Legends of Tomorrow
71/100 - 149×

Legends of Tomorrow(DC's Legends of Tomorrow)

Když už ani samotní hrdinové nestačí, svět potřebuje legendy. Jedna z legend se bude zoufale snažit zabránit tomu, co se má stát, protože spatřila budoucnost. Rip Hunter, který umí cestovat v čase, má za úkol sestavit velice nesourodou skupinu složenou z hrdinů a padouchů, kteří by společně čelili nezastavitelné hrozbě. Kvůli této hrozbě je v sázce nejen osud naší planety, ale také samotný čas. Může tento tým porazit nesmrtelnou hrozbu, která je naprosto odlišná od všeho, co doposud viděli?

USA | 2016 | Ukončeno
vysílání
7 sezón | CW | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Komiksový
hrají
Brandon Routh (Ray Palmer), Victor Garber (Martin Stein), Franz Drameh (Jefferson Jackson), Arthur Darvill (Rip Hunter), Caity Lotz (Sara Lance), Wentworth Miller (Leonard Snart), Dominic Purcell (Mick Rory), Ciara Renée (Kendra Saunders), Falk Hentschel (Carter Hall), Casper Crump (Vandal Savage), John Barrowman (Malcolm Merlyn), Neal McDonough (Damien Darhk), Matt Letscher (Eobard Thawne), Nick Zano (Nate Heywood), Maisie Richardson-Sellers (Amaya Jiwe)

Hodnocení crossoveru na stanici CW očima redaktorů Edny

Hodnocení crossoveru na stanici CW očima redaktorů Edny

Máme za sebou crossover seriálů Supergirl, Arrow, The Flash a Legends of Tomorrow. Jelikož se jednalo o událost podzimu, ani redaktoři na Edně si nenechali tuto speciální událost ujít. Jak tedy crossover hodnotíme? A byl lepší než v předchozích letech?

14 4
3.12.2017

@tom99

Ještě ve mně stále převládá nechuť z filmové Justice League, tak jsem byl zvědavý na barvitější komiksové hrdiny ze stanice CW. Upřímně jsem ale od crossoveru nečekal kdovíjaké zázraky. Minulý rok mi Dominatoři moc nesedli, Vandalu Savageovi jsem také nepřišel na chuť a nejlepší mi prozatím přišel úplně první (přízemní) crossover mezi Arrowem a Flashem bojujícími s Captainem Boomerangem. Nicméně Crisis on Earth X začalo velice pěkně. Hned prvních pár scén mi dokázalo, že dynamika mezi postavami funguje. V prvních třiceti minutách se sice jen povídalo, ale bylo to neskutečně zajímavé a dobře zpracované. A posledních deset minut akce bylo famózních.

V podobném duchu se nesl i druhý díl. Pozvolnější začátek vystřídala skvělá bitka na konci. Bohužel v posledních dvou dílech mi přišlo, že crossover ubral na tempu, zajímavých akčních scén ubývalo, příběh se stal předvidatelným a potenciál Země-X byl z mého názoru nevyužit. Závěr se bohužel neobešel bez klasického klišé, přesto ale klady stále převyšují zápory. A to především díky epizodám Supergirl a Arrowa, které byly naprosto famózní. Co nám crossover dokázal a co by si z něj měla vzít filmová divize DC? Že jde udělat příběh o hodně postavách, jen ty postavy musíte znát a mít k nim vztah. A to se u Warnerů zatím nedaří. Tady seriál stále vyhrává. Moje Justice League sice nedorazila do kin, ale rozhodně u mě seriálová parta tu filmovou poráží.

Hodnocení: 75%

(I Alex a Leonard Snart pomohli hrdinům. Foto: CW)

@makishek

Po roce přišly Vánoce zas o trochu dřív. A že to za to čekání letos stálo! Tvůrci se rozhodli příliš neztrácet čas představováním postav divákům, kteří nesledují všechny čtyři seriály, ale vtáhli nás do děje pěkně rovnou po hlavě. Zápletka Crisis on Earth X je sice žánrově i tematicky poněkud vyždímaná, ale to se dá odpustit. Crossover je totiž postavený na osobitém kouzlu jednotlivých hrdinů, jejich vzájemné dynamice, odsýpajících dialozích a přehršli parádní akce.

Co se povedlo, byly postavy ze Země X (především Prometheus), Citizen Cold, temná verze Lance, souhra Alex a Sary na „všech frontách“, Mick a jeho hlášky a také akce. Co naopak skřípalo, byla Barryho nepoučitelnost (vážně nechal Eobarda zase jít?!), smrt Steina a následná dvojitá svatba na jeho pohřbu (!) a ty nekonečné VéKáVéčka. Letošní crossover byl soudržnější než ty předchozí, odvyprávěl poutavý a strhující příběh, a byť celkový dojem kazí laciné vztahové drama, líbil se mi dokonce víc než Justice League. Must watch!

Hodnocení: 90%

(Iris se také dočkala své akční chvilky. Foto: CW)

@Kubc6a

Letošní crossover se nesl v akčním duchu, ale nevyvedl se podle mých představ. Udělat čtyři části a rozdělit je do seriálů, ve kterých to hlavně vře, byl dobrý nápad. Jenže úžasné nápady mají i temnou stránku. Pokud přehlídnete dosti úsměvné CGI momenty, máte chuť scenáristům jednu vlepit. Zakomponovat do skvělého příběhu s krizí na Zemi-X problematiku vztahů, byla vážně hloupost. Například někteří diváci nemusí znát dění v Supergirl, takže buď museli přežít klábosení zoufalé Alex, nebo rovnou celou sekvenci přeskočili. Takových podobných výtek je v crossoveru hromada, ale když to překousnete, vyleze vám krásný příběh. Nutno dodat, odkazy na The Man in the High Castle byly parádní.

Hodnocení: 85%

(Tým hrdinů opět vedl Oliver a Barry. Foto: CW)

@lucifrid

Ač nesleduju Supergirl a u Arrowa jsem (zatím) přestala po třetí řadě, tak jsem si crossover neuvěřitelně užila. A to tak, že se mi spravila pachuť po filmové Justice League, která ač měla světlé momenty, zůstala naprosto průměrným filmem s nevyužitým potenciálem. Dále budu spoilerovat. Asi nejlepším dílem tohoto crossoveru je jednoznačně úvodní Supergirl. Je svěží, plná skvělých vtipů a zajímavé akce. K tomu ten parádní úvod a alternativní vesmír s náckama. Prostě boží! Zpívající Kara mě jako asi jednu z mála neuchvátila (už jsem ji ve zpívajícím crossoveru zažila minule a taky jsem z toho nebyla na větvi), ale interakce mezi postavami byly dokonalé. Mick si to dával ve všech dílech v každé scéně a v kombinaci se Snartem to byla zábava par excelence. Saru s Alex asi čekali všichni a užili si to. Barry snažící se povzbudit Karu, dvojníci v čele s Tommym, Russel Tovey jako the Ray, hláškujicí Felicity (“It was Oliver in the High Castle.”), svatba odehrávající se vedle Diggleových blitků a třešničkou na dortu byl Leo. Nemůžu se dočkat jeho dalších scén v Legendách, nebo kde na pár dílů zakotví.

Co mě děsně rozsekalo, byla klišoidní scéna z poslední třetiny Arrowa, kde se naši hrdinové oblékali do kostýmů a pak si pochodovali po chodbě. :D U Šediváka jsem si samozřejmě pobrečela a jsem dost zvědavá na to, jak si s tím Legendy poradí. Jako mínusy zmíním už opravdu zbytečně velké množství postav, které se projevilo právě v Legendách a hlavně ve scéně na Waverideru, a až moc vztahových scén. Ale nemůžu říct, že bych u nich vyloženě trpěla, nemohli se ti hrdinové pořád jen rvát. Největší blbost ale udělal Barry, když nechal Thawna jít. Ale chápu to, scenáristé ho považují za dobrou postavu, a ještě s ním neskončili. Co se dá dělat. Každopádně tohle byl ten pravý crossover (ten loňský byl jen jakousi přípravou na tuhle parádu) a důkaz toho, že nemusíte být Dick Wolf, abyste diváky dokázali přikovat k obrazovkám pomocí crossoveru.

Hodnocení: 85%

Diskuze /33

Fifipek

No kde začít :D..Crossovery mají obecně jednu velkou nevýhodu a to zejména očekávání, která obvykle bývají velká. Pokud bych srovnal letošní oproti tomu loňskému, tak asi o něco lepší, respektive první dvě epizody fajn a pak to šlo tak nějak..do ztracena. Hledat zde logiku je zbytečné, boj proti náckům se samopaly by asi reálně přežil je Flash, Supergirl a Steel…ale o tom to asi nebylo. Slovy Karla Infela Práchenského: „Čoveče, vždyť vy tam máte postav jak na Orloji“…některé postavy liché, některé naopak výborné, zejména Mick, Sára, Eobard/Wells stále dokazuje jako moc chybí ve Flashovi a zejména Kara by si mohla vzít něco z Overgirl (SSgirl :D ), která mi přišla velice zábavná a dobře zahraná. Ubrat citových výlevů a občasného patosu, ještě trochu promyslet příběh a zapojit postavy, když už tam jsou a bylo by to moc dobré…celkově podtrženo, sečteno: „já myslím, že když si oholí ten knír, proč ne…“ :D

4.12.2017 | 1:37:01
Lex Luthor

Crisis on Earth X byla super klady a zápory tu byli řečeny a já s tím souhlasím crossoveru dávám 75% bylo to ale lepší než filmová Justice League

4.12.2017 | 8:26:05
Lex Luthor

Jen malá poznámka proč legendy říkají, že musí spěchat na svatbu když mají časovou loď a mohou se teoreticky objevit kdykoliv a kdekoliv

#10 rhobos
4.12.2017 | 8:28:32
Pytlis

Já nevim, ale to ty otravný řešení vztahů (Oliveer – Felicity, Barry – Iris, Sara – lesba) nikomu jinýmu nevadí? Jasně můžete mi namítnout ať na to teda nekoukám.. ale DC universum mám prostě radši než Marvel a když porovnám v jaký kvalitě jsou tvoření Marvelovky od Netflixu, jako třeba poslední Punisher, tak to se vlastně ani srovnat nedá..a ty souboje kde každej skáče jak ninja, okolo lítaj kulky a náckové nejsou schopný trefit ani stodolu u vrat je taky směšný, ale to je u Arrow na každodením pořádku, proto jsem tenhle seriál už vypustil a dívám se jenom na Flashe.

#5 Stardos #6 Lex Luthor #16 Kurosaki-sama #33 REFFIOSSO
4.12.2017 | 9:37:45
Stardos

#4 Pytlis: Jsem jedem z mála, kterým to nevadí. Postavy nemohou být stroje bez citů. Ale souhlasím s tím, že v některých momentech to bylo docela zbytečné a otravné. Iris a Felicity šli osvobodit všechny z Pipe Line a ztráceli čas tím, že toto řešili. Tohle být nemuselo. Naopak třeba Alex a její řešení vztahu s Maggie mi přišlo naprosto vhodné.

#7 makishek
4.12.2017 | 10:07:21
Lex Luthor

#4 Pytlis: neboj nejsi sám taky mi vadí, že vztahy zabírají 4/5 seriálu, Iris a Felicity a jejich kecy mi vadili, ale třeba Sára a Alex spolu byli v pohodě, ale bohužel to už se asi nezmění pomalu se smiřuji s tím, že to tak zůstane v Arrowverse

#8 Innominateus
4.12.2017 | 10:52:18
makishek

#5 Stardos: základna shipperů olicity & westallen je natolik silná, že si to tvůrci neodpustí a jedou na fanservice. je škoda, že se v arrow i flash klade největší důraz právě na vztahové drama. mohli by trochu ubrat, veškerý ten patos a cliché brzdí akci a zabírá to zbytečně moc času, který by mohl být využit lépe.

#8 Innominateus
4.12.2017 | 11:45:51
Innominateus

#7 makishek: Každý seriál ovládá do jisté míry fanservice. Když naštveš fanoušky a oni se přestanou dívat, jdou dolů tržby z reklam a zanedlouho můžeš seriál zrušit. CW seriály se snaží obsáhnout co největší cílovou skupinu, aby si na sebe vydělaly. Buď se s tím můžeme smířit, nebo brečet. Pokud chceš vyprávěné příběhy, které nejsou podřízeny nutnou mírou úspěšnosti, čti knihy.

#6 Lex Luthor: Ty už si konečně rozmysli, co vlastně chceš. Střídavě kritizuješ a chválíš úplně to samé. Abys nedopadl jako Legenda, či jak přesně se jmenuje ten místní magor.

#9 makishek #11 Lex Luthor
4.12.2017 | 11:52:30
makishek

#8 Innominateus: neříkám, že ty pohnutky nechápu a tbh, některá soap dramata mě samotnou i baví. stačilo by to trochu vyvážit, jinak taky hrozí, že seriál půjde kvalitou dolů a nakonec ho odepíšou ti, kteří ho nesledují kvůli fanservice. aby se zavděčili, přece nutně nemusí do každé epizody nacpat 3 burcující proslovy, ubrečený rozchod a následovné lepení vztahu, hádku členů týmu, svatbu, pohřeb, nebo rovnou dvojitou svatbu na pohřbu, „nečekané“ objevení ztraceného syna, návrat přítele / nepřítele / oživlé ex / dvojníka mrtvého kámoše / ségry probuzené z kómatu, atd. méně je někdy více a upřímně pochybuju, že by zaryté fanoušky naštvalo, kdyby jim tvůrci jejich vysněné emo-momenty dávkovali trochu řidčeji.

#25 Innominateus
4.12.2017 | 13:36:16
rhobos

#3 Lex Luthor: Myslím že to bylo už někdy v legendách řečeno.. ty události (součastnost) normálně plynou.. (proto chtěl Stein jít k rodině a vychovávat svého vnuka teď a né třeba za 10 let. Takhle totiz vznikají ty anomálie. Čas plyne a když dáš někco (někoho) někde kde nemá být..může nastat problém..jiná výchova vnuka než by byla bez něj.. může se z něj stát vědec (bez něj fotbalista) :D atd… je to jako když nechají tu anomálii dlouho neřešenou .. a „čas se ustálí“ a změní se to. Pardón není to úplně přesné asi a jsem si jistý že by se tu našlo minimálně tucet lidí co to vysvětlí lépe..ale zatím se tu nikdo neozval :D

#12 Lex Luthor
4.12.2017 | 13:52:54
Lex Luthor

#8 Innominateus: chtěl bych to mít vyvážené city a akce a ne aby se pořád opakovalo to samé dokola

4.12.2017 | 14:22:54
4.12.2017 | 14:23:42
Quinzel

Tenhle crossover mi kvalitou připomínal Strážce vesmíru, které jsme sledoval když mi bylo 8 let, souboje nedávali žádný smysl hlavně při velkým bitkách kde se White Canary bila pěstmi s OverGirl, Firestorm se občas proletěl před kamerou, aby se na něj nezapomnělo že tam je, Flash s RF běhali dokolečka a Supergirl dělala svůj postoj pokaždé když někoho praštila. Příběh se převážně točil okolo vztahů a když náhodou někomu hrozila smrt objevil se z ničeho nic jiný hrdina co všechny pobil sám. Nad scénou kde všichni začnou pálit na protivníka, který nakonec vybouchne se snad ani nemá cenu popadat za hlavu. Vím že jsou to seriály spíše pro mladší publikum (14–16 let), ale spíš mi to přijde jak pro malé děti co nad ničím až tolik nepřemýšlí.

#14 Edvin
4.12.2017 | 14:40:12
Edvin

#13 Quinzel: Teď jsi to mi to sebral přímo z jazyka. Absolutně souhlasím.

Vzpomínáte na první dvě série Arrowa? Žádná zbytečná omáčka, žádné zbytečné kecy, tajemní nepřátele, souboje na které se dalo dívat (Black Arrow byl skvěle zahraný), Oliver vyrovnávající se se svoji vnitřní temnotou…

Arrow teď : Já si tě nechci vzít! Proč si mě nechceš vzít? Tak já si tě teda vezmu! Bože já tě tak miluji ale musí se soutředit na výchovu svého kluka! (Kdy se z toho staly Rodinná pouta?)

Vzpomínáte na první dvě série Flash? Naprosto skvěle zahraný a tajemný Reverse Flash (poprvé jsem měl v seriálu raději hlavního záporáka než všechny hlavní hrdiny) a konflikty které měly hlavu a patu.

Flash teď : Musíme se vzít! Tak když už se vezmeme? Já tě tak strašně miluju a nemůžu bez tebe být! Táta se taky musí oženit! A musí mít děti! Všichni musí pořád řešit nestabilní a chaotické vztahy těch ostatních.

Mě úplně připadá, že autoři se v prvních dvou sériích opravdu snažili aby i vybudovali jakouž takouž fanouškovskou základnu a teď na to serou a už se jenom vezou. Já osobně ještě dojedu právě probíhají série (když už to skoro končí, tak to nějak přetrpím) a pak s tím seknu, protože nemám zájem sledovat telenovely.

#17 Kurosaki-sama #19 Kurosaki-sama #33 REFFIOSSO
4.12.2017 | 16:31:08
perteus

Víte co mě nejvíc vadilo na celém tom Cross? Začátek závěrečné bitky. Jak si tam krásně hrdinové napochodovali v rojnici a pak počkali, až ti blbí náckové se samopaly v ruce, k nim napochodují taky v rojnici, aby se mohli začít bít.

To je takový nesmysl. Nacisti by vzali kvéry a začali do nich pálit ještě dřív, než by tam nakráčeli. A rozhodně by pak nenapochodovali jim přímo na ránu. Ale tak ono celkově úroveň akčních scén třeba u Arrowa šla strašně dolů. :-(

#18 Edvin
4.12.2017 | 16:44:59
Kurosaki-sama

#4 Pytlis: Jn, Punisher byl naprosto excelentní seriál. neni divu, že byl hned na 1. místě na Edně a že měl jedny z nejvyšších ratingů :)

4.12.2017 | 16:53:40
Kurosaki-sama

#14 Edvin: Jakej Black Arrow v Arrowovi? Pokud vim, byl tam jen Dark Archer a Prometheus…

4.12.2017 | 16:57:42
Edvin

#15 perteus: Zrovna tohle už se tady řešilo asi v 5 tématech :D Choreografie soubojů opravdu neuvěřitelně klesla :-( Teď už jsou ty seriály jenom o citech…

#20 perteus
4.12.2017 | 16:59:20
Kurosaki-sama

#14 Edvin: Jo a ještě…fanoušci ty vztahový věci v těch seriálech chtěj. Nedáš jim to a přestanou se na to dívat. Arrowverse neni John Wick, smiř se s tim. Pokud si nikdy neměl kundinu, chápu, že tě štvou ty romantický věci, páč jim závidíš. Já jim třeba závidim, páč jsem měl samý coury, ale taky na to nenadávám :D :D :D

#21 Edvin
4.12.2017 | 17:01:25
perteus

#18 Edvin: Tak ty jsem asi minul. No, ale první díl Arrowa a tohle, bylo do očí bijící. Zatím tak sleduji na netflixu jen flashe a Supergirl. Tam to ještě tak nějak jde.

4.12.2017 | 17:38:43
Edvin

#19 Kurosaki-sama: Hold asi jiná doba a jiná generace. Když vzpomenu třeba na Stargate, tak tam neřešili každý díl kdo koho ošukal, kdo s kým šuká a kdo koho chce ošukat. Přesto seriál fungoval a byl to hit. Nyní je to ale na běžném pořádku snad každého scifi/fantasy seriálu/filmu. Já nejsem proti emocí, když jsou dobře umístěné, tak dokáží seriálu dodat hloubku (Game of Thrones je podle mě ideální množství), ale když se to přežene, tak mění i dobré seriály v pitomé telenovely.

#23 Lex Luthor #29 Hed94
4.12.2017 | 19:20:27
Billy the Kid

ja už jsem se vyjadříl minule, a nechci to tu psát, ale souhlasím mělo to zápory, ale hlavně převážně klady, a JÁ JSEM SPOKOJEN :) ,a jednoduše a celkově mi vadí arrow= felicity a moc hrdinu s arrowem, není to ta první serie…,. Flash= wally jak jinak, když tam není tak super, ale když ano tak brrrr, a trochu jeho sestra.Supergirl mi nevadí vůbec. nikoho tak dementního tam nemá, až na sestru ale to se dá přežít když tam neni maggie, a LoT to je dokonalé, a mick zabijá. A ten Snart v crrosoveru taká cíťa..... :)

4.12.2017 | 20:08:18
Lex Luthor

#21 Edvin: Jo Stargate SG1 a Stargate Atlantis byli super

4.12.2017 | 20:41:49
elsadistico

Tak premrhaný potenciál crossoveru sa len tak nevidí. Okrem pár svetlých momentov ( ako SS logo u Supergirl bolo vydarenejšie ako supermanovský originál, Lance ako velitel koncentráku s Arbeit Mach Frei v pozadí .. ) Sklamal Zlý Oliver ako fýrer, načo z neho urobili vodcu celého vaterlandu … Akčné scény na zaplakanie, náckovia sa nekryjú aj ked nemajú superschopnosti, v bojových scénach prevažujú zábery na postavy čo sa bijú päsťami atd … Celú armádu náckov by predsa vyriešil Flash sám ( podobne ako Zoom keď bol neporaziteľný na inej zemi ) škoda, zobralo my to chuť pokračovať v sledovaní. Gaysnart bol ako paródia na homo vzťahy vo filmoch. Aspoň že Arrow dokázal streliť Zlolivera do srdca a ukončil toto štvornásobné trápenie.

4.12.2017 | 23:02:11
Innominateus

#9 makishek: Nemusí, ale osobně nevěřím, že jsou tvůrci seriálů tak pitomí, aby nevěděli, co dělají. Netvrdím, že se mi všechno v Arrowversu líbí. Souboje jsou obvykle příšerné a v 80% případů nedávají smysl. Jenže to je problém média samotného. Dokonce i takové drahé seriály jako GoT se nevyhnuly lapsům a slavná „dlouhá“ bojová scéna z prvního Daredevila je po stránce reálnosti fail jak celý CW Crossover dohromady. Prostě, když dojde na hrdinské eposy, musí logika ustoupit. Jinak by hrdinové dlouho nevydrželi. Tím jsem ale hodně odbočil. Zkráceně tedy: V rámci žánru se žádné zázraky čekat nedají. Mohlo by to být lepší, ale taky daleko horší. Spousta toho fňukání tady (a teď nemyslím tebe) je bezpředmětná a zbytečná.

#27 makishek #31 Hed94
4.12.2017 | 23:59:24
Raya

Mě třeba přijde, že tady to zapojení vztahů bylo naprosto nenásilně a nepřišlo mi to tam nijak přehnaný (až na to, že Felicity musela dělat vofuky, že si ho nevezme). Závěr podle mě naprosto logickej, když tam z velký části šlo o svatbu Westallen, Olicity taky vcelku očekávatelný a hezký. Podle me by spíš nebylo normální, kdyby tam nějaký ty vztahy zapojeny nebyly, protože každej zdravej člověk lásku řeší a prožívá. Mě osobně nnikdy neotravovali vztahy samy o sobě, ale spíš přehnaný relathionship drama v minulý sérii flashe, a u Arrow tuším 3 a 4? Nejsem už si jistá. Ale momentálně oba páry vypadají stabilně a bez velkých výkyvů, a jelikož jsou svoji tak už to snad nebude každý druhý díl rozchod. Takže tak jak je to teď, já jsem s tím happy :D a Supergirl nesleduji takže nevím, ale to, že si tu Alex vylila srdíčko mi nijak žíly netrhalo (jmenovala se Alex,že jo?) Ale chápu, že už je tady teď většina lidí zaujatých a alergických, že už jim vadí každá minutečka romatiky.

5.12.2017 | 1:51:20
makishek

#25 Innominateus: díry v ději, nálož emocí, nepromyšlená akce.. asi máš pravdu, nemá smysl tady fňukat – cw to jinak dělat nebude. ať žijí guilty pleasures :)

5.12.2017 | 9:17:41
RagnarokCzD

Já bych se nebál tvrdit, že asi největší výhoda tohohle crossoweru byla ta … že scénáristi KONEČNĚ „vyřešili“ felicity s oliverem a iris s barrym … takže můžeme doufat, že v následujících epizodách už se na sebe budou jen zamilovaně dívat a sem tam si daj pusu, místo aby půlhodiny debatovali o tom jak je jejich vztah komplikovanej.

A jak se tu nahoře někdo ptal … proč udělali z Olivera führera? Nejspíš proto, že spí s nejmocnější bytostí planety, která je dost silná na to, aby ji celou vyhladila. :D Stejně jako se můžeme ptát proč Flashův tým poslouchá Iris … prostě patří k hlavní postavě, nic jinýho v tom nevidim. :D

#30 Hed94
5.12.2017 | 10:46:34
Hed94

#21 Edvin: A nejlepší na tom je, že i tak ve Stargate ty vztahy mezi postavama byli… ale byly napsaný tak jako normálně, že tam zbytečně uměle nerušily a stejně tak vtipy, bylo to vtipný, protože to prostě vtipný bylo… né protože máme kvotu na vtip tak necháme cisca říct nějakou koninu.

5.12.2017 | 17:54:43
Hed94

#28 RagnarokCzD: No já se teda upřímně bojím, že tím to řešení vztahů neskončilo… a jen z plánování svatby a společné budoucnosti přejdou na každodenní problémy vztahů a budou dál kecat o svejch pocitech.

5.12.2017 | 17:56:24
Hed94

#25 Innominateus: Logika musí ustoupit, to rozhodně a beze všeho… ale nesmí úplně zmizet, tak jako se to teď děje. A navíc seriál porušuje i svojí vlastní logiku viz finále druhé řady legend. RF kterej se rychlostí vyrovná Barrymu, přijde do závěrečného fightu se svýma kopiema a nikdo z nich není schopnej sebrat jim to kopí, než si Sara pokecá se svojí sestrou a deaktivuje ho ?

To už není nedostatek logiky ale demence s velkým prominutím

5.12.2017 | 18:01:38
Monoceros

Z Vaseho hodnocení a z komentářů obecně vyplývá jediné… Lidi nenávidí lasku a milují hlavne krvavé vraždy a nenavist… Dost mě to děsí. A to myslím zcela vazne.

7.12.2017 | 9:06:59
REFFIOSSO

#14 Edvin: Zcela bych nesouhlasil s tím, že byly první serie natočeny lépe. Asi si nevzpomínáte na to, jak Arrow asi do 3 serie se jen stále bál jaký je, aby nezničil kamaráda, pak zas rodinu, poté se staral o Digla a pak o svou po několikáté ztracenou sestru.. nějakou dobu nic a až pak o Felicity… dle mého nejhorší postavu z Arrow (bylo jen málo okamžiků, kdy byla fajn, spíše neutral , spíše však na pěst s jejim nafoukaným, autoritativním chováním chováním, které se chovává za psí očíčka a přitom útočí jak rozhrzená kočka, co nedostala nažrat nebos svou oblíbenou hručku), je zcela nesympatická a z Arrow dělá slabocha, ať si ji vezme Supergril na svou „n Zemi“.

Co v Arrow bylo nejlepší a to bylo do nedávna, byly jeho flashbacky z minulosti od ostrova až do doby než se vrátil.. to díky tomu se daly rodiné kecy přežít. Flash? Ze začátku hezky navázal na roztomilého klučinu.. to vydrželo prvních pár dílů, ale jeho přehrávané dobráctví a mnohdy hloupá naivita byla na nic, ještě že tam byla temná postava dr. Wellse a jeho alterega. Naopak se mi libilo, že Flash potemněl a zestrál a vším čím prošel se z něj stal tvrdší postarší klučina, co už o mnohém pochybuje a dokáže být tvrdý, přemýšlí i sám a dovede ho naplnit strach až někam kde by jste ho dříve nečekali (i Oliver na začátku crossoveru Barryho komentuje že by nečekal že mu bude radit),

Krom svatby, která je možná pro některé otravná, tak bych řekl, že je zmíněna decentně(ji) a spíše spíše na vtipné rovině (viz: když Barry jako Flash vyřídil a vše obsataral sám a ta jeho ho naprosto zpražila pohledem .)) ) Rozhodně tady se vztahy po 2. serii dosti utáhly (přestaly tam řešit Wallyho, rodiče a ubrečenou Caitlin co ztratila tenkrát snoubence podruhé.) Flash dle mého teď jede nejlépe. Arrow pokud nebude zas brečet kvůli jeho klukovi tak to také půjde.

Nejvíce mi vadí hloupost a naivita Supergirl a velké časti postav z Legend. Samy o sobě ty seriály jsou psané hloupě a většina příběhů nedávají smysl a spíše představují americký idealismus o tom jací by měli lidé být. Silný feminismus, dokonalý svět plný lásky a přetvářky, mnohé ideály asi mají zakrývat v zajímavém námětu, kdy je scénář naprosto špatně napsaný, u Legend bývají navíc naprosto děsné kulisy, neboť Američanům asi stačí na historickou výpravu nepřesnou historickou charakteristiku prostředí (ale co čekat od země, která je stará sotva 250 let). Ani v tom seriálu nedává plno věcí smysl – jak mohou jako cestovatelé stanovit, co je správné a co je špatné – když se vždy během historie lidstva měnily zákony, etika, společenské normy, představy o člověku, jeho schopnostech, způsob lásky, soudržnosti v „rodině“, čest, názor na násilí, všechny ty obecnosti. které jistě za nějakou dobu jak my známe také budou jinak.. Tak jak si mohou dovolit vše upravovat podle sebe? Podle vlastního časového chápání. „Historik dr Heywood“ či jak se jmenuje by si zasloužil přes držku, neboť tam plácá mnohdy děsné ptákoviny a rozhodně se jako člověk znalý historie nechová. To ani nemluvě o pojetí tvůrců toho crossoveru.

#4 Pytlis: A teď bych se rád ke tomuto crossoveru vyjádřil. Nepročetl jsem všechny reakce ale velkou část ano a ta první Filipkova se mi líbila nejvíce. I když pominu můj oblíbený Cirmmanův Záskok .)) tak mohu souhlasit, že to byl lépe udělaný crossover. Což o to, natočené to je hezky, docela dobře kapera, efekty a docela i kulisy nejsou vůbec špatné až na pár scén. Zápletka zajímavá, zajímavé negativní postavy a souhlasím, že by se v leccos od nich mohly přiučit jejich klaďas protějšky. Trochu je potemnit, dát jim rozměr a možnost trochu více s tím charakterem pracovat. Protože to co tam předváděly některé postavy ala Ulice, Ordinace či Rodinná Pouta.. tak by měl skutečně člověk chuť říci" aaa.. nemá talent! Kuzma je támhle!"

A přitom zahráli ty negativní postavy docela slušně, lépe mnohdy jak řadu jiných svých scén.. ačkoli přišlo mi stupidní v tolika výstupech vidět ty negativní postavy až za tak hloupě se chovající a nemající city (snad krom SturmFuhrer Arrowa .)) Který byl zamilován konečně po Felicity zas do nějaké zajímavé postavy i když to byla vyšinutá jeblá naccySSuperGirl :D To je další můj bod k tomu crossu… Jak originální, vyvrakovat Man of High Castle)) což o to, to mi nevadí, ale až tak trapně kdy nacisti, krom toho, že si dokázali dobýt asi úplně celý svět, tak že si všechno co do té doby měli, jen udělali stejnou výzbroj a oblečení za tu celou dobu jen nové, aby to nebylo ošumtělé :D jako vážně? Dokonce tam vypadali v mnoha věcech na Zemi X v mnoha věcech strašně pozadu.. kdyby to bylo spíše ve stylu Wolfensteina, kdo hrál ví co myslím, byly tam neskutečné technické vynálezy, technika, zbraně, dle mého by to bylo pravděpodobnější.. a kdo alespoň se trochu zajímal o historii, dá mi za pravdu.. nejen že druhá světová válka přinesla mnoho smrti a zouflaství, ale dnes se díky především předválečné a válečné německé vědě veselíme z mnoha věcí a ani nevím, že 2. světová válka byla pro to katalyzátor a nebo by možná některé věci ani nebyly. A teď v tom crossoveru nejen že nám tvůrci tvrdí, že by tam v některých scénách naskákali členové ss waffen v neohrabaných kožených pláštících, co užívali většinou v zimě a s mp 38 či 40tkami po nějaké modernizaci (navíc jenom proto že jsou nejznámější neznamená, že neměli už v té době lepší)).

Dále ať mi nechtějí trvdit, že by neměli po 50ti letech vlády fanatického šílence, už zemi přetvořenou podle představ Říše. A za druhé nevěřím, že by byla i tato podivná Země X neustále tak agresivní a výbojná a to i proti sobě. Každý tvrdý režim po nějaké upadá a zjemňuje a naopak liberální přitvrdí a zas pak obráceně. A vůbec proč by byl Arrow Fuhrer? To už spíše Supergirl, proč z ni udělali druhou Evu Braunovou? Vážně měli tam sice pěkné prostředí a vcelku použitý zajímavý nápad, ale nemyslíte si také, že kopání do nacistů je trochu už out? Proč se neustále tak recykluje jako prázdné a stále dokola vděčné téma, které můžou všichni bez nápadu jen tak vzít a není třeba více než to jen, že se zas porazí? Krom absence logiky, chce to něco více.. a ne jen tlouci prázdnou slámu stále dokola. (pardon psal jsem to rozespalý ale zas plný dojmů, kdy jsem to konečně zvládl dokoukat) Byl to zvláštní konec, někdo vybouch, jiný byl zastřelen a někdo utekl.. hlavně že místo plánované svatby byl pohřeb a pak se 2 šílené páry nechali oddat v parku mezi psími bobky a Diglovými zvratky. Lépe by některé blbosti nešly ani vystihnout .) Líbilo se mi to, ale jen proto, že od raději nic nečekám, dobře zkrátilo čas. Příště méně alogičností a ideální blemců.

16.1.2018 | 11:55:08
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Zajímavosti

Začali nás tvůrci jemně připravovat na další odchod jedné hlavní postavy?

Začali nás tvůrci jemně připravovat na další odchod jedné hlavní postavy?

Tým Legend je každoročně obměňován, kdy se postupně přidávají nové postavy a ty staré se někam v klidu odklidí. Důvodem této rotace jsou peníze. Stanice nechce platit své herce, které jsou se seriálem spojeni již delší dobu, proto se jich rychle a efektivně zbavuje. Kdo je další na řadě?

Fotografie

Fotografie

Novinky

Wenworth Miller se vrátí do seriálu v jubilejní sté epizodě

Wenworth Miller se vrátí do seriálu v jubilejní sté epizodě

O kvalitě seriálu si můžeme myslet ledacos, ale pokud stanice CW něco umí, rozhodně to jsou jubilejní epizody. Jedné takové se právě dočkáme u Legends of Tomorrow a pochopitelně se do seriálu musí vrátit nějací staří známí. Captain Cold je prvním, kdo hlásí návrat.

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama