Justice League
84/100 - 38×

Justice League

Superman, Batman, Wonder Woman a další. Superhrdinská týmovka Justice League chrání svět na stránkách DC Comics už od roku 1960 a nyní přichází na filmové plátno v novém projektu, díky kterému všechny tyto superhrdiny konečně uvidíme pohromadě!

USA | 2013 | Vysílá se
žánr
Akční, Fantasy, Komiksový
hrají
Henry Cavill, David Corenswet (Superman), Ben Affleck (Batman), Gal Gadot (Wonder Woman), Viola Davis (Amanda Wallerová), Jai Courtney (Kapitán Boomerang), Jason Momoa (Aquaman), Jeffrey Dean Morgan (Thomas Wayne), Lauren Cohan (Martha Wayne), Diane Lane (Martha Kent), Kevin Costner (Jonathan Kent), Robin Wright (Antiope), Ewen Bremner (Charlie), Connie Nielsen (Hippolyta), Danny Huston (Erich Ludendorff), Saïd Taghmaoui (Sameer)

První klip na Zack Snyder's Justice League představuje Supermanův černý oblek

První klip na Zack Snyder's Justice League představuje Supermanův černý oblek

Zack Snyder na online Comic-Conu zveřejnil první kratičký teaser na svou verzi Justice League, ve které Superman v černém obleku přilétá za Alfredem a následně se vydává na pomoc zbytku týmu. Plnohodnotný trailer a potvrzení o délce projektu se dočkáme na DC Fandom. Jak se vám oblek líbí?

14 1
26.7.2020

Diskuze /25

tom99

Aby nám ten Snyder nevytřískal všechny informace a záběry než to na HBO Max dorazí :-)

#2 cocumis
webmaster
26.7.2020 | 11:36:24
cocumis

#1 tom99: Přesně tak, budu se snažit už na ty peeky nekoukat, ale vím jak to dopadá :D

26.7.2020 | 12:04:41
Geek

Zack je stále jako to malé ukřivděné dítko na pískovišti, nicméně by mě zajímalo, zda už dokáže pracovat s charakterem Supermana tak, jak to my, jeho fanoušci, máme rádi. Ve svých předchozích opusech, zejména tedy BvS pouze předvedl, jak moc mu Superman uniká, jistou cestu pak sice naznačil Joss Whedon v jinak výborné Justice League, ale to se teď oficiálně nesmí říkat a navíc je chudák Joss taky tím hnusným tyranem z natáčení, jak tklivě tweetoval Ray Fisher (a představitel suprhrdiny by přece nelhal), dostaneme se tedy zase k tomu, co některým stačí k dobrému příběhu, a to vyprávění pomocí zpomalených, velkolepých, trošičku rozmazaných scén. Žijeme v klaunském světě :D

#5 tom99 #14 Ryan Wayne
26.7.2020 | 14:13:07
pkd

Vzdy se mi libil.

26.7.2020 | 14:59:42
tom99

#3 Geek: Myslím, že oba filmy, které natočil pro DC, jsou daleko lepší než Whedonova Justice League. Upřímně ale nerad říkám Whedonova, byl to jen zručný řemeslník, který dostal za úkol splácat film o dvou hodinách z natočeného materiálu po vzoru studia. Jestli bylo jinak o co stát, se dozvíme za rok. Snyder není ukřivděné dítě, měl nějakou vizi, kterou chtěl dokončit, ale bohužel se stala naprosto pro mnohé z nás nepředstavitelná tragédie v jeho životě, která ho ovlivnila jak v osobním, tak v pracovním životě. A ten tlak, který na něj WB dělalo, bylo šílený. Já to naopak beru s odstupem času jako jakousi cestu vykoupení…

webmaster
26.7.2020 | 20:02:57
Ratemus

Dcera mu zemřela později, byla to jen poslední kapka, jinak vyhozen byl již předtím respektive nejdříve po tom co pro warner byla jeho verze unwatchable tak na místo scénáristy na výpomoc dali Josse a následně převzal i režii… Já to vidím tak, že to převzal za pět dvanáct, měl málo času, omezené prostředky a nátlak a mantinely shora, tam by to prostě pořádně neudělal žádný režisér za takových podmínek..

#7 PecaCZE #10 tom99
26.7.2020 | 21:39:14
PecaCZE

#6 Ratemus: Ámen, ale DC fans to maj na koho svést :D

#15 Ryan Wayne
26.7.2020 | 21:47:36
Ratemus

Řekl bych že ani ne tak dc fans jako spíš snyder fans.. Já jsem dc fanda a přesto na to koukám objektivně, byť se mi liga nelíbila.. Ovšem jakmile přišly srance Shazam a hlavně Birds of Prey, pomalu Ligu začínám docenovat a zvedat hodnocení protože ty dva filmy jsou jednoznačně horší než liga… Ještě pár takových filmů a Liga bude na plný počet

#24 PecaCZE
26.7.2020 | 22:23:41
Ratemus

Ahoj, mám tu čest vám představit nového hráče na trhu ohledně vydávání komiksů. Aktuálně jednáme o práva různých věcí, které zatím nemůžu zveřejnit, ale je to začátek a doufám že se rozjedeme a budete spokojení a že naplníme vaše očekávání.. https://www.mightyboys.cz/ ptejte nám štěstí a úspěchy protože plány jsou velké

26.7.2020 | 22:51:52
tom99

#6 Ratemus: Já furt nechápu, proč na to ten Whedon kývl. Mohl to dokončit jakýkoliv céčkový či zetkový režisér. Whedon to neměl zapotřebí. Na druhou stranu, pokud mu slíbili tu Batgirl, tak proto se asi tomu upsal. Nicméně to, že WB říkalo, že jeho verze byla nekoukatelná, tak jsem zvědavý, zda se ta samá verze k nám dostane… i když toho nenatočeného materiálu má asi dost, furt si říkám, že to bude jen jakási výplň příběhu Whedonovy JL…

webmaster
26.7.2020 | 23:17:09
Ratemus

Snyder cut je zcela jiný film než byl v kině, některé zdroje uvádějí až 80% co Whedon předělal.. Bude velký důraz na Cyborga, superman má černý oblek a je oživený jinak, steppenwolf vypadá naprosto jinak.. Čekej fakt zcela jiný film.. Proč na to kývl? Přesně tak, bylo to podle všeho právě díky Batgirl

27.7.2020 | 0:01:21
LMDizajn

Snyder mal ale na pláne trilógiu, nie len jeden film, takže aj ked toto uzrie svetlo sveta, stale to nebude to, čo planoval. Inak ta jeho trilogia by bola skutočne zaujimava, nakoniec ju viac menej spracovali animovane. BvS bolo zvláštne, ale zapadlo by perfektne do danej trilogie. Hlavne je to velky krok pre fanušikov, aby sa kravataci nepchali do režirovania filmov, vid star wars IX… Už len kvôli tomu to je skvelé, že fanúšik nie je hovno.

#13 Ratemus
27.7.2020 | 21:03:10
Ratemus

#12 LMDizajn: původní vize Snydera má pět filmů, MoS, BvS a tři díly Ligy, zajímavě, že tam není druhý MoS

27.7.2020 | 22:13:18
Ryan Wayne

#3 Geek: Napsal jsi snůšku nesmyslů, ale pokusím se reagovat konstruktivně.

  1. Snyder je jako „malé ukřivděné dítko na pískovišti“? Na to jsi přišel jak? Od chvíle, kdy mu přikázali sestříhat BvS do nesmyslně krátký kinoverze s ním studio jen a jen vyjebávalo a on přesto vůči nim nikdy neřekl jediný křivý slovo. Naopak, jeho přístup k celý věci je až neuvěřitelně příkladný a po oznámení Snyder Cutu ještě všem děkoval.
  2. Superman mu uniká? V čem konkrétně? Snyder několikrát řekl, že jeho plán pro Supermana byl, aby si prošel vývojem, po kterém se dopracuje k té „boy scout“ verzi, kterou si asi představuješ. Říká se tomu charakter development. Píšeš něco o „dobrém příběhu“, ale u Supermana bys chtěl, aby byl od začátku dokonalý a bezchybný? K čemu pak jeho příběh vlastně vyprávět? Ve světě, ve kterém s ním polovina lidí jedná jako s vetřelcem, „ilegálním migrantem“, hrozbou apod., v tomhle světě jeho vývoj a jednání dává dokonalý smysl.
  3. Pokud ve Snyderových filmech vidíš jen zpomalovačky a ne příběh, tak doporučuju při sledování jeho filmů vyndat hlavu z prdele. Očividně jsi Snydera nepochopil.
  4. A ty víš, jak to v kauze Fisher/Whedon bylo? Fisher se v sobotu na Justice Conu k celý věci vyjádřil tak, že má za sebou důkazy a lidi, kteří jeho tvrzení podpoří a celá věc se v budoucích týdnech/měsících pohne dál. Takže doporučuju si počkat na to, co vlastně vyjde najevo a ne hned zaujímat stanovisko, když reálně nemůžeš mít sebemenší tušení, co se tam vlastně stalo a jestli Fisherova obvinění jsou podložená nebo ne.
28.7.2020 | 9:13:06
Ryan Wayne

#7 PecaCZE: Tak těch lidí, na kterých to fiasko lze svést, tam je mnohem víc. Geoffem Johnsem počínaje a Kevinem Tsujiharou na vršku řetězce konče. Whedon, co se týče kreativního hlediska byl jen loutka, u něj mě spíš znepokojují ty obvinění ohledně jeho chování k hercům a lidem z produkce. Ale bůh ví, jak to doopravdy bylo, na tyhle odpovědi si ještě budeme muset počkat.

28.7.2020 | 9:22:52
Ratemus

Ryan je pravda že snyder skutečně miluje zpomalovačky a v jeho filmech ji je hodně, včetně artovych póz a těch taky není málo.. Jinak souhlasím s většinou co jsi napsal

#17 Ryan Wayne
28.7.2020 | 10:25:31
Ryan Wayne

#16 Ratemus: No nevím, co přesně by měl vyjadřovat ten tvůj pojem „artová póza“. Jeho vizuální styl je specifický, klidně artový, pokud chceš, pod tím slovem si ovšem každý může představit něco jinýho. A nevím, proč by nějaký jeho vizuální rukopis měl být označován jako póza, že má tvůrce svůj styl je přece dobře. Tak či onak, v jeho filmech je toho přece mnohem víc než jenom vizuální orgie a zpomalovačky. Geek tady psal něco o dobrém příběhu, přitom právě ten mu studio (záměrně nepíšu Whedon) vykostilo na minimum.

28.7.2020 | 11:14:18
Ratemus

Já tím myslím např to jak jde zpomalene aquaman po molu, pije vodku za ním stříká voda a pak za ER na jeho zamračený obličej a vše je až na dřeň zpomalene, s tím mam problém já. Prostě liga tohoto byla plná, bvs taky, watchmen taky, jen v 300 mi to nevadilo protože tam i ten komiks má podobný vizuál.. U snydera mi trochu vadí že strašně tlačí na formu. Ovšem pokud to vezmu mos se mi hodně líbí, bvs tak napůl, 300 hodně a watchmen taky celkem ujde

#20 Ryan Wayne
28.7.2020 | 11:34:45
Ratemus

Ryan ještě bych doplnil např v bvs 3× záběr na zpomaleny pád nabojnice při pohřbu nebo to samé v lize když Batman střílí z děla Batmobilu…

28.7.2020 | 11:36:29
Ryan Wayne

#18 Ratemus: Jak říkám, jeho vizuální styl je jedna věc, nemusí se všem líbit, ale nevím, jestli bych to nazýval pózou, prostě je to jeho styl a mě osobně je sympatický, když má tvůrce nějaký kreativní rukopis – nicméně opakuju, že u Snydera ty zpomalovačky nepovažuju za zásadní věc, je to pořád jen jedno z pozlátek. Mnohem víc oceňuju jeho smysl pro detaily, společenský přesah (např. v BvS ono zasazení Supermana do reálnýho světa, reakce lidí na jeho existenci apod., ale našlo by se i mnoho dalších příkladů), nebo obecně technickou a audiovizuální kvalitu jeho filmů, která je nepopiratelná (se zpomalovačkami i bez nich).

28.7.2020 | 12:51:59
Ratemus

To jsi špatně pochopil, já nemyslel pozu jako snyderovu, ale jeho zpracování během filmů těch artovych póz jak tomu říkám já, jako právě ten aquaman, liga a bvs je toho plná, krásné vypadající skoro až postery šíleně zpomalene, ale jak říkám, to je jen můj problém… Jinak ano s tím jeho přesahem souhlas, mos ve skoro až reálném světě se mi taky líbí… Jeho mos fakt žeru

#22 Ryan Wayne
28.7.2020 | 12:57:36
Ryan Wayne

#21 Ratemus: Ok no já ti neberu, že se ti nelíbí tyhle jeho scény, to je skutečně zcela subjektivní :)

28.7.2020 | 13:31:33
Ratemus

Souhlasím

28.7.2020 | 13:33:33
PecaCZE

#8 Ratemus: Jo to už jsi jednou psal a rozesmálo mě to :D bohužel je to tak, pokud nic lepšího DCU nenatočí tak nejlepší z nejhorších bude koukatelný film. A já opět napíšu, představ si, že ti je 12 let a koukneš se na Shazam, řekl bych že se to musí líbit každýmu :) dostal jsi přesně co jsi už musel od traileru očekávat, možná tě zklamali akční scény a záporák, ale to se podle mě dá odpustit. Zatímco Birds of Prey nebo jaký že to momentálně nese název… tam vidím maximální cílovou skupinu děti co mají vymytý mozek instagramem a tik tokem.

#25 Ratemus
28.7.2020 | 22:23:16
Ratemus

#24 PecaCZE: vidíš a ted si vem že Birds je film pro děti s ratingem R…hele Shazam se zdál dle traileru být jako fajn komedie, netušil jsem že trailer vystřílí veškeré vtipy ve filmu…tento film bych přirovnal k SM Far From Home, také komedie pro teen, ale tam to funguje mnohem lépe, to samé Thor Ragnarok, prostě taky ujetá komedie.....když si přečtu Shazama od Smithe, je to nebe a dudy a ten to píše pro fakt děti, ještě aby ne když napsal Kůstka

28.7.2020 | 23:27:31
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Aktuální film

Aquaman a ztracené království

Režie: James Wan
Scénář: David Leslie Johnson-McGoldrick
Hudba: Rupert Gregson-Williams
Hrají: Jason Momoa (Aquaman), Patrick Wilson (Orm), Yahya Abdul-Mateen II (Black Manta), Dolph Lundgren (Nereus), Nicole Kidman (Atlanna), Temuera Morrison (Thomas Curry), Amber Heard (Mera)

Stopáž: 124 minut

Nejoblíbenější filmy

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Herci

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama