vždycky nepříjemná. Jenom to potvrzujete. Až budete mít s jinou ženou dítě, které jí uděláte vy a nebo ona vám, v případě buzerantů to samé, tak teprve poté přijďte a říkejte něco o tom, že nejste deviantní. Pokud nemůže mít žena dítě, né z důvodu orientace, tak deviantní není. Ale to jste samozřejmě jako případná deviantka nemohla pochopit, že?

Já se na to pouze rád podívám. Nemám potřebu se u toho uspokojovat. Heterosexualita je dána přírodou. Už jenom z toho, snad i někomu tak jednoduchému jako vy, vám musí dojít, že pokud je někde heterosexuální vztah vyzdvihován, tak je to přirozené, kdežto homosexuálové jsou zkrátka proti přírodě. Odychlka od přírodních zákonitostí. U lesbiček to prostě jenom vypadá lépe. To z nich ale nedělá něco normálnějšího. Jestli jste takhle šťastná, tím lépe pro vás. Moc vám to přeju.

Příště tedy budeme do těch seriálů dávat nějakýho pedofila, protože pro lidi jako vy přeci deviantní nebude, že? Protože jsou přeci také součástí lidstva. Dělá to ale z nich něco lepšího? Ne. Prostě další deviace, kterou podporují, zatím, pouze arabové a katoličtí kněží.

To, že se vám ze mě dělá zle, je pro mne kompliment. Od někoho jako VY, to JE kompliment.

17.6.2018 | 12:09:16
ElRodriguezos

Really? další buzna? Beztak bude chodit s Curtisem :D To je mi úplně jasný děj. Vzájemně si to budou tajit a pak zjistí že to jsou oni. Poslední díl svatba, Oliver umře a adoptujou Williama

18.6.2018 | 18:34:54
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama