Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Prequel se rozrůstá o dalších pět pravidelně se objevujících herců

Prequel se rozrůstá o dalších pět pravidelně se objevujících herců

Natáčení pilotního dílu prequelu seriálu Game of Thrones se pomalu blíží, a proto do něj byli obsazeni další herci, kteří si tu zahrají nějaké výraznější postavy.

17 0
2.4.2019

Po obsazení první várky herců a herečky Mirandy Richardson stanice HBO oznámila druhou várku herců, kterých se dočkáme minimálně v prvním díle. Všichni tito nové herci jsou však zároveň označováni za „pravidelně se objevující“.

Nově se můžeme těšit na mladíka Marquise Rodrigueze, kterého můžete znát ze seriálu Iron Fist. Dále nás čekají herci John Simm (Doctor Who), Richard McCabe (Poldark. Collateral), John Heffernan (Ripper Street, The Crown) a Dixie Egerickx (Patrick Melrose). Nyní se tedy můžeme těšit na další čtyři muže a jednu ženu.

(Všichni noví herci. Zdroj: Spoiler TV)

Pochopitelně došlo k odhalení pouze těchto herců, jejich role nebyly prozrazeny. Vypadá to však, že seriál bude mít opět početné obsazení, protože už nyní bylo ohlášeno tolik herců, kteří si mají zahrát pravidelně se objevující postavy.

Zdroj článku: Winter is Coming

Diskuze /52

badyvlasim

:D A o co se v tom serialu bude jednat? O prava LGBT? Protoze z toho caastu lze vycist, ze se asi bojovat nebude, protoze to se bez bojovniku tezko dela.

#10 Nikolperse
2.4.2019 | 15:19:16
Jiri96

J. Simma znám z pána času, na toho se těším hodně

2.4.2019 | 16:23:34
mateSKAtes

Ted si nejsem jistej jestli to někdo říkal ale o čem že ten Prequel bude ???

#4 Xavik
2.4.2019 | 16:48:58
NewPerson

Každý den aspoň jeden článek, ať to stojí, co to stojí. So far so good:)

#7 Xavik
2.4.2019 | 17:04:50
mateSKAtes

#4 Xavik: Děkuju, no tak to jsem zvědavej co to bude. Mě by se líbilo kdyby tam bylo něco o Valirii/příjezd posledních Valirijců do západozemí.

#7 Xavik
2.4.2019 | 17:14:50
Xavik

#5 NewPerson: Jakože tady u nás ke Game of Thrones? :D
#6 mateSKAtes: Ti tam právěže nejspíš vůbec nebudou. Ale jako vůbec ne.

admin
2.4.2019 | 17:30:11
FallenMaia

Nemalo by to byť o prvej Dlhej noci? Keď prišli prvý krát Biely Chodci? A keď sa potom na severe zbudovala Zeď? Sa mi zdá že to má zatiaľ aj zrovna taký názov nie? The Long Night. Či to je len pracovné označenie?

#9 Nikolperse
2.4.2019 | 17:57:35
Nikolperse

#8 FallenMaia: To bolo 8000 rokov do histórie Westerosu. Prequel má byť 5000 rokov v minulosti Westerosu.

Dixie Egericks, že by hrala nejakého predka Starkou?

#11 FallenMaia
2.4.2019 | 18:04:00
Nikolperse

#1 badyvlasim: Vedela som že sem dá niekto podobný príspevok ako si dal ty. No nečakala som že to bude úplne prvý príspevok v diskusii.

2.4.2019 | 18:04:49
FallenMaia

#9 Nikolperse: Si si istá? Všade čo som pozeral aj zahraničné weby sa hovorí o „Long Night“ a o „Age of Heroes“.

2.4.2019 | 18:26:26
Phoenix CZ

Bohužel je to pravda. Dnes se levicová multikulturní propaganda sere do všeho. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby hlavní hrdinové byly ženy a černoši, nějakou napjatou situaci vyřeší autistický gay a padouši budou bílí týpci mužského pohlaví. Jakože je to fiktivní svět, kde homoušství není tabu, na rozdíl od středověké Evropy, ale pokud to má být o Západozemí, tak čekám jen jednoho černocha na stovku herců. Ale tohle násilné pěchování žen, homoušů, černochů, menšin, autistů, třetipohlavců jen kazí výsledný produkt a jen serou diváky. :)

#13 FallenMaia #22 Nikolperse
2.4.2019 | 18:31:11
FallenMaia

#12 Phoenix CZ: Zaujímavé že niekomu to vôbec nevadí a niekomu to lezie hore krkom. O čom to svedčí? Už sa spamätajte, riešite tu absolútne p… Homofóbne rasistické kecy za ktoré by som ti z fleku jednu pri… Vás tak všetkých poslať do koncentrákov a nie chudákov židov, nič iné si nezaslúžite.

#14 Batiatus #17 badyvlasim #22 Nikolperse
2.4.2019 | 18:40:59
Batiatus

#13 FallenMaia: Ty tu ideš normalizovať? Ty čo by si ľudí posielal do koncentrákov za komentáre? Myslel som si, že prvý apríl bol včera :,D

#16 Batiatus
2.4.2019 | 18:49:45
Phoenix CZ

Za názor, že nesouhlasím s útlakem bílé rasy a konzervatismu, tak mám jít do koncentráků a umřít spolu s dalšími x lidmy? Za takovéhle fašistické kecy by mělo být na tebe podáno trestní oznámení. Je rozdíl s něčím nesouhlasit a tím vybízet k vraždě. Nejsi náhodou volič feťáků Pirátů nebo demokratických fašistů STAN, TOP 09, ČSSD?

#20 FallenMaia
2.4.2019 | 18:49:52
Batiatus

#14 Batiatus: Oprava: Moralizovať

2.4.2019 | 18:50:43
badyvlasim

#13 FallenMaia: chtel bych videt, jak bys mi jednu prijebal :D . Me jsou ale gayove jedno, nevadej mi. NEvadej mi cernosi. Ale nechapu, proc by se to melo vsude cpat, jak je to vyborne. To me uz trosku sere. KAzdopadne ten casting je zatim prisernej. Ono vlastne delas prequell serialu, kterej je vlstne „stredovekej“ a jdes tedy jeste do temnejsiho „stredoveku“ a v castingu neni ani jedna drsna bojovna tvar

#23 FallenMaia
2.4.2019 | 18:52:08
mateSKAtes

Jako mě ženské, barevné, homo apod postavy nevaděj ale všeho s mírou jo a nejvíc mě vytáčí když se kvuli politické korektnosti přepisuje historie. Jediný na co jsem opravdu alergickej je gender kravina od přírody jsou prostě dva typy lidi a to je muž a žena ale to co vymejšlej tyhle hovada a jak vehementně to tlačej do hlav široký společnosti no z toho se mě chce blejt a přemejšlím co se to s náma děje. Sakra však už jsme měli cestovat vesmírem a ne zavírat lidi za to když řeknou že žena má vagínu a muž penis !!! je to absurdní!!!

2.4.2019 | 18:59:58
Svjatogor

Prozatím zbytečná bouře. Já jsem z castingu rozpačitý, ale věřím, že vybraní herci sličných tvarů, subtilních končetin a nevyhraněné sexuální orientace si zahrají původní plemeno v Západozemích, Děti lesa. Stejně prohrajou. Vše by se tím vyřešilo ku spokojenosti SJW i mě. :-)

2.4.2019 | 19:25:22
FallenMaia

#15 Phoenix CZ: Jasné, ja som ten čo má fašistické reči. Ja som ten čo tu vyťahuje kecy o gayoch, ženách, černochoch, multikultúrnej propagande a podobných somarinách že? Aspoň že máte na koho hodiť vinu. A za ten koncentrák sa OSPRAVEDLŇUJEM, nechal som sa uniesť.

2.4.2019 | 20:00:06
Kanra

Wow, je sranda jak se dnes z fotky obsazení pár herců rozjede nesmyslná pseudokonspirační diskuze o nějakým multikulti-spiknutí

#24 Nikolperse
2.4.2019 | 20:07:36
Nikolperse

#12 Phoenix CZ: #13 FallenMaia: Budem spravodlivá. Obaja ste blbci. Jeden je blbec preto, lebo odsudzuje ľudí na základe farby pleti, rasy, národa, sexuálnej, politickej a náboženskej orientácie. Ten druhý je blbec preto lebo by za vyjadrenie názoru posielal ľudí do koncentračného tábora, čo sú praktiky fašistov a komunistov.

#27 FallenMaia
2.4.2019 | 20:08:31
FallenMaia

#17 badyvlasim: Hej? Chtel by si to vidieť? Čo si to ešte nikdy nezažil keď si tak priblblo zvedavý? Ešte si nedostal po papuli za sprosté kecy?

Ak by vám to tu všetkým bolo tak jedno ako tu píšete, a nevadili by vám černosi ani homosexuáli tak by ste nemali potrebu to tu stále vypisovať, stále to riešiť a stále do toho vŕtať. Človeka ktorému je niečo a jedno a nevadí mu to (ako napr. ja) tak ho ani nenapadne sem niečo také napísať.

A uvedomuješ si že vtom tvojom temnejšom „stredoveku“ žilo prevažne niečo také ako Deti lesa? Tie vyzerajú ale že strašne drsne.

#35 badyvlasim
2.4.2019 | 20:13:05
Nikolperse

#21 Kanra: áno nezmyselná diskusia. Lenže vzniká iba kvôli ľuďom ktorí očakávajú, že v každom seriály budú iba biele, heterosexuálne postavy, kresťanského náboženstva, ktoré budú žiť podľa kresťanských a rytierskych cností, očakávajú že 70% postáv budú muži a zbytok slabé ženy ktoré sa mužom budú klaňať. Pritom by stačilo aby sa títo ľudia trochu pozreli na históriu. Veď aj Kráľ Richard Levie Srdce bol z veľkou pravdepodobnosťou gay. A pritom to bol biely kresťanský rytier.

#29 mateSKAtes
2.4.2019 | 20:13:46
hyena

henten nalavo bude hrat nejaku kurvicku nie

#26 Nikolperse
2.4.2019 | 20:16:53
Nikolperse

#25 hyena: Hocikto z nich môže hrať hocičo. Nevieme kto koho bude hrať, aký bude mať vplyv, koľko priestoru a tak ďalej. Pokojne môžu postavy všetkých týchto piatich hercov umrieť už v prvej sérii a tak isto môžu prežiť do poslednej.

2.4.2019 | 20:19:14
FallenMaia

#22 Nikolperse: Musíš vidieť rozdiel medzi názorom a názorom. Za bežný názor by som nikdy nikoho neposlal do koncentráku, ale za názor ktorý ako vravíš odsudzuje ľudí na základe pleti a hanlivo uráža menšiny a že je v poslednej dobe takých všade hodne veľa, a človek niekedy v záplave emócií vybuchne a stratí sebakontrolu, tak taký názor je odsúdenia hodný a nevravím že bolo správne poslať niekoho do koncentračného tábora. to určite nie, ale taký človek s takým názorom pre mňa jednoducho nič neznamená a spoločnosti ako takej by pomohlo aby takých ľudí bolo čo najmenej. Je to zlé, je to neľudské, je toho stále viac a viac a ja sa bojím žiť v budúcnosti ktorá nás čaká.

Ale ako vravím, OSPRAVEDLŇUJEM SA! Nechcel som byť až tak útočný.

#31 Nikolperse
2.4.2019 | 20:23:25
mateSKAtes

To jsou super názory teda, jeden by to hnal i se všemi co to schalujou do koncetráku a druhej by by nejradši udělal každýho člověka na světě gayem černochem nebo asiatem hlavně ne bílí to je ted zakázaná barva. Nějak vás přestávam chápat. Kde je ten zlatej střed ?? ja vám to řeknu mezi váma určitě ne. Konec tohle nepatří ke GoT !!!!

2.4.2019 | 20:48:52
mateSKAtes

#24 Nikolperse: a s tim richardem to kde si proboha našla ?? jako možné je všechno ale rad bych chtěl vidět něco kde je to napsaný jako důkaz protože tohle je pro mě novinka

#31 Nikolperse
2.4.2019 | 20:51:06
mateSKAtes

svět se v prdel obrací když už se takový hovadiny řešej i tady.

2.4.2019 | 20:53:10
Nikolperse

#29 mateSKAtes: No už neviem kde to presne bolo. Len tak som raz na to narazila, ale myslím, že keby si napísal do vyhľadávača slová Richard Levie Srdce Gay, tak by ti nejaké články o tom našlo. Odhaduje sa to na základe toho, že celý život strávil viacej v spoločnosti mužov a aj jeho zákonná manželka bola v ústraní a často krát veľmi ďaleko od neho. Aj keď je pravda že sa to nedá veľmi posúdiť, však je to už predsa viac ako 800 rokov.

#27 FallenMaia: Každému môžu prasknúť nervy, aj mne už praskli. Ale posielať ľudí do koncentráka?

#40 FallenMaia
2.4.2019 | 21:11:06
Phoenix CZ

Ano. Je názor a názor. Já nikoho neodsuzuji, jen projevuji svůj nesouhlas, ohledně toho náhlého cpaní těchto lidí do širokého povědomí, v poslední době, a přitom to těm filmům škodí, protože sice tam přidají mraky těchto lidi, ale pak je všemu zapomínají dobře takovou postavu napsat. Viz admiralka Holdo že Star Wars, která dělala dojem silné ženy, ale přitom se ta postava chovala kokotsky, byla špatně napsaná, byla tam jen na chvilku a stejně hned chcipla hrdinskou smrtí, kterou měla přenechat důležitější postavě. Tak hlavně že splnili ukol, ale byl to jeden z mnoha hřebíčků do rakve toho filmu. :) Zajímalo by mě jestli by dnes prošel film s bílými herci, jde by 90% postav byli muži. Tolik se řeší diskriminace menšin a žen, že je pro jejich nadbytečné pohodlí diskriminujeme většinu. A s tím taky nesouhlasím. Protože pak ty kecy o rovnosti jsou jen lež. :)

2.4.2019 | 21:12:22
Geek

Ježišmarjá tady se zase jedou bomby ve stylu já nejsem... (ať si každý toxík a fóbík dosadí dle vlastního uvážení) ale... případně mě nevaděj... (ať si každý toxík a fóbík dosadí dle vlastního uvážení) ale... Vážně rozkošné… Stejně tak obdivuji představivost některých, skoro se zdráhám říct lidí, protože co vše si dokáží vyvodit z nic neříkajícího obsazení pěti herců je vážně dechberoucí, wow! Kéž by investovali vlastní talent, nadání a jedinečnost do něčeho jenom trošičku společensky užitečnějšího…

2.4.2019 | 21:41:34
badyvlasim

Zacal jsem s tim ja. A nenapsal jsem nic o cernosich ci jinych rasach. Moje sestra zije s cernochem a ja diky nim mam krasneho synovce. Mam kamarady mezi gayema a dokonce bych je nechal vychovavat opustene dite. Me jde hlavne o to, ze ten casting je extra zzenstilej a nevidim tam zadneho bojovnika a to my na tredovek nesedi. Plus sem se vyjadril, ze cpat silou gaye a zensky a dalsi do hlavnich roli, jen aby byla korektni spolecnost spokojena, stoji za panskej kokot.

#36 Nikolperse #37 Kanra #38 Geek
2.4.2019 | 21:54:00
badyvlasim

#23 FallenMaia: No nedostal. Uz davno jsem celkem nekonfliktni a navic i docela velkej.

#41 FallenMaia
2.4.2019 | 21:56:13
Nikolperse

#34 badyvlasim: Ale no tak. Sú to herci a herec môže hrať hocikoho. Navyše koľko je obsadených postáv? 10–15? viac nie. Taký Kit Harington tiež nevypadá na bojovníka a ani Nikolaj Coster-Waldau.

2.4.2019 | 22:26:19
Kanra

#34 badyvlasim: Ale tak i v GoT byly od začátku postavy jako Loras, Renly, Varys, Littlefinger a další kteří bojovníky rozhodně nejsou, a taky šlo v prvních sériích víc o politiku než o války takže hned obsazovat bojovníky není potřeba. A co se týče žen tak těch bylo v hlavních rolích od začátku taky až dost, k tomu tu někteří asi často zapomínaj že je to fantasy který se středověkem fakt jen inspiruje.

2.4.2019 | 22:27:42
Geek

#34 badyvlasim: Ne, ne a ještě jednou ne. GoT ani cokoliv z universa se vážně nedá považovat za středověké, tudíž je všechno relativní. A že jsem tak smělý, v čem přesně zženštilý vzhled někoho nedostatečně tvrďáckého handicapuje pro vzájemně chlapácké placání gumový mečem po hlavě v jakože bitevních scénách? Jestli tohle něčem svědčí, tak o tom, že duo Benioff & Weiss jinak geniální předlohu doprasilo vážně skvěle a pohřbilo šance na úspěch čehokoliv libovolného ze světa Písně, protože na vymezování se proti všem těmto fantasy žánrovým stereotypům cela předloha vlastně stojí aneb draci jsou cool ale zlovlci jsou ještě víc cool!

2.4.2019 | 22:54:07
Ondrama

Člověk si chce přečíst názory, spekulace a nakonec tu je jen hádka o tom kdo je homofob a kdo fašista. Tleskám

2.4.2019 | 23:24:46
FallenMaia

#31 Nikolperse: Ale tak ak by si pozorne čítala tak ja som neposlal nikoho do koncentráka priamo, neviem čo to tu stále riešiš? Napísal som: „Vás tak všetkých poslať do koncentrákov a nie chudákov židov, nič iné si nezaslúžite.“ Bolo to myslené hlavne v tom zmysle že chudáci židia tam zomierali za svoje vierovyznanie a pri tom boli tisíc krát rozumnejší a vyspelejší ako niektorí jedinci v dnešnom svete, napríklad tí čo odsudzujú moslimov a všetkých ich ako Hitler kedysi hádžu do jedného vreca s teroristami, ako keby každý moslim bol terorista. Sa troška zamysli, to fakt ti z toho môjho komentára prišlo že niekoho posielam do koncentráku? Ak áno tak ma to mrzí a nič s tým už nespravím.

#43 Nikolperse
3.4.2019 | 0:23:26
FallenMaia

#35 badyvlasim: Docela velkej som aj ja a čo? A už som pár krát dostal ;) A tak zase pár krát som aj rozdal.

3.4.2019 | 0:27:03
Phoenix CZ

FallenMaia: Ani se nedivím, že ti někdo rozbil hubu. Posílat lidi na smrt do koncentráku nebo jim přát smrt jenom, že mají jiný názor než ty, taky bych tě za to sundal.

#44 FallenMaia
3.4.2019 | 13:16:08
Nikolperse

#40 FallenMaia: Chápeš že ty si v tom komentári poslal každého kto nesúhlasí z tebou do koncentráka? Chápeš tomu?

3.4.2019 | 13:19:32
FallenMaia

#42 Phoenix CZ: Ale ja nikomu neželám smrť do p… nerob tu zo mňa vraha a fanatika!!! Kašlem už na to, myslite si čo chcete. Vy tu píšete negatívne o černochoch a gayoch, ja sa ich tu zastanem a som ten najväčší chrapúň. Vidíš ten rozdiel medzi:

VÁS TAK všetkých poslať… a nie chudákov židov (ktorý za nič nemohli)

a medzi:

Všetkých BY SOM VÁS rovnako ako Hitler poslal do..... tak ako židov

Toto je fašizmus, ty vole.

A Nikolperse, prosím už nemoralizuj. Nie neposlal a nemyslel som to tak a budem si za tým stáť. Vieš niekedy treba aj vedieť čítať medzi riadkami.

#52 Nikolperse
3.4.2019 | 13:40:13
Phoenix CZ

Trošku buď chlap, přiznej chybu a nesnaž se z toho vybruslit pryč! Cituji tě: Vás tak všetkých poslať do koncentrákov a nie chudákov židov, nič iné si nezaslúžite. :) Tak nás všechny. :) poslat do koncentráku, tedy do táborů smrti, abychom pošli :) NIC JINÉ SI NEZASLOUŽÍME … tak toto speciálně je síla a neslyšíš se od nacistů za Třetí Říše a Stalinovců v 20. století. V podstatě říkáš, že za svůj jiný názor, MY VŠICHNI, si nezaslouzime pokárání, ban, pokutu, vězení, nýbrž rovnou smrt v koncentráku. Nic jiného. Stále nevím, jestli jsi si vědom, co si ve skutečnosti napsal. :) Posílat lidi do koncentráku za svojí rasu se ti hnusí a moralizujes tady, ale za názor bys posílal lidi na smrt. ;) Pro mě si stejná zrůda jako Stalin, který dělal totéž. ;)

#46 FallenMaia
3.4.2019 | 14:04:57
FallenMaia

#45 Phoenix CZ: Ja neviem čo ešte chcete, veď som to tu už niekoľko krát oľutoval, tebe osobne som sa tu ospravedlnil a vysvetlil som že som to tak nemyslel a nikomu neželám smrť, a stále tu do mňa šijete. Každý nech sa radšej pozrie sám na seba a zamyslí sa aké je jeho presvedčenie, čo pre svoje okolie urobil a aký vlastne vedie život. Zbohom.

3.4.2019 | 14:10:46
Phoenix CZ

„Ale já to tak nemyslel“, bože, to je tak slaboduchá obhajoba. Proč asi do tebe šijeme? Protože to, co si napsal mluví zcela jasně a vážně to jentak nezakecáš. :) Takže až někdo popře holokaust, tak pak řekne, že to vůbec tak nemyslel, že se omlouvá a najednou bude vše v pořádku? :) Ok, dobře no. Každopádně si o tobě každý udělá obrázek a já si tě budu pamatovat. :)

#49 FallenMaia
3.4.2019 | 14:17:40
mirako

STOP diskuze na toto trapný téma a hejtování FallenMaia, myslím, že už to stačilo a rači diskutujte o seriálu..

3.4.2019 | 14:18:44
FallenMaia

#47 Phoenix CZ: Bla bla bla, mysli si čo chceš, a kľudne si ma pamätaj :D :D :D Ja som si ten obrázek o tebe už tiež urobil, hneď pri tvojom prvom komentáre, ty si ten najsprávnejší čo tu ide moralizovať. Si smiešny vieš to?

3.4.2019 | 14:27:47
Phoenix CZ

Vyhovím Mirakovi: Myslíte, že prequel bude ve stylu starších GoT epizod nebo novějších? Jakože tam bude politika, intriky, nahota nebo spíše bojové scény a akce? A očekáváte změnu žánrů nebo to bude to bude klasické hororové historické fantasy? :)

#51 mirako
3.4.2019 | 14:49:59
mirako

#50 Phoenix CZ: Díky :) Já myslím že to bude tak půl na půl, protože už budou mít větší budget a budou si moct tak dovolit dražší scény než v první sérii GoT.. protože dokonce i první série GoT už mohla být ve stylu půl napůl, kdyby měli víc peněz na ty bitvy, které přeskočili.. :)

3.4.2019 | 14:57:54
Nikolperse

#44 FallenMaia: Myslieť si to tak nemusel, ale napísal si to tak.

3.4.2019 | 20:22:58
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama