The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

Upoutávka k epizodě Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me

Upoutávka k epizodě Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me

Lily s Julianem pořádají večírek, aby oslavili výročí Mary Louise a Nory, a Caroline musí čelit nové realitě, i když hrozí, že tím ukončí vztah se Stefanem. Nezapomeňte, že nás čeká první týdenní pauza a příští díl uvidíme až 3. prosince (u nás 4. prosince).

17 0
22.11.2015

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /63

Car

začíná se celkem přiostřovat…:-D lidi nevíte kdo se to tak s kým líbá ? nějak jsem to nezaostřila ani po několikátě :D

#2 Scarity #7 joyeux #16 Salamavonotai
22.11.2015 | 19:22:39
Scarity

#1 Car: taky to nemůžu poznat, i když to mám zastavené :D ale řekla bych, že je to buď Lily nebo Bonnie s Enzem, asi?

#4 Car
22.11.2015 | 19:34:33
VampKošilka

Taky mi to nejde..myslím, že ještě Enzo a Lily.

#5 Car
22.11.2015 | 19:46:04
Car

#2 Scarity: no právě :-D taky si to myslím, ale ted kdo z nich, kdo je tam pravděpodbněj­ší :D

22.11.2015 | 19:46:23
Car

#3 VampKošilka: to snad ne :-(

22.11.2015 | 19:46:59
Car

no Enzo to je určitě a možná to už i spíš tipuji na tu Lily no

22.11.2015 | 19:48:34
joyeux

#1 Car: Vypadá to na Enza s Lily :)

#8 Car
webmaster
22.11.2015 | 19:55:31
Car

#7 joyeux: asi jo škoda no :-D

22.11.2015 | 20:06:37
Berux21

Spíš bych řekla Enzo a Bonnie, stopla jsem ti to a vypadá to spíš jako Bonnie ;)

#10 Car
22.11.2015 | 20:14:42
Car

#9 Berux21: tak uvidíme, třeba přijde nějaká nápověda ještě z ukázek, taky bych byla radši kdyby to byla Bonnie ale nevím nevím

22.11.2015 | 20:31:58
Cůca

Byla to 100% Lily :D

23.11.2015 | 0:09:03
TamTo

Je to Lily dle mého… Bonnie má krátké vlasy.. tahle je má dlouhé ;-)

#15 RoseMary
23.11.2015 | 0:53:17
Malinko

je to Lili s Enzom…

23.11.2015 | 18:36:51
Car

nemáte někdo nějaký info o tom, jak to vypadá z 8 sérií? jestli je ještě brzo, nebo případně kde by se tohle dalo postupem času zjistit?

#17 OriginalHunter
24.11.2015 | 14:56:24
RoseMary

#12 TamTo: skoda doufala jsem ze to bude bonie a enzo,ale dockame se jich.aspon doufam.

24.11.2015 | 17:33:20
Salamavonotai

#1 Car: Enzo a Lily

25.11.2015 | 19:22:40
OriginalHunter

#14 Car: 8 séria by mala byt ;)

#18 Car #21 RoseMary
26.11.2015 | 9:19:52
Car

#17 OriginalHunter: jééééé fakt? proč myslíš:D nebo kde bych to tak našla :-)

#19 OriginalHunter
26.11.2015 | 14:24:22
OriginalHunter

#18 Car: Dries o tom písala niekde na webe ..ked záčinala 7 séria ..prejdeme k mytolögii ktorá nás rovno zavedie k 8mej .. takže myslím že tú už majú odklepnutú :D len kolko hercov zase odpadne :D

#20 Car
27.11.2015 | 9:25:02
Car

#19 OriginalHunter: no to spíš :-D abychom se nedivili kdo s tím sekne :D

27.11.2015 | 15:56:43
RoseMary

#17 OriginalHunter: zbytecne resit osmou radu kdyz je sedma ai v pulce,ale lhala bych kdybych rekla ze me osma serie ani trochu nezajima.osmicka musi byt.jsem zvedava jak to dopadne s tehotnou caroline,ale podle toho co jsem videla ji nechaji porodit a u porodu umrit.nejsem si tak jista v tom videu nejsou titulky ale myslim si ze to tak vyznelo.podle me Caroline porodi a umre,coz je podle me lepsi nez kdyby ji nechali porodit a odjet z mesta podle me to ma vetsi logiku.Candice bude koncit takze to s ni proste musi nejakym zpusobem uzavrit.Enzo z toho bude v haji a vyspi se s Bonnie.Ta bude v sedmem nebi,zacnou spolu chodit,jeste bych nekam odlifrovala damonovu matku s jeji chladnokrevnou rodinkou a nechala bych tam tak jednoho jejiho clena ktery by tam delal nejake to vzruso.Potom by Enzo mohl premenit Bonnie aby spolu mohli zustat nazdy a tim padem by se Elena probrala,skocila by Damonovi do naruce a vsichni by byly stastni.takovy konec by se mi libil.To by byl dokonaly zaver osme rady.

#25 E-Lee-Czech #28 Jane24
27.11.2015 | 20:25:22
RoseMary

teda pokud ma byt posledni ale ja osobne pevne doufam ze jo.uz to natahujou az moc.

27.11.2015 | 20:40:21
RoseMary

Enzo:jeden z nich umre,jeden bude zit.Vyber si.Ja bych nechala umrit Valerii.Prosim­.Nemuzou prece zabit Damona.prece Enzo nemuze zabit Damona.vzdyt je to jeho kamarad,ne?Ja chapu ze Enzo je vrazednej upir,ale nemuze jen tak zavrazdit svyho kamarada, ne?Pokud Enzo bude s Bonnie,tak by v nem melo byt snad aspon trochu dobryho ne?

#24 Car
27.11.2015 | 20:52:49
Car

#23 RoseMary: achjo… :D no nic prosimte, kde si narazila na to s tou Caroline? nějak se mi nezdá že by ji nechali umrit ;-) a myslim že ani ona sama nechce skončit…proč řešíme 8 sérii? tak to je velice jednoduché, vzhledem k tomu, že 7 je zatím velmi vydařená tak by mě zajímalo zda to skončí nebo se ještě můžeme těšit, navíc jsi to byla hlavně ty, která se chtěla přestat dívat úplně…nějak jsem nepochopila z čeho by měl být Enzo v háji a proč by měl spát s Bon ale ok…Lily není tak špatná zase jak se ukázalo v posledních dílech…a její rodinka? řekla bych že nějaký záporák tam musí být dycky co myslíš? to by asi němelo jinak smysl, at už to byl ze začátku Damon, Katherine, později Klaus, Silas, Dr. Podivín, Poutníci, Kai a ted Heretici, později lovkyně…o tom to je docela…

a k tomu promu…nevím ale ,myslím, že ty proma moc hrotíš vzhledem k tomu, že vždycyk se z toho vyklube něco úplně jiného a to vážně úplně VŽDYCKY…a neboj se myslí, že Damona nikdo nezabije ;-)a co se týče zabíjení..kolikrát zabil Damon někoho na kom Eleně záleželo a stále v něho věřila..

#26 VampKošilka
27.11.2015 | 21:40:52
E-Lee-Czech

#21 RoseMary: Vážně? Upír zemře při porodu? jí nezabije zlomený vaz, ale porod ano? Navíc přece je i v těch pohledech do budoucna, kde jsou i dvojčata a už chodí. Takže vážně netuším kde si to vyčetla.. Proč by měl Enzo být v háji a spát s Bon, kvůli smrti Caroline taky nechápu, vzhledem k tomu že chce Lily.. A proč by měla být Bon ze sexu s Enzem v sedmém nebi? Bez heretiků by to bylo o ničem.. A Bon a proměna? Ona nechce být upír.. takže kdyby jí Enzo proměnil asi by žádné navěky nebylo protože by ho za to pravděpodobně nesnášela..

A Damon fakt nezemře.. zase, je vidět v pohledech do budoucna… Navíc to „jeden zemře, jeden bude žít. Vyber si“ neříká Enzo. To je Julian.

Koukáme na stejnej seriál? :-D

#26 VampKošilka #27 Car
28.11.2015 | 4:06:41
VampKošilka

#25 E-Lee-Czech: Naprosto vystihnuto.

Jinak představa vampire Bonnie by mi nevadila, ale to tvůrci neudělají, kdo by jinak za ostatní pokládal hlavu na špalek? Leda by z ní byla heretička, pač bez její magie se tam všichni podělají. Myslím, že z Bonnie nikdy upír nebude, obzvlášť ne dobrovolně. A kdyby začala Enza nesnášet, taky to pro mě taky plus.

Och, to rádoby napětí, když Damon řekne „Kill me!“ . Všem je jasné, že on jen tak nezhebne a flash-forward je snad dost zavadějící. Já nechci nikoho urazit, ale kdo ten seriál sleduje aspoň jedním okem, tak na takovou blbinu nemůže skočit.

#24 Car: Jo, Elena v něj pořád věřila, i když jí Damon zabil bratra, kamaráda na vejšce, několikrát ohrozil jí i její milované, přesto s nim nakonec vlítla do postele a tvrdila mu, jak je všechno OK. Hrozně nereálné.

#27 Car #28 Jane24
28.11.2015 | 12:04:30
Car

#25 E-Lee-Czech: hele tohle bych vůbec neřešila to je normálka, to je pokaždé:D vždycky přijde s nějakou nepochopitelnou teorií kterou nikdo jiný nevidí…
#26 VampKošilka: takto jsem ale zvědavá jak to teda udělají pač jejich vztah nemá budoucnost že jo jinak :D jako Bonnie a Enzo…naprosto sohulasím, jeho kill me, je dost otřepané už…

přesně tak naprosto nereálné :D tohle by opravdu žádná jiná ,,normální,, holka neudělala prostě ale tak TCD víš co…taky mě to rozčiluje

#30 VampKošilka
29.11.2015 | 13:46:07
Jane24

#21 RoseMary: Měla by jsi se na sebou asi trochu zamyslet :D

#26 VampKošilka: Ono v TVD je všechno tak nějak nereálné, takže jejich vztah je ještě něco z reálnějších věcí no :D… A udělat z Bonnie heretičku by mohlo být zajímavé, ale pak bychom přišli o jedinou normální čarodějku a to by mi asi trochu vadilo, ovšem by se mohla objevit nějaká nová :D

Jinak jsem se znovu podívala na video a chci se zeptat s kým to mluví Enzo? Připadá mi to jako Matt nebo Stefan, ale nevím.

29.11.2015 | 14:57:47
E-Lee-Czech

Lidi, Bonnie nemůže být heretička… Heretikem se stane jen ten který před proměnou byl z čarodějného rodu, ale nemohl čarovat sám.. Musel z něčeho čerpat magii aby jí použil… Jako Kai.. Chtěl čerpat z Bon, pak vysál kouzlo poutníku z Mystic Falls… Heretik po proměně může čarovat protože čerpá magii sám ze sebe..

A „normální“ holky taky nejsou takový fňukny a histerky jako Elena.. :-D A myslím že většině holek nepřijde normální souložit jednoho bratříčka a pak druhýho bratříčka :-D Ještě že těch Salvatorů není víc :-D :-D

#36 Car
30.11.2015 | 0:16:54
VampKošilka

No, je pravda, že normální holky si většinou neprožijou to, co Elena. Proto mě ta ubulená hysterka aka lidská Elena, zas tolik neštvala. Ovšem ta upíří…to už jsem tu rozebírala několikrát. Jinak Bonnie heretička jako taková být nemůže, podle nastavených pravidel ne, ale kdy Plecka vlastní pravidla nepodkopla? Bonnie v Damonovou krví v oběhu, heretici se kolem ní postaví , budou žvatlat ty svoje zaříkávadla, aby v ní zůstala aspoň ta její magie a blah blah. Už je prostě možné všechno.

#27 Car: Jako v TVD jsou realný vztahy, jako třeba právě Stefan a Caroline, to je taková lovestory, kterou nějak každý aspoň trochu z reálného života pozná. Proto mě kolikrát rozesmívá, když vidím nějaké komenty od Delen ve stylu „Přeji si, aby mě někdo miloval tolik, jako Damon Elenu“<---- no, v tom případě ať dají pápá svým rodinám, přátelům. No co? Všichni jejich milovaní budou pod drnem, ale hlavně, že budou mít sociopaty, co je tak hrozně milujou. Ano, já vím, že TVD je fikce, přesto je celý Delena vztah hrozně absurdní.

#36 Car
30.11.2015 | 9:39:41
VampKošilka
  • Bonnie zemře s Damonovou krví v oběhu
#32 E-Lee-Czech
30.11.2015 | 9:41:32
E-Lee-Czech

#31 VampKošilka: Pokud to s Bonnie je nějaká informace, kterou si vyčetla.. myslím že by bylo vhodné dát to do spoileru. Ne každej chce vědět dopředu co se stane!

#33 VampKošilka
30.11.2015 | 12:07:30
VampKošilka

#32 E-Lee-Czech: Nemusím to dávat do spoileru, protože pokud nejsem věštec, tak to žádný spoiler není, je to čistě moje úvaha. Já si nemyslím, že se to někdy stane, ale z TVD už je prosté show, kde se nic nemůže označit za nemožné.

#34 E-Lee-Czech
30.11.2015 | 12:33:07
E-Lee-Czech

#33 VampKošilka: No pokud je to tvoje teorie tak se omlouvám.. Ale když si napsala s Damonovou krví (s konkrétní krví, ne s upírskou) tak jsem myslela že si to právě četla…

#35 VampKošilka
30.11.2015 | 21:41:32
VampKošilka

#34 E-Lee-Czech: Jen jsem vybrala libovolného upíra, ale může to zmást. Nemáš se za co omlouvat. ;-)

30.11.2015 | 22:30:42
Car

#29 E-Lee-Czech: hahha :D souhlas no ještě že jich není víc to by byl průser :D
#30 VampKošilka: a to také souhlasím a také jsem to tady stokrát rozebírala lidská Elena ok, byla mi sympatická z holek jsem jí měla dřív ráda nejvíc pač Caroline byla nesnesitelná pro mě v první sérii prostě mi to vadilo to její chování, ale když se stal z Eleny upír tak konec…prostě to se nedalo a na to,,pouto,, mezi Damonem a Elenou bych to taky nesváděla jak mají někteří ve zvyku to je blbost :D ale jasně souhlasím, že prostě je to absurdní no…Stefan byl epiclove a tohle je fakt fake, pač žádná normální holka by prostě do sociopata nešla no…leda že by byla stejně na palici to je nereálné… já bych taky tohle nepovažovala za nějaký spolier navíc je tu spousta lidí co o tom má načteno hodně dávali nám tu info a taky to nikdy nedávali do spoilerů a nikdo se moc neozval, že by mu to vadilo…

#37 E-Lee-Czech
30.11.2015 | 23:17:11
E-Lee-Czech

#36 Car: Hele tak asi nejsem normální :-D Já bych raději teda sociopata, který nemá věčně výraz mučedníka.. Stefan mě rozčiloval s tím svým utrápeným výrazem.. chlap se přece nemůže furt tvářit jak hromádka neštěstí. Nehledě na to, že Stefan byl poměrně labilní.. lokne si lidský krve a nemůže přestat.. Trochu jako lidská obdoba feťáka… Damon je psychouš alespoň pořád :-D

No to že se nikdo neozýval neznamená, že to někomu nemůže vadit.. Prostě před informací o budoucím ději, by mělo být upozornění. Ne každý to chce vědět.. :-)

#38 Car
1.12.2015 | 22:50:19
Car

#37 E-Lee-Czech: já rozhodně netvrdím, že tady někdo není normalní, jen jsem vyjádřila svůj názor a to že má výraz mučedníka – inu ono to k té jeho postavě asi patří víš co ;-) a ono je to i osobnostních preferencích, například, že já sama bych žádného sociopata nechtěla prostě někoho kdo mi zabil sourozence apod. Tot vše :-), jak říkám je to prostě i postavou v seriálu no, mě jeho postava prostě nikdy nevadila a vadit nebude, furt lepší než Damon kterej si hraje na darebáka a pak je z něj podpantoflák takže hele nevím co je horší ;-)

hm to máš sice pravdu ale jak vidíš né každý to prostě respektuje, takže nejspíš nezbývá než se s tím smířit ;-)

2.12.2015 | 15:17:06
E-Lee-Czech

No upřímně řečeno, myslím, že normální holka se vyhne oběma :-D

#40 Car
2.12.2015 | 21:34:41
Car

#39 E-Lee-Czech: no nejlépe by měla, protože faktem je že ideální není ani jeden z nich, ale kdybych si měla vybrat/byla nucena tak je to asi jasný

2.12.2015 | 21:53:57
E-Lee-Czech

Já kdybych byla nucená si vybrat, vybrala bych Damona… Jako chlap se mi líbí mnohem víc :-D

3.12.2015 | 21:35:52
Car

tak to já asi ne :-)

3.12.2015 | 22:18:55
VampKošilka

Já radši týpka, co má svědomí, než psychouše, co mi kvůli kopačkám vymlátí celou rodinu. Mimo to, Damona jsem nikdy moc ráda neměla, Stefana jsem od začátku zbožňovala. Navíc Stefan už dávno přijal, kým je, proto se dovedl rychleji srovnat s tím, co potřetí jako Ripper dělal. Teď díky Caroline je mnohem víc uvolněný, i docela zábavný, což mi v kombinaci s tou jeho starostlivostí a selským rozumem mnohem víc sedí. Vzhledově..ou. Ian je sice pěkný chlap, ale…hoch stárne, nedá se to zastavit. Působí na mě jako strejda, co mi koupí zmrzlinu, než že by mě nějak přitahoval. Proto se mi jako chlap nelibí, ale tim neřikám, že není hezký. Paul tak nějak pořád vypadá na těch 28, i míň. Byl vždycky sympatictější, co se vzhledu týče. Ale mám-li vybrat jednoho kandidáta za všechny, tak Nathaniel Buzolic.

#45 Car
4.12.2015 | 13:31:21
Jane24

Jsem asi ještě hodně mladá na tohle, ale až bych byla starší taky by se mi líbil víc Damon, I když v té době by mu bylo tak 50 :D ale berme to jako Damona ze seriálu, který nestárne, tak si vyberu raději jeho, protože se mi líbí víc a je takový lepší v tomhle mi přijde, jako jasný je trochu psycho a vraždí, ale taky je upír prostě a do Eleny se zamiloval fakt hezky a Stefan jako upír vraždil taky jen dřív a mnohem víc, ale zase je rozparovač že jo, ale i tak se chová hrozně jako mučedník co nemá chuť žít a život s ním by asi nebyl nejšťastnější a jak je vidět Damon se pro Elenu změnil, je to spíše o názoru no. :D Stefan je jak kdyby se v těch sedmnácti zasekl a nevím prostě. Navíc k Car se chová jakoby ho už nezajímala a to mi trochu vadí, i když za to možná může i Plecka no :/

#46 VampKošilka
4.12.2015 | 14:57:02
Car

#43 VampKošilka: napsala jsi tp velice pěkně a souhlasím snad s každým slovem přesně tak! Ian neuvěřitelně stárne a je to hrozně vidět pamatuji si ho z Lost takový nezajímavý týpek ani bych si ho nevšimla hele :D pak tady deníky tak první tři řady ok ale tak od tý 5 ,6 už to bylo docela vidět, a navíc fakt jak říkáš, Stefan to prostě přijal a snažil se s tím něco dělat a prostě to když někoho miluje tak ho vážně miluje celým svým srdcem a nedokáže ho podvést a to mi hrozně sympatizuje prostě a je pravda, že teď s Car je vážně víc uvolněnjší, klidnější zábavnější a nemá pořád ten svůj starostlivý výraz, jak je mu pořád vyčítáno už od 1 série, že.....takže jako za mě je to jasný no :-D

#46 VampKošilka
4.12.2015 | 16:39:52
VampKošilka

#44 Jane24: Mučedník, co nema chuť žít? Možná tak v prvních dvou knížkách. Chápu, je to tvůj názor, ale že by neměl chuť žít? Vždyť díky němu našla Elena znovu vůli žít a malovali si spolu jejich perfektní budoucnost. A předtím ano, spíše přežíval, ale to i Damon, jen každý jiným způsobem. Život s ním by nebyl nejšťastnější? Lol, vždyť je to přesně ten týpek, se kterým by holka měla rodinu a klasickou romance happily ever after. :-) Typický princ na bílém koni. :-D :-D
O Caroline se od začátku této série zajímal prakticky neustále a vzhledem k tomu, co musí opět řešit…no nebudu to svádět jen na Damona, i Bonnie za to může, že se kompletně roze*ral původní plán míru. A ano, můžou za to tvůrci, vždyť v budoucnosti už spolu nejsou, takže to bylo jasné, že to půjde z kopce. Což mě taky štve, chápu, že chtějí napětí okolo hlavního páru, ale něco podobného dělali s Delenou..a to se mi nechce líbít. Jinak nic proti tobě, asi to vypadá, že jsem hardcore členka Stefanovy armády…no což, třeba dostanu členskou kartu.Jako já chápu, proč ho někdo nemusí, ale zrovna tohle mě nikdy nenapadlo.

#45 Car: Z LOST si ho taky pamatuji, ale pravda, byl nezajímavý, to hlavně tím, že tam bylo hodně postav. Ale doteď si pamatuji tu chemii s Maggie Grace, myslím, že spolu i chodili. Ale aspoň tehdy vypadal víc přirozeně, ty tmavé vlasy mu podle mě moc nesednou.

#47 Car #48 Jane24
4.12.2015 | 17:29:20
Car

#46 VampKošilka: tak já se přidávám do armády :-), no právě jednak nezajímavý a taky ho vyštípali hned na začátku :D ale jako nezaujal by mě tam to prostě až tady ale jak říkám, není to typ chlapa s kterým bych chtěla mít rodinu, minimálně jako postava Damona Salvatora v seriálu Upíří deníky to určitě ne…jasně že v reálu se svou nynější manželkou je to asi jinak…Stefan je ok ale jinak nevíc co je na tom pravdy, ale původně chodil přece se seriálovou doktorkou Meredith… a kvůli ,,Hayley,, jí nechal, říkám nevím co v tom bylo am myslím, že jsem to někde slyšela četla že za to mohl právě kvůli ní :-( takže v seriálu by to byla určitě volba, ale v reálném životě bych si to ještě rozmyslela asi

#49 VampKošilka
4.12.2015 | 19:06:24
Jane24

#46 VampKošilka: Jako prvně takový byl prostě teď už ne, ale zase kdykoli by se vrátil ke krvi vrátil by se i rozparovač a s tím bych prostě žít nemohla. Já jako nevím, ale na začátku mi tak prostě přišel, ale jinak ho ráda mám a myslím, že obě máme takové ty názory odsuzovat Damona protože si tým Stelena a já Delena takže jsem zase proti Stefanovy trochu, no asi i to má určitou roli prostě, ale nechci se o tom nijak hádat a zakončím to asi tak, že já bych si vybrala Damona. :D :)

#51 VampKošilka
4.12.2015 | 19:46:20
VampKošilka

#47 Car: No tak to už je rozdíl mezi postavami a herci. Jo, Paul se dokonce s Torrey rozváděl, byl předtím ženatý. Zda to bylo kvůli Phoebe nebo ne, toď otázka. Ale zase Phoebe není úlet, jsou spolu už dlouho. Ian a Nikki jsou spolu kratší dobu, ale sluší jim to.

#50 Car
4.12.2015 | 19:50:21
Car

#49 VampKošilka: jojo tak samozřejmě :-) bůh ví proč se rozváděli že jo to nikdo neví jen oni dva ale faktem je, že s Phoebe jsou super pár o tom zádná :-) a Ianovi s Nikki to sluší také no :-) každopádně co říkáte na dnešní díl?:D

#51 VampKošilka
4.12.2015 | 20:28:40
VampKošilka

#48 Jane24: To já bůhvíjaká Stelena už nejsem. Jako, kdysi to byl jeden z důvodů, proč jsem ho ráda neměla, ale nikdy to nebyl ten hlavní důvod, proč jsem ho nemusela. Ja dokonce dospěla k názoru, že by Stefan měl být s Caroline(která má na něj nejlepší vliv ze všech partnerek, myslím) a Damon s Bonnie(což nebude) nebo radši sám. Aby to byl opět srdcař, který si z lidí děla jednorázové mazlíčky. Tak se mi Damon líbil asi nejvíc, nebo s Bonn ve vezeňském světě, tak byl super. Elena pokud se probudí, tak aby byla s někým, kdo se k ní opravdu hodí, třeba někdo jako Aaron a být s nim šťastná a zazvonil zvonec. Stejnak si myslím, že to skončí tak, že se Bonnie opět obětuje, Elena se vrátí, skočí Damonovi do náruče a co bude se Stefanem, to ví Bůh.

#50 Car: Dnešní díl? ! Poor Lily :-(!

#52 Car #54 Jane24
4.12.2015 | 22:50:09
Car

#51 VampKošilka: vůbec mi nemluv já to všechno hrozně ořvala, všechny ty scény tam byli tak hrozně dojemný že prostě strasšný :-( ale Lily, zrovna jsem ji začala mít ráda, pač se ukázalo, že to nebyla zaš až tak špatná matka, začiná mě to vadit prostě co s těmi postavami dělají, heretici ubývají jak na běžícím páse, jako fakt supr no :-( to je ten pravý důvod, proč že to bude Enzo s Bonnie že jo…fakt super, proč? protože už tam žádná jiná nezbývá pro něj…představovala jsem si to zkrátka jinak

#53 VampKošilka
4.12.2015 | 22:59:59
VampKošilka

#52 Car: Já Lily měla ráda, tohle si nezasloužila a ty scény musely být tak hrozně dojemné. Opakuje se to, co v předešlých dvou sériích. Jenže tím diváka nešokují, jen naserou. Takže mi na obdiv zbyli jen Nora a Beau.

Ale proboha Damon…jen mě utvrdil v tom, že ho fakt nesnáším. Chápu, Lily přispěla tomu, že Elenu uvidí až za 60 let, ale tohle bylo od něj hnusný. On jí zabil „syna“ , neustále se snažil zníčit její štěstí(což mu zas tolik nevyčítám, heretici byli nepřátelé), ale proboha, jednou to byla jeho matka, milovala ho, ač tomu nevěřil, na smrtelné posteli ho prosila o odpuštění a on udělá tohle!? Fakt na pěst.

#54 Jane24 #55 Car
4.12.2015 | 23:25:58
Jane24

#51 VampKošilka: Jo Steroline se mi taky líbí nejvíc a Bonnie s Damonem to jako ne, ten je u mě prostě jen pro Elenu. :D On ze začátku byl vážně dobrej, ale líbí se mi i teď jelikož je s Elenou a to jsem vždy chtěla. :D

Lily mi je tak vážně líto, protože jsem jí začla mít ráda o oni tohle to vážně pos*ali.

#53 VampKošilka: Jako jo tím mě taky hrozně naštval, ale u něj je to tak vždycky a Lily pro něj toho taky moc hezkého neudělala a myslím, že je to hlavně kvůli tomu kolem Eleny, ale i tak se zachoval hrozně.

#56 VampKošilka #57 VampKošilka
4.12.2015 | 23:47:54
Car

#53 VampKošilka: ne jako přesně v 6 byla docela taková svině a tak ale oblíbila jsem si ji prostě :-) a tohle si rozhodně nezasloužila a pokud jí nevrátí zpět tak na to tady fakt už seru…protože to se prostě nedá a ta jejich romantická scéna s Enzem? jak se na jí díval? to bylo moc hezký ted už konečně víme proč je Enzo s Bonnie, že pač když Lily není…ale přesně na obdiv mi taky zůstali jen tyhle dva a pak ještě Stefan, pač se ke všemu co se tam stalo postavil velice dobře

no na Damoma nemám sílu plýtvat nadávkami, pač to co předvedl je fakt moc, kdyby někdy trochu poslouchal a otevřel oči tak by věděl, že ona je opravdu milovala, což bylo především dokázáno v minulém díle, a milovala je nejvíc na světě a odpuštění si jistě zasloužila… není svatá neříkám ale jak píšeš přesně aspon na té smrtelné posteli se mohl probrat konečně..a udělali to moc jednoduše vůbec se mi to nelíbilo, propojení bylo zrušeno nikdo nic neřekl a vůbec spíš si říkám jestli to fakt myslí vážně, kpustila bych si to znovu ale tentokrát bych byla spíš jen naštvaná a zbyli by mi oči tak akorát pro pláč..

#56 VampKošilka #57 VampKošilka
4.12.2015 | 23:48:02
VampKošilka

#55 Car: Další důvod, proč nechci Enza a Bonnie spolu. Taky mi na něj nadávky nestačí. Tohle už fakt nedávám. Kdysi udělal něco podobného Katherine, což mu taky dodnes nezapomenu, ale pořád to chápu víc, než Lily. Vždyť on Elenu neztratil! Za 60 let jí znovu uvidí! Uvidí snad Lily někdy znovu Malcolma? Počkat, ta už neuvidí nikoho! Akorát mě to vytočilo, nic víc.

#54 Jane24: no, já jsem pro nikdoElena endgame. Neměla by být spokojená ani jedna strana, aby to bylo spravedlivé. 3 serie Steleny, 3 serie Deleny a šmitec. Klasickej on, ale tohle jsem nečekala.

#59 Car
5.12.2015 | 0:05:22
VampKošilka

#55 Car: Další důvod, proč nechci Enza a Bonnie spolu. Taky mi na něj nadávky nestačí. Tohle už fakt nedávám. Kdysi udělal něco podobného Katherine, což mu taky dodnes nezapomenu, ale pořád to chápu víc, než Lily. Vždyť on Elenu neztratil! Za 60 let jí znovu uvidí! Uvidí snad Lily někdy znovu Malcolma? Počkat, ta už neuvidí nikoho! Akorát mě to vytočilo, nic víc.

#54 Jane24: no, já jsem pro nikdoElena endgame. Neměla by být spokojená ani jedna strana, aby to bylo spravedlivé. 3 serie Steleny, 3 serie Deleny a šmitec. Klasickej on, ale tohle jsem nečekala.

#60 Jane24
5.12.2015 | 0:05:23
VampKošilka

Jinak za Steroline v dnešním díle.. Ti dva mě dostali. Konečně!!! Jedna z mála pozitivních věcí a jsem ráda, že Valerie je tak dobrá kamarádka pro oba dva. Celkem by jí to slušelo s Mattem, uvidíme.

#60 Jane24
5.12.2015 | 0:28:58
Car

#56 VampKošilka: bohužel jak všichni dobře víme nebyli to 3 čistý série ani pro Delenu ani pro Stelenu ale tak dejme tomu, každopádně sere mě už jak je ten seriál jenom o vztazích, proč je asi Enzo s Bonnie v budoucnu protože mu tam žádná jiná nezbyla což mě docela naštvala pač Bonniě má podle mě navíc a ne že je to zbytkové zboží to mě mrzí…to asi nepřekousnu prostě :-( a Lily doufám že jí nějak vrátí vrácení postav je tady každodenní chléb takže at to koukají laskavě udělat pač jsem myslela že to bude hlavně o ní a hereticách ale jak asi když všichni po jednom umírají? jojo přesně z ukázky to bylo špatný a myslela jsem si že se Stefan zachová jako kretén, ale je fakt vidět, že jim to klape a že jí bude plně podporovat, a Val mi už tak 2–3 díly vůbec nevadí ba naopak :D a kamarádka to určitě bude bombová, taky jsem si říkala, že by šla k Mattovi ačkoli Matt a upíří záležitosti nevím no :D je pravda že měl ,,vztahy,, pokud se tomu tak dá říkat hlavně s upírkami ale zase je nenávidí tak nevím :D

#61 VampKošilka
5.12.2015 | 12:10:33
Jane24

#57 VampKošilka: Jj sice to ani u jednoho 3 série nebyli :D , ale beru to. :) , taky jsem to nečekala. :/

#58 VampKošilka: Jo to bylo super a Matt s Val by se mi taky zamlouvalo, ale zase by to bylo jak s Bonnie, který zbyl Enzo a to mě štve, že si ji prostě nevybral. Lily chci taky určitě zpátky, ale to se asi nestane :(

#61 VampKošilka
5.12.2015 | 16:57:09
VampKošilka

#60 Jane24:Stefan a Elena byli hlavní pár 3 série, jedno zda byli odloučeni, nebo ne, to samé Damon a Elena další 3 serie. Teď jsou hlavní pár Stefan a Car. Já stejnak Bonenzu nikdy moc nepřišla na chuť, ale Bonnie má na lepší.

#59 Car: Já Val žeru, stejně tak Noru. Hlavně díky poslednímu dílu jsem si je naprosto zamilovala. Matt nikdy normální holku a když mu nevadilo klátit upíří dceru Katherine, proč by mu vadila milá holka jako Val..

#62 Jane24 #63 Car
5.12.2015 | 18:16:27
Jane24

#61 VampKošilka: Pokud to bereš takhle, tak ano. A je to alespoň spravedlivé… To má a ne na toho, kdo zbyde prostě.....Jinak Val jsem taky začala mít ráda, ale až po těch posledních třech dílech. Noru zbožňuji už od začátku. Jj to by mohl, byli by spolu milí, ale zajímavější by jistě byl s tou lovkyní. :D

5.12.2015 | 20:12:54
Car

#61 VampKošilka: no jako to máš pravdu s tím Mattem napsala jsi to moc hezky a hlavně pravdivě :D je to fakt :D já tyhle dvě mám taky ráda, Val tak poslední 2–3 díly páč je to fakt kámoška, a naopak Mary mě nasrala pač to co udělala byla fakt blbost :-/ také si myslím, že Bonnie má na víc, neříkám, mě spolu nevadí to ne ale štve mě skutečnost, že tam na sebe ,,zbyli,,…to se mi prostě nelíbí, no a to, že zabili Lily to jim neodpustím to je jak s Jo

6.12.2015 | 14:27:32
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama