New York, 60. léta. Prestižní reklamní agentura, honba za mocí, konflikty a nevěra. Příběh se točí okolo fiktivní reklamní agentury Sterling Cooper sídlící na Madison Avenue. Nejde tu ale jen o chod agentury, vymýšlení reklam, ale hlavně o životy lidí, kteří v ní pracují. Hlavními aktéry jsou kreativní ředitel Don Draper, jehož život je opředen tajemstvím a sekretářka Peggy Olson, jež se snaží prosadit v mužském světě. Seriál nás pomalu ale jistě vtahuje do dění a fascinuje brilantními dialogy, výborně napsanými postavami a dokonalou šedesátkovou výpravou.
Bassam „Barry“ Al Fayeed žije už několik let v Los Angeles se svou americkou manželkou Molly a dvěma dětmi. S rodinou se ale po dvaceti letech v Americe vrátí do své rodné (fiktivní) země Abbudin na Blízkém východě kvůli svatbě svého synovce. Bassam a všichni jeho příbuzní se tak setkávají na hranici střetu dvou odlišných kultur v zemi, která je pro někoho domovem a pro jiného nepochopitelnou cizinou. Seriál produkují tvůrci Homelandu (a původního izraelského seriálu Prisoners of War) Howard Gordon a Gideon Raff.
Elliot je mladý programátor, který má problém navazovat vztahy s lidmi. Má pocit, že se s okolním světem může bavit pouze tak, že hackuje jejich přístroje. Pracuje u bezpečnostní firmy, kde ale musí skrývat své skutečné umění. Navíc ho osloví tajná hackerská organizace, která chce s jeho pomocí zničit nadvládu jednoho procenta nejmocnějších lidí světa, kteří údajně řídí běh dějin.
Každá správná rodina má kromě mikrovlnky, televize a počítače také svého vlastního robota Syntha. Nový britský seriál je adaptací švédského sci-fi Äkta Människor (Real Humans) a podobně jako originál i Čapkovo drama R.U.R. poukazuje na to, že roboti nemusí pracovat vždy tak, jak si je lidé naprogramují.
Před sto lety stála medicína na prahu rozvoje. Jak se s nemocnými vypořádávali tehdejší doktoři a chirurgové? Bez antibiotik a s vysokou úmrtností? Seriál The Knick představuje lékaře z newyorské nemocnice Knickerbocker, kteří se na přelomu 19. a 20. století snaží zachraňovat životy.
Během Zprávy o stavu Unie dojde k útoku, při němž zemře prezident i zbytek vlády. Jeden člen vlády je vždy vybrán a přesunut na bezpečné místo, aby měl v případě pohromy kdo vládnout zemi. Této nešťastné noci padla volba na ministra pro místní rozvoj Toma Kirkmana (Kiefer Sutherland), který po útoku musí zaujmout místo prezidenta Spojených států.
Pětidílná adaptace knižní série Edwarda St. Aubyna vypráví příběh playboye pocházejícího z vyšší třídy, na kterém se dospívání v dysfunkční rodině po emocionální stránce značně podepsalo. Patricka Melrose v podání Benedicta Cumberbatche sledujeme od jeho dětství v 60. letech až do dospělosti.
Říká se, že když nejde o život, jde o houby. Jedinou výjimkou jsou možná peníze. Myslí si to alespoň boháč Bobby Axelrod. Jeho podnikání a machinace s penězi ale nejsou úplně čisté, což vzbudí pozornost státního návladního Chucka Rhoadese, který po Axelrodovi začne tvrdě šlapat. Oba dva jsou ale velmi chytří, a proto pro ně bude obtížné se navzájem přechytračit.
Inteligentní, aktuální a vtipný The Newsroom přibližuje zákulisí fiktivní zpravodajské televizní stanice. Soustřeďuje se na moderátora Willa McAvoye (Jeff Daniels), výkonnou producentku MacKenzie, kterou s Willem pojí společná minulost, a celý tým redakce neustále se honící za novou informací a jejím ověřením, aby mohli být na zpravodajství, které dělají, právem hrdí.
Reportérka Camille Preaker opouští psychiatrickou léčebnu, kde nějakou dobu byla. Odsud vyráží do svého rodného města, kde se musí vypořádat jak se svou rodinou, kterou tvoří její mladší sestra a nemocná matka, tak i s prací zahrnující vyšetřování dvou zesnulých dívek.
Na Edně si můžete seriály přidat do oblíbených a sledovat pak jen ty, které vás zajímají. Když má pak hodně lidí mezi oblíbenými seriál „A“ a současně seriál „B“, myslíme si, že ostatním, kteří zatím mají rádi jen seriál „A“, by se mohl „B“ také líbit.
Ve skutečnosti je to trochu složitější, ale takhle naše doporučování zjednodušeně funguje.
Neznáme ale vkus každého návštěvníka Edny a doporučování je jen matematika. Berte proto výsledky skutečně jako tipy „Co by se vám mohlo líbit.“ Ne jako stoprocentní jistotu, že se vám to skutečně líbit bude."