Fear the Walking Dead (Živí mrtví: Počátek konce)
77/100 - 278×

Fear the Walking Dead(Živí mrtví: Počátek konce)

Spin-off seriálu The Walking Dead, jehož děj se odehrává v Los Angeles, kde vypukne podivná nákaza. Lidé ji nejprve považují za zákeřnou chřipku, ale brzy se ukáže, že jde o možná ještě zákeřnější virus.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Katastrofický
hrají
Alycia Debnam-Carey (Alicia Clark), Colman Domingo (Victor Strand), Lennie James (Morgan Jones), Rubén Blades (Daniel Salazar), Kim Dickens (Madison Clark), Danay García (Luciana Galvez), Jenna Elfman (June Dorie), Frank Dillane (Nicholas Clark), Austin Amelio (Dwight), Alexa Nisenson (Charlie), Maggie Grace (Althea Szewczyk-Przygocki), Karen David (Grace Mukherjee), Garret Dillahunt (John Dorie), Mo Collins (Sarah Rabinowitz), Christine Evangelista (Sherry)

Diskuze: Spoilerová diskuze

Do této diskuze vstupujte pouze a jenom, pokud chcete zná spoilery z natáčení, nebo pokud chcete ostatním sdělit, jaké nové spoilery z natáčení aktuálně jsou.

ori

#139 Patrik_38: V tom bunkri je len Alicia ktorá určite prežila, Teddy nechcel aby prežil niekto iný okrem nej a jeho, takže aj tí druhí budú mŕtvi (ak nejakí boli, moc si nespomínam) a riešiť sa nebudú.

#140 Lostland: Teddy povedal že zhorelo všetko, preto museli hľadať nové miesto.

webmaster
12.6.2021 | 18:02:02
Hunter12

#139 Patrik_38: Alicia je v úkrytu, ale ti lidé, které přivezli do té staré školy (nikoliv do úkrytu, kde je Alicia) určitě ne. Teddy chtěl zabít úplně všechny. O to mu šlo. Nechtěl žádné přeživší, krom sebe a Alicii. Dakotu chtěl nechat na živu jen proto, aby měl s kým odpálit zbývající rakety. Zřejmě nepočítal s tím, že Raily přežije. Ten měl za úkol ve spolupráci se zrádcem Rolliem odvést Daniela a ostatní do pasti, zatímco by si skupina myslela, že je vezou za Alicií. Všichni z Teddyho skupiny věděli, že zemřou. Jen si mysleli, že zemře i jejich vůdce Teddy, kterého oslavovali jak nějakého proroka. To byl také důvod toho, že byli ochotni zemřít. Jak řekl Teddy, lidé půjdou dobrovolně na smrt jen tehdy, když s nimi na tu smrt půjde i jejich vůdce. Proto jim Teddy od začátku lhal a to i Dakotě. Ta ale pravdu zjistila a Teddyho zabila. Ten tak neměl šanci schovat se do krytu, který místo něho využili John a June a ani nebude moci dojet pro Aliciu. Předpokládám, že to měl v plánu. Odpálit rakety, všechny zabít, spolu s Dakotou se schovat v krytu, Dakotu zabít a dojet pro Aliciu, která mu silně připomíná matku, na kterou byl – ač ji sám zabil – silně fixovaný. Řekl bych, že všichni z Teddyho skupiny budou po dopadu všech hlavic po smrti. Pokud mezi nimi tedy nebudou nějací „malověrní“ jako ti dva, kteří zabrali sklep té rodinky a chtěli tak zachránit své životy. Což se jim díky Dwightovi a Sherry nepodařilo. Dějová linka s raketou je opravdu nejspíš uzavřena. Skupina se teď bude potýkat s následky dopadu hlavic. Do děje také více zasáhne Občanské republika, nebo alespoň nějaká jejich texaská základna, příp. pouze Isabelle a nejspíš se objeví noví nepřátelé. Souhlasím s orim, že právě Victor bude vůdcem nějaké nepřátelské skupiny. S nějakým velkým časovým skokem bych nepočítal, ale pár dnů, příp. týdnů to být může. A pokud jde o Aliciu, ta se z toho nějak dostane. Daniel a spol. vědí, že je v krytu nějakého hotelu. Třeba ji najdou právě oni.

#146 tobi999tomas
12.6.2021 | 18:09:29
Hodooor

Mohl by být časový skok několik desítek nebo i stovek let. Radiace by zničila zombíky, ale zemi by ovládli mutanti, ghoulové, radškorpioni a podobně jako ve Falloutu. A lidi co se schovali ve vaultech a různých krytech.

#145 tobi999tomas
12.6.2021 | 19:58:58
Lostland

Pokud Stranda nesezehne jedna z hlavic tak by se mi libilo po casovem skoku jako zaporak.. tak nejak mam pocit ze dojde ke spojeni vsech soucasnych serialu univerza, beyond ma mit jen dve serie, twd konci, ftwd posbira nektere postavy a vytvori novou dejovou linku.

#147 Hunter12
12.6.2021 | 20:39:24
tobi999tomas

#143 Hodooor: Teď nevím jestli trollíš anebo to myslíš vážně. Budu předpokládat tu první možnost.

#151 Hodooor
12.6.2021 | 20:44:36
tobi999tomas

#142 Hunter12: Však na konci 14. epizody Teddy jasně říkal, že ti, kteří byli vhodní tak nechal v tom bunkru s Alicií. Alicii tam nechal protože chtěl, aby ona vytvořila nový začátek spolu s těmi, kteří tam jsou. Ty, které považoval za nevhodné, tak chtěl, aby umřeli s ním.

#148 ori #150 Hunter12
12.6.2021 | 20:48:06
Hunter12

#144 Lostland: Spojení všech seriálů neočekávám. Alespoň ne v nejbližší době. TWD skončí a naváže na něj spin-off Daryla a Carol. Aaron a další postavy z TWD se pak můžou ukázat v Tales of the Walking Dead, což je další připravovaný spin-off. TWD: WB také skončí, ale myslím si, že na něj naváže Rickova filmová trilogie, jejíž poslední díl by mohl navázat na TWD – např. válka Alexandrie s Občanskou republikou, setkání Ricka se svými dětmi apod. Fear tu podle mne ještě nějakou dobu bude. Snad. Nevím, proč by nutně museli seriály spojovat.

12.6.2021 | 20:54:50
ori

#146 tobi999tomas: Teraz som si to pozrel. Alicia sa pýta či jeho nasledovníci vedia o tom že všetci zomrú, a Teddy jej odpovie: „Iba si myslia že toto je ich nový a dobre zásobený domov.“

#153 tobi999tomas
webmaster
12.6.2021 | 20:57:17
ori

Mne znovu napadlo či sa z tejto skupiny nakoniec nestane tá veľká karavana na ktorú narazila Michonne. To sa síce stane až za pár rokov, ale pokojne môžeme vidieť to ako sa nakoniec k Morganovej skupine nabalili ďalší a rozhodli sa odísť zo zničeného Texasu na sever. Tvorcovia Fearu pred pár dňami poskytli rozhovor a povedali že zatiaľ im nikto z AMC nepovedal že by 7. séria mala byť posledná, takže zatiaľ počítaj s tým že budú pokračovať aj ďalej.

webmaster
12.6.2021 | 21:00:06
Hunter12

#146 tobi999tomas: Teddy toho napovídal. Skočil jsi mu na špek stejně jako Dakota. To je nutné seriál sledovat pořádně a dávat si věci do souvislostí. A pokud se pletu a máš pravdu ty, budu se cítit po tomto komentáři asi pěkně hloupě. :-) Podle mne ale zatím vše ukazuje na to, že to je tak, jak jsem napsal. Teddy nechtěl zemřít. Dakotu nevzal tam, kam ji vzal, jen kvůli krásnému výhledu. Na tom místě byl podzemní kryt, do kterého se chtěl ukrýt. John odhalil, že Teddy vedl ovečky (členy své skupiny) na porážku. Jinými slovy předstíral, že se nechá při výbuchu zabít, aby tím docílil toho, že i jeho lidé (ovečky) budou ochotni zemřít. Proč Teddy chtěl nechat žít Dakotu také odhalil John. Potřeboval ještě jednoho člověka k odpálení zbývajících raket. Když Morgan popadl Teddyho v 15. epizodě a ohrožoval ho svou holí, všiml sis Teddyho výrazu? Byl plný strachu ze smrti. Ten samý výraz měl poté, co ho Dakota v 16. epizodě střelila. John Glover to bravurně zahrál. Teddy rozhodně zemřít nechtěl. Byl to masový vrah, ne sebevrah. Chtěl zabít co nejvíce lidí a tak mnoho z nich naverboval do své skupiny, aby mu pomohli a pak dobrovolně zemřeli. Teddy byl na svou matku fixovaný. Tu její fotku na zdi své cely tam neměl pro nic za nic. Ve 14. epizodě, na kterou se tolik odvoláváš, řekl, že mu Alicia matku připomíná. Je jasné, že právě proto ji nechal naživu. Ty všechny kecy o zániku a počátku byly pouze lži, kterými chtěl své stoupence zfanatizovat. Nebo si myslíš, že je moudré věřit masovému vrahu, který zavraždil vlastní matku a políbil se s mrtvolou neznámé ženy (o které lhal, že je to jeho matka)? Prostě šílenec. A takovým není moudré věřit ani nos mezi očima.

#152 tobi999tomas
12.6.2021 | 21:15:15
Hodooor

#145 tobi999tomas: Ten delší časový skok myslím vážně ten bych bral (ty Fallout věci jsem si tam přidal je jasné že to tam nebude, ale neva Fallout už stejně chystá vlastní seriál na ten se těším víc než na všechny spin-offy dohromady)

12.6.2021 | 22:15:34
tobi999tomas

#150 Hunter12: Já jsem mu na špek rozhodně neskočil. Na rozdíl od tebe rozumím anglicky a anglicky taky umím. Možná jsem měl přece napsat umřít v uvozovkách. To je moje chyba. Věř mi, že seriál sleduju možná ještě víc podrobna než ty. Sledovat podrobna tuhle frančízu je moje práce, neboť jsem jedním z předních editorů Walking Dead wikiny. Nemusíš mi vysvětlit všechno do podrobna, protože nemám paměť starce. Hlavně tvůj komentář mi přijde jako pasivně agresivní chování vůči mně jenom kvůli tomu, že jsem se snažil argumentovat. Jak jsem říkal, ne všechny členy kultu chtěl Teddy zabít. Nechal většinu z nich v bunkru spolu s Alicií, aby mohla vést ty lidi k novému počátku. Proč jsi asi myslíš, že hledali nový domov poté co Držba vyhořela? Ano, rozhodně hledali nový domov, předzásobovali se pro několik desetiletí na nadcházejícímu výbuchu jen kvůli jedné osobě. Navíc tam sám Teddy řekl, že většina už jsou v tom bunkru nastěhována.

#156 Hunter12
12.6.2021 | 23:16:37
tobi999tomas

#148 ori: To jo. Jenže potom se ptá Teddy, jestli jsou všichni uvnitř a Riley řekne ano. Pokud to není náznak toho, že většina z nich jsou v bunkru, tak nevím, jak jste to pojmuli. Jestli je to jinak, tak to se velice omlouvám všem a uznám svou chybu, že jsem se spletl. Občas musíš být vůl, aby jsi neudělal příště chybu.

#154 ori
12.6.2021 | 23:31:00
ori

#153 tobi999tomas: Ja som to pochopil tak že sa pýta či sú všetci vnútri aby tam mohli zomrieť.

#155 tobi999tomas
webmaster
13.6.2021 | 6:51:08
tobi999tomas

#154 ori: Většina editorů a adminů jsme to pojali na wikině tak jak jsem řekl no. Vy tady to zase jste pojali takhle takže fakt nevím. Ono je to asi tak trochu jedno teď o tom uvažovat, neboť odpověď dostaneme již tenhle rok. 7. série, aspoň teda 1. polovina toho, má vyjít na podzimu, takže uvidíme.

13.6.2021 | 8:27:24
Hunter12

#152 tobi999tomas: Anglicky neumím, to máš pravdu. A omlouvám se za svůj komentář, který vyzněl jako pasivně agresivní. Seriál sleduji pořádně. Nehodlám se ale dohadovat o tom, kdo z nás ho sleduje pořádněji. Přesto si nemusím pamatovat vše, co které postava řekla. To, že Raily řekl, že jsou všichni vevnitř, si vybavuji jenom matně. Jak přesně to řekl, si nepamatuji. Otázkou je, jestli to bylo opravdu myšleno tak, že jsou všichni v bunkru v bezpečí. Třeba byli shromážděni někde jinde a tam připraveni na porážku. Jak jsi řekl, pravdu se všichni brzy dozvíme. Však i já jsem v tom „pasivně agresivním“ komentáři napsal, že pokud se ukáže, že se pletu a ty ne, budu se po tomto komentáři cítit hodně hloupě. Tím jsem chtěl dát najevo, že si uvědomuji, že nemusím mít pravdu a také jsem chtěl snížit pasivně agresivní nádech svého komentáře, což se mi zjevně nepodařilo.

13.6.2021 | 9:50:41
Sapphire1977

viete niekto koho to Strand stretne?

22.9.2021 | 12:21:19
Cermb0

Trailer na 7B fakt nařachanej… Taky vám přijde, že se začíná vyplňovat ta teorie, že Madison vymejou mozek a ona bude „záporák“? Respektive nebude moc poznávat svoje známé a Alyciu?

#159 Janeqq
16.3.2022 | 8:10:34
Janeqq

#158 Cermb0: Uvidíme. Podle mě to je záběr bezprostředně po stadionu. Když už jí přivedli, věřím tomu, že kvůli tomu, že spoustu lidem chyběla a udělají to v dobrým světle. Já spíš věřím tomu, že je zpátky pro to, aby dala do latě Stranda nebo nás ho zbavila úplně. Bylo by to vcelku paradoxní vůči tomu, co si spolu prožili. Uvidíme, z traileru jsme moc nezjistili. :)

20.3.2022 | 1:59:31
Rick21

O Alicii a jejím onemocněním si myslím že to nemá nic dočinění s kousnutím ale tím jak se kontaminovala tehdy od toho radioaktivního zombíka v pátý řadě. Grace přece v tom nákupním centru taky nebylo dvakrát nejlíp protože byla vystavena radiaci.

24.3.2022 | 14:37:58


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší epizody osmé série

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama