Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Natáčení prequelu seriálu Game of Thrones je v plném proudu aneb dočkáme se mamutů?

Natáčení prequelu seriálu Game of Thrones je v plném proudu aneb dočkáme se mamutů?

Po čase vás musíme opět informovat o probíhajícím natáčení prequelu seriálu Game of Thrones. Kam všude štáb nakonec podívá?

22 1
28.6.2019

Aktuálně se natáčí pilotní epizoda prequelu seriálu Game of Thrones, a proto fanoušci sledují místa, kde se pro seriál pořizují záběry. Jako již tradičně probíhá hlavní natáčení v Belfastu, odkud také máme nejvíce materiálu. Na všechny pořízené fotky od fanoušků se můžete podívat níže. Následující obrázky se zaměřují na stavbu, která zřejmě představuje jakýsi jeskynní komplex.

Na dalších fotkách můžete spatřit nespecifikovanou dřevěnou stavbu.

Dále se na place objevilo i zelené plátno a nějaké předměty, které se zřejmě objeví v oněch jeskyních.

Dalším fanouškům se podařilo zjistit, že se natáčí i v Saintfieldu, kde se pro Game of Thrones pořizovaly záběry z bitvy bastardů. To však automaticky neznamená, že se tu bude natáčet nějaká další bitva. Jen se prostě jedná o místo, které štáb zná, a proto ho opět využije. Kromě toho se také natáčí v jeskyních Marble Arch.

Pokud jste sledovali novinky z natáčení seriálu Game of Thrones, tak nejspíš víte, že na natáčení směřovaly růžové cedulky s nápisem „GOT“. Cedulky pro prequel seriálu Game of Thrones jsou však jiné. Prozatím mají oranžovou barvu a je na nich vyobrazen mamut. Že bychom se opět dočkali těchto velkých zvířat, která v době, kdy se nový seriál odehrává, byla mnohem početněji zastoupena?

Dále se v Titanic Studios objevil čarostrom, takže se těchto stromů dočkáme i v prequelu.

A ještě se štáb seriálu podíval i do Itálie, kde natáčí nové záběry kousek od města Gaeta, konkrétně v Grotta del Turco.

Zdroj: HBO

Diskuze /245

CoRnDuCK

Asi je to celkem stupidní psát sem, ale chtěl bych se zeptat, tento seriál budou mít na starost opět D&D? Nebo už jiní scénaristé?

#2 Denyslayer
28.6.2019 | 19:55:38
Denyslayer

#1 CoRnDuCK: D&D mají na starost Star Wars, takže ti určitě ne.

#4 Offak #6 CoRnDuCK
28.6.2019 | 20:48:49
Offak

jiní

28.6.2019 | 20:50:10
Offak

#2 Denyslayer: star wars????? :-O

28.6.2019 | 20:50:43
marcusde0207

No nechci být rejpavý, ale nebýt D&D tak žadné hry o trůny ani nejsou, museli HBO přesvědčit, že v tom je nějaká naděje úspěchu. Hlavní problém těch dvou je v tom, že v rámci počátku seriálu se museli hodně snažit, protože seriál neměl jasnou budoucnost. Proto je to tak i vidět. Později, čím se seriál stával populárnějším, už jim nikdo na krk nedejchal a očividně jsou ten typ, co dělaj svou práci bravurně pouze pod tlakem. I když mám k posledním dvou řadám výhrady, jsem rád, že jsem se ji dočkal a chtěl bych pánům učinit za první polovinu seriálu obrovskou poklonu,

#11 Violet #167 oskarka
28.6.2019 | 21:15:43
CoRnDuCK

#2 Denyslayer: No díkybohu.

28.6.2019 | 21:50:54
28.6.2019 | 21:53:35
FallenMaia

Teším sa ;) Bude to super, verím tomu.

#11 Violet
29.6.2019 | 0:32:41
Lady Adeline

marcusde0207: to je sice pravdive a pekne co jsi napsal k Dydynum ;-) Jenze bohuzel nemeli polevit a meli to zakoncit jak se patri uz kvuli tem vernym fandum co to tak milovali :-( Proste takovy zaver se nemohl vejit do sesti dilu pak to nedavalo vubec zadny smysl.Pribeh byl docela fajn az na par vyjimek ale mohli ho vic rozvest.Bohuzel se tak nestalo a lidi jsou pravem nespokojeni :-( Na druhou stranu serial byl jen doplnek ke kniham takze pokud se nestihnou dopsat knihy to bude teprve apokalypsa pro fandy :-(

#12 FallenMaia #23 marcusde0207
29.6.2019 | 9:34:20
Lady Adeline

FallenMaia: ale co ty tady? ;-)

#12 FallenMaia
29.6.2019 | 9:36:34
Violet

#8 FallenMaia: lepší je se nechat překvapit :)
#5 marcusde0207: seriál měl dostat víc řad, mohlo to být ok. Takhle prostě chybí spoustu věcí. Jak když před koncem přeskočíš dvě řady a jdeš rovnou na konec. Tak mi přišlo sledování poslendí řady..

Tady si zkrátka někdo ukousl hodně a pak to nebyl schopný dojíst.. U takového seriálu se polevovat nemá.. ale tak prachy už se shrábli, tak co, na fanoušky se kašle :)

#23 marcusde0207
29.6.2019 | 11:13:55
FallenMaia

#10 Lady Adeline: ;) Ja viem, chýbali tu tie moje kecy :D Neboj už to bude tak ako má byť :D :D

#9 Lady Adeline: Ale nadávať im do dementov, debilov a podobne je proste nechutné, žiadna úcta, žiadny rešpekt, presne ako píše, bez nich by žiadne GoT ani nikdy nebolo a teda by teraz ani nebol taký seriálový boom a neplánovalo by sa toľko ďalších fantasy sérií ;) proste veľká poklona. Zmenili televíznu tvorbu. Na záver poľavili čo je ale pochopiteľné keďže nemali knižnú predlohu, nemali z čoho čerpať, mali len informácie od Martina, ako asi by to malo skončiť a on sám sa z toho už pekných pár rokov nevie vysomáriť, ver tomu že keby tie knihy boli už dávno napísané tak by to dopadlo úplne inak. Mali by tam kopu tých bočných príbehov, kopu zápletiek, a mali by sa čoho držať.

Ja aj chápem že fanúšikovia sú nespokojní, ale treba sa na to pozrieť aj z toho iného pohľadu, nie len kritizovať a nadávať ako blázon. Ano, mohlo to byť lepšie, ale buďme radi za to čo máme a ako si sama povedala, seriál je len doplnok, uvidíme čo z toho vytrieska Martin.

#13 mateSKAtes
29.6.2019 | 11:18:54
mateSKAtes

#12 FallenMaia: trošku moc to zveličuješ nemyslíš ? :D Got by bylo i bez tech lidi jedinej opravdu důležitej člověk co se týče tohodle je Martin ;)

#14 FallenMaia
29.6.2019 | 12:48:08
FallenMaia

#13 mateSKAtes: Čo zveličujem? Ja hovorím o GoT seriály nie o knihách, tie by neboli bez Martina a seriál by nebol bez Benioffa a Weissa, ako tu už písal marcusde0207, to oni prinútili HBO aby to riskli a skúsili natočiť seriál, to oni v tom videli nejaký ten potenciál, to oni poznali ten príbeh a vedeli že z toho môže vzniknúť niečo veľké ;) Takže nie nič nezveličujem ;)

#15 Violet #17 mateSKAtes #18 mateSKAtes
29.6.2019 | 13:04:44
Violet

#14 FallenMaia: Ale bez knih by žádný seriál nebyl. Co už se dělo pak, je dost nepodstatný. Takže nebýt Martina, ti dva by žádný seriál netočili.. A o tom je řeč… Oni jen obšlehli co četli :D :P

#16 mateSKAtes #19 FallenMaia
29.6.2019 | 14:15:48
mateSKAtes

#15 Violet: tak nějak jsem to myslel :D

#19 FallenMaia
29.6.2019 | 14:26:48
mateSKAtes

#14 FallenMaia: GoT by bylo i bez D&D akorát by to nebylo tak propíraný Mainstreamovými medii a lidi by byly víc nucený si to přečíst. Takhle mě to zní jak kdyby si chtěl říct že seriál nemá s knihama vůbec nic společnýho a nikdy se nesnažil jimi inspirovat :D Ale to by to potom nebylo GoT tak co by to bylo ?? :O tot úvaha :D :D

29.6.2019 | 14:31:28
mateSKAtes

#14 FallenMaia: a ještě si myslím že každej je nahraditelnej možná i samotnej Martin ( fakt doufám že nedopadne jako Haškův Švejk). Myslím že by se dřívě či později našli jiní lidé (kdyby ne D&D) co by se do toho pustili.

#19 FallenMaia
29.6.2019 | 14:35:05
FallenMaia

#15 Violet: #16 mateSKAtes: Nie Violet o tom neni reč, si prečítaj čo písal marcusde0207, ja tu hovorím o tom že to oni to dotiahli do HBO a oni z toho urobili ten seriál, ja viem že bez kníh by žiadny seriál nebol do p… a bez Martina tiež nie, veď to je jasné. Ale bavíme sa o Benioffovi a Weissovi a o tom že na tom majú veľkú zásluhu.

#18 mateSKAtes: Ano možno by sa našli, len ktovie kedy. A aj tak je to nepodstatné pretože ich Benioff a Weiss predbehli a pustili sa do niečoho do čoho sa pred tým nikto nepustil a urobili z toho televíznu udalosť a to je FAKT ;) ktorý im už nikto nikdy nezoberie.

#21 mateSKAtes
29.6.2019 | 15:05:11
sonulle

D a D seriál dostali na vrchol, ale stal za tím krásně vykreslený svět Martina. Popírat jakoukoliv stranu je zbytečné. D a D byli skvělí, protože měli z čeho čerpat a konzultovali s Martinem. Potom se na to Martin a DD vybodli. Kontrakt byl rozvázán, nevím kde byla chyba. Jediné, co vím, že po Emmy za scénář se změnila situace na place. Nikolaj to veřejně kritizoval stylem, všechno se změnilo, že DD GOT považují jen za své dítě a nikdo nemá šanci připomínkovat ani režije, ani herci. Vyrazí je prý stylem, že scénaristi jsou oni. No co k tomu dodat. Oni si dost Martinovo dílko přivlastnili a trochu nám pánové zpychli. Jestli teda můžeme věřit Nikolajovi. Ano někdo může namítnout, že měli pravdu. No upřímně si myslím opak. Jak tady zmínila Violet ukousli si příliš mnoho. 2 krátké série bylo málo na neošizený plynulý děj. DD to nezvládli.

Každopádně se na nový seriál těším.

29.6.2019 | 15:14:15
mateSKAtes

#19 FallenMaia: to je fakt tohle dílo už jim nikdo nevezme.

29.6.2019 | 16:16:39
Monoceros

Fakt me bavi tady cist ty vase nazory. Co slovo to perla. A ted vážně kdo z vas znal knizni predlohu roky pred tim nez vysel serial? Podivejte kdy byla vydana prvni kniha zajimalo by me jak veliky mela uspech pred tim nez ji prevedli na tv. A kdo z vas ten pribeh znal aniz by vedel o serialu. Pocitam ze to je uplne minimum. Takze nebyt DaD tak tu knihu skoro nikdo nezna. Jedine ctenari primo se zamerujici na podobny zanr.

#24 FallenMaia #25 mateSKAtes
29.6.2019 | 19:45:47
marcusde0207

#11 Violet: Holá pravda
#9 Lady Adeline: Taky to tak cítím, sám Martin řekl, myslel jsem si, že bude řad deset.

29.6.2019 | 20:49:22
FallenMaia

#22 Monoceros: Presne tak ;) To je podobné ako napríklad so Sapkowskim, bez herného Zaklínača by o jeho knihách určite nevedelo toľko ľudí a nikdy by nezískal takú fanúšikovskú základňu a rovnako by nevznikol ani ten seriál, aj keď on tvrdí opak. A presne tak je to aj s Martinom a jeho dielom. Môže ďakovať HBO a DaD že si teraz žije tak ako si žije ;)

#25 mateSKAtes #33 Violet
29.6.2019 | 20:50:53
mateSKAtes

#22 Monoceros: taky si mě pobavil :D ale dalo by se to řict i jinak ;) : Takže nebýt Martina skoro nikdo DaD nezná :D :D
#24 FallenMaia: je fakt že hodně lidí na to mohlo narazit díky seriálu. Asi ted plácnu blbost ale není to třeba tim že Martin je spisovatel ze zámoří ?? Protože Sapkowski jako příklad je sice dobrej ale třeba v mém případě jsem o knihách věděl dřív než jsem viděl nebo hral věci tím inspirované.

Byl bych rád kdyby jste mě to někdo vysvětlil proč člověk kterej to celé vymyslel je u vas nikdo zatímco DaD vychvalujete za to že uměli dobře pracovat s jeho dílem(dokud teda měli podle čeho dělat). Sakra však by ti dva strejdové neměli práci nebejt Martina :D

#31 FallenMaia
29.6.2019 | 21:32:41
mateSKAtes

a hlavně kdo se tady nejvic díky Martinovy vyšvihnul že si ted točí takovej projekt jako je SW no kdo ??? Martin ne. ALE DaD JO !! tak mě tady neříkejte bez koho by co nevzniklo ;)

29.6.2019 | 21:35:05
Lady Adeline

Nikdo tu netvrdi ze Dydyni na tom nemaji sve zasluhy.Tady se resi ze nas sest serii krmili kaviarkem a pak sedmou a zaverecnou serii cinskou polevkou youm youm :-) Rozmlsali fandy dobrutkami a pak jim dali blafy proto je plno fanousku nas… :-( A ze jim mame byt vdecni za to ze nebyt jich tak vetsina ani nevi o Martinovych knihach to jako vazne????? Kvalita Martinovych knih by se roznesla jako mor a mela by i bez serialu velkou fanouskovskou zakladnu. Proste Dydyni to nezvladli a ja jim vdecna nebudu.Vic bych si jich vazila kdyby se alespon verejne omluvili ale na to jsou moc namysleni ale treba se pletu ;-) Ten prequel bude urcite uzasny a moc se na nej tesim!!! A na knihy na ty se tesim uplne nejvic ;-)

#29 mateSKAtes #31 FallenMaia
29.6.2019 | 21:42:50
mateSKAtes

Ale abych jen nenadával ano Benioff tam má jako scénarista 2 hezký kousky a to je Trojá a Wolwerine to je hezky jen si myslim že vedle hvězd jako je Brad Pitt, Huge Jackman, Orlando Bloom nebo třeba Sean Bean jeho práce není tolik vidět. Jako ja nevím ale ještě jsem neslyšel že by široká veřejnost chválila člověka co to vymyslel a když si vezmete kdo byl po tomto velkofilmu nejvic opěvovaný ? :D ja myslím že Benioff nezazněl ani jednou zato Pitt, Bloom, Bana to je lítalo :D

29.6.2019 | 21:45:00
mateSKAtes

#27 Lady Adeline: Ano mají své zásluhy ale naprosto odmítám že je mají větší jak Martin.

#32 FallenMaia
29.6.2019 | 21:46:35
Lady Adeline

mateSKAtes: presne tak a nejen to pekne se i financne zaopatrili.Takze nevim kdo komu by tu mel byt vdecny.Jde poznat jaci kvalitni jsou to vlastne scenaristi :-) Kdyz meli predlohy tak se jim pekne opisovalo a pak kdyz jim predloha dosla a meli zapojit svoji fantazii tak ukazali jak jsou talentovani :-) :-) :-) Ja chapu ze se nezavdeci vsem ale kdyby tam alespon nebylo tolik restu tak bych se s tim dokazala smirit ale bylo tam toho spatne strasne moc a to je neomluvitelne bohuzel a omlouvam se tem co se to libilo za muj nazor.

29.6.2019 | 21:53:13
FallenMaia

#25 mateSKAtes: Nie určite to neni tým že je zo zámoria, sa pozri kedy u nás vyšli jeho knihy, prvá v roku 2000 v Amerike 1996 a nezaznamenal som takú obrovskú základňu fanúšikov ako počas seriálu ;)

A ja som nikde nenapísal že Martin je nikto to si si zase odkiaľ vytiahol takú ko…??? To tu nikto nenapísal že Martin je nikto, samozrejme že ten svet vytvoril a že je jeho otcom, rovnako ako Tolkien, ale tu ide o to kto ten seriál a ten príbeh dostal na televízne obrazovky, A to boli Benioff a Weiss, podobne ako to bol Jackson pri Pánovi Prsteňov a dodnes ho za to každý velebí, pretože dovtedy sa do Pána Prsteňov nechcel nikto pustiť, každý sa toho bál, hovorilo sa tomu nezfilmovatelné dielo a on to dokázal a podobne to dokázali aj Benioff a Weiss, keď zobrali ten príbeh ktorý vytvoril Martin a preniesli ho na obrazovky a zaujali tým milióny ľudí, ja neviem o čom tu stále točíte, nikto tu nepľuje na Martina ako na spisovateľa ani na jeho knihy, len chválime aj Benioffa a Weissa pretože až oni s tým prišli do HBO, oni v tom videli potenciál na perfektnú sériu a mali pravdu.

To že sa vďaka tomu vyšvihli a teraz si idú točiť SW? Ano môžu ďakovať aj Martinovi a jeho skvelým knihám, aj HBO a celému týmu tvorcov, ale aj sebe za to ako to celé ukočírovali a pretavili do tejto podoby ;)

#27 Lady Adeline: Kvalita Martinových kníh by sa rozniesla ako mor? To myslíš vážne???? Nežiješ ty tak trošku v bubline fantázie?? :D Určite by to nebolo také známe po svete ako je to teraz, to si môžeš byť istá. Rovnako ako by nebol tak známy Harry Potter napríklad, keby nevznikli tie filmy, to je jednoducho fakt ktorý nezmeníš. Knihy nikdy nie sú tak mainstreamovo populárne ako filmy, hry alebo seriály. Ale kľudne si to mysli ďalej, aj tak vidno že ty to proste budeš nenávidieť už len z princípu a že si ešte stále neprekúsla to sklamanie po 8. sérii a budeš si ho tu ešte dlhoooo, veľmi dlho ventilovať ;) a to tvoje vyjadrovanie tiež svedčí o všetkom. Aby niekto nazýval tvorcov seriálu Dydyni a vykrikoval ako im nebude nikdy vďačný za nič, to je sila ;)

#44 mateSKAtes
29.6.2019 | 22:12:10
FallenMaia

#29 mateSKAtes: V tom že to dostali do HBO a na televízne obrazovky majú rozhodne väčšie zásluhy ako Martin ;)

#34 Violet #44 mateSKAtes
29.6.2019 | 22:13:39
Violet

#24 FallenMaia: To že tady Monoceros a další asi málo čte, neznamená, že každý zná GOT jen díky seriálu. Fakt k smíchu už tohle. Zaklínače jsem četla v Polštině jako malá holka. Tak s tím jsi taky dost mimo. Už tehdy to byl Polský skvost. Ale Polsko je přcejen dost malinký a přesto tyhle knihy měly úspěch, bylo to tak dobré, že to šlo i na pc. A srovnávat to s GOT to je taky k smíchu :D A poslký seriál nevznikl na základě hry proboha. Zase, nebýt Andrzeje Sapkowského, žádnej zaklínač by nebyl. Byl prostě dobrej a proto si toho někdo všiml i v tom malém Polsku! a proslavil ho dál.. Ale nebylo by co kdyby on nic nenapsal, to je snad jasný každýmu.

První knihu od Martina jsem měla v ruce už někdy kolem r. 2005. Hodně lidí tady narozdíl od vás dvou čte. A pokud to vy dva nevíte, kniha Martina byla nominována na World Fantasy Award. Dokonce i nějaký ocenění získala. Takže to jak tady pořád zdůrazňujete je blbost, že kniha se proslavila díky DaD. Je to jen dílo Martina a kdyby si toho nevšimli DaD, všiml by si někdo jinej, skoro každá úspěšná kniha se dnes zfilmuje.

Kdyby to co píše stálo za nic, nikdo by si toho nevšiml.. Nebyl by ani nominován na žádnou cenu, on měl jméno už před seriálem. Ale to někdo kdo nečte a nebo nečte vůbec tenhle žánr, nemůže ani vědět. Připisovat úspěch někomu kdo se na tomhle jeho už jen pase? Fakt? DaD se jen přiživili, nic víc.. To že získali fanoušky kteří vůbec nečtou ale sledují seriály, na tom oni taky stavěli.. Bohůžel lidí co nečte je dost.

Ale víš co? Vrať se do minulosti, překaž Martinovi napsat knihu a uvidíme jak si budeš užívat svůj seriál GOT :D

#37 FallenMaia #168 RiniX
29.6.2019 | 22:21:07
Violet

#32 FallenMaia: Proboha tak by to udělal někdo jinej! Prober se :D Oni byli jen rychlejší :D Fakt je, že to napsal Martin a bez něj by nic nebylo, to prostě neobkecáš.

#40 FallenMaia
29.6.2019 | 22:23:26
Lady Adeline

FallenMaia: jako ze je nazyvam Dydynama ma svuj duvod ;-) A za co bych jim mela byt podle tebe vdecna???? Oni to snad vsechno delali zadarmo ???? Nebo z vlastnich kapes????? Takze podle tebe mame proste prijmout fakt ze i kdyz se nam to velice nelibilo tak mame drzet huby a jeste jim mame byt vdecny za tu ohlodanou kost?No tvl ty jsi uplny silenec nebo slunicko co zije asi taky v nejake bublince nebo si to fakt neumim vysvetlit.

#36 Violet
29.6.2019 | 22:24:14
Violet

#35 Lady Adeline: Ne, takhle mluví lidi co nečtou víš.. :)

#43 FallenMaia
29.6.2019 | 22:28:44
FallenMaia

#33 Violet: Ty vieš čítať??? Zase rovnaké sprosté kecy, si prečítaj čo som napísal. Kde som povedal že by tie knihy boli nekvalitné alebo že by to boli sračky???? Prečo mi vkladáš do papule také kecy a vymyslené báchorky do p…??? :( :(

Ano je jasné že ty a tisíce ďalších to čítali už pred tým a že si to poznala už dávno, ja hovorím o miliónoch po svete ty vole :D :D :D Nikdy by to nemalo ten úspech ktorý to má, už tomu rozumieš? Nech by tie knihy boli akokoľvek kvalitné, nikdy by okolo toho nevznikol taký boom, CHÁPEŠ O ČOM TU HOVORÍM???

Ty si čítala Zaklínača dávno pred hrami? OK, Ja nie a viem že takých ako ja je omnoho viacej ako takých ako ty, Comprendre??? ;)

#42 Violet #49 mateSKAtes
29.6.2019 | 22:29:19
Lady Adeline

FallenMaia: Jo a Harryho P

#41 FallenMaia
29.6.2019 | 22:30:25
Lady Adeline

FallenMaia: Jo a Harryho P

29.6.2019 | 22:30:25
FallenMaia

#34 Violet: Prečítaj si celú diskusiu od zhora dole a potom niekomu hovor aby sa prebral, ok????

29.6.2019 | 22:31:31
FallenMaia

#38 Lady Adeline: Čo Harryho P???

#46 Violet
29.6.2019 | 22:32:32
Violet

#37 FallenMaia: Ano je hodně lidí, co vůbec nečte a tak přikládá větší váhu tomu, že to někdo natočí jako seriál nebo film :D

#45 FallenMaia
29.6.2019 | 22:33:05
FallenMaia

#36 Violet: Ja som toho prečítal viac než dosť milá moja, vôbec ma nepoznáš a kecáš koko… ;)

29.6.2019 | 22:33:29
mateSKAtes

#31 FallenMaia: Dobře s tím zamořím to byla blbost. A s tím že je martin nikdo.. to jsem v podstatě radikálně vyjadříl to co tu píšete nevim co se ti na tom nezdá :D ikdyž je to třeba jenom tím že oba máme trochu jinej uhel pohledu na věc. No když už píšeš o LOTR tak si ted právě porovnal neporovnatelné ;) Jako LOTR měl svuj rozpočet byla tam spolupráce a hlavně Jackson měl scénář ale zarověn byl i jediným režisérem. Zatím co GoT Melo miliardu(sarkasmus) režiséru, už tenhle prostej fakt ovlivnil hodně věcí. Protože se tolik lidi nikdy na ničem pořádně neshodne(jako my tady :D ) a každej má na věc jinej názor nebo pohled. Scénaristů měl taky 2× vic jak LoTR Spolupráce s Martinem postupem upadala. a ted vycházeji na povrch i názory herců VIZ. Lena Headey, Kit Harington a nebo Nikolaj Coster-Waldau mě by zajímalo kolik lidi se takhle časem ještě ozve… Nevim musim se zkusit mrknout jestli po tom co vypustili LOTR do světa takovej Viggo Mortensen nebo třeba Elijah Wood si byly stěžovat Jacksonovi na scénář :D

#32 FallenMaia: To je fakt mají zasluhy to nikomu neberu :) ale bez martina by nebylo co na ty obrazovky dávat :D :p

#50 FallenMaia
29.6.2019 | 22:35:12
FallenMaia

#42 Violet: Ja niečomu prikladám väčšiu váhu?? Ja len hovorím že im môžeme byť vďační za to že to dostali do TV a dozvedelo sa o tom oveľa viac ľudí a získalo to také kvantá fanúšikov a odštartovalo to ten fantasy seriálový boom, to je celé. Knihy by to samé o sebe nikdy nedokázali ;) :D

#48 Violet
29.6.2019 | 22:36:03
Violet

#41 FallenMaia: jde spíš o to, že ty z těch dovu děláš úplně nadlidi a nebýt jich tak to a nebýt jich tak tamto.. Ale spíš by si to prostě vzal do parády jen někdo jiný, protože ta kniha už sama o sobě měla dost velkej úspěch.. o to jde..

#50 FallenMaia
29.6.2019 | 22:36:03
Lady Adeline

FallenMaia: omlouvam se za dva preklepy :-) U Harryho ale byly filmy natoceny uzasne.Vsechny dily byly podle me na spickove urovni a taky si drzely vysokou latku.U GOT sla kvalita dolu.Ano u Harryho byla predloha takze meli z ceho cerpat ale u GOT si meli ti dva poradne rozmyslet jestli na to maj ;-) Predlohy jim dosli tak to meli dat nekomu zkusenejsimu kdo by to zvladl.

#50 FallenMaia
29.6.2019 | 22:37:21
Violet

#45 FallenMaia: Knihy by to nikdy nedokázali? :D Kde žiješ? :D To fakt si myslíš že je svět takovej chudák nevzdělanců? Fakt že už to co psal mělo takovej úspěch o ledasčem svědčí. A ty nemůžeš předpovídat něco tak jistě. Nejsi vědma. Jsou to jen tvoje dohady. Je spousta knih co se dočkala nějakého zfilmování dooost pozdě a přitom mají slušné fanouškovské základny. Ale to ty nevíš, když nečteš hm?

#51 Svjatogor #52 FallenMaia
29.6.2019 | 22:40:28
mateSKAtes

#37 FallenMaia: ano myslim si že vím jak to myslíš ale krom toho dělat z těch dvou bohy fakt nepřipadá v uvahu.

29.6.2019 | 22:44:10
FallenMaia

#44 mateSKAtes: Neporovnávam neporovnatelné, porovnávam dve obsiahle fantasy diela ktoré niekto dostal na obrazovky, ktoré niekto vzal a pretavil to do filmovej/televíznej podoby, pri LOTR to bol Jackson ktorý s tým niekoľko rokov chodil po filmových štúdiách a čakal kedy mu na to niekto dá prachy, pri GoT to boli Benioff a Weiss ktorý presvedčili HBO a dokázali z toho urobiť taký skvelý seriál ;) Oni mali hlavné slovo tak ako mal hlavné slovo Jackson ;)

To že sa herci sťažujú po nepodarenej 8. sérii je už druhá vec ale to sem nepleťme, bavíme sa o tom počiatku ;)

#46 Violet: Veď OK, možno by to vzal niekto iný ale oni boli tí prvý a tak to už zostane, tak ako bol prvý na mesiaci Neil a už to nikto nezmení ;) Nás teraz nezaujíma „čo by bolo keby“ ;)

#47 Lady Adeline: Ale to je teraz jedno ako boli natočené, aj keď s tým že by boli všetky super nesúhlasím 4, 6 a 7 boli sračky ;) jedna väčšia nuda ako druhá ;)

Bavíme sa o tom počiatku, kto to dostal na obrazovky, kto to priniesol do HBO, kto ich presvedčil a kto z toho urobil ten slávny seriál ;) Benioff a Weiss a za to im patrí veľká vďaka.

#53 mateSKAtes
29.6.2019 | 22:46:54
Svjatogor

#48 Violet: Cítím lítý hlad po diskuzi. Violet a Sauron jsou lační krve jako boltonovic pejsánci. Se přidám, ju? :-D

29.6.2019 | 22:50:14
FallenMaia

#48 Violet: No nie Violet, tie knihy by to nedokázali :D :D :D O čom som písal povedz mi?? :D :D

Toto je sranda a veľká :D prečítaj si to ešte raz a poriadne, to čo som napísal, možno to potom pochopíš :D :D

Ja som hovoril o SERIÁLOVOM BOOME!!!!

To by knihy asi fakt nedokázali nemyslíš? To dúfam súhlasíš či??

#56 Violet
29.6.2019 | 22:50:27
mateSKAtes

#50 FallenMaia: Tak počkat tady něco smrdí… :D nevim jestli si to v minulých diskuzích říkal ty nebo někdo jinej ale když tady někdo tak vehementně bránil 8 sérii tak padlo i to že na všechno existovalo nejaké schvalovací kolečko a najendou mají D&D opět hlavní slovo ??? :D a ty si ted řekl opak :D začínám si myslet že si tu někdo píše věci tak jak se mu hoděj ;) A co bych ty stížnosti hercu do toho neměl plést to je další holej fakt nad kterým nemužeš jen tak mavnout rukou ale chapu že když proti nemáš argument tak na to nechceš odpovídat ;)

#54 FallenMaia
29.6.2019 | 22:53:39
FallenMaia

#53 mateSKAtes: Ja som to určite netvrdil, ani teraz ani minule ;) Veď oni tvorili ten scenár nie? Oni boli hlavný tvorcovia, oni to mali celé na starosti, oni s tým prišli do HBO, oni v tom videli potenciál či?

Jackson to mal rovnako, on tiež chcel natočiť LOTRa, on behal po štúdiách, on napísal scenár spolu s manželkou a jej kamarátkou, on vedel že to bude skvelé, on za to stále bojoval ;)

Takže ano, vo výsledku buďme vďačný Jacksonovi že za to dostal na plátno a Tolkienovi že to napísal a rovnako Benioffovi a Weissovi že to dostali do TV a Martinovi že to napísal, stačí ?? ;) :D

A sme všetci spokojní :D :D

#55 mateSKAtes #57 Svjatogor #63 Svjatogor
29.6.2019 | 22:59:17
mateSKAtes

#54 FallenMaia: Ano oni ho tvořili to vím. To schalovaci kolečko by mě taky zajímalo jak to teda je ale fakt nebudu hledat v diskuzích kde je +300 příspěvků v diskuzi :D Ja tenhle tvůj ustupek beru ;) :D ano spokojenej xD xD xD

29.6.2019 | 23:04:46
Violet

#52 FallenMaia: Já si myslím, že bys měl začít číst. Otevře se ti úplně jiný svět.. dál se s tebou dohadovat nebudu :)

#59 FallenMaia
29.6.2019 | 23:05:17
Svjatogor

#54 FallenMaia: Pokud hledáte viníky, pak jimi jsou reactions na YT. Neznám větší mor. Reakce na teaser, trailer, sestřih, kompilace, reakce na reakce a reakce na reakce jiných reakcí. LOL!!! Tlupa podlidí a jiných sociopatů, kteří jsou už tak moc mimo, že neumí vyjádřit svůj názor i jinak. Třeba recenzí na CSFD nebo účastí na přínosných hádkách tady. :-)

Kvůli těmto zmrdům opustili D&D svoje původní fanouškovské jádro, čtenáře. Dokonce si dovolím tvrdit, že to nebyl jejich nápad. Byli zkrátka dokopáni dalším podčlověkem – managerem odbytu v HBO.

Možná jsem moc přísný, ale já trpím, když si retard s plastovým starkovským nákrčníkem za 5 USD si vylívá srdíčko nad kill-listem v poslední bitvě. Nemá proč. I on je rodičem kill-listů. Pokud by tyto reatardy nikdo nebral vážně, je mi to buřt. Bohužel, tyto ztracené existence byly jedním velkým dotazníkem před natáčením posledních dvou sérií. Takže asi tak. :-(

#58 Svjatogor #60 mateSKAtes #64 FallenMaia #88 sonulle
29.6.2019 | 23:05:52
Svjatogor

#57 Svjatogor: Mám respekt, před LARPem a CosPlay. Tohle je jiná liga.

29.6.2019 | 23:07:04
FallenMaia

#56 Violet: Napíšem ti to ešte raz aby ti nebolo ľúto, možno si si to nevšimla ;)

Ja som toho prečítal viac než dosť milá moja ;)

Celú Tolkienovu tvorbu, Zaklínača všetky knihy, Harryho Pottera všetko, Warcraft knihy, mám rozčítanú Malazskú knihu padlých atď. je to málo??? Nerob zo mňa negramotného debilka, ok???

#62 Violet #66 mateSKAtes
29.6.2019 | 23:10:55
mateSKAtes

#57 Svjatogor: To je taky fakt no, ty reakce jsou mor Youtubu taky je nemám rád. Teda pokud u toho ta osoba nemá aspon 3 kozy s pořádným vystřihem na to se dá aspon chvilku koukat xD xD xD xD xD

#61 mateSKAtes
29.6.2019 | 23:11:45
mateSKAtes

#60 mateSKAtes: 3= trojiky … kdyby náhodou

29.6.2019 | 23:12:33
Violet

#59 FallenMaia: Asi pořád málo, když dokážeš napsat cos napsal. A nedělám z lidi co nečtou negramoty. Jen říkám, že je to úplně jiný svět.. tak zas nech tu klavesnici :D

#68 FallenMaia
29.6.2019 | 23:15:02
Svjatogor

#54 FallenMaia: Uznej, že pokud běžný divák LOTR a Hobbita nečetl nikdy předlohu, pak musel nutně zápasit prvních 30 minut než ho to začalo bavit. I já jsem měl problém rozpoznat dílo Pýtra Džeksna od takové Narnie. :-)

#67 FallenMaia
29.6.2019 | 23:15:25
FallenMaia

#57 Svjatogor: KaBooom ;) :D Presne tak, trafil si klinček po hlavičke priateľu, absolútne s tebou súhlasím, v poslednej sérii sa už len hralo na šokujúce prekvapenia a emočne vypäté scénky, len preto aby sa z GoT stalo krmivo pre reakčné kanály a aby to malo na Youtube čo najviac zhliadnutí ;)

#72 Violet
29.6.2019 | 23:15:28
Lady Adeline

mateSKAtes: mne taky neco rika ze o tom schvalovacim kolecku zrovna psal FallenMaia kouknu do diskuzi ;-)

#69 mateSKAtes #70 FallenMaia
29.6.2019 | 23:15:52
mateSKAtes

#59 FallenMaia: to taky není málo no. Ja mam přečteno cca 90% warhammer a warhmmer 40k co byl přeložen do češtiny a pak komplet příběhy od Neala Ashera to doporučuju. Harry mám doma jen 5 knížku ale moc mě to nebaví radši film v tomhle případě ale i ten jsem koukal tak1–2 Ale na Tolkiena a zaklinače si udělám čas až přečtu tech 20 knižek co jsem si za poslední 2 mesice koupil :D

29.6.2019 | 23:16:27
FallenMaia

#63 Svjatogor: Ja som zápasil s provu sériou GoT ktorá bola podľa mňa dosť nudná ;)

#78 Svjatogor
29.6.2019 | 23:17:07
FallenMaia

#62 Violet: Čo také som napísal??? Čo také hrozné?? Nerozumiem ti, zase len zveličuješ a robíš z komára somára ;)

#72 Violet
29.6.2019 | 23:17:59
mateSKAtes

#65 Lady Adeline: jo jestli máš naladu to hledat tak to klidnje najdi :D budu napnutej koho tam najdeš :D

29.6.2019 | 23:18:30
FallenMaia

#65 Lady Adeline: Môžeš hľadať koľko chceš, nič také tam nenájdeš ;) hahahaaa :D

#71 mateSKAtes
29.6.2019 | 23:19:17
mateSKAtes

#70 FallenMaia: uvidime ;) pokud to nikdo nesmazal tak to tam bude protože si pamatuju jak se zrovna timhle argumentem po me oháněli ;)

29.6.2019 | 23:21:45
Violet

#68 FallenMaia: Já? vtipné. Ty a to mě vždy nutí na tebe reagovat :D
#64 FallenMaia: A ty souhlasíš s něčím proti čemu ses se mnou pořád hádal? Já teda nemám slov :D

#75 FallenMaia
29.6.2019 | 23:21:55
Lady Adeline

FallenMaia: a pamatujes si zrovna u Harryho ze by byli tak fandove nastvani jako u osme serii Got? Harry ma u vsech dilu vysoke hodnoceni takze ty jsi byl asi jeden z mala co se mu nektere dily nelibily.

#74 mateSKAtes #76 FallenMaia
29.6.2019 | 23:23:40
mateSKAtes

#73 Lady Adeline: počkej on nic takoveho neřekl to jsem řekl ja

29.6.2019 | 23:25:06
FallenMaia

#72 Violet: Takže začarovaný kruh ako sa zdá :D

Súhlasím s tým, ale nepamätám si že by sme sa preto neustále hádali :D OK, možno také niečo bolo, ale zase sme si len nerozumeli, ako to je tuším vždy ;) Keď ty to vždy dokážeš tak podať že ma to hneď vytočí :D :D To je tvoj dar.

#77 Violet
29.6.2019 | 23:26:07
FallenMaia

#73 Lady Adeline: No ta keď sa pozrieš na net tak zrovna 4, 6 a 7 boli prijaté dosť zle, takže to nieje len môj názor ;) Najhoršie asi 4 a 7, tá 6 sa ešte celkom dala, ale tiež žiadna výhra ;)

29.6.2019 | 23:29:04
Violet

#75 FallenMaia: Tak mohla bych to napsat i jinak. Ale to by tě pak neštvalo :D

#81 FallenMaia
29.6.2019 | 23:30:10
Svjatogor

#67 FallenMaia: Sto lidí, sto chutí. Já jsem si vychutnával dialogy prvních sérií. V té době Tyrion, třikrát pro(v)dal svou neteř Myrcellu a zároveň odhalil shnilé jablko v Malé radě (Pycelle). V té době se lady Catelyn vyzpovídala své budoucí snaše, proč nemá ráda Jona. A proč je to od ní blbost. Tohle mě opravdu nejvíc bavilo a vůbec mi nevadilo rozhlasové zpracování bitev, tj. mimo záběr.

Když slyším naše politiky žvanit v PS o hodnotách, zívám. Tam těm fiktivním postavám to věřím! :-O

#81 FallenMaia #82 sonulle
29.6.2019 | 23:30:13
Lady Adeline

FallenMaia: hele ja to hledat nebudu ale neco mi rika ze jsi to psal ;-) Bud rad ze jsem lina to hledat jinak by jsme ti tu dali na prcinu ;-) Chci se ti uprimne zeptat proc se tak zastavas osme serie? Prisim napis nam klady posledni serie treba zmenime nazor ;-) Treba jsme ji jenom nepochopili a ty nam to vse vysvetlis co ty na to ?

#80 mateSKAtes #81 FallenMaia #82 sonulle
29.6.2019 | 23:30:40
mateSKAtes

#79 Lady Adeline: NE prosím jen to ne :D to tu zas bude všechno na novo xD xD xD xD

29.6.2019 | 23:36:14
FallenMaia

#77 Violet: No veď to, mohla by si ;) Ale nechceš však? :D Ťa to baví :D

#78 Svjatogor: To práve tie bitky mimo záber mne vadili hrozne, žiadna poriadna akcia len kecy, neviem ja som skôr na tie akčnejšie veci, bitky a tak, dokonca som v jednu chvíľu prestal GoT sledovať ale potom som sa k tomu vrátil samozrejme a dopozeral to ;)

#79 Lady Adeline: Teraz neviem, to bolo myslené ironicky, alebo??? :D

A vážne som to nepísal, prisahám, na 100%, čo sto, milión ;)

#85 Svjatogor
29.6.2019 | 23:36:50
sonulle

#78 Svjatogor: Tak oni v bitvě, kde zajali Jaimeho, jen obšlehli knihu. Tam to bylo z pohledu Cat, vlastně taky rozhlasově :), plně souhlasím, je to kýčovité říkat a říkám to u každého seriálu, ale první řady byly nej. Já mám ráda celkem i čtvrtou řadu.
#79 Lady Adeline: To schvalovací kolečko HBO myslím popisoval Rafan, ale nejsem si jistá. Hola hej diskuze ožívá

#83 Svjatogor #84 mateSKAtes #87 Svjatogor
29.6.2019 | 23:38:49
Svjatogor

#82 sonulle: Šestka celkem dobře vystihla občanskou válku na Severu. Mrzí mě, že zrovna tento seriál nedal alespoň malinkatý prostor ostatním rodům a nedal jim jména a tvář. SHAME!!! SHAME!!! SHAME!!!

BTW: Máš skaldovský vzkaz. ;-)

29.6.2019 | 23:42:52
mateSKAtes

#82 sonulle: jo rafan to je možný dost no. ale tak jsem rád že jsem si to nevymyslel :D Ale aspon vidíš jak to pak zní když v jedný diskuzi ti vtlouká do hlavy jedno a ted tady FallenMaia řekl uplnej opak :D to pak člověk snad má právo bejt zmatenej a naštvanej ne ? :D

#91 FallenMaia
29.6.2019 | 23:43:01
Svjatogor

#81 FallenMaia: Nestačil ti strategický pojeb Edmura od Robba? Za mě klobouček dolů G.R.R.M. a pro D&D. Pýtr Džeksn tohle vždy odflákl, i když nemusel a měl k dispozici Extended Editions. :-P

#98 FallenMaia
29.6.2019 | 23:46:01
Lady Adeline

FallenMaia: to muze mit nizsi hodnoceni ale porad na to nebylo tolik stiznosti jako na posledni serii Got to uznej sam ;-) Nemysli si ze to delam schvalne ze tu osmou serii tak nesnasim.Co bych dala za to byt na tve strane a branit ji kdyby se mi tolik libila jako tobe. Doporucila jsem ji pred rokem plno lidem i kdyz meli namitky jsem je presvedcila aby se na to zacali divat a ted me za to buzeruji ze z toho vznikla v zaveru picovina.Byla jsem driv jako ty ale tomu je konec a to me stve nejvic :-(

#96 FallenMaia
29.6.2019 | 23:46:13
Svjatogor

#82 sonulle: To bude tím, že náš půst skončil. Jsem hladový jako boltonovic čokl. :-D

29.6.2019 | 23:47:44
sonulle

#57 Svjatogor: Naprosto souhlasím balast na sociálních sítí likviduje uměleckou tvorbu a manažeř jdou s dobou. Proto teď je mnohem sympatičtější sledovat minisérie podle předlohy, kde tolik na ždímání nezáleží. Kde každý průchozí seriálem nemá svou figurku. Přidám se k davu Chernobyl byl jízda. Teď se dívám Good Omens a taky to újde.

29.6.2019 | 23:47:54
mateSKAtes

No nic ja dneska končím dík za zajimavý povídaní a Dobrou noc všem.

#90 Batiatus #92 widy.33 #95 Svjatogor
29.6.2019 | 23:50:11
Batiatus

#89 mateSKAtes: Dobrú noc a nech sa ti sníva o veľkých krásnych ženách.

29.6.2019 | 23:51:15
FallenMaia

#84 mateSKAtes: Ale tak ja to nechcem spochybnovať, je možné že tam bola nejaká tá schvalovacia rada, ale ja len tvrdím že Benioff a Weiss sú tí ktorí za to môžu, tí ktorí to do HBO dotiahli a tí ktorím patrili hlavné slová, určite tam boli aj ďalší ktorí to schvalovali, ale na nich dvoch sa upriamovala pozornosť, na ich hlavy padal hejt aj chvála a o nich sa hovorilo ako o tvorcoch. Na nich dvoch sa teraz nadáva ;)

#100 sonulle
29.6.2019 | 23:51:18
widy.33

#89 mateSKAtes: Dobrúúúúúúúúú Noc

#93 FallenMaia #95 Svjatogor
widy.33
29.6.2019 | 23:51:41
FallenMaia

#92 widy.33: Ona je tu aj widy a vôbec sa nezapojila?? :D :D Tomu sa hovorí sebakontrola :D

#94 widy.33 #97 widy.33
29.6.2019 | 23:54:22
widy.33

#93 FallenMaia: ;o) ;)

widy.33
29.6.2019 | 23:55:02
Svjatogor

#89 mateSKAtes: Dobrou… #92 widy.33: No né, liška dorazila. :-)

#97 widy.33
29.6.2019 | 23:55:53
FallenMaia

#86 Lady Adeline: Ale veď to by ťa nemalo štvať, že si to odporučila kamošom a ani ich by to nemalo štvať predsa, veď si to 7 sérií vychutnávali rovnako ako ty, to jedna po.. séria takto zmení váš názor a dokáže ťa rozladiť a oni ťa ešte za to budú buzerovať?? To je teda pekný hnus, čo ti poviem, aj keby ma posledná séria vytočila akokoľvek, tak nezanevriem na tie zostávajúce ;) Na tom ťa nemá čo štvať ;)

#99 Svjatogor
29.6.2019 | 23:58:15
widy.33

#93 FallenMaia:
#95 Svjatogor:

Ja som nikam neodišla. Pekne Vás tu sledujem. ;) :D :D

widy.33
29.6.2019 | 23:59:02
FallenMaia

#85 Svjatogor: Počkať, počkať, o akom odfláknutí to tu hovoríš?? Čo Jackson presne odflákol? Nejak som to nepochopil ;)

#101 Svjatogor
30.6.2019 | 0:03:20
Svjatogor

#96 FallenMaia: Nic se nemá přehánět. Já jsem D&D přál sedm kruhů pekla. Poslední dny jim přeji pouze 300 let očistce. Konečně mám čas a koukám se pořádně i na Behind the scenes, aj. I těm dvoum pánům stresem řádně slezly vlasy dolů. Přesto budu jako Cato Starší: Ostatně soudím, že sérií mělo být devět a to po deseti 80 min. epizodách. :-)

30.6.2019 | 0:05:03
sonulle

#91 FallenMaia: DD mají teď být na konci července na Conu a na sociálních sítích už se shrocují davy. Příznivci Targu a Jona tam sice nebudou mít své miláčky, ale to neznamená, že by chtěli věci nechat jen tak. Skoro je mi jich líto. Oni teď sklízí sociální hate z hodně stran.

#103 Svjatogor
30.6.2019 | 0:07:09
Svjatogor

#98 FallenMaia: Namátkou: Schůzka Elrondovy Rady v Roklince. Stromovous a ostatní Enti. Sarumanův konec, ten je ještě horší (!!!) než degenerace Tyriona v s08. Vždy si srovnej knihu s filmem. Já vím, že se do něj všechno nevejde, ale i to vyznění filmových vět je hrozivé. Sorry. :-(

#104 FallenMaia
30.6.2019 | 0:10:44
Lady Adeline

sonulle: no bude to masakr jako vubec jim to nezavidim ale litovat je taky nebudu ;-) Maji to co si zaseli ted budou muset sklidit.

#106 sonulle
30.6.2019 | 0:12:47
Svjatogor

#100 sonulle: To už mě vadí. Vsadím se, že čtenáři budou slušní. Bojím se hlavně těch retardů, kteří na seriál naskočili až PO Rudé svatbě.

#106 sonulle
30.6.2019 | 0:12:53
FallenMaia

#101 Svjatogor: OMFG, to myslíš vážne? :D :D Elrondova rada? Jeden z naj epic momentov zo Spoločenstva? To bolo podľa teba odfláknuté? Ak si toto myslíš tak sa asi nemáme viac o čom baviť, sorry ale teraz ma práve od… :D Uvedom si že kniha a film je rozdiel, nikdy nikto ešte nepreniesol celú knihu na plátno, to sa ani nedá, je to nemožné už len z pohľadu filmovej dramaturgie, kniha a film sú dve odlišné médiá. Napíš mi sem jednu knihu ktorú sa podarilo sfilmovať slovo od slova, taká nieje ;)

A o Sarumanovom konci ani nezačnem písať, to by sme tu boli do zajtra, to je na dlhú obsiahlu debatu, mám v tomto diametrálne odlišný názor ;)

#105 Svjatogor #109 sonulle #120 mateSKAtes
30.6.2019 | 0:19:29
Svjatogor

#104 FallenMaia: Problém je ve slovníku a v ději. Zatímco ve knize se postupně prokousáváme k řešení, pak ve filmu je řešení hned na stole. WOW!!! Postavy používají dramatický slovník filmů jako Armageddon: Tam taky máme nějaký problém, který nejlépe vyřešíme atomovkou, kde nestačí jedna, dáme dvě.

Chápu, že tolkienovský slovník je i na mě moc archaický a básnický, ale GRRM se s tímto popasoval mnohem lépe. Šel cestou syrovosti, kde konšké hovno na cestě je hovnem a taky mu tak říkáme.

V příspěvku, na který reaguješ, jsem napsal, že vím, že se nedá kniha do filmu na 100% zkopírovat. Jde o to, že ten, kdo PJ psal dialogy, neměl cit pro slova. Jak říkám sto lidí, sto chutí.

#108 Svjatogor
30.6.2019 | 0:29:48
sonulle

#102 Lady Adeline: Já doufám v pořádný nářez v podobě inteligentních otázek ohledně děje a dovysvětlení odvysilaného. Tohle by mohl být očistec, až budou vysvětlovat svoje logické a bezchybné psaní. Nic s fyzickým kontaktem jim nepřeji.

#103 Svjatogor: On se v každém davu najde cvok, ale myslím, že lidé prostě budou chtít odpovědi. Nespokojených je spoustu,1/3 jsou příznivci Dany, 1/3 jsou čtenáři, a zbytek jde s davem.

#107 Svjatogor
30.6.2019 | 0:31:57
Svjatogor

#106 sonulle: Jsem začínající čtenář, který s nelibostí čte na wiki zdrojích u severských rodů až moc často tohle: >> None, extinct << a >> Deceased << . Kam patřím? ;-)

#114 sonulle
30.6.2019 | 0:37:25
Svjatogor

#105 Svjatogor: Peter Jackson jako režiser si uměl vybrat dobře (výprava, art director, skladatel soundtracku, aj.). Dokonce bych řekl, že v URČITÝCH rysech toho, co natočil, definoval žánr fantasy na padesát let dopředu. Ale já prostě nemůžu přejít to popcornové blockbusterovské načichnutí. Snažím se a nejde to. :-(

#111 FallenMaia
30.6.2019 | 0:44:42
sonulle

#104 FallenMaia: Píseň ohně a ledu: Hra o trůny, myslím, že až na pár detailů příklad Nedovy sny a přítomnost Černé ryby na Orlím hnízdě, snad ani nějaké rozdíly nejsou. A když jsem procházela znova knihu a řekla jsem si páni to v první sérii nebylo, tak když jsem sjížděla seriál znova, tak to tam bylo. Tady se DD drží předlohy celkem věrně. Jo a vynechali jak Arya v katakombách sleduje dva podezřelé muže, jak se domlouvají na Neda Starka, to už si moc nepamatuji.

#110 Svjatogor #112 FallenMaia
30.6.2019 | 0:46:01
Svjatogor

#109 sonulle: To bylo i v seriálu, potom se tahle špindíra hádala se Zlatýma pláštěma. :-)

#114 sonulle
30.6.2019 | 0:52:05
FallenMaia

#108 Svjatogor: Popcornové blockbusterovské načichnutí k tomu patrí, bohužiaľ tak to je, bez toho by to nikdy nemalo úspech aký to malo ;) A toho popcornu tam zase nebolo toľko aby to liezlo na mozog, správny filmový tvorca proste musí nájsť ten perfektný balanc ktorý zaručí že budú spokojní všetci aj mainstreamoví diváci aj čitatelia aj všetci ostatní a myslím že Jackson to v tomto zvládol na jedničku. Neviem no, prídeš mi ako starý Christopher Tolkien ktorý Jacksonovho LOTRa od začiatku len kritizoval pretože sa to podľa jeho slov nepodobalo otcovmu dielu.

#113 Svjatogor #114 sonulle
30.6.2019 | 1:00:51
FallenMaia

#109 sonulle: OK ja som hovoril o filme nie o seriále ;) Do filmu sa ti bohužiaľ nezmestí toho toľko ako do seriálu a mnohokrát si dej musíš poupraviť podľa seba aby to sedelo aby si nemusela predstavovať toľko postáv pretože vo filme ich toľko nepotrebuješ a väčšina divákov by s tým aj tak mala problém, jednoduchšie a rýchlejšie veci vysvetlovať, správne brnkať na city divákovi, pridať nejaké epické momenty, správne budovať atmosféru, budovať napätie, vygradovať scénu, zbytočne neodbočovať od deja k nepodstatným veciam, atď. proste je toho veľa a je rozdiel keď niekto pracuje na filme a má hrubú knihu a musí sa vtrepať do 2 a pol hodiny a je rozdiel keď niekto robí seriál a má k dispozícii 10 častí po hodine, čiže dokopy 10 hodín ;)

#115 sonulle
30.6.2019 | 1:10:44
Svjatogor

#111 FallenMaia: Já neříkám, že LOTR je úplné fuj. Stojím si za tím, že autor dialogů měl cit pro použitý slovník asi jako major Haluška. Já si hlídám svůj slovník. Určitý rejstřík, paletu a slovosled si namíchám pro Listinku a toho se musím držet. Nemohu v půlce sklouznout někam úplně jinam. :-)

https://www.youtube.com/watch?…

30.6.2019 | 1:14:22
sonulle

#107 Svjatogor: Exodus Severu mě mrzí a o to víc mi nedává smysl vznik samostatného království.
#110 Svjatogor: Já si to pamatuji jen z knihy, v seriálu jsem Arye začala věnovat pozornost až když sloužila u Tywina.

#111 FallenMaia: Souhlasím, že když se najde rovnováha, tak úspěch může jít ruku v ruce s kvalitou. No a tu DD ztratili a spadli. 8×05 a 8×06 jsou na efekt. On ten nešvar pro mě začal v 5.sérii, ale celkem to uměli vybalancovat.

#116 Svjatogor
30.6.2019 | 1:17:13
sonulle

#112 FallenMaia: Babička (1940) fakt se snažili jet podle knižní předlohy :), Bílá nemoc 1937

#117 FallenMaia
30.6.2019 | 1:24:01
Svjatogor

#114 sonulle: Vše, co následovalo po s08e02, se snažím vytěsnit. Rád bych se dozvěděl, zda ser Cerbulák třeba adoptoval popálenou holčičku. Upřímnost za upřímnost, tyhle drobné příběhy mě asi zaujaly mnohem víc než Prdlá Grét… ehm… Daenerys. :-D Návrat do superhrdinů civilu se v této poslední sérii vůbec nepovedl. :-(

#118 sonulle #119 FallenMaia
30.6.2019 | 1:25:00
FallenMaia

#115 sonulle: Nevidel som, nečítal som, nedokážem to posúdiť ;) Ale verím ti, ok, je to možné. Asi aj záleží akú knihu adaptuješ, koľko postáv tam vystupuje, či je to žáner fantasy, sci-fi alebo niečo iné a veľa ďalších vecí, ale beriem, teraz si ma dostala ;)

#118 sonulle
30.6.2019 | 1:29:52
sonulle

#117 FallenMaia: Pokud jde o film máš pravdu. Ona pak ta novější Babička, pro spád děje a zajímavost, byla upravena. U Bíle nemoci si nejsem jistá, jen že to byla moje nejkratší kniha.A zobrazena byla na můj vkus věrně. Ale to jsem snad četla někdy v devítce.
#116 Svjatogor: Hlavně to nevytěsňuj FallenMaia to nemá rád. Ono se za těch 6 dílu hold nic moc stihnout nedalo. A masy chtěli Dany a Jona, Cersei, Aryu a Sansu na trůně.

#119 FallenMaia
30.6.2019 | 1:50:29
FallenMaia

#116 Svjatogor: #118 sonulle: Presne tak Svjatogorko, pozri na Sonulle, už si to pamätá, žiadne vytesnovanie :D ;) Ten koniec je taký aký je a už taký navždy zostane a nikto to nezmení ;)

30.6.2019 | 2:05:20
mateSKAtes

#104 FallenMaia: Já vím že asi ted budud jen plácat do větru :D ale Tak teoreticky by to možný mělo bejt ne ? :D Když by se našel opravdu schopnej člověk kterej by na to měl hooodně času a byla by třeba 100% spolupráce, plácnu třeba s Tolkienem :D tak by už pak záleželo jak je to samotný dílo složitý a od toho by se to všechno odvíjelo ne ? :D ale jen to jen názor, Teoreticky by to mělo jit ale prakticky si nejsem jistej :D

#122 FallenMaia
30.6.2019 | 9:40:28
Lady Adeline

FallenMaia: proste mi to ti lidi davaji pekne sezrat.To je sice pravda ze sest serii bylo uzasnych ale proste vzdy u filmu tak i u serialu je nejdulezitejsi konec.To mas jak u sexu pokud neni orgasmus tak je to o nicem ;-) A tak je to i s osmou serii.Je uplne jedno ze ze Got nam dal tak uzasny pribeh kdyz jeho konec je spatne udelany.

#122 FallenMaia
30.6.2019 | 11:02:30
FallenMaia

#120 mateSKAtes: Prečítaj si moju debatu so Sonulle nad tebou ;)

#121 Lady Adeline: Nesúhlasím, je to blbosť, ľudia čo takto zmýšľajú sú … radšej ich ani nebudem nijak nazývať, ešte by som tu kopu ľudí urazil ;) Mne to jednoducho nejde do hlavy, dám príklad, mám rád Star Wars, starú trilógiu, prequelovú, spin-offy, hrozne ma sklamala epizoda 8. A epizoda 7 tiež stála za … To mám akože teraz podľa toho tvojho zmýšľania zabudnúť na všetky ostatné filmy z tejto série len preto že jeden alebo dva filmy sa nepodarili?? Alebo Marvelovky, milujem Strážcov Galaxie, Civil War, Infinity War ale sklamalo ma Endgame a napríklad taká Cpt. Marvel, podľa teba mám automaticky znenávidieť aj zostávajúce filmy? Ďalší príklad už spomínaný Harry Potter, sklamala ma siedma časť, podľa teba mám teraz srať na všetky ostatné časti??? Ty a tvoji známi to fakt vnímate tak že ak pozeráte nejaký seriál alebo filmovú sériu tak musí byť všetko skvelé, inak to stojí za hovno?

#123 Svjatogor
30.6.2019 | 11:17:24
Svjatogor

#122 FallenMaia: A proč by ne? ;-) Já sám tu uznávám pouze původní Trilogii: Ve jménu Nové naděje, Impéria a Návratu!!! Amen. :-D Vše ostatní je ždímačka peněz. Všechen děj prequelů a sequelů je jen řetezem po sobě jdoucích šroubovaných zrad, zrad – zrad a zrad – zrad -zrad. Děkuju, ne.

#128 FallenMaia
30.6.2019 | 11:35:49
Lady Adeline

FallenMaia: prece u vseho je nejdulezitejsi konec pribehu.Na Got jsem se divala proto jak to dopadne.Jako cenim si predchozich serii ale ta konecna mela byt ta nejlepsi protoze byla vyvrcholenim predchozich serii.Takze ty asi moc narocny nejsi kdyz nepotrebujes vyvrcholeni u sexu ;-)

#125 Violet #126 Svjatogor
30.6.2019 | 11:45:34
Violet

#124 Lady Adeline: :D :D :D

30.6.2019 | 11:53:23
Svjatogor

#124 Lady Adeline: Bolí mě bránice… :-D

30.6.2019 | 11:57:15
Lady Adeline

Violet,Svjatogor: a neni to pravda? :-) :-) :-) vzdy u pribehu je nejdulezitejsi zacatek a konec teda alespon ja to tak mam ;-) Kdyby u Got se povedla prvni a druha serie treti az sesta by se nepovedla a sedma a osma by byli epic tak bych necekla ani pul slova.Ale toto fakt neeeee FallenMaia: obdivuji tvoji nenarocnou povahu jsi fakt hodny clovek.Tvoje budouci chot bude stastna zena.Nebude se muset u niceho snazit aby te okouzlila ty ji budes porad milovat to je ale krasne ;-)

#130 FallenMaia #133 Violet
30.6.2019 | 12:05:09
FallenMaia

#123 Svjatogor: Ok ale ty tú pôvodnú trilógiu uznávaš, ona tvrdí že akonáhle je niečo zle treba zabudnúť aj na zvyšok čo je podľa mňa dosť na hovno ;) Chápeš? Čiže ak je bola na prt 8. epizóda tak podľa Lady Adeline je na prt aj pôvodná trilógia ;) Už vidíš ten rozdiel?

#137 Svjatogor
30.6.2019 | 12:05:22
mateSKAtes

Ja nevím začínám si myslet že se tato diskuze zvrátila ve hru se slovy :D ja tohle slovičkaření nemám moc rád :D Jeden by řekl že na článek s těmito informacemi se nedá ani pořádně pohádat :D my to dokázali xD xD xD xD

30.6.2019 | 12:08:55
FallenMaia

#127 Lady Adeline: Nemusíš sa líškať, to ti nepomôže :D Proste máš na hovno názory a tvoji známi tiež, čo už ;) Ani mi neodpovedáš na moje otázky, len si stále trepeš to svoje a samozrejme Violet sa len smeje, čo by som viac čakal však?

#131 mateSKAtes
30.6.2019 | 12:10:24
mateSKAtes

#130 FallenMaia: No že to řikáš zrovna ty!!! pokrytče !! v této diskuzi si udelal to sami hned několikrát že si mi radši ani neodpoveděl protože si sám neměl argument. takovej hnus jsem od tebe teda nečekal !!

#132 mateSKAtes #134 FallenMaia
30.6.2019 | 12:14:28
mateSKAtes

#131 mateSKAtes: a nebo aby si to měl lehčí si řekl že to k tematu nepatří a tim si měl hotovo -_- jak řikám zvrhlo se to ve hru se slovy.

30.6.2019 | 12:15:32
Violet

#127 Lady Adeline: Rozhodně je důležitý celkový příběh.. Začátek může být slabší, ale konec by měl být to nejlepší.. jak říkáš to vyvrcholení..

Určitě by nemělo smysl se na něco dívat, kdyby to mělo jen dobrej konec.. Ale spousta seriálů se dnes točí stylem super rozjezd a pak jo jde to a nakonec hm tak apsoň vím, jak to dopadlo.. To je podle mě mizerně odvedená práce. Kdyby si nechali poradit jak jim Martin říkal, nevykousli kus konce, vlastně přeskočili plno věcí, pak by určitě nikdo neměl tolik řečí :)

#135 mateSKAtes
30.6.2019 | 12:17:48
FallenMaia

#131 mateSKAtes: To o čom kecáš primitív???? Ja som ti neodpovedal? Ja som sa vždy snažil odpovedať na všetko, ak som niečo zabudol omlúvam sa, ale pokrytcom ma nazývať nebudeš, ok?! Sa ukludni!!

#136 Violet #139 mateSKAtes
30.6.2019 | 12:18:07
mateSKAtes

#133 Violet: ja bych řekl že všechno je hlavně otázka penez :D a lidi co něco vymysleli a uměj se prodat jsou dneska za vodou :)

#136 Violet
30.6.2019 | 12:19:08
Violet

#135 mateSKAtes: Ano to je realita, bohůžel…

#134 FallenMaia: A přestaně se hádat omg.. fakt.. kvůli seriálu? Z kterýho nemáte ani jeden ani korunu :D

30.6.2019 | 12:21:20
Svjatogor

#128 FallenMaia: Jsem člověk konzensu. Já nezavrhuji vše. Já opatrně vyjímám nektorickou tkáň ze zdravého masa. Původní trilogie SW je to zdravé maso. Už vím, kde se vzalo moje zaujetí Qyburnem. :-)

30.6.2019 | 12:22:31
Lady Adeline

FallenMaia: muzes mi prosim vysvetlit proc za me pises ze se mi puvodni trilogie SW nelibi???? To jsem snad nekde napsala? Co za me pises takove veci ty jsi snad Sibyla nebo co do…?

#140 FallenMaia
30.6.2019 | 12:22:33
mateSKAtes

#134 FallenMaia: teda ty máš po této diskuzi ještě takhle drzou odpoved a nadávat me do primitivu ? To si jako děláš srandu ?? Použiju tvojí oblíbenou větu : Přečti si to od začátku znova ;) vážně si mě zklamal tohle bych od tebe vážně nečekal a jedinej kdo by se tady měl uklidnit si jedine a jen ty ;) takže až si to přečteš celý znova očekávám tvojí omluvu.

#141 FallenMaia #142 Violet #143 Svjatogor #146 Violet
30.6.2019 | 12:23:47
FallenMaia

#138 Lady Adeline: Nenapsala, ale keď som sa to pýtal tak si sa tomu vyhla a radšej si písala tie tvoje žvásty, a ja som to dal len ako PRÍKLAD, pretože tak to máš pri GoT.

Aha takže pri GoT musí byť koniec super inak je všetko na … ale už pri ostatných sériách je to vpohode však? Nepoužívaš tak trošku dvojitý meter?

#142 Violet #143 Svjatogor
30.6.2019 | 12:26:10
FallenMaia

#139 mateSKAtes: Začo sa ti mám omlúvať, že si ma nazval POKRYTCOM??? Čo ja som ťa oslovoval nejakými urážkami pred tým?? Nie to ty sa mi môžeš omluviť, sorry ale akože pozri sa koľkí ste tu proti mne, ako mám ku… reagovať na všetkých rad z radom?? Na každú vec čo kto napísal? Si normálny?

#146 Violet #147 mateSKAtes
30.6.2019 | 12:30:00
Violet

#139 mateSKAtes:
#140 FallenMaia: rešíte pi...........­............ seriál skončil.. je dead.. KO .. KONEC, šmitec.. útrum.. finito.. co má je…e?? Ještě se hádat kvůli tomu? Fakt?

#150 mateSKAtes
30.6.2019 | 12:31:59
Svjatogor

#139 mateSKAtes: #140 FallenMaia: Než neco napíšete dál, počítejte do deseti. Z automatu GoT nikomu z nás rohlík zdarma nevypadne.

#144 Violet #150 mateSKAtes
30.6.2019 | 12:32:31
Violet

#143 Svjatogor: jo jak kdyby to tady někdo z nás napsal a bránil si to.. však to je k smíchu už.. a pořád dokola to stejný

Fallen je zamilovaný do GOT, Mateskates ne.. spousta z nás konec nepotěšil..

Co řešíte dál?

#149 Svjatogor
30.6.2019 | 12:35:25
Lady Adeline

FallenMaia: ja tvoji otazku nejak nezaregistrovala mezi temi urazkami na mou osobu :-( To jsem fakt zrovna od tebe takove jednani necekala … Zadny dvojity metr nepouzivam proste to pisu tak jak to citim.A pro priste za me nepis ani v ramci prikladu co se mi libi a nelibi diky…

30.6.2019 | 12:36:59
Violet

#139 mateSKAtes:
#141 FallenMaia: oba máte jinej názor.. to nejde vyřešit.. hrabe vám už z toho? :D být to někde venku, tak vás oba vytahám za uši omg.. jak děti..

30.6.2019 | 12:37:25
mateSKAtes

#141 FallenMaia: Ano nazval jsem tě pokrytcem protože tady kážeš Adeline za to že umyslně neodpovída na voje otázky nebo od nich utíka a přitom si to udělal v této diskuzi nekolikrát sám . Cože ?? tobě vadí že tu jsi jedinej s tvým nazorem. Tak sem nepiš ! To že si tu sám te neomlouvá. Kritizovat ostatní ti jde dost dobře ale sám kritiku nestrpíš tak kde to jsme ?? A napiš mě kde jsem řekl že máš reagovat na všechny ?? to jsem nenapsal ;) Ja to celou dobu myslel tak že když si spolu píšem(což se včera večer očividně stalo !!!!!) tak očekávám že když ti dám otázku tak dostanu odpověd na celou otázku a ne že radši nenapíšeš nic a nebo řekneš že to k tomu nepatří a tim to pro tebe hasne.

30.6.2019 | 12:38:28
Lady Adeline

Violet: asi mu Dydyni posilaji nejake penize jinak si to neumim vysvetlit tu jeho hlubokou lasku k zaverecne serii :-)

30.6.2019 | 12:39:21
Svjatogor

#144 Violet: Pojďme se bavit o mamutech. Budou? Oblíbil jsem si Děti lesa. Bude Listinka? ;-)

30.6.2019 | 12:39:27
mateSKAtes

#142 Violet:
#143 Svjatogor: ale o tohle mě vubec nejde:D me vytočilo že FallenMaia tu adaline káže vodu a sám pije víno :D

#151 Violet #153 Svjatogor
30.6.2019 | 12:39:44
Violet

#150 mateSKAtes: ale jo on to pořád moc horlivě brání a pak na něj všichni právě reagujem a je z toho potom tohle.. zbytečně.. On se lehko vytočí.. že Fallen?

30.6.2019 | 12:43:29
Lady Adeline

Mrzi me ze je i na me hnusny kdyz zrovna ja jsem o nem psala pekne :-( Ale omluvil se mi tak ho uz nechte ;-) Ja verim ze az precte knihy tak se prida na nasi stranu ;-)

#154 Violet #156 Svjatogor
30.6.2019 | 12:47:12
Svjatogor

#150 mateSKAtes: Mě to neříkej. :-D My dva jsme se na Edně seznámili celkem brutální hádkou. Já jsem nazval filmovou bitvu o Helmův žleb šňůrou po sobě jdoucích laciných amerických popcornových frků (např. Legolas na skateboardu). Lakonicky řečeno, neshodli jsme se. Až dnes to snad pochopil, když mě nazval Christopherem Tolkienem. :-)

#155 mateSKAtes
30.6.2019 | 12:48:59
Violet

#152 Lady Adeline: Ale tak ho furt nepřesvědčujte.. prostě na to má jinej názor.. on přesvědčuje nás.. my jeho.. k čemu to je? Jen to vede k zbytečné hádce.. a na jeho místě už by se mi do knih ani nechtělo :D

#159 mateSKAtes
30.6.2019 | 12:50:24
mateSKAtes

#153 Svjatogor: Tak tohle vážně pobavilo xD xD xD xD Prej frků xD xD xD

#158 Svjatogor
30.6.2019 | 12:52:02
Svjatogor

#152 Lady Adeline: Howg!!! :-D A už mě (prosím) neserte OSOBNÍMI půtkami nebo přestanu psát skaldovskou poesii pro GoT a žačnu s Příběhem služebnice!!! :-D :-D :-D

30.6.2019 | 12:52:06
Lady Adeline

Violet: ja uz ho presvedcovat nebudu bojim se totiz ze me zacne zase urazet a to ja nechci ;-)

30.6.2019 | 12:53:24
Svjatogor

#155 mateSKAtes: Jemu se bitva o Žleb líbila. Já to respektuju. :-)

#161 mateSKAtes
30.6.2019 | 12:55:00
mateSKAtes

#154 Violet: ja už jsem ho přesvedčovat přestal už v odpovědí číslo 55 :D pak už jsem si jen tak psal. toco tu je ted nemá s GoT nic společného ale tak jestli se ji omluvil tak už neni co řešit a jde se dál.

30.6.2019 | 12:55:07
Lady Adeline

Svjatogor: tak to si zkus!!!!

#162 Svjatogor
30.6.2019 | 12:55:29
mateSKAtes

#158 Svjatogor: mě se taky líbila.

#163 Svjatogor
30.6.2019 | 12:56:02
Svjatogor

#160 Lady Adeline: Tys jsi ještě ode nic nečetla?

30.6.2019 | 12:57:01
Svjatogor

#161 mateSKAtes: Mě napůl. Kamera, hudba, střih, gradace a jeden frk, kdy Gimli požádal Aragorna o diskrétnost. :-)

30.6.2019 | 13:00:42
Lady Adeline

Svjatogor: bohuzel nedal jsi mi tu moznost si od tebe neco pekneho precist.Jednou jsen te prosila o tu baladu Jaimeho a Brienne a ty jsi mi ani neodpovedel :-( Jsi asi stejne namysleny jako D a D co ??? :-) :-) :-)

#165 Svjatogor #168 RiniX
30.6.2019 | 13:04:01
Svjatogor

#164 Lady Adeline: Mea mea mea maxima culpa!!! Musím napraviti svou roztržitost! Chceš-li do kroužku betatestu skaldovské poesie, tak vítej. Brienne bude, vždyť i Sonulle na ni čeká modlí se vroucně k Sedmi. :-)

30.6.2019 | 13:06:51
Lady Adeline

Svjatogor: dekuji za prijeti ;-)

30.6.2019 | 13:56:56
oskarka

#5 marcusde0207: Souhlasím.

30.6.2019 | 19:50:55
RiniX

#33 Violet: Když se člověk neorientuje v herním a knižním průmyslu zároveň, tak napíše asi něco takového. Popularizace Zaklínače prostřednictvím hry v USA a jiných státech dala vzniku seriálu od Netflixu, to je fakt, protože jinak by se na tom podílela polská televize a vznikaly stále dokola polské fan seriály. (Jinak ti gratuluji k tomu, že si Zaklínače četla v polštině už jako malá. Budeš ale asi jedna z mála, když tenhle národ neumí pomalu ani anglicky.)
#164 Lady Adeline: Vtipný, že každý máme namyšlenost na jiné úrovni. Já soudím osobní vlastnosti lidí většinou, když je potkám. Ale někdo v tom má asi praxi, že?

P.S. nechci FM nechat ve štychu.

#169 FallenMaia #172 Svjatogor
1.7.2019 | 18:10:40
FallenMaia

#168 RiniX: Vďaka priateľu ;)

Aj keď myslím že teraz už je neskoro.

#170 RiniX
1.7.2019 | 19:18:38
RiniX

#169 FallenMaia: Bohužel jsem byl pryč, nedá se nic dělat… :( :D

1.7.2019 | 19:30:49
Lady Adeline

RiniX: muzes mi vysvetlit o jake namyslenosti pises? To jsem psala Svjatogorovi ze srandy ;-)

#173 FallenMaia #183 RiniX
1.7.2019 | 22:30:48
Svjatogor

#168 RiniX: Děkuji za zastání. Nemuselo být, ale bylo. Netušil jsem, jakou to VIP postavou jsem se zde stal. :-D To já jsem trestuhodně na Adeline zapomněl, když jsem stvořil svůj betatesterský kroužek, ačkoliv jsem ji to slíbil. :-)

1.7.2019 | 22:46:36
FallenMaia

#171 Lady Adeline: Tu je aspoň pekne vidieť že ako to tu funguje, niekto napíše niečo zo srandy a druhý to hneď zoberie inak, ja som tiež použil to SW len ako prirovnanie k tomu čo si hovorila a ty si to na mňa hneď otočila ;) že čo za teba kecám také blbosti v tvojom mene, pritom to bol len príklad.

1.7.2019 | 22:54:42
Lady Adeline

FallenMaia: ano mas pravdu ano mas pravdu ano mas pravdu tak hlavne

1.7.2019 | 23:21:20
Lady Adeline

FallenMaia: tak hlavne me zase neurazej jak ty umis nejlip. Vubec si prosim uz moji osobu k nicemu nepouzivej ani k prikladu diky a nazdar

#176 FallenMaia
1.7.2019 | 23:23:49
FallenMaia

#175 Lady Adeline: Ježíš, neber to tak tragicky, to som ťa fakt tak strašne urazil keď toto napíšeš? Že ja to umím nejlíp? To akože sa ti mám teraz v diskusiách vyhýbať? Veď som ti nič také hrozné nepovedal ani som ti otvorene nevynadal, vy ste sa mi tu tiež pekne posmievali, a ešte som sa ti aj ospravedlnil.

1.7.2019 | 23:34:36
widy.33

Kam jdeš s tou pilou- jdu za svou milou – abys věděla, že jsem sonny boy. La la lá la la la la lá

widy.33
1.7.2019 | 23:40:33
Lady Adeline

FallenMaia: po slovensky bohuzel neumim :-( Moje rada ze srdce ;-) Neurazej lidi aby jsi mel posledni slovo a prosadil si svuj nazor aby jsi se pak nemusel zbytecne omlouvat.Je to pekne ze se umis omluvit ale kdyz tech omluv je uz trosku vic tak pak nekteri uz ty omluvy nemuzou od tebe brat vazne.Snaz se pochopit ze proste nekterym se osma serie nelibi.Tobe se libi tak se povazuj za stastlivce a uzij si to a polituj ty co to tak nemaji.Doufam ze jsi to pochopil a predem te chci informovat ze to neni mysleno k tobe nejak zle nebo ironicky ale je to mysleno pouze v dobrem a je na tobe jak si to preberes.

1.7.2019 | 23:59:46
Lady Adeline

widy.33: koukla jsem se na kamarada google co tim chtela basnirka rici a jsem docela v soku :-) :-) :-)

#180 widy.33
2.7.2019 | 0:10:24
widy.33

#179 Lady Adeline: hodí sa to k tejto diskusií :D :D :D :D , táto pesnička sa mi veľmi páči a posledné dni si ju stále spievam

#181 Svjatogor
widy.33
2.7.2019 | 0:32:17
Svjatogor

#180 widy.33: Tohle asi nebude on. :-D :-D :-D

https://cs.wikipedia.org/…ef_Kr%C3%A1l

2.7.2019 | 1:37:43
Lady Adeline

Svjatogor: to asi ne :-) :-) :-)

2.7.2019 | 9:12:47
RiniX

#171 Lady Adeline: Mohl jsem to blíže specifikovat. Mluvím o namyšlenosti tvůrců Hry o trůny.

2.7.2019 | 10:23:17
Lady Adeline

RiniX: to byla taky sranda.Uz se tu chytate na kazdou hovadinu aby jste meli nejake argumenty ;-)

#185 RiniX #186 FallenMaia
2.7.2019 | 11:21:40
RiniX

#184 Lady Adeline: Wau, dobrý odůvodnění. :D :D Tak dobře jsem se dlouho nezasmál. Dobrý smysl pro humor. Ale pokud sis četla předchozí diskuse, tak bys věděla, že většina lidí, co něco takového napíše, to myslí vážně.

2.7.2019 | 12:02:20
FallenMaia

#184 Lady Adeline: A ešte mi teda vysvetli ako má teda človek vedieť čo z tých vašich komentárov je ešte sranda a čo už nie??? To by ma naozaj veľmi zaujímalo. To je potom veľmi jednoduché povedať na všetko, to bolo len zo srandy, to bola len sranda, to bola tiež len sranda…

Mne tam povieš pekne na tvrdo že som asi nenáročný keď nepotrebujem vyvrcholenie pri sexe a ty sa urazíš za každú prkotinu.

2.7.2019 | 12:08:45
Lady Adeline

FallenMaia: jde videt ze je to s tebou marny :-( Nic co jsem psala sis nevzal k srdci takze bych te chtela poprosit aby jsi na me uz nereagoval.Diky za pochopeni mej se pekne cau

#189 FallenMaia
2.7.2019 | 12:23:10
Lady Adeline

RiniX: to me tesi ze jsem te rozesmala ;-) To me konkretne ty vase komentare dost otravuji :-( Skoda ze me tu taky nekdo nerozesmeje …

2.7.2019 | 12:25:14
FallenMaia

#187 Lady Adeline: Akože nevzal? Prečo si to myslíš? Veď som ti položil normálnu otázku, ničím ťa nijako neurážam.

Či tebe už len vadí aj to že len reagujem?? OK ak to vidíš takto nemá to cenu, ja som sa chcel baviť normálne, ako myslíš, maj sa…

#190 RiniX
2.7.2019 | 12:41:14
RiniX

#189 FallenMaia: Chudák holka už nepíše ani k odpovědi k otázce. Možná bychom ji mohli nechat být, abychom ji moc neuhnali. Je to intelektuální srandistka, na kterou jsme krátcí. Na druhou stranu mě rozesmálo i to její „po slovensky neumim“ a neobtěžuje se ani psát se znaménky a diakritikou… :D Ale co už…

2.7.2019 | 12:51:10
Lady Adeline

RiniX: jako cekala jsem cokoliv ale ze me budes hodnotit hrubky tak to jsem necekala ze jsi takovy ubozak :-) Tak hlavne ze ty jsi chytrej.Hele vyuzij svoji chytrosti a jdi vymyslet neco na zachranu planety nez tu hodnotit pravopisne hrubky.FallenMaia: jestli i ty s tim souhlasis tak si u me bohuzel klesl :-( Ja myslim ze to tu lidi berou jako diskuzi ke Got ne hledani chyb v gramatice tak hlavne ze jste si to uzili hosi jak jste me tu verejne ponizili za moje chyby ve psani.Fakt ubozaci nic jineho …

#192 RiniX #194 RiniX
2.7.2019 | 13:14:45
RiniX

#191 Lady Adeline: Názorný příklad člověka, který si přečte půl věty a dělá závěry. Možná by to chtělo číst celé komentáře (potažmo diskusi). Ale klidně se budu opakovat: Ty píšeš něco ve smyslu „po slovensky neumim“ a příjde ti to asi vtipné či velmi chytré. Mě to příjde trapné a zbytečné, kór, když se neobtěžuješ psát s diakritikou a znaménky (na hrubky jsem ukazoval nepřímo, nemám čas hledat, kde jsi popletla y/i). Upřímně rád lidi provokuji, ale rozhodně se nesnažím vyhýbat odpovědím (a někdy, tomu asi moc lidí věřit nebude, i přiznám chybu). Potažmo směr diskuse stahovat jinam, jak si právě ty opět předvedla… Pokud ti došly argumenty a nechceš se bavit, raději nic nepiš. Tyhle tvoje komentář jsou fakt už jenom pro smích.

2.7.2019 | 13:35:13
widy.33

Asi by ste sa už nato mali všetci pekne vykašlať. Pripadá mi to tu už ako inkvizícia. Malleus maleficarum.

Mne sa strašne páčila Aryina vlčica. Ten jej krásny noštek a očká. Nádherné stvorenie. :D

#195 RiniX
widy.33
2.7.2019 | 13:37:54
RiniX

#191 Lady Adeline: „Všichni mi nadávají a ponižují mě (hlavně neupozornit na vlastní chyby), oni jsou ti špatní a ubožáci.“ Tohle mi tak trochu připomíná jednoho trestně stíhaného člověk. #politika

2.7.2019 | 13:38:18
RiniX

#193 widy.33: Diskutování s takovýmto člověkem mě proste baví. :D Vlk… jedna z mých nejoblíbenějších psovitých šelem. Kdybych ji asi potkal v reálném živote, tak bych happy moc nebyl… :D

#196 widy.33
2.7.2019 | 13:41:09
widy.33

#195 RiniX: Neviem čo by som urobila keby mi šla v lese oproti :D asi by som ju volala k sebe na cica cica poď cica cicicicic :D :D :D :D

widy.33
2.7.2019 | 13:43:20
Lady Adeline

RiniX: to po slovensky jsem myslela uplne jinak nez si pochopil.A na to jak se tu prezentujes za chytraka tak nechapu jak jsi to nemohl pochopit. A moje komentare jsou pro smich? Dobre tak na ne nereaguj ;-) FallenMaia si tu nasel fakt uzasneho kamarada ;-) FallenMaia: kdyby jsi nebyl ubozak tak by jsi tu verejne osocil sveho kamose za to co mi tu pise :-( Misto toho mi radeji posilas zpravy.Tim tu ostatnim ukazujes souhlas s RiniX bohuzel ;-)

#199 FallenMaia #200 widy.33 #201 RiniX
2.7.2019 | 13:46:31
Lady Adeline

RiniX: ja si teda nepamatuji ze bych konkretne tebe nejak ponizila??? FallenMaia jsem se uz hodnekrat zastala pred ostatnima..... Takze se pravem branim nic vic.Jde videt ze si to dost uzivas me tady ponizovat ze mam hrubky v komentarich.A ze jsem tu pro smich…

#202 RiniX
2.7.2019 | 13:51:46
FallenMaia

#197 Lady Adeline: Ja ti to poviem takto aby si to pochopila, ÚBOŽIAK je len ten človek ktorý nazve niekoho druhého úbožiakom! Ja som ti nenadával, ani som ťa nekritizoval za nejaké gramatické chyby, ak si to myslíš tak si stratený prípad… Teraz sa práve krásne ukazuješ ty, v tom pravom svetle…

2.7.2019 | 13:55:12
widy.33

#197 Lady Adeline: Aj ja som Fallenova Kamarátka :( :( čo na tom? :D a podla mňa má pravdu v mnohých veciach. A to patrím k polke, ktorá neni spokojná s 8 sériou.

widy.33
2.7.2019 | 13:55:29
RiniX

#197 Lady Adeline: Tak je pravda, že někdy to není lehké pochopit. Je problém i najít, na kterou diskusi většinou odkazuješ. Ale asi to bylo ve významu, že se ti FN nějak měl omluvit, vyhýbal se apod. a ty jsi mu nato odpověděla „po slovensky nerozumím“. Beru, docela stručná odpověď s využitím a upozorněním na cizí jazyk. Kdyby mluvil česky, tak to bude vypadat nějak takhle: „nerozumim ti,…“. Stejně si mi to mohla osvětlit už dřívě a nedělat zesebe chudinku a potom mě „porazit“ s tím, že já jsem ten hloupý, jelikož jsem to pochopil špatně.

P.S. Sebe jako chytráka jsem neoznačil, pokud si to tak pochopil z mých odpovědí, tak tě opravím. Spletla si se.

#202 RiniX
2.7.2019 | 13:57:20
RiniX

#201 RiniX: *pochopila #198 Lady Adeline: Mě si neponížila, o tom zde nepadlo snad ani slovo. Důvod byl: „nechci FM nechat ve štychu“ neboli „myslím si, že v některých věcech měl pravdu“.

2.7.2019 | 14:00:09
Lady Adeline

FallenMaia: mohl jsi se me alespon zastat ale misto toho si nereagoval :-(

2.7.2019 | 14:00:17
Lady Adeline

RiniX: uz jsem to tady resila hodnekrat… Pisu z mobilu kde se mi nezobrazuje bohuzel tlacitko reaguj.Jinak bych te chtela poprosit aby jsi me uz nechal na pokoji.

#205 RiniX
2.7.2019 | 14:05:12
RiniX

#204 Lady Adeline: Tak to abych jim napsal k 11. výročí, aby to tam přidali. Docela by se to hodilo. Na druhou stranu se rád pobavím, takže tahle diskuse dopadne ve stylu „kdo odejde dřív a nebude už vůbec reagovat“ ;)

2.7.2019 | 14:10:58
Lady Adeline

widy.33: ja neresim osmou serii jestli ma pravdu ten ci onen.Nebo kdo vsechno je ci kamarad… Ja tu resim to ze me tu nekdo ponizuje za hrubky v komentarich.Od FallenMaia jsem trosku ocekavala nejake zastani misto toho neragoval a nechal toho sveho kamarada do me sit dal. Ja myslela ze se tu resi neco jineho nez gramatika.....

#208 FallenMaia #209 widy.33
2.7.2019 | 14:12:34
Lady Adeline

RiniX: mozna kdyby jsi mel na to koule se mi omluvit by jsme tu pak nemuseli resit kdo opusti driv tuto diskuzi ;-)

#210 RiniX #212 widy.33 #221 RiniX
2.7.2019 | 14:15:23
FallenMaia

#206 Lady Adeline: Počuj ja ho nepoznám, nieje to môj kamarát, vidím ho tu prvý krát ;) Nechcel som zbytočne prilievať oheň do diskusie, mne prišlo že keby som napísal čokoľvek, tak na mňa zaútočíš… A plus si mi napísala ..čau, maj sa pekne… tak ja vážne neviem, mám prispievať alebo nie? :D :D A ruku na srdce, ty by si sa ma zastala? Keď už to očakávaš odo mňa?

2.7.2019 | 14:17:01
widy.33

#206 Lady Adeline: pravdu poviem, neviem čo tu už riešite už to nie je o srande ani o got.....netreba vsetko tak smrtelne vážne brať ak nemá s niekým nemá význam viesť diskusiu proste ho ignorujem…do teraz by som mohla s fallenom viesť obšírnu diskusiu o vlhkých snoch keby som bola vzťahovačná a brala všetko príliš vážne ba naopak vlhé sny nás zviedli do super diskusií :D :D :D :D

#211 FallenMaia
widy.33
2.7.2019 | 14:17:35
2.7.2019 | 14:21:08
FallenMaia

#209 widy.33: Pravdu vraví táto widy.33 :D :D Všetko zlé je na niečo dobré… ;)

Debatu o vlhkých snoch mám v živej pamäti :D :D To boli časy :D

#214 widy.33
2.7.2019 | 14:21:51
widy.33

#207 Lady Adeline: prečo ti tak strašne záleží na ospravedlnení človeka, ktorého nepoznáš ? ktorý možno to čo napísal ani tak nechcel aby si si to vzala k srdcu ako urážku. Tolko dementov som tu stretla za tieto mesiace a to boli ozaj hovadá čo sa im nehnusilo ludí urážať nechutnými urážkami a čakať od nich ospravedlňovanie ? :D :D :D prosím ťa kašli nato povznes sa zase nič také horzné nenapísal. ja tiež píšem bludy s gramatickými chybami a upozornili ma nato nie raz ako píšem a čo ? povznes sa :D

widy.33
2.7.2019 | 14:22:33
Lady Adeline

FallenMaia: rychle zapominas to ti tedy povim :-( A zastat jsi se mohl ale to chci asi po tobe moc hlavne bych te pripravila o spojence co ? Uprimne pripada ti fer tu nekoho resit skrz pravopisne chyby?

#217 FallenMaia
2.7.2019 | 14:25:08
widy.33

#211 FallenMaia: veru už ani nepamatám kedy to bolo :D :D :D

#217 FallenMaia
widy.33
2.7.2019 | 14:25:31
widy.33

#210 RiniX: ospravedlň sa jej. dotklo sa jej to asi viac že si ju upozornil na gramatiku. buď prosím empatický, aj ked si ju podla mňa uraziť nechcel nie všetci berieme všetko ako srandu

#221 RiniX
widy.33
2.7.2019 | 14:27:38
Lady Adeline

widy.33: tak me to docela mrzelo ne od toho co mi to napsal ale od FallenMaia ze se me nezastal.Jako kamarada jsem ho taky brala a tak jsem si najivne myslela ze se jako kamos bude chovat.Ze ty urazky beres s rezervou a hazis je za hlavu to neznamena ze ja jsem stejna :-(

#221 RiniX
2.7.2019 | 14:29:43
FallenMaia

#213 Lady Adeline: Jaj tak kedysi si sa ma aj zastala to je pravda ;) Beriem späť, ja som skôr myslel posledné obdobie.

Nie nechceš moc, ja sa viem aj zastať slabších, aj uznať chybu, aj sa kajať ;) Spýtaj sa Violet ;)

A nie, nieje to fér, ale tak on hovoril o znamienkach a diakritike, nie o gramatických chybách…

#214 widy.33: Ten čas ale letí :)

#221 RiniX
2.7.2019 | 14:33:09
Lady Adeline

widy.33: kdyby me urazit nechtel jak pises tak by to ani nenapsal ;-) Ja to moc dobre pochopila jako urazku!

#220 widy.33
2.7.2019 | 14:35:16
Lady Adeline

FallenMaia: dobre tak jsi se me mel zastat kvuli tomu ;-)

#223 FallenMaia #224 widy.33
2.7.2019 | 14:38:16
widy.33

#218 Lady Adeline: Vieš kolko krát ma tu urazili ? a nie zo srandy ale preto, že ma uraziť chceli. Nebudem si trhať žili pre človeka ktorého vôbec nepoznám a ani nikdy nestretnem. :D :D Ak si budeš všetko takto pripúštať aj z verejných diskusií tak to koniec koncov ublíži len tebe. Vyserinkaj sa nato Lady A. Kukni z okna čo vidíš? Je leto voda láka postav si snehuláka. :D

#222 RiniX
widy.33
2.7.2019 | 14:39:11
RiniX

#215 widy.33: Tak mi to měla vysvětlit hned… co já bych se jí omlouval. (A pochybuji, že tohle se jí dotklo, s tím jejím smyslem pro humor…) Místo toho, aby napsala: „myslela jsem to jinak, nepochopil jsi to, protože nejsí chytrák ale hlupák,“ tak mě nazvala ubožákem a počkala si na další komentář.

#207 Lady Adeline: Stále čekám, takhle končí ten rozhovor? Tedy dobrá.

#216 Lady Adeline: #217 FallenMaia: Jelikož FM nepsal o gramatice vůbec nic (začal jsem to já), tak by mne docela zajímalo, proč ho házíš do jednoho pytle. Já jsem psal o diakritice ve smyslu „po slovensky“, pochopil jsem to dle Lady A. špatně (někdy je těžké pochopit, jak to Lady A. myslí, viz. srandistka) a její nasledující komentář se ze mě snažil udělat toho špatného… Wau :D :D Tomu říkám attack…

2.7.2019 | 14:43:36
RiniX

#220 widy.33: Přesně jak říká widy.33, vy*er se na to. Mě tohle baví a dlouho nepřestane ;)

2.7.2019 | 14:45:02
2.7.2019 | 14:49:38
widy.33

#219 Lady Adeline: Prečo chcem aby sa ťa niekto zastával ? :D :D :D Aj ty si popísala kadčo a ludia sa mohli pourážať. :D :D Možno si to tak tiež nemyslala ale konečný výsledok je rovnaký. :D

#226 widy.33
widy.33
2.7.2019 | 14:49:48
Lady Adeline

widy.33: mas pravdu nema to cenu resit :-) A chtit omluvu po kretenovi co se timto bavi taky ne ;-)

2.7.2019 | 14:49:55
widy.33

#224 widy.33: pardón chceš :D

widy.33
2.7.2019 | 14:54:38
RiniX

Bavím se tím, ale nesnížil jsem se na úroveň, abych někomu nadával…

2.7.2019 | 14:56:07
Lady Adeline

widy.33: ja jsem se FallenMaia parkrat zastala tak jsem cekala ze se me zastane taky.

#231 RiniX
2.7.2019 | 14:59:55
FallenMaia

Toto je skvelé ;) Fallen Maia na Tróne :D :D

https://www.othertees.com/design/15634/

#233 FallenMaia
2.7.2019 | 15:02:22
Lady Adeline

RiniX: ty se tu nesnizis na uroven nekomu nadavat ? :-) :-) :-) dobrej vtip ;-)

#232 RiniX #240 RiniX
2.7.2019 | 15:04:25
RiniX

#228 Lady Adeline: Silná zbraň ta ignorace, že? Nemáš třeba Skype nebo Discord, možná TS. Ve čtvrtek budu online, tak se o tom můžeme pobavit a zároveň se dozvíš všechno, co si myslím o tom tvém „kreténovi“.. ;)

2.7.2019 | 15:05:02
RiniX

#230 Lady Adeline: Někam jdu, tak ti na toto odpovím za takových 30 minut, ok?

2.7.2019 | 15:05:42
FallenMaia

#229 FallenMaia: Svjatogor kde si??? Nechcel by si to na tričko? :D :D :D :D Ja viem že ano ;)

https://www.amazon.com/…p/B06XYHBP5Q

#234 FallenMaia
2.7.2019 | 15:05:54
Lady Adeline

RiniX: ja jsem normalne slusny clovek ale za tim cim jsem te nazvala si stojim ;-) A aby te to nebylo lito tak koncim v teto diskuzi. Doufam ze se ti alespon postavil z toho jak jsi mi dal na prdel ;-)

#236 FallenMaia #240 RiniX
2.7.2019 | 15:09:00
FallenMaia

#235 Lady Adeline: :O :O :O

2.7.2019 | 15:10:15
widy.33

#234 FallenMaia: :D :D :D

widy.33
2.7.2019 | 15:37:57
Svjatogor

Prodírám se závějemi vzájemných výronů vyhřezlé prudké vášně těchto posledních dní. Asi skvrny na Slunci. Na jedné straně je to chladivá připomínka zimy v červencovém pekle, na druhé straně si umím představit lepší trávení času.

Kde Locker (veterán), aby si už konečně vychutnával tuto šňůru vzájemného obviňování kdy kdo a koho urazil jako první? :-) Hádáte se pěkně. Hrajete si na Renlyho se Stannisem, Robba s Tywinem, Cersei s Tyrionem aj. Kurva proč? Chci se hádat o správném odstínu dračích šupin, chci porovnávat masku NK se Sauronem. Takže díky za tip na tričko. :-D Chci tipovat, kdy se tvůrcům Zaklínače podaří zkurvnit postavu Geralta, tak jako se to povedlo D&D. Prosím, vaše drobný si vyříkejte přes VZKAZNÍK. Děkuju moc. :-\

Joffrey T.H.K.H. & Meryn Trant feat je už z půlky hotovej. Co mám psát dál??? Krásku Brienne nebo Mléčného Robbina??? ;-)

#239 FallenMaia
2.7.2019 | 15:50:14
FallenMaia

#238 Svjatogor: Akože pekne si sa do toho oprel, čo viac k tomu dodať ;)

O takýchto veciach by som sa hádal rád :D

Ale tričko dobré nie? Myslím že by ti svedčalo :D :D A pekne hrdo by si ho mohol nosiť po dome :D Pri tvorbe veršov ;)

Daj tú Krásku Brienne, myslím že tu tým kopu ľudí potešíš, hlavne teda Sonulle a Lady Adeline ;) žmurk. Ja už som uspokojený, Lament Listinky je fenomenálne dielo ;)

#241 Svjatogor
2.7.2019 | 16:01:29
RiniX

#230 Lady Adeline: Nesnížím, proč bych to to dělal? Nesnížím se tam ani z důvodu, že ty si tak provedla ty. Nadávání jde každému člověku. :D

#235 Lady Adeline: To, že si slušný člověk, si předváděla možná tak na začátku… jsem rád, že jsi mne nazvala kreténem a stojíš si za tím, slušného člověka to ale z tebe už nedělá. #sorryjako Jinak se mi nepostavil ;) Diskuse mne baví, ale erekci z ní nemám. Hlavně když jsi jejich součástí ty – to mi hned zvadne :(

2.7.2019 | 16:11:59
Svjatogor

#239 FallenMaia: Nápad je super, kresba je 5/10. Líbí se mi myšlenka násobeného symbolického tiramisu.

Spodek trůnu bych upravil jako sedlo a Sauron by si zapřáhl jako koně svého kamaráda Diabla. Sauron by měl plášť a spodek své masky jako Dark Vader a koník Diablo by v hubě žvejkal nějakou napůl sežranou kladnou postavu z GoT. Každý z nás by si vybral jednu, tu svou oblíbenou. :-D

#242 widy.33
2.7.2019 | 16:22:05
widy.33

#241 Svjatogor: Veľmi preplácaná predstava. :D :D

#243 Svjatogor
widy.33
2.7.2019 | 17:11:33
Svjatogor

#242 widy.33: Moje Liga Spravedlivých. ;-)

2.7.2019 | 17:45:57
sonulle

FallenMaia má pravdu i předehra je důležitá a nesmí se na ní zapomínat. Lady Adeline má pravdu, když očekávané vyvrcholení nenastane, může to pokazit dojem z celého aktu. Widdy.33 Nymérii bych taky drbala za uchem, i v případě ztráty jedné končetiny. Svjatogor Upřímně bych podpořila důležitost kojení a dala bych Robina. Já vím, že to zní z mých úst neuvěřitelně, ale tato postava si zaslouží dovyprávět jeho příběh. Ke všemu mléčný Robin se hezky zpravil. O Brienne bylo řečeno vše formou osmé série. Hluboký a smutný povzdech. A souhlas s FallenMaia Listenka mě dojala.

2.7.2019 | 18:24:38
Svjatogor

OK, Robbin.

2.7.2019 | 19:01:24
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama