Star Wars (Hvězdné války)
93/100 - 70×

Star Wars(Hvězdné války)

Kdysi dávno v předaleké galaxii… Touto legendární větou odstartovaly v roce 1977 Star Wars, jeden velký fenomén, který přetrvává doteď. Star Wars je příběh ve vzdálené Galaxii, kde spolu soupeří síly temných Sithů s dobromyslnými Jedii. Kdo zvítězí v galaktických bitvách? Spravedlivá republika, nebo lstivé Impérium?

USA | 1977 | Vysílá se
vysílání
11 sezón | | 120 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Fantasy
hrají
Laura Dern (Amilyn Holdo), James Earl Jones (Anakin Skywalker), Domhnall Gleeson (Armitage Hux), Jaime King (Aurra Sing), Shirley Henderson (Babu Frik), Jimmy Smits (Bail Organa), Wen Jiang (Baze Malbus), Bill Hader (BB-8), Bonnie Piesse (Beru Lars), Garrick Hagon (Biggs Darklighter), Nick Kellington (Bistan), Jeremy Bulloch (Boba Fett), Riz Ahmed (Bodhi Rook), Mark Hamill (Boolio), Anthony Daniels (C-3PO)

Nečekané cameo v Solovi: Jedna postava se vrací a mění celou hru

Nečekané cameo v Solovi: Jedna postava se vrací a mění celou hru

Kdo viděl film Solo: Star Wars Story, tak jistě ví, že se ve filmu objeví naprosto nečekané postava, jejíž účast nepředpokládal asi nikdo. Internet se celý láme v kostech, protože fanoušci jsou z této postavy naprosto u vytržení. Článek obsahuje zásadní spoiler z filmu o Hanu Solovi.

15 0
1.6.2018

Když Qi'ra zabije Drydena Vose, sebere jeho prsten a následně volá tomu, komu Vos celou dobu sloužil. Spatříme postavu v kápi, ze které se nakonec vyklube Maul. Ano, čtete správně. Maul je sice už nějaký ten pátek živý díky seriálu The Clone Wars, ale i když tento seriál společně s Rebels patří mezi kánon, tvůrci v seriálu odkazují na filmy, ale naopak to bývá pouze zřídka, zvlášť u takových velkých a důležitých událostí.

Živým Maulem ve filmu se ovšem mění celá hra, protože seriály okamžitě nabírají na důležitosti a ti, kteří je neviděli, by to měli rychle dohnat. Diváci, kteří sledují pouze filmy a seriálům nevěnují pozornost, mohou být přeci jen trochu zmatení. Maula naposledy viděli v Epizodě I kde ho Obi-Wan Kenobi rozřízl napůl a Maul spadl do šachty.

V seriálu The Clone Wars bylo ale bývalému sithskému lordovi věnováno několik epizod, kde jsme zjistili, že přežil, pořídil si robotické nohy a poté, co ho objevil jeho ztracený bratr Savage Opress, se opět vrátil k moci, ovládl planetu Mandalore a například i zločineckou organizaci Black Sun. A právě tento čin je zřejmě klíčový pro film Solo: Star Wars Story.

(Maul je opět mezi živými. Foto: Disney)

Dryden Vos je sice vůdcem další zločinecké organizace Crimson Dawn, ale ta zřejmě de facto patří Maulovi. Ten si tedy za ta léta vydobyl u zločinců patřičný respekt a postavení. Co dalšího ovšem návrat Maula znamená? Jednak to byl pro Disney skvělý marketingový tah, protože Maul je jednou z vůbec nejoblíbenějších prequelových postav a jeho hračky se prodávají (a budou prodávat) i dál. Disney tak zajistilo postavě dalších pěkných pár let na výsluní.

Zároveň nám tak tvůrci chtějí naznačit, že s Maulem mají určité plány. A je úplně jedno, jestli to bude v dalším filmu o Hanu Solovi, Bobovi Fettovi či ve snímku s Obi-Wanem, kde by si Maul zasloužil asi největší pozornost. Propojovat seriály a filmy je obtížné a navíc nevděčné, protože bohužel ne všichni diváci mají čas a chuť sledovat X sérií animovaného seriálu. Snad je nyní Maulovo vystoupení v Solovi přesvědčí, ať to rychle napraví.

Co trochu podkopává Maulovi nohy, je jeho osud v seriálu Rebels. Abychom nespoilerovali, tak zde skončíme, ale myslíme si, že právě jedna epizoda studiu zadělala na pořádný problém. Kdo epizodu viděl, tak jistě ví. Zajímavé je také to, že Maula opět hraje Ray Park, ale dabuje ho Sam Witwer, který Maulovi propůjčil hlas v již zmíněných seriálech.

Jste rádi, že je Maul opět mezi živými? Byli jste v kině překvapeni?

Diskuze /24

Blackwolf

dik za spoiler ,ale episoda VII mne rozdrtila natolik že mně nikdo do kina na další díl už nedostane a nech to dopadne jak dopadne

#2 Blackhand47XD #24 Pavel 1963
1.6.2018 | 17:40:36
Blackhand47XD

#1 Blackwolf: Však už nadpis křičel, že to bude spoilerový článek. :D

webmaster
1.6.2018 | 17:43:49
the Grand Inquisitor

Pro ty kteří nechtějí sledovat celý seriál clone wars, tak Maul se objeví od S04E21.

1.6.2018 | 17:58:06
Rodann

Kdepak jsou ti mamlasové, co se tu vysmívali, že toto není možné, když jsem týden před diváckou premiérou dával toto na vědomí…? :D

1.6.2018 | 19:50:02
Wolfinator1

Já jsem za Maula sakra rád, ( seriály jsem sledoval takže mě zas tak nepřekvapil , ale Maul je prostě ikona takže i těch pár vět a gest co předvedl bylo prostě boží ) snad dostane prostor v filmu o Bobovi či Obim.
Jo a ještě si myslím , že až Disneymu poteče za pár let do bot ohledně SW a toho , zda budou lidi dál více nechodit na filmy z důvodu nespokojenosti s obsahem tak se vytasí s filmem o Vaderovi ( jak likviduje poslední zbylé jedi a odpor proti imperiu ). Vader je snad nejikoničtější postava a na to jak masakruje Rebely jako v Rogue One půjde prostě každý i kdyby Disney z Yody a Chuwieho udělali transsexuální nacisty co si rádi dopřávají BDSM :D

1.6.2018 | 22:49:45
Raiden123

Ja som o Maulovi vedel este ked robili ten film,lenze tam potom dakdo pisal,ze to nie je pravda,tak som si to uz nejak nevsimal,lebo tam neajky ludia spekulovali o znovu oziveni projektu vyroby pc hry o Maulovi [no nevime ci ju naozaj ozivili vyrobu],tak som si povedal 2 a 2 jsou 4,obrazne …

Wolfinator1 Bude existovat film o Vaderovi,je na kickaster project https://www.youtube.com/watch?… ale neviem ako to vyjde,jeden c*lovek povedal,ze to skusi,ak nebude dost financii a zaujmu,tak to proste zrusi ten project.

2.6.2018 | 0:16:32
sFík

Takže Disney prostě zrecykloval starou mrtvou postavu, aby pomohl filmu, který je celý velkým hnědým shitem… Je úplně jedno co bude v dalších filmech, je jasné že dokud bude u kormidla ta ženská z Disney, bude to děs.

#8 PrincCvok
2.6.2018 | 9:41:30
PrincCvok

#7 sFík: Jak říkáš „starou mrtvou postavu“ zrecykloval už sám Lucas v seriálu. Disney za to nemůže.

#9 sFík
2.6.2018 | 12:47:24
sFík

#8 PrincCvok: Myslím tím to, že překročili tu řeku tím že to legalizovali ve filmu, kde měl podle mého zůstat mrtvý…

#10 jh666
2.6.2018 | 14:00:44
jh666

#9 sFík: Clone Wars byly na stejné kanonické úrovni jako filmy už pře Disneyem, takže opět můžeš vinit jen Lucase. Disney sice postavil na stejnou úroveň jako filmy i nové knihy a komiksy, ale CW byla kánon už podle Lucase, takže nevím, o jaké legalizaci mluvíš. Star Wars už hodně dávno nejsou jenom filmy.

#12 sFík
2.6.2018 | 15:16:27
Moor8

A jak víme, že je to Maul? Když jsem to viděl, tak jsem si řekl, že je to jen další z jeho rasy. Seriály ať do kánonu neseru. Pro SW jsou kánon filmy, pro ST je to seriál a pro Lotra knihy.

#13 -Skinner- #18 Marcel_89
2.6.2018 | 21:14:07
sFík

#10 jh666: Nebudu se dohadovat, záleží na každém, kdo a jak chce připustit seriály k filmům. Můj hněv šel především cestou „Solo je špatný film a Maula tam dali jenom jako akční figurku“

#14 A_V
2.6.2018 | 21:22:32
-Skinner-

#11 Moor8: Použil Silu? Mal obojstranný svetelný meč? Pokiaľ som dobre videl tak aj kybernetické nohy. Viac už to snáď nemohli naznačiť.

#16 Moor8 #17 Railbot #18 Marcel_89
2.6.2018 | 22:11:27
A_V

#12 sFík: Takže Disney má při natáčení brát ohled na to jestli se sFík uráčí uznávat kanon nebo ne?

#20 sFík
2.6.2018 | 23:07:48
alexis

No ja nevim jak to brano s tim kánonem, ale prece treba o Sherlocku Holmesovi byly napsany desitky knih od ruznych autoru, spousta televiznich i filmovych zpracovani, ale jako kánon je přece bráno jen to, co skutecne napsal Artur Conan Doyle, ne? Takze pokud se Lukas na seriálech nepodilel, kánon být nemuzou? Nebo on se na nich autorsky podílel?

#17 Railbot #18 Marcel_89 #19 jh666
2.6.2018 | 23:55:42
Moor8

#13 -Skinner-: Sílu mohou ovládat i jiní jeho druhu. Lidí taky ovládá sílu víc. Nohou jsem si nevšiml.

#17 Railbot
3.6.2018 | 0:02:29
Railbot

#15 alexis: Ach jo. SW už dávno nejsou jen Lucas. Taky je už nějaký pátek nevlastní. Kánon jsou filmy stejně jako seriály Clone Wars a Rebels, stejně jako nové romány a komiksy od Marvelu.

#16 Moor8: prostě je to Darth Maul, to je fakt a tím to hasne. Kdo viděl Rebels, tak ho jeho přítomnost nepřekvapila. #13 -Skinner-: Mimochodem neměl svůj meč, ale světelný meč inkvizitorů (tu blbost co se točí).

#22 VasinaS8
3.6.2018 | 2:29:41
Marcel_89

#11 Moor8: #13 -Skinner-: A navíc je i charakter Maul i v titulcích a hraje ho herec z EP1. To asi mluví za vše. #15 alexis: Lucas se podílel na CW, Filoni je s ním vždy probírala Lucas musel se vším souhlasit. A byla to právě Disney, která další díly zrušila, aby mohla přijít s Rebels.

3.6.2018 | 7:33:15
jh666

#15 alexis: Ano, o Holmesovi psalo mnoho autorů nezávisle na sobě, tady ale všechno spadá pod LucasFilm, který to koriguje tak, aby se nic vzájemně nepopíralo. Navíc LucasFilm po tom, co ho koupil Disney jasně řekl, že ze starých věcí se do kánonu počítá šest původní epizod a film+seriál Klonové války (tedy to, co dělal, nebo se na tom podílel přímo Lucas). Z nových věcí má pak stejnou váhu jako filmy všechno (knihy, komiksy, počítačové hry).

3.6.2018 | 9:55:07
sFík

#14 A_V: Disney na mě ani v nejmenším nemusí brát úvahy, ale tržby Sola jasně ukazují že by se nad sebou měli hluboce zamyslet. Resp. nemyslím si že Disney. Disney s Marvelem jasně ukazuje že budovat univerzum umí, takže ještě jednou musím říci že by se nad sebou měl Disney zamyslet a kopnout tu ženskou do zadku…

3.6.2018 | 12:16:21
sFík

*brát ohledy, ne úvahy, pardon :D

3.6.2018 | 12:16:45
VasinaS8

#17 Railbot: Meč měl vlastní, byl to ten co měl v Rebels, inkvizitorskej vypadá mnohem hloupěji.

#23 Railbot
3.6.2018 | 22:23:33
Railbot

#22 VasinaS8: tak jsem si to dohledal a máš pravdu, má vlastní, ale poskládaný z jeho starého + inkvizitorskýho. Nemá tam ten celý kruh, ale jen půlkruh, vypadá hodně podobně. Tak mě to zmátlo, Rebels už si tolik nepamatuju.

4.6.2018 | 18:34:36
Pavel 1963

#1 Blackwolf: Naprosto souhlasím, nešel jsem už ani na Sola a to jsem předtím byl na všech filmech (vyjma 7 dílu) několikrát

4.6.2018 | 23:11:14
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejoblíbenější postavy

Reklama

Co se aktuálně děje

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Adam Driver: Vykoupení Bena Sola nemělo nastat, změna nastala až v průběhu natáčení

Ben Solo se v závěru sequelové trilogie dočkal pohádkového vykoupení a polibku na cestu do jedijského nebíčka. Nicméně prvotní plán byl úplně jiný. A neměl ho jen Colin Trevorrow, ale dokonce i J. J. Abrams. Kylo Ren se neměl vykoupit a naopak měl upevňovat svou pozici na temné straně Síly.

Zajímavosti

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Herečka Padmé Amidaly odmítá, že by George Lucas natočil alternativní konec Epizody III

Je libo alternativní konec, kde Anakin porazí Obi-Wana, svrhne císaře a bude vládnout Impériu on? Nebo ještě ujetější konec, kdy Padmé Amidala se postaví svému manželovi a připraví ho o život? Natočila se někdy takováto scéna pro Epizodu III, nebo jde jen o fámy fanoušků?

Plakát

Plakát

Narozeniny herců

Filtr seriálů








Reklama