The Walking Dead (Živí mrtví)
92/100 - 1 118×

The Walking Dead(Živí mrtví)

Epidemie změnila drtivou většinu lidstva ve věčně hladové zombie. Malé skupiny přeživších se snaží najít mezi ruinami nový život, nebo si alespoň udržet ten nynější. Do tohoto světa se z kómy probouzí nicnetušící bývalý zástupce šerifa Rick Grimes. Jak dlouho asi může přežít?

USA | 2010 | Ukončeno
vysílání
11 sezón | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Hororový, Katastrofický
hrají
Norman Reedus (Daryl Dixon), Melissa McBride (Carol Peletier), Andrew Lincoln (Rick Grimes), Lauren Cohan (Maggie Greene), Christian Serratos (Rosita Espinosa), Danai Gurira (Michonne Hawthorne), Cailey Fleming (Judith Grimes), Josh McDermitt (Eugene Porter), Chandler Riggs (Carl Grimes), Seth Gilliam (Gabriel Stokes), Ross Marquand (Aaron), Steven Yeun (Glenn Rhee), Jeffrey Dean Morgan (Negan Smith), Alanna Masterson (Tara Chambler), Cooper Andrews (Jerry)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu. Do této sekce nepište spoilery z komiksů!

HARDSUP

Souhlas, poprvé jsem váhal o tom, jestli si nový díl vůbec stáhnu… A u toho dalšího budu váhat ještě víc… Velká škoda, aneb jak zahodit potenciál…

20.2.2012 | 20:08:37
hlawoun

Už mě to fakt začíná vadit, jak si tady každej stěžuje, že se tam nic neděje, furt jenom kecaj a nic. Mě teda by seroš, kterej by byl o tom, jak banda lidí jede z místa na místo, vystřílí tam zombíky, pár se jich nechá sežrat a jedou zas dál už dávno nebavil. To místo toho, abych trávil půl dne překládáním, si sednul ke kompu a boural autem do zdi. Já myslím, že ten seroš se právě ve druhý sérii dostal na vyšší úroveň, postapokalyptickej svět už není bezduchá střílečka, ale jsou tam i lidi, kteří myslej, mají nějakou povahu a snažej se přežít co možná nejlíp. Což znamená chopit se příležitosti. A co se týče zápletek, já myslím, že poslední dva díly toho rozehrály dost, ne? Jestli mě nechcete nasrat, tak se chovejte alespoň trochu jako ty lidi v tom seroši: začněte myslet! Nejsme tupý Amíci!

čestný člen redakce
20.2.2012 | 22:03:53
janeperun

Souhlasím s hlawounem, nemám co vytknout. Mě se seriál líbí čím dál víc, s druhou sérií graduje a rozbroje, ke kterým dochází mezi přeživšími, jsou jen logickým vyústěním jejich chování. Za mě můžu říct, že jsem spokojená. Na takovýhle seriál jsem čekala dlouho. :)

20.2.2012 | 22:20:50
HARDSUP

Za prvé, moc díky za titulky. Z druhé, nedívám se na Walking Dead kvůli komplikovaným vztahům postav a řešení morálních dilemat. Začlo to jako survival horor ala Resident Evil, troufnu si říct, že to vyneslo tento seriál na vrchol sledovanosti. Pokud by první a druhý díl byl ve znamení s02, seriál by nedostal třetí sérii. Nikdo nechce, aby se z toho stalo jen střílení a zabíjení, ale děj musí jít dopředu, za celou druhou sérii jsme se nepohli, ano poslední díl navodil jakýsi další směr, ale chybí mi u postav komplexnější plán, chceme zústat na farmě, chceme najít kolonii lidí někde ve Státech, atd… Místo toho se motají okolo farmy a nikdo neví co chce, to je to, co mě na tom vadí.. A pokud jsem jediný kdo to tak vidí, tak pardon za vyjádření mylného názoru…

20.2.2012 | 23:00:00
Cybercaf

Souhlasím s optimisty. Poslední epizoda zase docela dost rozvířila vody :) Posledních pár epizod byla sice docela očekávačka ale teď to zase nakopli. Jen mě občas docela štve, že z už těch málo akčních scén ještě půlku ustřihnou. V té poslední epizodě to bylo celkem dobře patrný tím když Rick vyškubl tomu klukovi nohu z toho plotu. Pak hned střih a opět se řešila půl hodiny Lori a Shane. Mohli to alespoň ještě chvíli v tom městečku plnym chorejch mozků natahovat, klidně i ukázat jak se prostříleli do auta a odjeli (sice by to postrádalo tu chvílí napětí kdy čekáme jestli naši hrdinové vyváznou ale…myslí si snad někdo že by to nezvládli?) Už se těším na další epizodu, zatím to vypadá že na farmě už nebude moc bezpečno.

20.2.2012 | 23:02:26
janevim

Hlawoun píše: ale jsou tam i lidi, kteří myslej

Odpověď: Třeba Lori? :) :)

Pro mě je teda zatím nejlepší pilot celého seriálu i když je podle některých zlých jazyků jen vykrádačka 28 days latter. Scéna kdy Rick sedí v tanku a uvažuje o sebevraždě a pak se ozve Glen je naprosto skvělá…

20.2.2012 | 23:37:37
JackIsBest

Hlawoune moc díky za titulky, bez tebe bych rozuměl jen tak 70% seriálu. To za prvé, a za druhé souhlasím s tím dalším. Kdyby lidi měli to co chtěj aneb zběsilý road movie, stěžovali by si zase na to že tam není to co je teď. Já seriál dokoukám tak i tak, ať už to je jak chce. Baví mě to a zatim mě žádná epizoda teoreticky nenudila natolik, abych uvažoval že si další díl už nestáhnu.

21.2.2012 | 0:07:24
Moor8

Hlawoun: jsou tam i lidi, kteří myslej.

Právě, že moc nemyslí a to mi dost vadí. Například Lori, co jde sama a pěšky zachránit 3 chlapi. Debilotina. Nebo Herschel, co si myslí, že člověk, kterému chybí půlka těla, je jen nemocný. A některé ty dialogy taky stojí za to. Například jak se tam dohadovali, zda má cenu pokračovat dál, protože je může zabít nějaký zombík, tak to raději ukončíme rovnou. Rozhodně nechci, aby z toho byla bezduchá střílečka, ale také nechci telenovelu. Prostě by to měli vyvážit. A jak píše HARDSUP také mi chybí nějaký cíl. V podstatě kempí na místě a krom polemizováním coby kdyby a kdo kde s kým žádný vývoj. Seriál se mi stále líbí, ale bojím se, aby mu tohle nezlomilo vaz. PS: díky Hlawounovi za překlad.

21.2.2012 | 1:38:01
freedll

Ať přemýšlím jak přemýslím tak jak řekl Shane Lori, že RIck se vrátil, tak udělal dobře. A s Otisem tak samo, tam nebylo na výběr, buď oba nebo jen Otis. Nevím, proč má být záporák -.- A pokud tam mají zájem zůstat 9 měsíců kvůli „bejby“, tak to potom potěš noha :/

21.2.2012 | 10:56:52
GeorgeZip

Přesně jak píše fredl, Shane se tam prostě chová naprosto realisticky. Pořád toho tam pro skupinu udělal nejvíc, akorát to nikdo nechce vidět. I kdyby nebyl zabouchnutej do Lori, tak že jí odvezl zpátky bylo rozumný (ať jí řekl co jí řekl). Zajímavej byl konec jak Rick řekl Lori, že zabil člověka kvůli jí a synovi. Pak mi připadalo, že Lori chce po Rickovi, aby zabil Shanea :-( Kdyby se Lori v autě zabila, bylo by to pro skupinu asi nejlepší…

21.2.2012 | 11:23:38
HARDSUP

Nedá se než souhlasit ;) Někdo (Shane) musí být černá ovce skupiny a odvádět špinavou práci, která je nevyhnutelná.. Je jediný, kdo se přizpůsobil nově vzniklé situaci, apokalypse, změnil způsob myšlení.. Zdá se, že Carl to od něj odkoukává, což je pro něj jedině dobře.. Svět se změnil, Rick si to nechce přiznat.

21.2.2012 | 11:52:58
JackIsBest

Nějak taky začínám mít Shanea víc v oblibě, než ostatní chary seriálu … ;) ASi proto, že se chová nejvíc realisticky, jak už jste psali.. :) btw jak jste již také psali, Lori by líp udělala kdyby se v autě zabila…Ale to se podle mě ještě hodně dlouho nestane, vždy bude nakrajíčku, ale proti našem myšelnkám. Konec seriálu odhaduju na to, že Lori bude držet umírajícího Ricka v náručí, když už budou v bezbečí a svět se bude pomalu obnovovat..(nejedná se o spoiler)

21.2.2012 | 14:09:24
kozelik

Právě tohle tempo mi přijde optimální, stříkající „krev“ ze zombíků by se tam určitě objevit čas od času měla, ale opravdu z toho nechci střílečku o ničem. Tohle je přesně to, co bych od seriálu čekal, a upřímně se divím, že má na csfd.cz tak nízké hodnocení. Škoda. Právě to, jakým způsobem se tam řeší různé otázky, které jste zmínili, dělá tenhle seriál seriálem.

21.2.2012 | 15:03:04
GudMen

Moor8: Lori je nejela zachránit, ale upozornit, aby se nevraceli bez Hershela. Co se Hershela týče, zamysli se nad tím, jestli kritizuješ mentalitu postavy, nebo stupiditu scénáře.

Shane sleduje vlastní zájmy, zatímco Rick (stále ještě) ty skupinové.

čestný člen redakce
21.2.2012 | 18:47:11
Eugene

Je to jen seriál a pokud hlavní postavy kysnou na farmě, nebude nikoho bavit sledovat, jak škubou slepice k obědu a odpočívají ve stanech. Takže do kolektivu šupneme jeden nespokojený výbušný charakter a děj trochu oživíme, zbytek zaplníme vatou.

První řada taktéž někde uprostřed zastagnovala v akci a boji o přežití a přestal jsem kvůli tomu sledovat tehdy (seriálové klišé jak přes kopírák). Seriál není o post-apokalyptickém světě tak jak bychom chtěli, je o lidech v něm…

Pokud jste někdo hráli Fallouty (1, 2) tak víte jak by mělo vypadat to – co chcete. Nejblíže k tomu měla asi epizoda Wildfire 1×05 a What Lies Ahead 2×01. Alespoň mně tyto epky zahrály na notu nejvíce, včetně (až na nedostatky) té poslední odvysílané.

21.2.2012 | 19:26:16
chir

už vidím vás, jak si říkáte, hmm na farmě je relativně bezpečno, ale proč nejet na cestu, kde benzín se tahá přes hadičky z jiných aut, protože někde a nikdo neví kde, je nějaký uprchlický tábor, nebo někdo někde nalezl lék… lepší cesty jsou průjezdné protože všichni seděli doma a nechávali si okusovat hlavy při koukání na TV… pak mi povídejte o realismu seriálu :D Jasně že ten seriál není o přežívání na farmě, ale taky to není žádný ResidentEvil a nikdy ani nebyl.

čestný člen redakce
21.2.2012 | 20:31:12
Moor8

GudMen: Ehm… Oni jeli najít Hershla a Lori jim jela říct, aby se bez něj nevraceli? Tak to ještě pitomější :D Ale v tom dílu je řečeno, že je jela zachránit, protože Daryl nechtěl. Mentalita postavy je podle toho, jak ji napsali, tedy podle scénáře. těžko bude jiná :D

21.2.2012 | 21:01:09
KarlCZ

Tak už jsem na to konečně koukl a musím říct, že tento díl byl obzvlášť perfektní…konečně se i Hershel trochu projevil a vůbec by mě nenapadlo, že umí střílet…:D, akorát nevím, jestli byl dobrej nápad zachránit toho kluka, co s napíchl na ten plot, myslím, že to přinese problémy a na farmě se budou dít ještě zajímavý věci, i když kdoví, třeba to nakonec bude výhoda…:D, každopáně opět nezklamala Lori, fakt, tu mít za manželku, tak ji asi zastřelím :D, akorát poštve Ricka proti Shaneovi, stejně Shanea miluje a akorát teďka pokazí vztah mezi Shanem a Rickem a bude to v pr…, Shane je sice zmetek, ale zase má většinou pravdu, i když jak zabil Otise…jenže kdyby ho nezabil, tak by sežrali Shanea a Carl by zemřel…a to, že otevřel tu stodolu, bylo správná…no, uvidíme, jak se to bude vyvíjet, každopádně tenhle díl byl hodně cool…:))

21.2.2012 | 21:02:42
hlawoun

Shane se chová realisticky… No pozdrav pánbůh. jestli je realismus někoho obětovat v zájmu !vyššího dobra" určitý skupiny lidí, tak to je dámy a pánové prů*er. Shane je skvělá postava, výborně zahraná, ale jestli má být symblem kladnýho hrdiny „nového světa“, tak to si fakt nepřeju, aby k nějaký apokalypse došlo reálně. Ale nechme toho, nebudem rozpoutávat politickou debatu, ne?

čestný člen redakce
22.2.2012 | 9:01:14
atack

radsi snim jak z jinym co se chce zabit na konci prvni serie

22.2.2012 | 18:48:20


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Walking Dead

Seriál The Walking Dead odstartoval svou existenci na podzim roku 2010 a skončil na konci roku 2022. Byl tu s námi dlouhých dvanáct let, ale vše musí jednou dojít na svůj konec. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, ohodnoťte jej. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody

Seriálový vesmír

Seriál The Walking Dead se odehrává v širším univerzu, jehož součástí jsou i seriály Fear the Walking Dead, The Walking Dead: World Beyond, Tales of the Walking Dead, The Walking Dead: Dead City a další. Pro fanoušky The Walking Dead jsou tyto další projekty samozřejmostí, a proto byste měli vidět i je. 

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama