Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Tvůrce mluví o překvapivých událostech z konce série

Tvůrce mluví o překvapivých událostech z konce série

Dnes jsme se dočkali posledního dílu šesté řady, ve kterém se událo opět spoustu věcí. Přečtěte si, co na ně říká hlavní tvůrce Marc Guggenheim.

15 0
18.5.2018

Ještě před posledním dílem šesté série bylo oznámeno, že se v sedmé řadě nebudeme setkávat s hercem Paulem Blackthornem, a proto jsme očekávali, že zemře v letošním finále Life Sentence. Nakonec se tak skutečně stalo, a proto už nyní nebudeme vídat postavu, která tu byla už od prvního dílu první série.

Finále však obsahoval hned několik překvapení, ke kterým se vyjádřil tvůrce Marc Guggenheim. Nejdříve promluvil o samotném důvodu Quentinova odchodu: „Bylo to těžké rozhodnutí, bude nám chybět, ale vždycky jsme si říkali, že v našem seriálu není nikdo v bezpečí. Už od první série jsme ve finále nezabili žádnou hlavní postavu, ale nakonec jsme se pro toto rozhodli kvůli dvěma důvodům. Cítili jsme, že už nějak musíme zakončit Lanceův příběh. Když však takto někoho zabijeme, tak si říkáme, proč to uděláme. A to je ten druhý důvod, chtěli jsme, aby Laurel měla v sedmé řadě nějaký příběh. A právě Lanceova smrt ten příběh vytvoří.“

Oliver Queen se poprvé ocitl ve vězení. Co tímto tvůrci vlastně zamýšleli? „Když jsme se dostali takto daleko, seriál už má za sebou šest let, tak jsme přemýšleli o jiném stylu vyprávění. Mohli jste to vidět na konci, dočkali jsme se epizody o Diazovi a dílu, ve kterém měl Oliver halucinace. Potřebovali jsme něco, co otřese celým seriálem. K tomu posloužil Oliverův odchod do vězení a odhalení veřejnosti, že je Green Arrow. To jsou věci, které jsou již nevratné. Zároveň si uvědomujeme, že stojí v čele komiksového světa na CW, Arrow je totiž jeho první seriál, a proto jsme chtěli jako první udělat něco, co ostatní seriály z tohoto vesmíru ještě neudělaly – odhalit totožnost hlavního hrdiny světu,“ řekl tvůrce seriálu.

Mnozí byli určitě překvapeni tím, že letošní hlavní padouch, Ricardo Diaz, přežil. Co pro něj mají tvůrci v plánu dál? „Napadlo nás, že bychom jednou mohli mít padoucha, který není na konci doveden před spravedlnost. Fascinovala nás myšlenka, že Diaz bude stále tam někde venku, kde však už nemá svou říši. Zároveň bude součástí dalšího Laurelina příběhu, protože přeci on může za Lanceovu smrt,“ prozradil tvůrce o letošním padouchovi.

Ve finále byli zmíněni Lovci s dlouhými luky (Longbow Hunters), kterých jsme se nakonec nedočkali. Můžeme se na ně tedy těšit? „Nebudu nic prozrazovat, ale byli bychom hlupáci, kdybychom zmínili něco takového, a nakonec to nerealizovali,“ řekl Guggenheim.

Nakonec se tvůrce vyjádřil k tomu, kdy se Oliver dostane z vězení a zda se dočkáme typického časového skoku: „Když řeknu, že se Oliver jednoho dne dostane z vězení, tak tím v podstatě nic neprozradím. Otázkou však bude, kdy na sebe opět nasadí kapuci, protože toho bude muset pochopitelně nechat. A jak už bývá zvykem, tak se dočkáme klasického několikaměsíčního časového skoku mezi sériemi.“

Jak se vám líbilo letošní finále? Co vás nejvíce překvapilo?

Zdroj článku: EW; Foto: CW

Diskuze /37

Jackob32

Jsem rád, že se jim podařilo ty nepřátelské organizace rozvinout a není to tak jako dřív, že by na konci serie všichni padouši byli ve vězení nebo mrtví.

Ten konec byl celkem zajímavej, i když to neni natočený tak dobře jako první nebo druhá serie.

Obávám se ale, že hned v prvním díle příští serie se dostane z vězení aby mohl zase zachranovat měssto.

18.5.2018 | 16:41:16
Fifipek

Asi nejlepší díl celé řady, kterou však celkově hodnotím jako hodně slabou. Arrow bohužel už neví kam směřovat poměrně dlouhou dobu, akční scény mi přijdou čím dál víc slabší a samoúčelné, postavy se chovají často nelogicky někdy až idiotsky…Možná by nebylo od věci, aby k tomu pustili někoho jiného, kdo by přišel s nějakým opravdu dobrým nápadem a ne furt jen omílat to samé dokola. Já jsem rád za Katie, která je jako BS výborná, ty zápornější role jí prostě sedí. V tomto díle potěšil příchod Sary :)

18.5.2018 | 16:56:29
Lex Luthor

Ehm Arrow není první seriál kde se Oliver Queen odhalil, jako Green Arrow to všichni zapomněli na Smallville tam se to stalo taky s tím rozdílem, že zato nešel do vězení.

#4 Harmasan #5 Harmasan #12 Xavik
18.5.2018 | 17:22:00
Harmasan

#3 Lex Luthor: To sice nešel, ale chtěli ho tam dostat :D

18.5.2018 | 19:18:16
Harmasan

#3 Lex Luthor: A navíc Clark změnil čas pomocí prstenu Legie, takže se to vlastně nestalo. Tudíž ne, Arrow je první seriál, kde se hlavní hrdina odhalí.

#6 Lennis
18.5.2018 | 19:19:10
Lennis

#5 Harmasan: Clark změnil časovou osu, když byl odhalen on, ale Oliver? Nemyslím, i když uznávám, že poslední série Smallville měla dost nepřesností.

#8 Harmasan
18.5.2018 | 19:30:52
God of war

Diaz bude v další sérii hlavní záporák ? Doufám že se tam objeví Azrael!

18.5.2018 | 19:58:27
Harmasan

#6 Lennis: No jasně, Oliver to nezmění, ale chtěl jsem tím napsat, že Arrow je opravdu prvním seriálem, kde se hlavní hrdina odhalil a nepůjde to zvrátit.

#10 Edvin
18.5.2018 | 20:20:52
Emdzejko

Som zvedavý, kedže na novú sériu bude nový showrunner, tak či to prinesie svieži vietor, celkovo súhlasím s názorom, že tie bojové scény mi prídu ako keď sa hrajú deti s hračkami, absolutne nelogické miestami až smiešne… možno menej časti ale kvalitnejšie a premakanejšie by neboli na škodu. BTW stale neviem prečo si Barry neodbehol zachrániť všetkých :D… ale to len sranda… Snaď z toho väzenia vyťažia čo najviac… zaverečná scéna a na ktorej bol Diaz bola spravená super… ale celkovo je takých scén malo, zato scén kde si človek dá facepalm je čím ďalej tým viac… uvidíme

18.5.2018 | 20:25:23
Edvin

#8 Harmasan: Opravdu v to věříš? Víš kolik jak moc postav v tomhle seriálu cestuje časem? :D Ať už je to Flash, některý z jeho nemesis, nebo třeba Lanceho dcera, která má časem cestující vesmírnou loď. Trvalé odhalení by hodně zkomplikovalo celý seriál. Už by nebylo jak vyplnit vatu, protože scény kde se Oliver pokouší (neůspěšně) starostovat by zmizely z seriálu, stejně tak scény kde řeší toho svého otravného fakana.

19.5.2018 | 4:12:28
Lex Luthor

Arrow měl skončit touhle sérii. Oliver by zaplatil za své zločiny a skončil v cele a ostatní hrdinové by dál pokračovali v bránění města. Watsonová měla během akce hrozný afro. Taky nevím proč třeba nemohl Oliver jít za Johnem a přivolat posily z Argusu místo FBI, ale to by nedošlo k velkému finále.

19.5.2018 | 6:51:52
Xavik

#3 Lex Luthor: Ty si ale neuvědomuješ, že tvůrce nemluvil o Smallvilu, ten do současného komiksového světa stanice CW nepatří. Tak tu přestaň pořád plácat kraviny a přestaň sem do diskuzí chodit, jak jsi sliboval, že po konci šesté řady skončíš. Bude aspoň od těch tvých blábolů pokoj. :)

admin
19.5.2018 | 9:20:30
komja

koukám, že se tvůrci domluvili, že tyhle série budou o „vězení“ už jenom čekám kdy zavřou někoho z legend (i když jsem už několik dílů neviděl :D ) a Supergirl :D přeci jenom to nemůže bejt „kvalitní“ pokud se hrdina nedostane alespoň na chvíli do basy :D

19.5.2018 | 12:06:54
CoRnDuCK

Bylo by dobrý, kdyby na začátku 7. série chytili Diaze, ale něco se s ním stane. To tak může být tease na novýho záporáka.

19.5.2018 | 12:21:04
Hed94

Je strašná škoda, že se tvůrci bojí dělat zásadní rozhodnutí… a je smutný, že nejlepší díly jsou vždycky ty, které se zaměřují hlavně na záporáka… stejně jako tomu je u Legend…

Mě jde o to, že bysme se měli o postavy bát, třeba Oliver je ve vězení, měl by to bejt šok, ale přitom všichni víme, že se z toho vězení během prvních dvou dílů dostane, stejně jako Flash ukončil po dílu flashpoint…

Cayden James byla tragicky napsaná a zahraná postava… Diaz byl zezačátku nemastnej neslanej, ale pak ho zlepšovali, ale ve finále ho zas zkazili…

Já osobně bych byl rád, kdyby nějakej záporák jednou kromě toho že kecá a vypadá drsně… taky dokázal efektivně zabíjet ostatní postavy… třeba Wilddog v jedné epizodě… po 4 dalších třeba Mr. Terific atd.

#16 God of war
19.5.2018 | 13:04:08
God of war

#15 Hed94: Měli se zbavit i They zabitím když už nebude hrát v seriálu. :)

Musí být hlavní záporák s maskou a hlavně ať je ze světa batman. Ten měl tak drsné záporáky.Jinak jaký je váš názor kdyby byl hlavní záporák Owlman se sovím tribunálem.

#17 totti
19.5.2018 | 13:31:02
totti

#16 God of war: Čo má Owlman spoločné s Court of Owls? Respektíve vieš kto je to vôbec Owlman? Alebo čo je to Court of Owls? Lebo slova Owl v mene obidvoch je spojitosť medzi nimi nulová.

#20 God of war
19.5.2018 | 18:22:27
Holldir

Jako seriál je o Green arroowi. Takže ne není o Oliverovi. Technicky vzato by klidně mohli udělat v další serii Olivera vedlejší postavu, ale vzhledem k tomu, že on je ta hlavní star a vzhledem k tomu, že už znám tyto seriály tak vím na 99%, že se dostane ven a to je pěkně na hlavu. Myslel jsem, že jsem přestal sledovat jen flashe, ale jestli se Oliver dostane ven stejně retardovaným způsobem jako Barry no tak to už vážně škrtnu všechny dc seriály co sleduju. A souhlasim, že by měli udělat záporáka který taky někoho zabije. Neustále odchází postavy a umírají jen civilisti…

A taky by nebylo na škodu udělat konečně nějakýho ZÁPORÁKA a ne jen nějakýho rádoby šaška co si hraje na záporáka. Ze záporáka musí jít určitý strach, obava a nejistota z toho co bude dál. Divák by měl být překvapen, udiven a taky být nervózní z toho co přijde příště. Ale jako v první serii byl záporák jen zlomený taťulda, ve druhý Manu Bennet jako vyšinutý hňup co chce jen odplatu a vesměs mu zabil jen mámu…už jen proto byl nejlepším záporákem. Ras al ghul docela výsměch. Damien? Připadal mi jak klaun v cirkusu. Spíš vypadal směšně než aby z něj šel strach a nejistota. Prometheus? Těžce narušený blb který se vesměs nakonec sám zastřelí. To má teda význam. A poslední opět jen nějakej rádoby borec který brečí nad svým životem a chce si dokázat, že je něco víc…Chtělo by to záporáka jako je Cersei Lannister nebo Negana

#19 Edvin #22 Hed94
20.5.2018 | 2:05:30
Edvin

#18 Holldir: +/- s tebou souhlasím. Arrow nikdy nebyl znám tím, že by měl extra skvěle napsané záporáky. Mě se třeba hodně líbilo, jak byl v první sérii Flashe napsaný Reverse Flash. Inteligentní, tajemný, schopný (a schopnější než hlavní hrdina), mistr přetvářky, nedělal zbytečné hovadiny a všechno mu vždycky šlo podle plánu. Abych se přiznal, tak jsem na ten seriál koukal hlavně kvůli němu a měl jsem záporáka raději než hlavního hrdinu :D S Oliverem je ten problém, že ho uděali tak OP, už pro něj nic nepředstavuje dostatečnou výzvu. Ras al ghul byl skutečně spíše vtip, ale je třeba si uvědomit, že to je (nebo spíše měl být) taktický génius a válečník který má za sebou staletí tréningu s těmi nejlepšími bojovými mistry. No a pak mu nakopal prdel nějaký loser co do 25 let jen vymetal noční kluby. Nehledě na tom jak je nepřítel silný, tak ho Oliver, třeba i za nerovných podmínek porazí. Kde je nějaký boss, který na něj bude prostě příliš silný? Někdo koho když uvidí, tak bude muset utíkat, protože proti němu nemá šanci? Někdo z koho (snad poprvé) půjde strach…

#23 Hed94
20.5.2018 | 2:24:27
God of war

#17 totti: Owlman je zločinec a dokáže ovládat myšlenky druhých a je to batmanův protějšek a vidí dobře ve tmě. A když to porovnám tak každý záporák z green arrow je z batmana. Jinak jestli chceš záporáka který má spojitost s Green arrowem tak je přímo Azrael. On zkazil Oliverovi svatbu s black Canary s Tálií. Bylo to v komiksu arrow.

#21 totti
20.5.2018 | 7:07:52
totti

#20 God of war: Že ty si mal predtým meno League alebo tak nejak? Lebo tie blbosti čo píšeš by tomu nasvedčovali. Azrael je klasický Batmanov protivník. S Green Arrowov sa vôbec nestretol a už vôbec mu neprerušil svadbu.

U Owlmana si niečo nejak trafil, ale zabudol si na dôležitý fakt, a to, že on je z Earth-3 a člen Crime Syndicate a samostatne ho takmer vôbec nevidíš.

#25 God of war #28 Baltik
20.5.2018 | 9:46:16
Hed94

#18 Holldir: Damien byl v Arrow tragickej, ale v legendách je naopak skvěle napsaný… aspoň u něj se poučili…

20.5.2018 | 11:53:44
Hed94

#19 Edvin: Tak RF je snad jediná postava, kterou ve všech seriálech napsali perfektně, nebál bych se říct, že je to jak nejlépe napsaná, tak i zahraná postava vůbec a to jí hrajou dva herci…

Problém prostě je, že tvůrci na to kašlou a píšou scénář tak, aby se zavděčili všem a zejména americkým náctkám, proto tam furt cpou ten románek s Felicity atd.

Kdyby se tohohle zbavili a udělali pořádnýho záporáka, kterej by tam ty postavy pročistil… tak by to bylo šíleně temný a naprosto úžasný…

#24 Edvin #29 Baltik
20.5.2018 | 11:57:57
Edvin

#23 Hed94: To je taky hlavní problém seriálu. Snaží se zavděčit příliš velké škále diváků, takže začíná převládat kvantita nad kvalitou. Nejhorší na tom je, že chtít oslovit najednou náctilete kluky i holky, je jako snažit se zkřížit barbie s tyranosaurem rexem. Na chvíli to může být zábavné, ale po nějaké době si každý uvědomí, jak strašná pič*vina to je :D Mimo to, jsme poslední dobou nuceni sledovat osudy až příliš velkého množství postav. Flash to má (co se týká postav) pořešené lépe. Barry je hlavní hrdina, všechno se točí kolem něj a ostatní postavy tam (většinou) hrají jenom křoví. Díky tomu, nejsme přehlceni nudými informacemi a zbytečnými scénami, které stejně nikoho nezajímají.

#27 Hed94
20.5.2018 | 12:54:18
God of war

#21 totti: Střetl se ho mám doma ten komiks klidně ti napíšu název Ale oni dva se střetli ještě předtím než Oliver vyrazil na ostrov. A s Oliverem se porval a Oliver prohrál. Merlin kouzelník to byl a dělal různé exploze. V tom komiksu byl snima i batman. Když čteš jenom arrowa a nečtěš komiksy jak je batman s arrowem tak to chápu že o tom nevíš! Ale batman s arrowem si pomáhaly hlavně v komiksech. A Azrael byl ve star city prvně a měl také luk a šípy a šel po Arrowovi. Do Gothamu odešel až později. A ještě mi tady netvrd blbosti protože já ten komiks doma mám na rozdíl od tebe. To že si ho nikdy neviděl je jedna věc a to že si nikdy nečetl ani komiksy batmana je druhá věc.

A co se Owlmana týče já jenom opakuji že takhle byl napsaný scénář na hru batman arkham insurgency.Ani bych se nedivil kdyby ho měli zavřeného v Argusu Owlmana oni tam mají zavřený všechno.Ale batman tady fakt chybí.

#30 totti #31 totti #34 totti #35 Bruce.Kent
20.5.2018 | 13:08:30
tromf1

No, teším sa na lovcov s dlhými lukmi a som aj dosť zvedavý :)

20.5.2018 | 14:00:57
Hed94

#24 Edvin: No poslední dobou se to ve Flashovi taky rozrůstá, ale souhlasím… Uvidíme jestli se tvůrci do další série v něčem poučí, nebo jestli to jen doklepou do konce…

20.5.2018 | 15:09:46
Baltik

#21 totti: JJJjj :D

20.5.2018 | 15:18:28
Baltik

#23 Hed94: Tak by to vypadalo jako Daredevil.

20.5.2018 | 15:20:37
totti

#25 God of war: Tak napíš názov komiksu a ktorý diel.

#31 totti
20.5.2018 | 15:25:55
totti

#25 God of war: #30 totti: Ale tak to už som ti písal niekoľkokrát a nikdy si nenapísal. Najlepšie keď odfotíš úvodnú stranu a dáš sem aj to

20.5.2018 | 15:28:56
Shakki

Finále Arrow spíše zklamání. zatímco loňské finále navnadilo na další řadu, letos jako by tvůrce připravil jednoduší půdou pro nového tvůrce. Co se týče odhalení Olivera jako Green Arrow, popravdě tím že hned v nové řadě aspoň na začátku jim bude John, tak tomu že Arrow byl Oliver bude věřit jenom FBI. A už vůbec neberu důvod ho zavírat, logiku by mi dávalo ho využít jeho schopností podobně jako svého času v ARGUS, což se naprosto nabízí a využil by se tím jeho potenciál jinak než Arrow. Jestli tohoto nevyužijí, tak jsou scénaristi naprostí trapáci.

A k Diazovi, proboha ať toho pozera už zabijou. Bude tam počítám smrdět ještě půlku příští řady a pak ho nějakým způsobem zase zabijou. Herce mám strašně rád, ale motivace postavy, obecně jak je napsaný jako „člověk z ulice, který nemá strach“. Sorry, toto nemůže být soupeř pro Arrow a ani jeho tým. Kdyby Quentina zabili na začátku řady a udělali Diaze psance už na začátku řady, měli by parádní zápletku pro šestou řadu, místo toho to rozměnili pravděpodobně i na sedmou řadu. Finále a obecně Arrow je nedívatelný, půlku epizod se Oliver omlouvá vedlejším postavám, aby je v zápětí něčím zase naštval. Doufám že v tomto bude trochu sedmá řada jiná. Možná bych více využil Wiliama, určitě bych nedělal ze zbytku týmu jako je Wild dog, Canary naprosté trapáky.

#33 Edvin
21.5.2018 | 0:35:22
Edvin

#32 Shakki: Nejjednodušší by bylo prostě celý druhý tým povraždit :-) Stejně by nikomu nechyběli.

#36 Shakki
21.5.2018 | 4:36:27
totti

#25 God of war: Keďže si neodpovedal a nedal si dôkaz ako si tvrdil, tak to mám brať tak, že si len vymýšľaš. Čo som vedel už predtým. Netvrď, že si tu nebol. Keď kliknem na tvoj profil, tak vidím, že máš lajknutý dnešný článok u Supergirl

21.5.2018 | 22:05:11
Bruce.Kent

#25 God of war: Nedělej tu ze sebe machra, že čteš komiksy, když sbíráš DCKK. Nikdo tu na to není zvědavej. Nehledně na to, že Azreal, Owlman a Court of Owls se sebou nemají nic společného a už vůbec né s Green Arrowem. Toto jsou záporáci psaní a udělaní čistě pro Batmana, tak nevím proč to sem furt cpeš. Taky by bylo fajn naučit se český jazyk a pak nějak slušně argumentovat a nekoukat na wikipedii a postavy.cz. Už jsi otravný jak WolverineCZE, který pod každý příspěvek cpe, jak je seriál Gotham strašně na hovno.

Pokud by měl každý hlavní záporák v každé sérii zavraždit nějakou hlavní kladnou postavu, tak už bychom tu měli jen otravné Olicity, nebo trapné nováčky, jako olympionista Curtis nebo Dinah… Já už fakt nevím co chcete :D Ideální by pro některé tady asi bylo aby všichni pochcípali a zůstal jen Oliver, který by stále zabíjel a zbavil by se tak úplně character developmentu :D Co se mého názoru na padouchy týče, tak myslím že takového Promethea už nikdo nepředčí :) Byl to správnej psychouš, kterej Olivera nejvíc dorazil, co se po psychické stránky týče :) Těším se na další řadu a na to, jak si Oliver poradí s vězením. Snad se z něj nedostane do šesté epizody, protože v osmé nás čeká opět velký crossover :) Snad to nebude zas takové jako s Flashem, že se z vězení bude chtít dostat jen po spravedlivé cestě :D Stephen Amell taky slíbil, že se dočkáme klasické bradky z komiksů, takže by mu ve vězení měla snad narůst. Celou šestou sérii hodnotím tak nějak kladně a myslím že nás nic horšího než čtvrtá série, už přeci jen nepotká :) Navíc se má vrátit Roy, takže předpokládám že i sním se vrátí kvalita první a druhé série.

21.5.2018 | 22:18:00
Shakki

#33 Edvin: To je taky řešení a zvláště se mi zamlouvala doba, kdy to byl jen Oliver, John a Felicity, která nebyla tolik na zabití – ikdyž tuto řadu mi zas tolik nevadila, paradoxně jak je dali dohromady, ušetřili tím asi tak půlku výplňových epizod, kde se řešil jen jejich vztah. Problém je ten, že děj šesté řady nebyl dostatečně silný. Čekal jsem více že bude Atoma, odchod Thei mě mrzel, ta holka mě baví, daleko více než Laurel, která byla tentokrát otravnější jak Felicity. A ten druhý tým…buď opravdu jim dát pořádnou roli v seriálu, nebo je zabít. Jak znám ale tvůrce, pravděpodobně to něja poserou :D.

24.5.2018 | 0:04:32
Lískulka

Vlastně se mi líbí myšlenka, že Oliver šel do vězení. Nikdo by neměl stát nad zákonem. Ani on ne. Ale jsem zvědavá, jak ho z toho vězení dostanou. A tak nějak doufám, že to bude trvat déle, než první epizodu. To by bylo celkem trapný. Jinak Diaz- solidní záporňák, líbilo se mi, že zůstal venku. Ale Promethea nepřekonal (ten dokázal Olivera dostat do takové pozice, že se Diaz může jít zahrabat). Celou sérii hodnotím pozitivně (ačkoliv ta předchozí byla bombastická a tato se jí nemohla rovnat).

1.6.2018 | 18:30:34
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama