Doctor Who (Pán času)
94/100 - 456×

Doctor Who(Pán času)

Britské sci-fi o cestování v čase pomocí modré policejní budky, jehož historie sahá až do šedesátých let minulého století. Seriál Doctor Who byl nedílnou součástí britské kultury druhé poloviny 20. století a nyní baví i zcela novou generací fanoušků sci-fi, fantasy, dramatu i originálního britského humoru.

VB | 2005 | Pauza
vysílání
14 sezón | AXN Sci-fi, BBC One | 45 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Peter Capaldi (Dvanáctý Doktor), Jenna Coleman (Clara Oswald), Matt Smith (Jedenáctý Doktor), Karen Gillan (Amy Pond), Arthur Darvill (Rory Williams), Neve McIntosh (Madam Vastra), Dan Starkey (Strax), David Tennant (Desátý Doktor), Freema Agyeman (Martha Jones), Catherine Tate (Donna Noble), John Simm (Vládce (obnovené série)), Alex Kingston (River Song), Christopher Eccleston (Devátý Doktor), Billie Piper (Rose Tyler), John Barrowman (Jack Harkness)

První trailer s třináctou Doktorkou je na světě

První trailer s třináctou Doktorkou je na světě

Po úvodním několikasekundovém teaseru vypustila BBC do světa další upoutávku, v níž představuje některé scény a lokace z nadcházející série. Nechejte se na krátkou chvíli zanést TARDIS do víru vesmíru a seznamte se s novou Doktorkou.

19 3
20.7.2018

Thumbnail Play icon

Zdroj: AXN Sci-fi, BBC One

Diskuze /28

charnel

Hmm :/ Jak se znam tak to dokoukam ale zatim nejsem nadseny

#25 PatrickD
20.7.2018 | 11:22:04
modra_vafle

Nope.

20.7.2018 | 11:52:10
Kimberlly

Ja sa teším. Doktorka vyzerá šialene. :)

20.7.2018 | 12:39:22
Dragon94

Já jsem celkem spokojenej. I hudba i vizuál vypadají dobře. Líbí se mi myšlenka mít tři lidi v týmu. Jo sympatickej mi přijde sice jen ten stařík, ale pořád lepší než ta lesbická černoška s afrem. Doktorka mi přijde sympatická a co mě těší nejvíce, že to nebude pod taktovkou Moffata. Takže za mě velkej těšinger.

#5 charnel
20.7.2018 | 13:17:11
charnel

#4 Dragon94: Moffat mi vubec nevadil, naopak. Ze je cerna mi nevadilo ze je lesba taky ne ale ten hlas me trhal zevnitr ven… Ale radsi bych spinoff s missy nebo jak odletela clara s (ted nevim jak se menovala proste maisie williems)

#6 Dragon94
20.7.2018 | 13:25:26
Dragon94

#5 charnel: Moffat, když dělal pod Daviesem byl dobrej. Pak udělal skvělou pátou sérii a celkově dokud dělal s Mattem tak to šlo dobře. Pak, ale u Capaldiho posral všechno co mohl. Ten chlap byl totálně mimo ohledně svých rozhodnutí. Jednu sérii udělal úplně bez dvoudílů s tím, že neexistuje příběh, který by se nedal odvyprávět v 45 minutách. A hned následující sérii udělal jen a pouze z dvoudílů. Capaldiho Doctor navždy zůstane Doctorem dobrým, který však silně trpěl na tyhle hokus pokusy tohohle maniaka.

#7 charnel #27 McDanny
20.7.2018 | 13:38:04
charnel

#6 Dragon94: Hmm…To pro me asi neni tak dulezite ja si Capaldiho uzil. Ale i kdyz to tolik nesedi k charakteru tak ten vic „badass“ doktor na galifrey hodne bavil

20.7.2018 | 15:11:01
Xegiie

Mě Capaldi docela bavil jako herec, ale děj byl opravdu, opravdu špatný, jsou to první serie které jsem zhlédnul pouze jednou a znovu se na ně opravdu nechystám… tady nebudu soudit předem, očekávání je velké

20.7.2018 | 15:46:24
Shakki

Capaldi přišel do DW bohužel v době, kdy měl Doctor už sestupnou tendenci. Dokonce jsem někdy četl že čísla sledovanosti byli nejhorší od obnovení serie v roce 2005. Je mi jasné že něco proti sestupnému trendu něco museli udělat. Takže se rozhodli kompletně zase „rebootovat“ feeling serie, což může být dobrý nápad, zároveň to ale už potom nebude Doctor. Jedno je ale asi na nějakých 80% jasné, jestli toto po*erou, tak to bude už konec Doctora. Chtě nechtě, 12 let je dlouhá doba na každý seriál, zvláště v době kdy životnost serie jsou 4 nebo 5 řad. Nebudu soudit, horší jak minulá řada to snad nebude, pokuď mě to nechytne, nebudu s tím ztrácet čas. Lesby nelesby, důležité jak ty postavy budou mít charaktery, jaké role jim scénaristé napíšou. Jestli to budou idioti, kteří tam budou jen proto že to mají scenaristé v „Guidu“ od studia BBC, že tam musí být zastoupeni ti a ti, tak jim to vážně dlouho nevydrží. Jediné co těší je to, že se možná zase uvažuje o Jackovi jako hostující hvězdě – teď jsem viděl fotku na Comic conu, kde si změnil barvu vlasů na bílou – skutečně má ránu. Myslím si že takovou postavu seriál potřebuje. Je to sice bisexual a přetáhl by kdovíco, ale ruku na srdce, takovou postavu pokud ji nepodělají scénaristé seriál potřebuje jako sůl – asi nejlépe zvládnutá postava, která funguje i díky hereckým schopnostem Johna Barrowmana. Skvělý byl třeba v Arrow, kde strčil svým umem polovinu castingu.

#12 Edvin #16 Pimster
20.7.2018 | 20:29:08
Tyynaa

Mě Capaldi především strašně neseděl s Bill, protože ta byla za mě ještě méně sympatická než Donna. S Clarou mu to šlapalo výborně, škoda že začala natáčet Victorii, takže ta poslední série byla rozhodně z těch horších. Jinak doktorka na prvních záběrech vypadá dobře, větší tým stálých společníků by mohla být taky fajn změna – takže zatím to vypadá na kroky správným směrem :)

20.7.2018 | 23:43:56
Tomoso18

Ako som už písal v článku predchádzajúcom… Opäť pribrzdený look Doktorky… Ak by všade pobehovať s pootvorenými ústami a čudným pohľadom, tak ju mimozemskí nepriatelia buď vysmejú alebo využijú situáciu a pootvorené ústa… Hrôza… Mňa by zaujmalo, prečo BBC vytvorilo svojho času internetovú anketu, kto by mal byť novým Doktorom, keď potom vybrali niekoho úplne iného. Asi čakali, že aspoň väčšina fanúšikov vyberie ženu. Nie, nestalo sa… Fandovia rozhodne ženu ako Doktorku nechceli… Hoci, jedná sa určite o istý trend… Už v posledných sériách začal seriál miesto kvalitného príbehu ponúkať prezentácie súčasných spoločenských problémov (najlepšie hněd niekoľkých naraz).

Skúsim menší experiment… Nech si každý vyberie z obnoveného seriálu jednu sŕiu, ktorý považuje za najlepšiu, a nech si určí 5 dôvodov, prečo práve ním určená séria bola z jeho pohľadu najlepšia. A videli ste dané parametre aj v posledných sériách? Stavím sa, že nie… Prečo? No asi najskôr preto, že televízia typu BBC nemá záujem o kvalitu, ale kvantitu. Snaží sa zaujať čo najviac divákov, a preto produkuje seriály, ktorý sú mdlé, nijaké… Z rovnakého dôvodu ani v reštaurácii nedostanete poriadne ochutené jedlo, ale len nejakú hmotu bez chuti. Len aby kuchár nikoho neurazil.

Pred istým časom som čítal istý článok o tom, že o bondovky už nie je taký záujem, ako kedysi a že producenti to nechápu. A čo nechápu? V minulosti sa JB nehral na politicky korektnú postavičku, ale drsňáka, ktorý sa nijak neštíti byť občas buranom s rasistickými a sexistickými poznámkami. V minulosti sa v bondovkách premávali krásne a sporo odeté slečny. Dnes sa nemajú problém natlačiť skoro 50-ročnú ženskú alebo dievčinu, ktorá sa vždy tvári ako kedy jej pred 5 minútami zomrel škrečok… A že vraj toto sú bondgirls… Moneypenny sa z flirtujúcej dračice zmenila na frigidnú černošku a treba dávať pozor, aby Bond ju sexuálne neutláčal svojimi bonmotmi… Hrôza… Tak nech sa nikto nediví, že o takého Bonda už nie je záujem.

Ale späť ku DW… Sympatickí herci typu Tennant alebo Billie Piper a zábavné a chytľavé príbehy museli ustápiť tmavej a politickými heslami zamorenej tragikomédii, lebo sa niekto (jeden z tisícky) cítil jednou hláškou dotknutý…

#12 Edvin
21.7.2018 | 14:08:38
Edvin

#9 Shakki: Naprosto souhlasím se vším co jsi řekl :-)

#11 Tomoso18: Taky naprosto souhlasím.

Kdo se chce vsadit, že nejpozději do třetího dílu začnou řešit transgender problematiku a rovnoprávnost žen, které jsou bez vyjímky silné osobnosti a jsou ve všem lepší než muži, jenž jsou beztak jen neschopní a agresivní idioti co všechno poserou :D

21.7.2018 | 16:04:08
Edvin

Sakra, fakt jsem se měl vsadit. Rasismus a feminismus se bude řešit hned v prvním díle :D

22.7.2018 | 1:04:31
RagnarokCzD

No … co horšího se může stát než, že sledovanost půjde do háje a rychle ji/je někdo nahradí?

#20 Shakki
22.7.2018 | 15:17:53
Veruli147

Jednou a provždy vás všechny žádám, abyste se v komentářích zdrželi jakýchkoliv sexistických a rasistických poznámek. V případě, že se bude takovéto chování vyskytovat i nadále, komentáře smažeme.

#18 charnel
webmaster
22.7.2018 | 15:33:25
Pimster

#9 Shakki: 12 let? 12 let je od obnovení, jinak serial v podstatě běží od 1963.

Jinak to podle mě bude hodně dobrá serie nebo spíš éra. Mám už i nějaké teorie co by mohlo být takovou tou zakladní mythologii Doctora.A myslím že režisér vrátí k tomu stylu seriálu jako měl Davis.Tím myslím ten styl že když se něco stane v první serii tak se propletá celou serii a má to velké odhalení až o dvě serii později třeba.

#20 Shakki
22.7.2018 | 16:43:03
jasonpileek

Capaldi je špičkový herec, ale scénář byl šílený. Nicméně Capaldi odvedl sakra velký kus práce. Ale ať si říká kdo chce co chce, tak naprosto legendární herecký koncert v seriálu sehráli David Tennant a Catherine Tate :-) I tak jsem na doktorku a nového scénáristu fakt zvědavej a docela doufám, že se to vrátí ke kvalitám Daviese :)

23.7.2018 | 12:30:10
charnel

#15 Veruli147: To uz jste to smazali nebo jsem jen slepy a nemuzu najit o cem je rec? A to jsem opravdu jedinej komu se Capaldi pri navratu na galifrey jako „Doctor of war“ libil?

26.7.2018 | 10:31:25
Allien9

Dávám tomu jeden díl.

Allien9
28.7.2018 | 13:14:14
Shakki

#16 Pimster: Myslel jsem od obnovení, nepřetržitě od roku 1963 na obrazovkách není, ta mezera v 90.letech je vidět, jakkoliv se v roce 2005 seriál obnovil, hodně věcí scénaristé změnili. Prakticky vymazali Gallifray, hodně postav se nevrátilo. Pojetí seriálu je jiné, což se předpokládá, protože nemohli přijít s tím kde skončili na konci 90.letech.

#14 RagnarokCzD: Vzhledem k tomu že trh v Britanii je menší jak v USA, nějakou sledovanost to bude mít, záleží jakou odezvu to bude pro ně mít v USA. Osobně si za změnami budou stát, takže aspoň 2 řady Jodie jako Doktora asi člověk uvidí. Řada by musela být skutečně špatná aby jí nahradili. A zase šli by stejným směrem jak teď, zase něco šokujícího. Osobně myslím že místo toho aby se vrátili k nějakému kompromisu seriál radši ukončí, nebo se rozhodnou zkusit Doktora přenést na filmové plátno, což by mi dávalo větší smysl.

31.7.2018 | 23:57:10
alexis

Hm… No, snad je to špatným střihem.

1.8.2018 | 20:02:46
alexis

No dobrá, co si nalhávám, vypadá to blbě. Avšak už se blíží uvedení Dobrých znamení a chystá se Zaklínač. Je pro co žít!!! Holt se musím smířit, že povedené ženské hrdinky vymřely s koncem 90. let. Ještě že máme Xenu, Buffy a Sedmou z devíti. A jo, málem bych zapoměla na tu kočku ze seriálu Dark Matter. To byla normálně napsaná postava, zajímavá a bez falešného feminismu. Jinak nevím, ale co se to sakra děje s těmi scénáristy? Na Doktorku se kouknu, ale očekávání jsou hoodně nízko. Snad je to lepší.

#23 Shakki
1.8.2018 | 20:11:05
Shakki

#22 alexis: Scénaristé buď opravdu neumí psát, nebo se bojí něco smysluplného vymyslet aby se to dobře prodávalo. Najít koukatelný seriál je čím dál delší a když se něco objeví, zase tam narvou aktualní problematiku „divezity“. Nedej bože, takové vlajkové lodě scifi jako je SW, ST a DW o ničem jiném ani nejsou. Teď jsem se začal dívat na Dirk Gently's Holistic Detective Agency, seriálové zpracování Douglase Adamse a je to tak ujeté až je to parádní. Sice je to krátké, ale stojí to za to.

Jinak už i z Buffy nám udělali afroameričanku :D. Prý to má odrážet aktuální dobu :D. Původní serie byla solidně hard core, nebránila se lesbickému sexu, i orientace Buffy byla zajímavá, ale přitom díky Whedonovi to bylo i zábavné.

1.8.2018 | 23:30:53
ivvika

Z traileru mam neutrální pocity… A myslím, že trochu skepse je úplně OK… Ale na závěry ohledně toho, jak dobře nebo špatně je Třináctka napsaná, nebo co se to děje s těmi scénáristy, bych řekla, že opravdu nemáme dostatek informací… nic ve zlém. Skoro si říkám, že by tomu fakt měli dát pauzu. Ale hlavně proto, že fanoušci už jsou nějak přecitlivělí, ve všem akorát hledají problém a každá pitomost vyvolává silné reakce. Nebo aspoň na internetu to tak vypadá.

2.8.2018 | 9:28:20
PatrickD

#1 charnel: Mám to úplně stejně..

4.9.2018 | 11:52:58
Veefee

Bohuzel, tato postava pro me je a bude vylozene muzskeho charakteru, ale co si dnesni politicka korektnost nezachce. Skoda, ze se do umeni, jako je film a muzika, tak vehementne protlacuje politika, skoro jako za totality. Ted uz ani zena nemuze vyjadrit postoj, kdyz zenska role nahradi roli muzskou, neni v poradku. Tak svete, ted nam jeste zbyva udelat ze Sherlocka zenu s knirem, z Watsona prodavacku holi, z Herkula Atomic Brown a z Ragnara Lagerthu…pockat, to se jim uz vlastne povedlo. Tak co treba remake Strach a hnus v Las Vegas jako Alenka v risi podivu. Jenom Neo si vzal tu spravnou pilulku. Asi ji za par let budeme vsichni potrebovat, abychom se vymanili z virtualni reality plne nesmyslu beze smyslu. Rest in peace Doctor Who?

8.9.2018 | 23:42:08
McDanny

#6 Dragon94: Naprosto s tebou souhlasim. Moffat se vyzdimal s Mattem. Byly to skvele serie. Pokud ale Capaldi dostal dobry scenar, tak epizoda byla naprosto skvela (napr. Heaven sent).

Takze uvidime. Docela se tesim na novy produkcni team a jak si poradi s „Doktorkou“. Muze a doufam, ze to bude skvele…

14.9.2018 | 17:17:48
God of war

No už tam budou hrát samý ženský hlavní roli černoška příjde po ní až bude reinkarnace.Dokonce chlapům kazí seriály.

30.9.2018 | 21:08:30
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

V nedělních odpoledních hodinách stanice BBC oznámila hvězdné jméno, které po Jodie Whittaker převezme roli Pána času.

Doktor who?





 

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama