The Strain (Agresivní virus)
86/100 - 195×

The Strain(Agresivní virus)

V New Yorku se rozšíří smrtelná nákaza, kterou musí epidemiolog, starý lovec upírů a pár dalších přeživších semknutých ve skupině zastavit dříve, než bude pozdě. Dříve, než starobylá legenda ovládne svět. Dříve, než se zhoubná kmen rozšíří po celém světě.

USA | 2014 | Ukončeno
vysílání
4 sezóny | FX | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Mysteriózní
hrají
David Bradley (Abraham Setrakian), Corey Stoll (Ephraim Goodweather), Kevin Durand (Vasiliy Fet), Richard Sammel (Thomas Eichhorst), Mía Maestro (Nora Martinez), Jonathan Hyde (Eldritch Palmer), Miguel Gomez (Augustin "Gus" Elizalde), Jack Kesy (Gabriel Bolivar), Natalie Brown (Kelly Goodweather), Max Charles (Zack Goodweather), Sean Astin (Jim Kent), Rupert Penry-Jones (Quinlan), Joaquín Cosío (Angel Guzman Hurtado), Ruta Gedmintas (Dutch Velders), Samantha Mathis (Justine Feraldo)

České titulky k sedmé epizodě čtvrté série

České titulky k sedmé epizodě čtvrté série

Titulky k sedmé epizodě čtvrté série můžete již stahovat na stránkách. Připravili je pro vás @Blahar a @Hendorn. Po zhlédnutí epizodu určitě i ohodnoťte nebo se podělte o své dojmy na našem foru.

15 0
2.9.2017

Zdroj: FX

Diskuze /20

rio

v ktorej epizode bol doktor na tej farme ked sa dozvedel ze je zack nazive ? asi mi to ušlo ale myslim že som videl všetko :/

#2 Ují
4.9.2017 | 20:53:15
Ují

#1 rio: Přece v pátém dílu – Kdy Eph naprosto nelogicky nechá tu starou černošku, aby to skončila sama… a ona se přemění, a skrz ní pak mluví s Mistrem.

5.9.2017 | 18:16:26
Hanry

Nelogické bylo, když Setrakian v minulém díle neusekl zezadu hlavu Eichhorstovi, místo toho ho bodne do zad a nechá se pak přeměnit, jen proto, aby mu viděl do očí (jak umírá němčour:D)…ne­logické je jak v tomto díle Fet (deratizátor krys zdůrazňuju) s Dutch (počítačová hackera zdůrazňuju :D) sami 2 s pistolkami zneškodní v tom budově té společnosti bandu chlapů se samopaly, kteří jsou vycvičení pro to, to tam chránit :D.. jo? deratyzátor krys a pc experta se nenechají zranit nic, ale sami zabijou vycvičené seurity se samopaly během par sekund…další nelogika ten šéf toho centra, jak před nima zdrhá..najednou se zastaví v te mistostni s tema ženskyma a vezme si je za rukojmi (jak se diva pres sklo na Dutch a Feta)..misto toho aby se vyspařil těmi zadními dveřmi (které pak otevře nějaka ta ženská a zdrhá před ním), tak čumí přes sklo na Dutch :D…další nelogika jak se Doktor ke konci vydá za domnělým Zakem…musí být všěem jasné, že to je pravděpodobně léčka od Majstra..ne prostě, on se tam jak kokot vydá sám bez nějakého krytí atd (a Dutch s Fetem si tam sedí nad žrádlem a jen ta plácnou, žeto je možná léčka at nechodí sám..ale nechají ho)…je uplně jasné, že ho unesou nebo tak něco, a že už se nevrátí zpět do toho ukrytu… :D ..fakt nice, napětí se uplně vytratilo,..tato série je neskutečně natahována.. za 4 díly to mohli ukončit.

6.9.2017 | 11:01:05
Ují

Kdyby Setrakian uťal hlavinku nečekaně, bylo by to sice logické… ale nemělo by to ten efekt, ani dostatečný pocit zadostiučinění z očí v oč :) V reálném životě to je jinak, ale na divadle bylo vždy třeba velkých gest k vyjádření… a u filmů a seriálů to platí taky. A jaképakcopak Setrakian by zemřel v každém případě a takhle si to aspoň „užil“ :D když se nechal vycucnout Eichhorstem. Co se týče stříleček – ty snad není třeba komentovat. Střílečky v seriálech a většině filmů jsou jen sotva v blízkosti reality a proto se tím nijak nezabývám. v tomto ohledu mne zajímají jen přeživší… a né to, že dotyčnému, který vystřílel celé komando už dávno musely dojít náboje. ;) Nelogičnost chování postav, které zcela okatě vlezou do pasti – je bohužel jen obrovská hloupost scénaristů, kteří myslí, že sežerem všechno.

#5 Hanry
6.9.2017 | 17:31:57
Hanry

#4 Ují: Já ti nevím, souhlasím i nesouhlasím…pře­cejen nějaký pud sbezáchovy by měl mít každý i v seriálu, navíc když se Setrakian už přeměnoval, tak stal u te knihy a řekl, že více nestihl už dočíst/zpracovat a v rychlosti jim tam přece říkal, co maíj dělat.....přece i kvůli tomu by chtěl žít ještě nějaký ten pátek, aby aspon tu knihu jeste dostudoval atd a ne se nechat zabít, byt ta pomsta z oci do oci atd by taky mohl byt duvod, ale zbytečná smrt pořád..celou dobu v 1–3.serii mu nekolikrat zdrhnul/vymanil ze z jeho rukou (od Eirchhosta) a ted se jen tak lehce necha zabit…:D,..ta přestřelka..dobře, vime že ve filemch atd jsou jine nez realita..ale takhle to zmastit okatě, poravdu 2 s pistolemi a bez zraneni proti nekolika borcum se samopaly, to proste nemuzou myslet vazne ti scenaristi, to musi i tomu nejprimitivnejsimu divakovi vadit..(mozna taky ne no:D)

6.9.2017 | 18:36:12
anushka

Ehm, víte o tom, že je to seriál, jo? Že to je totální fikce? Že to není skutečnost, jo? :D Co takhle to přestat brát tak vážně a užívat si jen tu podívanou? A jinak… spoiler…

Epha rozhodně neusnesou a bude se Zackem, který je samozřejmě navedený od Mistra, o tom žádná.

#8 Hanry
webmaster
6.9.2017 | 19:05:20
Ují

Hele my víme, že je to fikce… a já se třeba bavím, ale když je někdy těch nelogičností moc… tak to pak kazí tu radost z příběhu. Např. viděli jste posledního vetřelce? To je nelogická krávovina hned od prvních minut… začala jsem frflat na začátku a frflala jsem po celou dobu, ani pokusy zacpat mi hubu čokoškou nepomohly :D Jinak Hanry má pravdu – těch scénaristických naivit je tam někdy až moc. Nejspíš je nenapadlo nic lepšího, než to, že aby Eichhorst zemřel Musí vycucnout Setrakiana, který se odsoudil k smrti už tím, že celou tu tubičku warfarinu snědl. Já třeba zase nechápu – Jak to, že Eichhorst nezabil tu Fetovu holku na letišti? Když říkal šajse, tak rozhodně na smrt zraněný nevypadal.

#9 Hanry
6.9.2017 | 19:21:50
Hanry

#6 anushka: /Dík za info :D) Ale ano, víme..že je to fikce :D..ale i fikce by měly být natočeny důstojně (kor když jde o finalovou sérii, která je bohužel nejhorší ze všech, co se týče iracinality a nějakého napětí)…tohle to užívání dost kazí (alespoň u mě:D)

6.9.2017 | 19:28:49
Hanry

#7 Ují: Dobrá pointa, na tu babu na tom letisti jsem uplne zapomnel…jinak abych nevypadal, že si moc „stěžuju“, tak ještě zmíním další blbost, které mi došla, co tam udělali.. :D Přece toho černocha předtím (kámoše od Guse) Master přeměnil na strigoje, aby ziskal jeho pamět..pomoci toho se dostal do baráku k tomu Setrakienovi…jenže, tim pádem Master ví i o tom, kde mají to utočiště ten sklad..co víc, ten Gus i ostatní přece ví, že byl ten černoch přeměněný (a pomocí něj se dostal Eirchhost k tomu Setrakienovi),tak proč tam všichni jsou tam pořád v tom skladu se zbraněmi/proč tam Master už nevnikl se svou army … :D

#10 Ují
6.9.2017 | 19:45:25
Ují

#9 Hanry: nooooo to je otázka :D Jsem teda ještě poslední díl neviděla, ale už na konci toho minulého jsem se téééž divila, že – vzhledem k tomu kolik má Mistr vojáků, tak poslali docela slabou jednotku. Prostě buď jsou scénáristi tak nedovtipní, nebo se jim už nechtělo přemýšlet… a jen vymýšlejí divoké akce s tím – kdo prostě musí přežít a kdo ne, s tím, že na provedení nezáleží. Jsem se na začátku této řady těšila jak vykreslí post-apo svět kde vládnou strigoi a moc tomu teda nedali. Doufám, že alespoň finále se jim vydaří.

#13 Hanry
6.9.2017 | 20:00:52
anushka

To, jak zemřel Eichhorst, je odkaz na knihu. Tam se sice nejednalo o něj, ale o Mistra. Při boji mezi Mistrem a Setrakianem si Setrakian vzal ty prášky na ředění krve a tím Mistra otrávil. Ale jelikož Mistr je silnější než Eichhorst, tak to přežil, akorát si musel vyměnit tělo. A Setrakian tam taky zemřel.

A přeměna Creema na strigoie je taky z knihy ;) Úplně si tam vybavuju tu scénu, jak mu hoří huba kvůli těm stříbrným zubům…

A pokud chcete super vykreslený post-apo strigoií svět, není nic jednoduššího, než si ty knížky přečíst. Přece jen ten děj tam je trochu jiný a více barvitě vykreslený. Já taky občas nesouhlasím, co s dějem scénáristé udělali, ale prostě je to tak. A když budu chtít něco lepší, tak si to znova přečtu ;)

#12 Ují
webmaster
6.9.2017 | 20:13:36
Ují

#11 anushka: Já to četla… ale už to bude nějakých šest let od první knihy, takže si děj až takhle čerstvě nepamatuju. A nějaké jiné tipy na slušné post-spo? Znám Svědectví, Přechod, Silo… :)

#17 anushka
6.9.2017 | 20:20:19
Hanry

#10 Ují: No vidis, takhel jsem o tom neuvazovla, proc tam nevlitli s vice strigoji, stejne tak, proc nedosly dalsi posily-strigoji z toho centra, kde unesli toho sefa…v 2–3.serii v tom utkou na Long island, se tam tisice strigoju obetovalo aby prelezli ten plot, jak na vsichni poldove z mesta palili..a ted nema Master ani 100 strigoju aby chranili centrum/sli zvlikvidovat Setrakiena.. :D ?..

Anushka: Do knihy/komiksu urco nekdy pujdu, az trochu zapomenu dej tady z toho serialu :D…jinak toho nechme no, je to k nicemu, kdyby aspon scenaristi cetli tady ty nase plky a poucili se z toho a udelali dobre finale, ale stejne tusim, ze to bude odflaknute..

6.9.2017 | 20:23:41
Hanry

sry za chyby, pisu z tabletu :D

6.9.2017 | 20:24:36
Ují

:D aspoň to tu na chvilku ožilo… když už tady ty diskuze jsou :) V příštím životě budu scénárista… a pak uvidíte :D :D

6.9.2017 | 20:29:49
Hanry

nice :)

6.9.2017 | 20:32:34
anushka

#12 Ují: Klasika Metro 2033. Další pokračování jsem nečetla, tak nevím, jestli za něco stojí.

#18 Ují
webmaster
6.9.2017 | 20:33:32
Ují

#17 anushka: …no mě za to stálo, ačkoliv toho mrazení z prvního dílu, už další dva nedosáhly. Jak jsem mohla zapomenout… :D

6.9.2017 | 20:58:30
rio

jej metro 33 som prečítal v pohode 34 ma nejako nechytila a v polke som prestal no a asi rok sa chystám na 35 ale po predchádzajúcej knihe sa mi moc ani nechce

7.9.2017 | 18:24:05
weeds

Nemá cenu se vztek nad logikou seriálu o upírech, ale ten seriál by měl respektovat alespoň svá pravidla. Souboj Eirchhosta a Setrakiana z mého pohledu hrozě narušila přítomnost Guse, který má být trénovaný zabiják strigoiů, ale tam ho zneškodlil a držel jeden nedávno přeměněný, kterého měl s přihlédnutím k dřívějšímu trhání „upířích průdušnic“ sejmout palcem u nohy.

8.9.2017 | 18:41:55
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Kniha vs. seriál

Pár závěrečných slov o seriálu The Strain

Pár závěrečných slov o seriálu The Strain

Seriál The Strain je u konce. Celé čtyři roky nás bavil svou porcí akce. Fandili jsme Setrakianovi a jeho bandě a naopak si přáli, aby toho hajzlíka Zacka už konečně někdo oddělal. Pojďme si v tomto článku připomenout několik zásadních okamžiků seriálu.

Svět se změnil

Svět se změnil

Reklama

Citáty

Citáty

Sledujte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama