Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Kdo všechno se objevil na setkání v Dračím doupěti a rozhodl tak o osudu Západozemí?

Kdo všechno se objevil na setkání v Dračím doupěti a rozhodl tak o osudu Západozemí?

Ve finále osmé řady jsme se opět podívali do Dračího doupěte, kde se sešli všichni významní lidé ze Západozemí. Kdo všechno rozhodl o osudu Západozemí?

15 3
24.5.2019

Setkání v Dračím doupěti představovalo shledání aktuálně nejmocnější lidí z celého Západozemí. Přítomni byli zástupci z mnoha koutů sedmi království, a proto si v následujícím článku představíme, kdo tu zastupoval koho.

Rovina

Za Rovinu se tu objevil pouze Samwell Tarly, nicméně není vůbec jasné, zda tu zastupoval tuto část Západozemí. Aktuálně totiž přebývá v Králově přístavišti, kde slouží jako velmistr. Nicméně jeho rod pochází z Roviny, a proto tento fakt lze připustit.

(Samwell Tarly.)

Říční krajiny

Po delší době jsme se opět shledali s Edmurem Tullym, pánem Řekotočí, který na shledání zastupoval Říční krajiny. A očividně zatoužil i po tom být králem. Mezi Samem a Edmurem zároveň seděl nepojmenovaný lord, jehož příslušnost může patřit jak Říčním krajinám, tak i Rovině nebo Západním krajinám (které tu formálně nebyly nikým zastoupeny). Zajímavá teorie říká, že se jedná o Howlanda Reeda, otce Jojena a Meery.

(Zleva: Neznámý lord z Říčních krajin/Roviny/Zá­padních krajin a Edmure Tully.)

Sever

Sever tu byl zastoupen všemi Starky, konkrétně Aryou, Brandonem a Sansou. Kromě toho tu za Sever byli i Brienne z Tarthu, Davos Mořský a jeden severský lord, který seděl vedle Yary Greyjoy. Sever zároveň vytěžil z tohoto shledání nejvíce. Území bylo osamostatněno a Bran se stal králem Šesti království.

(Zleva: Arya Stark, Brandon Stark a Sansa Stark.)

Bouřlivé krajiny

Čerstvě jmenovaný lord Gendry Baratheon zastupoval Bouřlivé krajiny. Očividně se své nové pozice ujal bez větších okolků. Vedle Gendryho zároveň seděl jakýsi lord Une, který zřejmě taktéž zastupoval Bouřlivé krajiny.

(Zleva: Gendry Baratheon a lord Une.)

Železné ostrovy

Na setkání se objevila i Yara Greyjoy, která tu zastupovala Železné ostrovy. Yara nebyla moc spokojená s tím, že padla její královna, nicméně se s tím smířila a nakonec i hlasovala pro jmenování Brana na post krále.

(Yara Greyjoy.)

Dorne

V Dračím doupěti byl i zástupce Dorne, nejjižnějšího území Západozemí. Bohužel nebyl odhaleno, jak se jmenuje a díky čemu se dostal k moci. Údajně by se však mělo jednat o člena rodu Martellů.

(Zleva: Neznámý severský lord, Yara Greyjoy a neznámý princ z Dorne.)

Údolí

Za Údolí se tu objevil mladý Robin Arryn, který je již delší dobu hlavou svého rodu. Kromě něj tu byl i jeho opatrovník Yohn Royce, který byl v poslední době častokrát viděn na Zimohradu. Vedle nic seděl ještě jeden lord, jehož příslušnost s největší pravděpodobností patří Údolí.

(Zleva: Robin Arryn, Yohn Royce a neznámý lord z Údolí.)

Západní krajiny

Ze Západních krajin tu nebyl nikdo, ale teoreticky je zastupoval Tyrion Lannister, který se v nich narodil.

(Tyrion Lannister.)

O osudu Sedmi království, nyní již Šesti království, tedy rozhodlo 17 lidí, mezi které patří Samwell Tarly, neznámý lord z Řekotočí/Ro­viny/Západních krajin, Edmure Tully, Arya Stark, Brandon Stark, Sansa Stark, Brienne z Tarthu, Davos Mořský, Gendry, lord Une, neznámý severský lord, Yara Greyjoy, neznámý princ z Dorne, Robin Arryn, Yohn Royce, neznámý lord z Údolí a Tyrion Lannister.

(Tito všichni rozhodli o osudu Západozemí.)

Foto: HBO

Diskuze /56

paragan71

A najlepšie na tom je že Šedý červ so svojou soldateskou a banda brutálnych koňákov sa len tak rozišla lebo im to nariadilo pár páprdov zo Západozeme ktorých majú na háku. A nechali len tak ísť Johna ktorý im zabil ich skoro bohyňu Dany. A ja som sa tak tešil na ten masaker :(

#2 Lord Denvil #5 Stardos #9 Svjatogor
24.5.2019 | 17:15:27
Lord Denvil

#1 paragan71: souhlas. Tohle byl ten největší nesmysl, který úplně zkazil dojem s finále a jí s celé S8 :( Jediné rozumně východisko bylo, kdyby Drogon uznal Jona jako nového pána – pak by se to MOŽNÁ dalo ukecat… Ale takhle – prostě muselo dojít k další bitvě s velice nejasným výsledkem… No což – máme co máme a lepší už to nebude (možná v knížkách)

#8 paragan71
24.5.2019 | 17:57:04
azoxid

Inb4 35. kolo rantu o posledním dílu.

24.5.2019 | 17:59:40
naviivan

Dothrackí imigranti, ktorí prišli na pozvanie mutter ( Merkel – Daenerys ) , boli presídlení do NO -GO zóny niekde do južných púští …Bezpohlavní boli nalodení na loďstvo FRONTEX aj iných záchranárskych a dobrovoľníckych organizácii a boli pod kontrolou kráľovského poradcu TYRION -Solviniho .

24.5.2019 | 18:04:45
Stardos

#1 paragan71: A nebo se ukázal character development a Grey Worm, který by se dříve bezhlavě zabil protože nemyslel vlastní hlavou a znal jen svůj výcvik, si začal vážit života a došlo mu, že by nejspíše svoje vojsko, které už nikoho nemá, prakticky zabil tímto aktem

#7 Svjatogor
24.5.2019 | 18:08:13
Svjatogor

Měli jsme tu pochybnou čest být svědky toho nejhoršího konkláve:

  • Byla porušena zásada rovnosti hlasů. Mělo hlasovat 8 (slovy osm) zástupců jednotlivých zemí.
  • Každá země měla mít JEDEN hlas. Kumulace hlasů Starků byla nepřípustná.
  • Koho zastupovali ser Brienne z Tarthu a ser Davos Mořský???
  • Jak se jmenoval nový lord z Dorne???
  • Západní krajiny mohl pro forma zastupovat nějaký jiný Lannister. Bratránek z pátého kolene.
  • Samwell Tarly zastupoval Rovinu, ne Hlídku. Je-li Hlídka novým subjektem mezinárodního práva (moderním slovníkem), měl si vybrat na čí židli bude sedět. Zástupců by bylo devět.
  • Blouznění o demokracii jsem musel zapít Fernetem. :-(
  • Šedý Červ nezastupoval nikoho. D+D se neobtěžovali v poslední sérii žádnou formální aklamací / holdem Daenerys Targaryen a jejímu rodu. De iure byla stále uzurpátorem. To, co bylo v e04, byla afterparty a grilovačka prasete.

Resumé: Čekal jsem daleko hlubší propracování. Viděl jsem volbu Miss Sympatie. SHAME!!! :-(

#31 Diefly #32 kaktuss
24.5.2019 | 18:30:26
Svjatogor

#5 Stardos: Nemyslím si. Poslední epizoda začínala zbytečnými popravami zajatců. Torgo Nudho = Jabhat al-Islamyia. :-( Snad jeho bandu spolkl maelstrom.

24.5.2019 | 18:35:59
paragan71

#2 Lord Denvil: Inak to porovnanie koniec GoT knihy vs seriál bude určite zaujímavé. Bohužiaľ pri tom ako rýchlo to GRRM píše buď sa toho nedožije autor alebo my :D alebo čo je ešte horšie už nás to nebude zaujímať – veď koľko ľudí dnes sleduje Babylon 5, Andromedu tak isto aj Star gate je pochovaná pod tonami piesku … lebo spin off sa síce pripravuje ale jednak úspech nie je zaručený nikdy + ku GoT mali ľudia vytvorený silný citový vzťah k postavám, príbehu, lore – preto boli mnohé reakcie také silné a ten „shit storm“ čo išiel netom po poslednej epizóde mal silu draka :D

24.5.2019 | 18:43:28
Svjatogor

#1 paragan71: Stačí říct: NE! Oni sami se slzami v očích odtáhnou pryč. Skvělá strategie!!! (ironie) Proč se o ni nepokusili poslední císaři Západořímské ří… oh wait… pokusili se a jak dopadli. :-D

24.5.2019 | 18:50:32
TerezaJ

Když Daenerys při svém plamenném proslovu ke svým vojákům jmenovala Šedého červa velitelem, měla jsem dojem, že se na ni díval nikoliv oddaně jako dřív, ale pohledem, který značil, že toho podřezávání krků a válčení má taky už plné zuby. Jestli i to třeba nerozhdlo, že Jon byl jen zajat a že to zabití Daenerys přežil.

#11 Gryphe
24.5.2019 | 20:07:53
Gryphe

#10 TerezaJ: Na to všetko už je pozde. Tiež som dúfal, že možno jej odmietne. S tým že Zapadozemí už má. A to na čo sa chystá je bohapustá uzurpátorská snaha jednotlivca presadiť svoju. A nakoľko nepoškvrnení už nie sú otroci nebudú sa podieľať na takomto masakry. Nuž ale ako som sa už vyjadril inde. Zázrak sa nekonal. Jo a v rámci toho ju mohol zakilovať :-D

24.5.2019 | 20:18:39
RichArt

co sa tyka lorda medzi Edmurom a Samom tak podla IMDB credits sa jedna o lorda z Riecnych krajin. Neznamy seversky lord nalavo do Yary by mal byt tiez z Ironborn. Pri Royoci a mladon Arynovi je dalsi lord z udolia. Cize z lava doprava posledna fotka by malo byt: Sam, lord z Riecnych krajin, Edmur, Arya, Bran, Sansa, Briene, Davos, Gendry, Une, Ironborn, Yara, Dorn, Aryn, Royce a lord z Udolia

#14 Svjatogor
24.5.2019 | 20:24:26
Moor8

Kam vlastně patří Železné ostrovy? K šesti královstvím nebo k Severu?

24.5.2019 | 20:28:22
Svjatogor

#12 RichArt: K čemu ten bordel? Každé království, Korunní země a Hlídku (dejme tomu) měl zastupovat jeden hlas. :-(

#15 Moor8 #18 Lukass.M #34 Monoceros
24.5.2019 | 20:45:03
Moor8

#14 Svjatogor: Proč? Tam nezáleželo na rovnováze, ale na síle. Sever byl v té době nejmocnější a tak měl nejvíce zástupců. Západní země, byly zemí Cersei, takže stály na poražené straně.

#17 Svjatogor
24.5.2019 | 21:13:54
FrankDux

Naviivan … ty uz se na ty Otazky Vaclava Moravce radeji nedivej a netahej nam sem politiku. Svou politickou satiru uplatnis u Pitomia nebo na Novinkach cz.

24.5.2019 | 21:37:34
Svjatogor

#15 Moor8: Bereš-li to takto, pak nejvíce hlasů by mělo mít Údolí, Bouřlivé krajiny a Dorne. Sever je celkově zdecimovaná a vylidněná země.

#22 Moor8
24.5.2019 | 22:15:16
Lukass.M

Předně – strašně… ba STRAŠNĚ mne bavil ten návrh aby hlasovali Všichni. U Noční hlídky to funguje od jejího založení, ale prostě jsme ve středověku :D

#14 Svjatogor: Troufnu si říct, že timhle zabrušuješ směrem k demokracii. Spravedlivý zastoupení subjektů a počítání toho co si přeje většina… Tady prostě největší mocenský subjekty západozemí přitáhly do Přístaviště obsazenýho cizíma nájezdníkama. Z části kvůli válečnýmu hrdinovi, z části kvůli těm nájezdníkum ve vypleněnym hlavnim městě a hlavně proto že je tam nahnala Sansa. Každopádně se prvotně nejednalo o spravedlivě vybranej sněm za účelem volit krále – to vzešlo až z Tyriona :O

#20 Svjatogor
24.5.2019 | 22:19:34
Lukass.M

Druhá věc co mne strašně baví, jak zvládli přesvědčit Šedýho Řezníka, že Hlídka pořád existuje :D

Jako… neměl jak zjistit že se těch posledních dvacet členů rozešlo domu, ale i tak to byl super bluff :D

24.5.2019 | 22:22:54
Svjatogor

#18 Lukass.M: Rozhodně ne směřem k demokracii. Já zabrušuju směrem k systému volby panovníka Svaté říše římské. Panovnící SEDMI království jsou volnou analogií k SEDMI říšským knížatům (kurfiřtům).

https://en.wikipedia.org/…ince-elector

#28 Rafan
24.5.2019 | 22:45:28
Wolfinator1

No to jsou informace, všichni koho jsme znali + neznámí komparz lordi :D. To je jako nemohli aspoň představit , nebo za ně dát jejich znaky sakra, trapas.

24.5.2019 | 22:48:57
Moor8

#17 Svjatogor: Kdepak sever měl armádu hned před branami města, jak ostatně Sansa připomněla. Noví vládci Dorne a Bouřných krajin asi mají svých starostí s uhájením pozice dost.

#24 Svjatogor #25 paragan71
24.5.2019 | 23:07:05
Wolfinator1

Ahoj já jsem Edmur, na co šáhnu to zkazím a posledních cca 6 let jsem seděl v Lanisterským vězení myslím, že to je dobrá průprava na pozici krále :D To pobavilo aspoň.

#26 Svjatogor
24.5.2019 | 23:10:31
Svjatogor

#22 Moor8: Sever měl armádu protože scénář. A i kdyby ji měl i v reálné situaci, musel hájit svoje práva v mantinelech principu proporcionality. Všech osm (devět) zástupců jednotlivých částí personální unie Westerosu má mít rovný hlas. Jinak >>> další občanská válka.

#27 FallenMaia
25.5.2019 | 0:06:49
paragan71

#22 Moor8: A tie hrdinské vojská ktoré čakali na svojich hradoch kým Dany neporazí svojich nepriateľov a nevypáli všetko do tla sa objavili 13 sekúnd po tom čo ju zabil John – lebo toľko by asi Nepoškvrneným trvalo než by ho roztrhali na kusy :D

25.5.2019 | 0:07:04
Svjatogor

#23 Wolfinator1: Drzé čelo lepší poplužního dvora. :-D

25.5.2019 | 0:10:19
FallenMaia

#24 Svjatogor: Sa mi páči ako ty vždy vidíš do budúcnosti ty občanská válka ;) :D Mne príde že si kopu vecí domýšľaš tak aby sedeli tebe a aby si tým obhájil že to podľa teba nedáva zmysel. Neviem kde berieš tie istoty že by bola nejaká občianska válka a podobné somariny.

#29 Svjatogor #46 Lord Denvil
25.5.2019 | 2:37:02
Rafan

#20 Svjatogor: Abychom byly přesní, tak 4 Kurfiřti byly světští a 3 Kurfiřti klerikové. Z těch světských byl králem jediný a to byl král Český.

#29 Svjatogor
25.5.2019 | 9:44:41
Svjatogor

#27 FallenMaia: Jsem pozitivní člověk, no :-D

#28 Rafan: Nechtěl jsem zabrušovat až tak hluboko. To bych musel přidat ještě dva hlasy, jeden pro Citadelu a jeden Víru. :-)

#46 Lord Denvil
25.5.2019 | 10:30:51
yennik

Get over it

25.5.2019 | 10:36:16
Diefly

#6 Svjatogor: Souhlasím. V seriálu nebylo řečeno kdo nastoupí po Lanistrech a kdo bude lord roviny..

#33 Eddard1
25.5.2019 | 11:31:34
kaktuss

#6 Svjatogor: 8 hlasmi sa nikdy nemoze hlasovat. Stale musis mat neparny pocet hlasov, pretoze ak by v tomto pripade boli 4 za a 4 proti, nikam by sa nedostali.

#36 Svjatogor
25.5.2019 | 11:42:01
Eddard1

#31 Diefly: Lordem Roviny je Bron a za Lennistery je to přece Tyrion

25.5.2019 | 11:58:27
Monoceros

#14 Svjatogor: Dejme tomu že by opravdu hlasoval jenom jeden zástupce … myslíš že by to na konečný výsledek mělo nějaký vliv? Všichni byli pro Brana jmenovat takže 8 nebo víc hlasů se stejným výsledkem je už jedno.

#35 Svjatogor
25.5.2019 | 12:31:30
Svjatogor

#34 Monoceros: Nejsem snad jediný, komu vadí, že se pozdně středověky svět GoT změnil na gansta frašku.

#37 A_V
25.5.2019 | 13:10:57
Svjatogor

#32 kaktuss: Devátým hlasem mohla být Hlídka (lord velitel nebo jeho herold), Citadela (arcimistr) nebo Víra v Sedm (nejvyšší septon).

25.5.2019 | 13:20:08
A_V

#35 Svjatogor: To už nemá cenu řešit. To setkání bylo příšerné. Brienn Bezvýznamná, Gendry Nevzdělaný a Pašerák Mořský se tvářili důležitě a přitom to jsou naprosté nicky. A zdárně jim asistoval lord Prasátko, kterého měli dávno popravit za porušení přísahy. Ale hlavně, že to měli tvůrci rychle hotové.

#38 Svjatogor #40 widy.33 #42 FallenMaia
25.5.2019 | 14:41:00
Svjatogor

#37 A_V: Exactly… :-\

25.5.2019 | 15:05:38
Petrajzo

Jon měl letět měsíčními dveřmi můj názor.

#40 widy.33
25.5.2019 | 15:31:44
widy.33

#37 A_V: asi tak nejako

#39 Petrajzo: pekne by letel :D

widy.33
25.5.2019 | 16:37:44
Violet

Néééé, nech mi Joníka :P On za to nemůže, že z něj scénáristi udělali bačkoru :D

25.5.2019 | 16:42:43
FallenMaia

#37 A_V: Aké porušenie prísahy? kto by ho mal akože popraviť? Veď každému to tam v tom momente bolo jedno, vy to beriete stále podľa nejakých starých zavedených pravidiel ale uvedomte si že tie už v tej dobe neplatili, Noční hlídka vlastne v tom momente ani neexistovala, alebo sa len budovala odznova, všetci tí čo si ich vypísal bojovali vo Velkej vojne a vlastne zachránili svet tak boli odmenení, rovnako ako bol odmenený sever a stal sa samostatným kráľovstvom. Davosovi bol udelený titul, Brienne bola hrdinka a rytierka, Gendry je právoplatný nasledovník, to že bol „nevzdelaný“ nikoho nezaujímalo, nevzdelaný tam boli všetci tí čo sa začali smiať ako debili keď Samwel navrhol to hlasovanie. To už niesú len nejaké nicky ako tvrdíš, udiali sa tam nejaké veci a je potrebné si to uvedomiť. Mne sa práve na tom páčilo že tí najmúdrejší to vlastne celé spustili, začal Tyrion ktorý navrhol Brana, uviedol dôvody, hneď na to sa pridal Sam a následne strhli zo sebou aj ostatných, to bolo skvelé.

#43 yennik #45 A_V
25.5.2019 | 17:33:32
yennik

#42 FallenMaia: přesně tak. a Davos tam dokonce zpochybnil i to, že by měl hlasovat. jsou to postavy, které to tam v poslední době řídily všechno, vůbec mě teda neudivuje, že zrovna tihle měli taky slovo.

#44 FallenMaia
25.5.2019 | 19:13:12
FallenMaia

#43 yennik: No veď to je to, a to ľudia nechápu, proste musíme si uvedomiť že svet ktorý tam vidíme je svet po obrovskej vojne, svet ktorý sa v poslednej chýli zachránil, Arya zabila Night Kinga a tá dokonca ani nehlasovala, jej tam mali bozkávať nohy všetci :D Sú to proste hrdinovia ktorý vykonali niečo na čo sa len tak nezabudne a teraz oni rozhodujú o osude ich ríše, tí ktorí ju zachránili ;) Čo tam nejaký noname princ z Dorne o ktorom nepadlo ani slovko, akú váhu má jeho hlas?

25.5.2019 | 19:22:50
A_V

#42 FallenMaia: Nemel blbosti. Hlídka normálně fungovala a NIKDO neměl právo Sama zprostit přísahy. Ukradl knihy z Citadely, má dítě a oni ho jmenují velmistrem. To je prostě hnusnej fanservis. Brienn je obyčejný rytíř nic extra. To že bojovala u Zimohradu nic neznamená tam bojovalo 80–100 tisíc lidí. Navíc kdyby Dumb a Dumber nenastavili plot armor na max, tak by umřela během 2 minut. Gendry je nikdo. Obyčejný bastard co celej život bušil do kovadliny a teď má vládnout Bouřlivím krajinám? Tamnější lordi si z něj určite sednou na zadek. A kdo že ho jmenoval Baratheonem? Mrtvý tyran.

#48 FallenMaia #50 sonulle #52 POLW
26.5.2019 | 10:49:25
Lord Denvil

#27 FallenMaia: #29 Svjatogor: chytrému člověku není zas tak těžko vidět do budoucnosti – stačí jen zapojit mozek. Říká se tomu: pravděpodobný předpoklad na základě analýzy relevantní informaci a zkušenosti. Skus to někdy – je to C00L ;)

#47 FallenMaia
26.5.2019 | 13:03:53
FallenMaia

#46 Lord Denvil: To sú všetko koniny, mi povedz že na základe tej tvojej pravdepodobnosti by si odhalil niektoré tie situácie čo sa stali v seriáli a teraz nemyslím poslednú sériu. Tam to bolo práveže vždy absolútne nepredvídateľné. Vždy sa tam môže udiať niečo čo nik nečakal. Ako napríklad to že Bran bude taký dobrý a obľúbený kráľ že ríša bude len rásť a bohatnúť a ľudia ho budú milovať ;) :D

26.5.2019 | 18:00:41
FallenMaia

#45 A_V: Normálne fungovala? Veď všetci utiekli na Zimohrad, čo tam normálne fungovalo mi povedz? Troška rozmýšľaj ty vole. Tam nefungovalo nič, to si len ty myslíš.

O tom že by Brienne umrela behom dvoch minút sa tu s tebou nebudem baviť, s tým súhlasím ale o tom som nehovoril, ak už prežila tak je hrdina, rovnako Davos. A aj tak ich hlas samozrejme nemal nejakú extra váhu veď to tam aj Davos sám povedal. Jasné Gendry je nikto, hlavne že ho tam pred všetkými uznala za lorda a nikto s tým nemal problém. Kto by aj mal že? Všetci boli šťastný že vyhrali. A ak sa odhalilo že je potomok Baratheona myslíš že by ľudia z Búrlivých krajín s tým mali problém? Myslíš že by mali problém aby ich viedol Robertov syn? Ale ok, hovor si čo chceš, vidím že tebe robí dobre len sa v tom rýpať ako v hovne a hľadať sprostosti kde sa len dá.

26.5.2019 | 18:10:53
yennik

S tim Dumb a Dumber jste fakt jak mala decka, si prijdete zajimavi? :D jakoze oni si rikaji D'and'D, tak to jakoze otocime proti nim, a budeme jim rikat Dumb and Dumber! Haha! :D k placi. Tak jim rikejte treba ‚ti curaci‘, ale s tim Dumb and Dumber to je fakt… dumb. Jak by vam bylo 10. To pak trochu degraduje cely zbytek, ktery pisete.

27.5.2019 | 7:35:36
sonulle

#45 A_V: Brienne z Tarthu je jediným přeživším potomkem, a tedy i jediným dědicem Selwyna Tartha, lorda Večeropadu a vládce ostrova Tarth. Její sídlo je Evenhall, je vysoce urozená lady, která se stala velitelem královské gardy. Mezi její skutky patři záchrana lady Sansy a budoucí královny severu, čímž si udělala oko u Starku. Sansa jasně vyjádřila, že nikomu nevěří více než jí. Velela oddílu při obraně Zimohradu. Jako jediná žena byla pasovaná na rytíře a jako jediná sklátila Jaimeho Lannistera, aniž by byla jeho příbuzná. Budiž ji to ke cti. Rozhodně není nicka, ale hrdina a místo v koncilu ji patří jako veliteli královské gardy. Přesto si myslím, že celý konec byl stupidní, ale Brienne je zrovna jedna z mála, která do malé rady patří.

27.5.2019 | 9:32:59
vintason

nejtupější konec ever, armáda neposkvrněných a dothraků, které se bojí celé západozemí se rozhodne ukončit válku proto, že se na tom dohodne sněm, který je vůbec nerespektoval a vůbec je nikdo ani nevyslechl… akorát mu řekli, at si vezme zemi a on řekne ne, jdu na Letní ostrovy najít novou Missandei… wtf? Korunu tomu nasadí ovšem Arya ala Columbus a Jon, který jde chránit lid do noční hlídky zeď, která je děravá, chodci neexistují a celá noční hlídka postrádá smysl… :D stupidnější konec aby člověk pohledal…

#53 FallenMaia
27.5.2019 | 15:36:43
POLW

#45 A_V: Dobrá úvaha, spousta toho vůbec nesedí. Sam měl být (když už teda) mistrem NH (i když její existence postrádá smysl a to hlavně v případě Jona) Neměl řetěz, výcvik v Citadele nedokončil, ještě je okradl.Vysoká zahrada tam vůbec neměla hlas jako nej. provincie (Bron?). Edmur s manželkou Frayů? (měli děcko) Západ bez strážce? (Tyrion byl pobočník. kdo měl Casterlyovu skálu?) A další a další nedořešené a odfláknuté linky…

27.5.2019 | 17:18:56
FallenMaia

#51 vintason: Tá armáda Neposkvrnených a Dothrakov bola ani nie polovičná, postavil by sa proti nim celý sever a ďalšie rody ak by tam príliš machrovali. Ano rozhodli sa ukončiť vojnu keď už bola ich kráľovná mŕtva, prečo by podľa teba mali bojovať? Malo to nejaký väčší zmysel ako to čo urobili že odišli? Za čo by akože bojovali? To že Greyworm povedal že ide na Naath bolo až po tom všetkom keď sa už nalodili, on požadoval len spravodlivosť a trest pre Jona a Tyriona, to bolo celé. To že Arya odplávala na Západ nie je žiadny problém, ako by si si predstavoval jej koniec? To že Jon odišiel na sever za svojimi to tiež nieje žiadny problém. Presne toto on chcel, on nechcel žiadny trón, on nechcel vládnuť, Tormund mu to aj povedal že patrí na skutočný sever, presne takýto koniec Jonovi sedí najviac, teraz sa môže stať Kráľom za Zdí ;) To že existuje Night's Watch tam vysvetlil Tyrion, svet potrebuje miesto kam budú posielať zlomených mužov a zločincov, veď Night's Watch fungovala od Long Night, teda Dlhej noci a neustále aj keď chodci zmizli a stali sa z nich len rozprávky pre deti ktorým nikto neveril, stále Night's Watch fungovala a stále tam vládcovia posielali trestancov, čo je na tom divné? To že chodci neexistujú neznamená koniec Night's Watch, tá funguje už tisíc rokov a bude fungovať aj naďalej. Či už je na sever nejaká hrozba alebo nie.

#55 Marcus Flavius
27.5.2019 | 17:45:37
SophieFox

Nejlogičtější závěr by byl, když by se unie sedmi království rozpadla a každý by si vládl sám – směřoval k tomu celý seriál, nidko nechtěl „ohnout koleno“ a nyní mají nejlepší šanci a vyberou si nového vládce? K čemu je tam vlastně dobrý? Když by se odtrhl sever, ostatní lordi by začali okamžitě řvát taky, že budou mít nezávislost a nějaký týpek na kolečkách by jim v tom nezabránil. I v historii vidíme, že snaha ovládat celká území krachuje, zatímco rozpady na menší celky domluvou fungují

30.5.2019 | 8:55:25
Marcus Flavius

#53 FallenMaia: Zed ani nepadla celá, podle toho co jsme viděli padla Východní Hlídka, dá se se předpokládat, že tamní velitel Cotter Pyke spolu se všemi z východní hlídky padli..proti drakovi a mrtvým neměli šanci.Černý hrad, tam byl velitel celé noční hlídky Ed Tollet, ti se všichni přidali k Zimohradu.Otázkou zůstává jak dopadla Stínová věž kde měl stále být velitel již starý Denys Mallister, ti podle mého se nepřidali k Zimohradu a stále zůstávali na své pozici, pokud je tedy nezlikvidovali mrtvý ale vzhledem k tomu že mrtvý šli spíše na Umbery tak by měli přežít.Tedy Noční hlídka by měla fungovat v omezené míře i po tom co padl Night King.Ale je to jen úvaha,již k ničemu nepotřebná.

31.5.2019 | 19:11:41
Marcus Flavius
  • ten koncil byl celý k smíchu, Starkové to byli co zachránili všechny před Night Kingem, a Jon bastard rodiny Stárků. (protože pokud mě pamět neplete, Jon byl zvolem králem severu nikoliv jako Jon Stark, ale stále jako Jon Snow, ) zabil Daenerys, tím zachránil všechny ostatní.Takže nikdo mimo rodu Starků a jejich věrných pomocníků(Brieene, Davos, pár severských lordů, rytířů z údolí a dejme tomu Tyriona) neměl právo mluvit..Čím tihle lordi přispěli ve válce?Drželi se na svých hradech ..Bejt to na mě, tak bych se snima nebavil vůbec…
31.5.2019 | 19:17:27
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama