The Last of Us
88/100 - 122×

The Last of Us

Rozvedený a svobodný otec Joel, jenž je pašerákem s temnou a tragickou minulostí, má za úkol propašovat 14letou dívku jménem Ellie přes postapokalyptické Spojené státy. Oba se snaží přežít v dystopickém světě, který byl zpustošen vypuknutím smrtící choroby, která mění lidi na vražedné příšery.

USA | 2023 | Pauza
vysílání
2 sezóny | HBO | 50 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Hororový
hrají
Ashley Johnson (Anna), Nick Offerman (Bill), Scott Shepherd (David), Murray Bartlett (Frank), Bella Ramsey (Ellie Williams), Lamar Johnson (Henry Burrell), Troy Baker (James), Pedro Pascal (Joel Miller), Melanie Lynskey (Kathleen Coghlan), Rutina Wesley (Maria Miller), Merle Dandridge (Marlene), Jeffrey Pierce (Perry), Storm Reid (Riley Abel), Keivonn Woodard (Sam Burrell), Nico Parker (Sarah Miller)

Nick Offerman se vyjádřil k rozpolceným reakcím na třetí díl

Nick Offerman se vyjádřil k rozpolceným reakcím na třetí díl

Herec ze seriálu The Last of Us Nick Offerman, který si zahrál Billa, obhajoval třetí díl před kritikou, která se na seriál snesla v souvislosti se špatnými recenzemi.

10 6
15.2.2023

Nick Offerman hájí třetí díl seriálu The Last of Us před homofobními výpady fanoušků. Ačkoli se The Last of Us z velké části soustředí na Joela a Ellie, kteří cestují napříč Spojenými státy, třetí epizoda se od nich odklonila a zaměřila se na milostný příběh Offermanova Billa a Franka (Murray Bartlett). Ti dva si užívají dlouholetou lásku trvající téměř dvě desetiletí, stárnou a nakonec se dohodnou, že spolu i odejdou. Poté, co se Offerman stal terčem útoků bigotních uživatelů Twitteru, odpověděl jednomu člověku, aby dal jasně najevo, že do třetího dílu šel právě v reakci na homofobii.

Kamaráde, tvoje ignorance a nenávist je přesně ten důvod, proč vytváříme příběhy, jako je tento.

Navzdory všeobecnému uznání se na třetí díl zaměřila kampaň recenzentů kvůli různým homofobním komentářům, což vedlo k Offermanově ostré obhajobě. Po Offermanově odpovědi původní autor příspěvku nakonec svůj účet smazal.

Foto: HBO Max

Příběh třetího dílu sklidil obrovskou chválu za ztvárnění ideální LGBTQ+ romance uprostřed apokalyptické pustiny, ale šlo o víc než jen o gay lásku na konci světa. The Last of Us se jako série vždy soustředila spíše na lidský prvek zombie apokalypsy než na nakažené. Vzhledem k tomu, že vše, co je o The Last of Us od HBO známo, naznačuje, že se vydá seriál stejnou cestou, byl třetí díl pro dosažení tohoto cíle nezbytný.

Diskuze /47

strike

Jen mě mrzí, že debilové co se nemůžou přenést přes vztah dvou mužů, zastiňují lidi kteří na epizodu mají leč subjektivní avšak stále validní kritiku. Například, že epizoda byla prachsprostým fillerem v již dost omezeném časovém pressu který seriál devíti epizodami získal. Kvalitní drama? To určitě ano, nicméně je třeba brát v potaz hlas diváků, kteří se cítí „podvedeni“ tím, že na místo budování hlavních a aktuálních postav pro účely děje seriálu jakožto celku, dostali hodinu která nemá na děj v širokém měřítku vůbec žádný vliv. Epizoda nepřivedla nic nového v rámci loru, přičemž by se právě zde nabízelo více prozkoumat zlejší živly mezi přeživšíma, vedených třeba právě Davidem, se kterým se v seriálu určitě brzy setkáme.

#8 Zilwicky #9 Nikolperse #25 Orchoose
15.2.2023 | 23:01:51
PecaCZE

Lesbický scény nikomu vadit nebudou, naopak budou zklamaný že nebyly odvážnější nebo jich nebylo víc, to je jasný.

#8 Zilwicky
15.2.2023 | 23:53:51
Decado23

Je úplně buřt, jak se měl kdo rád. Souhlas s tím, že odbočka zbytečná s nudna. Prostě mi tam pomalé tempo nesedelo. Začátek a konec s Joelem a Ellie super.

16.2.2023 | 4:50:53
paulus79

Ja len poznamocku k tomuto…v robote sme sa na túto tému bavili a zo šiestich ľudí,piatim je odporné pozerať sa na bozkávajúcich chlapov, buď odvracali hlavy alebo to pretáčali, či si zanadavali… jednému to nevadilo…dokonca dvom ženám to vadilo hádam najviac… takže neviem, prečo sa toľko buzici sťažujú, že je ľuďom nepríjemné sa na nich pozerať…a ešte na nás útočia, akí sme homofóbovia, pričom nám teplí vôbec nevadia, naopak,doprajeme im aj lásku,aj šťastie,len to väčšina proste nechce vidieť…jakmile si chlapi idú dať francuzáka, začína to byť odporné… nič viac v tom neni

#9 Nikolperse #30 Orchoose
16.2.2023 | 8:07:35
Warriorn

Osobně jsem to úplně vidět nepotřeboval, ale nebylo to vyloženě, co mi vadilo. Seriál je prakticky mini série a měl by se zaměřit na důležitější postavy a příběhy a ne sem jen praštit výplňový díl, který byl ve výsledku skoro k ničemu.

16.2.2023 | 8:52:31
southpole

myslim si kazdy moze mat nato svoj nazor a nikomu nemusi tlacit ten jeho…

16.2.2023 | 9:45:38
Bublaninamorava

Díl dobrej, příběh chápu a zpracovaný byl pěkně, filmařsky mi tam nic nevadilo, jen za mě osobně jsem měl také pocit, že některé ty scény si mohli tedy odpustit…

16.2.2023 | 10:11:09
Zilwicky

#2 PecaCZE: S Bellou Ramsey? To asi neee :D Ale toto je typický whataboutizmus. Namiesto toho aby si daako obhájil ich rozhodnutie tak otočíš diskusiu na niečo úplne iné.
#1 strike: Plne súhlasím

#9 Nikolperse #33 Zilwicky
16.2.2023 | 10:48:55
Nikolperse

#1 strike: Nikomu nevadí kritika typu ten diel bol „hromada nudy“, len táto kritika je v tieni malej ale veľmi hlučnej skupiny ktorá útočí na LGBT komunitu. Áno niektoré tie scény tam byť nemuseli, áno diel mohol byť o niečo kratší, to nikto nepopiera.

#4 paulus79: Mne ako osobe, ktorá je na holky (áno som lesba a nerobí mi problém to priznať), nikdy nerobí problém názor ľudí ktorý sa negatívne vyjadrujú na adresu LGBT, robí mi problém tá ich falošnosť. Ešte som nevidela nikoho kto by mi dokázal s čistým svedomím a bez problémov odprisahať že mu bozk alebo sexuálne aktivity, medzi dvoma ženami vadia a nikdy by sa na to nepozrel keby mal príležitosť.

#8 Zilwicky: Chápem že Bella ti do tej role veľmi nepasuje, ale reálne môžeš priznať čo proti nej máš? Škaredá nie je, hrať vie, tak by ma celkom zaujímalo aký s ňou máš problém.

#12 Zilwicky
16.2.2023 | 16:05:24
Dryx cz

Musel jsem díl přeskočit kvůli synovi.. opravdu jsem neměl potřebu vysvětlovat co to tam dělají dva chlapy

#11 Nikolperse #23 Orchoose
16.2.2023 | 16:32:25
Nikolperse

#10 Dryx cz: S koľko ročným synom?

16.2.2023 | 16:35:47
Zilwicky

#9 Nikolperse: Prečo by som s ňou mal mat problem preboha? Nepochopím tento prístup nikdy…
Keby do role Joela dali DiCapria tiez by som z toho nebol nadšený. Ono je síce pekné sa tváriť ze „vsak dobry herec zvládne hocijakú rolu“ ale realita je proste inde. Nepasuje mi tam, bodka. To je celé.

#13 Nikolperse
16.2.2023 | 16:40:52
Nikolperse

#12 Zilwicky: Dobre ale prečo ti tam nepasuje? Ktorú inú herečku by si si vedel predstaviť miesto nej?

#17 Zilwicky
16.2.2023 | 16:45:33
Oveckoun

Mě dostává, že jestli jsou lidi nasraní z tohohle, tak kvůli příběhu druhé hry už asi regulérně vypuknou občanské nepokoje :D Respekt k herečce, která se uvolí hrát Abby, protože takový internetový lynč tu ještě nebyl.

#16 Nikolperse #17 Zilwicky
16.2.2023 | 17:00:19
coldfirecze

Když dělám seriál podle hry, tak se držím děje.. Naprostá, zbytečná, NUDNÁ epizoda úplně o ničem..

#18 Oveckoun
16.2.2023 | 17:04:52
Nikolperse

#14 Oveckoun: Vo svete Last of Us nie sú kladné a záporné postavy a frakcie, sú len postavy a frakcie. Kým si to diváci neuvedomia tak bude problém vždy a to bez ohľadu na hercov, postavy a scenár.

#19 Oveckoun
16.2.2023 | 17:04:59
Zilwicky

#13 Nikolperse: Pretože mi tam nepasuje :D Panebože, je to subjektívny dojem, pocit, nazvi to ako chceš, nešiel som kvôli tomu za psychológom aby som to zistil.
Nerobil som si prehlaď, tak moc ma to fakt nesere a úprimne neviem na co by to bolo dobré. Ale nech mi nikto nevraví že amíci nemajú aspoň jednu herečku ktorá by sa tam vizuálne hodila viac a súčasne vedela aj dobre hrať. Ale tak milá slečna Ramsey prehlásila že je nonbinary a bolo.

#14 Oveckoun: Závisí od toho ako to spravia, ono ten nápad bol veľmi dobrý a odvážny ale to spracovanie nebolo najlepšie.

Ak nájdu nejakú sympatickú herečku pre Abby, ukážu trosku jej origin pred tým ako pošle Joela kadeľahšie, plus to nespravia tak zbytočne brutálne tak si myslím ze by to mohlo byt ok. Ale bude to ťažké tak či onak :)

#19 Oveckoun #20 Nikolperse
16.2.2023 | 17:10:12
Oveckoun

#15 coldfirecze: Takže ty vlastně říkáš, že by měl být seriál o tom, jak půlku epizody lootují věci, zabíjí nepřátele, umírají a nahrávají starší save, Popřípadě nemluvně stojí u dopisů a na pozadí jede text… Pak bude posunutí příběhu a TO celé furt dokola? Chlape, to je úžasná myšlenka. Ještě by do toho měli přidat pauzu, fotomód a bugy. Jako že by třeba z ničeho nic jedna postava T pózovala nebo běžela do zdi. Úžasný nápad. ÚŽASNÝ! :D

#28 Zilwicky
16.2.2023 | 17:17:11
Oveckoun

#16 Nikolperse:
#17 Zilwicky: Ale já vím. Já ty hry znám. Nevychvaluju je do nebe, ale jedničku respektuji. Dvojku moc ne. I když téma kruhu nenávisti je fajn. Game of Thrones to má stejně. Jenomže klasický divák, jen konzumující a nepřemýšlející tohle prostě neocení nikdy. Může se udělat sebelepší scéna a po konci závěrečných titulků se už budou smát dalšímu sitcomu, co si pustí potom.

16.2.2023 | 17:23:08
Nikolperse

#17 Zilwicky: Takže tebe vadí ako cíti a berie samú seba? No síce dosť prízemný dôvod na odpor voči osobe ktorú nikdy nestretneš a ani jej nelezieš do postele, ale ok beriem. Že uvedieš nejaký vážny dôvod som ani nečakala.

#21 Zilwicky
16.2.2023 | 17:23:28
Zilwicky

#20 Nikolperse: Ja uz fakt neviem ako to napísať lepšie aby si to pochopila ale uz je mi to jedno. Mysli si co chceš.

#22 Nikolperse
16.2.2023 | 17:27:56
Nikolperse

#21 Zilwicky: „Ale tak milá slečna Ramsey prehlásila že je nonbinary a bolo.“

Touto vetou si toho povedal a napísal dosť. V podstate si napísal že kým to nevyhlásila nemal si s ňou problém a ani odpor proti nej.

Malá otázka keby tvoje deti alebo vnúčatá vyhlásili že sú nonbinary začal by si cítiť odpor aj proti nim alebo by nastúpila falošnosť a zrazu by ti to nevadilo?

#26 Zilwicky
16.2.2023 | 17:37:55
Orchoose

#10 Dryx cz: To bylo velice intelignetni, jete by jste o tom meli rozhovor v klidu domova, takhle to bude prekvapeni a muzete to resit treba v obchode. Nekteri lidi by nemeli mit deti a tim myslim vecinu lidi :D

16.2.2023 | 17:41:52
Tony-Z

„Kamaráde, tvoje ignorance a nenávist je přesně ten důvod, proč vytváříme příběhy, jako je tento.“

No, tak alespoň, že to přizná a nehraje na nějaký fráze o rovnosti, rozmanitosti a respektu. Je vlastně osvěžující, slyšet to takhle na rovinu.

16.2.2023 | 17:45:07
Orchoose

#1 strike: Zadnou validni kritiku jsem neslysel jednina kritika co jsme slysel je od homofobnich mentalne zakrnelych idiotu a pak nekolik hloupych lidi jako jsi ty kteri si mysli ze tv show je to same jako hra, nechapou ze herni mechaniky se neprenasi do show dobre. Napadlo te taky, ze nektere veci ktere nezmeni celkovy pribeh zmenili zamerne aby i lidi co hrali hru (coz bude podstatna cast divaku) meli neco noveho. Podvedli??? HAhaaa kolik platis HBO ze te podvedli ty nulo :D The entitlement on these kids lol.

16.2.2023 | 17:49:28
Zilwicky

#22 Nikolperse: Ehm.. druha cast bola odpoveď na tvoju druhu otázku
„Ktorú inú herečku by si si vedel predstaviť miesto nej?“ Čiže hentým som narážal na to ze ju (podla mna) vybrali hlavne kvôli tomu. Jednak aby sa splnili kvóty a jednak aby bola nejaká ta kontroverzia okolo toho == free marketing :)

Nech sa herci a herečky identifikuju ako chcú v osobnom živote, to je mi fuk. Napríklad herečka čo hrá Rhaenyru v House of Dragon je tiež nonbinary či čo ale do danej role sa podľa mňa veľmi hodí a hrá to dobre.

#27 Nikolperse
16.2.2023 | 17:51:20
Nikolperse

#26 Zilwicky: A nastupuje to čo som čakala, falošnosť.

#28 Zilwicky
16.2.2023 | 17:56:05
Zilwicky

#27 Nikolperse: Okej u teba to oficiálne vzdávam :)

#18 Oveckoun: Napíše že sa to má držat deja hry a ty mu na to odpovieš toto.. bugy, lootovanie, fotomod to fakt netvorí dej.
A tuto to mali obzvlášť jednoduché, hra je prakticky interaktívny film/seriál. Stačí vyhodiť tie čisto „gamerske“ časti, dotvoriť svet (co sa im podarilo dobre, hlavne v prvej epizóde) trosku viac rozviesť niektoré postavy a je vybavené. A veľa z toho spravili a spravili to dobre.

#29 Nikolperse #32 PecaCZE
16.2.2023 | 17:58:56
Nikolperse

#28 Zilwicky: Nemusíš to vzdať, stačí keď priznáš že mám pravdu. :)

Bella Ramsey o sebe vyhlásila že je nonbinary dávno potom čo bola obsadená do role Ellie ale zároveň to bolo niekoľko dní pred premiérov prvej časti seriálu Last of Us, takže to krásne sedí do toho že s ňou máš kvôli tomu problém.

Ak vieš o tom že to o sebe priznala pred januárom tohto roku, tak mi pokojne napíš na ktorej stránke to priznanie nájdem.

#31 Zilwicky #32 PecaCZE
16.2.2023 | 18:03:14
Orchoose

Ja prisaham kdyby tady byl test ze musis mit IQ pres 90 abys tu mohl plat komenty jako na CSFD, tak je tu o 99% komentu min. Jasne, ze kdyz tu muze psat kazdy Lojza a Pepa z depa, kazda u pasu pracujici nula ktera v zivote nic nedokazala + vsichni slovensti vydlaci kterym couha slama z bot…
#4 paulus79: Ja a moje jiste diverzni skupina pratel v praci jsme to zhodnotili a mame prekvapive stejny nazor, to musi znamenat ze mame pravdu.

#31 Zilwicky
16.2.2023 | 18:05:01
Zilwicky

#29 Nikolperse: „Nemusíš to vzdať, stačí keď priznáš že mám pravdu.“ O nic iné ti nejde, len ty máš pravdu všetci ostatný su mimo.
„niekoľko dní pred premiérov prvej časti“ – jop, úplná náhoda. Nič s marketingom to nemá :)
Opakujem po miliónty krát – nemám s ňou problém, len mi do danej role nepasuje. Ak to stale nechápeš tak bud trollis alebo sa uz nevieš vyhrabať z tej diery co si si vyhrabala.

#30 Orchoose: Ty by si bol prvý ktorý by cez ten test neprešiel takže som za :)

16.2.2023 | 18:14:34
PecaCZE

#29 Nikolperse:
#28 Zilwicky: Podle mě Bella je docela ošklivá když to zmiňuješ, jinak bych to asi nenapsal. A lesbo scény s ní by se líbili tak pedofilům, protože vypadá mladší. A myslím si že jednoduchá odpověď, nesedí mi tam mi naprosto stačí, protože to má spousta lidí stejně. Já to nějak neřeším, protože se mi seriál líbí a to že je Bella nonbinary jsem se buď dozvěděl teď nebo jsem to zapomněl. Kdyby mi moje děti řekli, že jsou nonbinary, tak bych ihned vyhledal psychologickou pomoc, protože je to nemoc. Je to nesmysl z hlediska vědy, jako bych řekl že se identifikuju jako delfín. Nehodlám se o tom bavit.

#33 Zilwicky
16.2.2023 | 18:40:48
Zilwicky

#32 PecaCZE: „A lesbo scény s ní by se líbili tak pedofilům, protože vypadá mladší.“ A jo to si takto myslel, tak to potom beriem späť čo som povedal tuto #8 Zilwicky: :)
Inak súhlasím.

16.2.2023 | 18:59:46
Sctyri

Ať to bylo natočený dobře jak chtělo, takovýto díl nepotřebuji vidět znovu, je mimo a obešel bych se bez něj v kontextu seriálu. Odsaď pocaď, něco mohli zkrátit nebo zobrazit minimalističtěji. Je mi odporné dívat se na dva fousatý dědky co po sobě lezou v posteli. Pokud jak spousta lidí tvrdí je to nejlepší díl The Last of Us a není o Joelovi a Elie, tak je dle mě něco špatně a tvůrci mají problém. Jinak mně třeba vadilo, že nesmyslně rychle ustřihli tu scénu s přepadením objektu. Ta mohla být velice napínavá, ale vychytralý chlápek co takto přežívá, tupě naběhne nekrytý proti přesile doprostřed ulice achjo… Každopádně jsem pokrytec a už se těším na lesbičky :D!

16.2.2023 | 19:24:58
percival2

Hehe. A to, že by bez těchto scén neměl seriál nárok na žádnou z udělovaných cen a tím pádem by byl hůř prodejný, to s tím vůbec nesouvisí…

17.2.2023 | 8:10:42
RagnarokCzD

Na tý epizodě byla spousta věcí špatně… velice špatně… a dokonce naprosto špatně… absence hlavních postav, stupidní dialogy, zmatený posuny v čase, zjevná toxicita zobrazenýho vztahu, a samozřejmě ta sebevražda která na tom všem byla asi nejhorší… a přesto to jediný co lidem vadí je to že dva vousatý chlapi ve středních letech se tam líbali. O_o

#38 Zilwicky
17.2.2023 | 8:14:11
Ratemus

Dlouho jsem neviděl tak hezky emotivní a romantický film nebo seriál, vztaženo na tento díl. Výborný díl… dojímá mě jak se to všech dotýká, vtipné

17.2.2023 | 8:42:41
Zilwicky

#36 RagnarokCzD: Myslím že väčšine ľudí skôr vadí to že to bol proste filler ktorý nijako neposunul dej dopredu, rozhodnie nie dost na to aký bol dlhý.
No a potom je tu pomerne veľká skupinka ľudí ktorý sa rozhodli že každému komu sa diel nepáči tak musí byt automaticky homofob lebo zhodou okolnosti (nie náhodou) bol tento filler aj LGBT agitkou.

17.2.2023 | 8:58:04
FaithZombie

Přiznám se, že hru jsem nehrála, ale nebyl Bill gay už tam? :-D

#40 BuuxXxa
17.2.2023 | 9:09:19
BuuxXxa

#39 FaithZombie: Jeho sexualita sa v hre nikde neriesila, Franka nasli obeseneho lebo bol kusnuty v dome na druhej strane Billovho mesta kam sa Bill neodvazil, nechcel riskovat zbytocny stret z nakazenymi. Nasli List od Franka kde pise, ze nenavidi Billa za tento sposob zivota a ze zivot hoc aj v apokalypse by mal byt iny a preto odisiel

17.2.2023 | 9:32:58
Jonner

.Ani poslat ho do prdele člověk nemůže. Bral by to asi jako pokus o usmíření.

17.2.2023 | 10:06:18
Lostland

Problém byl hlavně v tom, že takový díl sem prostě nepatřil, vzhledem k celkovému počtu dílů. Nemám nic proti rozvinutí dějových linek hlavních postav, docela by mě zajímal příběh všech hlavních postav, ale bud měl mít seriál víc dílů nebo si tohle prostě měli nechat do případného spin offu, věřím že úspěch hlavního serialu by mu dal zelenou.. A mě jako fanouškovi hry prostě chyběla interakce Billa a Ellie. To že dneska musí být v každým seriálu nuceně LGBT vsuvka s tím už nic neuděláme, někomu to vadí víc někomu míň.. Bylo jasné, že třetí díl vzbudí velké emoce, ale nechápu to útočení,nutit někomu svůj názor, nebo si nechat vnutit něčí jiný, chce to zdravý respekt k odlišnému názoru

17.2.2023 | 10:08:43
malinka-prasivka

čekala jsem v tom dílu trochu víc akce,ale nevadilo mi jinak,že tam byli dva mužský ,kteří tam tvořili pár :)

17.2.2023 | 20:12:37
Jack1947

Je si vůbec ofrman jistej že není tak trochu homouš?? :O -.-

Jinak blbej a zbytečnej díl, na jinak ± obstojným seroši. Ano byly by zajímavější ty pasti než dva dědci, co do 50 let drželi celibát :D

18.2.2023 | 5:42:59
Jack1947

CO si budem povídat, Emeéérika EXpanduje nebo outsourcuje – Hlavní Postavy nejsou američtí herci, nehodí se moc do těch rolí ! ( Ellie s downovým syndromem , jn, obřas i vadí tak trochu vizáž) Upravený děj aby tam hezky se promítla dnešní agitka že…

To jsem ± schopen přejít byl by rozdíl kdyby seriál vznikl hned po hře nebo 5–6let zpátky,nicméně to je realita dneska. Podle mě konec, první řady asi nebude tak emocionální, vždyt násilí a krev se tady dávkuje hodně pomalu a málo – Hra byla celkem brutální odzačátku PLOT ARMOUR je tady dost znát.

18.2.2023 | 5:50:36
Hemenex

I při odhlédnutí od opravdu nechutné homolinky stál díl za prd. Nic se tam nedělo, protože romance dvou bukvic zabrala velkou většinu dílu. Celkově je ten seriál úplně průměrný, žádná bomba. Dva teplí staříci to zachrání leda tak pro LGBTQ+ menšinu.

18.2.2023 | 9:53:07
Jack1947

O to více je zvláštní že scénárista je autor hry Neil Druckmann příjde mi jako by si pknil sny které, ve hře nikdy neměl možnost zrealizovat.

19.2.2023 | 11:59:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

Novinky z uplynulých dní. Co všechno víme o natáčení druhé série?

Novinky z uplynulých dní. Co všechno víme o natáčení druhé série?

Za poslední měsíc se toho u seriálu The Last of Us stalo až příliš. Se začátkem natáčení v Britské Kolumbii vypluly na povrch informace o castingu, které nešlo udržet na uzdě. Kdo byl obsazen do roli Abby a uvídíme znovu Billa s Frankem?

Reklama

Hry

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny herců

Momentka

Momentka

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama