Game of Thrones (Hra o trůny)
95/100 - 2 310×

Game of Thrones(Hra o trůny)

Fantasy seriál o intrikách, magii a zradách. Západozemí a Východní země nejsou zeměmi, ve kterých by chtěl někdo žít, na každém rohu totiž číhá nebezpečí, která vás může ihned připravit o život.

USA | 2011 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | HBO | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Fantasy, Historický
hrají
Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Sníh), Maisie Williams (Arya Stark), Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Iain Glen (Jorah Mormont), John Bradley (Samwell Tarly), Alfie Allen (Theon Greyjoy), Conleth Hill (Varys), Gwendoline Christie (Brienne z Tarthu), Liam Cunningham (Davos Mořský), Aidan Gillen (Petyr Baeliš), Isaac Hempstead Wright (Brandon Stark)

Jak dopadly jednotlivé hlavní postavy, které přežily celý seriál?

Jak dopadly jednotlivé hlavní postavy, které přežily celý seriál?

Všichni herci, kteří v seriálu Game of Thrones hráli hlavní postavy, jež se dožily konce, se nyní mohou plácat po prsou, protože se jim podařilo něco výjimečného. Jak to s nimi vlastně dopadlo?

17 1
8.6.2019

Tyrion Lannister

Pokud si někdo zasloužil přežít, tak je to právě Tyrion. Muž, na kterého byla neustále házena špína, nakonec rozhodl o osudu Západozemí. Navrhl Brana na krále, který ho následně omilostnil a jmenoval ho svým pobočníkem. Tyrion se zároveň stal hlavou rodu Lannisterů.

Jon Sníh

Jon nechtěl nikdy vládnout, a proto byl Branem poslán na Černý hrad, kde se cítí jako doma. I Jon se proto dočkal svého šťastného konce. Nyní bude spokojeně žít na Černém hradě a v oblasti za Zdí, a to po boku divokých.

Arya Stark

Bylo jasné, že pokud se Arya dožije konce seriálu, že nebude jen tak pokračovat v životu na Zimohradu. Její cestování ji přimělo k podniknutí další výpravy. Tentokrát však zamíří po moři na západ.

Sansa Stark

Na začátku seriálu byla Sansa naivní dívenka, ze které se stala ostřílená žena. Sansa se s ničím nepáře, a proto se stala královnou Severu, který se navíc osamostatnil. Spravedlnost pro Starky byla nastolena.

Samwell Tarly

Muž, který má velký podíl na tom, že byla poražena armáda mrtvých. V současné době je velmistrem sloužícím v Králově přístaviště, kde žije s Fialkou a nevlastním synem Samem. Nejenom, že je aktuálně hlavou rodu Tarlyů, ale zároveň mu Fialka brzy porodí dalšího potomka.

Brienne z Tarthu

Brienne se dočkala svého vysněného konce už ve druhém díle A Knight of the Seven Kingdoms, kdy se z ní stal rytíř. Bran si je moc dobře vědom toho, co dokázala a jak je poctivá, a proto z ní udělal velitelku Královské gardy.

Davos Mořský

Z pašeráka správce lodí. Davos je důkazem toho, že i nízce postavený člověk to může dotáhnout daleko. Nejenom, že je Davos hlavou svého rodu, ale zároveň bude mít i velké slovo v politice Šesti království.

Brandon Stark

Nový panovník Šesti království. Bran už sice není pouhým Branem, ale i Tříokou vránu, ale právě díky tomu získal moudra, která nyní může využít ve prospěch celého Západozemí. Že by na trůn konečně usedl správný panovník?

Bronn z Černovody

Bronn patří mezi další postavy, které se dočkaly velmi dobrého konce. Aktuálně slouží v Králově přístavišti jako správce poklady a kromě toho je hlavou svého rodu, který sídlí ve Vysoké zahradě. Ano, Bronn má konečně své sídlo. Dočkal se.

Šedý červ

Vůdce Neposkvrněných a věrný následovník Daenerys Targaryen přišel o svou královnu. Po bojích se rozhodl odcestovat na ostrov Naath, kam by plul se svou milovanou Missandei.

Tormund

Tento hromotluk se vrátil zpátky za Zeď, kde se i narodil, nicméně tu je se svým kamarádem Jonem. Je jasné, že tito dva si toho prožijí ještě spoustu.

Fialka

jak již bylo řečeno, Fialka zůstala se Samem, nicméně není jasné, kde aktuálně žije. Buď žije v sídle rodu Tarlyů, nebo je se Samem v Králově přístavišti. Tak i tak čeká Samova potomka.

Gendry

Z bastarda lord. Gendry své nové postavení sice získal díky Daenerys, ale Brandon uznal jeho nárok na Bouřlivý konec. Díky tomu je z něj hlava rodu Baratheonů.

Daario Naharis

Daario se sice v poslední řadě neobjevil, ale to neznamená, že nežije. Aktuálně spravuje oblast Východních zemí, které vládla Daenerys. Kdoví, třeba za ním zajede Šedý červ a řekne mu, k čemu došlo v Západozemí.

Jaqen H'ghar

Dům černé a bílé existuje v Braavosu i nadále. Kdyby Jaqen věděl, co všechno Arya dokázala, tak by měl určitě úsměv na rtech. Ale třeba se to nějak dozvěděl.

Která postava se podle vás dočkala nejlepšího konce?

23%
19%
17%
13%
5%
5%
4%
4%
3%
2%
2%
1%
0%
0%
0%
494 hlasů

Foto: HBO

Diskuze /76

tominotomino

Nejlepší konec měla rozhodně Arya – vykašlat se na celé Západozemí a raději jet jinam, kde zažije nová dobrodružství :D

webmaster
8.6.2019 | 15:05:06
ori

What is west of Westeros? Westworld :D

webmaster
8.6.2019 | 15:06:29
Paetur

Doufám že Jona v knize taky pošlou za Zeď a nakonec znovu potká Manceho :D

8.6.2019 | 15:09:33
S.T.A.L.K.E.R.

Je mi nějak u p*dele, co se s nimi stalo. Klidně mě ukamenujte, ale jsem jeden z těch, kteří pohrdají tím, jak to dopadlo. Proto nedám ani šanci dalším seriálům ze Západozemí.

#5 Nikolperse
8.6.2019 | 15:44:58
Nikolperse

#4 S.T.A.L.K.E.R.: Na základe jedného seriálu odsudzovať iné seriály? To je super prístup.

8.6.2019 | 16:13:35
P. J. D.

Ve výčtu mi chybí Podrick Payne.

#18 Xavik
8.6.2019 | 16:17:51
hyena

skoda ze zabili ohara bol najlepsi

8.6.2019 | 16:19:22
Zek2812

U Sama ma prekvapuje ze nikto neriesi jeho prisahu nocnej hliadky. Ziadna zena, ziadne deti, nic? To je porusenie prisahy a za to je hlava dolu. Za dalsie prisahou sa vzdal vsetkych titulov a pozemkou a podobne, zrazu je hlava rodu Tarlyov. Za dalsie je majster citadely a ti tiez pokial viem nesmu mat zeny a deti. Trojite porusenie prisahy, tlustoch bez cti.

#15 Violet #41 SaDiablo
8.6.2019 | 16:42:48
Wolfinator1

Takže mistr citadely ( v tomto případě dokonce velmistr Sam ) může mít děti, ženu a zastávat zároveň funkci lorda jo ? :D nevim nevim, nehledě na to, že dezertoval z Noční hlídky takže by měl být popraven :D. Hrozná sračka

#23 POLW
8.6.2019 | 16:43:17
Illiand

No jo, Sam je největší frajer

8.6.2019 | 16:52:23
Illiand

:D :D

8.6.2019 | 16:52:56
Lady Adeline

Nejlip dopadl Bran :-) :-) :-) Z toho nic nedelani se vysplhal na krale tvl :-) :-) :-)

8.6.2019 | 16:55:35
Mohy

Jon určitě nebyl poslán na castle Black protože nechtěl vládnout :)

8.6.2019 | 17:03:12
Gomzle

Nejvíc zničili story arc rodu Targaryenů a ani jim nedopřáli odchod jaký zasloužili a to přes to co pro tento kontinent tento rod udělal. Doufám že v rukách Martina bude jejich odchod podán lépe než v téhle televizní sračce.

#25 Sionik
8.6.2019 | 17:14:27
Violet

Daario Naharis mibyl hlavně po tom co vyměnili toho herce úplně ukradený. A celou tu jeho postavu zahráli do autu.

#8 Zek2812: Hledáš logiku někde, kde už dávno není. A noční hlídka už v podstatě neexistuje. Tak si asi můžou dělat co chtějí.

#17 Batiatus
8.6.2019 | 17:14:46
mateSKAtes

Sakra asi mám déjà vu ale nebylo to tu už náhodou jednou psaný ? :O

#18 Xavik
8.6.2019 | 17:21:48
Batiatus

#15 Violet: Mám to rovnako. Pôvodný herec Daaria mi bol viac sympatický a vyzeral byť na zaujímavú postavu. Vadilo mi keď herca zmenili. Nemám rád keď menia hercov. Hlavne si myslím, že ten prvý sa viac hodil k Dany než ten druhý :D

#19 Violet
8.6.2019 | 17:22:21
Xavik

#6 P. J. D.: Nechybí, Pod nikdy nebyl hlavní postavou.
#16 mateSKAtes: Ne, toto je tu poprvý. :D

#21 Sammet
admin
8.6.2019 | 17:25:57
Violet

#17 Batiatus: No původní Daario byl hřebec, takovej grázlík, tohle sice nebyl ošklivej chlap, ale úplně něco jinýho. Jiný typ, slušňák, tak jak to mohli takhle vyměnit? Když už, tak najdu někoho aspoň trochu podobnýho probůh :D Ale celkově nemám ráda takovýhle výměny postav. Ještě, že Dany nevyměnili až si lidi zvykli na tu která jí měla původně hrát.

8.6.2019 | 17:36:27
svätý.šebastián

Fialka

8.6.2019 | 17:50:45
Sammet

#18 Xavik: tych postav ktore neboli hlavnymi tu mate ale viac :D Bronn, Sedy Cerv, Fialka, D.Naharis, Gendry, Tormund, Jaqen Hghar…to vobec nesu hlavne postavy ale ok, len dopravadzaju hlavne postavy

#52 Xavik
8.6.2019 | 18:03:00
ori

Nočná hliadka aká bola už neexistuje, už je každému jedno či má dieťa alebo čo. Bran pokojne mohol dovoliť majstrom mať deti a podobne.

webmaster
8.6.2019 | 18:03:12
POLW

#9 Wolfinator1: Nedezertoval, byl poslaný (tehdy) právoplatným velitelem Noční hlídky do Starého města, aby se tam vyučil na mistra. To, že potom oplodnil Fialku a zdrhl z výcviku zrada samozřejmě byla. Ale Bran jako král ho tím jmenováním v podstatě omilostnil. Celkově hlavně další existence noční hlídky přestala dávat smysl…

#39 Rafan
8.6.2019 | 18:41:07
Svjatogor

Hlasoval jsem pro Bronna. Jako jeden z mála nebyl na poslední chvíli lobotomizován.

BTW: Bude anketa: Která postava neměla umřít? ;-) Já jen, že… :-D

8.6.2019 | 19:05:27
Sionik

#14 Gomzle: a jaký odchod si zasloužili?

8.6.2019 | 19:21:05
shootx

Dal jsem hlas Davosovi

8.6.2019 | 20:32:50
memar

Najviac si polepšili určite Bron a Gendry. Z nuly takmer na vrchol.

8.6.2019 | 20:47:25
Sctyri

Prasátko Sam neměl přežít, v bitvě o Zimohrad by zdechl do pěti sekund..

8.6.2019 | 21:06:50
Whitewolf114

U Jona jsem to pochopila, že je teď králem za zdí ne? Jinak byl vyhnán na zeď protože zachránil celý svět před největší tyrankou v současnosti jako vděk je kde? Tyrion si takový konec nezasloužil, jeho konec; Ožralej s kurvama v bordelech, pak kdo je tu teď největší bastard a zoufalec. Bran nic nedokázal a je král, já to tak však neberu, pro mě je prostě poslední královna na železným trůnu Cersei, on je nula, každý z něj má jen prdel. Bron opět největší kretén a dostane takový post a všechno… Tyrion se prostě jen bál a tak hodil přes palubu Jona a ne jen tyrion.. Prý, že Bran má nejzajímavější příběh… To je velký vtip. Já u jeho dějový linky spala. Sam se zachoval k Jonovi hnusně, ani z jeho odchodu nebyl nějak zdrcený a naopak financuje bordely, táta musí být hrdý. To samý Davos, Jon je pryč a on nic… V Západozemí zůstaly zbabělý krysy. Jediný kdo mě v Západozemí nezklamal tak asi Brienne, Gily a jinak za zdí rozhodně Jon a divocí plus Duch. Jinak vesměs krysy. Jon všem zachránil několikrát život a oni tohle… Ale tak on je králem za zdí či král svobodného lidu zatímco Tyrion bude to co v první sérii. Otec bude určitě hrdý. Rod Lannisterů vymře… Rod Stárků zůstane za zdí jinak v Západozemí taky nic zřejmě… Opravdu se teď budu na hodně postav dívat jinak až si to pustím celý znova. Tyrion, Sam, Davos největší zklamání. Jinak Sansa byla arogantní a zbabělá pořád a Bron byl vždycky idiot. U Aryi mám smíšené pocity.. Tormund a Jon moje nejoblíbenější postavy a nezklamaly, za zdí Jon bude nejlíp..

#32 Svjatogor #38 POLW
8.6.2019 | 21:23:14
Whitewolf114

***za zdí jim bude nejlíp

8.6.2019 | 21:23:41
Camaris

Chudák Arya. Tolik lidí jí přeje smrt na moři. :) Já hlasoval pro Sansu. Dostala to co chtěla, od první epizody seriálu. Jinak finále pořád žije na youtube.

https://www.youtube.com/watch?…

8.6.2019 | 21:55:53
Svjatogor

#29 Whitewolf114: Cibulák měl v prvních patnácti minutách poslední epizody tu nejlepší na opakování své hvězdné chvíle a to když v trůním sále Zimohradu seřval Melissandru z Ašaje. Tato katarze svědomí Daenerys Targaryen měla odstartovat vrcholné finále Hry, kde už se budou lámat charaktery. Čas, kdy Jon Sníh konečně rozpozná skutečného přitele od spojence z donucení / kalkulu. Nestalo se tak. :-(

Au contraire, nemohu se zastávat Jona Sněha. Ano, degradace jeho postavy padá výlučně na hlavy D&D. Jon začal svou story jako bastard. Catelyn jej neměla, slušně řečeno, ráda. Neměl před sebou žádnou budoucnost. Ne na Zimohradě. Osud mu přihrál strejdu Benjena. Výsledkem byla cesta, na jejímž konci byl Lord Velitel. Následovala pomocná ruka Divokým, zrada, smrt a zmrtvýchvstání…

Z Jona se stal Flavius Aetius universa GoT, s06e10 slibovala skvělou cestu na vrchol. Nestalo se tak. :-(

To, že Jon kuchnul Daenerys je OK. Hrozné je jakým způsobem. U mě klesl až někam POD úroveň Černého Waldera a Lothara. Nechápu, že jej Neposkvrnění nerozsekali na kusy. :-O :-O :-O

Z hodnocením ostatních postav souhlas. Já jsem hlasoval pro Bronna, protože z něho mi po poslední epizodě nebylo na zvracení. :-\ :-D

#35 Whitewolf114
8.6.2019 | 22:10:22
Whitewolf114

Rozumím no…jinak jestli jsem to dobře pochopila tak z Jona je tedy král za zdí že?

#34 ori
8.6.2019 | 22:13:25
webmaster
8.6.2019 | 22:16:09
Whitewolf114

#32 Svjatogor:

Jinak u mě rozhodně nespadl Jon, naopak u mě spadl ze žebříčku oblíbenosti úplně Tyrion… Já nechápu proč nechali rozhodovat neposkvrněné. Měli je normálně potrestat a ne že měli jestě neposkvrněný nějaký nároky… Jon svět zachrání a má trest a neposkvrněný zabíjí nevinný a neudělali jim nic (Jinak mám stejný názor s těmi neposkvrněnými, normálně by chtěl určitě Šedý červ zabít Jona na místě a na nic by nečekal, to je kravina no, taky jsem nad tím přemýšlela)

8.6.2019 | 22:21:09
Whitewolf114

#34 ori: I tak si myslím, ze je z něj král za zdí. Vždyť se dívej jak se na něj ty divocí dívají+ ta znělka. Dost to vypovídá. A to nemluvím o tom jak se naposledy podival k bráně a pak na divoký a změnil výraz v obličeji. Ten už se na zeď nevrátí podle mě a stane se králem tam, u divokých je kralování jiný, bude se mu tam líbit. Vždyť i Tormund říkal, že si ho divocí vybrali a říkal že patří na skutečný sever. Ten je králem za zdí a už tam zůstane podle mě

#40 ori
8.6.2019 | 22:24:53
hmyzovrah

je mi to jedno, kdo jak dopadl. nocni kral mel celou tu lidskou verbez vyhladit. v tomto serialu bylo jasne videt, ze jedine zlo, jsou lidi.

9.6.2019 | 1:22:56
POLW

#29 Whitewolf114: Tvůj komentář je tak trochu feministický, ale nic ve zlém :-) Tyrion, Bron ( pro něj jsem hlasoval) Sam, Brien, Davos Sansa a vlastně i Arya si nemohli přát nic lepšího, škoda jen , že se toho nedožil Varys. Bordely v KL byly vždy, může se to někomu nelíbit, ale to je tak asi vše. Lanisterové nevymřeli, Tyrion klidně může mít dítě. A ano,holkám by se určitě líbil konec Jon+Denny, Aryia+Gendry,Thor­mud+Brien,apod. Tenhle seriál ale není „ordinace v růžové zahradě“

9.6.2019 | 6:27:21
Rafan

#23 POLW: Přesně tak. Navíc ve zdi je nyní díra jak vrata a tedy zeď přestala plnit svou úlohu. Také mi není úplně jasné k čemu tam ta Noční hlídka bude. Dokážu si představit že by fungovala jako pojistka proti tomu, že by se svobodní vrátili k starým praktikám přepadům vesnic jižně od zdi. Obnovit zeď je pro noční hlídku která je zdecimovaná stejně tak, jako celý sever něco neproveditelného. Pokud budou chtít obnovit zeď, tak to bude na staletí.

#45 POLW
9.6.2019 | 9:46:16
ori

#36 Whitewolf114: Súhlasím s tým že bude nejaký ich vodca, ale kráľ sa určite nazývať nebude. On je rád že je proste Jon :D

#46 Rafan
webmaster
9.6.2019 | 10:25:53
SaDiablo

#8 Zek2812: Jo, to stejný mě štvalo i s Brienne. Jako maester by jeho děti byli bastardi, on jako jedinej dědic rodu (hlavně teda svoje učení na maestera ani nedokončil + ukradl ty knihy), Brienne jako velitel KG, taky jako jediná dědička po Selwynovi je budoucí Evenstar. A KG je taky obecně na doživotí, žádná potencionální rodina atd atd. Proto můj headcanon je, že s Branem a s takovou nevšední malou radou jsou za rohem reformy tak či tak, Bran musel Samovi dát stejně milost za ty knihy (hlavně Bronn jako master of coin, tak to už pak jde všechno), a vidím to tak, že i členové KG budou moct mít rodiny.

9.6.2019 | 11:34:41
SaDiablo

GW s ostatníma na Naathu stejně umře, když d&d kinda forgot motýlí horečku, co se přenáší na každýho, kdo se tam nenarodil. :D

#43 ori
9.6.2019 | 11:51:45
ori

#42 SaDiablo: Pletieš si knihy so seriálom, tak je to v knihách, v seriáli o tom nepadla ani zmienka.

webmaster
9.6.2019 | 13:15:21
default

Jako doufal jsem, ze by se Jaqen H'ghar objevil v zaverecne epizode… .D

9.6.2019 | 14:52:13
POLW

#39 Rafan: No, ono to obnovení zdi by nemusel být až takový problém,v knížce o tom něco bylo, je to jen vodě a mrazu. Něco jiného je ale smysl „Černé hlídky“, který po zabití NK a tím i likvidací všech nemrtvých postrádá účel.K zadržení „Divokých“ vystavěná nebyla.

9.6.2019 | 16:21:48
Rafan

#40 ori: Jenomže on ví, že se jmenuje Aegon, Jako Jon je bastard a to mu vždy vadilo. Jako Aegon má vznešené rodiče na které může být hrdý. Je drak a seveřan v jedné osobě.

#47 ori
9.6.2019 | 20:37:31
ori

#46 Rafan: Pochybujem že kedy bude premýšľať o Rhaegarovi ako o svojom otcovi, nech si všetci vravia čo chcú, je synom Neda Starka a celý život o sebe premýšľal ako o Jonovi, nemyslím si že by to menil. To už sa však nedozvieme.

#48 Whitewolf114
webmaster
9.6.2019 | 21:28:45
Whitewolf114

#47 ori: To si myslím taky…On je prostě Jon a ne Aegon, vždy bude brát Neda za otce a ne Regara kterého neznal. Myslím, že je trochu rád, že je jeho matka Liana a že není bastard ale řešit to a rozkřikovat to nebude. Spíš takový klid uvnitř duše… Na jednu stranu mi ho je líto, jak se k němu v Západozemí zachovali ale na druhou stranu je teď s lidmi, kteří ho přímo milují a věří mu. On vždy chtěl od života pouze klid a ano, nazývat se králem nebude ale pro ně on bude vůdce. To on je teď povede a bude je opatrovat. Myslím, že bude nakonec stastný a možná si někoho i najde…Však ale Západozemí (Někteří určitý lidi) ho zradilo a to těm některým lidem nikdy neodpustím

#49 Rafan
9.6.2019 | 21:48:03
Rafan

#48 Whitewolf114: Máte to poněkud zjednodušené. To že není bastard nemá nic společného s tím, že je jeho matka Liana Stark. Klidně by mohl být bastardem, pokud by se Liana neprovdala za Rhaegara. Samozřejmě že se na něm výchova Neda musí projevit. Nicméně na svého pravého otce může být hrdý. Jeho otec nebyl žádný magor a se stylem vlády jeho otce (krále) nesouhlasil. Byl mezi lidem oblíben a ctěn. Je drak a to mu nikdo neodpáře. Jako poslední žijící Valyrijec má schopnost osedlat draka. Mimochodem že draci existovali nikdo nepochyboval a bylo o nich popsáno mnoho knih. Vědělo se že je mohou sedlat jen Targaryeni, případně (nezaručeně) jejich bastardi či děti ze smíšeného manželství s některým z rodů Západozemí. Při tomto všeobecně známém faktu nikomu nedocvaklo, jak to, že ten Jon si tu klidně létá na draku. Přitom by tato schopnost měla být jako podpis. Tady to podle mě scénáristé seriálu nezvládli. Protože i kdyby to nikoho nenapadlo, tak Dany mělo. Protože vyzvat tehdy ještě Jona ať si nasedne na Rhaegala bylo na pováženou (zvláště když byla tak zamilovaná). Ten pokus pro Jona kdyby nebyl po otci drak mohl být to poslední o co by se pokusil (což ona ale tehdy ještě nevěděla).

#50 Svjatogor #51 Violet #53 Monoceros #55 POLW
10.6.2019 | 12:58:03
Svjatogor

#49 Rafan: Exactly yes…

10.6.2019 | 13:07:51
Violet

#49 Rafan: Souhlas. A to je dost dobrý postřeh, že nikoho to ani nenapadlo, že proč si tam Jon lítá na drakovi :D

10.6.2019 | 13:20:57
Xavik

#21 Sammet: Oficiálně jsou řazeny mezi hlavní postavy. Vycházím z toho.

admin
10.6.2019 | 15:20:59
Monoceros

#49 Rafan: Anebo prostě Jona nesežral protože k tomu dala souhlas jejich matka. Oni Daenerys vždycky poslouchali takže splnili všechno to co chtěla.

#54 Rafan #57 Rafan
10.6.2019 | 15:37:24
Rafan

#53 Monoceros: No to je pravděpodobně to co si asi naivně Dany myslela a tak by se dalo vysvětlit, proč mu to nasednutí navrhla. Že jí vždy poslouchali? No tak úplně pravda to také není. Právě po Dany se ohnal Drogon když se pokusila v mísit do sporu mezi jejími draky. Měla si zapamatovat co jí po této zkušenosti řekl Jorah. Nyní parafrázuji " draci se nikdy úplně ovládnout nedají a pořád zůstanou v podstatě divocí". Navíc i kdybych připustil že si Rhaegal nechal na sebe vlézt Jona na povel Dany. Jak vysvětlit že ho Rhaegal pak poslouchal. Jon ho přiměl změnit směr letu a přistát bez ohledu na to že Dany původně směřovala s Drogonem jiným směrem.

10.6.2019 | 15:56:07
POLW

#49 Rafan: Taky jsem se divil, že jí nebylo divné, jak na Jona draci reagovali. Už jak se v sedmičce vrátili ze severu (po ztrátě Viseriona) a sahal na Drogona nebylo úplně normální. Ale když je Tyrion v Merenu pouštěl, taky na něj neútočili a ten určitě Thargaryen nebyl…Těžko říct.

#58 Rafan #59 mateSKAtes
10.6.2019 | 15:59:10
POLW

PS: nevím, jestli jste si toho někdo všimli, ale moc se mi líbil ten Drogonúv pohled na ty dva, jak se objímají. Ten drak podle mě věděl, že jsou příbuzní :-) I když teda vzhledem k historii to nebylo až tak incestní…

#58 Rafan
10.6.2019 | 16:06:32
Rafan

#53 Monoceros: PS: Stejně tak jak si Aegona očichal Drogon a pak změnil vůči němu své chování, tak si ho později očichal i Rhaegal. Oba draci vycítily že je Aegon Valyrijec a proto byla z jejich strany vůči němu ta smířlivost.

10.6.2019 | 16:06:42
Rafan

#56 POLW:
#55 POLW: No na to, že jsou draci inteligentní Tyrion vsadil když jim snímal ty obojky. Jak poté ohodnotil ten svůj nápad jsme slyšeli :-). Jo ten pohled na oba byl skvělý :-) dost mě pobavil. Ale to je také možná důvod že ho Drogon po zabití Dany neupálil. Jako kdyby si uvědomil že Aegon je poslední žijící lidský tvor sním spřízněný.

#62 POLW
10.6.2019 | 16:16:11
mateSKAtes

#55 POLW: No S tim týrionem bych si tak uplne jistej nebyl ta možnost že by mohl by targaryen tu pořád je ale tohle jsme určitě v seriálu vidět nemohli. Nezbývá než doufat v knihy. ty by mohli osvětlit víc věci.

#63 POLW
10.6.2019 | 16:26:24
mateSKAtes

Hlavně v tom proroctví od kterého se seriál uplně odklonil měly být Targaryeni 3 stejně jako má drak hlav na jejich erbu.

#61 Rafan #65 ori
10.6.2019 | 16:29:23
Rafan

#60 mateSKAtes: Tak na začátku seriálu tomu tak bylo. Dany, Viserys a Aegon. Dany sice řekla, že Viserys nebyl drak. Bylo to ale myšleno spíš tak že nebyl odolný vůči žáru jako Dany. Tehdy si Dany zřejmě myslela že to tak má mít každý Targaryen.

#66 mateSKAtes
10.6.2019 | 16:42:31
POLW

#58 Rafan: Myslím, že jediný důvod, proč to na něj nefoukl a svoji zlost si vybil na IT, byl celkem jasný. Prostě to VĚDĚL. Nakonec ty lidi v KL zlikvidoval ON, ne? Nebyla to jeho vůle, ale neznám dračí myšlení :-)

#64 Svjatogor
10.6.2019 | 16:47:26
POLW

#59 mateSKAtes: Sice zajímavá myšlenka, ale dost nepravděpodob­ná.Joannu Lannister by měl šanci oplodnit tak jedině „šílený král“ a nemyslím, že by si to Tywin nechal líbit :-) Hlavně, kdyby měl sebemenší podezření, že není jeho, velice rád by ho vydědil.

#66 mateSKAtes
10.6.2019 | 16:55:52
Svjatogor

#62 POLW: Fakt, že Drogon zničil Trůn a nezabil Jona je důkaz jeho sebeuvědomění. Já hodně ochybuju, že by šilhal. :-)

10.6.2019 | 17:20:22
ori

#60 mateSKAtes: Dany, Aegon a Jon

#66 mateSKAtes
webmaster
10.6.2019 | 17:58:05
mateSKAtes

#61 Rafan: No ale jak už víme ta pověstná odolnosti vůči ohni asi není pravda už se to řešilo ve vice příspěvcích a docela by mě zajímalo jak to vlastně bylo ale za předpokladu že tahle schopnost byla s magii valirijcu zapomenuta tu je pořád možnost že i někdo jiný muže mít jiného rodiče. Stejně jako Jon/Aegon který se spálil snad hned v první sérii.
#63 POLW: Však šílený král ji ale znásilnil jako trest teď už nevím co ale jelikož to za mlada byly velcí kamarádi tak ho nepopravil ale potrestal ho daleko hůř. Však několikrát v knize i seriálu Tyrionovy říkal že není jeho syn. A jak víme Grr Martin umí udělat taková tajemství, viz samotnej Jon Snow. No a to že Tyriona nezabil hned tak třeba tu mohl byt nějaký slib že mu nic neudělá stejně jako dal Ned Stark slib že ochrání Jona. #65 ori: tak za prve aegon a jon je jedna a tatáž osoba, za druhé Vyseris podle Dany nebyl žádný drak a taky na konci první série skončil ale když jsme u toho bylo tu víc Targarienu co třeba takovej mistr Aemon ?? bratr šíleného krále ?? a teď nechci kecat protože si nejsem jistej ale není náhodou v knihách ještě zmínka o jednom Targaryenoj ??? ale i kdyby to byla pravda pořád to jsou jen 2(možná 3) targarieni kteří moc do dění GoT nezasáhli. Takže po tomhle mě zůstane akorát Jon/Aegon pak Deny no a pořád tu chyby ten třetí drak ?? nezapomeň že Tyrion je jediný který přežil setkání s drakem/drakama a hned několikrát. Nechápu jak takovejdle fakt někdo muže přehlídnout. jako za mě je to jasný. A pardon ale tohle jsou nepopiratelný fakta a to že to nebylo v seriálu nebylo (jako víc věcí) neznamená že to není pravda. Ovšem to že Martin to ani nikdy nedopíše je věc druhá :(

#68 ori #69 ori #70 Rafan #75 POLW
10.6.2019 | 19:32:37
mateSKAtes

a nebo jsestli chcete zabíhat až tak do detailu tak teoreticky můžete počítat jako toho třetího draka Gendriho Baratheona ale nevim nevim

10.6.2019 | 19:39:13
ori

#66 mateSKAtes: Aegon syn Rhaegara a Elie Martell, ktorý je s Jonom Conningtonom a vylodil sa v Búrlivých krajinách je jeden, totožnosť Jona ešte v knihách nebola oznámená ale som si istý že to bude tiež ako v seriáli, a teda syn Rhaegara a Lyanny Stark.

#71 mateSKAtes
webmaster
10.6.2019 | 20:42:37
ori

#66 mateSKAtes: Proroctvo že drak má tri hlavy je len v knihách, v seriáli nikdy nezaznelo, takže to sem nemôžeš ťahať. Myslel som že sa bavíme o knihách.

#71 mateSKAtes
webmaster
10.6.2019 | 20:43:51
Rafan

#66 mateSKAtes: Muselo by se specifikovat co je myšleno střetnutí s drakem. Už v dobách draků v 7 království se o draky starali určení lidé kteří je krmili atd. Stejně tak to měla od počátku s draky Dany. Drak přivykne lidem ve své bezprostřední blízkosti. Vždyť mu ti lidé vlastně slouží, uklízí po něm zajišťují potravu. Něco jiného je ale si draka osedlat. Tím nemyslím jen že na něj vyleze, ale drak musí vnímat a uposlechnout jeho povely. V době války Targaryenů mezi sebou o to kdo bude vládnout, byli do války zataženi i jejich draci. Ke konci války bylo víc draků než jezdců a právě se hledali noví jezdci i mezi bastardy Targaryenů. Potomci kteří mají dědičně uchovanou schopnost ovládat draka a je dobré říci že je našli.

#71 mateSKAtes
10.6.2019 | 20:44:27
mateSKAtes

#68 ori: Jo toho jsem myslel uf tak jsem nekecal :D počkat takže oni jsou oba aegoni ??? hmmm zajimavy :D
#69 ori: počkat v prvni sérii to tam myslim bylo ale nejsem si jistej takže to ted fakt nevim.
#70 Rafan: No tak na to ti ale mužu řict jak dlouho ti draci znali tyriona ?? pokud se nepletu viděli ho podruhý v životě ??

#72 ori #74 Rafan
10.6.2019 | 21:22:36
ori

#71 mateSKAtes: Nie nie, to proroctvo je len v knihách. Jonovo pravé meno tam ešte nezaznelo, takže sa možno bude volať inak :D

#73 mateSKAtes
webmaster
10.6.2019 | 21:37:35
mateSKAtes

#72 ori: ahaaa tak to jsem se do toho trošku zamotal s těma jmenama :D ok ale i tak mě to prostě neda s tim tyrionem :D

10.6.2019 | 21:48:08
Rafan

#71 mateSKAtes: To ale nic nevypovídá. Pokud draci přivyknou lidem tak se může v jeho blízkosti pohybovat kdokoli. Jediný drak co zabil člověka ( přesněji řečeno dítě ) bez rozkazu, byl Drogon. Byla to ale víceméně chyba Dany, nechávala draky ať si loví kořist sami a neuvědomila si, že když drak loví, protože má hlad, tak nerozlišuje mezi ovcí, kozou, nebo člověkem. Pak Viseryona a Rhaegala uvěznila do sklepení a začala krmit. Po návratu s Drogonem už nechala krmit i jeho. Od té doby nebylo něco podobného zaznamenáno. Tyrion je neohrožoval a navíc jejich apetit díky dlouhému uvěznění velmi poklesl.

10.6.2019 | 22:13:58
POLW

#66 mateSKAtes: Tak jsem si dal tu práci a hledal jsem, kde si to znásilnění vzal.Ano, Aerys ji měl rád (a chtěl ji ošukat), při svatbě s Tywinem litoval zrušení „práva první noci“ a házel na ní nějaké nevhodné vtipy. Možná s ní opravdu něco i měl, ale spíš před svatbou, pak už to byla jen vzorná žena a manželka.Od té doby ho viděla jen jednou, při turnaji k desátému výročí jeho vlády. Po dalších #MeToo se vrátila na Casterlyovu skálu a už se do smrti neviděli. Tyrion se narodil až když měli Cersei a Jaimie 8 let. Stojím si za tím, že Tyrion Lannister Thargaryenem NEBYL. Martin je sice schopný čehokoliv, ale svoji vlastní historii neporušuje. :-)

#76 mateSKAtes
11.6.2019 | 16:07:28
mateSKAtes

#75 POLW: aha . Tak ted nevim ale jsem si jistej že jsem něco na tohle viděl. Je to už jedno.

11.6.2019 | 21:26:50
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec Game of Thrones

Seriál Game of Thrones odstartoval svou existenci na jaře roku 2011 a skončil na jaře roku 2019. Byl tu s námi dlouhých osm let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Prequel

Hra o trůny je sice u konce, ale to neznamená, že se do Západozemí už nikdy nepodíváme. Stanice HBO totiž objednala nový seriál, ve kterém se zaměří na dračí rod Targaryenů. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama