Arrow
90/100 - 1 401×

Arrow

Přes den si Oliver Queen hraje na bohatého, bezstarostného dědice a pod rouškou noci se stává maskovaným ochráncem města. Snaží se napravit to, co napáchala jeho rodina. Za pomocí luku a šípu s různými vylepšeními se snaží vrátit zašlou slávu Starling City.

USA | 2012 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Stephen Amell (Oliver Queen), David Ramsey (John Diggle), Emily Bett Rickards (Felicity Smoak), Paul Blackthorne (Quentin Lance), Willa Holland (Thea Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance), Echo Kellum (Curtis Holt), Rick Gonzalez (Rene Ramirez), Colton Haynes (Roy Harper Jr.), Juliana Harkavy (Dinah Drake), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Susanna Thompson (Moira Queen), Katie Cassidy (Dinah Laurel Lance ze Země 2), Manu Bennett (Slade Wilson), Kirk Acevedo (Ricardo Diaz)

Upoutávka k epizodě Eleven-Fifty-Nine

Upoutávka k epizodě Eleven-Fifty-Nine

Nastal čas. V osmnácté epizodě se konečně dozvíme, kdo leží v již dlouho zmiňovaném hrobě.

28 0
3.4.2016

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /117

komcus

Podle mě je tam (bohužel) Laurel. :( Ale pořád doufám, že se mýlím.

čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:07:30
Scenárista s veľkým S

Ak to nebude jedna z hlavných postav, tak je na čase ukončiť serial!

#4 komcus #5 ČéEča #7 ČéEča
3.4.2016 | 15:09:51
komcus

A jen tak BTW. Jak si přišel na to, že tam smrt bude zrovna před půnocí? Proč ne před polednem? :D

čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:10:49
komcus

#2 Scenárista s veľkým S: V tom traileru je něco jako „Buďte svědky konce jedné éry.“ Podle mě zemře určitě hlavní postava (někdo z týmu).

#5 ČéEča #6 Scenárista s veľkým S
čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:12:08
ČéEča

#4 komcus: Podle mě Jon ale to jsou jen spekulace..
#2 Scenárista s veľkým S: Proč hned končit? jako jo kvalita šla rapidně dolu ale furt je tam akce, na který je hodně práce. A stále je to koukatelné :D

#8 Scenárista s veľkým S
3.4.2016 | 15:14:47
Scenárista s veľkým S

#4 komcus:

Ja budem spokojný len ak zomrie jedna z postav Diggle, Thea, Laurel!

#10 komcus
3.4.2016 | 15:15:03
ČéEča

#2 Scenárista s veľkým S: Sorry špatně jsem si to přebral :D

3.4.2016 | 15:15:29
Scenárista s veľkým S

#5 ČéEča:

Tak ak celu sezónu promuješ hrob a nakoniec tam dáš vedľajšiu postavu, tak je to urážka divákov a slušný divák sa musí odvďačiť ukončením sledovania!

#14 ČéEča
3.4.2016 | 15:17:09
lukascoolarik

No konečně. Ale pod pojmem „konec jedné éry“ si představuju něco fakt velkýho, tak ať hezky splní, co naslibovali.

#11 Scenárista s veľkým S #12 komcus
čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:17:53
komcus

#6 Scenárista s veľkým S: Taky. Sice mě té postavy bude líto, ale když už kvůli tomu udělali ten flashfoward hned na začátku řady, musí tam být někdo z nich, jinak budu hóódně zklamanej.

#13 Scenárista s veľkým S
čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:18:21
Scenárista s veľkým S

#9 lukascoolarik:

Tie ich reči by som nebral vážne.

3.4.2016 | 15:19:13
komcus

#9 lukascoolarik: Přesně. Musí zemřít hodně důležitá postava. Takže někdo z těch třech výše zmíněných. Teda snad. :P

čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:19:35
Scenárista s veľkým S

#10 komcus:

Bojím sa, že scenáristi nemajú odvahu urobiť tak veľký krok a tak nám tam nakoniec naservírujú Donnu.

#15 komcus
3.4.2016 | 15:20:20
ČéEča

#8 Scenárista s veľkým S: Když to bude Jon tak by mohli místo něj dosadit nějakou zajímavější postavu (5.série) (Nachvilku se mi zjevil Nightwing, ale takový štěstí mít nebudem) :D

#16 komcus #17 Scenárista s veľkým S
3.4.2016 | 15:20:42
komcus

#13 Scenárista s veľkým S: Když už tak radši Lance. Kdyby v tom hrobě byla Donna, tak by mě asi jeblo. :D

#19 Scenárista s veľkým S #21 lukascoolarik
čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:21:59
komcus

#14 ČéEča: Nebo vrátit Roye. :)

#22 lukascoolarik
čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:22:42
Scenárista s veľkým S

#14 ČéEča:

Myslím si, že ak si už dali zaležať s maskou Diggla, tak ho len tak nezabijú. Stvoria Spartana a na konci serie ho zabijú? :D Ja si myslím, že to bude Thea.

3.4.2016 | 15:22:52
Stardos

Pokud to bude Laurel, tak budu hodně zklamaný a budu to vidět stejně jako kdyby v hrobě byla Donna.Thea taky snad ne.Jon, Felicity, Lance, jeden z nich doufám

#33 Morengies
3.4.2016 | 15:25:23
Scenárista s veľkým S

#15 komcus:

:D Ja osobne by som sa hanbil dať tam Donnu. :D Lance je už skoro hlavná postava, ale jeho smrť by bola nezaujímavá a bolo by to obrovské sklamanie.

3.4.2016 | 15:25:23
ČéEča

Popovídáme si u proma na další díl :D

3.4.2016 | 15:27:51
lukascoolarik

#15 komcus: Lance ne! To je snad jedna z posledních postav, které mám ještě rád. :-D Bez těch jeho poznámek by to prostě nešlo, viz reakce na Curtisův příchod: „To sem může přijít kdokoliv?“ nebo na konci minulé série: „Město čelí útoku? To bude asi květen.“ :-D

čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:38:20
lukascoolarik

#16 komcus: Bože, jenom to ne. :-D Nejdřív mi nevadil, ale časem mi začal pít krev, takže jsem jedině rád, že se ho zbavili.

čestný člen redakce
3.4.2016 | 15:41:51
bauerj

Už když se v roce 2015 objevila informace, že chtějí do Justice League dát postavu Black Canary, tak jsem si říkal, že asi odpraví Laurel a jestli to bude pravda, tak to dostali tvůrci asi rozkazem (jako u jiných postav) a jen kolem toho z toho udělali velkou věc

#24 Stardos
3.4.2016 | 15:44:02
Stardos

#23 bauerj: A jak to je domyšlené tedy s Flashem? :D

#25 bauerj
3.4.2016 | 15:47:35
bauerj

#24 Stardos: Zatím to vypadá, že bude existovat seriálový i filmový Flash, ale do filmu je ještě celkem daleko, takže můžou seriál do té doby zrušit nebo Barryho odpravit (mají v záloze Wallyho, můžou přitáhnout pravého Jaye atd.)

#31 SteveBlackCZ #32 SteveBlackCZ
3.4.2016 | 15:53:58
Izar

Minulá sezona se mi líbila, ač jsem zřejmě v opozici. Ta aktuální změnila seriál v telenovelu, z Olivera se stala máčka, každou chvíli očekávám, že se rozbrečí. Já ten seriál měl rád, teď hodně epizod vynechávám, nemám na to odvahu. Je to stejné jako Legend of Tomorow, na seriál jsem se těšil a po dvou epizodách jsem jej odložil, obsazení je značně nesympatické

3.4.2016 | 16:05:00
j@son

Těšim se na Malcolma ! Podle mně bude v hrobě John a zemře kvůli bratrovi. Ale byl bych radši, kdyby to byla Felicity, nebo Laurel.

3.4.2016 | 16:14:58
téčko171

Podle mě to bude celé sen Felicity, která upadla do kómatu poté, co se praštila pánví do hlavy, když spálila už dvacátou omeletu. Avšak vůně Oliverova suflé ji probere zpět k životu a společně si udělají pstruha á la creme. Tak vidíte, nakonec všechno dobře dopadne.

#29 lukascoolarik #30 Dorea
webmaster
3.4.2016 | 16:25:51
čestný člen redakce
3.4.2016 | 16:35:33
3.4.2016 | 16:44:13
SteveBlackCZ

#25 bauerj: Herec filmového flashe je už dávno vybrán.

3.4.2016 | 16:58:01
SteveBlackCZ

#25 bauerj: Flash si sice komiksy jen pomáhá, ale rozhodně nezabijou barryho. To je uplná kravina.

3.4.2016 | 17:00:59
Morengies

#18 Stardos: Určitě Felicity, která sedí u hřbitova v autě ;-)

#34 Stardos
3.4.2016 | 17:16:19
Stardos

#33 Morengies: Tak Slade si taky povídal Shado ve Straling City, která měla být s prostřelenou hlavou na Lian-Yu

3.4.2016 | 17:20:13
Šaňko37

Podla mňa je to Laurel :/ lebo Malcolm by Theu nezabil John je proste pán a Felicity bude potom v tom Aute takže zrejme Laurel :(

3.4.2016 | 17:36:59
Cesc

Nejlepší by bylo, kdyby byl na pomníku napsanej název tohohle seriálu a touhle scénou celej seriál skončil. :D

#40 téčko171
3.4.2016 | 17:57:28
Ellennnka

je to Laurel !

3.4.2016 | 18:10:56
Ellennnka

ale uklidním vás, komu by se stýskalo, objeví se zlá Laurel Lance v jednom z posledních dílů ve Flashovi !

#39 Stardos
3.4.2016 | 18:13:07
Stardos

#38 Ellennnka: A to víš odkud? :D Zdroj? :D

#41 Ellennnka
3.4.2016 | 18:31:02
Ellennnka

#39 Stardos: chceš fotky a videa z natáčení? :-D Klidně, pošlu do zprávy, problém s tím nemám :-) Říkám to sice už víc jak půl roku, ale teď mám aspoň fotky k ruce, co se moc rozporovat nedají.

3.4.2016 | 18:34:15
Stardos

Posílej :)

3.4.2016 | 18:36:43
Stardos

Btw lidi, neměli bychom začít odpočítávat, jak dlouho jim bude trvat, než tu postavu oživí? :D

#44 Ellennnka
3.4.2016 | 18:39:16
Ellennnka

#43 Stardos: tohle bude trvalé, jednak si dali sakra práci pro to, aby si zadní vrátka pro oživení nenechali, a pak dost často se Marc vyjadřoval o tom, že nechápe, proč by superhrdina neměl zemřít, že o to více přece je inspirací pro lidi. Tohle je konec jedné éry – pro ně určitě. Tohle není Sara.

#45 Rubi #49 Stardos
3.4.2016 | 18:44:35
Rubi

#44 Ellennnka: Tak já myslím, že Sáru oživili hlavně z toho důvodu že je hodně oblíbená u fanoušků a protože počítali s Legendami tak ji tam dali jako jednoho z tahounů seriálu. Což se rozhodně o této myšlené osobě říci nedá, tu moc lidí v oblibě nemá. Samozřejmě ted možná její obliba trošku stoupla, protože se odpůrci více zaměřili na Felicity. Jinak jsem si četla diskuzi k tomu článku kde se probírala ta tajemná smrt a ty jsi byla jednou z mála kdo od začátku tvrdil že ta osoba která zemře bude… ještě to tedy není jisté, ale náznaků už je opravdu hodně.

#47 Stardos #48 Ellennnka #56 Ellennnka
3.4.2016 | 19:01:01
Scenárista s veľkým S

Z Laurel sa stane Pink Canary.

3.4.2016 | 19:01:18
Stardos

#45 Rubi: Sára může být oblíbenější, ale to nemění nic na faktu, že ta druhá postava je dost ikonická a tvůrci si tou smrtí ještě více podkopou ten zbytek fanoušků

#51 Ellennnka #53 Rubi
3.4.2016 | 19:03:36
Ellennnka

#45 Rubi: Rubi, ony už to nejsou bohužel náznaky. Pošlu ti to do zpráv.

3.4.2016 | 19:09:09
Stardos

#44 Ellennnka: Škoda, že nemá nikdo stroj času… a vlastně počkat :D

3.4.2016 | 19:09:11
Stardos

Ty fotky co jsi mi poslala se mi nějak nezdají.Nejprve tedy ta přezdívka na hrobě, a potom ta druhá osoba na fotce, která se o tom dozví jako jak? :D

#52 Ellennnka
3.4.2016 | 19:10:44
Ellennnka

#47 Stardos: Bych Patriku netvrdila. Nepodkopou. DC to nevadí, schválili to. Jasně se vyhranili – seriál je seriál, film je film. Může existovat více verzí paralelně – no a tohle bude jedna verze. Vždyť by to bylo tak svazující – tohle tak být musí, protože je to v komiksu. Lol :-D Nuda.

3.4.2016 | 19:12:16
Ellennnka

#50 Stardos: protože to je z mini crossoveru Legends of Tommorow – proto je tam ta druhá osoba. Co se týče přezdívky na náhrobním kameni, ono to mít význam bude a nepřijde mi to vůbec divné. O to víc je to definitivní. Na zlou BC nic neříkáš? :-D Na to video?

#60 Stardos
3.4.2016 | 19:14:57
Rubi

#47 Stardos: Tak to si myslím taky, jestli to nějak citlivě neobalí s možností zadních vrátek tak jim to spousta diváků neodpustí a to nehledě na fakt, že tu osobu vlastně celý seriál nesnášeli. Ale zase na druhou stranu to bude velký zvrat a po tomto si už nebudeme moci být jisti žádnou postavou v seriálu.

3.4.2016 | 19:15:04
HellTsuku

Tak jestli Laurel zabijou tak to bude trochu škoda, Black Canary by neměla zemřít, měla by si vzít Olivera, jenže fanoušci chtěli Olicity no.

#55 Rubi #58 Ellennnka
3.4.2016 | 19:15:36
Rubi

#54 HellTsuku: No já mám za to, že se v komiksu taky rozešli, po tom co Oliver někoho zabil a ona se na něj naštvala, taky mu nemohla odpustit jak často ji podváděl. No a pak Oliver zemřel, BC odešla do Bird of prey, Olivera myslím oživil Green lantern … snad si to dobře pamatuji, četla jsem to když jela první série Arrow v tv :-)

#57 Ellennnka
3.4.2016 | 19:19:26
Ellennnka

#45 Rubi: Rubi, lhát nebudu, to tušení tam bylo dávno, je tam celou dobu a jakmile se to potvrdí i seriálu, tak budu skákat tři metry vysoko, že jsem měla pravdu. Pak se samozřejmě zklidním, protože mám mít pokoru.

#59 Rubi
3.4.2016 | 19:19:32
Ellennnka

#55 Rubi: koukám komiks je ještě větší telenovela než seriál :-D

3.4.2016 | 19:21:07
Ellennnka

#54 HellTsuku: a proč by neměla zemřít? Vždyť je to postava jako každá jiná – jen tahle tady překáží a nemá děj. I když uznávám, v posledních pár dílech s ní sympatizuji, není tak otravná.

#62 Stardos
3.4.2016 | 19:23:41
Rubi

#56 Ellennnka: A víš co je na tom nejvtipnější? Že to po celou dobu těch dílů co zatím odvysílali vůbec nebylo naznačeno, že by to mohla být ona. Byla v nebezpečí Felicity, potom John, Thea v nemocnici, Oliverův syn, Johnova žena. Prostě se vůbec o této osobě nejednalo. Terč na záda si namalovala až tím soudem s Darhkem … jinak když už téměř víme kdo zemře, kdo myslíte že ji zabije? Já myslím že by to mohlo být při tom souboji v doupěti s Malcolmem.

#61 Ellennnka #62 Stardos
3.4.2016 | 19:24:00
Stardos

#52 Ellennnka: To video jsem tam neviděl, když tak znova pošli :D

3.4.2016 | 19:24:53
Ellennnka

#59 Rubi: naopak, naznačováno to tam bylo totálně okatě. Jenže je to o tom, co tvrdím celou dobu, scénáristi v seriálu neřeší jen to, co se řekne a odehraje, ale dávají si záležet i na názvu a textu podkresu písničky, hry světla a tmy a další věci – pro většinu blbosti, jenže…

3.4.2016 | 19:27:47
Stardos

#59 Rubi: A aby to bylo pro dost lidí dojemné, obětuje se za Theu :D

#58 Ellennnka: Jo, je to postava jako každá jiná, jenže pro Green Arrowa jsou důležité dvě osoby, tedy tak to mám já: BC a Speedy, proto i pro mě bylo nemyslitelné, že to odnese jedna z nich. Navíc když ve třetí sérii její postavu tak pracně budovali

#64 Ellennnka #65 komcus
3.4.2016 | 19:28:25
Stardos

Ha, už mají zadní vrátka s tou Evil BC :D

3.4.2016 | 19:32:00
Ellennnka

#62 Stardos: nemají, ale CW se těžko vykrucovalo ze smlouvy, muselo jí dát ten čas, který měla smluvně daný – a na arrow už místo není – proto flash.

3.4.2016 | 19:39:06
komcus

#62 Stardos: A proto by smrt jedné z nich byl velký zvrat. Obě postavy mám rád, ale zároveň chci velký zvrat.

#66 Ellennnka
čestný člen redakce
3.4.2016 | 20:45:57
Ellennnka

#65 komcus: tak když už jsme u toho, co chceme, já už bych konečně ráda Bratvu a Davida Nykla v roli Anatoliho – byl dokonalej a o to víc, že je to původem Čech :-) Třeba by to víc lidí donutilo přehodnotit negativní stanovisko k seriálu.

#68 Stardos
3.4.2016 | 20:59:50
skalloo

neverím, že to bude laurel kvôli tej prezývke na hrobe. To by bolo čudne To by vystupňovalo arrow do absolútnej demencie a to hádam neurobia tomu serialu.

#70 Ellennnka
3.4.2016 | 22:13:56
Stardos

#66 Ellennnka: Pokud nemá Oliver věcičku od Rip Huntera a nebo nějakým kouzlem se nenaučil rusky, tak snad pátou řadu budou věnovat Rusku + by tam mohl jet kvůli Taiáně.Pokud teda není z Ukrajiny, ale to už nějak zakecají :D

#69 Ellennnka
3.4.2016 | 22:19:15
Ellennnka

#68 Stardos: ona z Ukrajiny je :-D bylo to tam i řečené :-D

#71 Stardos
3.4.2016 | 22:28:10
Ellennnka

#67 skalloo: a to jako proč, bavíme se o sérii, kdy začínají lidé „strážce“ akceptovat a vítat je. Takže mi přijde naprosto logické, že dostanou svoji přezdívku na hrob. Protože pak je to přesně o tom, o čem ten seriál má být. Že superhrdina nemá být ukamenován za to, že se snaží pomáhat, ale má být oslavován. Já tu přezdívku na náhrobním kameni naprosto chápu

3.4.2016 | 22:31:24
Stardos

#69 Ellennnka: No tak prostě bude bydlet v Rusku a tečka :D Doufám, že se tam prostě zdrží na další sérii.A k té přezdívce- já nevím,ale taky se mi to prostě nezdá.Identita má být tajná a pokud ani s takovou nikomu nedojde, kdo že to je Green Arrow, tak potěš pánbůh :D

#72 Ellennnka
3.4.2016 | 22:41:20
Ellennnka

#71 Stardos: když je mrtvá, tak proč řešit, jestli je identita tajná, či nikoliv :-D Už je to přece jedno :-D A tuším, že to byl téčko, kdo sem nedávno dával video s hercem současného Supermana z Batman vs Superman a jeho test v převleku… ono to tak jednoduché poznat není. Já když na sebe hodím slušnější oblečení a šminky, tak mne taky 3/4 málem nepozná :-D A to si jen nakreslím ksichtík :-D

#74 skalloo
3.4.2016 | 22:51:27
bauerj

Tvůrci z toho dělají dobré drama, ale prostě a jednoduše – studio zavelelo a Laurel musela pod kytičky. A takovej Guggenheim je Olicity doslova posedlej a tohle vlastně hraje do kret, aby se nemusel držet komiksů. Ve chvíli kdy s tím ústoupili fanouškům, tak udělali chybu.

A postava Anatoliho už je taky ve filmech, takže bych moc šancí na tohle v 5.sérii nedával.

#75 Stardos #76 Ellennnka
3.4.2016 | 22:52:49
skalloo

#72 Ellennnka: môžeš to obhajovať ako chceš ale z hovna neupletieš bič. Proste z dobrého serialu sa vykľula riadna sračka. A to ma štve lebo som mal ten seriál rad, ale každým dielom sa stupidita zvyšuje :) Dúfam, že fakt po 5 sérií ukončia trápenie fanúšikov a dôstojnou sériou to ukončia. Peace :)

3.4.2016 | 23:05:32
Stardos

#73 bauerj: To už rovnou celé DC seriálové universum se může točit okolo Felicity, Sáry a Johna, když hodlají ustupovat na úkor filmů

3.4.2016 | 23:06:13
Ellennnka

#73 bauerj: nikdo nikomu neustoupil, fakt by nebylo na škodu přestat dělat z Olicity fanoušků ten největší mor, co může za všechno. To není pravda. A studio nezavelelo, Kattie byla násilně rozvázaná smlouva. O filmu Black Canary se hovoří už cca od roku 2014, údajně má jít do kin v 2017, ale jinak nulové informace a DC má v plánu do roku 2020 dostat do světa 2 filmy ročně, Black Canary by byla třetí. V současné době by to ani nebyla ta nejlepší možná volba. CW se jí chtělo zkrátka zbavit, protože tam neviděli budoucnost, tečka. Nic víc, nic míň. Hodně se v zákulisí traduje, že Kattie je panovačná, dost zneužívá svého postavení jako dcera známých rodičů. K tomu nepomohl ani fakt, že v druhé sérii, kdy obsadili Lotz do role Sary jí klesla obliba. Stephen měl totiž ve smlouvě zakomponováno, že do obsazení herců může mluvit, kdežto Kattie to neměla a dost jí štvala obliba Lotz. Pak si vyhandlovala ve smlouvě podobnou doložku jako má Stephen. Když se někdo chová takhle umanutě, se pak nediv, že jí tam mají plný zuby, nikdo tam příběh Olivera a Laurel nepodporuje a radši ji vyplatí a zbaví se jí. Vám nepřišlo divné, že původně neměla být obsazená Kattie do Legend of Tommorow a pak se hovořilo o tom že má mít jednu z klíčových rolí? Pravda, bůh ví, co to v jejím slovníku tehdy znamenalo. Ale náhle ji strčili i na plakáty… Teď se najednou objeví ve Flashovi, protože dle smlouvy má slíbený určitý čas na obrazovkách…

Víte vůbec, kolik scén s Cassidy bylo za poslední dva roky vystřižené jakožto zbytečné, na které nemají čas? Tohle fakt není o Olicity.

#77 bauerj #81 Patty01
3.4.2016 | 23:09:00
bauerj

#76 Ellennnka: Je jedno jaká Cassidy je, tady o to hlavní – filmové DC a seriálové je oddělené a to filmové má přednost. Bude film Sebevražedný oddíl kde se objeví Deadshot, Amanda Waller, Captain Bumerang a Slade Wilson – ani jedna postava už se v seriálu nesmí objevit (dvě kvůli tomu zabili), Black Canary se podle ani ne rok starých informací objeví ve filmu Justice League a najednou zabijou Laurel. Chtěli do Arrowa Bruce Wayna, ale nedostali povolení a tak přišel Atom, v 2.sérii Legend se měl k týmu přidat Constantine, ale to jim hned zakázali, protože se bude točit film Justice League Dark. Jedinou vyjímku zatím tvoří Flash. A film Black Canary se vůbec nechystá.

A Olicity ten seriál zničila ve chvíli, kdy se stala důležitější než samotný příběh.

#78 Ellennnka #80 Holldir
3.4.2016 | 23:30:01
Ellennnka

#77 bauerj: v tomhle se dost rozcházíme. Vím, co se plánuje za filmy, jaké spekulace o filmech jsou. Amandu i Deadshota opravdu odpráskli kvůli filmům, ale to je tak jediné v čem souhlasím. A ano, na Black Canary proběhl casting herečky, už v roce 2015.

#86 Revoemag #88 natan
3.4.2016 | 23:41:20
bauerj

Nesouhlasit se dá maximálně tak s Olicity (to ale nezmění, že to většina fanoušků na tenhle fan service svádí), ale zbytek jsou známé informace, kde se to ani netají (možná ta Laurel není natolik zřejmá, ale je to tak)

3.4.2016 | 23:54:15
Holldir

#77 bauerj: Olicity důležitější než příběh? Já nevim jak vy, ale mě to připadá tak, že olicity skončilo, Felicity už není s Oliverem, není ani v teamu a na její místo přijde Curtis. Takže co si většina přála se splní. A těď k poslední poznámce tady bauerj…mě se nezdá, že by vztah Olivera a Felicity byl důležitější jak ten rádoby příběh (no jako příběhem bych to nenazval poněvadž v každé serii je jiný nepřítel a je to furt dokola a nemá to žádnou hlavní zápletku která by se táhla od prvního dílu do posledního. Takže ne příběh to podle mě nemá jen zápletka vždy pro jednu serii). To jen do toho tzv příběhu přimíchají i něco okolo což je podle mě jen dobře. Nemůže to být jen o tom jednom, boj, boj, boj hele tady dostaneš po tlamě…tohle by bavilo osmileté děti

A jedna věc mě zaráží. Oliver za celý seriál brečel…hm dvakrát? No vlastně jednou. Po druhé bude brečet na pohřbu. Pokud se pletu opravte mě. Já osobně bych brečel i nad hrobem známého, ale Oliver ne…zemře Sara on neuroní slzu…a najednou má brečet nad hrobem Laurel? Viz příklad nad hrobem jednoho bratra brečim u pohřbu druhého bratra ne…Hm to mi přijde zajímavé…jen kvůli tomuhle jsem odmítal uvěřit, že zemře někdo jinej než Thea nebo Felicity…

#82 Patty01
4.4.2016 | 1:28:16
Patty01

#76 Ellennnka: LOL to mě fakt rozesmálo. Vypadá to, že zřejmě bydlíš vedle ní, když ji tak dobře znáš a víš přesně, jak se věci mají.

#94 Ellennnka
4.4.2016 | 6:21:09
Patty01

#80 Holldir: Fakt jsi tak naivní, že si myslíš, že tím, že se Felicity rozešla s Oliverem je téhle katastrofě konec? Proboha, vždyť je nad slunce jasnější, že je bohužel zase dají dohromady, Fefe se vrátí k týmu a budou žít společně s jejich kapradím šťastně až do smrti. Tak nevím, jestli jsou Olicity fanoušci tak slepí, nebo si jen nechtějí připustit pravdu. Olicity tenhle seriál zničila o tom žádná. A to ve chvíli, kdy tenhle vztah Guggenhtrol začal cpát do popředí a všechno ostatní šlo stranou. Tohle je společně s Fefe ta nejhorší věc, které se seriálu mohly stát.

#84 Rubi
4.4.2016 | 6:24:21
Raya

Nechápu jak někdo může říct, že Olicity je důležitější než samotný příběh. To už je paranoidní

4.4.2016 | 10:59:45
Rubi

#82 Patty01: Myslím, že to s tou svojí nesnášenlivostí trošku přeháníš, je to jenom seriál. Tobě se přeci nelíbilo když se v diskuzích nadávalo Laurel a teď děláš to samé na postavu Felicity.

4.4.2016 | 11:23:58
bauerj

Ten kdo si myslí, že nebudou ty dva spolu na konci série, tak je hodně naivní. A kdy začali pořádně s Olicity? Ve 3.sérii a kdy začal jít seriál do kytek? Ano ve 3.sérii – protože tvůrci serou na vytváření nějaké pořádné zápletky na celou sérii, protože Olicity fanynky jim tu sledovanost stejně udělají a tak radši lezou do prdele jim, než fanouškům seriálu jako celku. V 4×17 byla zápletka, ale všichni se nějak vždycky dostali k nim dvoum, 4×16 byl zase o nich, 4×15 Oliver zachraňuje syna, ale to důležité je nasraná Felicity a jaký to má dopad na jejich vztah (ikdyž jí je do toho velký hovno). Sem tam se něco týká i ostatních, ale ty jsou vždycky jenom drobnosti, protože Olicity tam zabírá vždycky nejvíc času + je tam i záporák, kterého navíc mohli vyřídit už v 4×01, kdyby Oliver zavolal Vixen a nějáká zápletka kolem toho + Flashbacky, ale ty mají asi 3 minuty na díl.

Nemá to být jen o akci a musí postavy řešit i něco jíného, ale tohle ten seriál prostě pohřbívá čím dal víc.

#98 Holldir
4.4.2016 | 11:44:40
Revoemag

#78 Ellennnka: Můžu taky poprosit o ty fotky a videa do zpráv? :-D Díky.

4.4.2016 | 12:01:03
Baltik

Stačí do googlu zadat správné hesla a hned vám to vyskočí.

#89 armunder
4.4.2016 | 13:22:51
natan

#78 Ellennnka: Prosím, taky mi pošli ty videa a fotky. Díky.

4.4.2016 | 14:46:38
armunder

Baltiku pošli mi to taky.
#87 Baltik:

4.4.2016 | 14:59:42
armunder

Nebo to někdo prozradte ve spoilerech

4.4.2016 | 15:00:16
Ethan

Môžem aj ja poprosiť o tie fotky a videá? Vďaka :)

4.4.2016 | 15:47:12
NickGrey

Hlavní důvod proč jsem vydržel tuhle serii byl, že se serial měl začít blížit opravdovímu Green Arrow. Pokud zabijou Laurel, tak už není cesty zpět a já na Arrow asi zlomim hůl.

4.4.2016 | 16:21:10
Baltik

Na následujícím odkaze jsou spoilerové fotky z natáčení :

http://thearrowverse.com/…g-a-villain/

#94 Ellennnka
4.4.2016 | 17:45:17
Ellennnka

#93 Baltik: Ale Flashe ne Arrow :-)
#81 Patty01: Patty, kéžby jsem měla rozpočet alespoň na jeden den, abych mohla být její sousedkou – ironicky :-) Za ty prachy bych si spíš koupila domek u moře na Mallorce, v klidnější části, kde není tolik turistů – a ještě by mi zbylo na důchod :-) Řekněme, že někteří reportéři a lidé z placu si pustili pusu na špacír – to není můj výmysl, je to lehce dohledatelné.

4.4.2016 | 21:05:33
Ellennnka

A tohle je krásná informace…

DC is our partner in all this and we casually keep them updated on all the storylines. They are aware of all of our plans. It’s not like they watch the episodes, or even read the scripts and that’s the first time they’re hearing about something. We’re touching base with DC throughout the year on a very regular basis just saying, “Hey, we’re doing this or we’re doing that.” Sometimes it includes a character death and other times it’s a plot twist or plot development. They’re just in our process and aware of it. I can say that never, at any point, has DC said, “Don’t do that.” They never said, “Don’t kill off this character or don’t do this plot twist.” Whatever moments you want to reference either on Flash, Legends or Arrow, DC has never said, “No, you can’t do that.” Let’s say we decided to kill off Arsenal last year, I don’t think it would’ve been an issue.

#97 NickGrey
4.4.2016 | 21:27:24
Ellennnka

A tohle je krásná informace…

DC is our partner in all this and we casually keep them updated on all the storylines. They are aware of all of our plans. It’s not like they watch the episodes, or even read the scripts and that’s the first time they’re hearing about something. We’re touching base with DC throughout the year on a very regular basis just saying, “Hey, we’re doing this or we’re doing that.” Sometimes it includes a character death and other times it’s a plot twist or plot development. They’re just in our process and aware of it. I can say that never, at any point, has DC said, “Don’t do that.” They never said, “Don’t kill off this character or don’t do this plot twist.” Whatever moments you want to reference either on Flash, Legends or Arrow, DC has never said, “No, you can’t do that.” Let’s say we decided to kill off Arsenal last year, I don’t think it would’ve been an issue.

4.4.2016 | 21:27:25
NickGrey

#95 Ellennnka: To je zajímavé, pokud je to pravda. Pak můžeme fakt nadávat na lidi kolem Arrow ne DC :D

#101 Ellennnka
4.4.2016 | 22:38:49
Holldir

#85 bauerj: Olicity tam zabírá nejvíce času…zajímavé tvrzení. Nechtěj abych zapl každý s polsedních tří dílů a spočítal na vteřinu co se týká jejich vztahu a hlavní linky této serie. U posledního dílu co jsem počítal ais před mesícem taky někomu tobě podobnému tam bylo asi deset minut dohromady…ale jestli záchranu jeho syna přirovnáváš ke zbytečným detailům jejich vztahu namísto abys to přiložil k hlavnímu ději serie tak seš prostě kus idiota s myšlením osmiletýho dítěte:)

4.4.2016 | 22:55:10
Holldir

Eh no dal jsem si tu práci…v posledním díle se vztah mezi oliverem a felicity vztahoval na dvě scény trvající přesně 66 vteřin. Flashbacky 3 minuty a sedm vteřin a zbytek dílu se týkal dharka, včelí královny, detailů o mikročipu, rozhovory s ostatními herci atd atd…takže ano máš pravdu jejich vztah zabírá většinu času dílu…jen v díle kde se řešila svatba to bylo asi jen deset minut ani ne nevím teď přesně

4.4.2016 | 23:14:03
5.4.2016 | 0:30:17
5.4.2016 | 17:14:45
NickGrey

#101 Ellennnka: Díky, zajímavý rozhovor. Uvidíme, jak se to vyvine.

5.4.2016 | 17:45:50
Harug

Mě spíš zajímá jiná věc – Původně plánovali seriál pátou sezónou ukončit. Platí to dál? Nahradí ho jiným DC seriálem? Bude se prodlužovat?

#104 Ellennnka
5.4.2016 | 18:14:15
Ellennnka

#103 Harug: no koncipováno to tak bylo, když se vyšlo s první sérií. Ale sám SA má smlouvu s CW rozhodně na delší období, než je jen 5let seriálu :)

5.4.2016 | 20:41:55
komcus

Dívá se tady někdo na Arrowa hned ráno?

#106 NickGrey #108 Ellennnka
čestný člen redakce
6.4.2016 | 12:17:44
NickGrey

#105 komcus: Já většinou kolem 11 dopoledne.

6.4.2016 | 12:45:06
komcus

Potřebuju, aby mi zítrs někdo co nejdřív napsal jestli zemřel někdo z tria Diggle/Thea/Laurel. Jen to, žádný detaily. Díky :)

čestný člen redakce
6.4.2016 | 13:32:00
Ellennnka

#105 komcus: já hned v noci :-) Je fakt, že v práci pak stojím za houby, hůř mi to myslí, ale málokdy usnu dřív, abych na to koukala až ráno.

#109 komcus
6.4.2016 | 15:41:08
komcus

#108 Ellennnka: Tak mi napíšeš zprávu? Na epizodu se stihnu podívat asi až večer, tak chci aspoň vědět jestli mám čekat smrt někoho z tria Diggle/Thea/Laurel nebi někoho jinýho. Ale konkrétní jméno nechci. Díky :)

#110 Ellennnka
čestný člen redakce
6.4.2016 | 16:12:11
Ellennnka

#109 komcus: ok, takže fráze… celou dobu jsem to říkala by byl moc velký spoiler? :-D Dobře, napíšu: Trefil jsi to… nebo je to nečekaně někdo jiný :-)

#111 komcus #112 Rubi
6.4.2016 | 17:03:41
komcus

#110 Ellennnka: Napiš „je to někdo z tech tří“ nebo „neni to nikdi z těch tří“ :D

#113 Ellennnka
čestný člen redakce
6.4.2016 | 17:33:15
Rubi

#110 Ellennnka: Mě můžeš taky napsat kdopak to bude, jdu si zítra vyřizovat operaci do nemocnice, takže nebudu k dispozici a jsem napnutá jak kšandy :-)

#113 Ellennnka
6.4.2016 | 17:52:59
Ellennnka

#112 Rubi:
#111 komcus: ok, máte to mít :-)

#114 mesho
6.4.2016 | 18:56:31
mesho

#113 Ellennnka: I mě by jsi mohla prosím :D Mě můžeš napsat i jméno, já si to nestihnu pustit zítra :/ Kdyžtak děkuji

#115 Ellennnka
6.4.2016 | 20:43:08
6.4.2016 | 20:44:13
mesho

#115 Ellennnka: Děkuji moc :)

6.4.2016 | 21:16:43
komcus

#115 Ellennnka: Taky díky :)

čestný člen redakce
6.4.2016 | 21:43:26
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Arrowa

Seriál Arrow odstartoval svou existenci na podzim roku 2012 a skončil na začátku roku 2020. Byl tu s námi dlouhých sedm a půl let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál Arrow zapadá do širšího komiksového světa, který se vysílá na stanici CW. Díky tomu můžete kromě něj sledovat i seriály The Flash, Legends of Tomorrow, Supergirl, Black Lightning a Batwoman, které spadají do stejného univerza. Seriálem Arrow proto nic nekončí, ba naopak začíná. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama