The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

5x04 - For Whom The Bell Tolls - Extended Promo - CZ titulky

5x04 - For Whom The Bell Tolls - Extended Promo - CZ titulky

Elena a Damon se snaží pomoct Stefanovi, který trpí výpadkem paměti.

1 0
18.10.2013

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /63

DamonxXxTeam

Né Né Né Nééééééé!!!! žádná stelena ani náhodou! damon a Elena musí zůstat spolu! Blbej Stefan!!!!!!

#33 ksandinka
18.10.2013 | 15:51:17
osvalsim

hohoo.. tak tohle bude ještě zajímavé :-D jestli Elena zase změní bratra, tak to bude mrcha roku :-D ale těším se, sem zvědavá ;-)

18.10.2013 | 16:36:27
anndy

je to zajímavý, když si vzpomenu jak jsme uvažovali, jak skončí 4. řada a kdo si veme lék, tak tu byla i možnost, že si ho vezme Damona ztratí tím paměť :-D tak paměť tratil Stef. myslím, že by bylo lepší mu nepřipomínat, co je zač, jen by se mohl zase trápit nad tím, co vše udělal a ztratil. měli by ho nechat žít a jít – což se ovšem nestane

18.10.2013 | 16:55:19
bee_myself

Stelena go !! ale teď se ještě určitě nedají dohromady… to by bylo moc rychlé… :)

18.10.2013 | 18:17:11
mynonka

Začíná mi to připomínat nekonečný trojúhelník Ted-Robin-Barney… v obou případech mě to dokonale znechutilo celý seriál.

18.10.2013 | 18:24:05
Em

Panebože zase Stelena !? To už je fakt trapné. Asi další díl už nestahuju, jen mě to rozčiluje .......

18.10.2013 | 18:26:50
Veruna

Hej nestěžujte si! :D Pár Stelena je nejlepší pár! Tím to začalo a tím to i skončí!! :)

18.10.2013 | 18:47:04
Shanib

jako 4 série je ten seriál více méně o tom, jak si postupně Elena s Damonem k sobě nachází cestu a když k tomu konečně dojde, tak nám dají jen tři díly? a to, že jsou k sobě dvojníci přitahovaní a že zkrátka mají být spolu…to vážně nemohli vymyslet nic lepšího? takhle je už dopředu jasný, jak to zase dopadne a je to „trochu“ trapný, protože v tom případě to mohlo skončit už třetí sérií.

18.10.2013 | 19:45:25
Nemesis23

nééééééé! Dvojníci, nakopejte osudu prdel a dělejte si co chcete vy!!! Stefane, zamiluj se prosím do někoho jinýho, prosímmmm! eleno, přestaň se chovat jako kurvička a srovnej se…tohle si fakt tenhle seriál nezaslouží takovou nudu, fakt jak v HIMYM… jak řikala Qetsiah, to je jak otravná telenovela…ale já věřím, že si scénáristi zachovají zbytky svého rozumu a jenom nám nabízejí „provokativní“ promo, které jako to minulé nakonec nebude realitou dalšího dílu…

18.10.2013 | 20:07:30
gerluska

Stelena ♥ :3 yes trhněte si nehou deleno :P

#21 DamonxXxTeam
18.10.2013 | 20:17:43
Nemesis23

Ale tak dyť to ani steleny přece nemůžou chtít, aby se Stef s El zas dávali dohromady,dyť je to nuda a hlavně, jako vy byste to někomu fakt přáli? Takovejhle vztah, ve kterým se vaše přítelkyně zamiluje do vašeho bratra,ale jelikož ztratíte paměť a ONA zřejmě rozum,tak se zase dáte do hromady? vždyť je to tragicky smutný…no nic no…

18.10.2013 | 20:25:38
anndy

klid – pořád nám ukazovali jak přes všechny překážky jsou D a E přitahováni, tak myslím, že nějaká „osudová“ láska se konat nebude. navíc, proč to neplatí pro Kat? nebo jak rozlišili, kteří dvojníci jsou přitahováni? podle věku to asi nebude, takže el může chtít silase :-D

#14 Goodies
18.10.2013 | 20:34:02
Goodies

Ani po tomhle díle si nemyslím, že to skončí Stelenou… Právě proto, že by to bylo moc jednoduché a průhledné. Zatím pokaždé překvapili, v každé sérii. Celou čtvrtou sérii valili Damonovi do hlavy, že Elena patří k Stefanovi a vybere si určitě Stefana a nakonec to dopadlo úplně jinak ;) O to zajímavější to bude, když všichni tomu osudu nakopou prdel, jak píše Nemesis…

18.10.2013 | 20:34:33
Goodies

#12 anndy: Já bych se nedivila, kdyby nakonec pointou bylo právě to, jak Damon a Elena překonají i co si přeje vesmír :P

18.10.2013 | 20:36:30
.vampire.girl.

Ach joooo a je to tu zas – milostny trojuhelnik- a to sem doufala ze kdyz uz si konecne vybrala Damona tak uz nam s tim daj pokoj a Stefan by se mohl zamilovat do nekoho jinyho… jestli si zase vybere Stefana tak uz na to seru a prestanu se divat, protoze to by uz bylo o hovnu a uz by to fakt byla hovadina…ale mozna akorat chteji reziseri jenom trochu uspokojit stelenu,
ale jak rikala anndy bylo by libovy kdyby to bylo o tom ze E+D prekonaji osud…:3 ale spis se divim ze to Elene neprijde blby si zase zacinat neco se Stefanem

18.10.2013 | 21:27:17
Wolfka123

Ja sa veľmi teším, že je tam aspoň nejaká nádej pre Stelenu. Naopak príde mi veľmi divné, ako Elena hovorí tie isté veci teraz Damonovi, ktoré hovorila pred tým Stefanovi. Ako ho miluje a že ich nič nerozdelí a podobne – a to je skôr trápne. Myslím si, že dôležitá zápletka tejto série bude v tom, že Katherine nosí v sebe liek. Mohol by si ho vziať aj Stefan aj Elena, ktorí vždy túžili mať ľudský život a kopu detí :-D

18.10.2013 | 23:05:55
Dadlaaa

No podle proma, to nelze až tak brát :)… já nevím, ale podle všech těch spoilerů se má přece v životě Eleny objevit ještě ten Aaron nebo jak se bude jmenovat, to je nějákej ten kluk z univerzity. No a podle jednoho článku z Paulem, kde říkal, že už to nevidí milostný trojúhelník, ale spíš přátelství…bych si nemyslela, že bude Stelena

18.10.2013 | 23:22:17
zlatodeni

ALE NO TÁÁÁK … díl mě zklamal jenom proto, že tam nacpali nezvratný osud dvojníků.. je to dost nepromyšlené dělat závěry hned na začátku série – od dnešního dne nejsem ani Stelena ani Delena…má radši/miluju Damona a jelikož Elena hopsá z jednoho bratra na druhýho jak nějaká neposlušná hopsakoule, tak si myslím, že si prostě nezaslouží Stefa ano Damona… akorát mě to dneska rozčílilo :/ škoda první díl, co mě opravdu zklamal :(

19.10.2013 | 0:48:58
blacken

Teda jestli bude Stelena, tak mě naštvou… Ale moc tomu nevěřím… podle mě to platí pro „lidskou“ dvojnici, takže to bude spíš Katrin… nakonec (i když to promo vypadá blbě). Ale spíš se bojím toho, že Damona pochybnosti tak načnou, že se jim to nakonec rozpadne a Elena skončí u toho spoilerovýho amanta. Ale dnešní díl byl aspoň napínavej a vtipnej, když už nic. Jen nějak nemůžu přijít na chuť Stefanovi a Silas už mě taky nebaví, takže to asi potáhnou dámy s Damonem samy.

(Btw. HIM jsem měla ráda jenom dokud to vypadalo, že bude Robin a Ted – od doby, co je jasný, že bude s Barneym už to skoro nesleduju :-D Doufám, že podobně nedopadne VD…)

19.10.2013 | 3:38:20
Pajulinka

I když jsem fanda Steleny, myslím si ,že by bylo divný zase je dát do hromady. Podle mě by bylo zajímavý kdyby se Stefanovi díky Eleně vrátili vzpomínky, ale přesto by zůstala s Damonem, protože tohle její přelátávání je už trochu ohrané. I tak se nemůžu dočkat jak to celé zase dopadne a s kým Elena bude, mně nebude vadit ani STELENA nebo DELENA.

19.10.2013 | 11:19:23
DamonxXxTeam

Ha HA HA… ani náhodou Delena má mnohem víc fanoušků než ně jáká přihlouplá stelena takže jediní kdo by si tady mněl trhnout nohou je tým stelena :p#10 gerluska:

#23 Syrion
19.10.2013 | 16:06:01
kllenka

dle proma, asi začnu silně nesnášet El (opět), …to její hopsání je ale neskutečně otravné. Tu nalezenou rozhodnost jsem konečně měla ráda. No, tak a je fuč…nejspíš. Na díl se netěším, asi mě vytočí…Ale Damona vidět…to je jako náplast na bolístko. neskutečně dobrá mimika obličeje. Zato Stefan i Silas bez mimiky. Nuda!

19.10.2013 | 17:06:15
Syrion

Ano , přesně už jen kvůli takovým stupidním Delena fans jako jsi se mi Delena protiví. Za každou cenu Delena něco jako fanatici . Pokaždé se jen snažit Stefana urážet a nadávat mu . Něco ti řeknu nejsi nic víc než obyčejný ubožák. Já nejsem Delena ani Stelena.. moje nejoblíbenější postava je Stefan a vždy jsem ho měl nejraději s Kath ,ale to se nestane ,a proto už jen ze škodolibosti si přeji ,aby se Delena rozešli co nejdříve a pak bych chtěl vidět ty vaše zkřivené ksichty. Mezi tábory Stelena a Delena fanoušků je jeden rozdíl a to je ten ,že Stelena fans nejsou tak stupidní. Nikde ani na facebooku nevidím se Stelena fans chovat tak nevraživě jako Delena fans. Elena bude se Stefanem na konci . Julie plec sama řekla ,že hlavní postava je Elena a Stefan a poslední episoda to taky tak naznačila. #21 DamonxXxTeam:

#24 blacken #25 kllenka #62 DamonxXxTeam
19.10.2013 | 18:21:24
blacken

#23 Syrion: No, jestli to nebude o tom, že Deleny obecně neuráží Stefana, ale napadaj to, že Paul neumí moc hrát – nebo mu to nesedí – nebo tak něco, protože má fakt mimiku jako medvěd. Damona rádi mít nemusíte, ale ten herec odvádí svoji práci dobře a věrohodně… Takže se nedá moc napadat.

#26 kllenka #27 Syrion
19.10.2013 | 20:02:31
kllenka

#23 Syrion: tak trochu více urážek…to tu chybělo!!!Přestaň tady očerňovat ty co fandí deleně či Damonovi..(.prostě mají odlišný názor, než ty). Mám ráda Damona, protože jeho postavu v seriálu (chování, hlášky..) miluji. Stefana nemusím…ale tak mu píší postavu, že. I když dle mne, děs a hrůza. To samé Silas-nuda. A jestli nedokážeš přijmout jiný názor neb ho respektovat, nevíš co znamená diskuze. Pro odlišný názor, než jaký máš ty, nemusíš lidi nazývat stupidní!!! P.S. jdi se bodnout s epic láskou,Stefanomile

#28 Syrion
19.10.2013 | 20:06:11
kllenka

#24 blacken: souhlasím a všude jinde o tom píší…mimika stojí za prd. Damon nemusí mluvit a víš jak se cítí. U Stefa či Silase žádný rozdíl.

#29 blacken
19.10.2013 | 20:09:15
Syrion

#24 blacken: Jde vidět ,že jsi nic nepochopila. Neřeším jejich herectví .. a navíc většina lidí má ráda Damona kvůli „bad boy“ osobnosti. Nicméně jde mi to ,že většina lidí uráží Stefana jen proto ,že miluje Elenu .. a to mne sere nejvíc. Jinak mne se líbí jak Paul hraje ,ale to je věc názoru

19.10.2013 | 20:10:29
Syrion

#25 kllenka: To je moc . Nedokážu přijmout názor ? Co ksakru nedokážu přijmout jsou urážky na někoho kdo si to nezaslouží. První co se podívám na komentáře tak je Stefan kretén a ubožák.. ANO SKVĚLÁ DISKUZE NA ÚROVNI UPLNÁ STEFANOMÍLIE . Ježiši já ani Damona neurážím nic proti němu nemám .. ale jak vidím ty o něm sníš každý den.

#38 kllenka
19.10.2013 | 20:14:10
blacken

#26 kllenka: V poslední době tu spíš Stefana všichni litovali (já teda ne). Jinak se naráží všichni do nedostatku mimiky – ale to nejen tady – ani recenze nemluví o Paulově dvojroli dobře. Takže házet to jen na to, že někdo fandí Damonovi a tak uráží Stefana – tím to asi není.

#31 Syrion
19.10.2013 | 20:58:48
Nemesis23

oooo, bože…klid mezi tábory prosím :-) steleny,přestaňte být prosím tak vztahovačný…všichni sou tady tak „overreakted“ já bych primárně odstřelila Elenu (jako tak jak jí zatím píšou) a scénaristy,co píšou stefana,my proti němu jinak absolutně nic nemáme a přejeme mu jen štěstí,to si nikdo nevšim?každej čte jenom to co chce…chlavně kvůlivá tomu nikdo němjte bolesti žaludku ;-)

19.10.2013 | 20:58:58
Syrion

To jsem říkal.. všichni hatujou Stefana protože miluje Elenu… si schválně přečtěte někdo komenty na facebooku to je doslova na blití. Jsem rád za některé normální fans co na Stefana nenadávají jen proto ,že miluje Elenu a je si sní tedy i „údajně souzený“.#29 blacken:

19.10.2013 | 21:24:18
ksandinka

Promo se mi líbilo do té doby než jsem zkoukla 3 epizodu… strašně jsem se těšila na Stelenu :)… ale po tom proslovu Damona… by měli aspoň chvíli nechat Delenu, ikdyž nemůžu ty jejich scény vystát, tak Damona zbožňuji a přeji si ať on opustí Elenu a ne ona jeho kvůli Stefanovi. Jako milovnice Steleny si ale nepřeji aby se k sobě vrátili kvůli nějakému poutu dvojníků! To už raději žádná Stelena!

19.10.2013 | 21:27:20
ksandinka

#1 DamonxXxTeam: Bez urážek tady!! Nikdo ti také nenadává, že jsi blbá!

19.10.2013 | 21:32:14
Caroline111

po precitani tych vsetkych komentoch nieco napisem aj ja…najprv prizvukujem,ze som delena fans,ale inac mam Paula rada…a citat tie vsetky nazory skoro vylucne zarytych deleny fans,ze Paul hraje hrozne,neumi hrat atd..su skutocne trapne…inak s tymi nazormi na jeho mimiku a zle herectvo sa stretavam najma na cesko,slovenskych forach…na americkych strankach sa obcas nejake negativum objavi,ale vobec nepozorujem nejaky vseobecny nazor,ze Paul hraje zle..takmer vylucne sa to neriesi…skor opacne.. nechce sa mi hladat linky,ale recenzie znamych webovych stranok v USA na jeho vykon v prvej epizode boli az extra pozitivne…napr­.Hollywood Life,Tv Guide,Enews,Jus­tjared atd.....naopak panuje skor vseobecny nazor.ze Paul je hodne podcenovany a napr. aj v komentoch na imdb je mnoho komentarov,ze paul je talentovanejsi ako ian…

#42 blacken
19.10.2013 | 22:01:33
Caroline111

Iana mam tiez rada,a Damona hraje dobre,ale tu ide najma o tu postavu..ktora je napisana fantasticky..je to ako s Neilom P.H. allias Barney v Himym…ten podla mna nie je nejaky extra herec,ale ta postava sa stala fenomenom a on je extra popularny..ale pochybujem,ze sa niekto z nich stane hviezdou aj na filmovom platne..pri NPH som si ista..Ian moze prekvapit,ale silno pochybujem

19.10.2013 | 22:11:15
Caroline111

inac Nina to ma s tou dvojrolou o dost jednoduchsie..kazdy kto ma rozum,to snad chape..a aj napriek tomu som citala poslednu dobu dost negativnych reakcii na jej vykon v poslednych epizodach ..vraj najmenej konzistetne herecke vykony…nemyslim na cz strankach..najma na jej stvarnenie eleny,akoby sa az moc zameriavala na Kathryn…a to ju mnohi tiez povazuju za tu,ktora ma najvacsiu sancu zo vsetkych TVD hercov prerazit aj vo velkych filmoch..podla mna je Paul hned za nou..a este by mohol prekvapit Steven,snad po dedkovi zdedil viac talentu ako zatial ukazal..ale je pravda,ze nema taku charizmu..tak asi nic

19.10.2013 | 22:32:41
TNoty

težko říct jestli to bude Stelena nebo Delena…do proma dají vždycky jen nějaký úryvek a potom je to stejně všechno jinak…jako v minulém promu…tam byl Stefík,že vypnul lidskost a je z něho zase zlej kluk a nakonec to tak vůbec nebylo :)

19.10.2013 | 22:41:37
kllenka

#28 Syrion: psaní na úrovni…to že miluji skvěle dle mne napsanou postavu v seriálu a líbí se mi i herec, neznamená že o něm sním. Možná to tak funguje u tebe…nevím. A že nemusím postavu, je snad logické. Damon od Stefana se diametrálně odlišují. Tudíž když se mi líbí postava nemohu ovacemi chválit Stefu.(nelíbí se mi jak mu napsali postavu). Nelíbí se mi mimika. A co?Takže se uklidni, ať nemáš vřed. A pozorně či…co tím chtěl básník říci. Asi tak.

#39 Syrion
19.10.2013 | 22:54:52
Syrion

Já ti neberu ,že se ti nelíbí jeho mimika , tvůj názor mne vůbec nezajímá . Já Stefana jen bráním ,protože mu někteří zdejší pitomci nadávají bez důvodu. No vlastně jen proto že miluje Elenu.. ,že je to jeho Epic love. Promiň jestli jsem více agresivní ,ale fakt mne sere když lidi pič*** na Stefana.#38 kllenka:

#40 kllenka
19.10.2013 | 23:09:35
kllenka

#39 Syrion: no popravdě jak mě lezlo slovo ,,pouto,, na nervy, tak u,,epic lásky,, je to úplně stejné.U mě tragédie., ale pouze slova či větná spojení…se Stefou to nemá co dělat.

#41 Syrion
20.10.2013 | 0:36:44
Syrion

Věc názoru. Nechci se hádat. Mne třeba příjde Delena jen o sexu. Může mu vykládat ,že ho miluje jak chce ,ale to říkala a Stefanovi.. a jak dopadli.. Klaus to začal a pak se rozešli.. prostě podle mne skončí Elena se Stefanem. Byl bych rád kdyby Stefan byl s Kath,ale o tom dost pochybuji .. chce ji Silas a ta když ji někdo nahání tak utíká pryč.. ale snad se změní a budou se Stefanem spolu #40 kllenka:

#45 kllenka
20.10.2013 | 1:08:12
blacken

#34 Caroline111: Tak já si třeba netroufám hodnotit Paula jako herce, protože jsem ho v jiném filmu neviděla, ale podle mě mu tohle moc nesedlo – zase nejsem až tak zaujatá, protože se mi třeba vzhledově líbil víc, ale když hraje všechny polohy postavy stejně, tak se nedá svítit. Taky nebudu hledat linky, ale není to rozhodně názor jen cz-sk fór. Moc nevidím v čem to má Nina lehčí – i když je Katrin oblečená a upravená jako Elena, tak už jenom jejím výrazem je jasný, že je to Katrin. U Paula to tak není + teda v prvních řadách se i usmíval a tak, teď nasadí poker face a to je vše. Nevadilo by mi, kdyby Elena zůstala rovnou se Stefanem, nepotěšilo by mě to, ale nevadilo by mi to. Ale když to přehazujou každý tři díly, tak mě to prostě nebaví. Pokud mu napíšou v 5. řadě lepší děj než ve 4., tak ho jako postavu budu mít třeba zase ráda, ale odmítám seriál, kde si dva bratři přehazujou jednu holku a objevujou horší a horší zlo. Milostný trojúhelníky mě neba asi nikdy nikde, natož v několikátým opakování.

20.10.2013 | 5:13:35
emkoemko

Tak jsem se prokousala názory a musím něco říct za sebe…Je vážně vtipný odsuzovat někoho, že neumí hrát jen proto, že nehraje dle mých pravidel a mého scénáře?…To je trochu s prominutím ubohý…On scénář nekoriguje…Já si myslím, že je to spíš tak, že někdo má oči jen pro Damona, někdo jen pro Stefana, ale po fyzický stránce, ne po herecký…Já třeba nemám ráda Damona, nelíbí se mi jako osoba, ale v seriálu hraje dobře…Stejně jako Stefan…nevím, co by jste po něm chtěli jinýho aby dělal…No tak snad se nikdo neurazí, je to spíš jen taková poznámka k zamyšlení. mějte se lidi a ti, co tu píší, že už se asi koukat nebudou, když bude Stelena či Delena..fajn, nekoukejte se, ale to sme nemuseli ani předtím, když je máte takhle zpárovaný dávno…snad koukám na seriál a nechávám se překvapit, ne????… :-)

#46 Nemesis23
20.10.2013 | 9:59:44
emkoemko

…, ale to ste nemuseli ani předtím…

20.10.2013 | 10:02:26
kllenka

#41 Syrion: no já zase nechápu- když ta čarodějka řekla, že jsou dvojníci k sobě přitahováni a hledají se…Tak podle mne, ke Stefanovy patří Kat ne?? Spolu se sešli jako první…tak nechápu proč k němu přisuzují El. Prostě maglajs. A El začnu nejspíš silně nesnášet, za tu její tzv. přelétavost a nerozhodnost mezi bratry, hrůza. Kat mám ráda už za to, že stále jen tíhla k S.

#50 Syrion
20.10.2013 | 10:04:01
Nemesis23

#43 emkoemko: pokud někdo čte komentáře pozorně,tak si tam nemohl všimnout něčeho že neumí hrát jen kvůli tomu,že nehraje podle „mých pravidel a mého scénářa“. byli zmíněné dvě věci – za prvé paul hraje stefana a silase ve všech situacích stějně. A za druhé postava stefana je neoblíbená podle toho,jak tu postavu píší. Toď vše,dvě věci,které se tu některými pořád dokola libovolně míchají. Třeba ukázková je typická hláška: „nelíbí se vám jak hraje,protože nemáte rádi stefana.“

20.10.2013 | 11:09:03
VampKošilka

Kdysi jsem Stelenu milovala, ale ted? Ne, už bych je spolu nechtěla, ale ještě více nechci Damona s Elenou(podle mé profilovky lze usoudit s kým bych ho chtěla). A nechápu ten první kometář..„Blbý Stefan“?? jako pardon, ale on za ten vesmír nemůže, to poděkujte Silasovi a Tesse a Paul hraje tak jak to má ve scénáři, jinak hrát nemůže. Elena mě štve čím dál více, neměla by být ani s jedním. Já například Delenu nesnáším, nikdy mi nic neříkali a ted se mi protiví ještě víc a přesto nemám nutkání urážet Damona, nebo Iana, jakožto herce, jen proto, že nehraje podle toho, jak by se mi to líbilo…fakt by se někteří měli probrat.

20.10.2013 | 11:52:27
Pajulinka

Zrovna jsem dočetla všechny komentáře a z některých se mi udělalo blbě. Chápu každý má svůj názor, ale urážet postavu, protože ji moc nemusím a hádat se kdo je lepší jestli STELENA nebo DLENA mi přijde jako chování dětí ve školce když se perou o hračku. Taky nesnáším když někdo uráží herce zato jak hraje nějakou postavu, má to tak ve scénáři a jestli se to někomu nelíbí je to jeho problém a nemusí se na TVD koukat.

#49 VampKošilka
20.10.2013 | 11:58:52
VampKošilka

#48 Pajulinka: Tak to vidíme úplně stejně…

#52 Pajulinka
20.10.2013 | 12:07:56
Syrion

Já chci Stefana s Kath ,ale to se obávám nikdy nestane.. jedině ,že by se ona byla ochotná hodně změnit.. #45 kllenka:

#51 kllenka
20.10.2013 | 13:55:19
kllenka

#50 Syrion: také mě štve, že nejprve dvojník vznikl přece ohledně Klause… A to ještě El, je praprapotomek Kat,tedy je v jedné linii. Teď už je vznik zase kvůli Silasovi. A Kat ani El nemohou být pra…pra potomci té Amory(neb jak se jmenovala).Prostě vymysleli něco co nepromysleli či na to zapomněli…je v tom chaos.

20.10.2013 | 16:03:27
Pajulinka

#49 VampKošilka: Díky, už jsem se neudržela a napsala to co si myslí..=)

#53 Pajulinka
20.10.2013 | 17:22:17
Pajulinka

#52 Pajulinka: oprava myslím

20.10.2013 | 17:34:53
Goodies

Tak jsem si to tu pročetla a zase se musím smát :D :D :D Uvědomte si, co píšete!!! V jednom komentáři napsat spojení, že se Deleny mají vzpamatovat, když nemají rádi Stefana za to, jak hraje, on za to nemůže, protože tak mu píšou scénář a v tom samém komentáři říct, že vám třeba Elena leze na nervy a nesnášíte ji, protože přelétá mezi bratry!!! A to je v pořádku, jo? Nina snad může za to, jak ji tu roli píšou??? Proberte se!!! Jedna věc je říct, že se vám nelíbí postava a druhá věc je mluvit o tom, jak ji scénáristé píši! Udělejte si v tom pořádek a zameťte si před vlastním prahem… Nejlepší je, když někdo káže vodu a pije víno… To miluju, fakt :/

#55 Pajulinka #63 DamonxXxTeam
20.10.2013 | 19:09:01
Pajulinka

#54 Goodies: I když jsem napsala, že nesnáším Elenino přelétávání chápu, že to má Nina ve scénáři a naprosto s tebou souhlasím =P

#56 Goodies
20.10.2013 | 19:25:08
Goodies

#55 Pajulinka: Nikdo se na mě nezlobte, to byl příklad a mělo to sloužit k tomu, abyste si VŠICHNI uvědomili, co píšete a věčně se přestali urážet nad některými komentáři a přestali si cokoliv z toho brát tak k srdci… To byl jen jeden příklad toho, že se pomlouvá i Elena a nikoho to nijak neštve! Takže podle mě tady nejde o to, že někdo nadává na herce, jinak by jste se zastávali i Niny jako herečky (a na ní podle mě padají mnohem horší slova)!!! Tady jde pořád a jen o Stefana a pořád to někdo bude brát jako útok :/

#57 Pajulinka
20.10.2013 | 21:16:42
Pajulinka

#56 Goodies: Jasně v pohodě chápu tě a vážně si myslím, že máš naprostou pravdu =)

20.10.2013 | 21:31:07
Návrtka

proč to zase takhle nesmyslně vracej! jednou se oddělila elena od stefana a tak to má zůstat. Né že přijde pitomá čarodějka, stefanovi vymaže paměť a elena se zamiluje do „nového“ stefana…a další dvojníci… Asi to možná budu sledovat dál…ale už je to pořádná slátanina..Nějaký kočovníci? Co to je? Měly by to hned ukončit… tohle nemá nic společného s dřívějšími díly. Elena měla být na koleji s Caroline. A teď bude žít další románek se Stefanem. Jsem zvědavá, co vymyslejí dál! Ještě, že je tu nový postraní seriál The Originals… Tam se to teprve rozvíjí. Zde to pokračuje stále do kruhu!

20.10.2013 | 22:09:13
kllenka

já jsem z celého seriálu už zmatená…ty v tom udělali takový bordel…měla bych vždy na vše dodatek ALE a PROČ! Jednou napíši, že jsem ráda jak se postava Niny vyvíjí a vzápětí se zarazím ,neboť spoiler něco naznačuje…pak se má domněnka potvrdí a já mohu jen dodat, žádný vývoj postavy se nekoná -neboť ji vrátili o celou serii zpět. Jak psala Návrtka, začarovaný kruh. Zatnu zuby, dokoukám poslední serii a jen doufám, že další už nebude. Sice mám ráda Iana, ale zdá se mi…že to jde celé do kopru.

21.10.2013 | 11:51:36
anndy

podle proma to vypadá, že Stefík ani neví, že je upír a damon mu to bude muset ukázat při té bouračce – Je mi ho líto, zase mu někdo říká, že to s el nemá šanci, proč už mu nedají pokoj, pokud se mají rozejít, tak nějak normálně a ne zas – pouto, jsi pro ni špatný, epic love, osud, vesmír – to fakt na potlamě :-)

21.10.2013 | 14:18:19
delena!!

Myslíte že bude 6.serie?

27.10.2013 | 16:44:43
DamonxXxTeam

Hele já nejsem žádný fanatik a NIKDY jsem stefana neurazila já ho mám taky ráda ale když si mám vybrat mezi Stelenou a Delenou tak sem rozhodně fan Delena a znovu si přečti tvůj koment protože škodolibí si tu ty :) #23 Syrion:

9.11.2013 | 10:52:15
DamonxXxTeam

Páni ty si to vystihla s tím fakt souhlasím já sice sem fan delena ale nikdy sem neurazila nikoho z TVD každý je tam důležitý a bez nich by to nebylo ono :)#54 Goodies:

9.11.2013 | 10:54:45
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama