Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Upoutávka k epizodě The Winds of Winter

Upoutávka k epizodě The Winds of Winter

Nejdelší epizoda celého seriálu je teprve před námi. V desátém díle se dozvíme, jak dopadne Cersein a Lorasův soud. Mimo to se podíváme na pokračování Brandona Starka.

107 0
20.6.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: HBO

Diskuze /284

ocza

no nevim, ja porad myslim, ze se Cersei soudit nenecha, ze odpali Baelorovo septum divokym ohnem… mno, uvidime :D

20.6.2016 | 13:05:30
Ann Taylor

Davosi, do toho! :D
Ale myslím, že hned na začátku říká Are you prepared jako otázku a ne I am prepared jako konstatování.

#12 Xavik #31 Angi
redaktor
20.6.2016 | 13:06:17
mety

preco si myslim ze freyovia nieco spravia lanistrom

#4 Somebody Special #5 zamyslak #6 brhefst #170 Leviatan
20.6.2016 | 13:10:45
Somebody Special

#3 mety: to by bylo nejhloupější rozhodnutí ever, nemají nikoho kromě nich a tak blbej není ani Filch

20.6.2016 | 13:11:27
zamyslak

#3 mety: já si myslím, že se tam teleportuje Arya a povraždí je. Jen doufám, že ne Jaimeho :-(

20.6.2016 | 13:12:50
brhefst

#3 mety: Anebo Lannisterové jim :P

#29 majkl44 #88 jajkob
20.6.2016 | 13:14:38
victy

Prosím žiadne teorie :D :D :D … srandujem, no trailer je vždy problematický pre určenie skutočného deja v danej epizóde. Preto si ani len nedúfam hádať čo sa stane a radšej sa necham prekvapiť, než aby som bol sklamaný že to bolo inak alebo na druhú stranu že to bolo „predvídatelné“ čo je dosť velký problém fanušikov tu na EDNE :D

#151 tomasgeryk #152 tomasgeryk
20.6.2016 | 13:15:49
mety

tak mozno im spravia svadbu jaimiho z freyimi

20.6.2016 | 13:16:09
Chill

Mno, na jednu stranu teď Jon se Sansou můžou ukončit to co začal Robb a cestou se pomstít na Freyech, ale kdo by zas zůstal aby bojovl proti WW? Zapeklité pro mě :D

#103 jajkob
20.6.2016 | 13:20:59
lukas254

Xavik – neni na začátku slyšet are you prepared než jak máš: jsem připraven ?

#12 Xavik #13 lukas254
20.6.2016 | 13:23:37
methoz

Co takhle „Rudá svatba“ obraceně? :D A ten chlap ve dveřích [0:30] je kdo? (tedy pokud nejde o konspirační teorie) :D

#15 prokopbuben1 #17 dragon113 #24 dominikvtipil
20.6.2016 | 13:31:08
Xavik

#2 Ann Taylor:
#10 lukas254: Je to tak, blbě jsem tomu rozuměl. ;) Opraveno.

#14 lukas254
admin
20.6.2016 | 13:31:08
lukas254

#10 lukas254: Spíš mi to zní jako: jsi připraven vstoupit před soud a přiznat svoji vinu či nevinu před zraky víry v sedm. Ale můžu se mýlit.

20.6.2016 | 13:32:08
lukas254

#12 Xavik: jj ok už je to dobry ;)

20.6.2016 | 13:32:48
prokopbuben1

#11 methoz: Lancel Lannister

#21 methoz
20.6.2016 | 13:41:30
pajajs

Takže. Malíček si bude chtít vzít Sansu a tím se stát „pánem Severu?“ + Jon podle mě bude čelit stejnému rozhodnutí, jako tehdy Robb když se měl rozhodnout co udělat s Karstarkem za „zradu“

#172 Leviatan
20.6.2016 | 13:43:25
dragon113

#11 methoz: NA 100pro je to stannis

#18 Chill #21 methoz #253 WhiteWalker
20.6.2016 | 13:43:29
Chill

#17 dragon113: sama Brien se přiznala že ho zabila. Taky si myslím že to bude Lancel

#21 methoz
20.6.2016 | 13:45:21
Rumek

Škoda Wun Wuna, ale odvedl skvělou práci… Thormund si krásně podal Umbera, Jon toho sráče… Malíček je v konfortní situaci, velký zachránce, což jsem přesně čekal. Meeren se mi moc líbil…série asi zkončí útokem chodců na zeď…

20.6.2016 | 13:47:14
danho123

Ja už len dúfam že na konci finálnej epizody konečne uvidíme chodcov ako vstupujú do Westerosu

#68 Snoopy dog
20.6.2016 | 13:47:41
methoz

#15 prokopbuben1: #17 dragon113: #18 Chill: – jako Lancel nevypadá…

#22 Chill
20.6.2016 | 13:51:04
Chill

#21 methoz: Ze zadu, ostříhán na krátko a v králově přístavišti. Je to můj tip :)

20.6.2016 | 13:56:54
kingtom

minula epizoda skoncila „dobre“ :-D nemyslim tim, ze by vyhralo dobro (rip ramsey, budes mi schazet), ale neskoncila doslova „pokracovanim priste“. u posledniho dilu ocekavam presny opak, nejspis uvidime vice pribehovych linek a v momente kdy ...... tak zacne vsude foukat severni vitr a snezit u titulku pak bude hrat pisen od uhlire a sveraka „severni vitr“ :-D

20.6.2016 | 13:57:41
dominikvtipil

#11 methoz: Taky by mě zajímalo kdo je ten chlápek v čase 0:30 :D

#26 ocza
20.6.2016 | 13:58:07
mety

je to inac loraz nie lancel ani kto kokolvek iny

20.6.2016 | 14:04:46
ocza

#24 dominikvtipil: myslim, ze to muze byt skoro kdokoli a mozna to ani neni podstatne. vzpominate jak se tady resil Syrio Forel, kvuli siluete, ktera byla videt na jedne fotce za tou holkou od Muzu bez tvare, ktera mela zabit Aryu…? a kdo to nakonec byl? nahodny kolemjdouci :D

20.6.2016 | 14:12:56
Socirel

Taky to tipuju na Lorase

20.6.2016 | 14:16:48
Stardos

Mám takový pocit, že se dočkáme Rudé svatby číslo dvě :D Otázkou je, kdo koho bude vraždit.

20.6.2016 | 14:17:35
majkl44

To mě napadlo spíš :-)#6 brhefst:

20.6.2016 | 14:22:46
liny

Ta osoba.. nebude to ten ze septa? Jeden z těch co mají znak na čele.

20.6.2016 | 14:25:44
Angi

#2 Ann Taylor: neříkala Mel Arye/Aryi? U bratrstva, že se ještě setkají?

#32 didi2012
20.6.2016 | 14:37:52
didi2012

#31 Angi: ano hovorila jej to

#34 Angi
20.6.2016 | 14:40:13
Niethan

ľudia už raz som to tu písal :D vy ste ozaj všetci zabudli že má byť v tejto sérii Staré mesto a Citadela? dočkáme sa ešte linky Sama, a stavím sa o neviem čo že to bude aj tak :) píšete bludy že Stannis a už mi to lezie na nervy keď už neviem koľko x-krát sa spomenulo že je definitívne mŕtvy a aj tak bude konšpirácie že to prežil a podobne

20.6.2016 | 14:42:11
Angi

#32 didi2012: To by mne zajimalo, jestli si na to D. a D. pamatují. =))

Jinak chlápek v 0:30 je na 99% Lancel. Procento nechávám na ostříhaného Lorase. Jinak chodce taky čekám. Sam určitě ukradl meč jen proto, aby se to prase mohlo chodcům bránit v další sérii..

#35 Niethan #36 didi2012 #70 Snoopy dog
20.6.2016 | 14:43:26
Niethan

#34 Angi: a bude to Mistr zo Starého mesta :D

20.6.2016 | 14:44:37
didi2012

#34 Angi: Dúfam že si nato pamätajú bolo by to zaujímavé .Asi sa to v 10 časti nestane ale bola pecka keby sa Arya vrátila na Zimohrad

20.6.2016 | 14:46:12
Niethan

http://www.edna.cz/…ni-v-girone/?… Staré mesto ešte nebolo v tejto sérii, takže počítam s tým že bude teraz v poslednej epizóde

20.6.2016 | 14:47:33
Kvitovka

Arya na Zimohrad, Sansa + Snow se vezmou, Margery zemře i 3.manžel a protože už se zařekne že manžela nechce tak se vrátí do Vysoké zahrady a stane se lesbičkou, Cercei odpálí Septum ale nestačí utéct a divoký oheň zabije i ji, Jaime se ožení z Brienne ale Brienne uzná že ve v jejich vztahu je muž ona a tak se z Jaimeho stane Jaime Tarth a rod Lannisterů téměř zaninkne, někdo zabije Lorda Freye, Olena to vytrolí jako nikdy, Greyjoyové dosáhnou svého a já budu happy :D

#41 jackis #156 tomasgeryk #269 villain8156
20.6.2016 | 14:57:22
jackis

Sakra, komenty tu skacou rychlejc, nez se malicek pohybuje po westerosu :D

Epizoda fajnova. Myslim, ze na ten okamzik dospelych draku s kalísou na hrbete, to proste kazdy netrpelive ocekaval od te doby, co se narodili, takze si u toho urcite spousta lidi cvrnkla do trenek :)

20.6.2016 | 14:57:34
Kvitovka

A hlavně Daenerys na železný trůn!!!!!

#72 Snoopy dog
20.6.2016 | 14:58:17
jackis

#38 Kvitovka: Margery jako lesbicka… mmmm tomu uz bude chybet jen zaznam na kameru :P

20.6.2016 | 14:59:07
Nikolperse

Názov ďalšieho dielu neznamená to, že všade začne fúkať a snežiť, ale to že konečne oficiálne začne zima. Na jednom zábere je vidieť bieleho vtáka a také používa citadela, keď oznamuje začiatok Zimy. Na dvojčatách sa niečo stane a bude to niečo brutálne, ktovie možno im Arya vylepšila víno nejakým jedom. alebo sa Jaime rozhodol zbaviť Freyov.

20.6.2016 | 15:05:02
Simranko

myslim si ze Jaime im vrati freyom co si zasluzia!!!!! :-)

20.6.2016 | 15:25:22
Simranko

to bola mozno dohoda z Edmurom napríklad ale kto vie :)

#47 Tomoso18
20.6.2016 | 15:25:45
CZFOX

Kéž by poslední epizoda měla aspoń 3 hodiny.

20.6.2016 | 15:48:40
Arrow123

Vyzerá to tak že Davos už si brúsi nôž na Melisandru

20.6.2016 | 15:50:15
Tomoso18

#44 Simranko: Len aby to nebolo naopak… Aby sa Frey nesnažil zbaviť Lannistrov za to, že nechali Edmura žiť… Frey rád mení strany a posledné diely ukázali, že Lannistrovci strácajú vplyv. Tak či náhodou nie je pre F. kontakt s Lannistrami už na obtiaž…

#50 AviaRa #174 Smoli12
20.6.2016 | 15:51:28
Arrow123

Tipujem že sa Malíček ožení so Sansou :D

#49 Nikolperse
20.6.2016 | 16:02:15
Nikolperse

#48 Arrow123: Ak áno, tak by to bola blbosť. Sansa zabije a skôr ako zomrie mu povie niečo ako: „Viem že si podrazil môjho otca.“ Alebo ak by aj malo dôjsť k svadbe, tak dúfam, že ju Arya prekazí.

#52 Arrow123
20.6.2016 | 16:04:19
AviaRa

#47 Tomoso18: Starý Frey by takhle neriskoval… Při Rudé svatbě za sebou měl podporu Boltonů a Lannisterů.

20.6.2016 | 16:04:38
mety

tiez si myslim ze sansa sa ozeni ale s robinom arynom preto jej prisiel malicek na pomoc a frey ovlada to co potrebuje ale nechce byt len vazal lanisterovcov tak prinuti jaimeho vziat si jednu z jeho dcer

#55 methoz
20.6.2016 | 16:05:05
Arrow123

#49 Nikolperse: To by sa mi páčilo. Zradu Neda som mu doteraz neodpustil.

#53 Nikolperse
20.6.2016 | 16:08:29
Nikolperse

#52 Arrow123: To by bol taký zvrat aký už dlho nebol.

20.6.2016 | 16:09:54
Arrow123

Teším sa hlavne nato ako zúčtuje Davos s Melisandrou. Z traileru to vyzerá že jej to dá poriadne vyžrat

#55 methoz
20.6.2016 | 16:11:41
methoz

#51 mety: Lannisteři maji (v seriálu) největší armádu ne?! Takže těžko přistoupí na něco tak blbýho jako se spojit s těma krysama. Spíš věřim konspiračním teoriím o tom, že je Lannisteři povraždí… Což by bylo fajn :)

#54 Arrow123: Nemyslim si, že by jí zabili, má určitě ještě nějakej význam…

#56 mety
20.6.2016 | 16:16:13
mety

jasne maju najvacsiu armadu ale od smrti tiwina nepatria zrovna k tym najstastnejsim a najschopnejsim plus je tu este jedna moznost ze by zelezna banka zaplatili freyom za unos jaimiho #55 methoz:

#57 Rodney_
20.6.2016 | 16:21:58
Rodney_

#56 mety: největší armádu mají Tyrellové

#95 methoz
20.6.2016 | 16:26:27
Anutella

Tipuji v 10.dílu početná úmrtí. V seriálu je ještě asi 60 osob, které jsou naživu a hráli ve 3. a více epizodách; navíc je 9.díl celkově sluníčkový a optimistický :-) Takže tipuji smrt Tommena, čímž koruna přejde na Margaery(?) což by jistě potěšilo Vrabčáčka; s chutí bych pohřbila i Cersei. dále tipuji smrt Daaria nebo Červa, Malíčka a/nebo Robina, Meery, Quyburna, Lancela i Lorase, Hory, kohopak tam ještě máme… Rudou čarodějku! Tipuji, že jí Davos sebere náhrdelník. Chm chm chm… není to ještě pořád málo? Musí to být něco horšího, než ubodání Sněha. Nějaká hlavní postava.

Jo, povězte mi někdo, je ještě naživu nějaký zlovlk? Nymeria?

#59 xendy #60 AviaRa
20.6.2016 | 16:30:38
xendy

#58 Anutella: Nymeria a Duch :)

20.6.2016 | 16:31:50
AviaRa

#58 Anutella: Cersei si pohraje s divokým ohněm a odpálí všechny postavy v KL, snad při jejím debilním úsměvu odpálí i sebe a bude klid.

20.6.2016 | 16:32:43
Anutella

Duch??? ehm… to je ten Sněhův? Kde se sakra courá, když ho páníček potřebuje? :-) Jo a kdy a kde zmizel Léto?

#62 AviaRa
20.6.2016 | 16:32:53
AviaRa

#61 Anutella: Léto umřel v 5 epizodě, v letošní sérii, když skočil mezi hordu wightů.

20.6.2016 | 16:33:24
Kvitovka

Já doufám v jedno, že na konci nakonec dobro a spravedlnost zvítězí. Zatím v seriálu dostává čest a spravedlnost na pr..l, ale tohle není pohádka tudíž do konce seriálu může ještě zemřít klidně i Sansa či Arya. Po rudé svatbě nemá život jistý ani Tyrion. Každopádně nás čeká velmi zajímavý konec, karty se pomalu rozdávají, ale doufám ještě tak ve dvě série, potenciál má seriál stále obrovský a i počet živých je ještě na slušném čísle :)

#71 Anutella
20.6.2016 | 16:36:49
Anutella

to jsem zase nedávala pozor :-)

Cersei – to by se mi vcelku líbilo; kdyby to tam lehlo popelem. Ale obávám se, že by tím přišli i o tu krajně nepohodlnou židli, o které je pořád řeč…

20.6.2016 | 16:37:34
radim77

Jaime Lanister po získání Řekotočí musí získat Dvojčata jelikož by mu dávalo velkou strategickou výhodu při přístupu na Lanisterské území ze severu. Takže odstraní Freye jelikož už jednou zradili a jsou nedůvěryhodní a při zesílení severu by mohli přehodit strany a pustit armádu severu na Lanistery.

#78 rockysiburger
20.6.2016 | 16:39:54
jack817

Jedna Najvacsia ZAHADA JE ODHALENA !!! MALICEK A JEHO CESTOVANIE CASOM :::: http://adam.cas.sk/…-nesedi.html

#96 jajkob
20.6.2016 | 16:50:47
Tomča

No doufám, že Sansa nebude tak blba teda

20.6.2016 | 16:53:08
Snoopy dog

#20 danho123: Oni jsou tam celou dobu, jenom jsou prostě hodně na Severu.

20.6.2016 | 16:54:42
sFík

Já nevěřím moc ve střet mezi Lannistery a Freyi. Lannisteři jsou pořád mocný rod (a rozhodně ne před vymřením. Těm něco takového fakt nehrozí). Na druhou stranu nemají moc spojenců, takže Freye potřebují. Starej Frey si vždycky chtěl honit ego že patří do těch vyšších kruhů (což nikdy nepatřil). Navíc pokud by sundali Lannistery nějak, tak se v říčních krajinách opětovně rozhoří občanská válka.

20.6.2016 | 16:56:50
Snoopy dog

#34 Angi: Cool by bylo kdyby Srdcomor dostal Tormund :D

20.6.2016 | 16:57:12
Anutella

#63 Kvitovka: problém je v tom, že je něco jiného logika příběhu X logika scénáristy. GRRM už naučil čtenáře, že zemřít může kdokoli; zároveň má dost postav na to, aby je průběžně zredukoval na desetinu. Celý rok mezi 5. a 6. sérií fanoušci řešili, jestli Jon žije. V minulém dílu nasadili laťku „Šokujeme diváka“ a „Jen zírejte“ pěkně vysoko. Takže desítka musí být horší; hlavně v úmrtí kladných postav.

Jo jo, sejdem se tu po desítce a budeme brečet.

#73 Snoopy dog
20.6.2016 | 16:59:31
Snoopy dog

#40 Kvitovka: NOOOOOOO!!!
Jen to né, proč nemůže zůstat v zálivu otrokářů? Stejně je šílená #MadKing.

20.6.2016 | 17:00:11
Snoopy dog

#71 Anutella: Na jednu mrtvou zápornou postavu jich připadá 50 kladných, takže chybí asi 6 za Ramsyho

#74 Anutella
20.6.2016 | 17:01:56
Anutella

#73 Snoopy dog: Pravda. No ale máme tu celý rod Freyů, pak toho seveřana, co u něj marně škemrali o pomoc, Greyjoye… Asi je problém už u definice „kladná postava“ :-)

Například, když už jsme u toho, myslím že příběhová logika vyžaduje, aby Daenerys zabila Jaimeho.

#76 Matěj z Czechie #124 Limbero
20.6.2016 | 17:10:02
lone.ranger

Možné spoilery; nebo práce šikovného grafika…? ;)

http://i.imgur.com/YFS0VOG.jpg

http://i.imgur.com/GIaEClQ.jpg

#79 rockysiburger
20.6.2016 | 17:16:42
Matěj z Czechie

#74 Anutella: Jaimeho beztak zabije ohař, proč by jinak ohaře vrátili do hry?

#109 nesnášimřízky
20.6.2016 | 17:18:37
Wolfrage

Asi jako každej, tak i já bych rád viděl Horu víc v akci. Třeba se dočkáme. Taky bych rád videl v akci svou nejoblíbenější frakci a to – Bílé chodce. I když u mě trochu ztratili body za odhalení vzniku této již ne-tajemné rasy.

20.6.2016 | 17:18:48
rockysiburger

#65 radim77: Nemyslím si že Jaime povalí na sever s armádou. Není zas tak hloupý aby tam zemřel. Je to moc velké území a nemá na to ani lidi. A Bílá vrána už letí. Zima už asi konečně začne. A sever se prostě nedá jen tak dobít.

Ale taky očekávám na dvojčatech trochu krve.

#92 radim77 #210 Bhall
20.6.2016 | 17:22:16
rockysiburger

#75 lone.ranger: Já doufám, že se vrátíme k tower of joy a odhalí se pravda. Jinak by ta předchozí návštěva ztratila na významu.

20.6.2016 | 17:24:36
hARVe4CZ

Být na Frayově oslavě není moc dobrej nápad!!

#81 Arrow123
20.6.2016 | 17:25:46
Arrow123

#80 hARVe4CZ: Očakávam že tam vtrhnú Brothers without banners a všetkých ich zabijú. V 6.epizóde hovoril Freyov syn že na nich útočia tak čakám že to s nimi vo finále ukončia. Keď už sú Roose a Ramsay mrtví tak by mohli aj tých posledných zradných hajzlov zmasakrovat :D

#83 Ann Taylor #209 Sněhurec
20.6.2016 | 17:30:35
Wolfinator1

Ano bratrstvo s Ohařem překvapivým útokem obsadí Dvojčata ( snad Frey dostane co zaslouží a Jaimie se z toho nějak vykecá skrz starého známého ohaře ) :D

20.6.2016 | 17:34:14
Ann Taylor

#81 Arrow123: To by mi i dávalo smysl. A myslím, že jsem někde četla, že v knížce je jeden zpěvák, který se vetřel k Freyům, ve skutečnosti Tom Sedma z bratrstva :)

#89 Arrow123
redaktor
20.6.2016 | 17:37:26
Viktorsvk

Vie niekto čo Melisandre spravila? Môj typ je že chcela oživiť Rickona no asi sa niečo pokazilo :D

#85 Ann Taylor
20.6.2016 | 17:37:52
redaktor
20.6.2016 | 17:38:18
ElfkamElessar

Tak po dnešním díle je u mě Sansa neskutečná kráva. To by ji jako zabilo otevřít hubu a říct Jone počkáme ještě den přijede nám na pomoc Malíček s armádou údolí. To ne to radši když jde o všechno nechá povraždit prakticky celou sílu severu. Komu tam teď chce vládnout? Dětem a důchodcům??? Kráva blbá.

#101 Eddard1 #102 Jeby
20.6.2016 | 17:46:01
Viktorsvk

#85 Ann Taylor: jáj to toto?? Chudák Davos to nevedel :(

20.6.2016 | 17:49:06
jajkob

#6 brhefst: to by bylo super, tím pádem bych odpustil Lanistrum :)

20.6.2016 | 17:51:45
Arrow123

#83 Ann Taylor: Zdá sa mi že sa aj predstavil Jaimemu keď bol v Riverrun. Nepamätám sa presne, je to už nejaký piatok čo som čítal Feast for Crows :)

20.6.2016 | 17:52:08
Lapko

Už sa teším na poslednú časť a potom zas čakať :/ ale tak môj názor je že stane sa tam niečo nečakané… vrabčáka zosadia a cercei príde aj o svoje posledné dieťa ako jej bolo predpovedané, to je také očakavané z mojej strany čo sa tam môže stať… o inom nechcem polemizovať a račej sa nechám prekvapiť :D

#93 Arrow123
20.6.2016 | 17:59:03
Sctyri

Co je to za ubohou ukázku na finále po tom dnešním nářezu? Věřím, že to nejlepší neukázali.

20.6.2016 | 18:00:23
radim77

#78 rockysiburger: Já jsem to myslel tak že Jaime by získal dobrou obranou pozici proti armádě severu kdyby se chtěl Jon pomstít a táhnout na Lanistery.

20.6.2016 | 18:06:42
Arrow123

#90 Lapko: Cersei príde o Tommena a od žialu podpáli celý Kings Landing. Tak to vidím ja.

#98 Lapko #132 Prochenzie
20.6.2016 | 18:07:08
crazytunny

Je tu moc věcí které se musí dořešit, že na to 1 díl nestačí tzn hodně věcí zůstane do další série, viděl bych to max na to že Daenerys na konci vypluje, uvidíme boží soud a nejspíš Hora začne kropit vrabčáky, na zimohradu se odehraje EMO po kterém by snad mohla ta rudá píča konečně zařvat..... ale spíš jí John jenom vyžene.

#98 Lapko
20.6.2016 | 18:16:32
methoz

#57 Rodney_: Ne ne.. V 7. nebo který epizodě jasně říkali, že Tyrellové mají 2. největší armádu (seriál si dělá co chce :/ )

20.6.2016 | 18:21:37
jajkob

#66 jack817: hej, bohužiaľ malíček je pánko.

20.6.2016 | 18:22:29
crazytunny

Mě by spíš zajímalo s čím chtějí vytáhnout proti WW, kterých je údajně v knížce jich je přes 200 000

Armáda severu prakticky neexistuje – odhad 5000? Údolí cca 20 000, Řekotočí 15 000, Lanisteři 30 000, Tyrellové 30 000, Dorne 20 000, Daenerys ma tak 10+5+30 45 000 + 3 draky. Takže celkem jsou schopný dát do kupy stěží 200tis a to jsou odhady na horní hranici – v seriálu se drží menších čísel tak bych tipnul tak 100tis

#99 Ann Taylor #100 crazytunny #104 jajkob #183 Batu_Khan
20.6.2016 | 18:23:45
Lapko

#93 Arrow123: aj to by mohlo byť… to by bol celkom epický záver série :D
#94 crazytunny: tá by mohla veru a máš pravdu je tam toho veľa a ešte si myslím že ešte viac nezodpovedaného zostane aj naďalej

20.6.2016 | 18:25:48
Ann Taylor

#97 crazytunny: No tak to vážně jen údajně, v knížce se nejvíc najednou ukázalo chodců kolik… šest? Kolik jich stálo hned v úvodu proti Waymarovi? Jinak nemá nikdo nejmenší tušení, jestli jich vůbec existuje víc.

redaktor
20.6.2016 | 18:27:57
crazytunny

#97 crazytunny: sorry cituju sám sebe, tak nějak jsem doufal, že draci budou v plné síle kropit ohněm ve velkým ale to jak se s tou lodí srali dobré 2min ve 3 dracích mě ten seriálovej drak příjde celkem LOW oproti těm knižním :( a to nejsou ti malí draci, tohle jsou ty klasický velcí co přišli v druhém dračím věku na kterých jezdili Targarienci

#123 Rafan #147 Stráťa
20.6.2016 | 18:29:19
Eddard1

#86 ElfkamElessar: Idiot jsi ty sám. Myslíš idiote, že by Ramsey čekal na to až přijede armáda z Údolí?Zaútočil by. Pokud by se Vojsko z Údolí objevilo dříve Zůstal by na hradbama Zimohradu.

#117 A_V #125 ElfkamElessar
20.6.2016 | 18:29:39
Jeby

#86 ElfkamElessar: Jenže kdyby Ramsay viděl větší armádu, která by mohla konkurovat jeho armádě, určitě by nešel do otevřené bitvy…

#117 A_V #125 ElfkamElessar
20.6.2016 | 18:29:42
jajkob

#9 Chill: škoda že WW nejsou při Freyech, dve mouchy by byli zničeni jednou ranou.

20.6.2016 | 18:30:57
jajkob

#97 crazytunny: plus 3 draky, tie na párdňový pekáč na WW stačia:)

#105 crazytunny
20.6.2016 | 18:32:16
crazytunny

#104 jajkob: Tak Night king umí přivolat Blizzard, to by mohlo draky mírně rozhodit :)

20.6.2016 | 18:33:11
Mehal

Mám takovej pocit že Jaime bude chtít pomsít Catelyn…

#107 Arrow123 #112 methoz
20.6.2016 | 18:34:19
Arrow123

#106 Mehal: A prečo by to robil? Jaime Catelyn obdivoval ale žeby kvôli nej zmasakroval spojencov to mi príde ako blbosť.

#108 Jeby #112 methoz
20.6.2016 | 18:36:03
Jeby

#107 Arrow123: Já mám pocit že ho Freyové prostě serou :D

#111 Arrow123
20.6.2016 | 18:40:22
nesnášimřízky

#76 Matěj z Czechie: Proč by to dělal?

20.6.2016 | 18:41:00
jackis

Nevim, proc si furt vsichni myslite, ze Jon potahne se zbytkem unavene armady snad az do Kings Landing? :D Tomu jde od zacatku primarne jen o obranu pred WW, takze se spis bude nejakym zpusobem snazit spojit se vsemi velkymi rody a presvedcit je o tom, ze prichazeji..

A pro ujasneni. WW je zhruba 13–14? V nejaky treti serii prece byl zaber na tu jejich linii, nejaky umrel, presne cislo nemam. Ten zbytek to jsou jen jejich zombie hracky :)

Predikce 10. dil: Dany odplouva Jon a zbytek tlupy rozebiraji dalsi plany + co se stalo (nic zasadniho, mozna jen potencionalni svatba Malicka a Sansy?) Prijede Arya na winterfell? Spis az v dalsi sezone.. Tower od joy – puvod jona (Kdo tomuhle neveri, po tom vsem, co nam uz ukazali?) Na dvojcatech dojde k jatkam (Kdo s kym muzem jen hadat, ale Jaime bude vitez :D) Kings Landing – Soud a dost mozna wild fire po Brannovych vizich. Tommen 100% umre Mozna ukazou neco z Dorne – Snad ne, prosim ne, na kolenou.. :'( Vlozi tam urcite Sama a jeho krepelku, pardon fialku No a jednoznacne prichod WW ke zdi nebo do westerosu

#189 Gilly
20.6.2016 | 18:42:30
Arrow123

#108 Jeby: Freyovci serú každého v Západozemi … a aj v realite :D

20.6.2016 | 18:43:11
methoz

#106 Mehal: #107 Arrow123: No myslim, že něco na tom bude – jakože ho Freyové serou. Bylo to v díle s nima víc než očividný. A rudá svatba byla podlá sviňárna. Takže proč by nezabili pár Freyů a neschlamstli jejich armádu atd.? Jestli jako pomsta za Cat nevim, spíš ne. Spíš to, že je nesnáší…

#116 Arrow123
20.6.2016 | 18:44:02
danho123

Hmmm… čo by asi tak urobil divoký oheň s chodcami?

20.6.2016 | 18:47:37
Matěj z Czechie

Stal se členem bratrstva bez praporců, a to chce pomstít krvavou svatbu. A když vezmeme v úvahu že ohař má nahradit lady stoneheart z knížky tak mi to připadá logické… Ale necháme se překvapit.

20.6.2016 | 18:49:54
Sctyri

#85 Ann Taylor: Shireen upálil hlavně Stannis

20.6.2016 | 18:50:04
Arrow123

#112 methoz: No ja neviem ale narušiť vzťahy s Riverlands len kvôli tomu že ho sere pár vymytých hrdlorezov mi príde dosť nelogické. Ale tu už je možné všetko takže to zasa nevylučujem.

20.6.2016 | 18:54:30
A_V

#101 Eddard1:
#102 Jeby: Proč hned nadávat? Stačilo otevřít pusu a říc Jonovi, aby 30 minut počkal a mohla ušetřit většinu životů.

#118 Eddard1 #120 brhefst #121 brhefst
20.6.2016 | 19:02:51
Eddard1

#117 A_V: Jasně a na Ramseye by křikli. Hej kámo počkáme 30 minut. Ramsey nebudu čekat už jsem čekal dost dlouho. Tak co mu odpovíš?

#119 A_V
20.6.2016 | 19:11:40
A_V

#118 Eddard1: Mohl celkově vymyslet lepší plán a u WF se objevit až s Udolím za zadkem.

#136 Eddard1
20.6.2016 | 19:14:39
brhefst

#117 A_V: A jak mohla vědět, kdy přijedou?

#130 ElfkamElessar
20.6.2016 | 19:20:35
brhefst

#117 A_V: A jak mohla vědět, kdy přijedou?

20.6.2016 | 19:20:35
xoxphilip

Jsem jediný kdo si myslí že Daenerys konečně vypluje do Západozemí? :D

20.6.2016 | 19:21:37
Rafan

#100 crazytunny: Tak to není Danny ty lodě potřebuje, tak že nebylo žádoucí jich zapálit moc. Vzhledem k té zápalné munici do katapultů by stačilo loď jen trochu na správném místě zapálit a o ostatní se postará munice sama. Šlo spíše o exemplární (odstrašující) představení pro posádky ostatních lodí.

20.6.2016 | 19:26:25
Limbero

#74 Anutella: nesmysl..

20.6.2016 | 19:30:40
ElfkamElessar

#101 Eddard1:
#102 Jeby: A myslíš, že by se Jon nechal jen tak přepadnout? Vojáci údolí už nebyli daleko stačilo počkat půl dne, nechat je schovaný za kopcem a potom teprv zahájit bitvu. Tohle Sansa opravdu posrala. Zvlášť když ví, že jde o všechno. Prostě kravka. A to se v téhle sérii začala konečně trochu víc projevovat…

#141 Eddard1 #247 ocza
20.6.2016 | 19:34:42
Kvitovka

Já to nevydržím, nedokážu to. Na 100% 10.díl zkončí tak epicky, já nevydržím to čekání. No asi se inspiruji Carmanem a půjdu se zmrazit :D a kámošce řeknu ať mě rozmrazí na premiéru 7.řady

#127 Kvitovka
20.6.2016 | 19:37:47
Kvitovka

#126 Kvitovka: Cartmanem

20.6.2016 | 19:38:15
methoz

Epická scéna v 1. díle by byla/bude jak Daenerys vyloďuje svojí armádu (nevim, kde přesně je to nepravděpodob­nější)…

#129 methoz #248 ocza
20.6.2016 | 19:38:26
methoz

#128 methoz: myslel jsem samozřejmě v 10. díle :D ten EDIT tu vážně chybí…

20.6.2016 | 19:39:22
ElfkamElessar

#120 brhefst: Když byla schopná poslat dopis Malíčkovi nebyl, by takovej problém zjistit kdy přijede. Navíc v bitvě se objevila až s ním. A i kdyby nevěděla, samotná informace o další armádě je pro bitvu celkem ZÁSADNÍ. Tohle nezvládla.

#133 brhefst #134 brhefst #138 Eddard1 #190 Drogon ka
20.6.2016 | 19:40:24
sFík

Bratrstvo bude podle mě infiltrované u Freyů.. Třeba jako nějaký boyband – hudební skupina co jim zahraje Rains of Castamere

20.6.2016 | 19:49:59
Prochenzie

#93 Arrow123: mad queen teorie? Jsou ještě nějake zasoby divokeho ohne?

#154 jirun #241 Luciz
20.6.2016 | 20:02:06
brhefst

#130 ElfkamElessar: Určitě to Jonovi měla říct, ale s tím časem nesouhlasím :)

20.6.2016 | 20:08:26
brhefst

#130 ElfkamElessar: Určitě to Jonovi měla říct, ale s tím časem nesouhlasím :)

20.6.2016 | 20:08:26
unes1892

jsem z traileru trochu zklamán, ale předpokládám, že nechtěli „vyzradit“ nic důležitého, jinak mohli ho udělat aspon o čtvrt minuty delší, když to má být nejdelší díl série

20.6.2016 | 20:26:17
Eddard1

#119 A_V: OK ale potom by Ramsey nebojoval na otevřeném bojišti . A jak je známo útok na Zimohrad by stál tisíce životů. Jak To říkal Černá ryba? Stovky mých tísíce tvých.

#139 ElfkamElessar
20.6.2016 | 20:41:28
Mohan

neustále tu zaznívá že se chodci dostanou přes Zeď, ale co ta ochranná magie tam? nebo mi něco uniklo?

#143 Stardos #157 your mother
20.6.2016 | 20:43:50
Eddard1

#130 ElfkamElessar: Vy jste opravdu srandovní. Mě nejvíce baví jak to berete realně jako by ty postavy skutečně existovali a přitom všechno jejích konání je práce scénáristů. Sansa to samozřejmě zvládla na 1.

#140 ElfkamElessar
20.6.2016 | 20:45:47
ElfkamElessar

#136 Eddard1: Mohl nechat síly Údolí někde za kopcem aby o nich Ramsay nevěděl. V bitvě už by se do Zimohradu stahoval těžko. Ty tisíce tam stejně zařvaly.

20.6.2016 | 20:47:10
ElfkamElessar

#138 Eddard1: Je to práce scénáristů, no a? Sansa se prostě v téhle epizodě ukázala jako tupá kravka.

#142 Eddard1 #181 mr_bungle
20.6.2016 | 20:48:45
Eddard1

#125 ElfkamElessar: Už mě začínáš srát. Jo tak za kopcem by se jich jistě nikdo nevšiml. Ramsey by potom nebojoval na otevřeném poli. Děkáš ze sebe moc chytrého, ale nejsi.

#144 ElfkamElessar
20.6.2016 | 20:50:24
Eddard1

#140 ElfkamElessar: Ne zvrátila průběh bitvy

#145 ElfkamElessar
20.6.2016 | 20:51:16
Stardos

#137 Mohan: Bran má tu značku co ruší ochrannou magii, takže stačí, když se dostane do pole té magie

#146 ElfkamElessar
20.6.2016 | 20:53:06
ElfkamElessar

#141 Eddard1:Nevšiml, Ramsay je jednak vůbec nečekal a uprostřed bitvy by je fakt hledat nejel. Stačilo tu informaci Jonovi prostě sdělit a boj mohl probíhat úplně jinak a pro seveřany lépe.

#153 Eddard1
20.6.2016 | 20:53:42
ElfkamElessar

#142 Eddard1: Jo potom co si nechala povraždit v podstatě veškerou vlastní armádu.

20.6.2016 | 20:54:29
ElfkamElessar

#143 Stardos: To je jenom teorie

#148 AviaRa
20.6.2016 | 20:55:15
Stráťa

#100 crazytunny: To už je tak nějak seriálová klasika. Když se někoho bojí celej svět tak seriál z nich udělá něco čeho se může bát možná mateřská školka na výletě. Dopadli tak Neposkvrnění, Muži bez tváře a teď i draci.

20.6.2016 | 20:55:33
AviaRa

#146 ElfkamElessar: Máš pravdu, ve skutečnosti Euron vytáhne svůj „big cock“ a zničí Zeď s ním.

#149 ElfkamElessar
20.6.2016 | 21:14:08
ElfkamElessar

#148 AviaRa: V tom případě: Hail to Euron big cock. Euron for king, vote for Euron the biggest cock in westeros

20.6.2016 | 21:18:53
A_V

Tak ta magie může bejt po takové době oslabená nebo úpně zrušená.

20.6.2016 | 21:19:36
tomasgeryk

#7 victy: Akože, keď máš šancu 50:50, dva úplne takisto pravdepodobné konce, tak je úplne prirodzené, že sa občas aspoň niekto trafí, a povie to tak, ako to bude. Ale tiež nechápem, prečo potom začnú hneď kričať, ako je to „predvídateľné“. Takže teraz by všetci, čo hovorili, že vyhrá Jon mali dať nulové hodnotenie, lebo to bolo predvídateľné :-)

#199 victy
20.6.2016 | 21:36:13
tomasgeryk

#7 victy: inými slovami, vítaj v Česku, kde sa často nadáva len preto, aby sa nadávalo (nestretol som iný taký národ). A viem to dobre, keďže žijem naprostú väčšinu života v Česku, nejakých 15 rokov som žil na Morave, a teraz 7 rokov v Čechách (na Slovensku len 3 roky).

#199 victy
20.6.2016 | 21:40:36
Eddard1

#144 ElfkamElessar: A já ty říkam že je to blbost. A pokud vím strategie byla úplně jiná. Měli přece čekat až zaútočí Ramsey a stačilo jen aby přivedli Rickona.a bylo po strategii. Nikdo by armádu pod kopcem neututlal .A tvoje logika by náš jen připravila o výraz Ramseye, když se objevilo vojsko z Údolí, .

#159 A_V #160 ElfkamElessar
20.6.2016 | 21:40:42
jirun

#132 Prochenzie: je mozny ze to prave zjistoval pro Cersei Quibourn (ci jak se pise), ktery ted ovlada Varisovy ptacky a Varis nejspis diky Tyrionovi vedel kde divoky ohen je.

20.6.2016 | 21:40:45
AviaRa

Eddard1 tu má pravdu. Sansa sice mohla plácnout o tom, že armáda na pomoc pravděpodobně přijede. Ale furt nemohla vědět kdy dorazí (a zda vůbec), jelikož jak víme, tak odpověď zpátky nedostala (až přímou na bojišti). Tudíž se během bitvy plácala třeba v Stannisově táboře, nebo někde blíž po boku Melisandry, kterou jsem v bitvě také nezaregistroval, nicméně se na Zimohrad šťastná a zdravá dostala. Schovaných rytířů by si za kopečkem jistě všimli (sice si jich na celém Severu nevšiml nikdo, teprve Ramsay u Zimohradu, ale nebudeme se do toho pouštět radši :D).

#161 ElfkamElessar #185 rhobos
20.6.2016 | 21:45:42
tomasgeryk

#38 Kvitovka: no, zajímavý tip. Ale s trochou nadsázky to vidím podobně :-)

20.6.2016 | 21:46:25
your mother

#137 Mohan: existuje tzv roh zimy na ktery kdyz se zatroubi tak se rozkrapne zed Chodci by ho prej meli mit mozna ho ziskali na pesti prvnich lidi > sam a spol. Nasli ten latku ve ktery bapo draci sklo a nejakej roh, treba to bylo prave ono a duvod proc chodci utocili na zed ale to ted asi melu sracky protoze jsem se tam v knizce jeste nedostal a tak se ridim hlavne serialem

#158 your mother #251 WhiteWalker
20.6.2016 | 21:50:53
your mother

#157 your mother: pane boze co to pisu ! Aaaah oprava : Ve ktery bylo draci sklo…

20.6.2016 | 21:52:29
A_V

#153 Eddard1: Takže podle tebe, kdyby Jon čekal na Ramesyho útok jak bylo v planů tak by se Ramsey nestáhl za hradby, ale kdyby úplně stejně čekal na Údolí tak by Ramseyho něco kouzelně varovalo a stáhl by se.

20.6.2016 | 21:52:51
ElfkamElessar

#153 Eddard1: Jo měli čekat až Ramsay zaútočí protože byli v menšině. Armáda Údolí by plán zcela změnila. A klidně je mohl někde za kopcem schovat. Ramsayho ani ve snu nenapadlo, že jim někdo další přijde na pomoc. Moje logika by tě o ten výraz nepřpravila akorát by se objevil poněkud dříve v průběhu bitvy a zachránilo by to Jonovi půl armády. Prostě Sansu neobhájíš.

#163 AviaRa #167 Ann Taylor
20.6.2016 | 22:04:14
ElfkamElessar

#155 AviaRa: Tak vědět kdy a zda dorazí mohla, ale pravda taky nemusela. Nicméně o údolí jako jediná věděla a, že to zatajila Jonovy byla fatální chyba, za kterou by v reálné armádě šla minimálně před vojeský soud pro podezření za zrady.

20.6.2016 | 22:06:37
xendy

Pánové a dámy zeptám se Vás na něco… jak myslíte že dopadne Malíček mám docela obavy aby si neomotal Sansu, příjde mi že mu důvěřuje víc jak Jonovi tam to ještě špatně skončí dle mě … aspon mám takový pocit.

#176 Leviatan #180 Lady Joanna
20.6.2016 | 22:06:41
AviaRa

#160 ElfkamElessar: Takže TelePetyr se s několikatisícovou armádou schová za kopeček a bude se modlit, že jeho teleport na celém Severu nikdo neviděl. Protože takovou armádu je velmi lehké přehlídnout a určitě by si ji některé další rody, které se odmítly přidat nevšimli.

#164 A_V #169 ElfkamElessar
20.6.2016 | 22:07:32
A_V

#163 AviaRa: Myslíš rody, které se očividně rozhodli nezasahovat a čekali, kdo vyhraje?

20.6.2016 | 22:14:17
Mýval

Můžeme jen doufat že Melisandra oživí Wun Wuna :(

20.6.2016 | 22:14:20
Mýval

Můžeme jen doufat že Melisandra oživí Wun Wuna :(

20.6.2016 | 22:14:26
Ann Taylor

#160 ElfkamElessar: A proč by vůbec měl? Proč se o ní vůbec dohadujete? Vždyť seriál ukázal, že její mlčení o Malíčkovi je její úmysl, takže její bota, ne seriálová chyba, tak… o co jde? To je asi jako se hádat kvůli tomu, že běžela v první řadě za Cersei žalovat, že zlý papínek ji hodlá poslat pryč od milovaného Joffreyho. Taky to byla pořádná bota, kterou zapříčinila horší vývoj situace, než mohl být, ale taky to bylo její úmyslné selhání. Tohleto zjevně taky, tak… o co jde?

#168 ElfkamElessar #173 karel304 #175 Tomi Lee Morpheus
redaktor
20.6.2016 | 22:17:23
ElfkamElessar

#167 Ann Taylor: Ani nevím :-) Jen se mi její vývoj docela líbil, tak mě naštvalo když to takhle podělala.

20.6.2016 | 22:24:34
ElfkamElessar

#163 AviaRa: On by se za tím kopečkem nemusel schovávat kdo ví jak dlouho. A vzhledem k tomu, že jedinej člověk v obou armádách který o něm věděl byla Sansa, tak očividně Ramsaymu nikdo zprávu neposlal :-)

20.6.2016 | 22:27:27
Leviatan

#3 mety: ale proč by to dělali?

20.6.2016 | 22:32:50
White Walker Wun Wun

Hlavne nech už Gregor pomelie do klobás tých vrabčákov odporných a potom by niečo podobné mohol spraviť aj tým šlapkám z Dornu. Som síce veriaci, ale vrabčácku sektu nenávidím a vychutnal by som si to viac než bitku dvoch bastardov … a asi začínam mať rád tú mrchu Cersei.

20.6.2016 | 22:34:39
Leviatan

#16 pajajs: Já se ale myslím pořád, že Sansu miluje, jako kdysi její matku, není to jen kalkul.

20.6.2016 | 22:35:39
karel304

#167 Ann Taylor: Chyba nebyla ani tak na straně Sansy jako Jona, který se nechal Ramsayem vylákat do volného pole kvůli Rickonovi – prostě skočil mu na ramsayovinu, přesně před tím ho Sansa varovala – a posléze ho musela následovat část jeho armády aby ho zachránila. Kdyby Jon a spol. zůstali tam kde byli tj. s ochranou příkopů, nemohlo by dojít k masakru a Malíček by bitvu rozhodl pravděpodobně ještě ve chvíli, kdy by padlých bylo relativně málo. Jinak tedy očekávané tajemství Winterfellu (tajná chodba atp.) se nekonalo, místo toho musel zařvat Wun-Wun…

20.6.2016 | 22:36:08
Smoli12

#47 Tomoso18: Já mysli, že Freyové chytli Brienne a Poda a před Jaimem je zabijou :D

20.6.2016 | 22:36:20
Tomi Lee Morpheus

žiadne selhání#167 Ann Taylor: proste vedela, že malíček je podrazák, a sama by ho najradšej uškrtila, takže dúfala, že príde, ale nevedela to na 100% a tak ako my tu aj ona nemohla vedieť či sa nepridá k Ramsayovi, alebo či si počká a potom dorazí preživších.

a tiež by ničomu nepomohlo keby Jonovi povedala, že ho poprosila o záchranu. Nechcela vyvolaťˇ plané nádeje,

na druhej strane už tu niekto povedal, že ak by Ramsay zavetril príchod Malíčka, tak by z hradu nevyšiel na otvorené pole,) a o obliehani by sme si porom mohli hovoriť aj dva roky;)

#177 ElfkamElessar #178 Ann Taylor
20.6.2016 | 22:37:07
Leviatan

#162 xendy: Já si stále myslím, že Malíček, přestože je chladný manipulátor, tak jeho láska ke Catlyn byla skutečná a stejně se přenesla na Sansu. Neříkám, že mu stále nejde o získávání větší a větší moci, ale jeho city k Sanse jsou skutečné.

#182 Lady Joanna
20.6.2016 | 22:44:25
ElfkamElessar

#175 Tomi Lee Morpheus: Ale ano Sansa selhala na celé čáře. Sama mu napsala o záchranu a po Jonovi chtěla aby počkal na víc mužů, ale kde je vzít už neřekla. Ono i kdyby nevěděla nic, věděla alespoň o přítomnosti tetí armády a neinformovat o tom velitele své armády je sama o sobě zrada. Ramsay Malíčka nečekal ani ve snu, takže by nebyl takový problém zaměstnan ho bitvou a potom nečekaně převálcovat jízdou z údolí.

20.6.2016 | 22:49:12
Ann Taylor

#175 Tomi Lee Morpheus: No to jo, já chápu, proč si asi myslela, že je lepší to neříkat, ale vy se tu hádáte jak kdyby to byla děsná vada scénáře a kdo že ji blbě a ještě blbějc obhajuje, když to byl zjevně úmysl scénáře, aby to udělala takhle.

redaktor
20.6.2016 | 22:53:30
belllda

Myslím, že Malíček možná chtěl přijet až ke konci bitvy a být za většího zachránce, než kdyby dorazil dříve. Možná mu ani nevadí, že armáda severu tak byla dost oslabena a třeba právě toho bude chtít i využít při svých dalších pletichách. Sansa nemohla zřejmě tušit, kdy a jestli vůbec dorazí včas. A chtěla bych vidět tak velký kopeček, který by ukryl takovou armádu… :) Navíc Jon se neudržel a Ramsaymu tak trochu naběhl…

20.6.2016 | 22:54:01
Lady Joanna

#162 xendy: Pokud jde o tyhle dva a jejich vztah – nevím, pořád se nemůžu rozhodnout, jestli si víc věřím tomu, že je pro něj jen loutka, jako každý v jeho Hře o trůny… a nebo přece jen je jediná, kvůli komu to už teď celé dělá (krom sebe teda). Pravda, první možnost je asi tisíckrát pravděpodobnější, ale pro druhou mi pořád zbývá maličká naděje, byť asi úplně naivní a směšná. Pokud jde o Sansu, myslím si, že ta už nevěří nikomu, ale stále je tak trochu manipulovatelná – zvlášť svým „stvořitelem, nebo přetvořitelem“ Malíčkem. Každopádně jejich svatba by mohla být celkem zajímavá… Neprosákly někde třeba nějaké spoileroidní fotky z natáčení, či tak..?

20.6.2016 | 22:56:26
mr_bungle

#140 ElfkamElessar: Zatímco ty se ukazuješ jako chytrák… :/

20.6.2016 | 22:58:14
Lady Joanna

#176 Leviatan: Právě, taky bych tomu chtěla věřit, ale mám pocit, že my dva/dvě bychom ve Hře o trůny skončili velice brzo.

20.6.2016 | 22:59:38
Batu_Khan

#97 crazytunny: Bielych chodcov zase tak veľa nebude, koľko tak mohol noční kráľ zohnať pohodených novorodencov aby z nich spravil poskokov, takže aj keď modrookých zombíkov kludne môže byť aj 100 tisíc a ich počet bude rásť, tak bielych maratóncov nebude podľa mňa ani 100vka a to už by 3 draci mohli poriešiť, najme keď zombíci zjavne nevrhajú oštepy a nestrieľajú z lukov a kuší :D

20.6.2016 | 23:05:53
Kartous

a co ten Ricon, určitě to byl on?

20.6.2016 | 23:17:07
rhobos

#155 AviaRa: Vono když Robb prošel tajně přes dvojčata… rozdělil armádu a poslal 18 000 na Jaimeho Lannistera taky si jich nikdo nevšiml a když se k němu dostali plně využili moment překvapení… ale to je vpořádku… Stannis jde do bitvy u černovody.. kde přes půl westerosu mezitím jede 60 000 vojáků to taky nevěděl – v pořádku.. 60 000 se da lehce přehlédnout… ale když na polovyhlazeném tuhém zmrzlém severu jede 6000 (cca? ) vojáků .. RYCHLE ZVONTE NA POPLACH (at rohan odpoví) … kdyby nešla armáda „tajně přesunout“ nikdy by prakticky neexistovalo něco jako „moment překvapení“ :)

#216 Rodney_ #217 AviaRa
20.6.2016 | 23:26:10
Kalam

jestli umře jaime tak ať dou do haj*u… a proč by Frayové zradili jaimeho? Dyť je to k*rva jejich jediný spojenec…

20.6.2016 | 23:31:08
Serials.

Nejsem si teď jistá, jestli to bylo řečeno, ale co vlastně Mell udělala? :D

#188 Gilly
20.6.2016 | 23:47:13
Gilly

#187 Serials.: nahovorila Stannisa Baratheona, aby upálil svoju dcéru Shireen, že si to vyžaduje ten jej boh, aby vyhral Stannis bitku nad Boltonovcami

21.6.2016 | 0:07:47
Gilly

#110 jackis: asi tak by som to aj ja očakávala, rozpor – myslím ale, že Malíček a Sansa sa nebudú svadbovať :-) stotožňujem sa so záverečnou scénou – WW pred Wall. Tvoja křepelka pardon fialka alias Gilly :-D

21.6.2016 | 0:16:46
Drogon ka

#130 ElfkamElessar: Nikoli, Sansa byla na bitevnim poli od zacatku. Odjela po Rickonove smrti…

#196 rhobos
21.6.2016 | 0:16:56
Mari0

Si myslim, ze wun wun by mel mit hlavne radnej pohreb se vsem poctami. Doufam, ze ho chudaka jeste vzpmenou. Debil taky. Vsechno odedrel stylem suicide mission a pak na nej vsichni hodi bobek jak tam chcipnul a muzou se posrat z toho kde ulozi jonova bratra

21.6.2016 | 0:19:45
dzejpii

Ja osobne očakávam že sa v The Twins stane niečo veľké (zvrat, asi niekto umrie). Neviem si predstaviť kvôli čomu inému by to do upútavky dávali. Som rád že Jon vyhral, aj keď sa ukázal ako hrozný blb, a vlastne on ani nevyhral, vyhral to za neho Malíček.

Od začiatku fandím Dany, aj keď väčšina z vás ma pravdu že jej linka bola dosť nudná. Išlo ale hlavne o to aby nadobudla svoju silu. Ja osobne si myslím že spomedzi tých ľudí čo bojujú o trón je momentálne najsilnejšia, dokonca až odsúdená na to aby ten trón získala (ale všetci vieme ako to v GoT vždycky dopadne). Každopádne očakávam v 10 epizóde nasadnutie na lode a šup na Westeros.

21.6.2016 | 0:21:52
Jackob32

Myslím, že v tomhle díle umře pár důležitých postav v žáru WildFire

21.6.2016 | 0:35:36
Mari0

Myslite, ze se v desitce objevi (nevzpomenu si na jmeno) ten starej lord co balí Dajnerys? Ten co ma tu kožní virovou nemoc, kdy mutuje do bahňáka. Ja myslim, ze o nem uslysime v dalsi serii, kdy uz bude nebezpecnej proměněnec

#195 dzejpii #220 Urtica
21.6.2016 | 0:38:31
dzejpii

#194 Mari0: Jorah Mormont? Ja si práve myslím že už v seriály moc vystupovať nebude. Daenerys ho poslala hľadať liek, ktorý ale neexistuje (aspoň tak sa vyjadrili v seriály). A on povedal niečo v tom zmysle, že on vie kedy príde čas keď ho tá choroba pohltí a že sa pred tým zabije.

#220 Urtica
21.6.2016 | 0:42:44
rhobos

#190 Drogon ka: Znovu sem sjel bitevní scénu … poprvé se objevila az s malíčkem, nikdy tam tedy nebyla. :)

21.6.2016 | 0:49:09
pierres

finalova epizoda bude lesbi grupac Daenerys, Sansa, Margery, Misandei a Melisandra na Drogonove hrbetu :-D

#204 Jery #206 lone.ranger
21.6.2016 | 1:34:57
mety

takze sansa nevedela kedy pride armada udolia preto to nemala komu povedat . sansa chcela aby ju jon posluchol v jej rade ale on sa zachoval ako blbec a naletel ramseymu na trik nic vo svete GOT alebo realnom nie je zadarmo a to plati aj pre sansu

21.6.2016 | 1:47:28
victy

#151 tomasgeryk:
#152 tomasgeryk: Jasné veď toto , ja sa snažím tieto teorie ignorovať aj ked automaticky sa ti v hlave vytvára určitá predstava, tomu nezabrániš. No tu sa pred samotnou epizodou vymyslí XY možných záverov, prekonzultujú sa pre a proti a potom ak sa to stane, je to „predvídatelné“ :D a keď sa to nestane tak aj vtedy je zle a je tu potom „Dumb a Dumber“ a akí sú neschopní :D Náturu Slovakov a Čechov poznám dokonale , bývam na pohraničí :D

#200 Radek.Priborsky
21.6.2016 | 2:44:27
Radek.Priborsky

#199 victy: Ale od toho podobné diskuze jsou, ne? Řekni mi, co se v této epizodě nedalo čekat? Každopádně to nic nemění na faktu, že to byl skvělý díl.

21.6.2016 | 8:39:20
jack817

inak neviete niekto preco si denerys nechava radit od tyriona ?? inak to je paradox aj sialeny kral mal pobocnika lanistera :D:D aj denerys ma pobocnika lanistera :) ................

#213 mr_bungle
21.6.2016 | 9:13:51
Radek.Priborsky

Pro ty, kteří tu píší, že je tu málo teorií o vývoji seriálu, přidávám i svou absurdní hypotézu:

Avizovaný „dlouhý“ 10.díl bude závěrem celého seriálu. Potvrzené další řady jsou dezinformace tvůrců seriálu :D

21.6.2016 | 9:24:47
Kvitovka

Já myslím že Cercei zabije i svého posledního syna. Ví že zemře, tak ho radši zabije sama než aby musela po třetí ztrátu oplakávat. Třeba zapálí Septum zrovna když bude uvnitř Margery a Tommen. Ale těch variant je strašně moc, může to zkončit všeljak u všech příběhových linek.

21.6.2016 | 9:52:54
Jery

#197 pierres: Na tuto scénu si musíš chlapče počkat až natočí parodii Game of Tongues (-:

#206 lone.ranger
21.6.2016 | 10:21:36
Toxicworld

Nevim jestli si to nepamatujete, nebo jste na to nekoukali. Podle tech komentu to tak vypada. Freyove a Lannnistři jsou, nebo v minulosti byli spojenci proti rebelii Stárkù viz. Red wedding trn dil si snad pamatujete. Kdy bolton myslim, rikal ze předává pozdravy od Lannistrů. A pak je podřízli. Takže Lannistrové, Freyové a Bolti byli spojenci (jako stvrzeni Bolt si musel vzit Freyovu dceru). Ted rod Blotů vymřel. Freyové a Lannistři se budou chtit pomstit Starkum za Bolty a nejspise i za smrt Freyovy dcery. (Bohuzel Lennistri faakt Freye nemusi nedivim se jim :) ) Jo a Lannistri o jednu armadu prisli v bojich s Robem. Porad maji jedmu armadu cca 40 tis a o dalsich nevim.

#207 methoz #211 rhobos
21.6.2016 | 11:39:05
lone.ranger

#197 pierres: #204 Jery: Něco takovýho už natočili. Jen jsem na to ještě nekoukal, tak nevím, jestli tam je zrovna tahle konkrétní scéna. :D

21.6.2016 | 12:08:12
methoz

#205 Toxicworld: No fakt věřim tomu, že Lannisteři s Freyema vyrazí proti Starkům & Arrynům…

#208 Toxicworld #212 Bhall
21.6.2016 | 12:21:34
Toxicworld

#207 methoz: No to jsem tak uplne nemyslel, ale jsou to nepratele krale, takze drive ci pozdeji k nim lanistri prijdou, ted Jamie je podle me nejspise na koberecku, proc propustil rukojmi a nedobil hrad nasilim. Ikdyz Tully bude muset prisahat vernost Freyum.

21.6.2016 | 12:28:00
Sněhurec

#81 Arrow123: To by bylo vcelku trefné a mohlo by to následovat v moment, kdy se Jaime chystá Freye zlikvidovat. :D Jaimeho by si pak podal sám Ohař, popřípadě by se přidal k nim ať už dobrovolně nebo jako zajatce.

21.6.2016 | 12:40:58
Bhall

#78 rockysiburger: Scéna v Dvojčatech musí mít nějaký smysl. Nevěřím, že by chtěl Jaime vyvraždit Freye, nemá k tomu důvod. Ani naopak. Freyové nejsou dostatečně silní rod na to aby mohli Lanisterům sami odolávat. Je ale možné, že se do toho zaplete nějak Aria, to by bylo dobré.

#214 mr_bungle
21.6.2016 | 12:58:05
rhobos

#205 Toxicworld: Tak v seriálu teoreticky lannisterům zbylo 20 000 ale v knihách bylo že v Casterlyově skále rostla další podobná ne? Tak by to těch 40k být mohlo ale kdo ví jak v seriálu.. :D

21.6.2016 | 12:59:13
Bhall

#207 methoz: Jamieho rozkazy byly dobít Riverrun. Jeho priorita je vrátit se k Cercei.

#215 Toxicworld
21.6.2016 | 12:59:29
mr_bungle

#201 jack817: Proč ne? Je chytrý, v podobné funkci už se osvědčil a ve Westerosu se jí budou jeho schopnosti hodit.

21.6.2016 | 13:14:57
mr_bungle

#210 Bhall: Já tipuju, že je zmasakruje Bratrstvo bez praporců. :)

21.6.2016 | 13:19:17
Toxicworld

#212 Bhall: byly to jasne rozkazy a ty jakoze splnil a urcite se moc touzi vratit k Cercei ale v upoutavce je ve dvojcatech, takze ma jeste neco dukezitejsiho na praci nez jit zpet a uzivat si incest se segrou, jeho laskou.

21.6.2016 | 13:20:51
Rodney_

#185 rhobos: Robb svojí armádu vedl územím spojenců a navíc ho provázel Black Fish

21.6.2016 | 14:02:08
AviaRa

#185 rhobos: Jak tu již Rodney_ napsal, Robb posílal přes území spojenců svoji armádu. O Stannisově útoku se mluvilo půl druhé série v KL, Tyrion se Cersei se na to připravoval, Tywin tam mohl v pohodě dojet s Tyrelly (díky Robbově chybě), takže tu neplácej kraviny, evidentně si to nepamatuješ. Ale hlavně že jsi napsal strašně chytrý komentář, to jo.

#218 Rodney_ #237 rhobos
21.6.2016 | 14:05:27
Rodney_

#217 AviaRa: to že Tywin dojel bránit KL byla chyba Edmura Tullyho (alespoň v knize), bránil brody přes řeku a znemožnil Lannisterům vstoupit do pasti… v seriálu z toho udělali jen nějakou potyčku u mlýna za což ho Robb sjel

#219 AviaRa
21.6.2016 | 14:16:17
AviaRa

#218 Rodney_: Máš pravdu, já to bral všeobecně… Jak Robb chtěl chytnout Horu, ale Edmure mu to tu znemožnil.

21.6.2016 | 14:22:44
Urtica

#194 Mari0:
#195 dzejpii: Ale lék na šedý lupus přece existuje – vzpomeňte na Shireen…nicméně si myslím, že scénář ho sledovat nebude, že se opět objeví až na konci – vyléčený – a v nějaké bojové scéně Daenerys opět nečekaně zachrání krk…

#229 dzejpii #235 mr_bungle
21.6.2016 | 14:24:07
Hrdislav

Možná jsem něco přehlédl a budu za vola, ale stejně se zeptám =) nevíte někdo co, co je myšleno tím „Nejdelší epizoda tohoto seriálu…“ nějaký extra time? třeba 70min?

#222 AviaRa
21.6.2016 | 15:12:37
AviaRa

#221 Hrdislav: Ano, prostě bude delší, než ostatní předchozí epizody.

#223 Hrdislav
21.6.2016 | 15:17:08
Hrdislav

#222 AviaRa: Ale délku onoho dílu se asi dopředu nedozvíme, co?

#224 Arrow123
21.6.2016 | 15:24:50
Arrow123

#223 Hrdislav: 69 minut

21.6.2016 | 15:27:00
Hrdislav

tohle už tu možná bylo, ale pro ty, kteří si ještě nezkusili dát svou tvář do Hall of Faces mám následující zajímavý odkaz =) Asi na 15 min jsem se zabavil =D

https://www.thehalloffaces.com/

#226 Hrdislav
21.6.2016 | 15:50:43
Hrdislav

#225 Hrdislav: btw, jestli jsem tím nějak narušil pravidla edna.cz tak se omlouvám…

21.6.2016 | 15:53:01
Bayo

Viete si predstaviť ako by vypadala tá bitka, v prípade, že by obor mal brnenie a dlhú sekeru? alebo oštep, veľký luk …

#228 Hrdislav #230 dzejpii
21.6.2016 | 15:56:19
Hrdislav

#227 Bayo: taky jsem si říkal, že nic neměl… já být ním, vytrhnul bych strom a jen bych se s ním točil dokola =) :D buď bych je tím stromem rozdrtil nebo by je utopily mé vratky jak by se mi z toho točení zvednul kufr.. =D

21.6.2016 | 15:59:47
dzejpii

#220 Urtica: Ale ak si dobre pamätám tak sa zmienili, že dokážu vyliečiť len malé deti.

#231 Urtica
21.6.2016 | 16:05:32
dzejpii

#227 Bayo: No keby Wun wun je ozbrojený, tak by pravdepodobne nebolo treba žiadneho Malíčka. To by bolo ale asi až moc jednoduché.

#232 Bhall
21.6.2016 | 16:08:12
Urtica

#229 dzejpii: Opravdu?? To si nevzpomínám, budu si to muset pustit ještě jednou :-). Každopádně i tak věřím, že lék najde…vyléčí se a vrátí se, aby za svou královnu položil život :-).

21.6.2016 | 16:11:04
Bhall

#230 dzejpii: Přesně, v jednom z hradů, které Jon a Sansa navštívili měli Wun wunovi nechat vyrobit nějaké brnění. Jako obr může mít tak těžké brnění, které by žádný ším nemohl prorazit + jedna velká zbran, třeba meč 10–12 metrů dlouhý. Hodně štěstí proti tomuto bojovat. Samozřejmě v zájmu zachování děje není možné takové věci dělat.

21.6.2016 | 16:24:28
Bhall

10–12 stop*

#238 rhobos
21.6.2016 | 16:25:01
Hrdislav

zajímavý by byl i souboj Hory a WunWuna… =)

#236 mr_bungle
21.6.2016 | 16:40:59
mr_bungle

#220 Urtica: Myslím, že šedý lupus úplně vyléčit nejde, jen zastavit v dětském věku, ale teď nevím jestli se to říkalo v seriálu, nebo v knize.

Doufám, že s Jorahem to nedopadne jako s Gendrym, který už od třetí série vesluje do KL, a ještě tam nedorazil. Ale Jorah měl v seriálu větší roli, tak snad se ještě objeví, i kdyby jen pro to, abychom viděli jeho konec.

#256 WhiteWalker
21.6.2016 | 16:53:57
mr_bungle

#234 Hrdislav: Wun Wun by Horu prostě zašlápl a byl by konec :D

21.6.2016 | 16:56:26
rhobos

#217 AviaRa: No tak ty seš chytrák :D Chceš říct že Nikdo nevěděl že Robb Stark svolal vazaly a že vede vojsko na jih? Protože to sbíral na severu ve SVÉ ZEMI ani né v zemi svého spojence? Myslíš si že „špehové“ neexistují ? :D že tehda Tywin poslal 1 špeha aby spočítal Robbův tábor, vrátil se a řekl no před třemi dny sedělo u ohně 20 000 seveřanů v plné zbroji, asi měli nějakej festival… určitě :) Robb taky neměl stavy armad Lannistrů , neveděl kde táboří a nic, ano nebyli na svém území… všude jsou špehové… Robb určitě neznal osobně všech 20 000 mužů aby mohl říct aha nemáme tu špeha nikdo se to nedozví.. kolem tábora čisto… to jo.. to si mohli pohlídat proč ne.. ale aby cestu prakticky z dvojčat až k opevnění Tywina nehlídal nebo tam nebyl nějaký pozorovatel či šmírák co nechal kolem sebe projít 18 000 mužů .. to by bylo HODNĚ takticky špatné. ale fest hodně. ps: ty arogantní pr… ktérého tu má strašně každý rád, který pokaždé píše strašně vtipné a chytré komentáře, pamatuju si to – CELKEM přesně. :) btw. proč o tom tyrion a cersei věděli? Stannis to říkal v hospodách na potkání? Poslal dopis v úterý přijdu na čaj? Nebo na to přišli špehové, pozorovatelé či udavači? :) A ještě mi prosímtě napiš že moře je nepřátelské území a tak se to tam nedá počítat :) díky. :)

#239 AviaRa
21.6.2016 | 17:10:14
rhobos

#233 Bhall: už jsem si říkal :D .. jinak samozřejmě skvělý nápad, ale jak si psal.. to by to bylo moc divoké :D

21.6.2016 | 17:13:28
AviaRa

#237 rhobos: Takže si to shrneme – Samozřejmě, že věděli, že táhnou na Jih. Co ale nevěděli – že se Robb chystá prolomit víc u Řekotočí a zajmout Jaimeho, zatímco poslal s vědomím (2000 to bylo v seriálu?) mužů na Tywina s jasným vědomím. Tehdy pan Tywin nevěděl, že jdou udělat na jeho synáčka překvapení. Kdyby o tom útoku nevěděli, tak si nepřipravují wildfire (v knize Tyrion neudělá řetěz na lodě). Tywin chtěl pomoc KL, zároveň nemohl, protože byl v „šachu“, jenže zmíněnou Edmurovou (né Robbovou, jak jsem chybně uvedl) chybou a novým spojenectvím s Tyrelly, se mohl vydat KL na pomoc. Z Harenhallu to je celkem daleko, to by za jednu noc útoku Stannise nestihl, kdyby o tom nevěděl předem. Tyrion taktéž vyslal Shaggu z Horských kmenů někde u Kingswoodu, jelikož zde pochodovala rovněž Stannisova armáda pěšky (v show tuším vynechané). Tywin vyrazil k městu, když zjistil, že Stannis opustil Storm's End s loďstvem (což mu měl povědět Littlefinger). Ještě k tomu přidej pět tisíc smajlíků, aby tvůj komentář dostal na váze.

#240 rhobos
21.6.2016 | 17:33:00
rhobos

#239 AviaRa: tak řetěz byl v knize dělan pod vidinou toho, že jednou určitě stannis nebo někdo jiný přijede po moři dobýt KL … ale dozvěděli se hlavně poté co se k nim dostalo slovo že Renly byl zabit a část armády se přidala ke Stannisovi, že se to blíží a už s tím počítali jako s hotovou věcí. Ano Robb poslal 2000, vsadil na toho špeha co chytil že posranej už nic nezkusí a na to že uvidí že Robbovi všichni vyčítají že to před ním řekl a že ho nechal odejít atd… kdyby to severštví lordi věděli… tak chytne podezření a Tywin by hned očekával nějakou kulišárnu a lépe by je nechal sledovat… zatímco takhle čekal nějaký nájezd na něj protože to byl s Robbem první střed (v knize v té době 15–16ti letý velitel) – Tywin k němu neměl žádný respekt a rozhodně ho nepovažoval za sobě rovného. Smajlíků tam zase až tak moc nevidím. Možná bych si k tomu už měl brát ty předepsané brýle. ( ano napíšu ho tu ) :). Knížku už mám celkem mázlou, ale něco takového tam skutečně bylo. Ps. to je to o čem mluvím. Malíček/Varys jsou hlavní špehové kteří mají své „podšpehy“ VŠUDE i na severu i v dorne i v říčních krajinách či někde u Freyů. Proto byli dobře informovaní. Možná to proč nezareagoval Tywin tak rychle bylo právě to. Špeh se dozvěděl plán – poslal malíčkovi a ten buď neposlal: a) veděl že by dopis došel pozdě. b) nechtěl poslat – má své skryté plány. A proto se o tom Tywin nedozvěděl… těžko říct jak to bylo doopravdy.. jen jsem chtěl poukázat že protáhnout poměrně vylidněným severem … armádu na koních.. zvlášť pokud jeli rychle, popř. v noci či lesem … není to až takový problém. Taky si mohl někdo všimnout, poslat dokonce i havrana – otázka je jestli to je tak běžný pták že ho může vyslat kdekdo a tak tou zprávou předběhnout jezdce z údolí. A i kdyby ano, zase – havran doletí k mistrovi na Zimohradu a ten buď nepředal vzkaz nebo poslal některého ze stráží nebo někdo loajální vůči stárkům tomu utržil přítrž. (Jinak od Freyů sme viděli že sestřelit havrana zas tak těžký není … I tím si Malíček mohl krýt svůj postup vpřed. :) "Obsadit Moat Caitlin a hlídat havrany (klidně je i pobít a nechat jen pár potřebných), či nechat lučištníky na hradbách aby případné havrany sestřelovali. :) Zamezit odchod případným civilistům a nikdo se o posádce v Moat Caitlin dozvědět nemusí. Ale to jsou jen všechno dohady, spekulace a .. :) btw: za urážku která možná nebyla na místě se omlouvám.. trošku sem tu vysupěl kvůli jiné věci a vybil si to tady.

21.6.2016 | 18:04:15
Luciz

#132 Prochenzie: Šílený král nechal pod KL rozmístit nálože s divokým ohněm a chtěl je zapálit, jenže ho stihl zabít Jaime. Jednou o tom povídal Brienne přece. Takže zásob bude dost a na správných místech :D

#254 WhiteWalker
21.6.2016 | 18:25:40
Luciz

Btw trochu z jiného soudku, co říkáte na teorii, že je Sansa těhotná? :D A taky by mě zajímala pravdivost teorie R+L=J a M :D

21.6.2016 | 18:31:31
Ser Jenner Perry

Minulý díl byl extrémně pozitvní,vše,co se v něm stalo,bylo správně.To se nestává často.A když už,tak se většinou všechno hned v následujícím díle podělá. V minulém díle Daenerys porazila otrokáře,získala celé jejich loďstvo a k němu i Železnou flotilu. Tu si ale podle mě moc dlouho neudrží.Životním stylem železných mužů je drancování a loupení,což je něco,co Daenerys zakázala.Jak dlouho budou následovat Jaru a jak dlouho bude trvat,než ji prohlásí za zrádce,zabijou ji a vrátěj se k Euronovi na Železné ostrovy,aby mohli pokračovat v tom,co dělají celý život?Jak dlouho zůstanou věrní?.. Stejnak zajímavé je to na serevu.Kdo vlastně bude vládnout Zimohradu?Bastard John nebo Sansa?A jak případně John upevní svůj nárok na titul strážce severu?Vydá se do králova přístaviště,aby se nechal legitimovat Starkem nebo si vezme svou sestru?A nebo si Sansu vezme Malíček?Nebo snad malej Robin?Daenerys se vydá na plavbu do západozemí,takže brzy začne válka o trůn?Koho seveřané podpoří?Lannistery nebo Targarieny? A jinak k teorii,že je Sansa s Ramseym těhotná.Přikláněl bych se k tomu,že ano a že to před všema tají.Ramsey těsně před smrtí totiž řekl:„Jsem teď tvou součástí“,což nutně nemusí znamenat,že mluví o jejich společném dítěti,ale možnost to je.

#245 Luciz
21.6.2016 | 19:12:32
Oveckoun

Psal jsem to před rokem, když se řešila situace s Myrcellou. Je to seriál a jako takový má určitý rozpočet. Tudíž, když chcete epickou bitvu v 9 a (například) pyrotechniku na oslavu v 10 díle, musí se určitý věci vynechat. Proto Wun Wun nemáchá klackem a neodhazuje vojáky po desítkách, proto není ani CGI Ghost. Vždyť i chudák Chundeláč měl tu useklou hlavu nějak podivně malou :P Všechno je to zajímavé, takhle fantazírovat se může jen na papíře…

Strašně bych chtěl vidět WW, jen tomu nevěřím. Nechci aby to dopadlo jako před rokem. Miliony příběhů a každý s cliffhangerem. Chci vidět odplutí Dany. Chci vidět pomstu Bratrstva za Rudou svatbu (co by tam ale dělali, když se „Na severu zvedají chladné vychry“). Chci vidět Tower of Joy. Chci vidět KL a Varysovu misi. Chci vidět Theona jak si hledá nové kamarády mezi the Unsullied (I'm disabled too :D )

P.S. Řešila se někdy v seriálu Zeď? Jako že by byla chráněna magií nebo něco podobného? Nemyslím si že by ji ta značka strhla. Vždyť v první sérii se za ní proměnili dva z mrtvol a každému to bylo putna. Tohle je největší otazník nad budoucí řadou. Dokážete si představit, co by se z GoT stalo, kdyby Zeď vážně padla a celá budoucí série by se nesla v duchu „kašleme na naše hádky, jdeme to těm zmrzlým parchantům natřít“ ?:D

21.6.2016 | 19:21:39
Luciz

#243 Ser Jenner Perry: Právě kvůli tomu co jí řekl mě to napadlo :D Plus předtím Malíčkovi řekla něco jako: ,,Pořád na sobě cítím co mi udělal" nebo tak nějak.

21.6.2016 | 19:55:06
Creedy

uz zase ? na konci mluvi tyrion o jedne hre, ne o vice …

21.6.2016 | 21:58:55
ocza

#125 ElfkamElessar: no pokud vim, tak ho jasne varovala ohledne Ramseyho zaliby v hrani her a ublizovani lidem. ta zalezitost s Rickonem byla jasna a cilena provokace, ktera samozrejme Ramseymu vysla. i Tormund a Davos okamzite vedeli, ze je blbost tam jezdit, ale zaroven jedina moznost pro Jona. tim, ze se jim povedlo vylakat velitele do pole a zautocili, tu bitvu odstartovali. a Sansa mu pritom jasne rikala at se nenecha vyprovokovat. myslis, ze by to Jon neudelal stejne, i kdyby vedel, ze za hodku dorazej posily? sedel by tam a koukal jak brachu odstrelej, protoze cekal na posily… myslim, ze naopak Sansa celou dobu pred bitvou uvazovala dost racionalne, ta postava prodelala velkej vyvoj od prvni serie. narozdil od Jona si dokazala priznat realitu, a to, ze Rickona zpatky zivyho nedostanou. takze dojela pro posily jak nejdriv to slo. myslim, ze cekali pripraveny ne nijak zvlast daleko (tak aby to Boltonovi spehove nezjistili) ale nemohli vedet, kdy presne bitva zacne. proste se vecer dohodlo, ze bitva bude druhej den rano, ne ze zacne v 9:00 nebo v 10:30…

22.6.2016 | 1:45:36
ocza

#128 methoz: treba na Dracim Kameni, to by bylo prihodne historicky symbolicke :D

22.6.2016 | 1:47:40
bublinecka

podle některých komentů měla Sansa říct o Petyrovi a armádě … pak by však také musela zmínit, že neví na kolik Malíčkovi může důvěřovat a proč .. pak by se mohlo stát, že by ho Jon hned ze startu zapíchnul a byli by zase nahraní .. a co se týká Sansina mužného těhotenství , tak v seriálu je možné vše ovšem netuším jak by po skoku s hradeb a šíleném útěku lesem a ledovou řekou v sobě nějaké dítě udržela :)

22.6.2016 | 9:33:17
bublinecka

oprava "možného " :)

22.6.2016 | 9:34:20
WhiteWalker

#157 your mother: Tak i v knize jsou to jen pověsti o Rohu zimy(Joramurův roh zimy)…divocí v čele s Mancem ho měli najít (na Pěsti nebo v Mrazoklech, už nevím), buď to tedy nebyl správnej roh (čili nefungoval) nebo ho nepoužil (páč věděl, že by pak otevřel cestu něčemu horšímu ;-) ) a nějaký roh s ním byl upálen, nooo s ním ;-) (asi právě ten co vydávali za Roh zimy)…ten co nalezl Jon u pěsti Prvnícj lidí (spolu s dračím sklem) už tam pak myslím zmiňovaný není…mluvím samozřejmě o knize

#252 WhiteWalker
22.6.2016 | 9:54:27
WhiteWalker

#251 WhiteWalker: asi jsem měl napsát SPOILER ALERT

22.6.2016 | 9:54:55
WhiteWalker

#17 dragon113: A proooč Stannis???? Nechejte ho v seriálu spát…jak už bylo někde psáno je to snad nějaký vrabčák či mistr z Citadely (možný náznak řetězu na krku – i když to může být jen spona k připnutí pláště…jaj spekulace jsou tak krásné)

22.6.2016 | 9:58:06
WhiteWalker

#241 Luciz: Ano nechal tam hodně Divokého ohně ;-) ovšem většina (ne-li všechen) byl použit v bitvě na Černovodě, když Stannis útočí na KL…a přece v seroši o něm Cersei spolu s Tyrionem vědí- nechávají vyrábět pro bitvu, myslím…zase možná Cersei věděla jen o oficiálních skladech DO a ne o těch co se povídalo, že Mad king nechal tajně rozmístit pod celým KL…mnooo necháme se překvapit, ne ;-)

#258 Bhall #279 Luciz
22.6.2016 | 10:04:40
Chupseas

Ahoj pamatujete si ještě scénu s Daenerys v domě neumírajících, kdy kráčela ve své vizi směrem k železnému trůnu? Královo přístaviště vypadalo naprosto zničeně. Nevím jaký konec nás čeká v poslední epizodě této řady, ale vzhledem k tomu, že bude probíhat soud s Cersei, a ona nemá šanci uspět, tak zaručeně to skončí destrukcí královo přístaviště pomocí divokého ohně. https://youtu.be/gulVUWrADCM

22.6.2016 | 10:05:46
WhiteWalker

#235 mr_bungle: Říkalo se to v seriálu i knize, prostě u malých dětí to šlo zastavit (u některých, ne všech) snad pomocí octa či nějaké magie z Ašaje ;-) (Stannis myslím zkoušel na Shireen vše možné – konkrétně jak, se myslím nezmiňovalo)

22.6.2016 | 10:07:17
WhiteWalker

Co očekávat od posledního dílu? To co minule – spoustu cliffhangerů a nic pořádně uzavřeného, Danny se možná začne naloďovat, flashback v Tower of Joy si myslím nedají (i když měli by, páč už to maj kluci D a D u mě na hraně ;-), samozřejmě soud v KL, kde to skončí jak Cersei běží s pochodní někam do podzemí, muhaha ;-) snad nevypustí tu scénu z traileru, kdy asi malí ptáčkové Varyse/Qyburna někoho vehementně bodají či do něj buší pěstičkama ;-) Bran dorazí ke Zdi a z jejího vrcholku bude pozorovat jak se z lesa noří armáda nemrtvých v čele s WW – to bude asi závěrečná scénka i když jak víme maj kuci scénarističtí v oblibě Madr of drágons, žeee a tak tam šoupnou ji na dráčkovi jak letí nad Úzkým mořem směr Westeros a za ní valí flotila lodiček ;-) co bude ve Dvojčatech tak nějak netuším, ale mohli by tam něco vyprodukovat ti kluci bez praporců, teda spíš někoho naporcovat a Ohař by mohl přiložit sekyrku k dílu ;-) aaaaa o zbytku si necháme zdát a necháme se brutááálně překvapit ;-)

#260 tomasgeryk
22.6.2016 | 10:21:36
Bhall

#254 WhiteWalker: Však ano. Pod Baelorovým septem jsou tajné zásoby divokého ohně, o kterých nikdo nevěděl. Cersei se o Aerysově planu pravděpodobně dozvěděla od Jaimieho stejně jako Tyrion. Qyburn to na její žádost nechat své ptáčky prověřit. Při Stanisově útoku byl použit starý a nově vyrobený divoký oheň, který byl uložen přímo ve skladišti v sídle pyromancerů.

22.6.2016 | 10:23:43
Lady Joanna

Mám pocit, že vývoj v KL je celkem jasný. Bude se konat soud, Cersei samozřejmě prohraje, ale s tím svým ironickým úšklebkem prchne s Horou do nějaké skrýše a pak celé septum bouchne předem připraveným výbuchem divokého ohně. Při tom určitě umře Tomen, čili její poslední dítko bude v čudu, jak jí bylo předpovězeno. Nato přijede Jaime, zjistí, že z jeho milované se stal druhý Aerys a zjistí, že úmyslně zabila svojeho syna … a zabije ji, jak zněla věštba. A máme konec :).

22.6.2016 | 12:59:37
tomasgeryk

#257 WhiteWalker: Omlouvám se za příspěvek mimo téma článku, ale nenapadá mě lepší článek, u kterého bych se mohl vyjádřit. Proč mají přezdívku D&D? Vždyť i teď bez předlohy se pořád kvalitativně drží v úzké špičce seriálů. Osobně se mi to taky líbí míň než první 3 série. Ale nadávat PŘEDEM na každou epizodu, aniž by ji ten člověk viděl, to snad může udělat jenom úplný primitiv. Jsou tam nějaké chyby, ale který scénárista pracuje bez chyb, řekněte mi jeden příklad. A to, že všechno nemají podle GRRM snad nemůže vadit vůbec nikomu. Za prvé jeho knihy jsou tak obsáhlé, že by z těch všech postav všichni, co to nečetli měli totální guláš. Si jenom zuste představit, že by to byl seriál bez knižní předlohy, a byla tam každé 2 epizody nová hlavní postava! Takže tam prostě zařadí scény se starými, které nejsou vždy úplně záživné, takže chápu, že některé epizody nemají dobré hodnocení, ale neznám jediný seriál, který by to tak neměl. A taky filmů, které mají pořád jenom zajímavé scény, je jako šafránu, a to (přepočteno na stopáž) má film pořád vyšší rozpočet… Za druhé, GRRM jim prozradil jen pár věcí, takže zákonitě se věci od 5. série musí lišit dost, když to nemají podle čeho udělat.
Proboha, vždyť filmové zpracování Monte Crista s Dépardieuem bylo asi ve 30 % děje odlišné od Dumase, dělá to z toho špatné zpracování??? Spartacus byl taky ve spoustě věcí naprosto prokazatelně historicky nejenom nepřesný, ale vyloženě špatně. A ještě výraznější to bylo u Gladiátora. Znamená to, že jsou to špatné díla??? Nebo jenom potřebují lidi pořád na něco nadávat? Jenom poznámka na závěr, sice je to psané jako reakce na tvůj příspěvek, ale není to (zvlášť to o tom primitivovi) myšleno osobně. Jenom byl tvůj příspěvek takový ten poslední podnět k tomuhle názoru.

#261 patkat
22.6.2016 | 14:35:57
patkat

#260 tomasgeryk: Že by ta přezdívka vycházela z jejich křestních jmen: David Benioff a D. B. Weiss?

#263 tomasgeryk
22.6.2016 | 14:49:23
Vladdo

Takze 6. serie skonci vpádem WW do westerosu to je snad jasne… Jakmile se to rozkrikne nikdo si myslim nebude cekat nebo snad ani nikdo nebude proti nim bojovat.. budou pelasit na zimohrad kde budou prisahat vernost Jonovi takze tim bych sjednotil sever… me nejvic zajima puvod Jona.. nato se tesim nejvic ze vseho a doufam, ze se to dozvime jinak to budou muka..libila by se mi predstava, ze by Jon mohl byt i baratheon.. mozna nerealne, ale kdovi jak nam to vysvetli.. jinak v zaveru serialu necekam moc epic bitvu… tipuju to na Aryu, ze sejme krále WW a zbytek se rozpadne..

22.6.2016 | 14:54:53
tomasgeryk

#261 patkat: To je jasné, ale víš jak to myslím… Neříkám to proti tomuhle výkladu, ale proti rádoby „fanouškovskému“ Dumb and Dumber, které jsem už taky dostkrát četl (i takto vysloveně napsané)

22.6.2016 | 15:09:27
tomasgeryk

A neříkám, že někdo nemůže poukázat na chybu, když není sám schopen vytvořit něco lepšího, to samozřejmě může každý, dělám to taky… Ale je rozdíl mezi poukázáním na chybu a totálně urážlivém příspěvku o někom, kdo něco dokázal (že by ani kanál nevypustil nic horšího). Naštěstí je těch, co umí na chybu poukázat slušně pořád ještě většina, i když ne tak drtivá.

22.6.2016 | 15:13:15
jose8

Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Kit Harington (Jon Snow), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), and Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister) mají všichni podle Deadline dostan novou smlouvu pro 7. sérii, která jim zvýší plat, takže Cersei pravděpodobně přežije.

#266 jose8 #282 Martina13
22.6.2016 | 15:22:28
jose8

#265 jose8: Myslim jen příští epizodu ne celou 7. sérii.

22.6.2016 | 15:23:29
shootx

No Ramsay bojoval venku protoze jak rikali vi ze se diva cely sever takze nemohl zbabele cekat na hrade…Diky tomu ze Sansa nic nerekla nikdo nemel informace o esu v rukavu a Ramsay pocital jen s Johnovou armadou…Ted zalezi jestli Malicek chce jen byt kralem severu nebo jestli Sansu miluje. Uvedomte si ze je to serial omezeny cas a narvali tam vicemene dost scen co potrebovali a udelai to trosku filmove takze to tak nereste. Sam by mohl uz dojit do citadely a sehnat naky uzitecny informace. Nebudu predpovidat co se stane v poslednim dile necham se prekvapit a doufam ze si ten dil uziju :)

#268 methoz
22.6.2016 | 16:08:21
methoz

#267 shootx: Baeliš nezná malých cílů, takže asi tak…

22.6.2016 | 18:05:43
villain8156

#38 Kvitovka: na to čekám už od 4 řady :)

22.6.2016 | 20:55:11
mr_bungle

Fotografie k desáté epizodě: http://www.farfarawaysite.com/…/gallery.htm

22.6.2016 | 22:15:54
methoz

U „konkurence“ psali, že Sansa by mohla bejt těhotná s psím žrádlem… Snad neni… Nicméně, kdyby jo, co by se změnilo jako? :D

#272 dominikvtipil #274 mr_bungle
23.6.2016 | 10:56:12
dominikvtipil

#271 methoz: No co by se změnilo ? Asi to že by rod Boltonů dále pokračoval a hromada dalších věcí :D

23.6.2016 | 11:17:56
Rumek

Tak nějak mám pocit, že v posledním díle bude od všeho kousek a zůstane to dramaticky otevřeno, snad alespoň něco dotáhnou do konce. Nejvíce se těším na Sama a Citadelu, návrat Aryi, Branna a co vymyslí Bratrstvo s Ohařem. Myslím, že poslední záběr sezóny bude záběr na Nočního krále jak velí k útoku na zeď.

23.6.2016 | 12:13:12
mr_bungle

#271 methoz: Taky si myslím, že není. Kdyby o jejím těhotenství Ramsay věděl (jsem tvou součástí), tak už by to na ní bylo vidět. Spíš tím myslel, že ji změnil, naučil ji být krutá.

#275 Lady Joanna
23.6.2016 | 13:11:59
Lady Joanna

#274 mr_bungle: Přesně tak. Jde jen o další spekulace, ale tyhle zůstanou jenom spekulacemi, aby se mělo o čem mluvit, než začne nová sezóna. Nesedělo by to do děje a hlavně vývoje té postavy. Když se ze slaboučké brečící manipulovatelné a zneužívané holčičky konečně stala „drsná hrdinka“ co se o sebe dokáže postarat, tak z ní hned vzápětí neudělají šišlající maminu rozplývající se nad dítětem. Na jednom webu to dobře rozebrali, snad nic neporuším, když hodím odkaz (pokud ano, tak se omlouvám): https://www.inverse.com/…e-of-thrones

23.6.2016 | 13:49:02
Larynia

Na Sansu bych tak mocně nenadávala. Jak už bylo řečeno, netušila, jestli Malíček opravdu přijede a jestli se nepřidá k Boltonům. Jona varovala před Ramsayem a Jon udělal přesně opak. Kdyby počkal a nechal protivníka, aby zaútočil první podle plánu, tak by to Malíček stihnul i s rytířema, který by se jim dostali do zad a sevřeli je mezi sebe. Jasně, že o nich nevěděli, ale takhle udělali tu nejhorší věc, co mohli. A Rickon? Celou tu scénu jsem si opakovala: Kličkuj! Kličkuj! Proč sakra ani trochu nekličkuješ?? Malíček mohl tu armádu asi celkem v pohodě dovést na sever, zvlášť jestli na potkání vykládal, že jede na pomoc Boltonům a pohlídal si, aby nikdo neposílal havrany. Kdyby tvrdil, že nechce, aby se Jon náhodou nedozvěděl o tomhle cliffhangeru, odchycením havranů, tak to mohlo dobře fungovat. A ohledně Malíčkovy lásky mám rozporuplné pocity, přeci jen s klidem provdal Sansu za Ramseye. Navzdory tomu, co jí tvrdil musel na 100% vědět, jakej je to zvrhlík.

#283 E
24.6.2016 | 0:58:24
Simplo

Malíček rozhodně věděl, co je Ramsay zač… Rickon rozhodně mohl kličkovat, to by snad napadlo každého… to nepochopím… stejně tak měl Wun Wun mít nějaký kyj nebo kmen… s holýma rukama jít do bitvy? A jak máchal nad těma oštěpama, když je obklíčili? To bylo až i trochu trapné…

24.6.2016 | 16:51:30
Simplo

To že by mohla být Sansa zbouchnutá od Ramsayho si myslím, že není úplně mimo… Vlastně by to bylo celkem zajímavý a hlavně její pomsta nakonec vypadala docela jednoduše. Rozhodně si svojí pomstu na Ramsaym zasloužila, ale přišlo mi to až moc růžový, určitě to bude ještě nějak doznívat…Sansa je podle mě nejvíc šikanovaná postava seriálu a rozhodně ještě nebude mít klid, ještě si zažije… a s Malíčkem? Asi tam bude nějaká zajímavá domluva možná ohledně svatby nebo pod… Daenarys toho už moc nestihne, typuju, že díl bude končit, jak odplouvá… nejspíš nejdřív získají Slaný trůn pro Jaru, tím dostane další lodě a vypluje si pro svůj Železný trůn… ale to typuju až na další sérii… Každopádně uvidíme cestu Aryi a každopádně se pohne i děj s Brandonem. Cersei dostane další trest a nejspíš se do toho zatáhnou i další postavy… WW tipuju, že na konci dílu budou u zdi… V příští sérii typuju, že se bude děj motat hlavně kolem WW…

24.6.2016 | 17:03:53
Luciz

#254 WhiteWalker: No ale tyto nálože jsou tajné ne? A jsou všude pod městem jsem myslela.To co použil Tyrion se vyráběly nově, tak jsem to pochopila…

24.6.2016 | 23:09:04
Czert82

Vzhledem k tomu, že další veliký záporák po Joffreym vzal za své (Ramsay) tak to bude chtít najít dalšího zlouna, což vidím na velitele WW. Cersei se nepočítá, to je mrcha celou dobu a myslím si že všechny ptáčky vrabčíčky vyhodí do luftu v septu divokym ohnem a nedivil bych se kdyby jí to nevyslo jak by chtěla a zarval i Tommen.

25.6.2016 | 11:14:19
Martina13

Spoiler jako prase už v názvu :-)

http://filmkult.refresher.cz/…nou-postavou

#284 Pouty
26.6.2016 | 15:27:46
Martina13

#265 jose8: já myslím, že tam psali, že všechny hlavní dostanou přidáno, ale ne všechny se zvýšení platu dožijí. Takže…zase víme prd.

26.6.2016 | 15:34:18
E

#276 Larynia: Kličkuj, kličkuj, vykrůcaj… A vůbec pro všechny, kteří neustále prudí o tom, že měl Rickon kličkovat: Kolik mu je v seriálu let? 12 – 14? Vyděšenej kluk, kterého Ramsay držel nějakou dobu pod zámkem. Pravděpodobně mu vyhrožoval a Rickon asi dost dobře věděl, že ho zabije. Chtěla bych vidět vás, jak přemýšlíte nad taktikou a nějakým promyšleným kličkováním, kdyby vám za zády svištěly šípy. Chtěli byste být pryč co nejrychleji, nebo byste se zdržovali skokem doprava, skokem doleva a promýšleli to tak, abyste nedělali mechanické a opakující se úskoky, které by Ramsaymu práci nijak neztížili? Navíc je takový běh vyčerpávající a mnohem pomalejší. Já osobně bych nepřemýšlela. Vzala bych čáru a snažila se co nejrychleji dostat od něj. A nemyslete si, že kdyby kličkoval, že by ho Ramsay nezabil…

26.6.2016 | 16:58:11
Pouty

#281 Martina13: Achjo, aspoň se podívám na datum článku a o čem vůbec je ;) Týká se to 5.dílu, kde opravdu měl hlavní roli :)

26.6.2016 | 18:10:42
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama