Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Podle internetových vyhledávačů jsou David Benioff a Dan Weiss, tvůrci Hry o trůny, aktuálně nejhorší scenáristé

Podle internetových vyhledávačů jsou David Benioff a Dan Weiss, tvůrci Hry o trůny, aktuálně nejhorší scenáristé

Ani několik měsíců po odvysílání poslední epizody Game of Thrones někteří fanoušky nedokázali odpustit tvůrcům to, co provedli v poslední řadě. A proto se postarali o to, aby je nenáviděl celý internet.

42 12
14.8.2019

Poslední řada seriálu Game of Thrones se nelíbila velké části publika, která z toho viní tvůrce Davida Benioffa a Dana Weisse. I dnes můžete na internetu najít nenávistné komentáře vůči jejich osobám. Fanoušci prostě nejsou spokojeni s tím, co předvedli v poslední sérii jejich oblíbeného seriálu.

Tato nenávist vyvrcholila do bodu, kdy byli tvůrci David Benioff a Dan Weiss označeni za nejhorší scenáristy současnosti. A ptáte se, jak k tomu mohlo dojít? Když si skrze vyhledávač najdete výsledky slov „bad writers“ (špatní scenáristé), tak se vám automaticky objeví výsledky spojené s tvůrci Davidem Benioffem a Danem Weissem, aniž byste do vyhledávače napsali jejich jména.

A kdo se o to postaral? Na konci května byla na Redditu spuštěna kampaň, díky které naštvaní diváci dokázali zařídit to, že když někdo vyhledá slovní spojení „bad writers“, tak jim vyhledávač najde Davida Benioffa a Dana Weisse. Schválně si do vyhledávače sami napište „bad writers“. Uvidíte, co tito diváci dokázali.

Tato nenávist vůči těmto dvěma tvůrcům však začíná být přehnaná. Ano, tvůrcům se možná nepodařilo splnit očekávání všech diváků, nicméně nic hrozného neprovedli. Takovou pomstu si ze strany fanoušků rozhodně nezasloužili.

Zdroj článku: Winter is Coming

Zdroj: HBO

Diskuze /82

Violet

Nojo, někdo prostě neví, kde jsou hranice. Jenže taková šikana je bohůžel z obou stran. Škatulkování a podobně. Pak se ani nedivím, že se to vyhrocuje dál a dál.

#3 Aztaban
14.8.2019 | 16:06:05
FallenMaia

Absolútny súhlas s článkom, niektorí fanúšikovia (a to aj tu na Edne) to proste prehánajú, nerozumiem tej nenávisti ktorá sa na nich zniesla, nechápem ako môže by niekto tak zákerný, nie aby tí ľudia boli vďační že nám dali tak skvelý seriál aj keď podľa niektorých s nevydarenou poslednou sériou, ale aj tak. Je to hrozné :(

14.8.2019 | 16:10:47
Aztaban

#1 Violet: šikana škatulkování?? A nedochází vám třeba, že GoT prostě ukázalo, že jsou „Bad writers“ ?? Jako člověk který si prošel šikanou mě poměrně uráží, když mě házíte do stejné kategorie jako tyhle dva…

14.8.2019 | 16:15:31
Romix01

Taková doba už to je, já už si pořádně ani nepamatuji, o čem to bylo a oni to lidi pořád takhle hrotí? :D Prostě seriál, co neskončil podle představ diváků… takových už bylo a bude, ale tohle přehánění nepochopím..

14.8.2019 | 16:19:50
mateSKAtes

Hmm mě se líbí jak většinu webů píšou lidi kterým se to líbilo a v podstatě zakazují(ovlivnují) psát názor a jakékoliv vyčitky nebo nedostatky poslední série. Mě se to libi proto že když 8 série končila byl jsem já a pár lidi označen za „pár zoufalců“ co nejsou spokojeni se seriálem protože neskončil jak chtěli(podotýkám že s tim jak seriál skončil jsem nikdy neměl nejmenší problem). Když si pak pročítám další články po nějaké době zjištuji že to je určitá skupina lidi a že jich není málo. A tady se ted dozvídám , že je to velká část publika… xD xD xD xD jako už nevim kdo to tady psal ale měl pravdu, ta bublina jednou prasknout musela :D Určitě bych kvuli tomu nedělal hon na čarodějnice když se nad tim zamyslím tak D&D zvládli skvěle zpracovat seriál podle knih ale s posledníma seriema hralo všechno proti nim. Na druhou stranu by možná bylo lepší kdyby to prostě stoply ale to by zas byl HEJT za to že nešli dál ( a řekl bych že by to bylo od lidi kterým se tento konec tak líbíl) takže si vlastně ani nemohli vybrat. xD xD xD masakr

#30 Tony-Z
14.8.2019 | 16:29:17
beat

:D

14.8.2019 | 16:38:47
Aztaban

Mám ale jednu technickou…týka se like / dislike…článek je o tom že díky fanouškům jsou D&D ve vyhledávači jako „bad writers“, ale autor je spise kriticky. Takže když dá někdo like tak to znamená

  1. že souhlasí s „bad writers“
  2. souhlasí s autorem, že je kritika přehnaná a tudíž neosuhlasí „bad writers“

??

14.8.2019 | 16:40:22
barahir

No nevim, co je spatneho na tom potrolit trochu scenaristy. Misto odsuzovani by me spis zajimalo, jak to technicky udelali. Asi zadavanim nekake fraze.

čestný člen redakce
14.8.2019 | 16:48:30
surky3

Největší problém je že oni si ani nejsou schopní přiznat že něco zkazili. Furt jenom od všech autorů atd.. slyšíme že ne všem se prostě konec bude líbit. Hlavní průser je ale, že to prostě nedávalo smysl.

  1. Nesmrtelné postavy
  2. V jednom díle balisty oddělaj draka a rozstřílí lodě na prvočinitele a v dalším toho draka nikdo není schopnej ani trefit. Rozhodně je těžší trefit něco co letí z hopající se lodě než z hradeb.
  3. Vrcholem pro mě bylo když Daenerys byla před hradbama KL a Cersei ji neoddělala.
  4. Jon zabije Dany a Dothrakové + Grey worm ho nechaj žít. To už nemluvím o Drogonovi.
  5. 7 sérií se připravujem na dlouhou noc a ta skončí po 5ti minutách.
  6. sebevražda Dothraků – to mě rozsekalo. Do teď nechápu co tím chtěli říct + až to vypadalo že nikdo z nich nikdy žádnou bitvu neviděl. Taktika rovna nule.
  7. za zmínku stojí i zpracování 3tího dílu což bylo hodně špatné (tma jako nikdy). Ale tak to byl problém kamery a ne scénáře.

Problémů byla hromada a ty hlavní neměli nic společného s tím kdo se stal králem. Ve výsledku teda ať si nikdo nestěžuje, že někdo řekne, že jsou špatní scénáristi. Kdyby dokázali aspoň trochu reagovat na kritiku, tak by byla situace úplně jiná. GoT si zasloužilo lepši zpracování poslední řady.

#21 Wixicz
14.8.2019 | 17:02:54
Svjatogor

B&W jsou D&D, ale kvůli posledním dvoum sériím GoT neodletím do UK/USA a neotrávím jim kočku. Pojedu vlakem. Matička Země pláče, když letí letadlo. :-D

#24 sonulle #27 Svjatogor
14.8.2019 | 17:45:30
Monoceros

Uz se nedivim ze existuji valky a lidi se vzajemne zabijeji. Kdyz nekdo dokaze tolik nenavidet kvuli serialu neco je tu hodne spatne.

#12 surky3 #31 oskarka #34 Neuvěřitelné
14.8.2019 | 18:17:16
surky3

#11 Monoceros: válka a kritizovat někoho (nenásilně) že práci zmršil je hodně rozdílná věc. Jak už jsem psal, kdyby alespoň vystoupili a odpověděli na kritiku, tak by byla situace úplně jiná. Bohužel to neudělali a tím se ta nevraživost jenom prohlubuje.

#14 FallenMaia
14.8.2019 | 18:23:14
mateSKAtes

Jo něco je opravdu špatně za druhý sv války taky souhlasili s hitlerem a pak se divili co všechno nevěděli nebo aspon dělali že to nevěděj. Přirovnal bych to dneska k některým lidem co slepě pochválej uplně všechno hlavně že to má značku ale žádný „chyby“ tam nikde nejsou a za to se budou do krve hádat ..... :D :D

14.8.2019 | 18:26:33
FallenMaia

#12 surky3: A čo by si chcel aby odpovedali na kritiku??? Veď by to ničomu nepomohlo, tým bláznivým fanúšikom by aj tak mohli vysvetlovať čokoľvek a oni by mali stále ten svoj názor a rovnako by ich brali aj potom, myslíš že by sa niečo zmenilo?? Nebuď naivný.

#16 mateSKAtes #33 Neuvěřitelné
14.8.2019 | 18:27:48
Monoceros

surky3 – tohle uz s kritikou nema co do cineni. To je normalni hnusna nenavist a sikana.

#17 mateSKAtes
14.8.2019 | 18:29:02
mateSKAtes

#14 FallenMaia: kritika je v životě všech důležitá bez ni by jsme se nikam nedostali a nedosáhli takových věci a hranic at už jako jednotlivec nebo lidstvo. A s těmi bláznivými fanoušky hele háziš to všechno zbytečně do jednoho pytle. kdyby to vysveltili nebylo bych těch HATERU tolik to mě věř.

#18 FallenMaia
14.8.2019 | 18:31:28
mateSKAtes

#15 Monoceros: je fakt že ted už ale ta kritika postrada smysl no

14.8.2019 | 18:32:05
FallenMaia

#16 mateSKAtes: Ale ako napísal monoceros a ako si mu dal za pravdu, toto už s kritikou nemá nič spoločné!

Jasné to s tým jedným pytlom, asi máš pravdu, zase by sa mohol niekto uraziť ako sa to tu stalo už nespočetne veľa krát :D Ale to už je každého vec či sám seba považuje za „bláznivého fanúšika“, s tým ja už nič nenarobím ;)

#19 mateSKAtes
14.8.2019 | 18:45:06
mateSKAtes

#18 FallenMaia: Nojo každej se s tim pere jinak. Někdo bude do smrti nadávat, někdo chválit a někdo bude do smrti psát članky tady na edně no… xD xD xD xD xD xD Ano to je fakt a přitom vlastně ani o nic vážnýho většinou nešlo.

#20 FallenMaia
14.8.2019 | 18:49:11
FallenMaia

#19 mateSKAtes: A někdo sa presunie na články k Witcherovi a LOTR a ďalším fantasy sériám ;) :D :D Asi najlepšia možnosť zo všetkých.

#22 mateSKAtes
14.8.2019 | 18:51:22
Wixicz

#9 surky3: 1. Jo to je běžná věc, ale souhlasím, že těch smrtí mělo být víc. 2. Ono sejmout draka, který letí přímo a neví o té střele, to je podstatný rozdíl oproti tomu, kdy si je toho vědom. To je stejné jako s Rickonem. Když běžel po přímce, tak ho v klidu trefil tím šípem, kdyby ale náhodně kličkoval a měnil směr, tak ho jeden střelec nesejme, leda by to byl Legolas. 3. Tak jedna věc je, že občas jsou i ti největší tyrani občas čestní a při vyjednávání nezaútočí. Druhá věc může být ta, že Cersei se taky mohla bát, že někde v tom mixu všemožných bojovníku je někdo s lukem/kuší, kdo ji na místě oddělá během sekundy. Taky se na ni mohl vrhnout drak a ani balisty by nezareagovaly dost rychle. 4. Drogon prostě nemusel pochopit, že to byl Jon, nebo prostě nechtěl zabít posledního Targaryena (či já vím, jestli byl Jon fakt poslední). Dothrakové a Neposkrvnění věděli, že za Jonem stojí lidi ze západozemí a kdoví kdo ještě a třeba to jednoduše nejsou takoví sebevrazi. 5. Tady si vždycky říkám, že fanoušci tohodle seriálu byli vždycky nadšení z nečekaných událostí – Ned Stark, red wedding, Oberyn. Ale jakmile přijde mindfuck v podobě toho, že Night King zemřel jak největší pako a vlastně z toho nic nebylo, kdo tohle doprdele čekal? Ale jelikož je to z období „Všichni nadáváme na poslední sérii“ tak se nadává i na tohle. Witch King byl taky badass nepřemožitelný borec a nakonec ho zabije jediná ženská na bojišti. 6. Dothrakové byli představení jako bojovníci, jimž se v otevřeném poli nikdo nevyrovná. Tak toho prostě chtěli využít. Vždyť byli okouzlení těmi zapálenými meči, wohooooooo. Třeba nečekali, že tam těch nemrtvých bude taková hromada. A nebo návrat k bodu 4, přece jen byli Dothrakové sebevrazi (čili v bodu 4 třeba chtěli Jona zabít, jen je dřív zabili ostatní, já už si nepamatuju, jestli tam posléze byli nějací ukázaní). Ale beru to tak, že si prostě věřili dost na to, aby se vrhli na nepřítele. Opět návrat k LotR, Král Theoden taky své jezdce vedl proti pěchotě, protože věděl, že jezdec na koni>pěchota. 7. Viz bod 5 – dlouhá noc = temnota. Tak sebou NK prostě přitáhnul velkou tmu. Jasně, kvůli bitvy to mohlo být světlejší, ale co když to bylo schválně, prostě snaha ukázat tu temnotu, beznaděj.

Já nikomu nechci brát právo na nespokojenost a samozřejmě spousta výtek je rozumných, ale tímhle jsem jen chtěl ukázat, že se na ty věci dá dívat z různých pohledů a co někomu přijde jako nelogičnost, to druhý dokáže vysvětlit svým způsobem. A tak nějak to mohlo brát i autoří.

14.8.2019 | 18:52:39
mateSKAtes

#20 FallenMaia: já tak nějak naivně doufám že takovejhle boj u těch seriálů nebude ale už ted mě něco řiká že minimalně s witcherem to bude problém.

14.8.2019 | 18:53:09
Svjatogor

Když já složím baladu ze světa GoT a porozesílám ji do okruhu betatestu, vždy očekávám upřimnou pochvalu / kritiku. Rozdíl mezi mnou a B&W je v tom, že já nejsem registrovaný profesionál. Oni ano. Maji si stát za svým a ustát oba póly reakcí. Na druhou stranu je chápu. Doba se vymknula z kloubů. Svět je přeplněný sociálními deprivanty, kteří nechápou, že Theon není ten Theon a Ramsey není ten Ramsey a proto jsou spolu oba na pivu.

Nikdo nemá rád recenzi posledních epizod GoT šroubovákem v ledvinách. :-\

https://www.csfd.cz/…tic/prehled/

14.8.2019 | 19:06:58
sonulle

#10 Svjatogor: Greta tě dostala :)

Kritika DD za poslední sérii je zasloužená. Sociální hate je sice přehnaný, ale s velkou popularitou, přichází i velká kritika. Média a spousta fanatiků to ženou do extrému. Ale litovat DD nebudu. Jak tady psal Fallen, že by vysvětlování jejich díla bylo zbytečné, upřímně ja bych ten pokus ocenila. Nepovažuji je za nejhorší scénaristy, GOT považuji stále za kvalitní dílo, ale po 8×06 o nich dost pochybuji. Pokud na Netflixu příjdozu s něčím podobným jako z poslední sérii GOT, tak klidně je onálepkuji jako nejhorší scénaristy a líto mi jich nebude. Vlastně není ani teď, pořád mají dost příznivců a různých zastánců a rozhodně to nejsou oběti, jejíchž kariéra pomalu upadá. Kdo chce ať vynáší jejich dílo do nebe, já mu to přeji. A říct, že tím někdo pochopil proč lidé válčí. Nepochopil pokud si myslí, že dnešní války jsou o nenávisti, tak se plete. Válka je čistý kalkul a nenávist, se vždy použivala k obhajobě kalkulu. Když se valči, karty jsou dávno rozdané a uzemí rozdělené. Války oživuji průmysl a ekonomiku. Nenávist je jen nástroj a hnací motor pro masy, aby v těch válkách chtěly umírat. Zajímá mě kdo živí nenávist vůči DD, možná i z toho někteří profitují. Vždy když se vody utiší, někdo hodí kámen a vlny se znova rozvíří.

14.8.2019 | 19:30:14
bobrekom

Tohle je opravdu sprosté a hlavně nezasloužené. Osmá řada byla skvělá, jen prostě měla málo epizod, snad bude doceněná časem. Doufám, že se jim bude v budoucnu dařit se Star Wars a na Netflixu.

14.8.2019 | 20:21:25
shootx

Skoda ze linka Stanise zustala otevrena…

14.8.2019 | 20:35:27
Svjatogor

#10 Svjatogor:

Za prvé: děkuji, že jsi se připojila k mému malému experimentu. Erb… byla ostuda jej neznat. ;-)

Za druhé: nechápu střih posledních dvou sérií. Podle vyjádření různých herců bylo dost materiálu na dvě plnohodnotné destidílné série. Já sám jsem si říkal proč Tyrionova hra na mateřské city Cersei selhala. Co třeba mrzí mě, jsou mrtví z Dlouhé noci, resp. jejich odchod v další epizodě. Podle pár videí „za scénou“ si opékání mrtvol zahráli minimálně LM, Alys a Theon. Tohle měl být jeden z TOP vrcholů seriálu. Na Jonovu řeč bych řekl: Podrž mi pivo. :-D

Čas bych uspořil na soubojích Jaime + Euron a Sandor + Hora. Oba byly tupé a k ničemu. :-(

Abych šel příkladem s pozitivní změnou: pustil jsem do Jona a první sloka + refrén už jsou hotovy. :-D

#28 Svjatogor #64 sonulle
14.8.2019 | 20:47:56
Svjatogor

#27 Svjatogor: Já máslo!!!! Správně je to reakce na sonulle (24).

14.8.2019 | 20:49:43
Lady Adeline

Svjatogor: jak si psal o tech sestrihanych scenach..... Tak si myslim ze kdyby byly sestrihane lip i puvodni sceny,davaly by vetsi smysl a logiku.Treba priklad: https://youtu.be/nHP1OmmNJ8M

14.8.2019 | 21:34:42
Tony-Z

Myslím, že kritika je přiměřená a zasloužená. Jsem toho názoru, že dovedou dobře adaptovat existující dílo a toho by se měli držet. Z jejich samostatné tvorby mám obavy, stejně jako z toho, že by mohli pokazit Hvězdné války.

#5 mateSKAtes: Chci vyjádřit souhlas. Vidím to velice podobně.

14.8.2019 | 22:12:46
oskarka

#11 Monoceros: Psina je, že oni to prostě nedokážou přejít a zabývat se něčím jiným. Melou pořád dokola jako kolovrátek a i pár měsíců po ukončení seriálu tu budou vypisovat, co a jak se mělo udělat, co měla dělat Cersei, co Jon a co Daenerys, aby to bylo správně; jak měli udělat víc dílů (dokonce vyčíslí, kolik podle jejich představ je správně) atd. Komici.

A takových je dnes plný svět. Nejdřív B+W vynášeli do nebes, dnes by je nejraději veřejně zničili, pokoušejí se je mediálně uštvat. Naštěstí tito dva už mají vyděláno, a kdyby je to moc trápilo, mohou nechat práce a odejít do ústraní.

Seriál skončil, byl to jen film, fikce, tak se probuďte a začněte žít svůj skutečný život! Anebo se alespoň koukejte na něco jiného. :-)

15.8.2019 | 0:56:24
Neuvěřitelné

Nechci porušovat zákony, takže jen řeknu, že si zaslouží mnohem horší věci než toto. Já už bych je nikdy nepustil k žádnému psaní. Může se něco nepovést, ale tohle bylo moc. Kdyby alespoň přiznali chybu, to mi vadí nejvíce. Fakt je nepopsatelný, co tihle dva provedli, není to vůbec přehnané. Mimochodem, zkuste do googlu napsat „idiot“ a taky vám to najde jednoho oranžového pána.

15.8.2019 | 1:37:11
Neuvěřitelné

#14 FallenMaia: REDDIT a konkrétně /r/freefolk, který tuhle nenávistnou kampaň začal nejvíce, je velice inteligentní a kdyby se ti dva kašpaři omluvili pořádně, hned by jim odpoustili. Nezapomeň, že stejní lidé, co nenávidí ty dva vybrali peníze pro Emilii a Kita.

#35 FallenMaia
15.8.2019 | 1:40:46
Neuvěřitelné

#11 Monoceros: Ti dva si to ale zaslouží, tu „šikanu“ jak říkáš, do určitě míry a to dokud se neomluví samozřejmě. Jestli sis nevšiml, lidi udělali i horší věci na internetu a omluvili se, ale internet je velice nenávistný místo a neodpustí jim to. Lidi to někdy přehánějí samozřejmě a umí být dost nenávistní. Já ty dva kašpary nesnáším, ale nemám potřebu o nich každý den na internetu něco psát. Rozhodně jim nepřemu nic hroznýho, kromě toho, aby už nikdy nedostali práci writerů, což se dá pochopit.

15.8.2019 | 1:46:35
FallenMaia

#33 Neuvěřitelné: OK podľa tých tvojich komentárov ty si jeden z tých prípadov o ktorých som sa vyjadroval už niekoľko krát, ak im želáš ešte horšie veci ako si tu sám napísal, tak nemám s tebou o čom debatovať. Je to odporné a nechutné. Dnešná internetová doba je neuveriteľne skazená, nestačím sa tomu čudovať, dnes má na internete každý svoj názor a každý sa považuje za toho najlepšieho kritika, každý si myslí aký je dokonalý, aký je skvelý, aký je jeho názor dôležitý a ako si môže dovoliť čokoľvek a písať si čo chce. Nechcel by som byť v ich koži, ja by som ten hejt asi neustál, to hovorím vážne. Ľudia prosím vás nezabúdajte na to že GoT nieje len 8. séria. To ste akože zabudli z ničoho nič na všetko pred tým? Pár rokov dozadu ste ich tu velebili a chválili, dnes im nedokážete prísť na meno.

A vôbec ti neverím že ti ide len o to aby priznali chybu a omluvili sa, to môžeš hovoriť vieš komu. Neviem čo by sa tým zmenilo. Aj keby sa omluvili 30 krát, aj tak ich bude polka internetu nenávidieť. A hlavne ľudia ktorí napíšu niečo takéto: „Já ty dva kašpary nesnáším“ ;)

#36 Neuvěřitelné
15.8.2019 | 2:16:59
Neuvěřitelné

#35 FallenMaia: Já jim jen přeji, aby se už nikdy nedostali ke psaní, co je na tom špatného? Chtěl by si Ďatlova znovu v jaderné elektrárně? Já kdybych byl v jejich kůži, tak nejsem namyšlená ***** a přiznám, že jsem to posral a omluvím se. Mega hateři jsou stejně špatný jako mega obhájci jako ty. Kdyby se omluvili, nezměnilo by to nic na tom, že to posrali, ale získali by můj respekt.

#37 FallenMaia #47 RiniX
15.8.2019 | 2:28:51
FallenMaia

#36 Neuvěřitelné: „Nechci porušovat zákony, takže jen řeknu, že si zaslouží mnohem horší věci než toto“ no neviem či toto znie ako to, že len nechceš aby sa dostali k písaniu :D Ale ok.

Ja som MEGA obhajca? Odkedy? Veď som už niekoľko krát napísal že posledná séria nebola dokonalá, bola tam kopa chýb, kopa nelogických vecí, 3. časť bola hrozná, atď. Príde ti toto ako mega obhajca?

#38 Neuvěřitelné
15.8.2019 | 2:39:06
Neuvěřitelné

#37 FallenMaia: Vycházel jsem z jednoho komentáře, nevěděl jsem, co si myslíš o poslední sérii. O tý větě si můžeš myslet co chceš. Konec psaní by mi ale stačil. :)

15.8.2019 | 2:40:27
ShaV

Strasni su a ta kritika je spravna,pokazili cely serial.

15.8.2019 | 6:37:18
garvon

To je zase debilni clanek. Kdyz uz to prekladate, tak to nedelejte slovo od slova, ale upravte to, aby to znelo trochu cesky.

15.8.2019 | 7:13:46
MARTAS SK

Oprávnené sú. Ono vyhľadávač ich takto našiel už dávno. Idiocké až kokotské duo,

#42 FallenMaia
15.8.2019 | 8:16:28
FallenMaia

#41 MARTAS SK: Ty vieš napísať aj niečo iné???

15.8.2019 | 8:39:03
Phreo

no a pak je tu tohle … :D https://www.novinky.cz/…xem-40293246

15.8.2019 | 10:25:38
Phreo

ve zkratce podepsali u Netflixu jako „Mistři svého oboru“ :D :D :D

Ted Sarandos, byznysmen a obsahový ředitel Netflixu, ve svém prohlášení vyjádřil radost. „Jsme nadšení, že můžeme na Netflixu přivítat mistry svého oboru Davida Benioffa a Dana Weisse. Jsou kreativní silou a svým způsobem vyprávění si dokázali získat diváky na celém světě. Moc se těšíme na to, co do našeho týmu přinesou,“ uvedl.

15.8.2019 | 10:27:18
beat

:D

15.8.2019 | 10:43:06
Kerneas

Nenazýval bych je špatnými scénáristy, přeci jenom podle knížek točit umí. První 4 serie GoT byly super. Pro mě začíná konec GoT 6. serií, pro někoho později, ale poles kvality v momentě kdy se odpojili od knih je hodně znát. Nicméně fanoušci by neměli mít moc právo do toho mluvit. Dostali jsme show, jednu verzi. Martin to takhle chtěl ukončit a tak to takhle skončilo. Taky by se mi líbilo kdyby fakt White Walkers vyhráli, ale nebudu tady dělat petici a bombardovat tvůrce kvůli tomu, že to skončilo jinak než já chci…

#55 Neuvěřitelné
15.8.2019 | 10:58:01
RiniX

#36 Neuvěřitelné: Kámo, nechceš k poslední řadě fantasy seriálu a jeho tvůrců rovnou přirovnat i masakr milionu Číňanů, který provedli Japonci? :D Souhlasím s FM, a teď docela off topic, že dnešní hejtři (a nemyslím slušné kritiky, abych nehodil všechny do jednoho pytle) na internetu jsou verbež…

#54 Neuvěřitelné
15.8.2019 | 12:17:04
Boylen

Bez nich by ten seriál ani neexistoval, 80% nejlepšího seriálu jaký existuje a 20% se trochu nepovede a hned jsou nejhoršími na světě? Some people are just retarded…

#52 POLW #53 Neuvěřitelné
15.8.2019 | 12:25:10
JaimeLannister

Oni byli jediný, kdo chtěl seriál ukončit po 8 řadě? Nebo se pletu? Protože GRRM, HBO i fanoušci chtěli pokračovat dál.

#50 Violet
15.8.2019 | 13:08:53
Violet

#49 JaimeLannister: Nepleteš

15.8.2019 | 13:16:19
Railbot

Oni už hrozně pospíchali, aby mohli psát Star Wars a paradoxně jejich dojezd jim možná dveře v Disney zavřel. Stejně jako průser Ep 8 Ruinu Johnsonovi a jeho trilogii.

#74 RiniX
15.8.2019 | 15:45:02
POLW

#48 Boylen: Přesně tak. Skoro nikdo z těch „uřvaných“ rádoby kritiků si dnes už vůbec neuvědomuje, že bez těchto dvou by nejspíš žádný seriál neexistoval. Martin měl nabídky na film (a možná i nějaké vícedílné filmy, nechce se mi to hledat), které odmítal z důvodu degradace knih. Vůbec si nedovedu představit, jak by to natočili ve stylu LOTR na pouhé tři díly. Jen díky nim je kult GoT tam kde je, jinak by to znala odhadem jen tak 1/20 lidí (čtenářů), spíš ani to ne. Jejich hlavní chybou bylo jen to, že byli ze začátku tak moc dobří, že je na konci dohnalo zklamání z vlastní dokonalosti, které se nenaplnilo.

#53 Neuvěřitelné
15.8.2019 | 15:51:17
Neuvěřitelné

#48 Boylen: #52 POLW: Přesně tak, neexistoval by a bylo by to tak lepší. Zapomínáte na fakt, že bez nich by možná seriál nebyl, ale pomáhalo jim tisíce dalších lidí. Jediné co na tom seriálu bylo kdy špatné, je scénář. Kamera, zvuk, CGI, herecké výkony, kostými, hudba, to všechno bylo perfektní. Jen souboje byly slabší. Není to 80% nejlepší seriál. Jenom první 4 řady jsou jeden z nejlepších seriálů, potom už je to scénáristická sračka dovršená 8. řadou.

#56 POLW
15.8.2019 | 15:54:55
Neuvěřitelné

#47 RiniX: Říká se tomu nadsázka, neslyšel jsi o ní? Já už se nikdy od těch dvou na nic nepodívám a takových lidí je hodně.

#59 RiniX
15.8.2019 | 15:56:22
Neuvěřitelné

#46 Kerneas: Ano, ti dva uměli skvěle adaptovat knížky, ale když měli něco napsat, tak to je průser. Tažke jsou špátní scénaristé. Nezapomeň, že většina tvůrců seriálů nemá k dispozici zdroj a píšou celý scénář sami, to tihle dva nikdy nedokáží kvalitně.

15.8.2019 | 15:58:05
POLW

#53 Neuvěřitelné: Nějak to nechápu, na jednu stranu by si byl rád, kdyby GoT vůbec nebylo a na druhou byly podle tebe první čtyři série best? Nejsi náhodou žena, která neví co chce?? PS: Ne že se do mě zas obuje Violetka, to není gender hate :-)

#57 Violet #58 Neuvěřitelné #78 POLW
15.8.2019 | 16:07:26
Violet

#56 POLW: Proč já? :D Víš, že i muži jsou někdy horší jak ženy? :D Něvědí, co chtějí, urážejí se za každou blbost a podobně :) A ještě mají takovou skvělou vlastnost, že jejich pravda je nad vše a jediná na světě :D si myslím, že obě pohlaví, si nemají co vyčítat ;)

Tak co do mě rýpeš :P ☼ bych k tomu ani nic nepsala, kdybys mě nezmínil :P

#59 RiniX #60 sonulle
15.8.2019 | 16:53:24
Neuvěřitelné

#56 POLW: Já bych se bez těch prvních 4 sérií obešel, protože ve srovnání s knížkama jsou taky nic.

15.8.2019 | 17:04:48
RiniX

#54 Neuvěřitelné: Bohužel nadsázka je v takovéhle situaci úplně mimo. Nadsazuješ fantasy seriál s havárií, která zavinila smrt tisíců lidí… Vždyť tady o nic nejde… :D Ale určitě jim bude vadit, že se na seriál nepodíváš, možná pak budou zpytování svědomí :(

#57 Violet: Já bych to nazval pravým jménem a to „nekonečný kruh obviňování“.

#69 Neuvěřitelné
15.8.2019 | 20:14:39
sonulle

#57 Violet: No upřímně potkat chlapa, který ví jestli chce koláč s tvarohem nebo s mákem je skoro vzácnost :)

#61 Svjatogor #62 Violet
15.8.2019 | 20:48:50
Svjatogor

#60 sonulle: Ehm… :-D Mák mi leze do zubů, takže tvaroh s v rumu macerovanými rozinkami, prosím pěkně. ;-)

#63 sonulle
15.8.2019 | 20:53:45
Violet

#60 sonulle: No přesně tak :) A doba internetu ten výběr o tolik rozšířila, že z toho některým chlapům naprosto hrabe :)

#72 Neuvěřitelné
15.8.2019 | 21:05:00
sonulle

#61 Svjatogor: hmm jsi vyjímka, dnes jsem byla na pohřbu a nevím jestli to bylo žalem, či alkoholem, ale dostat z mužské populace co chtějí za chlebíčky či koláčky bylo komplikované. Ženy většinou věděly. To jen ke generalizaci ženského chování. :)

A co se týká pečení tak dělám jen piškotový dort :D ano ten co se nepeče.

#65 Svjatogor #72 Neuvěřitelné
15.8.2019 | 21:05:20
sonulle

#27 Svjatogor: Já děkuji za nápad, co se týká inkonky. Původně jsem chtěla symbol Duncana Talla, ale stejně jsou příbuzní a tohle je srdeční záležitost.

#65 Svjatogor
15.8.2019 | 21:13:33
Svjatogor

#63 sonulle: Aha… :-( :-( :-( Já jsem si dneska na kole rozbil koleno. :-D

#64 sonulle: Přemýšlel jsem nad erbem s jednou severskou šelmou, co ráda med, ale to bych šel proti logice myšlenkového experimentu, resp. mého místa v něm. :-)

#66 sonulle
15.8.2019 | 21:25:47
sonulle

#65 Svjatogor: Nechci tvůj experiment hanit, ale zabírá?

Tvého kolena je mi upřímně líto. Jak dopadlo? Kdyby jsi ho měl popsat v GOT podobenství? :D

#67 Svjatogor
15.8.2019 | 21:43:21
Svjatogor

#66 sonulle:

1.) Ne, Železná banka asi poprvé odepíše ztrátu. :-O

2.) Svíral jsem jej v náručí jako Jon Ygritte. xD

#68 sonulle
15.8.2019 | 21:46:25
sonulle

#67 Svjatogor: To muselo být bolestivé, ale směji se jak Hodor na nové dveře.

PS Jona jsem dočetla, opoznámkuji zítra.

15.8.2019 | 22:07:58
Neuvěřitelné

#59 RiniX: Nadsázka nikdy není mimo, proto se to jmenuje nadsázka, protože je to nadsázka. Mělo by jim vadit, že odradili miliony svých potencionálních fanoušků.

15.8.2019 | 23:06:52
Faustus

zd je to prehnane nebo ne je jedna vec ale tvrdit ze si to nezaslozili no to je proste dobrje vtip to psal někdo kdo si predtim dal mariánku ne? kritik naprosto zslouzenna navic to odflákli jen proto aby to stihli v jedny radě protože už podepsali smlouvu na dlší praci. takže to udělali jen kvuli penězum ze sobecké pohnutky.

#71 Neuvěřitelné #75 FallenMaia
15.8.2019 | 23:09:08
Neuvěřitelné

#70 Faustus: Lidi, co si tohle neuvědomují fakt na něčem jedou.

#75 FallenMaia
15.8.2019 | 23:17:51
Neuvěřitelné

#62 Violet: #63 sonulle: A co přestat generalizovat a uvědomit si, že jsou nevybíraví chlapi i ženský? :D

15.8.2019 | 23:32:31
Lady Adeline

Neuvěřitelné:ja taky jak vy nesnasim pribeh osme serie.Scenar k poslednimu dilu,je jako by ho psal zak pate tridy.Verte mi ,kvuli SW to neurychlili a nepodelali.Proste to nejsou dobri scenaristi a nepovedlo se jim to.Nejsmutnejsi na tom scenari bylo,ze absolutne neznali postavy,ktere v jejich pribehu hrali tak dulezitou roli.Cely pribeh byl az moc jednoduchy.Ten sladky konec ,byl na muj vkus az moc sladky,ale verim, ze se nekterym divakum libil a ja jim to neberu.Vzdy jsem got brala jako svuj druhy imaginarni svet,kde jsem vse prozivala s postavami.U osme serie se mi vzit do deje nepodarilo.Najednou skoro vsechny postavy byly pro me cizi, ke kterym jsem nic necitila a bylo mi jedno ze umrou.Ta surovost a prirozenost uplne vymizela a zustal tam pouze krasny vizual a efekty… Pro me jako divacku nepodstatne veci.D a D to mozna neudelali naschval..... Taky je nesnasim ,ale na druhou stranu jim za sebe davam jeste jednu sanci.Pokud nezvorou SW,tak jim mozna odpustim.....

16.8.2019 | 0:35:56
RiniX

#51 Railbot: Pokud se nepletu, tak Johnson na své trilogii stále pracuje. Stejně tak Disney počítá i s trilogií od D&D. Jelikož má Disney přesně naplánované SW premiéry (s Avatarem) a přišlo by o potenciální tvůrce a změnilo tak „scheduleu“ – mělo by milionové ztráty.

16.8.2019 | 0:50:11
FallenMaia

#70 Faustus: #71 Neuvěřitelné: Ty vole hoši, najskôr si pozisťujte informácie a až potom vynášajte tie vaše prehnané rozsudky. Je vidno že o tom viete veľké … To že budú siedma a ôsma séria skrátené, predsa oznámili oveľa dávnejšie ako sa upísali Disneymu, takže to nebolo odfláknuté kvôli nejakým peniazom ako tu tvrdíte, veď si preboha uvedomte že na poslednú sériu si zobrali dvakrát viac času. Veď sa nad tým logicky zamyslite. Ako to mohli odfláknuť aby stihli ďalší projekt?? Veď to vôbec nesedí, navyše ten ďalší projekt sú nové SW ktoré prídu do kín až v roku 2022, tak kam sa akože mali ponáhľať?? Už som to tu niekoľko krát písal, asi vám to ušlo tak to tu píšem zase. Je to blbosť. Oni to proste mali rozrátané na toľko častí na koľko im to vyhovovalo, a nie kvôli nejakým peniazom alebo časovej tiesni. To musí vidieť každý ;)

#76 Neuvěřitelné
16.8.2019 | 1:14:24
Neuvěřitelné

#75 FallenMaia: Ale já souhlasil s první části komentáře, ne s tím koncem.

16.8.2019 | 1:50:34
beat

:D

16.8.2019 | 9:08:38
POLW

#56 POLW: Promiň, ta poznámka nebyla proti Tobě a už vůbec žádné „rýpání“. Jen se už bojím něco podobného napsat, abych nevypadal jako mužský šovinista se špatným vztahem k ženám. A s tím, že si jako pohlaví nemáme co vyčítat máš rozhodně pravdu:-)

#79 Violet
16.8.2019 | 16:44:52
Violet

#78 POLW: Ty? Nevím proč bys měl, na to jsou tady občas jiní experti ;)

16.8.2019 | 18:18:06
Lukass.M

Dokud měli pod rukama předlohu podle které psali, bylo vše OK. :D

#81 hardhome
16.8.2019 | 20:36:02
hardhome

#80 Lukass.M: jasne staci sa pozret nato ako spracovali hostinu a tanec uz to dodrbali

17.8.2019 | 12:42:09
KaraSnowAllen

Myslím, že i kdyby napsali jakýkoliv jiný konec, dopadlo by to stejně. Každý jsme měl svou představu o tom, jak to skončí, nelze uspokojit všechny.

19.8.2019 | 11:59:27
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama