Once Upon a Time (Bylo, nebylo)
87/100 - 417×

Once Upon a Time(Bylo, nebylo)

Zlá královna, macecha Sněhurky, mocnou kletbou přenesla téměř všechny pohádkové bytosti do světa lidí, do zapadlého městečka Storybrooke. Na svoji skutečnou totožnost si nepamatují, žijí celkem běžné životy a ani jim není divné, že město nikdo z nich neopouští, vůbec nestárnou a v rukách starostky je soustředěna všechna moc. Podle legendy může kletbu zrušit jediný člověk, dcera Sněhurky a Prince Krasoně, kterou z království zachránili ještě jako nemluvně těsně před tím, než ostatní kletba uvěznila v Storybrooku. Adoptivní synek starostky věří, že tou osobou, a zároveň jeho biologickou matkou, je praktická a nezávislá Emma Swan z Bostonu…

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | ABC | 42 minut
žánr
Drama, Fantasy, Rodinný
hrají
Josh Dallas (David Nolan), Jennifer Morrison (Emma Swan), Jared Gilmore (Mladší Henry Mills), Robert Carlyle (Pan Gold), Robert Carlyle (Rampelník), Josh Dallas (Princ Krasoň), Meghan Ory (Ruby), Meghan Ory (Červená Karkulka), Eion Bailey (August W. Booth), Dylan Schmid (Baelfire), Emilie de Ravin (Belle French), Sebastian Stan (Jefferson), Josh Dallas (Princ James), Jamie Dornan (Šerif Graham), Ginnifer Goodwin (Sněhurka)

Je mezi Rampelníkem a Belle skutečně konec?

Je mezi Rampelníkem a Belle skutečně konec?

Fotky z nedávného natáčení odhalili Belle s novým můžem. Znamená to pro ,,RumBelle'' konec?

7 0
21.2.2015

Fanoušci ,,RumBelle'', třeste se! Web YVRSHOOTS tento týden uveřejnil několik nových fotek z nedávného natáčení jarních epizod OUaT, kde se Belle prochází po ulici s Willem Scarletem.

(Will a Belle se prochází po ulici držící se za ruce. Foto: YVRSHOOTS)


Zatímco se na jedné straně ulice procházeli Will a Belle, na druhé straně ulice je pozoroval Rampl.

(Rampelník zpozoroval Belle a Willa. Foto: YVRSHOOTS)


Co myslíte, našla si Belle skutečně nového přítele? Nebo chce jen vzbudit v Ramplovi žárlivost?

Diskuze /44

FaNTa

To nemůže být pravda. Rampelník byl vykázán z Storybrooku.

#5 SaDiablo #23 DixiePixie
21.2.2015 | 20:22:07
princesse

Podle mě z toho nic nebude, Will určitě miluje Anastasii, podle toho, že jak se vloupal do knihovny vytrhl její obrázek z knihy..

21.2.2015 | 20:55:30
komcus

Rampelník se dostane zpátky, s Cruellou a Uršulou.

#19 gladiator992
čestný člen redakce
21.2.2015 | 20:59:07
Mammon52852

Doufám že tam Will bude co nejdéle

21.2.2015 | 21:00:51
SaDiablo

To mít dlouhé trvání nebude, ať už to Belle myslí vážně, nebo ne. I když jsem Rumbeller, přeju si, aby se v tom Rumple trochu vymáchal.

#1 FaNTa: Belle mu přikázala, aby opustil Storybrook, ale nikdy neřekla navždy a že už se tam vrátít nesmí (protože si všichni mysleli, že je to automaticky napořád).

#6 komcus
21.2.2015 | 21:04:54
komcus

#5 SaDiablo: Ono šlo spíš o to, že kdo projde ten už nemůže projít zpátky (kvůli zbytkovým účinků té ledové bariéry). Ale Rampl s těma dvěma čůzama by měli najít způsob, jak se do Storybrooku dostat.

#9 SaDiablo
čestný člen redakce
21.2.2015 | 23:25:58
Michelle84

ja by som to Belle a Rumplovi priala, ich šťastný koniec, možno bábätko :p ale keď on sa nenapraví, zákernosť je jeho druhé ja a to na ňom Belle nechce, ach majú to komplikované

22.2.2015 | 8:47:30
xjardax

Rampelník je nejlepší postava. Jestli ho nechaj umřít tak už si ten seriál nikdy nepustim !!!

#9 SaDiablo
22.2.2015 | 11:32:20
SaDiablo

#6 komcus: Tak jsem to myslela. :-)

#8 xjardax: Myslím si, že právě proto, že je nejlepší/nejo­blíbenější postava, ho tvůrci umřít nenechají, protože s Reginou prakticky táhnou celý seriál.

#11 Patty01
22.2.2015 | 11:45:52
PrincessLeia

Jelikož v OUAT in Wonderland, který se odehrává po Willově přítomnosti ve Storybrooku, skončí Will šťastně opět s Anastásií, je tento svazek velmi nepravděpodobný. Nebo pouze dočasný. !

#12 Michelle84
22.2.2015 | 11:59:04
Patty01

#9 SaDiablo: Bývávalo. Teď už celý seriál táhne jenom Regina.

Snad nepobouřím fanoušky Rumbelle, já k nim totiž nepatřím (nikdy jsem tak úplně nepochopila, z jakého důvodu jim lidi fandí, ale to je každého věc). Belle si zaslouží někoho lepšího a mladšího než je ten dědek Rampelník, který není navíc doslova a do písmene nic jiného než „piece of shit.“ A nevěřím tomu, že se někdy změní.

Ale tyhle fotky bych až tak vážně nebrala, pokud se mezi nima něco odehraje (ale moc tomu nevěřím, protože Will má Annu), bude to chvilkové, Rumbelle určitě skončí spolu.

#13 komcus #16 Henry812
22.2.2015 | 12:25:23
Michelle84

#10 PrincessLeia: myslela som že Once sa momentálne odohráva už viac dopredu, že sa Will vrátil z Wonderlandu, že sa tam dačo s Anastasiou stalo alebo tak…

#14 Patty01
22.2.2015 | 12:38:39
komcus

#11 Patty01: Podle mě mohla Belle skončit s Nealem. Jen škoda, že je mrtvý. :/

#14 Patty01
čestný člen redakce
22.2.2015 | 12:54:50
Patty01

#12 Michelle84: To si mysleli všichni a já si to pořád myslím. 4. série Once se odehrává po událostech z Wonderlandu, takže se prostě něco muselo stát. Otázkou je co a jestli se nám to tvůrci uráčí vysvětlit. Mají v celém příběhu a jednotlivých dějových linkách už tolik nesmyslných a nevysvětlitelných děr, že jsem fakt zvědavá, s čím přijdou tentokrát.

#13 komcus: To není špatný nápad, jen škoda, že už neuskutečnitelný…

22.2.2015 | 13:09:29
AnnaKatherine

Jak se vlastně dostal Will do Storybrooku? Myslela jsem že zůstal s Anastasií v Říši divů. Uniklo mi snad něco?

22.2.2015 | 13:41:02
Henry812

Nie…nie…nie…nie žiadny Will a Belle spolu nebudú :-D

#11 Patty01: som veľký Rumbelle fanúšik a Rumpla považujem stále za najlepšiu postavu seriálu (ano, lepšiu než Regina aj keď len o trošinku). Je síce zákerný podliak, ale pamätajme na všetko čo urobil v 3.serií… napríklad jeho čin z „Going Home“… neviem či by sa k každý odhodlal k takej obete a stále verím v to že on rovnako ako Regina sa môže zmeniť a vzhladom na to čo je toto za seriál je dosť jasné že sa nakoniec zmení a bude s Belle :-D .

Som zvedavý ako dopadne jeho pokus o získanie happy endu skrz autora, mohli by sa s tým pekne pohrať a priviesť späť Neala čo myslím že by viacerí privítali… a ten Hookov následný výraz :-D

#17 Nivie
22.2.2015 | 16:19:35
Nivie

#16 Henry812: No právě, já si nějak neumím představit, co všichni chtějí s tím autorem dělat (ale myšlenka najít autora není k zahození, protože otázka ohledně původu autora té proklaté knihy napadla snad každého od první série :) ).

Možná bude samotné odhalení identity autora natolik šokující, že se ani hromadné šťastné konce řešit nebudou. Protože mě napadá jednak brutální změna minulosti (snad všichni záporáci jsou poznamenani minulou ztrátou – Neal, Milah, Daniel a další), která by vlastně popřela smysl předchozích sérií, nebo budou vytvořeny nové umělé konce. Anebo bude nějaká další varianta, která mi na mysl nepřišla.

#18 Henry812 #20 Patty01
22.2.2015 | 17:15:48
Henry812

#17 Nivie: napadla ma možnosť že by Rumple nejak donútil autora spolupracovať ( po prípade by nejak získal jeho moc.. pre Rumpla to neni predsa ťažké ) a následne by zmenil minulosť, vytvoril si happy end a ostatným by ho zobral… a o tom už bude 5.séria že by sme pozorovali akýsi paralelný svet kde záporáci majú happy end a klaďasi nie. To by sedelo s tvrdením producentov že poriadne pozrieme na to čo robí klaďasa klaďasom a záporáka záporákom. Ale uvidíme, dúfam že to neskazia lebo tu sa dá vymyslieť viacero dobrýc príbehov a zvratov.

22.2.2015 | 17:40:19
gladiator992

#3 komcus:

Je to tak, , hranica bude prelomena.. ale veľmi tažko..tak to povedali tvorcovia

22.2.2015 | 17:55:08
Patty01

#17 Nivie: Bylo by fajn zažít zase nějaký šok, ale dost pochybuju, že se něčeho šokující ještě u sledování Once dočkám. Horowitz jen žvaní a žvaní a žvaní a aby vymysleli něco takhle chytrého a zajímavého na to nemají. Přijdou zase s něčím strašně jednoduchým. Vem si třeba to, že Emma když si s Hookem vesele skotačili v minulosti a přivedli Marianu zpátky nic se nezměnilo, i když by logicky mělo. Vůbec se neřešilo, že Emma změnila minulost, žádné následky, nic takového. Emma z toho zase vyvázla jen tak, přitom to, co v minulosti změnili se nutně nějak na přítomnosti muselo projevit. Ale ne, tvůrci tohle úplně zazdili, protože Emma je přece Spasitelka. Opravdu doufám, že se k tomu nějakým zázrakem ještě vrátí, dojde jim, jak to podělali a Emma si to pěkně vyžere.

#21 Henry812 #34 Nivie #36 merit
22.2.2015 | 18:34:30
Henry812

#20 Patty01: To máš pravdu, ja som pri finále 3.serie čakal že celá 4A bude o nejako „Butterfly effect“ čo Emma spôsobí… ale nakoniec som to vlastne akceptoval tak že Emma si proste musela prežiť svoju roprávku. Ďaleko viac ma sklamalo shattered sight… to sa dalo natiahnuúť na viac dielov, ovplyvniť ozaj všetkých ( ono polovica hlavných postav sa tomu vyhla ) a mohlo byť riadne psycho drama. A to s tými šokmi… no napríklad mňa šokovala aj situácia okolo Rumpla… po 3.serií to vypadalo že z neho bude klaďas alebo bude aspoň balancovať… ale on sa pokúsi zabiť matku svojho vnuka a na celé svoje „Bae, budem mužom pre ktorého si zomrel“ uplne zabudne a ani sa tým netají :-D inak je pravda že 4A bola trošku slabšia ale aj tak sa mi lúbila a momentálne si ju dávam znova :-D

#22 Patty01
22.2.2015 | 19:12:27
Patty01

#21 Henry812: To jo, Shattered Sight mělo velký potenciál a oni to jen tak vyhodili z okna. Na to, jaký z té kletby měli všichni strach, z toho ve výsledku udělali spíš komedii. Ale o tom bychom tu mohli napsat slohovku, protože další věc, kterou plýtvají jsou nevyužité potenciály postav. Místo, aby do děje zapojili postavy neokoukané, celou 4A jsem musela trpět pohledem na Hooka a Emmu a celý Frozen, hlavně Elsu, která celých 10 dílů nedělala nic jiného než hledala Annu. Pro mě to bylo snad ještě větší utrpení než výlet do Země Nezemě. Po 4A nemůžu Emmu už ani cítit, fajn, beru, že je to hlavní postava, ale opravdu ji musí cpát všude? I ten její ocas Hooka. Jediné co bych si ze 4A pustila znova jsou tak maximálně Outlaw Queen scény a scény s Robinem a Willem, jinak mě tam nebavilo vůbec nic. Doufám, že 4B bude minimálně tak dobrá jako 3B.

22.2.2015 | 19:17:19
DixiePixie

#1 FaNTa: Jak vykázán ze Storybrooku? Mě to nějak uniká. Byl 11. díl poslední ne? A tam Ruple normálně na konci sám od sebe odchází ne? Jsem ztracená, mohl by mi to prosím někdo osvětlit?? :D

#24 Stelly #25 Henry812
22.2.2015 | 20:50:15
Stelly

#23 DixiePixie: No ona na něj Belle použila dýku když se snažil zabít Hooka......Pak ho požádala,aby je přenesl k hranici města......A pro­tože věděla,že je tam ta kletba(kdo opustí Storybrook,nemůže se vrátit),tak i přesto,že ho milovala,mu přikázala aby opustil město.....Rumple vše dělal pod vlivem dýky.....A v tu chvíli město opuštěl nedobrovolně ;)

22.2.2015 | 20:57:26
Henry812

#23 DixiePixie: on je ešte jeden diel potom :D len to číslovanie je pomýlene a to čo si naposledy videla bol 4×10 ešte :-D

#28 DixiePixie
22.2.2015 | 21:56:29
Prallines

Problém s Willem mi přijde jasný.. Aspoň já to brala od zhlédnutí OUaT in W tak, že se nějakým způsobem objevil ve Storybrooku (nad tím jsem přemýšlela, ale furt to nějak nechápu.. možná ho tam prostě přenesla kletba ale normálně, jako každého ze začarovaného lesa.. protože se tam přeci vrátil po tom, co ho Ana „nechala“ čekat u toho vozu, ne?).. teď se to vše odehrává.. a OUaT in W začíná až v budoucnosti, co se týče normálního OUaT.. prostě jednoho dne Will zmizí :D Co se týče Rumpla.. nechápu, proč někomu to jeho chování vadí :D jak bylo uvedeno- je to hlavní záporák celého seriálu.. své vyznání před hrobem Neala myslel upřímně, ale pak uviděl ten klobouk a naprosto to vše změnilo.. protože si myslel, že tomuhle už nikdy nebude muset čelit.. spíš mě naštvala Belle :D

#27 Packa #29 elissisi
23.2.2015 | 14:53:15
Packa

#26 Prallines: Belle? Protože jí vadilo, že Rumple je hajzl, lhal jí a ubližoval lidem, které má ráda? Já ji docela chápu. Jo, beru, že Rumple je prostě záporák (i když ho docela ukazovali i v dobrém světle), ale tohle si zasloužil.

#30 Prallines
23.2.2015 | 17:23:59
DixiePixie

#25 Henry812: jo ahááá. po takové dlouhé pauze si dám teda ještě jeden díl a zkrátím si tak čekání na nové díly :D to je zjištění :D díky za vysvětlení ;)

23.2.2015 | 20:02:49
elissisi

#26 Prallines: Mně se na Ramplovi vždycky nejvíc líbila ta jeho nepředvídatelnost. Člověk nikdy nevěděl, komu zrovna pomahá nebo nepomáhá, popřípadě na čí straně stojí, ale tohle se dělo spíš během 1. a 2. série. A nakonec to vždycky vyšlo tak, že z toho měl největší prospěch on sám, což mě překvapilo téměř vždycky. Měla jsem ráda ty jeho geniálně šílené, ale do detailů promyšlené plány. Ale jeho dějová linka ve 4A byla celá dopředu jasná a docela nudná, protože jsme všichni věděli, že Hook prostě nechcípne a Emma už vůbec ne. Takže nikde žádné překvápko…

Ale stále si stojím za názorem, že postava Rampla (ze Začarovaného lesa) spolu s Reginou/EQ táhnou celý seriál. Neumím si představit, že by Once mohlo fungovat i bez Rampla a flashbacků s tím jeho nezaměnitelným smíchem. ;) A zároveň mě mrzí, že ti dva spolu měli v poslední době tak málo společných scén, když spolu jsou vždycky nejzábavnější, protože jejich vzájemný sarkasmus je nepřekonatelný!

#30 Prallines
24.2.2015 | 9:57:26
Prallines

#27 Packa: Chápu tě ;) Ale holt jsem naprostý fanoušek Rumpla :D Určitě udělal hodně blbostí a hajzl to je- ale co od něj čekáme jiného? Já na něm miluju právě tohle :D Belle byla vždy ta, která ho držela.. a chápu, že toho jednou musela mít dost, ale proč teď? Vzali se.. a možná můj názor vychází z toho, že manželství beru jako něco, co by se rušit nemělo ;) Jednoduše mám pro Rumpla slabost :D Ona taky nebyla naprosto bez viny, když na něj použila tu dýku.. prostě je chyba na obou stranách a Belle by měla být otevřená k tomu, to řešit (ale to už zacházím až moc do mého rozebírání vztahů) :)

#29 elissisi: S tím souhlasím.. doufám, že se ta nepředvídatelnost zase vrátí a tahoun seriálu je to aspoň pro mě určitě.. Jak už tu párkrát zaznělo, tak bych na Once už nikdy nekoukala, kdyby ho nadobro zabili (ve 3. sérii jsem věděla, že se vrátit musí :D)

#31 elissisi #35 Packa
24.2.2015 | 11:17:36
elissisi

#30 Prallines: Já byla na Rampla nejvíc naštvaná, když neodkrouhnul Hooka v prvním momentě, kdy se mu ta možnost naskytla! :D :D (Jak já tehdy řvala, tak ho zab, zab ho! Ať už se na ten jeho ksicht nemusím víckrát dívat! I když jsem stejně věděla, že se to nestane… :D )

#32 Prallines #34 Nivie
24.2.2015 | 11:31:50
Prallines

#31 elissisi: Ještě musím k tomu jeho smíchu říct, že nikdy neodolám a aspoň jednou si ten jeho smích přehraji znovu :D S tendencí se zasmát s ním :D

24.2.2015 | 16:25:50
mochomurkacervena

srdcový kluk skončí s červenou královnou :D

24.2.2015 | 18:53:59
Nivie

#20 Patty01: Tomu říkám optimistický přístup skalního fanouška :D.

Já se omlouvám, že vytahuju staré věci, ale pořád jsem na to, co jsi psal, myslela a nakonec mi to nedalo. Podle mě se ve finále minulé řady zase tak moc brutální narušení minulosti nekonalo. Butterfly effect si představuji jako velké nebo menší změny v minulosti, které způsobí, že se minulé věci odehrají jinak, než by se odehrály bez té konkrétní změny. Mariana byla ale pořád považována za mrtvou Robinem, Rolandem i jinými (a jejich život se odehrál stejně), Regina při všech svých mordech už ztratila zcela určitě přehled o obětech. Tím, že ji přenesli do přítomnosti, ovlivnili budoucnost nebo přítomnost, ale na minulé věci to vliv asi nemělo. Tak to chápu já.

Podle mě se konkrétně v tom Emmě dává za vinu více než je nutně zapotřebí. Regina si za to, že nežije šťastně s Robinem může v prvé řadě sama a potom až může vinit jiné. A to říkám jako člověk, co má Reginu rád. Moc se mi líbí její vývoj – teď když teprve ochutnává dobro a těším se na její linku. Zase na druhou stranu moc nemusím Robina, to říkám otevřeně. Měla jsem ráda starého Robina (ale nový se více hodí k Regině, to jo). Tento mi přijde trochu jako slaboch – nemá na to, aby nechal Marianu, ale nedokáže odolat Regině.

#31 elissisi: Ten moment, kdy měl Rumpel zabít Hooka byl po tom, co se stal Temným nebo teď v poslední odvysílané epizodě?

#37 elissisi
24.2.2015 | 20:08:55
Packa

#30 Prallines: Jako já mám Rumpla taky ráda, je to naprosto skvělá postava, skvěle zahraná. To neříkám. A jo, tak on byl vždycky tak trochu hajzl. Ale jako nenapravitelná romantička jsem doufala, že ho Belle napraví a bude kvůli ní lepší. :D

24.2.2015 | 20:09:14
merit

#20 Patty01: Pre mňa to, že Emma vzala Marion so sebou do budúcnosti, bola síce trošku hlúposť, ale zároveň akt humánnosti a je mi to sympatické, nemám pocit, že by si mala niečo „vyžrat“.

25.2.2015 | 6:39:53
elissisi

#34 Nivie: To je vlastně více méně fuk. :D Ale na obrazovku jsem křičela v díle… sakra, ta 4. série byla tak nudná, že mi nějak splývá dohromady. :D Mám za to, že to byl ten dvouhodinový díl a Rampl místo toho, aby mu udělal ze srdéčka prášek do pečiva, rozhodl se ztrácet čas Hookovým „mučením“ a tak ten pirát zase přežil! (Což bylo samozřejmě jasný, ale stejně jsem si musela zanadávat. :D)

#38 Nivie
25.2.2015 | 11:46:04
Nivie

#37 elissisi: Dík za odpověď. To musí být potom těžké dívat se na seriál, v němž mé neoblíbené postavě pořád hrozí smrt, a on na potvoru přežívá :D.

#39 elissisi
25.2.2015 | 19:05:57
elissisi

#38 Nivie: Tož, za ty dva roky už jsem si nějak zvykla, že ten hňup s hákem přežije všecko. :D A tak z něj mám povětšinou srandu. Protože co jiného už mám dělat, když ho strčili do dvojice s hlavní postavou, které už chcípli dva předchozí chlapi, a tudíž je nepravděpodobné, že by poslali pod kytičky i Hooka… Ale pokud se tak někdy náhodou stane, asi na to otevřu šampus. ;)

#40 Nivie
26.2.2015 | 11:03:37
Nivie

#39 elissisi: :D :D Možná se ti poštěstí na závěr seriálu.

#44 elissisi
1.3.2015 | 20:39:23
JosephineM

Považovat 53letého muže za dědka může jen debil a idiot. Hook tu přes scénáristy propaguje rape culture,ale to je jedno, že. Když žena řekne ne, znamená to jen, že ji musíme dostatečně dlouho otravovat, dokud neřekne ano. To je na zvracení. Že scénáristi tak moc nenávidí Rumbelle, to si nezvyknu nikdy. A onen debil by si měl uvědomit, že oni jsou Kráska a Zvíře. Zato Emma a Hook jsou dvě naprosto nejtupější, nejprotivnější postavy v celém seriálu a Hook je naprosto zbytečný. Jen kvůli němu zabili Neala, kvůli kterému celý Storybrook vlastně vzniknul, na což scénáristi už dávno zapomněli. Od 3.série je to velká nuda a kecy, kromě Rumbelle. Jediný důvod, proč se na OUAT vůbec dívat. A další tupost – scénáristi jaksi nezaznamenali, že power je Rumplova slabost, ne true love. Jenže na to jsou příliš blbí. První a druhou sérii snad musel psát někdo jiný, nebo se oběma mezitím stalo něco hrozného s mozkem, jinak se to vysvětlit nedá.

#44 elissisi
2.3.2015 | 12:29:26
JosephineM

[OUAT || Rumbelle] Compilation of Confessions – youtube.com

2.3.2015 | 12:44:41
elissisi

#41 JosephineM: I když Rumbelle nijak vážně neberu, tak s Emmou a Hookem souhlasím, ti dva se hledali, až na sebe zbyli a společně jsou ještě protivnější, než samostatně. Já říkám pořád, že A s E na něčem jedou a musí to být fakt dobrej matroš, protože co v poslední době vymýšleli, bylo občas opravdu na kazajku a sanatorium. :D Ale klid, je to jenom seriál, nejde o život. ;)

#40 Nivie: Na konci už mi to asi bude dost jedno. :D

3.3.2015 | 19:22:23
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Edňáci hodnotí finále seriálu Once Upon a Time

Závěrečná epizoda Leaving Storybrooke uzavřela dlouhou sedmiletou cestu seriálu. Splnila naše očekávání a byla seriálu důstojným finálem?

Děkujeme

Děkujeme za vaši přízeň

Děkujeme za vaši přízeň

Sedm pohádkových let je u konce a celá naše redakce vám tímto děkuje za vaši dlouholetou přízeň.

Reklama

Fotky z finále

Fotky z finále

Nejlepší postavy

Narozeniny herců

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama